Великий велосипед w push. OnGuard Brute Mini: Міцний і дешевий

Press Herald

збільшити розмір шрифту

У неділю забіг набув додаткової конкурентної переваги за участю тріатлоністів найвищого рівня.

Завантаження.

Цього місяця ви можете поділитися ще 5 статтями в подарунок.

Будь-хто може отримати доступ до посилання, яким ви ділитеся, без реєстрації. Дізнатися більше.

Підпишіться, щоб подарувати цю статтю

З підпискою на Press Herald ви можете дарувати 5 статей щомісяця.

Схоже, ви не маєте жодної активної підписки. Щоб отримати його, перейдіть на сторінку підписки.

push, велосипед, міні, сильний

Підпишіться, щоб подарувати цю статтю

З підпискою на Press Herald ви можете дарувати 5 статей щомісяця.

Волонтери Лінн Квіріон (ліворуч), Вікторія Ебботт (в центрі) і Лора Бріггс наповнюють льодом тазики з водою на фініші забігу Ironman 70 у неділю.3 штату Мен в Августі. Волонтери на фініші роздають учасникам пляшки з водою, забирають трекери та роздають медалі. Ешлі Аллен/Кеннебекський журнал

АВГУСТА – У жодному триатлоні не бракуватиме елітних спортсменів, але в Ironman 70 з’явився новий поворот.3 Цього року штат Мен посилив конкуренцію в передостанній день липня.

Віднесення недільного забігу до категорії Ironman Pro зробило змагання в Августі ще більш конкурентними, ніж на минулорічному інавгураційному забігу. Результатом стало різноманітне поле, оскільки найкращі спортсмени – деякі з них відомі на національному та міжнародному рівнях – принесли пік атлетизму в столицю штату Мейн.

“Коли ви проводите професійні змагання, мета полягає в тому, щоб залучити до спорту більше спортсменів різних вікових груп, а також залучити цих спортсменів”, – сказала учасниця професійних змагань Ніколь Фалькаро. “Тут, у кутку “U”.S., це не дуже зручно. Дуже добре, коли є така подія, яка привертає увагу і приводить людей у цей район.”

Хоча відкрита для всіх учасників, минулорічна половина Ironman, в якій нагороджувалися лише вікові групи, мала чітко виражений регіональний характер. Учасники в основному приїхали зі штату Мен, інших місць на півночі Нової Англії або з атлантичної Канади та Квебеку, причому спортсмени з останнього займали п’єдестал пошани і масово захоплювали регіон.

Пов’язані

Цього року цих спортсменів все ще було багато, але нові спортсмени, які отримали статус Pro як кращі з кращих у своїх національних федераціях, внесли різноманітність у поле. Змагаючись на багато в чому схожій дистанції, 10 найкращих бігунів у чоловічому та жіночому забігах випередили минулорічних 10 найкращих приблизно на 30 хвилин кожен.

У чоловіків на п’єдестал пошани піднявся Тревор Фолі з Гейнсвілля, штат Флорида. Фінішувавши за 3 години 33 хвилини 58 секунд, колишній студент Університету Флориди та зірка шкільної легкої атлетики випередив італійця Грегорі Барнабі (3:39:17) та на 27:26 випередив минулорічного переможця, канадця Саймона Лебланка.

“Велосипед велосипед “Дистанція була дуже горбиста, і я думаю, що це все розбило”, – сказав Фолі, який виграв свою другу половину Ironman після того, як минулого року переміг у Вако, штат Техас, у минулому році. “Коли їдеш на пагорбах, не відчуваєш сильного протягу, що дуже приємно”. Я досить сильний тому, коли я виїжджаю на пагорби, я можу дійсно відірватися.”

Учасник отримує додаткові поштовх Неділя біля фінішної лінії, коли глядачі вболівають і простягають руки під час запливу Ironman 70.3 Мейн в Августі. У змаганнях беруть участь 70 велосипедистів.3 милі плавання, потім їде на велосипеді і нарешті біжить. Ешлі Аллен/Кеннебекський журнал

Дійсно, 56.3-мильна велосипедна частина заходу стала вирішальною для Фолі, який був 16-м після 1.2-мильний заплив вздовж річки Кеннебек рано вранці. Він обігнав Барнабі незадовго до середини велосекції і утримував лідерство решту шляху.

Джастін Метцлер (Лонгмонт, Колорадо) замкнув п’єдестал пошани з часом 3:45.12, після того, як канадець Метью Шарп, який перетнув фінішну лінію третім, отримав дискваліфікацію. Переможець попереднього Ironman 70.3 минулого року, Мецлер сказав, що центральна траса в штаті Мен має багато спільного з трасою в Орегоні.

“Той Рапід був божевільним”, – сказав Мецлер. “Ця гонка в Орегоні мала дуже схожу річкову течію, і ця річка була такою ж сильний якщо не сильніше. … (Велосипедна ділянка) була трохи горбкуватішою, ніж я очікував, але ви повинні просто змиритися з ударами і зробити все можливе. Це прекрасна траса і прекрасне місто.”

Що стосується жінок, то одна з найкращих спортсменок світу з витривалості втекла з гонки. Фінішувавши за 4:11:24, Джорджа Пріароне з Італії випередила Емі Саймерман (Піттсфорд, Нью-Йорк; 4:16.51) до фінішу, випередивши переможницю 2022 року Меган Філноу (Шарлотт, Північна Кароліна) на 27:09.

Резюме Пріароне є чудовим прикладом того, яких спортсменів приносять змагання Ironman Pro у місцеві громади, що їх приймають. Чемпіон Європи з дуатлону 2022 року і №3 на. 4 жінка-тріатлоністка у світі на довгій дистанції сказала, що траса була швидкою і нагадувала їй про її дім за 4 000 миль від неї.

“Це дуже схоже на мій дім, тому що я живу в сільській місцевості в дуже маленькому місті, де навколо багато зелені, як тут”, – сказав Пріароне. “Заплив був дуже гарним завдяки течії – ви можете трохи відчути її, але не надто сильно – і вода була ідеальної температури”. Мені дуже сподобалося.”

Учасники переходять у неділю від плавання до велосипедної частини Ironman 70.3 штату Мен в Августі. Волонтери стоять на березі, щоб подати руку учасникам забігу. Ешлі Аллен/Кеннебекський журнал

Третє місце у змаганнях серед жінок посіла Фалькаро, яка мала набагато коротший шлях до Августи як уродженка Портсмута, штат Нью-Гемпшир. Як і Фолі в чоловічому забігу, Фалькаро провела чудовий заплив наприкінці, пробиваючись до подіуму після того, як стартувала на 13.2-мильний забіг на восьмому місці.

Навіть на останніх кількох милях забігу Фалькаро був п’ятим після Саманти Снукіс (Редінг, штат Пенсильванія) та Памели Енн Бачелдер Сен-П’єр (Квебек). Проте вона обійшла Снукіс, щоб стати четвертою на повороті на 10-й милі.за 5 хвилин до того, як затьмарити Бачелдер Сен-П’єр перед 11-ю милею.5.

“(Памела) поплескала мене по спині, коли я обганяла її, і я подумала: “Гаразд, я ще не можу хвилюватися. Мені залишилося бігти 10 хвилин, і я не можу надто розплакатися”, – сказав Фалькаро. “Я продовжував штовхатися весь останній відрізок, а потім побачив своїх друзів і всіх людей, які приїхали з Портсмута о 12:00 і 12:00″.5, і це було найкраще відчуття.”

М’яка погода додала до приголомшливої атмосфери дня перегонів. Температура повітря на фініші становила 67 градусів, що було значним покращенням після тижня спекотної погоди та високої вологості – особливо для бігуна, який тренується в Арізоні.

“Приїжджаючи з Тусона, там спекотно, як у пеклі. Це як 110 (в Тусоні), так що я насолоджувався цим сьогодні”, – сказав Фолі. “Я, чесно кажучи, змерз, спускаючись з пагорбів”. Все було чудово. Я дійсно не міг просити більше.”

Litelok X3: найміцніший Велосипед Замок

Litelok X3 – найміцніший велосипед замок, доступний на сьогоднішній день, згідно з моїми тестами. Але що робить Litelok X3 таким безпечним?

Багато в чому Litelok X3 схожий на будь-який інший високозахищений U-подібний замок. Дужка із загартованої сталі товщиною 16 мм унеможливлює розрізання ручними болторізальними інструментами. Крім того, він також фіксується на поперечині з обох боків, що запобігає атакам важеля і означає, що його потрібно розрізати двічі, щоб перемогти його.

Однак, Litelok X3 відрізняється від інших високозахищених замків тим, що він має керамічний композитний матеріал, наплавлений на зовнішню сторону дужки. Цей матеріал практично не зношує кутові шліфувальні круги, коли вони розрізають замок.

Я протестував усі три стійкі до кутової шліфувальної машини U-замки (плюс криптонітовий Fahgettaboudit) Mini який виявився найміцнішим портативним велосипедний (до цього часу), щоб з’ясувати, яка з них найкраще справляється з мережевою кутовою шліфувальною машиною.

Ось відео Hiplok D1000 проти Litelok X3 та кутової шліфувальної машини:

штовхаючий, велосипедний, міні, міцний

Відео досить довге і нудне, проте. Ви можете побачити результати в таблиці нижче:

Час різати

Hiplok D1000

Примітка: Цей тест не був розроблений для відтворення крадіжки на вулиці (де злодій використовував би акумуляторну кутову шліфувальну машину і не зміг би повністю знерухомити замки).

На вулиці цей час був би набагато вищим.

штовхнути, велосипед, міні, сильний

Але цей метод добре підходить для визначення порівняльної стійкості до кутової шліфувальної машини всіх протестованих замків.

Отже, з таблиці видно, що на відкриття Litelok X3 пішло більше часу, ніж на відкриття будь-якого іншого замка.Оскільки єдиний реальний спосіб зламати будь-який з цих замків на вулиці – це за допомогою кутової шліфувальної машини, це робить Litelok X3 найміцнішим велосипед замок!

Однак варто зазначити, що ці цифри не включають час, необхідний для заміни кругів на кутовій шліфувальній машині. Якби вони були, то загальний час був би набагато ближчим, оскільки мені знадобилося на один диск більше, щоб перемогти Hiplok D1000, ніж Litelok X3.

І останнє: хоча ми знаємо, що велосипедні злодії не зламують замки на вулиці, Litelok X3 також оснащений циліндром Alboy Sentry, який вважається одним з найбільш захищених від злому механізмів у світі.

Хоча я б віддав перевагу більш скромному циліндру, якщо б це означало більш скромну ціну, я не можу заперечувати, що це додає ще один рівень безпеки і ще один доказ того, що Litelok X3 є найміцнішим велосипед замок в даний час доступний!

Hiplok D1000: близький другий!

Hiplok D1000 – другий за міцністю велосипед замок на сьогоднішній день. У моїх тестах, порівняно з Litelok X3, на розпилювання першої сторони знадобилося на 30 секунд менше, а на розпилювання обох сторін D1000 – на хвилину менше.

Це досить багато часу, коли ви намагаєтеся вкрасти велосипед!

Але мені потрібно більше дисків.

А на вулиці, з акумуляторною кутовою шліфувальною машиною та більшою рухомістю замків, я б очікував, що цей час буде довшим, а кількість необхідних дисків – більшою. Тож час, коли можна буде зламати замки, зрештою, наближається.

Але що робить Hiplok D1000 таким надійним?

Як і Litelok X3, у крузі Hiplok D1000 використовується керамічний композит для забезпечення стійкості до кутової шліфувальної машини. Однак, замість того, щоб сплавляти керамічний матеріал з поверхнею звичайної сталі, весь замок, здається, зроблений з цього композиту.

З відео вище ви можете побачити, що досвід різання двох різних матеріалів також досить різний.

У той час як Hiplok, здається, майже розплавляє кутові шліфувальні круги, Litelok більш агресивний та іскристий. Однак кінцевий ефект на кутові шліфувальні круги по суті однаковий!

Hiplok D1000 може бути замалим для багатьох людей.

Hiplok D1000 має прямокутну профільну дужку (15 x 20 мм), яку неможливо обрізати ручними болторізами (навіть найбільшими). І, звичайно, він блокується з обох боків, щоб запобігти атакам важеля і вимагає двох прорізів для перемоги, як і всі хороші U-образні замки.

Якщо ви намагаєтесь обрати між цими двома замками, то незабаром вийде ще одна стаття, в якій я порівняю їх зручність використання (що дійсно важливо при виборі).

Однак я можу дати вам коротке попередження: головним моментом, який слід враховувати, є менший внутрішній простір для замикання D1000. Дивіться мій повний, практичний огляд Hiplok D1000 для більш детальної інформації.

Litelok X1: Практичний вибір

Litelok X1 – третій за міцністю велосипед замок доступний сьогодні. І це, по суті, зменшена версія Litelok X3, зі стандартним механізмом, що замінює циліндр Alboy Sentry у його старшому братові.

Коли я кажу “зменшилася”, я маю на увазі, що металева частина дужки все ще має товщину 16 мм, а це означає, що її неможливо розрізати будь-яким ручним болторізальним інструментом. Однак на поверхні дужки менше керамічного композиту, наплавленого на поверхню.

Це робить загальний профіль скоби тоншим, а також зменшує її вагу. Звісно, це також зробить скобу менш стійкою до кутових шліфувальних машин.

Але наскільки менш стійкий?

У таблиці вище ви бачите, що на розрізання однієї сторони Litelok X1 пішло вдвічі менше часу, ніж у Hiplok D1000, і приблизно на третину менше, ніж у Litelok X3. Що досить суттєво.

штовхач, велосипед, міні, сильний

Але важливо зазначити, що в той час як я зміг пройти крізь одну сторону X1 лише одним кутовим шліфувальним диском (використовуючи шліфувальну машину з живленням від мережі), цей диск був значно зменшений і не зміг пройти крізь другу сторону.

Отже, навіть якщо припустити ідеальні умови на вулиці (з потужною болгаркою і замком, який не рухається), злодію все одно доведеться міняти диски принаймні один раз, що далеко не ідеально.

І як ви можете бачити на відео (коли мої струбцини почали підводити мене, коли я намагався відрізати другу сторону), якщо в замку є якийсь рух, диски УШМ зношуються набагато швидше.

Зрештою, рух замка, коли я намагався відрізати другу сторону, означав, що я використав ще 4 кутові шліфувальні круги, але не зміг успішно пройти крізь замок!

Крім того, що X1 легший за X3 і Hiplok D1000, він має ще кілька суттєвих переваг перед двома більш міцними замками:

Беручи до уваги ці переваги, а також той факт, що на вулиці, на мою думку, він повинен бути достатньо надійним, щоб відлякати більшість злодіїв з кутовими шліфувальними машинами, Litelok X1 – мій вибір найкращого велосипедного замка 2023 року, незважаючи на те, що він не такий надійний, як інші сильного як X3 або D1000.

Дивіться мій повний практичний огляд Litelok X1 або порівняння з Hiplok D1000 для більш детальної інформації.

Наша думка

У певному сенсі, Roadhound відчував себе великим собакою, що йде поруч з вами на самотньому, погано освітленому узбіччі вночі. це відчуття безпеки, яке дарують ці шини. Незважаючи на те, що підвіска на моєму тесті на велосипеді не був налаштований для їзди по треку, що призводило до завалювання на певних поворотах, шини були достатньо поблажливими, щоб не підірвати впевненість гонщика в собі. Це підштовхнуло мене до поштовх жорсткіше коло за колом. Сіварамакрішнан Вісванатан (Sivaramakrishnan Viswanathan), головний технічний директор, не жартував, коли говорив, що шини Roadhounds слугують засобом для гонщиків-початківців вчитися та вдосконалювати свої навички, не підриваючи їхньої впевненості, коли вони поштовх вийти із зони комфорту.

Шини так само добре зарекомендували себе і на інших велосипедах, включаючи Ninja, Street Rod та TRK 502. Їзда на TRK стала для мене одкровенням, оскільки я очікував, що через його масивні розміри та велику вагу він буде млявим в управлінні. Однак 17-дюймові сплави в поєднанні з заокругленим профілем Roadhounds дозволили йому перекидатися так само легко, як і 200-кубовому мотоциклу велосипед! Це було нереальне відчуття, коли шини прилипали до асфальту, як п’явки, коли високий ADV нахилявся ближче до землі на поворотах.

Для всіх тих, хто хоче дізнатися більше про ці шини, ми підготували для вас бонусний контент:

Як їх роблять?

Було цікаво спостерігати за тим, як шини Roadhound виготовляються на заводі виробника в Мадураї. Сировина, включаючи каучук, кремнезем та різні хімічні речовини, була відібрана, протестована та змішана. Потім суміш проходить через вальці, де вона виходить у вигляді своєрідної смуги. Всі чотири гумові суміші в шині Roadhound проходять цю процедуру, а потім всі вони екструдуються і зливаються в єдину суміш під сильним тиском. Машина, що використовується для екструзії, також має вбудовані регулятори температури, щоб підтримувати суміші достатньо стабільними для формування необхідної композиції.

Потім шина надягається на сталеву форму, яка має форму шини. Сталеві нитки намотуються на шину паралельно напрямку кочення шини. Ось чому вона називається “нульовий градус сталевої стрічки.’ Сталеві нитки ретельно намотуються з оптимізованим рівнем натягу в кожному витку, забезпечуючи міцний шар, що запобігає деформації шини під дією відцентрових сил, яких вона зазнає під час обертання на високих швидкостях.

Потім шина потрапляє в іншу форму, де гумова суміш затвердіває, на неї наносяться протектори, а також інші необхідні специфікації, які вибиваються на боковинах.

Виклики

Ми поспілкувалися з Сіварамакрішнаном, і він розповів, що найбільшим викликом було отримати правильну суміш, необхідну для досягнення цільової продуктивності. “У процесі розробки ми застосували двоетапний підхід. Першим кроком було доопрацювання профілю малюнка протектора.” TVS Eurogrip розробила два рисунки протектору та завершила роботу над одним, який має оптимальні експлуатаційні характеристики. Сіварамакрішнан сказав: “Було два рисунки протектору, які називались (під кодовою назвою) “Дуги” та “Крила”. Зрештою, перемогу у відборі здобули дуги.” Як випливає з назви, геометрія візерунків має форму дуг, тоді як крила виглядають буквально як пташині крила.

  • Огляд шин TVS Eurogrip DuraPro для TVS Radeon: Довгостроковий огляд на 2 200 км пробігу
  • 2023 TVS Young Media Racer Program Round 1: Вчимося проходити повороти в Карі
  • Вхідні ADV на основі TVS Apache?
  • Майбутнє TVS велосипеда запускається в Індії

Сіварамакрішнан розповів: “Ми виявили, що дуги працюють добре, набагато краще, особливо в умовах аквапланування та на вологих поверхнях. А також динамічні характеристики. через крила. геометрична жорсткість, коли ви їдете під різними кутами, деградація була нерівномірною. У наших динамічних випробуваннях ми виявили, що дуги забезпечують більш рівномірну динамічну жорсткість.”

Досягнення плавного переходу між рівнями жорсткості та зчеплення в чотирьох компаундах як спереду, так і ззаду. Крім того, отримати правильний склад суміші також було непросто. У той час як сировина (особливо полімери) для центральної зони походить з Японії, полімери для середніх шарів (по обидва боки від центральної частини гумової суміші) походять з Європи. При цьому самі гумові суміші (на основі діоксиду кремнію) виробляються компанією TVS Eurogrip.

Наш погляд

У певному сенсі, Roadhound відчував себе великим собакою, що йде поруч з вами на самотньому, погано освітленому узбіччі вночі. це відчуття впевненості, яке дарують ці шини. Незважаючи на те, що підвіска на моєму тестовому велосипеді не була налаштована для їзди по треку, що призводило до того, що на певних поворотах велосипед валився, шини були достатньо поблажливими, щоб не підірвати впевненість водія. Це підштовхувало мене до штовхати жорсткіше коло за колом. Сіварамакрішнан Вісванатан (Sivaramakrishnan Viswanathan), головний технічний директор, не жартував, коли говорив, що Roadhounds слугують засобом для гонщиків-початківців вчитися та вдосконалювати свої навички, не порушуючи їхньої впевненості, коли вони поштовх вивести себе із зони комфорту.

Шини були настільки ж впевненими на інших мотоциклах, включаючи Ninja, Street Rod та TRK 502. Їзда на TRK була одкровенням, оскільки я очікував, що керування буде млявим через його масивні габарити та велику вагу. Однак 17-дюймові сплави в поєднанні з заокругленим профілем Roadhounds дозволили йому перекидатися так само легко, як і 200-кубовому мотоциклу велосипед! Це було нереальне відчуття, коли шини прилипали до асфальту, як п’явки, а високий ADV нахилявся ближче до землі на поворотах.

Для всіх тих ботаніків, які хотіли б дізнатися більше про ці шини, ми підготували для вас бонусний контент:

Як вони виготовляються?

Було цікаво спостерігати за тим, як виготовляють шини Roadhound на заводі виробника шин у Мадураї. Сировина, включаючи гуму, кремнезем і різні хімічні речовини, була відібрана, протестована і змішана. Потім суміш проходить через вальці, з яких вона виходить у вигляді своєрідної стрічки. Всі чотири компоненти шини Roadhound проходять цю процедуру, а потім всі вони екструдуються і зливаються в єдину суміш під сильним тиском. Машина, що використовується для екструзії, також має вбудовані регулятори температури, щоб підтримувати суміші достатньо стабільними для формування необхідного складу.

Потім його надягають на сталеву форму, яка має форму шини. Сталеві нитки намотуються на шину паралельно напрямку кочення шини. Ось чому вона називається “сталевою стрічкою з нульовим кутом нахилу“.’ Сталеві нитки ретельно намотані з оптимізованим рівнем натягу в кожному витку, що забезпечує міцний шар, який запобігає деформації шини через відцентрові сили, яких вона зазнає під час обертання на високих швидкостях.

Потім шина потрапляє в іншу форму, де гумова суміш застигає, на неї наносяться протектори, а також інші необхідні специфікації, які вибиваються на бічних стінках.

Виклики

Ми поговорили з Сіварамакрішнаном, і він розповів, що найбільшим викликом було отримати правильну гумову суміш, необхідну для досягнення цільових характеристик. “У процесі розробки ми застосували двоетапний підхід. Першим кроком було доопрацювання профілю рисунка протектора.” Компанія TVS Eurogrip працювала над двома варіантами рисунка протектору і вибрала один з них з оптимальними експлуатаційними характеристиками. Сіварамакрішнан сказав: “Було два рисунки протектора, які називалися (під кодовою назвою) “Дуги” та “Крила. Зрештою, перемогу у відборі здобули дуги.” Як випливає з назви, геометрія рисунка має форму дуг, тоді як крила виглядають буквально як пташині крила.

  • Огляд шин TVS Eurogrip DuraPro для TVS Radeon: Довгостроковий огляд на 2,200 км пробігу
  • 2023 TVS Young Media Racer Program Round 1: Вчимося проходити повороти в Карі
  • TVS Apache на базі ADV, що надходить?
  • Майбутній запуск велосипедів TVS в Індії

Сіварамакрішнан розповів: “Ми виявили, що дуги працюють добре, набагато краще, особливо в акваплануванні та вологих умовах. А також динамічні характеристики. завдяки крилам. геометрична жорсткість, коли ви їдете під різними кутами, деградація була нерівномірною. У наших динамічних випробуваннях ми виявили, що дуги дають більш рівномірну динамічну жорсткість.”

Досягнення плавного переходу жорсткості та рівнів зчеплення в чотирьох гумових сумішах спереду та ззаду. а також підібрати правильну суміш також було непростим завданням. У той час як сировина (особливо полімери) для центральної зони надходить з Японії, полімери для середніх шарів (по обидва боки від центрального з’єднання) надходять з Європи. Проте, самі суміші (на основі діоксиду кремнію) виготовляються компанією TVS Eurogrip.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top