Скутер Bajaj старий. Страхування від третіх осіб

Bajaj Електросамокат Chetak: Огляд дорожнього тесту

Востаннє ми їздили на Bajaj Chetak ще у 2020 році, під час його запуску. У той період Bajaj не повністю виробляв Chetak власними силами. Але зараз, у 2022 році, Bajaj має повний контроль над виробництвом і якістю Chetak, а це означає, що є велика ймовірність того, що він виграє від кращої посадки, оздоблення та загального досвіду.

Chetak позиціонується як електричний скутер преміум-класу, який пропонує гарний дизайн, безліч функцій та електродвигун, орієнтований на практичність та зручність у використанні. Цей електросамокат також має гарантійну політику на батарею, подібну до інших брендів у цьому секторі. Але єдине, що відрізняє цей електросамокат від інших, – це те, що він походить від двоколісної компанії, яка має репутацію продавця мільйонів двоколісних транспортних засобів в Індії та за її межами.

Якість дизайну та стилю

Chetak надихається дизайном скутерів Vespa. Отже, загальні лінії стилю елегантні та вигнуті. Передня панель має традиційний для скутерів дизайн, але виглядає набагато краще за інших завдяки використанню чітких ліній та хрому. Відійдіть убік, і ви помітите, що плавні лінії підкреслені. Це виглядає досить круто, коли скутер знаходиться в русі. Однак задня частина Chetak виглядає трохи зайнятою – винні маленькі панелі та необхідність зайняти фари та інші деталі.

Що стосується якості, то Chetak має надзвичайно високі показники. Підгонка та оздоблення зроблені дуже добре. Між панелями майже не видно зазорів. Якість фарби, можливо, найкраща з усіх продуктів Bajaj. Навіть обробка металевих деталей помітна.

Ергономіка Комфорт

Є кілька речей, які електросамокат Chetak виконує бездоганно. Комфорт сидіння – одна з них. Сидіння на цьому самокаті велике, широке і має багато хорошої амортизації. Я провів кілька годин, катаючись у межах міста, і виявив, що це зручно та комфортно. Загальний трикутник сидіння також вертикальний і доступний. Завдяки наявності достатнього простору на настилі, я міг легко розмістити ноги, що сприяло моєму загальному комфорту.

Управління продуктивністю

Chetak має загалом два режими їзди – три, якщо врахувати ще й режим заднього ходу. Еко і Спорт – як випливає з їхніх назв, мають конкретні цілі. Режим Eco я використовував переважно для легкої та повільної їзди. Були моменти в міському трафіку, коли я просто хотів дістатися до місця призначення розслаблено і спокійно, і режим Eco зобов’язував до цього. Продуктивність у цьому режимі була пристойною, і ніколи не виникало відчуття, що мені потрібно щось більше. Однак ця потреба з’явилася, коли дороги стали ширшими та порожнішими. Тут я не хочу бути найповільнішим. Тож я викрутив ручку газу ще більше і увійшов у світ спортивного режиму.

Так от, Chetak швидкий – не надто швидкий, але достатньо швидкий, щоб обігнати деякі 125-кубові мотоцикли. Я бавився з миттєвою подачею крутного моменту на світлофорах і отримував від цього задоволення. Крім того, спортивний режим є обов’язковим, якщо вам потрібно проїхати багато естакад, і це в години пік трафіку. Наразі є два способи увійти в спортивний режим – безпосередньо переключитися в режим Sport або перейти в режим Eco, який, щоправда, починає дратувати. Bajaj не передбачив спеціального екорежиму, через що надходять численні звукові сигнали. Крім того, оскільки немає обмежень на положення дросельної заслінки, екорежим має тенденцію до переходу в спортивний режим більшу частину часу. В результаті я використовував спортивний режим навіть тоді, коли не хотів цього робити.

Загальний розподіл ваги Chetak досить збалансований. Поєднання вертикального крісла з горизонтальним самокат не такий важкий, коли забираєш його з парковки. Почавши рух, електросамокат легко управляється і не вимагає особливих зусиль під час поїздок на роботу. Поєднання ергономіки вертикального сидіння та хороших характеристик дозволило мені без стресу долати затори. Якість їзди також є гнучкою і справляється з більшістю вибоїн середнього розміру. Лише коли дорога стає нерівною і поганою, задня передня підвіска має тенденцію показувати свої обмеження.

Тим не менш, Chetak має заявлений запас ходу 90 км на одному заряді, а для того, щоб зарядитися на 100 відсотків, потрібно близько чотирьох годин. Заряджати електромобіль можна за допомогою стандартного штекера на 5 А, а в комплекті з ним поставляється зарядний кабель. після цього компанія надішле технічного фахівця, який встановить точку зарядки на вашій стоянці. Bajaj стверджує, що ця батарея може прослужити до 70 000 км або сім років, за умови, що власник весь час підтримував її заряд вище 15 відсотків і регулярно користувався нею. Але з точки зору гарантії, вона становить 50 000 км або три роки, залежно від того, що настане раніше.

ВИСНОВОК: 2023 рік Bajaj Chetak тут, щоб запропонувати асортимент

Bajaj зняв обгортку зі свого електричного скутера Chetak 2023 року, який тепер доступний в оновленій кольоровій палітрі, поряд з кількома іншими оновленнями. Ось короткий огляд новинок.

Ціна на Bajaj Chetak 2023 року становить 1 51 910 рупій (екс-шоурум Бенгалуру). Компанія заявила, що реструктуризувала своє виробництво, щоб знизити ціну на цей електровелосипед скутер. Наразі відкрито бронювання, а поставки розпочнуться у квітні.

Стара модель Chetak, яка зараз продається, доступна за ціною 1,21,933 рупій (екс-Бенгалуру). Bajaj Chetak продовжить боротьбу з важковаговиками у преміум-сегменті електромобілів-скутер як Ola S1, TVS iQube S, Ather 450X та Hero Vida V1.

Що нового?

Зникли кольори Brooklyn Black, Hazel Nut, Indigo Metallic та Velluto Rosso, оскільки ітерація 2023 року приносить з собою три нові відтінки, а саме Matte Coarse Grey, Matte Caribbean Blue та Satin Black.

Крім того, Chetak отримав кольорову РК-консоль, двоколірні сидіння та дзеркала заднього виду в колір кузова. Поручень, підставка для ніг і світлові акценти тепер також затемнені.

Під кузовом той самий привід та акумуляторна батарея. Bajaj На сайті ARAI зазначено, що сертифікований ARAI запас ходу становить 108 км, тоді як компанія стверджує, що реальний запас ходу – 90 км.

Що варто було б змінити?

Bajaj Chetak відчувається як преміум-пропозиція з безключовим доступом і металевим кузовом, але йому не вистачає продуктивності, щоб дати фору своїм основним конкурентам. Ми хотіли б, щоб модель Chetak 2023 року вийшла з більш потужним двигуном, принаймні, для підвищення продуктивності, не кажучи вже про збільшення запасу ходу.

Bajaj Chetak виробляється з кінця 2019 року, і з тих пір в електричному сегменті спостерігається швидкий розвиток; однак темпи еволюції Chetak ніколи не були такими швидкими. Враховуючи преміальну ціну, яку він має, Chetak повинен бути доопрацьований з точки зору функцій, діапазону та продуктивності, щоб допомогти виправдати преміальність.

Як запустити четак Bajaj Chetak – послідовність дій

Це найсмішніше. З того, що я бачив і спостерігав, він включає наступні операції в точно такій же послідовності.

Вставте ключ запалювання в замкову щілину замка ручки. Енергійно поверніть ключ три-чотири рази, одночасно повертаючи ручку, щоб переконатися, що вона розблокована. Я чула від людей, що іноді вона може замикатися і під час їзди?

Зніміть транспортний засіб з центральної підставки з “глухим ударом” (від удару підставки об дно скутера). Щоб ефективно це зробити, ви повинні тримати ліву руку на лівій ручці транспортного засобу, а праву – на маленькій ручці за сидінням водія, яка завжди трохи вільна. Щоб ефективно керувати ним, потрібно нахилитися вперед під кутом 60% по відношенню до рівня землі.

bajaj, скутер, третя сторона, покриття

Штовхніть транспортний засіб на рівну поверхню, і при цьому з якоїсь дивної причини вам завжди доводиться тягнути важіль зчеплення. Чи це просто звичка?

Тепер ви знаходитесь на лівій стороні транспортного засобу, але кікстартер знаходиться на іншій стороні. Отже, вам потрібно увійти через широкий відкритий простір між ручкою та переднім сидінням і перейти на інший бік. Це процес, якого дотримуються на релігійному рівні, і він нагадує мені вхід до будинку через парадні двері, а вихід через кухню або чорний хід.

Тепер нахиліть автомобіль на інший бік приблизно на 30 градусів і потримайте його в такому положенні протягом 5-10 секунд, щоб переконатися, що невелика кількість бензину, що залишилася в автомобілі, досягла всіх життєво важливих частин (або ділянок, які мають значення) двигуна. Навіть якщо транспортний засіб нещодавно пройшов повне технічне обслуговування/обслуговування, ви повинні це робити, тому що ви так звикли це робити.

bajaj, скутер, третя особа, покриття

Випрямити автомобіль, різко піднятися на важіль стартера, натиснути на нього всією своєю вагою і одночасно інтенсивно (чотири-п’ять разів на секунду) повертати ручку акселератора. Згодом – якщо він збирається завестися, тобто – він видає рев двигуна разом з блідим криком клаксона через ослаблені електричні з’єднання. Найчастіше, протягом всієї поїздки, ви чуєте цей звук.

Тепер займіть себе, увійшовши з правого боку, і дозвольте своєму пасажиру (пасажирам) влаштуватися. Ви повинні продовжувати повертати ручку газу або повторити всю послідовність дій.

Включаєте першу передачу, а при відпусканні важеля зчеплення він незмінно смикається і стрибає через пробуксовування зчеплення або коробки передач.

Під час поїздки ..

Відразу після зльоту найважливіше, що ви помітите, це те, що мотоцикліст, увімкнувши другу передачу, раптово підніме свою дупу і перелаштовується. Це пов’язано з тим, що переднє роздільне сидіння нахилене занадто вперед. Таке регулювання відбувається час від часу під час поїздки, особливо після з’їзду зі світлофора.

Водій, якщо це жінка, зазвичай сидить у незручному боковому положенні, тримаючись правою рукою за праве плече свого чоловіка (водія) або за вільну ручку за переднім сидінням. Її ліва рука, як правило, буде на ручці підтримки/тримачі запасного колеса (яку люблять називати підніжкою) за заднім сидінням. Вона нахиляється вперед і дивиться через ліве плече чоловіка, щоб швидко зістрибнути вниз у разі надзвичайної ситуації.

Через дисбаланс ваги автомобіля, ви повинні переносити додаткові 10% ваги тіла на лівий бік. Однак це може змінюватися залежно від того, скільки ваги ваш пілотажник розгалужується на кожну сторону.

Мотоцикліст ніколи не буде користуватися покажчиками поворотів (мигалками), тому що ця функція з’явилася в більш пізніх моделях, і він до неї не звик. Сам звуковий сигнал, хоч би яким слабким він не був, рідко використовується.

Коли типово Скутер Bajaj водій, який виїжджає на головну дорогу з бічної дороги, зазвичай робить широкий поворот на 90 градусів – фактично 3/4 кола – перед тим, як з’єднатися з центром дороги. Це незмінно викликає певне занепокоєння у інших водіїв на дорозі, але вони очікують цього і можуть впоратися з ситуацією. Дивіться ілюстрацію нижче, щоб зрозуміти, про що я говорю.

A Баджай сім’я = щаслива сім’я

Жарти жартами, але сім’я середнього класу на скутері баджадж завжди була такою щасливою сценою для типового індійця, і ми обожнювали цю спільність протягом кількох поколінь. На ньому часто зображували стійкість майбутнього індійця або малого підприємця, який намагався звести кінці з кінцями, але врешті-решт досягнув успіху. Саме такі сім’ї – на чолі з тими, хто щодня возив усю родину в безпечне місце – заклали фундамент для того зростання, яке ми спостерігаємо зараз. Насправді, в 70-х і 80-х роках люди мріяли про власний баджадж і чекали півроку або рік після розміщення замовлення, щоб отримати омріяний скутер своєї сім’ї.

Я просто вирішив витратити трохи часу, щоб написати про легендарний транспортний засіб, тому що ми всі скоро забудемо, через що ми пройшли.

Хай живе хамара-баджай!!

Відповіді на “Hamara Bajaj Chetak – Приємні спогади майже закінчуються”

ЛОЛ, це супер круто. У мого тата був і у нас досі є Lamby, який також підпадає під цю категорію та часовий період поїздок. Але на відміну від Bajaj, який ви описали тут, він був у хорошому стані близько 2 років тому. (Після цього ми чомусь не користувалися скутер деякий час, а зараз він у гаражі, я не знаю, як це). Наш баранчик заводився одним клацанням миші, завдяки ідеальному татовому обслуговуванню Я покатаю вас на ньому, коли ви будете в Кералі

@Arun, я навчився їздити на дуже старому Vijay Super, який заправлявся на 75% гасом і 25% бензином Це було весело. Ніколи не їздив на ягняті.

Я забув про це, вам потрібно встановити тут десь кнопку повторного твіту, це допомагає, твіпл любить читати особисті блоги

Четак був не єдиним скутер ми використовували в минулому. Навіть ягня було символом культури. Один двоколісний велосипед минулого, який має актуальність сьогодні, – це куля, оригінальний двигун (не uce) – близько 50 років. Будь ласка, згадайте також ці два велосипеди.

Так, Мартін. Були Ламбі, Ламбретта, Віджай супер і т.д., але жоден з них не був таким успішним, як Четак. Як я вже згадував в іншому коментарі вище, я вивчив її на Vijay Super, а також їздив на Rajdoot 175 (1972, здається, я думаю) з трьома передачами або близько того в ті дні. Щодо кулі, то я був гордим власником кулі 350 до 1997-99 року. Це приголомшливий мотоцикл. Треба про це якось написати.

Я все ще маю кулю вдома – віддав її своєму зятю в Кералі, хоча вона все ще знаходиться в штаті Карнатака Радждут насправді належав йому, який продали після того, як він отримав кулю.

Це були часи; я досі пам’ятаю, як в юності я весь час співав цю пісеньку, ye jamin ye asmaan

Так, чувак. Деякі з цих продуктів та ретро-реклами були дивовижними Був час, коли реклама Hero Honda “Залий, закрий, забудь” була найкрутішою річчю.

Кроки для купівлі/поновлення страхування двоколісного транспорту онлайн

Коли ви купуєте новий двоколісний транспортний засіб, ви хочете, щоб він був безпечним і працював довго, не вимагаючи занадто великих витрат на обслуговування та ремонт. Але безпека на дорозі так само непередбачувана, як і ваш наступний прийом їжі.

bajaj, скутер, третя особа, покриття

Страхування двоколісного транспорту є обов’язковим, але купувати його слід не під тиском, а як відповідальність перед іншими та власною безпекою.

Страхування велосипеда онлайн – це найпростіший процес без клопоту з відвідуванням фірм та спілкуванням з агентами. Під час пандемії COVID онлайн-система довела свою ефективність у всіх сферах. Зверніть увагу на ці кроки, купуючи страховку онлайн:

Кроки до купівлі страховки на двоколісний транспортний засіб онлайн такі:

  • Вимоги та дослідження: На основі ваших вимог проведіть дослідження доступних варіантів політики та планів. Після вивчення планів, виплат та інших процедур, порівняйте їх з іншими полісами в різних страхових компаніях. Після остаточного вибору фірма відвідує сайт, щоб придбати страховий поліс для велосипедистів.
  • Вибір та оформлення: Вибір ніколи не буває простим. Порівнявши різні сайти та варіанти, стає легко вибрати, який тип полісу вам потрібен для вашого двоколісного транспортного засобу. Відвідайте веб-сайт і заповніть дані про свої двоколісні транспортні засоби. Виберіть страховий поліс, який ви хочете придбати:

Два варіанти на вибір:

Поліс комплексного покриття: Цей поліс страхування велосипедів покриває загальне врегулювання, яке включає третіх осіб, страхувальника, водія та ремонт пошкодженого транспортного засобу.

Третя сторона поліс покриття: Тут страхова компанія покриває лише відповідальність, що виникає перед третьою особою, і є обов’язковою в Індії згідно з IRDA.

Після вибору встановіть страхову вартість двоколісного транспорту, яка наблизить вас до суми страхового платежу, що підлягає сплаті.

  • Доповнення за потреби: Доповнення додаються для отримання максимуму покриття з меншими витратами на премію. Після включення їх у покриття ви отримаєте остаточну пропозицію. Якщо у вас виникли труднощі з документами або ще щось, зверніться до нашого представника по роботі з клієнтами. Вони допоможуть вам у цьому.

Прийняв рішення? Купити поліс тут

Так само, як купити новий поліс легко, поновити старий набагато простіше. Намагайтеся укладати довгострокові поліси, щоб уникнути клопоту з поновленням полісу щороку.

Послідовність кроків для поновлення страхування двох коліс онлайн така:

  • Так само, як і купівля полісу, поновлення полісу легко зробити онлайн. Просто перейдіть на нашу сторінку поновлення страхування двох коліс та заповніть необхідні дані
  • Заповніть деталі двоколісного варіанту та попереднього полісу, а також місто страхування.
  • Ви можете змінювати та змінювати свій поліс страхування велосипеда при поновленні. Після додавання коефіцієнтів формується нова преміальна пропозиція. Сплатіть суму для завершення транзакції, і ваш поліс страхування велосипеда буде поновлений.
  • Документи будуть надіслані на зареєстровану електронну адресу.

Процедура оформлення страхового випадку по страхуванню велосипедів

Bajaj Allianz пропонує безліч полісів страхування велосипедів та покриттів з додатковими перевагами, а також найпростіший спосіб подати заяву на відшкодування збитків. Коли справа доходить до оформлення страхового випадку, ситуація завжди здається дещо заплутаною, і людина, яка не володіє повними знаннями, може відчувати себе безпорадною. Щоб спростити процедуру оформлення страхового випадку для двоколісного транспорту, ви можете скористатися наведеними нижче кроками:

Крок 1: Зареєструйте свою заяву

Bajaj Allianz пропонує своїм клієнтам три способи реєстрації страхового випадку.

  • Варіант 1: Ви можете зареєструвати двоколісний транспортний засіб онлайн, відвідавши сайт автострахування, зареєструвати заяву про страховий випадок
  • Варіант 2: Зареєструвати заяву, поспілкувавшись з представником страхової компанії. Телефонуйте за безкоштовним номером 1800-209-5858 і менеджери прийдуть до вас.
  • Варіант 3: Це функція Motor OTS (On-the-spot) через додаток Страховий гаманець. Це для пошкоджень на суму менше рупій. 10,000.

Крок 2: Документи та дані, які знадобляться при подачі заяви на відшкодування:

  • Ваші контактні дані
  • Адреса техогляду транспортного засобу
  • Зчитування кілометражу, пройденого автомобілем.
  • Опис та місце пригоди
  • Дату та час ДТП
  • Реєстраційний номер полісу та двоколісного транспортного засобу

Крок 3: Що можна і чого не можна робити

  • Натисніть на аварійні фотографії транспортного засобу та ситуації, в якій сталася аварія. Необхідно включити навколишню обстановку, а також точне місцезнаходження транспортного засобу.
  • Якщо ви надаєте медичну допомогу постраждалим, вкажіть лікарню та лікаря, який надає допомогу.
  • Не пересувайте транспортний засіб в аварійному випадку, якщо це може посилити пошкодження вашого двоколісного транспортного засобу. Перевірте в гаражах нашої мережі, чи можна скористатися перевагами безготівкового відшкодування збитків.
  • У разі настання відповідальності перед третіми особами: негайно подайте заяву в поліцію та надішліть її на електронну адресу, а також зателефонуйте нам за безкоштовним номером. Не вживайте заходів і не тікайте від ситуації.

Після реєстрації ви отримаєте номер заяви, а застрахована особа буде поінформована за допомогою SMS-повідомлення. Ви завжди можете перевірити статус вашої заяви, повідомивши номер вашої заяви в службу підтримки клієнтів.

Безготівкові вимоги щодо страхування велосипедів

Завдяки підключеним гаражам, споживачам не доведеться платити в гаражах-партнерах. Ви можете поїхати до вказаного гаража, виконати роботу і не платити за те, що покривається полісом. Страхова компанія заплатить безпосередньо гаражу.

Вимоги щодо відшкодування страхування велосипедів

Вимоги про відшкодування працюють так само, як і більшість страхових випадків. Вам потрібно буде заплатити на даний момент і зібрати всі рахунки, які потім можна буде використати для повернення витрачених раніше грошей.

Страхування вживаних велосипедів онлайн

Вживані велосипеди легко доступні на ринку за значно нижчою ціною та без зайвих клопотів. Як і для інших видів страхування двоколісних транспортних засобів, страхування вживаних велосипедів також є основною та обов’язковою вимогою. Так само, як і інші поліси, він захищає вас і ваш велосипед від пошкоджень і збитків, заподіяних третім особам і вам самим.

Перш ніж купувати страховий поліс на вживаний велосипед, перевірте, чи є страховий поліс у попереднього власника. Якщо так, переконайтеся, що ви отримаєте страховку на своє ім’я протягом 14 днів з моменту покупки.

  • Також ознайомтеся з попередньою страховою історією транспортного засобу.
  • У деяких випадках, якщо на твоє ім’я вже оформлений поліс страхування іншого велосипеда, ти можеш перенести NCB в існуючий поліс.

Скористайтеся старим двоколісним страховим полісом в Індії

Коли купується двоколісний транспортний засіб, розмір амортизаційних відрахувань збільшується. Купівля покриття для велосипеда, який використовувався протягом багатьох років і є зношеним, вважається страхуванням старих двоколісних транспортних засобів. Вибір третя особа страхування або комплексне страхування велосипеда – це повністю ваше рішення.

Перед тим, як застрахувати старий велосипед, слід врахувати наступні фактори:

  • Амортизація: Зі збільшенням віку старого велосипеда сума амортизації також зростає. Перш ніж купувати будь-який поліс страхування велосипеда, перевірте суму амортизації, що застосовується до вартості. У разі аварії компенсація буде базуватися на самій амортизації.
  • Порівняння: Перш ніж купувати будь-яку страховку на велосипед, обов’язково ознайомтеся з різними доступними варіантами. Ви можете перевірити різні пропозиції по страхуванню двоколісного транспорту онлайн або офлайн через агентів, присутніх на місці. Зазначені умови повинні бути чіткими та детальними, щоб уникнути непорозумінь. Порівняйте всі варіанти і виберіть той, який вам найбільше підходить.
  • Корисність: Про те, як щось використовується, найкраще знає його власник. Якщо мова йде про старий велосипед, страхування може коштувати вам дорожче, якщо не вибрати його з розумом. Чим старіший транспортний засіб, тим менша IDV та менша премія. Зіставте IDV з утилітою для вибору страхового плану.
  • Поліси: Список страхових компаній зі страхування велосипедів в Індії великий. Кожна з них має різні умови, а поліси страхування велосипедів відрізняються в певних моментах. Перш ніж вибрати конкретний план, проаналізуйте свої можливості та порівняйте їх з вашими вимогами, щоб отримати найкращі переваги. Ніколи не поспішайте з першим-ліпшим варіантом.

Travel Prime Plan також пропонує подібне покриття як Travel Elite Plan. Однак у цьому плані покриття сума набагато більша.

За цим планом ви отримуєте широкий вибір полісів, з яких ви можете зробити свій вибір. Кожен поліс за цим планом налаштований відповідно до ваших конкретних потреб.

Незалежно від того, чи вам 21 рік чи 70, чи ви бізнесмен, чи студент, ви можете знайти поліс, який найкраще підходить саме вам. Для різних потреб середньостатистичного мандрівника ми маємо спеціальні рішення[SIDMC1].

Travel Prime Plan доступний у трьох спеціалізованих варіантах, як показано нижче:

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top