Електровелосипеди в містах. Топ-10 міст США для поїздок на роботу на електровелосипеді

Щаслива (і безпечна) їзда!

Ми завжди рекомендуємо одягати шолом, гальмувати поступово обома руками та бути обережними у дорожньому русі під час їзди на електровелосипеді.

Щоб знайти ебайк Citi Bike, просто завантажте мобільний додаток Citi Bike, знайдіть на карті символ ⚡ і приготуйтеся відкрити для себе Нью-Йорк по-новому.

Дізнайтеся більше про Citi Bike Велосипед ebike

Citi Bike, Citi Bike та Arc Design і Blue Wave є зареєстрованими знаками обслуговування Citigroup Inc.

Ми в Citi Bike прагнемо забезпечити доступ до наших послуг для всіх людей, в тому числі через доступний веб-сайт. Якщо у вас є запитання, коментарі та думки власників, або ви зіткнулися з будь-якими труднощами у використанні цього сайту, будь ласка, надішліть зворотній зв’язок за адресою: citibikenyc.com/accessibility-feedback

Найбільш дружні до велосипедистів міста Америки

В останні роки спостерігається сплеск інтересу до електровелосипедів. Постковідний світ наповнений електричні велосипеди, тому що люди були змушені подорожувати наодинці і не користуватися громадським транспортом. Як наслідок, відбулося величезне зростання популярності в усьому світі, а особливо в Сполучених Штатах.

Не можна заперечувати, що велосипед – це екологічний, веселий і здоровий спосіб пересування містом. Існує довгий список переваг, які дають ці нью-йоркський ebike може запропонувати. Втім, більшість людей вже знають про них, і вони є темою для іншого дня. Сьогодні ми поговоримо про найбільш дружні до е-велосипедів міста міста у США.

електричні, велосипеди, міста, велосипед, поїздки на роботу

З моменту появи велосипедів з педалями, широко відомих як електровелосипеди, вони стали улюбленим видом транспорту для багатьох велосипедистів у міста. Від Орегону до Сіетла та Вашингтону, електровелосипеди є скрізь. Але не всі міста однаково доступні для велосипедистів. Щоб велосипедисти могли безперешкодно користуватися своїми електровелосипедами, місто повинно забезпечити велодоріжки, легалізацію та інфраструктуру.

На жаль, не всі міста мають їх, і багатьом з них не вистачає інфраструктури. У цьому блозі ми будемо обговорювати міста в США, які є дружніми до електровелосипедів. Отже, на випадок, якщо ви коли-небудь надумаєте розширити свій асортимент. Ви знаєте, де спробувати щастя.

#1 Портленд, штат Орегон

Існує вагома причина, чому Місто троянд визнано другим найбезпечнішим та найпопулярнішим містом для пасажирів на електровелосипедах в країні. Минуло майже п’ять десятиліть відтоді, як громада прийняла свій перший велосипедний план для міського планування. Сьогодні по всьому місту глибоко вкоренилася велосипедна культура. Тут 22 000 велосипедистів пересуваються на велосипедах, що становить майже 6 відсотків робочої сили. Крім того, по всьому місту можна взяти 1 000 велосипедів для використання учасниками велопрокату.

електричні, велосипеди, міста, велосипед, поїздки на роботу

Багато велодоріжок у місті розмальовані химерними персонажами з дикими зачісками та капелюхами, а деякі з них захищені від дорожнього руху та відгороджені від стихійних явищ. Тому можна сказати, що два колеса – це чудовий спосіб розважитися в Портленді.

#2 Сан-Франциско, Каліфорнія

Важко знайти у світі краще місце для катання на круїзерах, ніж сонячна Каліфорнія, а Сан-Франциско – одне з найкращих міст для їзди на велосипеді в Америці. Крім того, місто біля затоки має одну з найповніших велосипедних інфраструктур в країні. Це місто розміром вісім на вісім миль, яке пропонує майже 31 милю захищених та буферних велосипедних доріжок, є улюбленим для каліфорнійських електричних велосипеди велосипедисти.

Понад 448 миль велосипедних доріжок для приміських поїздок вже існують у місті, яке вітає велосипедистів протягом десятиліть. Температура в Сан-Франциско ніколи не буває занадто суворою, що робить місто ідеальним місцем для частих велосипедних поїздок. Загалом, близько 3.8% пасажирів користуються електровелосипедами, щоб дістатися до роботи.

#3 Міннеаполіс, Міннесота

Їзда на велосипеді вже давно стала невід’ємною частиною культури Міннеаполіса, а прихильники на кожному кроці виступають за розширення інфраструктури та підтримку. Деякі з цих активістів – “Наші вулиці Міннеаполіса” та Велосипедний альянс Міннесоти, які виступають за безпечніші, більш прохідні вулиці та сприяють формуванню культури громади, де велосипед-здатність пересуватися і ходити пішки сприяє створенню більш доступних просторів, доступу до робочих місць і т.д.

Міннеаполіс живий і здоровий, коли мова йде про велосипедну культуру, незважаючи на холодні температури. Він відомий тим, що є одним з найприємніших районів метро в країні для любителів активного відпочинку, оскільки може похвалитися великою кількістю зелених насаджень та позавуличних велосипедних доріжок. Крім того, понад 1 800 велосипедів доступні через програми велопрокату по всьому місту для відвідувачів.

За рівнем розвитку велосипедної інфраструктури Міннеаполіс посідає друге місце після Сан-Франциско. У Спунбріджі та Черрі є багато мистецтва, а також мальовничі прогулянки вздовж історичних залізничних колій та пляжі, що розкинулися вздовж Ланцюга озер.

#4 Вашингтон, округ Колумбія.C.

Відоме своєю успішною програмою спільного користування велосипедами та резиденцією президента, це місто з золотим статусом, Вашингтон, варте відвідування. Двоколісний вашингтонський ebike – ідеальний спосіб для туристів побачити 160 пам’ятників та меморіалів міста.

Окрім добре розвиненої велосипедної інфраструктури, Вашингтон, округ Колумбія.C., посідає перше місце за рівнем безпеки та має один з найприємніших велосипедних кліматів у країні. Приблизно 16 000 людей щодня їздять на роботу велосипедом. 6 100 велосипедів для спільного користування доступні як місцевим жителям, так і гостям міста, що ставить Вашингтон на перше місце в списку за кількістю ресурсів для спільного користування велосипедами в країні. Крім того, Вашингтон посідає друге місце в країні за кількістю людей, які їздять на роботу на велосипеді (4%), і дев’яте місце за кількістю захищених велосипедних доріжок.

#5 Бостон, штат Массачусетс

Бостон, який Американська асоціація велосипедистів визнала одним з найбільш дружніх до велосипедистів міст, протягом останнього десятиліття, безумовно, крутить педалі громадського транспорту. Bluebikes є частиною мережі велопрокату в Бостоні з 2009 року, а програма Go Boston 2030 наголошує на більш комплексній транспортній системі, а також на плані дій Vision Zero у 2016 році. До 2018 року місто планує побудувати 15 миль захищених велодоріжок та районних “повільних вулиць” (Slow Streets).

З тих пір, як в останні роки міст Лонгфелло і Массачусетс Авеню були додані до системи захищених велосипедних доріжок, Бостон став не що інше, як жвавий. Колиска сучасної Америки, що має 160 станцій велопрокату, також пропонує одну з найбільш комплексних систем велопрокату в країні.

Захист велосипедистів на дорозі

За даними Центру з контролю та профілактики захворювань, велосипедні поїздки складають лише 1% від усіх поїздок у США, але на велосипедистів припадає понад 2% смертельних випадків за участю автотранспорту. Щороку на дорогах США гине майже 1 000 велосипедистів і понад 130 000 отримують травми. Вплив витрат на охорону здоров’я, а також втрачених життів і продуктивності праці оцінюється приблизно в 23 мільярди доларів.

Виконавчий директор некомерційної організації Ліги американських велосипедистів Білл Неспер каже, що дороги США не завжди були побудовані таким чином, щоб надавати пріоритет автомобілям, як сьогодні. Насправді, першими транспортними засобами, які використовували асфальтовані дороги, були карети та велосипеди. Члени організації є свідками еволюції з моменту її заснування у 1880 році, за кілька років до того, як автомобілі стали звичним явищем. Лише після Другої світової війни наші вулиці стали настільки орієнтованими на автомобілі, каже Неспер. Громадські групи, такі як Strong Towns, називають дороги міської інфраструктури “стродами” (вулиця плюс дорога) і намагаються привернути більше уваги до небезпечних умов, які вони створюють для пішоходів і велосипедистів велосипеди.

“Абсолютно вірно, що люди пересуваються і пересуваються пішки і на велосипедах – це запізніла думка, якщо про це взагалі думають”, – сказав Неспер в інтерв’ю NPR.

Такі організації, як BikeTexas та Ліга американських велосипедистів, успішно лобіюють у законодавчих органах необхідність облаштування на міських вулицях смуг, призначених лише для велосипедистів, особливо у зв’язку зі збільшенням кількості велосипедистів.

Безпека акумулятора електровелосипеда має вирішальне значення

Клаудія Васько, віце-президент Bosch eBike Systems Americas, наголошує на важливості безпеки акумуляторів для електровелосипедів. У зв’язку з цим вона зазначає, що Bosch добровільно приєднується до тестування компанією Intertek, що займається сертифікацією безпеки, відповідно до стандарту безпеки Underwriter Laboratories (UL) 2849. Intertek надає компаніям-виробникам електровелосипедів сертифікат UL 2849 після ретельної перевірки електричного приводу, акумулятора та зарядного пристрою.

Курт Хой з Bosch каже, що виробник добровільно створює компоненти з додатковими рівнями безпеки поза межами законодавчих вимог та сертифікатів. Bosch конкурує з такими компаніями, як Brose, Shimano та Yamaha, за ринок електровелосипедів-велосипед Хой каже, що дуже важливо шукати продукт із суворими стандартами, оскільки є багато компаній, які ставлять неякісний двигун на велосипед і продають його в Інтернеті за копійки за долар. Чесно кажучи, якісні електровелосипеди коштують недешево; я тестував Tern з двигуном Bosch, який забезпечував 400-відсоткову підтримку, і коштував близько 5 000 доларів.

Тим не менш, частина того, за що платять покупці, – це фактор безпеки, і дешеві електровелосипеди з погано обслуговуваними або пошкодженими літій-іонними акумуляторами мають набагато більший потенціал загоряння.

Законодавство, що розглядається для електровелосипедів та акумуляторів

Велосипедисти-доставщики, які міняють акумулятори на неякісних велосипедах, несвідомо сприяють підвищенню ризику, а організації у великих містах, таких як Нью-Йорк, розглядають можливість заборони продажу вживаних акумуляторів для електромобілів, а також акумуляторів, які не були схвалені національно визнаною випробувальною лабораторією, такою як UL.

“Оскільки е-велосипеди та електросамокати стають все більш популярними, нерегульовані підробки, включаючи акумулятори та зарядні пристрої, заполоняють ринок, іноді з катастрофічними наслідками”, – написала Моллі Херфорд на сайті Bicycling.com.

У компаніях, що використовують кілька протоколів безпеки, малоймовірно, що батареї або зарядні пристрої загоряться, оскільки кожен компонент в пристроях ізольований від інших. Bosch, наприклад, закриває окремі літій-іонні елементи у своїх батареях вогнетривким пластиком і герметично закриває відсік, щоб захистити їх від води.

Зарядка є критичним моментом для електровелосипедів, і Васько каже, що система управління акумулятором її компанії може виявити високу температуру і негайно вимкнути батарею. Цей протокол захищає власників від “глибокої розрядки” та перезарядки їхніх електровелосипедів, що може спричинити надмірне нагрівання, яке призводить до пожежі. Відповідальні бренди повинні дотримуватися законів і сертифікувати свої системи відповідно до добровільних та/або обов’язкових стандартів і норм, каже вона.

Враховуючи все це, електровелосипед може бути значною інвестицією. Але для тих, хто живе в переповнених міських районах з обмеженою кількістю місць для паркування, це все ще може бути розумний велосипед. З одного боку, електровелосипед коштує вдвічі дешевше, ніж автомобіль, і не вимагає дорогих поїздок на заправку або електрозаправку. Головне – купувати та використовувати велосипеди, які пройшли перевірку в кваліфікованій випробувальній лабораторії, і вони повинні служити довгі роки.

Крістін Шоу пише про автомобілі для Popular Science з 2022 року. Вона накопичила великий досвід у сфері телекомунікацій, технологій та авіації, перш ніж стала автомобільною журналісткою, що спеціалізується на всьому, що має колеса.

Мікромобільність: Містам варто переходити на електровелосипеди

Електровелосипеди роблять всіх здоровішими. Вони зменшують суспільні субсидії на водіння автомобілів. Вони підвищують продуктивність. Вони збільшують економіку. Вони зменшують викиди парникових газів. Міста і країни повинні якомога активніше їх популяризувати. Але чи справді вони?

З’являються електровелосипеди, електровелосипеди, електровелосипеди-велосипеди з’являються! І в більшості міст вони вже є. Як країнам і містам реагувати на вторгнення електровелосипедів на їхні вулиці та доріжки?

В рамках поточної підвищеної уваги CleanTechnica до мікромобільності, деякі раніше опубліковані статті оновлюються та перевидаються. Це одне з таких міст.

Які переваги електричних велосипедів для міських жителів??

Перша причина очевидна: затори. Електровелосипед займає рівно стільки ж місця, скільки і велосипед, тобто майже нічого не важить. Насправді, вони займають ледь більше місця, ніж міський автобус для перевезення такої ж кількості людей. Вони розподіляються більш рівномірно і, як правило, з’їжджають на узбіччя, не займаючи цілу смугу. Електровелосипеди майже повністю використовуються в міських районах для їздять на роботу наземними вулицями, доріжками та стежками.

Якщо 1 000 людей пересядуть з автомобілів на електровелосипеди велосипеди для половини з їхніх ~500 поїздок на роботу на 10 кілометрів на рік, це буде близько 5000 мільйонів гривень суспільної користі.

Дослідження показали, що більшість людей, які пересідають на електровелосипеди, – це не ті, хто вже їздить на велосипеді, а ті, хто повертається до їзди на велосипеді на більш пізньому етапі життя і, як правило, не їздять на своїх автомобілях. Іншими словами, електровелосипеди витісняють автомобілі.

Якби мова йшла лише про затори, цього могло б бути достатньо. Але, як було зазначено в нещодавній статті CleanTechnica про систематичний огляд досліджень, електричні велосипеди роблять міське населення здоровішим.

“Існували помірні докази того, що електровелосипед забезпечує фізичну активність принаймні помірної інтенсивності, яка була нижчою за інтенсивність під час звичайної їзди на велосипеді, але вищою, ніж під час ходьби. Існують також помірні докази того, що електровелосипед може покращити кардіореспіраторну придатність у фізично неактивних людей.”

Але вони роблять це кількома способами. По-перше, люди, які їздять на велосипедах, здоровіші. Це ефект першого порядку. У багатьох випадках люди на електровелосипедах не в найкращій формі, повертаючись до активності після років сидячого способу життя. Вони, як правило, старші за середньостатистичного велосипедиста і рідше носять лайкру, обмотану навколо рельєфного пресу.

Друге – забруднення повітря. У травні 2018 року дослідники з Оксфордського та Батського університетів опублікували доповідь, в якій міститься кілька ключових висновків щодо якості міського повітря:

“Чверть загальних витрат на охорону здоров’я від забруднення зовнішнього повітря у Великобританії припадає на автомобілі та мікроавтобуси, що еквівалентно більш ніж 10 000 передчасних смертей на рік.”

Забруднення повітря в містах завдає шкоди здоров’ю кожного мешканця міста. І всі в кінцевому підсумку платять за це. Прямі переваги для здоров’я додаються до соціальних наслідків від втрати продуктивності, серед іншого. Здоровіше населення – продуктивніше. А оскільки більшість велосипедистів витісняють автомобілі на дорогах поїздок на роботу кожен електровелосипед робить свій внесок у вирішення проблеми забруднення повітря.

Вплив Великої Британії є приблизно еквівалентним для більшості європейських міст, але вищим, ніж у Канаді та США, через більшу кількість дизельних автомобілів на дорогах у Європі, ніж у Північній Америці. Однак навіть газові автомобілі спричиняють вплив на населення, який піддається кількісній оцінці, є негативним і значущим для здоров’я населення.

Далі, є питання шумового забруднення. Електровелосипеди шумлять так само, як і велосипеди, тобто майже безшумні. Шум дратує, а в міських районах він також впливає на здоров’я. Доктор Девід Рохас з Барселонського інституту глобального здоров’я в Іспанії вивчає вплив шуму та інших форм забруднення в міських районах.

“Шум створює стимул для центральної нервової системи, і цей стимул вивільняє деякі гормони, … (Це) збільшує ризик гіпертонії, а гіпертонія пов’язана з багатьма іншими серцево-судинними (і) цереброваскулярними захворюваннями, такими як інфаркт (серцевий напад) та інсульт.”

Автомобілі є основним джерелом міського шуму, хоча зазвичай вони не є найгучнішим або найдратівливішим джерелом шуму. Кожен автомобіль, який не стоїть на дорозі завдяки комусь на електричному велосипеді, – це зменшення міського шуму, яке має свої переваги.

Місто Ванкувер у Канаді кількісно оцінило економічні переваги їзди на велосипеді порівняно з автомобілем у дослідженні 2015 року. Електричний велосипеди знаходяться в тому ж діапазоні, що і звичайні велосипеди, і витісняють використання автомобілів. Існує 3.50 чистих вигод для суспільства, коли хтось пересідає на електровелосипед замість автомобіля для поїздки на роботу на 5 кілометрів (3 милі). Це без урахування великої кількості дизельних автомобілів на дорогах, тому збільште ці цифри для Європи.

Варто зазначити, що електричний велосипеди потрапляють в аварії, і зіткнення можуть бути більш серйозними через більшу швидкість і масу велосипедів, але є мало доказів того, що вона достатньо вища, ніж у велосипедів, щоб знищити більше, ніж копійки цієї різниці, і це, ймовірно, змивається виграшем у шумі від забруднення навколишнього середовища.

Останнім пунктом у цій темі є те, що люди їздять на електровелосипедах далі, ніж на безелектричних велосипедах, від 50% до 90% далі. Хоча люди розглядали поїздки до 7.5 кілометрів на велосипеді в середньому вони вважали розумними, а поїздки до 14.1 кілометр на електровелосипеді – це розумно. Це наближається до 10 суспільних вигод за поїздку, 20 за день. Якщо 1000 людей пересядуть з автомобілів на електровелосипеди, то половина з них (близько 500) поїздок на роботу Якщо ми будемо їздити на 10 кілометрів на рік, це буде близько 5000 мільйонів доларів США суспільної вигоди.

Колишній експерт з акумуляторів Tesla, який веде літій в нову еру літій-сірчаних акумуляторів:

є членом консультативної ради стартапу електричної авіації FLIMAX, головним стратегом TFIE Strategy та співзасновником компанії distnc technologies. Він веде програму “Переосмислення енергії. Технологічний подкаст (https://shorturl).at/tuEF5). частина відзначеної нагородами команди Redefining Energy. Він витрачає свій час на прогнозування сценаріїв декарбонізації на 40-80 років вперед, а також допомагає керівникам, радам директорів та інвесторам робити мудрий вибір вже сьогодні. Будь то заправка авіації, мережеве зберігання, транспортний засіб до мережі або попит на водень, його робота ґрунтується на фундаментальних основах фізики, економіки та людської природи, а також на вимогах декарбонізації та інноваціях у різних сферах. Його керівні посади в Північній Америці, Азії та Латинській Америці посилили його глобальний погляд на світ. Регулярно публікується в різних виданнях з питань інновацій, бізнесу, технологій та політики. Він доступний для роботи в раді директорів, стратегічного радника та для виступів з доповідями.

електричні, велосипеди, міста, велосипед, поїздки на роботу

Copyright © 2023 CleanTechnica. Вміст цього сайту призначений лише для розважальних цілей. Думки, коментарі та думки власників, опубліковані на цьому сайті, можуть не бути санкціоновані і не обов’язково відображають погляди CleanTechnica, її власників, спонсорів, афілійованих осіб або дочірніх компаній.

  • Посібник з сонячної енергетики для громад
  • Інвестування в CleanTechnica – ласкаво просимо до нашого першого підвищення!
  • Посібник зі стилю – проект
  • Як поліпшити зберігання в Tesla
  • Ресурси сонячної енергії
  • Перевірка реальності – виправлення рекордів чистої енергії
  • 70%, 80%, 99.9%, 100% відновлювані джерела енергії – Study Central
  • Звідки ми знаємо, що CO2 спричиняє глобальне потепління
  • Найкращий у світі сайт про чисті технології
  • Фірмова серія “Лідерство в думках
  • Діаграми, графіки, статистика продажів електромобілів
  • Незважаючи на потенціал електрифікації 90 маршрутів, поштова служба все ще планує доставляти забруднення з поштою
  • Рішення для боротьби зі зміною клімату: Чому 1.5°C – це так важливо
  • Посібник із зарядних пристроїв для електромобілів від CleanTechnica
  • Посібник покупця величезного електричного велосипедавсі моделі найбільших брендів
  • Vw співпрацює з xpeng audi співпрацює з saic в Китаї
  • Зображення пасажирського літака, що заправляється палаючими грошима, згенероване під час польоту
  • Інсталятори сонячних панелей – найкращі інсталятори сонячних панелей, як їх оцінити
  • Evgo отримав велику нагороду за зарядну станцію в Огайо
  • Посібник з електровелосипедів від CleanTechnica: Як вибрати електровелосипед, який вам сподобається
  • Путівник по найкращим аксесуарам для електромобілів Tesla від CleanTechnica
  • Листи в завтрашній день
  • Залучайте глобальну конкуренцію: Технології для сталого майбутнього
  • Поширені запитання та відповіді про міфи про Tesla
  • Залишайтеся на зв’язку з CleanTechnica
  • Факти про вітроенергетику
  • Найближчі події у сфері чистих технологій
  • Що для вас означає CleanTechnica?
  • Швидка домашня зарядка для електромобіля
  • Нафтовим і газовим компаніям доведеться платити більше за буріння на державних землях
  • Про вітроенергетику / Чому вітроенергетика
  • Ресурси для інсталяторів сонячних електростанцій
  • Інфраструктура для зарядки електромобілів: Керівництво для міст
  • Редакційна етика CleanTechnica
  • Керування списками вакансій
  • Найкращі ресурси чистої енергії
  • Перехід на електромобілі – дізнайтеся про зарядку, платежі,
  • Відновлювані джерела енергії
  • Американці знають, що розширення доріг не виправляє трафік
  • Віртуальна виставка сталого бізнесу
  • Розкажіть про свою подію у сфері чистих технологій!
  • Атомні електростанції, відновлювані джерела енергії та Спілка стурбованих вчених
  • Як зарядити електромобіль – 101
  • Синдикувати наш вміст
  • Використання матеріалів CleanTechnica
  • Політика коментарів CleanTechnica
  • Настанови щодо нативного контенту
  • Місія та бачення
  • Купуйте електровелосипеди та підтримуйте CleanTechnica!
  • Ресурси вітрової енергії
  • Батьки чекають на школярів, пішоходів у Європі
  • Дослідження ринку чистих технологій та сталого розвитку
  • Porsche відкриває перший зал для зарядки електромобілів

Висновок

Немає причин засмучуватися, якщо ваше місто не потрапило до цього списку. Інші міста, такі як Остін, Портленд, Лос-Анджелес, Боулдер та деякі інші, також пишаються своєю велосипедною культурою. Кожне велосипедне місто має свої переваги для їзди на велосипеді-велосипед плюс не забувайте про додаткові переваги для здоров’я від щоденних поїздок на велосипеді на роботу та з роботи. Це економить гроші та чудово впливає на навколишнє середовище.

Дайте нам знати, якщо ваше місто має бути визнане одним з найкращих міст в США.S для електровелосипеда для поїздок на роботу. Дякуємо, що прочитали.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top