Honda goldwing trike автоматичний. Короткий огляд Honda Goldwing

Як правильно вибрати мотоцикл з автоматичною коробкою передач, плюси і мінуси, що потрібно знати про мотоцикл Honda DCT

Огляд/Оснащення

Людський мозок здатен робити так багато речей одночасно, і звільнення мозкових циклів від перемикання допомагає створити більш розслаблену їзду по дорозі. Для мене це те, на що я сподівався, і одна з головних причин, чому я вважаю, що автоматична Трансмісія ідеально підходить для таких мотоциклів, як Honda Goldwing.

На додаток до відсутності зчеплення Honda Goldwing з DCT має перемикач нейтралі та приводу, стоянкове гальмо, яке потрібно вмикати під час стоянки, оскільки без нього мотоцикл буде вільно котитися, коли мотоцикл вимкнений для стоянки, та перемикач передач для ручного перемикання передач вгору або вниз. Я також додав ножний перемикач передач і вважаю, що він набагато кращий, ніж педальний перемикач при перемиканні між передачами.

Окрім Honda Goldwing DCT Honda пропонує кілька інших автоматичних мотоциклів

Honda почала пропонувати трансмісію DCT у своїх мотоциклах кілька років тому. Отже, це не нова технологія, і вони продовжують додавати її до все більшої кількості мотоциклів у своїй лінійці. Насправді трансмісія DCT розвивалася протягом багатьох років і ставала кращою з кожним новим випуском. Зараз ви можете придбати Honda Goldwing DCT, Africa Twin та NC750X з трансмісією DCT. Нещодавно Honda анонсувала Rebel 1100 на 2021 рік з опцією DCT.

Goldwing з DCT продається дуже добре. Важко знайти точні цифри, але схоже, що приблизно 2/3 Goldwings, проданих з моменту їх появи у 2018 році, мають трансмісію DCT.

За межами Honda не так багато варіантів автоматичної трансмісії на мотоциклі, якщо тільки ви не хочете електричний мотоцикл. Harley Davidson має Livewire, який є електричним мотоциклом, Zero виробляє електричні мотоцикли, але ці трансмісії функціонально відрізняються тим, що вони не мають передач, як DCT. Під час їзди на електричному мотоциклі трансмісія буде функціонувати більше як на скутері, оскільки вона не перемикається вгору і вниз по діапазону передач. Трансмісія DCT все ще має передачі, і вона все ще перемикається через передачі, просто дію перемикання виконує мотоцикл.

Оскільки Honda є лідером у цій галузі, давайте зосередимось на трансмісії DCT, яку пропонує Handa, та деяких порадах щодо її використання.

Як я вже казав, трансмісія DCT все ще перемикається вгору і вниз по діапазону передач так само, як і стандартний мотоцикл; це просто контролюється мотоциклом, якщо тільки ви не вирішите контролювати перемикання передач або замінити обрану передачу.

Мотоцикл має нейтральну, драйвову та ручну передачі. Нейтральне положення робить те, що ви можете подумати, воно прибирає потужність на заднє колесо.

Drive вмикає передачу і мотоцикл починає рухатися, як тільки я натискаю на газ, він дуже плавно перемикається вгору і вниз по діапазону передач, насправді після перемикання на 2-гу передачу вам потрібно бути дуже уважним, щоб відчути, як мотоцикл перемикає передачі, це дійсно плавно.

Він буде продовжувати перемикатися вгору і вниз по діапазону передач, якщо я не перевизначу вибір передачі за допомогою педалі перемикання передач або, в моєму випадку, додаткового ножного перемикача передач. Це перевизначення триватиме протягом певного періоду часу, після чого система повернеться до автоматичний управління. Це можна використовувати на шосе для швидкого проїзду, просто натисніть на одну-дві передачі вниз, і мотоцикл рушить з місця. Через деякий час він повертається до автоматичний управління.

Існує також ручний режим, який діє трохи більше як мотоцикл зі стандартною коробкою передач. Ручний вибір дозволяє вам перемикатися вгору і вниз по діапазону передач за допомогою пелюсткового перемикача, і він не буде перемикатися вгору, якщо ви не скажете йому це зробити. При рушанні з місця мотоцикл не переключиться на 2-гу передачу, якщо я не переключу його туди, але при зупинці він завжди буде перемикатися назад вниз через діапазон передач. Це унеможливлює зупинку мотоцикла, оскільки він самостійно переключиться на нижчу передачу в будь-якому випадку автоматичний або ручний режим.

Поради щодо проходження поворотів автоматичний мотоцикли

Їзда з трансмісією DCT дійсно змінює кілька речей про те, як я їжджу.

MSF вчить повільному натисканню на газ і коченню для техніки проходження поворотів. При уповільненні ви повинні гальмувати і перемикати передачу перед поворотом, поки мотоцикл все ще знаходиться на прямій лінії.

Однак на автоматичних мотоциклах мотоцикл може переключитися на нижчу передачу в середині повороту. Хоча це не є реальною загрозою для водія, оскільки перемикання передач відбувається досить плавно, це може бути трохи тривожним для водія. Я вирішив усунути цю проблему і часто використовую перемикання передач, щоб перед поворотом мотоцикл був на тій передачі, на якій я хочу його бачити. Таким чином, як вчить MSF, я можу сповільнитись, перевести мотоцикл на потрібну мені передачу і все налаштувати перед тим, як входити в поворот.

Поради щодо керування мотоциклом Honda DCT на низьких швидкостях

При виконанні маневрів на повільній швидкості, таких як розвороти або повороти з місця, зона тертя є обов’язковою умовою для хорошого виконання цих технік. На DCT ви не маєте прямого контролю над зчепленням, і на мою думку, це найбільший недолік цих мотоциклів. Це можна подолати, перетягуючи заднє гальмо та плавно керуючи дросельною заслінкою. Мотоцикл помістить зчеплення в зону тертя, але це не те саме, що керувати ним самостійно.

При виконанні повільного контролю швидкості на Goldwing найкраще для мене працює режим “дощ”, коли керування дросельною заслінкою є найбільш поблажливим, перемикання трансмісії в ручний режим, щоб вона не перемикалася на 2-гу передачу, і натискання на заднє гальмо. Всі інші прийоми ті ж самі, поворот голови, противагу і т.д. З практикою ви зможете навчитися керувати низькою швидкістю на мотоциклі з DCT, але з мого досвіду це не так просто, як на мотоциклі зі зчепленням.

Але, як на мене, ці мотоцикли не створені для їзди в конусах. Вони створені для того, щоб їздити на великі відстані, насолоджуватися поїздкою і при цьому відчувати себе пристойно, коли ви доїжджаєте до місця призначення. При цьому вони перевершують.

Плюси і мінуси володіння мотоциклом з автоматичною коробкою передач

З тим, що я знаю про DCT, чи купив би я інший мотоцикл з такою опцією. Без сумніву. Це чудова опція, яка дійсно робить їзду на мотоциклі приємною та розслаблюючою. Як і всі мотоцикли, Goldwing сильний в одних речах і слабший в інших. На мою думку, мотоцикл з DCT не такий хороший в конусах або при маневрах на низькій швидкості, але він здатний виконувати будь-які маневри, які вам знадобляться при звичайній вуличній їзді: розворот на 2-смуговій вулиці або повільна ходьба по прямій лінії – все це можна зробити на мотоциклі з DCT. Однак, з мого досвіду, він ніколи не буде таким же сильним у змаганнях на майстерність, як мотоцикл зі зчепленням.

До мінусів можна віднести низьку швидкість, дійсно технічні навички, а також те, що мотоцикл іноді знижує передачу в середині повороту, але це можна подолати, як ми вже говорили раніше.

На стороні Pro автоматичний мотоцикл – це абсолютний вибух для їзди, він дуже розслаблюючий, і, на мою думку, це більш безпечний мотоцикл, якщо врахувати всі речі. Відсутність необхідності турбуватися про правильну передачу дозволяє гонщику більше зосередитися на тому, що відбувається навколо, і зосередитися на швидкому / безпечному гальмуванні або об’їзді перешкоди, коли виникає надзвичайна ситуація.

honda, goldwing, трицикл, автомат

Honda Goldwing

Honda Goldwing – це супер-велосипед, доступний за стартовою ціною від Rs. 39,88,628 в Індії. Він доступний у 1 варіанті та 1 кольорі. Він оснащений двигуном BS6 об’ємом 1833 куб.см. Він оснащений як передніми, так і задніми дисковими гальмами.

Honda Goldwing Ціна

Основні моменти Goldwing

Honda Goldwing – це супер-велосипед, доступний лише в 1 варіанті та 1 кольорі. Ціна Goldwing починається від рупій. 39,88,628 в Індії. Honda Goldwing оснащений 1833-кубовим двигуном BS6, який розвиває потужність 124 к.с.7 к.с. і крутний момент 170 Нм. З передніми та задніми дисковими гальмами, Honda Goldwing оснащений антиблокувальною гальмівною системою. Цей мотоцикл Goldwing важить 390 кг і має паливний бак ємністю 21.1 літр.

The 2022 Honda Gold Wing Tour прибув на індійський ринок, щоб конкурувати в сегменті розкішних туристів. Ця модель буде імпортована в Україну за маршрутом CBU (Completely Built-Up) з Японії. Gold Wing Tour 2022 року доступний з трансмісією з подвійним зчепленням (DCT) та системою подушок безпеки.

Мотоцикл оснащений повністю світлодіодним освітленням, включаючи подвійні світлодіодні протитуманні фари, індикатори автоматичного вимкнення, лобове скло з електронним регулюванням, акустична система, сидіння зі спліт-системою, спинка сидіння в стилі “мільйон”, смарт-ключ та система круїз-контролю. Кокпіт складається з семидюймового повнокольорового рідкокристалічного TFT-дисплея (LCD), на який виводяться дані про аудіосистему та навігацію, управління режимами їзди та налаштуваннями підвіски. Він також має переваги системи Apple CarPlay та Android Auto. Крім того, доступне підключення Bluetooth з двома портами USB Type-C.

Механічні характеристики включають 1 833-кубовий чотиритактний 24-клапанний двигун з рідинним охолодженням, SOHC, плоский шестициліндровий двигун, який розвиває 125 к.с. при 5 500 об/хв і 170 Нм пікового крутного моменту при 4 500 об/хв. Двигун пов’язаний з трансмісією з подвійним зчепленням (DCT). Серед електронних допоміжних засобів – чотири режими їзди (Tour, Sport, Econ і Rain), подвійна комбінована гальмівна система (D-CBS), система контролю крутного моменту Honda Selectable Torque Control (HSTC) і система допомоги при рушанні на підйомі (Hill Start Assist).

Honda Gold Wing Tour 2022 доступний в єдиному варіанті забарвлення – Gunmetal Black Metallic (з затемненим двигуном).

Золоте крило Канади в дорозі

У п’ятницю вранці я вийшов з дому і вирушив у дорогу. Моїм пунктом призначення був аеропорт Детройт Метро, приблизно 330 миль і п’ять годин від дому. Ось де чекав мій наступний позичальник преси. Ця поїздка нічим не відрізнялася від моїх звичайних подорожей. Я роблю першу зупинку, щоб купити їжу і пальне, потім вирушаю в дорогу і не зупиняюся, поки мені не знадобиться більше пального.

Після короткої зупинки в магазині Casey’s General Store за піцою, пальним і розмовою з незнайомцем, я виїхав на I-90, прямуючи до Мічигану. Я також востаннє перевірив багажні відсіки. Spyder F3-T має достатньо місця на вихідні для двох, за умови, що ви використовуєте м’які сумки, як я.

honda, goldwing, трицикл, автомат

Триколісні велосипеди, як правило, бувають трьох конфігурацій. Мотоцикли Harley-Davidson – це задньопривідні мотоцикли, у яких одне колесо спереду, а два ззаду. Багато перетворень на вторинному ринку триколісних велосипедів також є задніми триколісних велосипедів. Can-Ams відомі як реверсивні трицикли, де у вас два колеса спереду і одне ззаду. Урал та інші коляски матимуть два колеса паралельно, як у звичайного мотоцикла, плюс третє колесо збоку.

Задні велосипеди з’явилися практично так само давно, як і сам мотоцикл. З мого досвіду, деякі задні трицикли можуть вимагати справжніх м’язів для маневрування на повільних швидкостях, і іноді вони мають радіус повороту, який можна порівняти з лінкором. Керування також може стати дивним. З заднім трицикл, ви маєте велику вагу та автомобільні шини позаду і одну мотоциклетну шину спереду. Принаймні, з мого досвіду, різкі повороти та різке гальмування на задньому триколісному велосипеді можуть призвести до неприємних відчуттів, оскільки вага зміщується на єдине переднє колесо.

Гальма заднього ходу – це рішення для проблем зі стабільністю. Тепер, коли ви проходите повороти та гальмуєте, дві шини в широкому положенні навантажуються. Коли ви маневруєте в обмеженому просторі, ви отримуєте різкий поворот двох коліс. І на відміну від заднього триколісному велосипеді, У мене немає відчуття, що коли я хочу, щоб він повернув, він хоче продовжувати їхати прямо. Як бонус, на зелене світло ви можете сильно натиснути на газ на Can-Am’і і зробити burnout. Зробіть це під час повороту, і ви піднімете одне з передніх коліс у повітря.

Spyder F3-T чудово поводиться на шосе. Я встановив круїз-контроль і направив штанги туди, куди я хотів, щоб трицикл їхав, і трицикл зробив це без нарікань. Відпустіть кермо, і поки дорога рівна, він продовжуватиме їхати прямо, як автомобіль з ідеальним вирівнюванням.

Він також витончено справляється з поворотами конюшини та пандусами. Ви не можете протидіяти кермуванню або спиратися на трицикл, як це робиться на мотоциклі. Замість цього, ви просто повертаєте кермо. Тим не менше, відсутність нахилу може відчувати себе незручно. Для Can-Ams я рекомендую відштовхуватися ногами, щоб врівноважити баланс, як на снігоході; підходить для продуктів BRP. Я не думаю, що вони можуть перевершити двоколісний транспорт, але ви можете розвинути високу швидкість на крутих поворотах.

Плавний їздовий

Комфорт був на зовсім іншому рівні порівняно з Can-Am Ryker. З Ryker ви відчуваєте все на дорозі. Переїдьте через 10 центів, і ви, напевно, зможете сказати, якого року вони були викарбувані. Зі Spyder’ом? Якість їзди була майже як на автомобілі. Тріщини та менші нерівності просто не відчуваються, а більші речі досить добре поглинаються. Найдивовижніше для мене те, що сідло не таке вже й товсте і не надто м’яке. Я думаю, що тут спрацьовує поєднання товстих шин, сидіння і, можливо, що важливо, задньої пневматичної підвіски. Додайте все це разом, і моя дупа почувалася чудово.

Лише на сумнозвісних мічиганських вибоїнах Spyder втратив рівновагу. Я наїхав на кілька з них так сильно, що боявся, що зламаю трицикл, але все обійшлося. Якщо щось і стримувало Spyder, так це те, що він мав три колеса. Звичайний мотоцикл може ухилятися від вибоїн. Машина може об’їжджати вибоїни.

Spyder має лише дві вузькі щілини між трьома колісними доріжками, тому ви можете об’їжджати невеликі перешкоди, але, виїхавши на мінне поле з вибоїн, ви потрапите в них.

Проте, навіть незважаючи на це, я був глибоко вражений тим, наскільки піднесено я почувався на шосе завдяки цій високій машині. Чорт забирай, я їздив на кількох нових машинах, які їхали набагато гірше, ніж цей мотоцикл у пластиковому кузові. Я виявив, що просто сиджу на Spyder, милуючись визначними пам’ятками Мічигану, ні про що не турбуючись.

Це не був “чистий” мотоциклетний досвід, як мій Royal Enfield, але він був дуже розслаблюючим у тому, наскільки це приємно. Двигун гудів, а лобове скло пропускало рівно стільки повітря, щоб не було жарко, але при цьому зберігало мою голову прохолодною. Паливний бак об’ємом трициклНа чіткому дисплеї “Ентерпрайза” було саме те, що я хотів знати, а 7-ми кілограмовий.паливний бак об’ємом 1 галон забезпечував пробіг у 240 миль на високій швидкості.

Востаннє я відчував таку розслабленість на мотоциклі, коли їхав на більш дорогому BMW R 18 Transcontinental з його чудовим адаптивним круїз-контролем. Звичайно, Honda Gold Wing також надзвичайно комфортний, так само як і туристичні мотоцикли Harley. На жаль, Spyder F3-T вартістю 22 799 доларів лише на тисячу дешевше, ніж BMW, але про це ми поговоримо в повному огляді. І хоча я не рекомендую бути тією людиною, яка буде вмикати свою музику на всіх, стереосистема Spyder була гучною і чіткою, навіть на швидкості 80 миль/год. Це те, чого не може зробити навіть система Marshall на комоді BMW.

Говорячи про двигун, потужність походить від 1330-кубової “трійки” Rotax ACE, яка видає 115 к.с. і 96 фунт-футів крутного моменту і передається на заднє колесо через шестиступінчасту напів-автоматичну коробку передач-автоматична трансмісія. Перемикання здійснюється за допомогою перемикача передач великим пальцем під лівою ручкою. Двигун рухає автомобіль, який важить тисячу фунтів, але він швидко набирає швидкість і, хоча і приглушений, видає приємний звук, особливо коли ви натискаєте кнопку “плюс” на напівавтоматичній коробці передач, і двигун видає невелике хрипке бурчання під час перемикання передач.

Коли я зійшов зі Spyder, я не відчув втоми чи виснаження, як це буває під час тривалих мотоподорожей. Натомість я відчув себе так, ніби вискочив з машини. Я все ще відчував себе “свіжим” і знав, що якби мені довелося, я міг би проїхати ще 300, а може й 500 миль. Можливо, я навіть зможу зробити Iron Butt Saddle Sore 1000 на одному з них!

Знову ж таки, незабаром я збираюся написати повний звіт про Can-Am Spyder F3-T 2023 року, але це дуже довгий шлях, щоб відповісти на питання, які так багато гонщиків задавали мені. Для чого потрібні триколісні велосипеди? Що ж, для таких великих хлопців, як Can-Am Spyder, він проїжджає тонни миль у піднесеному комфорті.

(Зображення: Автор, якщо не вказано інше.)

Підтримайте нашу місію захисту автомобільної культури, ставши офіційним членом Autopian.

Як ми можемо щось зробити з усіма цими інопланетними розмовами та британським нахабством??: Tales From The Slack

Комфорт

Одна з найбільших переваг трицикла – це комфорт. Це може бути в різних формах. По-перше, ви не будете використовувати стільки ж фізичної сили для керування та навігації на трициклі, як на двоколісному мотоциклі. Це може подовжити час, який ви можете провести на велосипеді, перш ніж він повністю зноситься, навіть якщо ви проводите години під сильним вітром, що б’є по тілу.

Ширша рама може означати більше місця для сидіння, що просто забезпечить більш комфортний досвід їзди. Як ми з’ясуємо пізніше, трицикли також пропонують більш стабільне і природне положення для їзди. Це може бути особливо корисно для тих, чиї суглоби вже не такі, як раніше, наприклад, у колінах і стегнах, а також для тих, хто страждає від болю в спині. Таким чином, незалежно від того, чи їдете ви до Роджерса, чи подорожуєте до Форт-Сміта і далі, ви зможете їхати довше, перш ніж робити зупинку.

Стабільність та безпека

І говорячи про стабільність, це ще одна чудова причина, щоб отримати трицикл. З усіх моторизованих велосипедів на дорозі трицикли неймовірно важко перекинути. Їх триколісна конструкція робить це майже неможливим, навіть якщо ви спробуєте. Крім того, вони важчі та більш заземлені, що додатково допомагає тримати вас у вертикальному положенні.

Коли ви з більшою ймовірністю залишаєтесь у вертикальному положенні, підвищується рівень безпеки, що дозволяє вам почувати себе краще за кермом. Крім того, вони більші, тому їх легше бачити, і вони не надто широкі, але достатньо широкі, щоб не заважати вам рухатися в потоці машин. Можливо, ви втрачаєте круті бали, але цей вид їзди пов’язаний зі значною кількістю невиправданої небезпеки. Уникайте спокуси за допомогою трицикл. Майте на увазі, що існують певні проблеми з безпекою, пов’язані саме з трициклами, але залежно від вашого стилю катання, трицикли іноді можуть зробити вас набагато безпечнішими.

Зберігання

Триколісні велосипеди чудово підходять для тривалих поїздок, тому з часом вони стали краще обладнані для довших подорожей. Якщо це ваш стиль їзди, то вам сподобається додаткове місце для зберігання, яке поставляється з триколісними велосипедами. Завдяки більшій задній частині, ви можете розраховувати не тільки на сідельні сумки, але й на повноцінний багажник. Це дає вам достатньо місця, щоб взяти все необхідне спорядження для тривалої подорожі, а також полегшує пересування містом.

Тут, у Heartland Honda, ми особливо в захваті від Honda Goldwing (можливо, ми трохи упереджені). Але з усіх трициклів на ринку, Goldwing незмінно пропонує неймовірну продуктивність і потужність, що робить його одним з найбільш очевидних варіантів для вас. На додаток до потужності двигуна, ви також отримаєте більш плавну роботу, між підвіскою і тим фактом, що ви можете їздити з автомобільними шинами. Погляньте на деякі онлайн-форуми, немає нічого кращого за Goldwing.

honda, goldwing, трицикл, автомат

Готові перевірити наш Honda трицикли на продаж? Завітайте до Heartland Honda, і ми проведемо для вас повну екскурсію доступними моделями. Ми з гордістю обслуговуємо всіх райдерів зі Спрінгдейла, Файєтвіля, Роджерса та Форт-Сміта, штат Арканзас.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top