Типи велосипедних шин. Як вибрати нову велосипедну шину?

Клінчер vs. Трубчасті велосипедні шини

Клінкерні або трубчасті? Коли справа доходить до велосипедних шин, це ваш вибір. Це поширене питання серед велосипедистів, тріатлоністів та любителів велоспорту. Чому існує два типи велосипедних шин?? Кожен з них еволюціонував зі своїми власними причинами та наступними. Ми хотіли б дати вам остаточну інформацію про те, яку шину вам слід вибрати.

Перш ніж ми підемо далі, вирішальну роль відіграють “звичайні” шини, до яких ви, ймовірно, звикли, катаючись на інших велосипедах – від велосипеда вашого дитинства до гонщика BMX до типового гірського або комфортного велосипеда. Клінчер набагато більш поширений і, як правило, вважається стандартом.

Клінкерні велосипедні шини

Клінчери – це велосипедні шини, на яких ви їздили в дитинстві. Вони мають зовнішній “каркас”, зроблений для будь-якого типу велосипеда, яким вони повинні бути. Назва “клінчер” походить від того, що ці шини “чіпляються” до обода колеса за допомогою шайби з твердої гуми. Як і в автомобільних шинах, у клінчерів відкрита нижня частина, і єдиний спосіб утриматись на ободі – це зачепитись за нього.

Для роботи клінчеру потрібна внутрішня трубка. Трубка – це те, що утримує повітря і створює постійний тиск на шину. Коли ви накачуєте повітря в клінкерну шину, ви насправді накачуєте повітря в трубку. Шина просто сидить на верхній частині трубки.

У вас буде кілька варіантів штоків клапанів для накачування повітря в шину – на багатьох дитячих і стандартних велосипедах стоїть клапан Shrader, він ширший і простіший. Більш тонкий, гладкий шток клапана – це клапан Presta. Це те, що ви знайдете майже на всіх шосейних або тріатлонних велосипедах, але вам потрібно переконатися, що у вас є велосипедний насос для шин, який може вмістити його.

Зчеплення легке. Легко встановлюється, відносно легко фіксується в дорозі, якщо у вас спустило колесо.

Існує багато чудових шин для затискачів вибрати від, і насправді все залежить від поєднання довговічності та продуктивності, які ви шукаєте. Наша улюблена клінчерна шина зараз – Vittoria Rubino Pro. (знайти тут на Amazon).

Трубчасті велосипедні шини

Хардкорні велосипедисти та шосейні гонщики вже давно вважають трубки золотим стандартом. Вони їдуть як уві сні завдяки меншій вазі та щільному приляганню до нього.

Трубчасті шини зовні виглядають так само, як і клінчери, але працюють зовсім по-іншому. Трубки повністю круглі, тому немає жодної відкритої частини шини, яку потрібно затискати. Також не потрібна трубка -.труба в основному вшита в покришку і є її частиною. В результаті, трубчаста частина складається лише з однієї деталі, тоді як клінчер складається з двох частин (труба та шина). Трубчасті шини часто приклеюють до обода, тому що без клею вони мають тенденцію трохи зміщуватися.

Трубчасті менш поширені, але користуються великою популярністю у багатьох велосипедистів, які займаються шосейними та тріатлонними видами спорту. Ми проведемо порівняння нижче, але вони, як правило, легші, а іноді й довговічніші. Якщо ви не звикли працювати з трубками, вам може знадобитися трохи практики, щоб навчитися працювати з ними.

Трубки – це біль при встановленні та ремонті, тому майте це на увазі.

Наша улюблена універсальна трубка – Vittoria Rubino G (тут на Amazon).

Порівняння Clincher vs. Трубчасті велосипедні шини

Ось кілька плюсів і мінусів трубчастих проти клінчерів. на основі нашого досвіду та інформації від багатьох досвідчених велосипедистів.

Вартість. Перевага клінчерів. Клінчери, як правило, коштують дешевше, ніж трубки, і хоча різниця не є значною, вона, ймовірно, знаходиться в межах 20-30%. Що насправді робить клінчери дешевшими, так це той факт, що коли трубка стає плоскою, ви міняєте всю трубку. Коли клінчер стає плоским, ви зазвичай просто міняєте трубку, яка коштує від 5 до 7 доларів. (зауважте, що шини з клінкерами теж потрібно час від часу міняти)

Зверніть увагу, що для трубчастих покришок потрібен інший обод для колеса вашого велосипеда.

Простота. Перевага клінчерів. Дехто може стверджувати, що якщо ви навчитесь працювати з трубчастими шинами, їх так само легко замінити, як і клінчерні. В цьому і полягає проблема – більшість велосипедистів-початківців та велосипедистів середнього рівня не працювали з трубчастими покришками, але вони знають, що таке клінчерні. Трубчасті шини також потребують приклеювання до обода. Це може бути виснажливою роботою, але з часом ви навчитеся робити це так само добре, як міняти клінкерні шини (для ремонту на дорозі ви зазвичай можете обійтися без клею, щоб доїхати додому). Просто знайте, що якщо ви перейдете на клінчери, вам потрібно буде витратити трохи часу, щоб навчитися міняти шини.

Довговічність. Переваги трубчастих покришок. Це, очевидно, залежить від того, яку шину ви купуєте. Клінкер Gatorskin буде міцнішим за трубчастий слик. Але за інших рівних умов, трубчасті, як правило, дають трохи більший пробіг через свою конструкцію. Пришита до шини камера надає їй більшої міцності, а також виключає можливість защемлення або потрапляння невеликого шматочка каміння між шиною та камерою (що майже завжди спричиняє спускання).

Вага. Advantage Tubulars. Оскільки у вас немає фіксуючого шайби, а труба є частиною шини, трубчаста шина зазвичай буде трохи легшою. Нерідко трубчаста система може бути на 200 грамів легшою на кожну шину, ніж система з клінчерами. Хоча це може мати значення для елітних велосипедистів, більшість з нас, ймовірно, помітили б більшу різницю у вазі, якби просто скинули один-два фунти!

Дорожній ремонт. Перевага клінчерів. Це дуже очевидна перевага. За допомогою клінчера можна досить швидко виправити спусковий гачок, особливо якщо у вас є кілька повторень за плечима. Однак виправлення трубчастого може зайняти деякий час, і вам потрібно запастися терпінням. Хоча всі люди різні, ми б сказали, що заміна клінчера займає вдвічі менше часу, ніж заміна трубки, а в деяких випадках заміну трубки буде дуже важко зробити навіть на дорозі. Не менш важливо пам’ятати, що коли ви їдете з запасною трубчастою шиною, у вас є ціла шина в сумці або куртці. Коли ви їдете з запасною трубою, у вас є тільки труба, яка займає набагато менше місця.

Безпека. Перевага трубчастих труб. Мабуть, найкращою особливістю трубчастих шин є те, що на них можна безпечно їздити при дуже низькому тиску, а це означає, що якщо у вас спустило колесо, ви все одно зможете маневрувати, щоб безпечно зупинитися. Коли клінчер спускає, він часто спускає в поспіху. Існує момент, коли ця площина спричиняє серйозні проблеми з керуванням, що може становити небезпеку для велосипедиста. Зазвичай з камерною шиною не виникають такі ж проблеми з керованістю, як зі спущеним колесом.

Доступність. Перевага клінчерів (незначна). Зазвичай ви знайдете клінчери, доступні для всіх можливих моделей велосипедних шин. Для гірських велосипедів та інших велосипедів ви майже завжди знайдете клінчери як норму. Велотренажерні шини, якщо ви їх використовуєте, будуть більш доступними в клінчерах. Що стосується звичайного використання дорожніх та триколісних велосипедів, ви, як правило, побачите обидва варіанти з невеликою перевагою клінчерів.

Клінкерна шина

Як правило, більшість шосейних велосипедів мають клінкерні шини. Такі шини потребують внутрішньої камери для утримання повітря. Якщо не зазначено інше, загальним припущенням є те, що всі нові велосипеди мають клінчерні шини шини. Клінчер шини потребують внутрішньої трубки для накачування та утримання повітря. над, такі шини мають кевларове волокно або сталь на краю, щоб утримувати повітря в ободі.

Трубчаста шина

Інший тип велосипедних шин – трубчастий тип. Так само, як клінчер покришки, трубчасті шини використовують внутрішню камеру, але по-іншому. У трубчастих шинах внутрішня камера пришита безпосередньо до шини, а потім приклеєна безпосередньо до обода.

Це зменшує вагу і є причиною, чому багато професійних гонщиків надають їм перевагу. Це покращує опір коченню та відчуття дороги у трубчастих шин. Якщо трубчаста шина спускає, на ній можна їздити з відносно невеликим ризиком того, що шина зіскочить з обода.

Єдиним незначним недоліком трубчастих шин є те, що потрібно докласти чимало зусиль, щоб надягти шину на обод і замінити її, якщо вона спуститься. Крім того, ціна на трубчасті шини також на вищому рівні, тому вони найкраще підходять для відданих велосипедистів-гонщиків.

типи, велосипед, шини, вибрати

Безкамерна шина

Гірські велосипедисти вже давно використовують безкамерні шини, і поступово вони проникають на дорожні велосипеди. Деякі висококласні гірські трекінгові велосипеди оснащуються ободами “tubeless ready”.

Як видно з назви, безкамерні шини працюють без внутрішньої камери, натомість вони прикріплені до ексклюзивного дизайну обода, який забезпечує герметичність. Ця технологія дуже схожа на технологію, яку ми знаходимо в сучасних автомобілях і мотоциклах.

Безкамерні шини вважаються на щабель вище, ніж клінкерні, оскільки вони створюють менше тертя. Це покращує опір коченню і дозволяє їм працювати при нижчому тиску, підвищуючи комфорт, наприклад шин також вважається, що вони забезпечують кращий захист від проколів.

Для запобігання проколу, безкамерні шини можна використовувати з рідким герметиком. Герметик вставляється в шину, щоб допомогти негайно закрити невеликі проколи.

Це все про різні типи велосипедних шин. Якщо ви хочете придбати велосипед для себе, перегляньте різні типи велосипедів та ознайомтеся з правилами їзди на велосипеді в ОАЕ. Після цього вивчіть ці вживані велосипеди, що продаються в ОАЕ, і виберіть той, який найкраще відповідає вашим потребам у їзді.

Слідкуйте за улюбленим блогом про автомобілі, щоб дізнатись більше про різні типи велосипедів, мотоциклів, автомобілів тощо.

Дорожня велосипедна шина Типи

Знаючи трохи про дорожні велосипеди, тепер настав час поговорити про дорожні велосипедні шини типи. Існує три основні типи дорожніх велосипедних шин на сьогоднішній день, вони є:

Шина Clincher

У цьому типі шин використовується борт, який знаходиться всередині краю обода. Традиційний тип клінкерних шин має відкритий корпус і вимагає використання внутрішньої трубки. Якщо у велосипедиста спустить колесо під час їзди, цей тип шин найлегше і найшвидше замінити.

Безкамерні шини

Вважається новим типом шин для шосейних велосипедів. Так само, як і клінкерна шина, безкамерна шина також має намистину, яка знаходиться всередині обода. Однак, на відміну від клінкерних шин, безкамерні шини, як випливає з назви, не потребують трубки для накачування шини.

Деякі велосипедисти віддають перевагу безкамерним шинам, оскільки вони пропонують різні переваги, такі як:

  • Підвищення комфорту та зчеплення з дорогою, оскільки їх можна використовувати з нижчим тиском в шинах;
  • Безкамерна шина замінює камеру дорожнього велосипеда рідким герметиком, який автоматично закриває проколи і отвори, створюючи менший ризик проколу шини;
  • Вважається, що безкамерні шини легше обслуговувати, але необхідно перевіряти герметик кожні два-шість місяців, щоб переконатися, що він не висох.

Трубчаста шина

Цей тип шин не має боковин або гачків для бусів, на відміну від перших двох, представлених вище. Трубчасті шини історично популярні серед професійних велосипедистів і майже виключно використовуються велогонщиками через відсутність внутрішньої трубки, що робить цей тип шин безпосередньо приклеєним до обода шосейного велосипеда і повинен використовуватися з трубчастими колесами.

Цей тип велосипедних шин, як правило, легкий і зручний у їзді, але, звичайно, хороші речі завжди мають ціну, яка трохи вища за попередні два типи матеріалів для шин. Трубчасту шину складніше обслуговувати в порівнянні з іншими.

Розмір шин для шосейних велосипедів

Коли ви збираєтесь придбати велосипед або велосипедну шину, ви часто бачите деякі номери шин для шосейних велосипедів 700x25c, які написані всюди. Що саме означають ці цифри? Він відомий як розмір шини для дорожнього велосипеда.

Типовий розмір шин для дорожніх велосипедів поставляється із зовнішнім діаметром 700 мм, який зазвичай пишуть як дорожні велосипедні шини 700c. “С”, що використовується для позначення розміру шини, не означає “сантиметри”, а є старою французькою системою позначення розміру шини за допомогою літер a, b та c.

Оскільки стандартний зовнішній діаметр шосейного велосипеда становить 700 мм, і велосипедисти повинні знайти шини з точним збігом діаметрів, у них є можливість ставити різні шини з невеликою різницею в ширині. Ширина шосейного велосипеда зазвичай починається від 23 мм (шини для шосейних велосипедів 700x23c).

Більшість шин для шосейних велосипедів мають ширину менше 30 мм, за винятком гравійних велосипедів, яким потрібні ширші шини для кращого зчеплення на нерівній місцевості, наприклад, на гравійних дорогах.

Для спортивних (гоночних) велосипедів, таких як Polygon Helios A9X Dura-Ace C60. на ньому використовуються дорожні велосипедні шини 700x28c; шина із зовнішнім діаметром 700 мм та шириною 28 мм, щоб допомогти гонщикам їхати швидше, покращуючи контроль та краще зчеплення з дорогою.

Поради щодо вибору шин для шосейного велосипеда

Знаючи різні типи шосейних велосипедів з різними розмірами, вам може бути важко вирішити, який тип і розмір вам найбільше підходить. Перш ніж купити будь-яку дорожню велосипедну шину, ви повинні зрозуміти, по якому типу поверхні ви збираєтеся їздити на велосипеді. Врахування типу навколишньої місцевості та маршруту їзди перед вибором шини для велосипеда матиме величезне значення для обраної вами шини.

Ось кілька моментів, які потрібно врахувати, перш ніж приймати рішення про покупку шосейної шини:

Ширина шини

Як згадувалося вище, більшість шин для шосейних велосипедів починаються з 23 мм, потім йдуть 25 мм, 28 мм і 32 мм. Ширша шина забезпечить більший комфорт, оскільки на ній можна їздити з меншим тиском, не турбуючись про ризик спуску колеса.

Ширші шини також забезпечать краще зчеплення з дорогою та кращий контроль, тоді як вужчі (слизькі) шини пропонують більш аеродинамічний досвід їзди.

Протектор шини

Існує два загальних типи дорожніх велосипедних шин, одна з яких поставляється з гладкою або гладкою, а інша – дорожня велосипедна шина з протектором. Різниця між ними полягає в наступному:

  • Гладкі шосейні шини забезпечують хороше зчеплення з гладкими поверхнями, такими як асфальт і бетон, і допоможуть гонщикам швидше їхати по рівній місцевості;
  • Протекторні дорожні велосипедні шини пропонують більше зчеплення для гонщиків, які їздять на велосипеді по ґрунтових поверхнях або нерівних дорогах, а іноді мають більшу ширину і на кілька грамів важчі.

Висновок

Існує три типи звичайної дорожньої велосипедної шини типи, клінкерна шина, безкамерна шина та трубчаста шина. Кожен тип має свої переваги і, звичайно, деякі недоліки. Перш ніж вирішити інвестувати в певний тип шосейного велосипеда, ви повинні врахувати, в якій місцевості ви переважно їздите на велосипеді.

Якщо ви часто їздите на шосейному велосипеді для подорожей або коротких поїздок по нерівній дорозі, вам можуть знадобитися ширші шини, які можна використовувати з меншим тиском, щоб отримати краще зчеплення з нерівною дорогою. Якщо ви хочете шину з меншим опором, яка забезпечує швидке кочення по гладкому покриттю, то ви можете виберіть більш слизька шина, наприклад, шина для дорожнього велосипеда 700x23c.

Якщо ви шукаєте ідеальну шину для шосейного велосипеда, але все ще не впевнені, який тип найкращий, ви можете просто відвідати Rodalink, оскільки вони нададуть вам широкий вибір велосипедних деталей та аксесуарів, які мають високу якість за доступною ціною. Ви також можете проконсультуватися з їхньою професійною командою, коли шукаєте ідеальну шину, яка відповідає вашому стилю їзди.

Rodalink також має універсальний велосипедний магазин, де ви можете безпосередньо замінити шину вашого дорожнього велосипеда у професіонала відразу після того, як ви купили нову шину. Ви також можете негайно обслуговувати свою безкамерну шину. Подумайте про те, щоб зареєструватися як частина спільноти Rodalink, щоб отримати спеціальну ціну на плату за обслуговування та отримати іншу спеціальну пропозицію, пропозиції та події, ексклюзивні лише для членів.

Якщо ви хочете максимізувати свою велосипедну подорож та отримати найкращий досвід їзди, вам слід спробувати довірити свої велосипедні потреби Rodalink.

Риска Амала 2022-09-19T11:14:5407:00 5 травня, 2022 | Категорії: Посібники, Поради, Підказки | Теги: як обирайте, багатокутний велосипед, товар, дорожній велосипед, шина для дорожнього велосипеда, Rodalink, сінгапурський магазин велосипедів, поради | Коментарі та думки власників Off on Поради щодо Виберіть Шосейна шина для комфортної їзди

Вибір шин для гірських велосипедів

Шукаєте найкращі нові шини для гірського велосипеда?

Чудово! Найкраще почати з визначення розміру ваших існуючих шин – просто перевірте вздовж боковини вашої шини, щоб знайти надруковані цифри, які виглядають наступним чином

26 x 2.1 або 27.5 x 2.2, або 29 x 2.4

Це приблизний діаметр вашої шини (26, 27.5, або 29) в дюймах, з приблизною шириною вашої шини (2.1, 2.2, або 2.4), також в дюймах.

Обираючи нову покришку для МТБ, зверніть увагу на те, щоб вона мала такі ж розміри, як і ваша існуюча шина.

Тепер подумайте, в яких умовах ви їздите і по якій місцевості ви їздите.

Якщо ви виїжджаєте на велосипед лише в теплу суху погоду та на рівну тверду дорогу або тротуар, вибирайте МТБ шину з менш вираженими шипами.

Деякі гібридні МТБ-шини також мають суцільну смугу гуми по центру шини, і такі шини забезпечать дійсно швидку їзду без вібрацій, якщо ви їздите на велосипеді по гладкому покриттю.

З іншого боку, якщо ви любите їздити в ожеледицю та сніг, або на нерівних велосипедних стежках, з пухкою або кам’янистою поверхнею, тоді обирайте велосипедна шина з великими, грубими шипами по всій поверхні протектора.

Така шина забезпечить відмінне зчеплення з дорогою, особливо при проходженні поворотів на високій швидкості.

Нижче ви можете ознайомитися з нашими найкращими рекомендаціями щодо найпоширеніших типорозмірів шин для MTB.

Вибираємо гібридні велосипедні шини

Якщо вам потрібна заміна велосипедних шин для гібридного велосипеда для поїздок по місту або для поїздок на роботу і назад, то вам слід придбати шину, яка буде універсальною.

Гібридні шини повинні працювати за будь-якої погоди (в дощ чи сонце) і на різних поверхнях (адже вам може пощастити і ви поїдете по гладкому асфальту, але вам також може не пощастити на нерівних дорогах і більш пухких ґрунтових доріжках).

Купівля гібридної шини на заміну починається з перевірки типорозміру вашої існуючої шини.

Сядьте навпочіпки біля колеса і подивіться вздовж боковини, поки не знайдете розмір шини.

Найпоширеніші розміри шин для гібридних велосипедів – “700 x [щось]” та “26 x [щось]”.

Озброївшись цією інформацією, ви можете вибрати свою велосипедну шину.

Я рекомендую гібридні шини, які мають гладку смугу гуми по центру з хорошим протектором по обидва боки від неї.

Суцільна смуга забезпечує мінімальний опір коченню (що означає, що ви можете їхати швидше) і невелику вібрацію (що означає, що вас не буде трясти на шматки, коли ви крутите педалі).

Тим часом, протектор дає вам можливість (і зчеплення) впевнено проходити повороти на швидкості і на більш пухкій місцевості.

Такі гібридні шини чудово підходять як для шосейних, так і для гірських велосипедів (де ви будете їздити по дорогах і тротуарах, а не по грубих подвійних діамантових МТБ-стежках у глибокій глушині).

Натисніть кнопку нижче, щоб переглянути наші рекомендації щодо вибору шин для гібридних велосипедів.

Вибираємо шини для електровелосипедів

Вам не обов’язково купувати спеціальні шини для вашого електровелосипеда (зрештою, вони всі “чорні та круглі”, так..?).

Однак варто пам’ятати, що шини для електровелосипедів можуть потребувати заміни частіше, ніж шини для звичайних велосипедів.

По-перше, дослідження (і мій власний досвід) показали, що власники ебайків, як правило, їздять частіше, ніж власники звичайних велосипедів.

По-друге, завдяки підтримці електродвигуна, ви, швидше за все, будете їздити на більш високих швидкостях, ніж зазвичай.

Обидва ці фактори призведуть до швидшого зносу гуми шини, що призведе до більш частої заміни (витрати на яку будуть компенсовані великою посмішкою на вашому обличчі від того, що ви будете їздити на велосипеді швидше і частіше)!)

Відправною точкою для вибору відповідних запасних шин для вашого ebike є перевірка розміру ваших поточних шин.

Зверніть увагу на розміри шин, які ви бачите на боковині вашої шини.

(електровелосипеди бувають різних форм і розмірів, тому їхні шини можуть мати набагато ширший діапазон розмірів, ніж, наприклад, дорожні чи гірські велосипеди)

З цими вимірами шин, далі розглянемо місцевість, на якій ви будете їздити, та погодні умови, в яких ви будете перебувати.

Якщо погода завжди сонячна і суха, а дорожнє покриття рівне і доглянуте, то вам варто обрати шини з гладким рисунком протектора, які мають низький опір коченню. Ви будете їздити швидше, не будете так швидко розряджати батарею і не будете відчувати вібрації при цьому.

Якщо ви виїжджаєте на велосипеді за різних погодних умов і на різноманітні ґрунтові стежки, то варто вибрати шини з більш глибоким малюнком протектора. Це дасть вам набагато краще зчеплення.

Варто мати на увазі, що опір коченню більш грубих шин вищий, ніж у більш гладких, але моторна підтримка вашого ебайку протидіє цьому, а це означає, що ви можете впевнено їхати на вищих швидкостях і з більшою впевненістю!

Висновок

Для чудової їзди на велосипеді потрібен правильний тип шини для вашого велосипеда.

Незалежно від того, який у вас велосипед – шосейний, MTB, гібридний чи електровелосипед вибрати замініть шини, почавши з розмірів ваших існуючих шин (перевірте номери на боковині).

Потім візьміть до уваги умови, в яких ви, найімовірніше, будете їздити – погоду (хороша, погана, мокра чи ожеледиця) та рельєф (гладка дорога, нерівні стежки).

типи, велосипед, шини, вибираємо

Все це потрібно враховувати при виборі правильного типу шини для вашого велосипеда.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top