Скутери для їзди на птахів. Чи безпечні електричні скутери?

дивовижні речі, які ви повинні знати про пташині скутери у Вашингтоні

Хочете дізнатись більше про пташині скутери в DC? Ось все, що ви повинні знати про електросамокати та їх альтернативи.

У такому місті, як Вашингтон, щоб дістатися з роботи додому, не обов’язково стояти в пробках і дихати вихлопними газами. Ви можете дістатися від класу йоги до улюбленого ресторану за лічені хвилини за допомогою електричний скутер. Найкраще те, що вам навіть не потрібно його купувати. Ви можете взяти напрокат один за хвилину за допомогою самоката Bird, доступного в D.C. Або інші послуги з прокату електросамокатів.

Що таке електричні скутери?

Електросамокати – це весела, технологічно просунута форма традиційних самокатів, на яких ми каталися в дитинстві.

У той час як на звичайних самокатах для руху використовується технологія kick-push, на електросамокатах ви ставите обидві ноги на самокат і починаєте рух одним натисканням кнопки.

На відміну від автомобілів та мотоциклів, для їзди на електросамокатах не потрібні права.

птах, їзда, самокати, електричний, безпечний

Однак у більшості штатів ви повинні бути не молодше 18 років, щоб їздити на електросамокаті.

Як працює Bird?

Все, що вам потрібно, щоб почати рух з Bird – це зареєструватися та завантажити додаток. Знайдіть найближчий до вас Bird і скористайтеся додатком, щоб розблокувати самокат. Встаньте на Bird, відштовхніться, а потім натисніть великим пальцем на кнопку газу, щоб почати рух. Бажано взяти з собою шолом, щоб ви могли залишатися в ньому безпечно під час поїздки.

Це також закон. Все, що вам потрібно зробити, щоб завершити поїздку, – це натиснути кнопку “завершити поїздку” в додатку.

Щоб загальмувати, використовуйте гальмо на лівій ручці. Після того, як їздити після завершення поїздки ви отримаєте зручне автоматичне списання коштів за поїздку.

Через те, що їх потрібно заряджати, пташині самокати не доступні для гонщиків 24/7. Вони працюють з 7 a.m. до 10 вечора.m. кожен день тижня.

Поки ти можеш кататися скутери на велодоріжках, їздити на них по тротуарах у центрі міста заборонено згідно з міським законодавством.

Загалом, ви можете їздити на скутері за межами робочої зони Bird у місті.

Але ви не можете залишити свій самокат за межами операційної зони, якщо з вас не буде стягнуто плату. Ти можеш побачити зону дії для свого самоката, коли встановиш додаток Bird.

Використовуйте Blueground, щоб знайти квартиру в D.C. так само зручно, як і працювати з Bird. З Blueground ви можете вибирати з безлічі красиво мебльованих апартаментів, ідеально розташованих у найжвавіших районах міста D.C. Апартаменти розташовані в безпосередній близькості від зупинок громадського транспорту, що включає доки Bird, а також у районах з великою культурною пропозицією.

Скільки це коштує?

Оренда самоката Bird в D.C. коштує 450, щоб його розблокувати, і

Ти теж можеш заробляти гроші

Коли ви забираєте самокат Bird, він, як правило, вже заряджений і готовий до поїздки. Це не відбувається чарівним чином. Пташині зарядки живуть у D.C. заряджаючи скутери протягом ночі. Ви можете стати одним з них і заробляти гроші, роблячи це.

Все, що вам потрібно зробити, це скористатися додатком, щоб знайти самокати, які потребують зарядки по всьому місту. забрати їх, а потім відвезти додому і зарядити на ніч.

Перш за все, ви отримуєте гроші за кожен самокат, коли здаєте їх наступного ранку. Зарядні пристрої мають власну версію додатку, схожу на версію для велосипедиста. У них є подібна карта, яка показує, де знайти самокати, які потребують зарядки.

Кожен самокат відображається кольоровим символом на карті зарядного пристрою.

І кожен колір вказує на те, скільки коштує птах, залежно від того, наскільки складно його зловити. Птахи за парканами або заховані в кущах на приватних територіях коштують більше грошей, ніж ті, яких легко знайти.

Все, що вам потрібно зробити як заряджаючий – це розблокувати самокати, покласти їх у своє авто та відвезти додому на зарядку.

Вранці заряджаючі отримують повідомлення, де вказано, куди відвезти самокати.

Місця, де можна залишити самокати, називаються “Гнізда”. Самокати потрібно повернути до 7:00 ранку.m. щоб вони були готові для пасажирів. Ви не можете залишити їх занадто рано. Правила катання передбачають, що після 17:00 висадки не здійснюються.m. а о 4:00 ранку.m.

.15 за кожну хвилину їзди. Всі платежі здійснюються через додаток Bird.

Коли ви реєструєтесь, ви вводите дані своєї кредитної картки, після завершення поїздки сума автоматично знімається з вашого рахунку. Скутери необхідно повернути протягом 24 годин після того, як ви ними скористалися.

Якщо ви цього не зробите, з вас стягується штраф у розмірі 25. Самокати, не повернуті протягом 48 годин, вважаються загубленими або вкраденими Bird.

Коли це трапляється, з вас можуть стягнути до 500.

Пташині ескутери доступні для їхати в Брадентоні | Вісник Брадентона

Зараз Bird успішно представив 200 скутерів у центрі Брадентона, і планує розширити свій парк, включивши до нього також електричні велосипеди.

Понад два роки тривають зусилля щодо запровадження електронного квитка для птахів електричні скутери до Брадентона.

Місцева влада прогнозує, що впровадження електросамокатів зменшить затори на дорогах і призведе до зменшення кількості транспортних засобів на дорогах, оскільки мешканці та гості міста матимуть альтернативний спосіб пересування.

“Мета полягає в тому, щоб залучити більше людей до транспорту, який не потрапляє в нашу дорожню систему”, – сказав мер Брадентона Джин Браун в інтерв’ю Bradenton Herald на зборах у четвер. “Ми не можемо змінити дорожню систему такою, якою вона є, але ми можемо щоразу вносити невеликі зміни”.”

Мікромобільні альтернативи приміського транспорту, такі як електричні велосипеди та скутери, нещодавно стали популярними в таких містах, як Тампа, Атланта і Детройт. Він може злетіти в Брадентоні наступним.

Ось три речі, які ви повинні знати про програму спільного користування самокатами в Брейдентоні:

Смартфон не потрібен

Велосипедисти можуть створити обліковий запис, надіславши електронного листа на адресу TextToRide@Bird.co, а потім почати процес розблокування самоката для поїздки за допомогою текстового повідомлення.

Відвідайте сайт компанії, щоб дізнатися більше про Bird, www.птах.co

Місто Брадентон запустило свою програму з розвитку електросамокатів в Манчестері, штат Нью-Гемпшир електричний програма скутерів з Bird після двох років планування. Робін Мюрелл

До 200 самокатів було розміщено біля центру міста та набережної у Брадентоні. На самокатах можна їздити від центру міста і на північ до 12-ї вулиці. Робін Меррелл

Ця історія була вперше опублікована 01 вересня 2022 6:27 PM.

Літай, як метелик, скачи, як птах: у Манчестері з’явилися електросамокати напрокат

МАНЧЕСТЕР, Нью-Гемпшир – Електросамокати тепер є варіантом пересування містом.

птах, їзда, самокати, електричний, безпечний

Завдяки партнерству між містом та лос-анджелеською компанією Bird Rides, ви почнете бачити сині самокати, що курсують по місту, як нову альтернативу для пересування з одного місця в інше. Рада мера та олдерменів схвалила пропозицію щодо самокатів під час засідання 6 липня.

Щоб почати користуватися eScooters, просто завантажте додаток Bird, відкладіть трохи грошей на поїздки та забронюйте самокат за 450 грн за поїздку, плюс.39 центів за хвилину.

“Це захоплююча можливість тут, у місті”, – сказала мер Джойс Крейг. “Ми чули від багатьох компаній, які шукали варіанти мікромобільності для своїх співробітників, щоб легко подорожувати з Мілліарда до центру міста. Я дуже радий, що Bird тепер тут, у Манчестері, і надає мешканцям новий, цікавий спосіб подорожувати містом.”

Компанія планує запропонувати скутери мешканцям та відвідувачам, щоб допомогти зменшити викиди вуглекислого газу, а також затори на дорогах. Скутери також забезпечують безпечний спосіб пересування та пропонують мешканцям, які не мають автомобілів, ще один варіант пересування.

“Молода професійна спільнота в Манчестері не може бути більш схвильованою, що Bird Rides приїжджає до міста. Багато хто з нас дійсно вірить, що ці скутери зроблять центр міста більш доступним і зручним для пасажирів”, – сказала Холлі Бланшард, співголова Консультативної ради молодих професіоналів Манчестера (MYP). “Ми обговорювали приїзд Bird до Манчестера на нещодавньому засіданні Консультативної ради MYP, і переважний ентузіазм членів ради був очевидним – це змінює правила гри. Не турбуватися про паркування та мати можливість пересуватися містом швидше та ефективніше – це те, на що так довго чекала спільнота YP. Я в захваті від цієї можливості бути представленою громаді Манчестера і з нетерпінням чекаю, коли туристи скористаються багатьма чудовими речами, які може запропонувати це місто.”

Майк Коллінз, генеральний директор і засновник Alumni Ventures, також радий приїзду Берда.

“Приємно бачити, що Манчестер робить кроки для підтримки комерційної діяльності та жвавого центру міста. Як компанія з 70 співробітниками, що переїжджає з вулиці В’язів до Мілліарда пізніше цього року, ми знаємо, що важливо, щоб професіонали приїжджали на роботу в це місто і відвідували наші магазини і кафе – зрештою, порожній центр міста, який ми всі спостерігали минулої весни, не є добрим для всіх”, – сказав Коллінз. “Цього тижня кілька наших співробітників вже купили велосипедні шоломи, щоб тримати їх в офісі для швидких поїздок по місту, і ми закликаємо людей бути безпечним і відповідальним, будь то на велосипеді, пішки, машині чи скутері.”

Власниця букмекерської контори Ліз Хічкок помітила самокати у вівторок і вважає їх чудовим транспортом для пересування містом і за його межами.

“Це чудова можливість для центру міста, адже поява транспортних засобів останньої милі в нашому місті змінює правила гри для мобільності між вулицею В’язів та Мілліардом”. З Bird ми зможемо зробити ці зв’язки набагато простішими. Величезна подяка меру та олдерменам за схвалення цієї програми”, – сказав Хічкок.

Ентузіазм Хічкока підтримав Грей Чиновет, генеральний директор компанії Minim.

“Як жителю і людині, яка намагається розвивати бізнес в Манчестері, дуже цікаво бачити, як місто робить ці далекоглядні кроки для підтримки бізнесу в центрі міста, його жителів і відвідувачів. Для багатьох людей цей тип сервісу стає лакмусовим папірцем – як це було з Uber та Lyft. Якщо у вас немає цих зручностей, ви не є місцем, яке вони оберуть для проживання, роботи та розваг”, – сказав він.

Електросамокати можна використовувати на дорогах та велодоріжках, їхня максимальна швидкість – 15 миль на годину. Самокати повинні бути припарковані так, щоб не заважати пішоходам і ніколи не блокувати тротуари. Користуватися електросамокатами можуть особи, яким виповнилося 18 років. Їм також рекомендується одягати шолом під час кожної поїздки, і вони зобов’язані дотримуватися всіх стандартних правил дорожнього руху.

  • Громадське ціноутворення: Програма громадського ціноутворення Bird пропонує 50-відсоткову знижку малозабезпеченим пасажирам, одержувачам грантів Pell, окремим місцевим некомерційним та громадським організаціям, ветеранам та людям похилого віку. Це найбільш інклюзивна програма знижок на мікромобільність, доступна будь-де. Щоб зареєструватися в програмі Community Pricing Program, завантажте додаток Bird, створіть обліковий запис і надішліть підтвердження права на участь на адресу access@bird.co.
  • Безкоштовні поїздки для медичних працівників та працівників екстрених служб: Bird з гордістю пропонує безкоштовні поїздки медичним працівникам та працівникам екстрених служб. Щоб зареєструватися, просто надішліть копію вашої медичної картки разом з ім’ям та номером телефону на електронну адресу together@bird.co. Учасники програми отримають дві безкоштовні 30-хвилинні поїздки на день стільки, скільки буде потрібно, щоб допомогти нашим громадам оговтатися від глобальної кризи у сфері охорони здоров’я.
  • Режим спільноти: Режим спільноти дозволяє кожному, хто має обліковий запис Bird, повідомляти про проблеми, пов’язані зі скутерами, наприклад, про неправильно припарковані або пошкоджені скутери в їхньому районі, або надавати зворотній зв’язок. Після отримання повідомлення, член команди Bird призначається для усунення проблеми. Будь-хто може отримати доступ до режиму спільноти, натиснувши на значок у лівій нижній частині мапи Bird карта.

QA з пташиним народом

Як закріплені самокати, коли вони не використовуються?

Коли велосипедист доїжджає до місця призначення і завершує свою поїздку, він просто натискає “завершити поїздку” в додатку. Після завершення поїздки транспортний засіб автоматично блокується і може бути розблокований лише після початку нової поїздки.

Коли я користуюся самокатом, чи потрібно мені додавати позначку на карту, щоб показати, де він доступний, чи це відбувається автоматично?? Чи потрібно повернути його туди, де я його взяв?

Самокати Bird розроблені для того, щоб доставити вас туди, куди ви хочете, коли вам потрібно, і заохотити людей використовувати самокати замість автомобілів з бензиновим двигуном для поїздок на 3 милі або менше. Ви можете знайти Птаха, побачивши його на вулиці або відкривши додаток. Знайшовши птаха, ви можете відсканувати QR-код своїм мобільним телефоном і поїхати до місця призначення. Прибувши до місця призначення та правильно припаркувавши Птаха, ви можете завершити поїздку. Кожен птах оснащений GPS та іншими сучасними датчиками, які допомагають забезпечити наявність доступних птахів у додатку.

Чи є певні визначені місця, де вони завжди будуть доступні?

Транспортні засоби Bird будуть розміщені в гніздах або групах по 1-4 транспортні засоби. Розташування гнізд може змінюватися з часом, днями тижня або часом доби залежно від трафіку та попиту в місті. Не бачити жодної-їздити зони у вашій громаді, відкрийте додаток і зверніть увагу на червоні зони.

Що заважає людям просто вкрасти їх?

Самокати оснащені протиугінним шифруванням та технологіями, які зберігають поїздки безпечно і допомагає запобігти крадіжкам. Без можливості “розблокувати” Bird через додаток, він не може бути використаний.

Скільки скутерів зараз є в Манчестер??

Ми дуже раді надавати екологічно чисті транспортні послуги жителям та гостям Манчестера. Ви можете переглянути кількість транспортних засобів, які ми маємо в наявності в будь-який час, відкривши додаток.

Які правила користування самокатами в Атланті?

Місто Атланта запровадило нові правила безпеки 21 червня 2019 року, які регулюють рух самокатів у місті. Ось основні моменти:

Зона зниженої швидкості: для скутерів існує обмеження 8 миль / год на ділянці траси Atlanta BeltLine Eastside Trail між Monroe Drive та DeKalb Avenue.

Чи дозволені скутери на стрічці Атланти?

Так, але у вечірній час у будні дні (з понеділка по четвер, з 18:00 до 18:00) на нього поширюватиметься дія зони зниженої швидкості.m. – 6 a.m.), вихідні дні (п’ятниця о 18:00.m. – Понеділок 6 a.m.), а також у державні свята (з 6 ранку.m. – 6 p.m.).

Чи можна їздити на скутерах у парку П’ємонт?

Так, скутери дозволені на доріжках загального користування в парку П’ємонт.

Місто також активно розглядає можливість створення паркових зон для скутерів. Ці паркові зони допоможуть зменшити захаращеність та забезпечать доступність на входах до стежок.

Останнє слово

Є й інші електричний скутери в Атланті, крім того Птах, але жодна з них не є більш поширеною.

Що б ви не робили, зберігайте безпечний поки ви їдьте a Птах. Переходячи вулицю, дивіться по обидва боки і пам’ятайте про пішоходів.

По-перше, щоб дізнатися про все хороше, що відбувається в місті цього тижня, все, що вам потрібно зробити, це поглянути на центр Атланти. Саме тут знаходяться одні з найкращих ресторанів, а також відвідувачі, а саме туристи. У центрі Атланти або Мідтауна часто відбувається щось цікаве!

Найцікавіше тільки починається. Ви п’єте пиво? Ви також можете відвідати крафтову пивоварню в місті.

Перевірте ці події в Атланті сьогодні, на цьому тижні та на цих вихідних:

Ось більше статей від AtlantaFi.com:

1-е місце – Lime S – 44 хвилини. 7.60

Lime, другий бренд скутерів на сцені після Bird, щойно випустив важчу версію свого скутера, яка називається “Gen 3″.” Він оснащений підлоговим акумулятором для кращої стійкості, покращеною передньою підвіскою, більшими колесами та 30-мильним запасом ходу з можливістю використання в будь-яку погоду.

На жаль, оскільки Каліфорнія не потребує цього так сильно, як, скажімо, Бостон, ми не отримуємо їх. Тут, у Венеції, ми отримуємо оригінальний самокат Lime S, також від Ninebot, але з запасом ходу 18 миль і максимальною швидкістю 14 миль/год. Lime S має найвище кермо серед усіх самокатів і одне заднє колесо з тросом і дисковим гальмом у стилі велосипеда.

З мого попереднього досвіду, я виявив, що Lime S є найшвидшим з усіх стенд-ап скутери, регулярно перевищуючи заявлені 14 миль на годину, але також з найсмиканішою керованістю, частково через те, що кермо розташоване дуже високо, а спереду встановлена колонка з важкими акумуляторами. Нібито проблеми з керованістю вирішені в новому скутері, але мені доведеться почекати, щоб переконатися в цьому.

Лайм вирішив, що відповідна швидкість для венеційської велодоріжки має становити 3 милі на годину. Не знаю, чи доводилося вам коли-небудь керувати двоколісним транспортним засобом на швидкості 3 милі на годину, але насправді це досить важка робота. Три – це ледь достатня швидкість, щоб утримати двоколісний транспортний засіб на ногах. Це досить повільно, щоб мене обминали старі люди, які йшли повз.

Він настільки повільний, що ви дійсно не можете тримати його на прямій лінії, а це означає, що їхати займає набагато більше часу, тому що вам доводиться долати більшу зигзагоподібну відстань, і я вже згадував, що ви їдете втрьох?

З мене відверто насміхалися, прямо в обличчя. Я розумію, наскільки злим треба бути, щоб насміхатися з когось в обличчя за те, що він нічого не робить, окрім того, що мовчки їде дуже повільно на самокаті по велодоріжці, але, чесно кажучи, ніхто і ніколи в житті не насміхався наді мною просто так на вулиці. Ось так ганебно повільно Лайм хоче, щоб ви їхали на велодоріжці.

Що ще гірше, калібрування GPS у Lime настільки погане, що за 20 футів від мене на пішохідній доріжці повз мене проїхало з десяток Lime на повному ходу, петляючи між пішоходами, в той час як я був шиканою на велодоріжці, яку обганяли люди, що їхали повільніше, ніж моя максимальна швидкість.

rd Place – Lyft – 31 хвилина, 47 секунд. 7.01

Як я вже зазначав раніше, і Lyft, і Jump використовують по суті один і той же самокат Ninebot ES2scooter, пофарбований у різні кольори. Але різниця між DNF Jump та фінішем на подіумі Lyft? Програмне забезпечення.

Jump використовує основний світлодіодний дисплей зі спідометром, тоді як Lyft має лише п’ять маленьких вогників для індикації стану батареї. Ви можете сказати, що це робить Jump кращим, але насправді це робить Jump гіршим, тому що немає нічого гіршого, ніж дивитися на спідометр автомобіля з двигуном і бачити цифру нижче, ніж там, де ви встановили бігову доріжку під час охолодження.

Ліврея Lyft “Prince Purple” та чорна ліврея також має металеву клітку, що оточує встановлений на колоні допоміжний акумуляторний блок, у стилі “Божевільного Макса”. Гадаю, вони слідкують за @BirdGraveyard.

Насправді я тестував Lyft перед Lime і Jump, тому, коли я потрапив на велосипедну доріжку і застряг з обмежувачем 5 миль на годину на перші півтори милі, це було погано. Я думав, що на той момент мені було настільки соромно, наскільки це можливо на моторизованому транспортному засобі, який рухається ледь швидше, ніж пішки. Дросель великого пальця залишався повністю пригніченим протягом цілих 20 хвилин, і моя права рука почала судомитися. Я раптом зрозумів, що якщо інші самокати такі ж погані (а вони були гірші), то тест насправді займе весь день (так і було).

У вільних зонах електрони течуть, як через прорвану греблю; поєднання потужності та неймовірно дешевих шин з низьким зчепленням означає, що ви можете фактично прокрутити колеса на піску – ця штука швидка, чувак. Можливо, Lyft не ставить спідометр на кермо, тому що вони приховують той факт, що їхні самокати сильно заправлені соком? Можливо, це як в Японії в 1990-х роках, де всі говорили, що їхній автомобіль розвиває 276 кінських сил, а це R34 Skyline, який насправді витискає 450?

На південному напрямку на спідвеї були ділянки, де я не міг використовувати повний газ, тому що це було дуже, дуже швидко. З цими крихітними колесами і такою потужністю, коли ви вдаритеся об асфальт головою (ваш єдиний варіант, коли “точка повороту” переднього колеса знаходиться на відстані 4 дюймів перед пальцями ніг), ваша голова вибухне, як кавун Галлагера.

Система рекуперативного гальмування на цих самокатах Ninebot на цих скутерах Ninebot це дійсно круто, за винятком того, що, як і більшість дешевих систем рекуперації, вона перестає працювати на низькій швидкості. Тож вам дійсно доведеться використовувати фрикційне гальмо на задньому колесі, щоб повністю зупинитися.

Враховуючи швидкість, ви не хочете стояти на носках на задній нозі, а це означає, що ви повинні зробити перестановку ноги на середньому гальмі, щоб поставити задню ногу на гальмо, щоб зупинити його. Це здається гарною ідеєю, і, ймовірно, збільшує запас ходу, щоб максимально використовувати рекуперацію, але в паніці складні гальмівні системи – це не дуже добре.

Тим не менш, велодоріжка явно забрала багато часу у Lyft, і якщо ви живете в місті без заборонених зон, поїздка на роботу такою велодоріжкою може бути швидшою, ніж ви думаєте. Одягайте шолом.

nd Place – Bird Нуль – 20 хвилин. 6.20

Птах це серветка мобільності, Google мобільності, iPod мобільності. Вони були першими на місці події і змусили всіх інших грати в доганялки. Оригінальний самокат Bird був модифікованим пристроєм Xiaomi (збоку: хлопець, який його модифікував, надзвичайно цікавий сам по собі і ганяє на дуже швидкому та аеродинамічному Nissan GT-R у серії Global Time Attack), який виявився недостатньо міцним, щоб витримати знущання американців, які поводяться з речами, що їм не належать. Тож вони спочатку попрацювали з Ninebot, а потім розробили власний самокат Bird Zero, на якому я і поїхав.

Zero має найширшу деку серед усіх доступних самокатів, що робить його найзручнішим і найстабільнішим у їзді. (EDIT: Нові скутери “Bolt” в Лос-Анджелесі мають ширші деки, але на момент мого тесту їх не було в мережі). Кермо знаходиться між висотою Jump та Lime, тому прямо посередині, а між руками – спідометр та індикатор заряду батареї.

птах, їзда, самокати, електричний, безпечний

Хоча Берд каже, що Zero буде розвивати 25 км/год (15 миль/год), бортовий спідометр зупиниться на позначці 11.5 миль на годину, а якщо ви насправді їдете зі швидкістю 12 миль на годину (наприклад, на невеликому спуску), він вимикає живлення, поки ви не знизите швидкість до 9 миль на годину – неймовірно дратівлива помилка.

У нього більші колеса, ніж у Ninebots, які використовують Lyft, Jump і Lime, і, як видається, більш чіпкі шини. На швидкості 11 миль/год ви відчуваєте, що їдете досить добре, але це не дуже швидко, а поєднання (трохи) більших коліс і базової передньої підвіски означає, що тріщини на тротуарі не так сильно зачіпають. Єдине гальмо – дискове гальмо на задньому колесі з тросом велосипедного типу. Кабель відкритий, тому він вразливий до втручання, але він інтуїтивно зрозумілий та ефективний.

(Примітка: так, люди постійно ламають гальма цих скутерів. Я регулярно знаходжу перерізані троси, і в кількох випадках я починав їхати тільки для того, щоб під час руху виявити, що троси перерізані або повністю зняті. Перевірте будь-який самокат перед поїздкою на справність гальм.)

Я проїхав своє перше коло по Mobiliring на Bird, вирішивши, що він буде найкращим, і, чесно кажучи, Bird є золотим стандартом не просто так. Zero не має обмежень на велодоріжці і зберігає максимальну швидкість протягом усього першого повороту. Керування передбачуване, а зчеплення з дорогою краще, ніж у інших скутерів, аж до піску. Повертаючи на південь на спідвеї на північному кінці курсу, Zero поглинав багато вибоїн та колій на дорозі краще, ніж інші скутери. Оскільки я не натикався на жодні дурні обмежувачі, все коло було досить приємним і розслаблюючим.

Спробувавши всі три покоління самокатів Bird, можна сказати, що Zero є значним покращенням у порівнянні з першими двома, і якщо ви збираєтеся їздити на ногах, а не на сидінні, то Bird – це, мабуть, той, на якому варто їздити.

місце – Колеса – 15 хвилин, 16 секунд. 5.60

“Колеса” – найновіша компанія на ринку мобільності; їхні мініатюрні велосипеди з’явилися у Венеції лише кілька місяців тому. Ці велосипеди, чесно кажучи, геніальні. Теоретично вони розвивають швидкість до 35 км/год, (21.7 миль/год), хоча я ніколи не бачив більше 33.5 на дисплеї.

Оскільки це перший варіант мобільності з акумуляторами, які можна гаряче замінити, велосипеди ніколи не виходять з ладу в денний час. “Транспортери” забирають випадкові велосипеди з тих місць, де їх залишили, міняють батареї і повертають велосипеди в “хаби”, де, з мого досвіду, майже завжди можна знайти принаймні один велосипед.

Той факт, що вони більше схожі на велосипеди, ніж на самокати Razor, сам по собі є великою перевагою. Сидячи, а не стоячи, ви отримуєте стабільність. Це означає, що ваші коліна та щиколотки не є компонентом підвіски. Він має 14-дюймові колеса з пневматичними шинами. Він використовує подвійні дискові гальма від велосипеда високого класу. Він має ручку газу, що крутиться, як у мотоцикла. І він має динаміки Bluetooth, тому ви можете слухати музику з самого велосипеда, звільняючи вас від необхідності небезпечно (а в Санта-Моніці – незаконно) їздити по вулиці в навушниках.

A Wheels має достатню потужність, щоб вам не довелося штовхати його, справжні шини, щоб ви могли впевнено їздити по піщаному асфальту, і такі гальма, які ви хотіли б мати на транспортному засобі, здатному не відставати і обганяти людей на велосипедах з перемикачем передач, або навіть автомобілі в міському русі. Нерівності, на яких на звичайному скутері ви могли б влетіти в припарковану машину, на колесах – лише незручності.

Я знав, що він буде швидшим за скутери лише за технічними характеристиками, але, чесно кажучи, це було набагато веселіше. Кожен самокат трохи лякає, тому що тріщина або вибоїна може з’явитися дуже швидко, з дуже поганими наслідками. Навіть розважаючись, практично неможливо вирватися з цього потоку думок. Особливо тому, що саме тоді, коли ти їдеш, ти і розбиваєшся.

“Колеса” – це як їзда на велосипеді електричний Honda Grom. Велодоріжка без обмежень на “Колесах” – це все одно, що шосе в Анхелес Крест. Я брала максимуми, нахиляла його вниз, балансувала гальма, а на виходах налягала на газ. Ти можеш дивитися вгору і навколо, а не на чотири фути перед собою, тому що ти більше не боїшся нерівностей дорожнього покриття.

А головне, оскільки вони більше схожі на велосипед, ніж на самокат Razor, багато людей їздять на них у більш придатних для цього місцях, ніж тротуари, тому що вони більше не вважають себе пішоходами.

Швидкість, Господи, швидкість. Він завершив Mobiliring на цілих п’ять хвилин швидше, ніж Bird, вдвічі швидше, ніж Lyft, втричі швидше, ніж Lime, і за менші гроші, ніж всі вони – зрештою, ви буквально орендуєте ці речі на хвилину, а не на милю. Час – це гроші.

Недоліки? Насправді їх дві: По-перше, це відкриті гальмівні кабелі для подвійних дискових гальм. За один день цього тесту я знайшов три колеса з навмисно перерізаними гальмівними магістралями. Хтось не такий пильний, як я, може не помітити, що, зважаючи на те, де вони були перерізані, я вважаю, було садистським наміром.

По-друге, 20 миль на годину – це досить швидко, щоб потрапити в аварію, в якій ви можете отримати серйозні травми, а Wheels під’їжджає дуже близько до території мопедів; для них потрібні шоломи. Хоча ви більше не турбуєтесь про якість дорожнього покриття, ви їдете досить швидко, щоб неправильно оцінити ситуацію і просто розбитись. Не хочеться цього говорити, але шоломи, мабуть, повинні бути обов’язковими. І якщо я прискіпуюсь, то сидіння, що регулюється по висоті, було б непогано, хоча відсутність необхідності крутити педалі зводить нанівець більшість негативних ефектів від фіксованого сидіння.

Коли скутери вперше з’явилися у Венеції, я закотив очі і сказав собі: “Чудово, нарешті заміна пішохідній прогулянці”.” І в чомусь я мав рацію. Ці скутери викривають нас у найнеохайнішому вигляді – як у тому, як ми поводимося з ними, коли ніхто не бачить, так і в тому, як туристи насправді користуються ними, прямо переді мною, щодня: як прогулянкою, коли не треба йти пішки; як велосипедом, коли не треба крутити педалі.

Але вони також дають мобільність людям, які інакше її не мають. 30 миль у Лос-Анджелесі – це досить довгий шлях; ви можете проїхати на велосипеді від Венеції до Беверлі-Хіллз і назад за меншу ціну, ніж Uber або Lyft, і не будете спітнілими, коли доберетеся туди. Скутери Bird і подібні до них добре підходять для коротких поїздок, які знаходяться за межами пішохідної доступності, якщо вам не потрібно мати справу з забороненими зонами, а поверхня хороша.

Для цього також підійде самокат, але це може бути і велосипед. І, чесно кажучи, це безпечніше. Wheels виграє з великим відривом від конкурентів.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top