Напіввелосипед, напівмотоцикл. Основні моменти продажу мотоциклів Майка Вулфа:

Використовуючи лівий Половина смуги руху

Їзда на велосипеді зліва половина смуги руху дає суттєві переваги у безпеці в звичайних дорожніх сценаріях. Досвідчені велосипедисти, які їдуть між центром смуги та лівою колією, покращують свій простір для маневру, видимість та помітність для інших водіїв. Це зменшує ризик типових типів ДТП, таких як виїзд, ліве перехрещення, праве зачеплення, зіткнення з автомобілем при обгоні та зіткнення з дверима. Чинний транспортний кодекс Північної Кароліни надає велосипедистам таке ж повне юридичне право на розмічену смугу руху, як і будь-яким іншим водіям, дозволяючи велосипедистам на власний розсуд обирати свою позицію в межах своєї смуги руху залежно від контексту. (Наразі NC не має жодного велосипед-спеціальний закон, що обмежує, де на позначеній смузі велосипедисти можуть рухатися як нижчий клас користувачів; див. цю історичну статтю для отримання докладнішої інформації.) Велосипедисти в Північній Кароліні можуть рухатися праворуч від своєї смуги, коли вони хочуть заохотити проїзд, і лівіше, коли вони хочуть покращити свою видимість і маневровий простір, а також стримувати проїзд по одній смузі.

Всі основні навчальні програми з велосипедного руху для дорослих у США, Канаді та Великій Британії (наприклад, “Велосипед для дорослих“, “Велосипед для дітей”, “Велосипед для дорослих”, “Велосипед для дітей“).g. LAB TS101, CyclingSavvy, сертифікація IPMBA, CAN-BIKE та British Cycling Bikeability) навчають цим методам змінної позиції на смузі руху. Деякі велосипедисти залишають лівий ряд для особливих ситуацій, в той час як інші вважають, що це найкраще положення за замовчуванням, або основне положення, рухаючись праворуч, коли вони відчувають, що це безпечно (різні уподобання, ймовірно, відображають різні місцеві дорожні умови та досвід). Корисність розташування смуг для велосипедистів по центру та зліва половина визнано в основних публікаціях з дорожньої інженерії, таких як Посібник ITE “Пристрої керування дорожнім рухом” 2013 року. Інженери дорожнього руху в США все частіше схвалюють і заохочують розміщення велосипедистів у центрі і трохи лівіше від центру позначених смуг руху в різних ситуаціях шляхом встановлення розмітки спільної смуги руху (так званих “стрілок”) і знаків “Велосипедистам дозволено рух по всій смузі руху”. Однак переваги руху по лівій смузі недостатньо зрозумілі широкому загалу. У цій статті представлено основні операційні принципи, що відповідають за ефективність позиціонування в лівій смузі для запобігання зіткненням, а також розглянуто наслідки пропозиції NCDOT внести зміни до правил дорожнього руху нашого штату, щоб чітко заборонити велосипедистам використовувати ці захисні методи водіння.

Запобігання зіткненням при виїзді та перехресних зіткненнях зліва

Два найпоширеніші типи зіткнень автомобілів з велосипедистами, які рухаються на законних підставах, – це виїзд на зустрічну смугу та наїзд на велосипедиста, який рухається ліворуч. Це також поширені типи зіткнень для законних мотоциклістів (які навчаються подібним технікам позиціонування на захисній смузі за допомогою мотоцикл програми безпеки). У зіткненнях з виїздом на проїжджу частину водій, який рухається бічною вулицею або проїздом, не надає перевагу в русі велосипедисту, який має пріоритет перед ним, перш ніж виїхати на проїжджу частину, як показано на малюнку нижче.

Водії зазвичай сканують транспорт, що наближається, зосереджуючись на центрі смуги, що наближається, і часто не помічають транспорт, що наближається на краю дороги. Зверніть увагу, що велосипедист, який їде по правому краю проїжджої частини, з більшою ймовірністю буде закритий перешкодами на узбіччі, ніж велосипедист, який їде ближче до центру проїжджої частини. Велосипедист, який рухається ліворуч, не тільки має більше шансів бути поміченим, але й має більше простору та часу для екстреного маневрування, якщо водій виїжджає на проїжджу частину.

При лівому перехресному зіткненні водій, який повертає ліворуч, не надав перевагу в русі велосипедисту, що рухається назустріч. Водій може не помітити велосипедиста, не врахувати його присутність або неправильно оцінити час появи велосипедиста. У деяких випадках водій, який повертає ліворуч, не бачить велосипедиста через інший рух за мить до зіткнення, як показано на малюнку нижче.

Оскільки водій, який повертає ліворуч, найкраще бачить ліву частину зустрічної смуги, велосипедист, який рухається лівіше на проїжджій частині, має більше шансів бути вчасно поміченим, ніж велосипедист, який їде по правому краю. Велосипедист, який перебуває в лівому положенні, також має більше часу, щоб побачити водія, який повертає ліворуч, і почати гальмувати, якщо це необхідно. При наближенні до перехресть, де інший транспорт може виїжджати або повертати ліворуч, перевага надається захисній позиції велосипед водій знаходиться у лівому положенні половина смуги руху велосипедиста.

половина, велосипед, мотоцикл, мотоцикл, майк, вовк

Запобігання зіткненням праворуч

Зіткнення праворуч передбачає, що водій, який повертає праворуч, знаходиться ліворуч від велосипедиста, який їде прямо, як показано нижче.

У деяких з цих зіткнень велосипедист обганяє автомобіліста з правого боку перед поворотом; в інших – автомобіліст обганяє велосипедиста безпосередньо перед поворотом. В обох випадках основною причиною зіткнення є неправильне бічне розташування відносно різних напрямків руху. Водій, який повертає праворуч, за законом зобов’язаний наблизитися та виконати правий поворот з положення настільки праворуч, наскільки це можливо, а велосипедисту, як і будь-якому іншому водієві, законом штату заборонено рухатися праворуч, окрім як по окремій позначеній смузі руху. Ефективний спосіб для велосипедиста запобігти зіткненню з водієм, який рухається праворуч, – влитися в центр або ліворуч половина смуги руху при наближенні до місця, де дозволений та/або ймовірний правий поворот, замість того, щоб дозволити велосипедисту об’їхати транспорт, що зупинився праворуч. Це спонукає водіїв, які повертають праворуч, чекати за велосипедистом, а не пропускати його безпосередньо перед поворотом, а також інтегрує велосипедиста у звичайну транспортну чергу на перехресті, замість того, щоб дозволити йому об’їхати транспорт, що зупинився на правій смузі.

Запобігання зіткненням при обгоні

Зіткнення між водіями, які обганяють велосипедистів, та велосипедистами мають різні причини, включаючи водіння в нетверезому стані, відволікання уваги, сонливість, а також їзду на велосипеді вночі без належного обладнання для забезпечення видимості. Найпоширенішою причиною зіткнення є спроба водія проїхати по тій самій вузькій смузі, що й велосипедист. Оскільки більшість смуг руху мають ширину від десяти до дванадцяти футів, більшість обгонів по одній смузі є небезпечними. На малюнку нижче показано, що для того, щоб безпечно об’їхати велосипедиста, який їде праворуч на десятифутовій смузі на типовій сільській дорозі в Північній Кароліні, водій Ford F150 повинен спрямувати більшу частину свого автомобіля на сусідню смугу; об’їзд велосипедиста по тій же смузі практично гарантовано призведе до бокового зіткнення з ним.

У типовому сценарії бокового зіткнення водій автомобіля бачить велосипедиста попереду, але намагається його об’їхати, не спланувавши безпечний рух на сусідню смугу. У багатьох випадках на сусідній смузі є рух, що може вимагати очікування перед зміною смуги руху, або може бути перешкода, наприклад, піднята центральна смуга. Основною помилкою є нездатність розпізнати простір, необхідний для безпечного проїзду, поки не стає занадто пізно для водія, щоб уникнути зіткнення, як показано на малюнку нижче.

Більшість зіткнень між водіями, які обганяють велосипедистів, у Північній Кароліні відбуваються на дорогах штату зі швидкістю 40 миль/год або вище. Більшість таких доріг мають смуги руху шириною від десяти до дванадцяти футів. Зіткнення між водіями, які обганяють велосипедистів, дуже рідкісні на низькошвидкісних вулицях незалежно від ширини смуги руху. Вища швидкість означає, що водій повинен розпізнати недостатню ширину смуги руху на більшій відстані, а також те, що зіткнення з велосипедистом є більш серйозним. Один із способів, як велосипедисти можуть повідомити про недостатню ширину смуги для одночасного проїзду, – це їхати ближче до центру смуги. Таке захисне позиціонування, яке називається контролем смуги руху, дозволяє автомобілістам з більшою ймовірністю розпізнати недоступність смуги для проїзду велосипедиста з великої відстані, як показано на малюнку вище. Контроль смуги руху призводить до більш ранньої та безпечної зміни смуги та меншої кількості непередбачуваних маневрів і бокових ударів. Велосипедисти вважають, що контроль смуги руху найбільш важливий для запобігання небезпечному проїзду в ситуаціях, коли смуга вузька, а сусідні транспортні засоби або бар’єри можуть спокусити водіїв втиснутися в смугу руху велосипедиста.

Де саме знаходиться ідеальна позиція на смузі руху для запобігання небезпечного близького проїзду? Багато досвідчених велосипедистів стверджують, що найкращі результати дає позиція між центром смуги руху та лівою колією велосипеда. У дослідженні 2009 року незалежні дослідники Ден Гутьєррес (Dan Gutierrez) та Брайан ДеСуса (Brian DeSousa) провели інструментальні експерименти, щоб кількісно оцінити вплив положення смуги руху на дистанцію обгону. В рамках дослідження найменше небезпечних зближень траплялося, коли велосипедисти розташовувалися між центром смуги руху і лівою колією. Найближчі зіткнення відбулися під час їзди біля правого сліду від шин. Нижче наведено графік, що узагальнює їхні результати.

Ліва позиція на смузі також підвищує ймовірність того, що водій, який обганяє, побачить велосипедиста, оскільки водій зосереджує свою увагу на ньому, зменшуючи екранування, спричинене автомобілем, що проїжджає по тій самій смузі, і покращуючи видимість на правих поворотах, як показано нижче.

Мій електровелосипед змінив моє життя

Минулого вечора я готувала вечерю, коли зрозуміла, що у нас закінчився імбир. Наш продуктовий магазин знаходиться досить близько, але це занадто далеко, щоб йти пішки і встигнути вчасно приготувати їжу на стіл. Їздити на ньому можна, але в обідню пору парковка перетворюється на справжній зоопарк. Забудьте про кружляння в пошуках місця – іноді так важко повернути ліворуч на парковку, що в підсумку ви назавжди залишаєтесь простоювати посеред вулиці. І чи не забув я заправити машину бензином?? Який клопіт!

Однак я не був роздратований, бо не мав наміру їхати до магазину. Натомість я вдягнув шолом, сів на електровелосипед і вирушив у дорогу. Я пропливав повз машини, що зупинилися в заторі. Я піднявся на довгий пагорб. Я під’їхав до дверей Harris Teeter і пристебнув велосипед до стійки, поруч з двома іншими електровелосипедами. Так, мені все ще довелося чекати на касі, але як тільки я вийшов, я миттєво поїхав додому. Поїздка зайняла, ймовірно, 15 хвилин замість 10 хвилин, що, так, означає, що це на 50 відсотків більше часу. Але це було приблизно на 700 відсотків приємніше!

З тих пір, як я купив цей досить недорогий транспортний пристрій у 2021 році, я проїхав сотні і сотні миль, кожна з яких замінює милю, яку я колись проїхав би на машині. Я здійснив незліченну кількість поїздок до продуктового магазину, десятки поїздок до офісу, метро або на зустріч з друзями на вечірку. Звільнившись від турбот про затори та паркування, отримавши можливість їздити на свіжому повітрі замість чергової поїздки в автомобілі, я більше гуляю на свіжому повітрі. Моє передмістя стало схожим на місце, яке варто дослідити.

половина, велосипед, мотоцикл, майк, вовк

Мій електровелосипед змінив моє життя. Я щасливіший, здоровіший та активніший. Моє ставлення до громади повністю змінилося. Здається, я став електровелосипедистом. Ви теж можете.

За останні роки електровелосипеди отримали достатньо висвітлення в ЗМІ, щоб можна було припустити, що вони досягли масової культурної повсюдності, але це не зовсім так. Коли я починаю нудно розповідати про свій електровелосипед на вечірках та пікніках, багато людей перепитують: “А що таке електровелосипед?”? Електровелосипед – це загальний термін, що охоплює будь-яку кількість велосипедів з електроприводом, від кострубатих мопедів з підробленими акумуляторами, від яких у пожежного інспектора закрутиться волосся, до розкішних красенів вартістю понад 5 000 доларів, зроблених великими іменами у світі велоспорту. Навіть Porsche випускає такі! Але майже всі вони працюють за одним і тим же основним принципом: ви крутите педалі, як на звичайному велосипеді, а двигун дає вам невеликий поштовх. Ця швидкість може бути різною: мій електровелосипед розвиває максимальну швидкість 18 миль на годину, хоча ви, ймовірно, бачили деяких гонщиків, які їздять зі швидкістю, набагато вищою за цю, часто навіть не торкаючись педалей. Згідно з одним дослідженням, у 2021 році більше американців купили електровелосипеди, ніж електромобілі; 880 000 електровелосипедів, проданих того року, майже вдвічі перевищили продажі попереднього року.

Я ніколи не був послідовним велосипедистом. Мені подобається їздити на велосипеді, і часом це стало частиною мого життя. Але я належу до тих людей, які тренувалися для велоподорожі Провансом з батьком, але майже ніколи не їздили на роботу. Я провів три місяці в Нідерландах, де відмова від автомобілів стала для мене неймовірним звільненням; коли я повернувся до США.S., Я намагався їздити стабільно. На відміну від млинцеподібного Делфта, передмістя Вашингтона, де я живу, являє собою зубчастий рельєф пагорбів, так що якщо я кудись їхав, то прирікав себе на численні виснажливі підйоми, щоб просто дістатися додому. Коли я старішав і втрачав форму, ці підйоми ставали дедалі страшнішими. Ідея використовувати їх для перевезення продуктів або чогось важчого за рюкзак? Уф.

Однак на початку 2021 року я був готовий до змін. Мені набридло їздити всюди – набридло заводити машину, щоб проїхати милю до продуктового магазину, набридло їздити на тенісні матчі та футбольні матчі. Наш офіс був відкритий, але я ненавиділа їздити по автостраді в місто. Я відчував, що аргументи мого колеги Генрі Грабара переконували мене, що суть полягає в тому, щоб думати про електровелосипеди не як про більш дорогі велосипеди, а як про дешеву заміну автомобілям. Я замовив круїзер в однієї з багатьох компаній, що працюють з прямими споживачами, чиї рекламні алгоритми ставали все кращими і кращими, щоб вставляти їх у мої стрічки в соціальних мережах. І я спробував.

Перше, що можна сказати про їзду на електровелосипеді – це те, що вона дійсно схожа на магію. Ти крутиш педалі так само, як з дитинства на велосипеді, але велосипед просто пливе вперед, наче велетенська рука штовхає тебе ззаду. Ви їдете не надто швидко – мій велосипед має регульовану швидкість, тож ви можете їхати з будь-якою швидкістю – але ви їдете швидше, ніж очікували, зважаючи на скромні зусилля, які ви докладаєте до педалей.

Приблизно за квартал від мого будинку дорога різко вигинається вгору до вулиці Едісона. Це не довгий спуск, але він стає більш небезпечним через те, що на цій ділянці вулиця звужується, а велодоріжки зникають. Якщо ви прямуєте на північ або схід від мого будинку, іншого велосипедного маршруту практично немає, тому цей пагорб став моїм заклятим ворогом: Я боявся підніматися на вулицю Едісон. Доки я доїжджав до вершини, я пітнів, лаявся і кидав нервові погляди через плече на нетерплячих водіїв, які їхали на моїй дупі.

Пов’язано з шифером

Це правда, що коли ви купуєте електровелосипед, ви, швидше за все, потрапите під обстріл з боку людей, які їздять на “справжніх” велосипедах. Те, що я роблю, схоже на шахрайство! Я чув від колег, яких нудить від електровелосипедистів, що небезпечно об’їжджають їх на трасі зі швидкістю 25 миль/год. Я точно бачив презирство на обличчях велосипедистів, коли проїжджав повз них або намагався знайти місце на стійці для своїх великих товстих шин.

Я намагаюся знизити швидкість на стежках, враховуючи, скільки шкоди мій бак велосипеда може завдати бігуну, якщо щось піде не так. (І тому, що просто здається трохи ввічливішим не ставитися до велосипедної доріжки так, ніби я мотоциклу.) Але знаєте що? Я їжджу на справжньому велосипеді. Чи хотів би той придурок у лайкрі, щоб я їхав на машині? Чи було б це краще, загалом?

Велосипед гонщика зламали Половина після аварії на третьому етапі Джиро д’Італія

На щастя, з гонщиком команди DSM Мартіном Тусвелдом все гаразд. Його велосипед, з іншого боку, не був.

Ми пройшли лише три етапи цьогорічної “Джиро д’Італія”, а іскри вже летять.

Незалежно від того, чи домінував Енепоель на першому етапі, чи Майкл Метью переміг у, здавалося б, вічному спринті на завершення третього етапу, “Корса Роза” досі не розчаровувала.

половина, велосипед, мотоцикл, Майк, Вульф

Аварія, яка визначила третій етап

Однак велика історія сталася в неділю, коли аварія на пізньому етапі поглинула більшу частину пелотону, в тому числі сподівання на GC Тао Геогегана Харта і Джея Вайна.

З велоспорту

Аварія сталася приблизно за вісімсот метрів до прапора на 3 км, після якого всі гонщики автоматично отримують однаковий час фінішу. Враховуючи це, багато учасників аварії втратили ще близько двадцяти секунд на користь Maglia rosa, який все ще міцно тримається на плечах Ремко Евенапоеля.

Зрештою, близько тридцяти гонщиків змогли уникнути ближнього бою, перш ніж італійський спринтер Джонатан Мілан з команди Bahrain Victorious виграв груповий спринт у Сан-Сальво.

Через деякий час після аварії команда DSM опублікувала в твіттері відео, на якому один з їхніх механіків поспішає на велосипеді до Мартіна Тусвельда, який потрапив в аварію.

Відео, зняте на якусь камеру, встановлену на кузові, показує точку зору механіка – якого DSM у своєму твіті ідентифікували як “Феліпе” – який біжить до місця аварії з запасним велосипедом через плече. Зрештою, він застрибує в сідло, продирається крізь інші машини підтримки і знаходить Тасвельда, який, незважаючи на кілька розривів в його екіпіровці, виявився відносно неушкодженим.

Найцікавіша частина відео, однак, коли Феліпе піднімає з землі розбитий Scott Foil RC Tusveld, показуючи, що велосипед повністю розрізало наполовину в аварії.

З розрізаною верхньою та нижньою трубою, обидві частини велосипеда утримуються разом за допомогою внутрішньо прокладених кабелів.

Тасвлед був першим гонщиком, який впав в аварії, оскільки його відкинуло в бордюр біля живоплоту на правому боці вузької дороги, що спровокувало ефект доміно для гонщиків позаду нього.

половина, велосипед, мотоцикл, майк, вовк

На щастя, його травми виявилися незначними, і він стартував у понеділок на третьому етапі, фінішувавши в кінці групи на 156-му місці.

Що далі на Джиро д’Італія

Джиро продовжиться четвертим етапом у вівторок, на якому пелотон проїде 175-кілометрову дистанцію з Венози до Лаго-Лачено. Етап включає три класифіковані підйоми та близько 3 500 метрів вертикального набору висоти.

Виходячи на етап, фаворит попереднього етапу Ремко Евенапоель з Soudal Quick-Step контролює Maglia rosa, на тридцять дві секунди випереджаючи Жоао Алмейду з UAE Team Emirates. Прімож Рогліч з Jumbo-Visma на третьому місці, в сорока чотирьох секундах від Евенепоеля.

Пов’язані історії

Майкл Венутоло-Мантовані – письменник і музикант, що живе в Чапел-Хілл, Північна Кароліна. Він любить їздити на шосейних і трекових велосипедах, любить їздити по гравію, і його часто можна зустріти, коли він намагається уникнути аварії на своєму гірському велосипеді.

Мотоцикли будуть продаватися “як знайдені

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top