Квадроцикл Yamaha 300cc. Двотактний двигун Yamaha з уприскуванням палива, 300-кубовий двигун для ендуро для будь-кого?

Трейл-брутто-велосипед

Стежка велосипед це доступний, легкий ґрунтовий велосипед, який призначений для їзди по стежках. Трейловий велосипед привітний для початківців і простий в обслуговуванні. Він також дешевший, оскільки мінімалістичний з точки зору технологій та функцій.

Зазвичай вони мають нижчу висоту сидіння, щоб гонщикам було легше ставити ноги на землю. Паливний бак, як правило, невеликий – близько 1-2 галонів, оскільки вони не призначені для тривалих поїздок. Двигун може бути двотактним або чотиритактним, залежно від виробника та моделі.

Оскільки ці велосипеди не призначені для вулиць, вам знадобиться вантажівка або причіп, щоб транспортувати велосипед на трейл. З мінімальними функціями та базовими компонентами, трейловий велосипед, як правило, дуже доступний за ціною і починається приблизно від 4 000 доларів.

Приклади трейлових велосипедів включають

yamaha, 300 куб.см, бруд, велосипед, паливо

Подвійний спортивний велосипед

Двомісні спортивні мотоцикли – це універсальні мотоцикли, які призначені для їзди як по асфальтованих дорогах, так і по ґрунтових або гравійних стежках. Поведінка подібна до типових вуличних велосипедів, але з хорошими позашляховими характеристиками, що робить їх чудовими як для поїздок по буднях, так і для пригод на вихідних.

Оскільки вони призначені для використання на рівних дорогах, а не на треках, вони, як правило, мають довші інтервали між технічним обслуговуванням і можуть проходити тисячі миль між замінами оливи. Зазвичай вони мають кращу надійність, ніж інші типи позашляховиків, щоб забезпечити їх придатність для їзди по дорогах.

Двомісні спортивні велосипеди підходять для різних рівнів майстерності, оскільки вони легкі, збалансовані та не надто потужні. Має вищу висоту сидіння, ніж у тріал-байків, для кращої видимості дороги.

Здатність їздити як вулицями, так і стежками означає, що ви маєте додаткову зручність, коли можете поїхати з дому до найближчої стежки або зробити перерву, щоб заправитися на найближчій заправці.

Двомісні спортивні велосипеди призначені для забезпечення більшого співвідношення ціни та якості, ніж високої продуктивності. Оскільки вони мають менше компонентів високого класу, ціна на нові спортивні мотоцикли починається приблизно від 5 000 доларів.

Приклади подвійних спортивних велосипедів:

Ендуро-велосипед

Ендуро – це високопродуктивний позашляховий велосипед, призначений для участі в тривалих перегонах на витривалість по бездоріжжю або в гонках на витривалість. Мотоцикли класу ендуро існують вже понад 100 років і вперше з’явилися на Міжнародних шестиденних перегонах у 1913 році.

Вони розроблені для високої продуктивності з більшою потужністю, ніж інші велосипеди для бездоріжжя, і забезпечать достатню швидкість для агресивних гонщиків.

Вони оснащені висококласною підвіскою, щоб поглинати вплив умов траси ендуро. Ендуро-байк створений для того, щоб витримувати удари завдяки захисному обладнанню навколо двигуна. Полегшена рама зменшує загальну вагу ендуро-байків до 230-260 фунтів.

Недоліком ендуро-байків є те, що вони мають коротші інтервали між технічним обслуговуванням і можуть потребувати заміни масла кожні кілька сотень миль.

На відміну від двомісних спортивних велосипедів, багато ендуро-байків не можна використовувати на вулицях, якщо тільки вони не зроблені спеціально для дорожнього використання. Багато з їхніх атрибутів сприяють використанню на бездоріжжі, наприклад, шиповані ендуро-шини та менш комфортний дизайн сидіння.

Приклади ендуро-бруттобайків:

Квадроцикл для мотокросу

Велосипед для мотокросу (або скорочено MX) спеціально розроблений для перегонів по бездоріжжю. Це висококласні позашляховики, створені для досвідчених гонщиків, які дбають про максимальну продуктивність. Їх використовують у професійних перегонах, таких як чемпіонат AMA з мотокросу та чемпіонат AMA з суперкросу в США. Джет Лоуренс виграв національний чемпіонат AMA Pro Motocross 250 у 2021 році на Honda CRF250R.

Однією з головних відмінностей конструкції мотокроссового велосипеда є жорсткіша підвіска, яка поглинає удари від приземлення під час стрибків. Потужний двигун забезпечує сильне прискорення, яке ідеально підходить для підйому на круті пагорби. Вони трохи легші, ніж велосипеди для ендуро, для кращого прискорення та швидкості.

Оскільки велосипеди для мотокросу призначені для коротких денних перегонів, вони, як правило, не мають фар. Втім, можна встановити фари, якщо ви плануєте їздити вночі. Через коротку тривалість перегонів з мотокросу, ці велосипеди не розроблені для того, щоб бути такими ж комфортними, як інші велосипеди. Вони також мають менші паливо баки, ніж у велосипедів ендуро.

Вища продуктивність має вищу вартість, оскільки нові велосипеди в цій категорії коштують від 8 000 до 10 000 доларів США.

Приклади мотоциклів для мотокросу:

Заводські вуличні велосипеди Street Legal Dirt Bikes

Велике питання полягає в тому, чи працює на вулиці вся дивовижність бруду, яку приховують у собі мотоцикли для їзди по бездоріжжю? Звісно, має! Але перш ніж ви почнете їздити на коліщатках і стрибати через перешкоди, вам потрібно знайти велосипед, який відповідає вашим потребам і відповідає вашому духу, вашій особистості – тому, хто ви є і як ви живете своїм життям. Твій велосипед повинен ідеально підходити для цього!

yamaha, 300 куб.см, бруд, мотоцикл, паливо

Звичайно, дуже легко зробити будь-який старий байк велосипед легальним, і це саме те, чим ми займаємося в Dirt Legal. Ви можете побудувати мотоцикл, який перевершить більшість заводських вуличних легальних мотоциклів за набагато менші гроші, а потім отримати титул і номерний знак приблизно за 300 доларів. Звучить добре?

Якщо ви бажаєте купити готовий вуличний легальний кросовий байк, у нас є безліч варіантів на вибір. Це підводить нас до одвічного питання: що краще – мати більше потужності чи менше потужності? Які плюси і мінуси кожного з них? Маленькі мотоцикли для новачків? Час дізнатися.

Маленькі велосипеди

Якщо ви з тих людей, які хапають життя за яйця і не зупиняються на досягнутому, вам варто почати з невеликого мотоцикла велосипед. Я знаю, що це, мабуть, суперечить вашим уявленням про мачо Ренді Севіджа, але змиріться зі мною. Невеликий велосипед вбережуть вас від ранніх травм, і чим довше ви проживете, тим довше зможете їздити. Повірте мені… Я порахував.

Малолітражні мотоцикли не мають великої потужності. Це означає, що ви можете робити помилки, не розплачуючись за них – в межах розумного.

yamaha, 300 куб.см, грунт, мотоцикл, паливо

Вони легкі, маневрені та ефективні: більшість невеликих кросових велосипедів важать менше 300 фунтів і розвивають більше 70 км/год. Вони прості та надійні, тому можуть витримати побої і повертатися за новими. І коли ви відкинете один – а ви це зробите – деталі дешеві та легкодоступні.

Їзда на маленькому ґрунтовому велосипеді навчить вас зберігати імпульс, а не покладатися на силу, щоб пройти. Стрибайте та виконуйте трюки досхочу, їздіть на них жорстко і прибирайте їх мокрими, маленькими грунтові велосипеди не будуть проти. Багато людей їздять на таких роками, і їм це не набридає, і ви теж можете.

Це маленькі заводські вуличні легальні бруд велосипеди, які ви повинні розглянути:

Honda CRF230L

Honda CRF230L створений за тим самим рецептом, що й Yamaha XT250, Suzuki DR200S та Kawasaki KLX250. Це класичні одноциліндрові мотоцикли з повітряним охолодженням, які не змінюються десятиліттями, бо їм і не потрібно. Вибір між ними в основному полягає у виборі улюбленого кольору, і ви знайдете дюжину кожного з них на будь-якій події для байкерів у світі.

Ви дійсно не можете помилитися з одним з них, якщо тільки його не били в пекло і назад.

Yamaha WR250R

Цей мотоцикл набагато сучасніший, ніж “Хонди” та “Каві”. Випущений у 2008 році, Yamaha WR250R – це гоночний мотоцикл з 6-ступінчастою трансмісією, паливо впорскування, рідинне охолодження, титанові клапани, повністю регульовані перевернуті вилки та повністю регульований задній амортизатор.

Простими словами, це все одно, що порівнювати новий Мустанг зі старим Civic. Звичайно, це також робить його дорожчим. Це невеликий заводський вуличний легальний бруд мотоцикл про який мріє більшість людей: знайдіть заздрісників на YouTube, Instagram, Snapchat та Tinder.

Після того, як ви вивчили основні принципи їзди на маленькому заводському стріт-лейті бруд або якщо це не ваше перше родео, у вас може виникнути спокуса піднятися вище. Це велосипеди, на яких більшість людей зупиняються, якщо вони хочуть грізний вуличний легальний мотоцикл, який чудово підходить для бруду та диких вулиць.

Але потужність тут інша. Якщо ви звикли до японської пахової ракети потужністю 120 к.с., ви будете здивовані, наскільки швидкими відчуваються 50 к.с. на вуличному легальному кросовому мотоциклі. Це пов’язано з вагою та крутним моментом: трохи одного і багато іншого.

Вибір одного з цих великих байків – складне рішення, але якщо ви хочете їздити вулицями, і ви терпляча людина, ви можете почати їздити на ньому, якщо не поспішатимете з вибором.

Що Бруд Бренд велосипедів є найнадійнішим: Порівняння голова до голови

Зараз на ринку існує величезна кількість брендів, що випускають позашляховики. У вас все ще є традиційні потужні виробники, такі як Yamaha та Kawasaki. Але з ростом популярності позашляхових мотоциклів, в боротьбу вступило набагато більше виробників.

Покупець повинен бути обережним, оскільки деякі з них просто не пропонують таку ж якість збірки, як інші. Також легко не помітити таких виробників, як Honda та KTM. На даний момент, Kawasaki та Yamaha йдуть нога в ногу по всьому світу за першість з продажу позашляховиків.

Але найкращі продажі не обов’язково завжди означають найвищу якість. Прокрутіть нижче, щоб порівняти всі провідні бренди позашляховиків.

Яка марка велосипеда є найнадійнішою?

Важко помилитися з провідними брендами. За даними Consumer Reports, Yamaha, Suzuki, Honda і Suzuki є одними з найнадійніших як для мотоциклів, так і для квадроциклів. Ви також можете додати до цього списку австрійську компанію KTM.

Yamaha

Yamaha знову і знову показує себе як один з найкращих брендів з точки зору довговічності. Вони добре відомі тим, що випускають мотоцикли, які здатні проїхати 200 тис. миль по дорозі.

Ця довговічність поширюється на їхню лінійку мотокросу, оскільки власні дослідження показують високі оцінки задоволеності клієнтів.

KTM

У випадку з KTM, ви можете помітити, що вони знаходяться на високому рівні. Однак для цього є вагома причина. KTM знає собі ціну, коли справа доходить до вибору високоякісних деталей для своїх позашляховиків. Окрім мотокросу, компанія також є провідним європейським виробником мотоциклів.

KTM надає перевагу виробництву 2-тактних двигунів, що робить компанію дещо незвичною в цій галузі. Замість того, щоб переходити на 4-тактні двигуни, компанія спробувала свої сили у виробництві більш екологічно чистих 2-тактних двигунів. Майстерність KTM дає їм перевагу над натовпом традиціоналістів.

Kawasaki

Kawasaki, безумовно, є синонімом індустрії мотокросу. У цій ціновій категорії Yamaha є їх найбільшим конкурентом. Деякі припускають, що ви отримаєте більше задоволення від їзди на Kawasaki, ніж на Yamaha. Прокрутіть вниз до наступного розділу, щоб дізнатися, чому вони можуть мати рацію.

Suzuki

У переповненому натовпі можна легко не помітити Suzuki. Але це було б великою помилкою. За останні пару модельних років (2022 і 2023) японський виробник представив кілька нових і цікавих моделей.

Компанія також зберегла свої існуючі моделі за стабільною ціною, чого не зробили багато інших виробників. З двома інжекторними системами подачі палива та додатками для тюнерів на базі смартфонів (джерело), зараз не час спати спокійно на Suzuki.

Який найкращий бренд мотоциклів зараз?

Важко вибрати якусь одну марку, щоб відповісти на це питання. Ось чому відповідь була поділена на різні категорії, як ви побачите нижче.

Для початківців: Honda

Якщо ви новачок у мотоциклах, то вам настійно рекомендується уникати всього, що має двигун над 300 куб.см.

Примітка: куб.см відноситься до загального об’єму повітря та паливо проштовхується через двигун циліндрами.

Важко перемогти Honda, коли справа доходить до велосипедів для початківців. Компанія не має широкого асортименту пропозицій під 300 куб.см. Honda також виробляє одну з найпопулярніших молодіжних по бруду велосипеди з системою впорскування палива: CRF110F.

За потужність: KTM

З точки зору потужності, KTM важко перевершити. KTM 450 SX-F розвиває максимальну швидкість 123 км/год і 54.8 кінських сил. Це робить його найшвидшим бруд велосипед, доступний сьогодні.

Це не тільки 450 SX-F. KTM має 3 різні моделі з 250 к.с. і більше, в тому числі одну з 2-тактним двигуном.

Для балансу доступності та продуктивності: Kawasaki

Kawasaki KX450F – це потужна модель. Він має 4-тактний двигун з 5-ступінчастою коробкою передач і прямим паливо впорскування. Це чудовий приклад того, чому Kawasaki є одним з найбільш впізнаваних брендів в індустрії мотоспорту.

Він пропонує трохи менше кінських сил і крутного моменту, ніж такі моделі, як Honda CRF450R, KTM 450-SX-F або Husqvarna FC 450. Однак, він має більш вигідну ціну, ніж більшість його провідних конкурентів, і бренд Kawasaki завжди отримує високі оцінки за задоволеність клієнтів.

Це, безумовно, стосується не лише моделі 450, оскільки ви побачите, що вся лінійка Kawasaki орієнтована на бюджет, навіть у порівнянні з еквівалентними моделями Yamaha.

За універсальність: Husqvarna

Husqvarna TE150i вважається одним з найбільш універсальних мотоциклів на ринку. Він має електричний запуск, впорскування масла та паливо впорскування.

Крім того, він набагато простіший в управлінні порівняно з аналогічними мотоциклами інших брендів, що робить його привабливим вибором як для початківців, так і для експертів.

Яка найменш надійна марка велосипеда?

Завжди рекомендується орієнтуватися на впізнавані бренди, згадані вище. У наші дні досить легко знайти неймовірні пропозиції в Інтернеті на велосипеди з такими брендами, як Apaq та Upbeat. В основному це так звані “піт-байки”, які виробляються за кордоном.

Якщо вам здається, що це занадто добре, щоб бути правдою, то, швидше за все, так воно і є. Такі бренди, як KTM та Yamaha може коштувати вам 8-12 тисяч доларів, але принаймні ви знаєте, що купуєте велосипед з хорошою репутацією.

Провідні бренди мають кращі гарантії, і знайти замінну деталь повинно бути набагато простіше. Що стосується гарантій, то основні виробники Yamaha, Kawasaki, Honda та Suzuki пропонують напрочуд схоже покриття (джерело) для мотоциклів, моделей для дуал-спорту та мотоциклів для їзди по бездоріжжю.

Спеціально розроблений для ендуро

У прес-релізі Motori Minarelli з виставки EICMA пояснюється, що двигун є “одноциліндровим, 300сс двотактний з електронним впорскуванням та електричним запуском, спеціально розроблений для оснащення гоночних мотоциклів ендуро.”

Заохочувально вони кажуть, що цілі проекту нового 300cc, 2T FI – це “вибуховість і велике прискорення, що забезпечують абсолютну продуктивність на бездоріжжі.” Вони говорять про механічну систему декомпресії “для зменшення в момент запуску”, щоб забезпечити стабільність при перезапуску, плюс “інноваційний випускний клапан оптимізує продуктивність на низьких і середніх обертах”.”

Корпус дросельної заслінки Dellorto може виглядати знайомим для будь-якого власника KTM TPI, але кут, під яким вона сидить і входить в головку блоку циліндрів, ні, і це, очевидно, не просто макет в цьому відношенні. “Це кут, під яким, на нашу думку, він повинен бути для оптимальної продуктивності”, – пояснив представник Minarelli на виставці Enduro21.

Звучить щонайменше цікаво. Принесіть це на Мінареллі.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top