Пригодницький мотоцикл Suzuki 650. Suzuki V-Strom 650 Відео

Suzuki V-Strom 650: всебічний огляд

Suzuki V-Strom 650, також відомий як DL 650, є популярним пригода туристичний мотоцикл, який випускається з 2004 року. Цей універсальний і надійний велосипед улюблений серед тих, хто хоче подорожувати з комфортом, підкорюючи різні дорожні умови.

V-Strom може похвалитися потужним двигуном, плавним керуванням і зручною посадкою, що робить його ідеальним для поїздок на далекі відстані, щоденних поїздок на роботу або спонтанних подорожей на вихідні. Suzuki продовжує вдосконалювати цю пригодницьку машину протягом багатьох років, включаючи оновлення двигуна та підвіски, а також додавання передових функцій, таких як трекшн-контроль та гальма з АБС.

Незалежно від того, чи ви досвідчений гонщик, чи тільки починаєте, V-Strom – чудовий вибір для тих, хто шукає надійний та адаптований мотоцикл, здатний впоратися з будь-якими пригодами на дорозі. Приєднуйтесь до нас, щоб дізнатися, що робить Suzuki середньоваговиком пригодницький мотоцикл такий популярний серед любителів мотоциклів.

23 Suzuki V-Strom 650 Огляд

Двигун і трансмісія

Коли мова заходить про двигун V-Strom з рідинним охолодженням, ви можете подумати, що це стара новина, адже з самого початку він використовував ту саму силову установку, що й голий Suzuki SV650, але завдяки незначним модернізаціям протягом багатьох років він залишається потужним і відповідає нормам викидів, що постійно змінюються.

suzuki, пригоди, мотоцикл, v-strom

V-подібний двигун DOHC з робочим об’ємом 645 куб.см видає скромні 69 к.с. і стільки ж крутного моменту в Нм, що робить V-Strom гнучким двигуном, чудовим для їзди на низьких швидкостях і достатнім для всього, для чого він вам потрібен.

Двигун оснащений головками циліндрів Suzuki з технологією подвійної іскри, що означає 2 свічки запалювання з тонкими електродами на циліндр для кращої ефективності згоряння.

Окрім подвійних свічок запалювання, система впорскування палива V-Strom також використовує подвійну дросельну заслінку Suzuki на 39-міліметрових дросельних заслінках з вторинними дросельними заслінками, керованими сервомотором, що забезпечує ще більшу ефективність згоряння палива, створюючи плавну подачу потужності та кращу економію палива.

The V-Strom також оснащений інтегрованою системою контролю холостого ходу (TI-ISC), яка стабілізує обороти двигуна на холостому ходу та сприяє зниженню рівня викидів. TI-ISC на V-Strom має Suzukiфункцію допомоги на низьких обертах, яка плавно регулює оберти двигуна під час запуску та згладжує подачу потужності для їзди на низьких швидкостях. Це також допомагає зменшити ймовірність того, що мотоцикл заглохне.

Потужність передається через шестиступінчасту коробку передач і ланцюговий кінцевий привід, а трекшн-контроль запобігає пробуксовці коліс і тримає все під контролем. Варто зазначити, що спільна коробка передач між серіями V-Strom та SV досі має найплавніше та найлегше перемикання передач, яке я коли-небудь відчував на будь-якому велосипеді велосипед а двигун забезпечує зоряну продуктивність.

Підвіска та гальма

Suzuki V-Strom 650 2023 року оснащений 43-міліметровою телескопічною передньою вилкою, яка забезпечує 5.9-дюймовий хід. Вилка регулюється за попереднім натягом пружини та демпфуванням відскоку, що дає змогу гнучко налаштувати параметри на свій смак. Це дозволяє точно налаштувати підвіску відповідно до вашої ваги, стилю їзди та типу дороги, якою ви їдете.

Ззаду V-Strom має задню підвіску типу link з одним амортизатором шириною 46 мм. Амортизатор має 6.3-дюймовий хід і має регулювання попереднього натягу пружини та демпфування відскоку. Таке налаштування забезпечує відмінну амортизацію та стабільність, навіть коли ви перевозите пасажира або важкий вантаж.

Підвіска V-Strom не є найбільш високотехнологічною та регульованою системою, проте працює в широкому діапазоні умов їзди, від рівних шосе до легкого бездоріжжя. Міцна алюмінієва рама з двома лонжеронами забезпечує стабільну та надійну платформу для роботи підвіски, що дозволяє їздити без стресу та забезпечує плавне керування.

V-Strom оснащений подвійним гідравлічним дисковим гальмом на передньому колесі з двопоршневими супортами та 310-міліметровими дисками. Заднє колесо має одинарне гідравлічне дискове гальмо з однопоршневим супортом і диском 260 мм. Ці дискові гальма забезпечують відмінну гальмівну силу та чудовий контроль, незалежно від того, їдете ви по рівному шосе чи долаєте більш складну місцевість.

Передній гальмівний важіль регулюється по вильоту, тому ви можете налаштувати його на свій смак. Крім того, V-Strom оснащений ABS (антиблокувальною гальмівною системою), яка допомагає запобігти блокуванню коліс під час різкого гальмування, зменшуючи ризик заносу або втрати керування. Варто зазначити, що ABS не вимикається і залишається увімкненою постійно.

Що стосується ефективності гальмування, то Suzuki V-Strom 650 2023 року має вражаючий гальмівний шлях. Насправді, у гальмівному тесті, проведеному MCN, V-Strom зміг повністю зупинитися зі швидкості 60 миль/год всього за 37 м. Це досить вражаюче для середнього пригодницького туристичного мотоцикла зі старими технологіями!

В цілому, гальмівна система на V-Strom може бути трохи застарілою порівняно з тим, що пропонують інші виробники, проте Suzuki допрацювала систему, зробивши її надійною та ефективною.

Дизайн

Починаючи з кузова, Suzuki 2023 року V-Strom 650 має характерний зовнішній вигляд, який відрізняє його від інших пригода туристичних мотоциклів. Він має високо розташоване лобове скло, яке забезпечує відмінний захист від вітру, і дзьобоподібне переднє крило, що надає йому агресивного, готового до бездоріжжя вигляду. The мотоцикл також має гладкий, обтічний профіль, з тонким сидінням і вузьким паливним баком, що дозволяє легко маневрувати в обмеженому просторі.

Бак веде вниз до контурного просторого сидіння, що складається з двох частин і повертається назад до багажника з легкої смоли, який має зручні поручні та вирівнюється з пасажирською частиною сидіння, пропонуючи більшу поверхню для перевезення вантажу або багажу. Рама також має інтегровані точки кріплення для уніфікованого багажу Suzuki, який легко кріпиться та знімається під час подорожей.

Багатофункціональна панель приладів на V-Strom добре продуманий і легко читається, надаючи водієві всю необхідну інформацію (і навіть трохи більше) під час поїздки. Світлодіодне підсвічування можна регулювати відповідно до уподобань водія, а панель оснащена аналоговим тахометром великого діаметру, цифровим спідометром та РК-дисплеєм.

На правій стороні приладової панелі ви знайдете великий РК-дисплей, який надає багато інформації. На цьому дисплеї відображається швидкість велосипеда, одометр, подвійний лічильник пробігу, покажчик рівня палива, індикатор положення передачі, індикатор температури повітря та багато іншого. РК-дисплей яскравий і легко читається навіть при яскравому сонячному світлі. Перемикання між усіма цими показниками здійснюється за допомогою лівого перемикача на кермі.

Унікальною особливістю приладової панелі V-Strom є наявність індикатора запасу ходу. Цей індикатор показує, як далеко можна проїхати на поточному рівні пального, що може бути корисним при плануванні тривалих поїздок та запобіганні закінченню пального.

Велосипед також має набір попереджувальних ліхтарів, які попереджають гонщиків про потенційні проблеми з велосипед. Ці індикатори включають попередження про низький рівень палива, попередження про несправність двигуна, попереджувальну лампочку ABS та попереджувальну лампочку трекшн-контролю.

Витрата палива

За відгуками власників, V-Strom 650 зазвичай проїжджає від 50 до 60 миль на галон, залежно від того, як він використовується. З 20-літровим баком ви можете проїхати близько 260 миль до того, як вам знадобиться дозаправка. Якщо ви відчуваєте себе дуже авантюристом, ви можете проїхати близько 300 миль, перш ніж вам знову знадобиться заправка.

  • Двигун: Чотиритактний DOHC v-twin з водяним охолодженням
  • Об’єм: 645 куб.см
  • Максимальна потужність: 69 к.с. / 50.4 кВт при 8 000 об/хв
  • Максимальний крутний момент: 69 Нм / 50.9 фунт-фут при 6 400 об/хв
  • Коробка передач: 6-ступінчаста ручна
  • Максимальна швидкість: 125 миль/год / 201 км/год
  • Паливна ємність: 20 л / 5.2 US Gal
  • Висота сидіння: 830 мм / 32.7 дюймів
  • Вага з рідиною: 216 кг / 476 фунтів

Suzuki 650 пригода велосипед

Adventure, в усіх напрямках

The Пригода мотоцикл, який більше, ніж сума його частин. Він пропонує універсальність і надійність, як жоден інший мотоцикл у своєму класі. Отримайте велику порцію задоволення від їзди по будь-якій дорозі. V-Strom 650/XT – справжній шедевр.

  • ОГЛЯД НА 360 ГРАДУСІВ
  • КАТАЛОГ АКСЕСУАРІВ

Основні характеристики

Фотогалерея

Кольори [V-Strom 650XT]

suzuki, пригоди, мотоцикл, v-strom

Моделі за модельним роком

  • 2024
  • Деталі
  • 2022
  • Детальніше
  • 2021
  • Деталі
    • МОТОЦИКЛ / КВАДРОЦИКЛ
    • НОВИНИ
    • SUZUKI FAMILY
    • ОНОВЛЕННЯ SNS
    • ПРОДУКЦІЯ
    • ВИСТАВКА
    • ВІДЕОТЕКА
    • ОРІЄНТОВАНА НА ЯКІСТЬ
    • ЦИФРОВИЙ АРХІВ
    • VR EXPERIENCE
    • ДІЗНАЙТИСЯ БІЛЬШЕ
    • АВТОМОБІЛЬ
    • МОТОЦИКЛ / КВАДРОЦИКЛ
    • МОРСЬКИЙ
    • СПЕЦІАЛЬНИЙ ВЕБ-САЙТ ECSTAR
    • КОЛЕКЦІЯ SUZUKI

    Канал Suzuki GlobalYouTube

    © Suzuki Motor Corporation, 2023 рік. Всі права захищені.

    Простір для багажу на V-Strom – це плюс

    Це те, що V-strom робить дійсно добре: подорожі. У нього є можливість перевезення жорсткого багажу, щоб ви могли взяти все своє спорядження, якщо захочете поїхати до лісу на кемпінг. Не такий потужний, як звичайний позашляховик, цей V-strom почувається як вдома на бездоріжжі цілий день.

    Багаж також значно полегшує виконання повсякденних справ. Ви можете зберігати в ньому своє мотоциклетне спорядження або забрати хліб і молоко додому без необхідності носити рюкзак.

    Час мідних цвяхів. Suzuki V-Strom 650 – практичний вибір

    Дозвольте мені бути з вами відвертим велосипед дивовижний і чудовий виконавець. Єдине, що це не дуже захоплююче. На нього нецікаво дивитися, на нього нецікаво їздити, він просто дуже… практичний.

    Ця практичність дійсно займає особливу нішу. Є багато мотоциклістів, які не мають бажання сидіти зігнувшись на спортбайку або відкинувшись на спинку крісла на круїзері. Їм потрібен мотоцикл, на якому можна їздити щодня. Щось, на чому вони можуть навчитися і їздити роками після цього. Якщо це про вас, то ви можете просто закохатися в це гидке каченя.

    suzuki, пригоди, мотоцикл, v-strom

    Плюси

    • Не привертає зайвої уваги
    • Чудовий двигун для їзди по вулицях
    • Дивовижні гальма з ABS
    • Додатковий жорсткий багаж

    Suzuki Ціна V-Strom 650 XT

    V-Strom 650 XT ключові моменти

    Suzuki V-Strom 650 XT – це пригодницький мотоцикл доступний лише в 1 варіанті та 2 кольорах. Ціна V-Strom 650 XT починається від рупій. 8,92,902 в Індії. Suzuki V-Strom 650 XT оснащений 645-кубовим двигуном BS6, який розвиває потужність 69.7 к.с. і крутний момент 62 Нм. З передніми та задніми дисковими гальмами, Suzuki V-Strom 650 XT оснащується антиблокувальною гальмівною системою. Цей V-Strom 650 XT важить 216 кг і має паливний бак об’ємом 20 літрів.

    Пригодницький туристичний мотоцикл середньої ваги Suzuki Motorcycle India, V-Strom 650 XT, отримав механічну модернізацію, щоб відповідати нормам викидів шкідливих речовин, що відповідають стандарту BS6. Однак дизайн залишився незмінним під час переходу на норми BS6.

    Таким чином, Suzuki V-Strom 650 XT BS6 зберіг вертикально розташовану фару, дзьобоподібний передній обвіс, високе лобове скло, захист колінних суглобів і світлодіодні задні ліхтарі. Мотоцикл доступний у двох кольорах – Champion Yellow та Pearl Glacier White. Список функцій також залишається ідентичним старій моделі, і V-Strom 650 XT BS6 продовжує оснащуватися галогенними фарами, напівцифровою панеллю приладів та колісними дисками з дротяними спицями, сумісними з безкамерними шинами.

    Механічні характеристики включають 645-кубовий, 90-градусний, V-подібний двигун з рідинним охолодженням, що відповідає стандарту BS6, потужністю 70 к.с. та 62 Нм. Двигун працює в парі з шестиступінчастою коробкою передач.

    Деталі велосипеда, як і у мотоцикла BS4, продовжують включати телескопічні передні вилки та задній моноамортизатор для виконання завдань підвіски. Гальмівна система складається з двох роторів спереду та одного диска ззаду, а система безпеки включає двоканальну ABS та трирівневу трекшн-контрольну систему.

    Залишити коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    Scroll to Top