Заміна двигуна моторолера. 2-й МІФ: Е-СКУТЕРИ ШКІДЛИВІ ДЛЯ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

Винахідник E-Core хоче замінити мільйони 50-кубових двигунів у світі на електродвигуни

Електричний силовий агрегат E-Core – це прямий заміна для 50-кубових двигунів у мільйонах скутерів і мопедів у світі.

Бенджамін Сурейн з Бельгії розробив комплект з акумулятора та електричного двигуна, який може стати прямою заміною повсюдним 50-кубовим бензиновим двигунам, що приводять у рух мільйони мопедів та скутерів по всьому світу.

мобільність, скутер, двигун, заміна, міф

Сурайн назвав свою ідею E-Core. Він включає в себе знімний акумуляторний блок на 1200 ват-годин, який можна заносити в приміщення для підзарядки, і електродвигун потужністю 3 кВт (4 к.с.). Продуктивність між звичайним двигуном і електросамокатом не відрізняється двигун і електричний привід приблизно однакові, за винятком того, що двигун має пікову потужність 8 кВт (12 к.с.), що може змінити ходові характеристики всіх тих мопедів, які мають максимальну швидкість близько 2 км/год.5 кВт (3 к.с.) доступний.

Зображення люб’язно надано E-Core/Benjamin Surain

Сурайн співпрацює з Гаєм Саленсом, засновником Electric Motorcycle News, E-center в Нідерландах та Motorguy. Вони називають свою нову співпрацю ON з хештегом #pushthebutton, що сприятиме використанню легких електромобілів для рішень “останньої милі” та особистих перевезень мобільність.

Концепція E-Core проста. Відкрутіть старий 50-кубовий двигун внутрішнього згоряння двигун і трансмісію, прикрутіть E-core, додайте стійку, щоб витримати вагу акумулятора, підключіть дросель і дросельну заслінку, і вперед. Дизайн повинен бути достатньо гнучким, щоб вписатися в якомога більшу кількість 50-кубових скутерів і мопедів. Звучить просто, але дійти до цього було нелегко.

Зображення люб’язно надано E-Core/Benjamin Surain

Сурайн розповідає The Pack: “Проект E-Core – це зміна парадигми у звичному дизайні моїх 2 електричних коліс. Я завжди малював і створював прототипи з нуля, створюючи абсолютно нову модель. Це вимагало багато часу на креслення, САПР та виробництво. Оскільки деталі не були стандартизовані, це спричинило високі витрати, багато годин креслення, виготовлення, складання, тестування, виправлення, але багато задоволення, коли деякі проблеми були вирішені…”

“Прототип вже запущений і зараз проходить різні випробування, – каже він. “Під час розробки я також маю на увазі, що готовий продукт повинен бути якомога дешевшим, щоб розглядатися як альтернатива звичайній заміні” двигун. Для виробництва та дистрибуції я все ще шукаю інвесторів, які вірять у цей проект так само, як і я.”

Багато міських районів замислюються про повну заборону двигунів внутрішнього згоряння. Заміна невеликих двигунів внутрішнього згоряння на силові агрегати E-Core була б більш раціональною, ніж утилізація мільйонів мопедів і виробництво нових.

Потрібні інвестори

Сурайн і Саленс шукають інвесторів, які вірять у сталий транспорт, щоб розвивати свою технологію E-Core. Якщо замислитися, то зняття з доріг мільйонів малих двигунів внутрішнього згоряння матиме більший вплив на викиди вуглекислого газу від транспорту, ніж новий електричний гіперкар вартістю мільйон доларів.

Ключ до комерційного успіху E-Core – це серійне виробництво. Можливо, великий виробник мопедів об’єднає зусилля з Surain і Salens або, можливо, Amazon вирішить зайнятися виробництвом електромобілів Скутер конверсійний бізнес. Це ідея, яка заслуговує на успіх. Якщо у вас є кілька мільйонів, але ви не знаєте, що з ними робити, зателефонуйте цим хлопцям. Тут є бізнес-можливість для інвестора з баченням.

І якщо ви думаєте, що все це звучить нудно, подивіться на це!

Зображення люб’язно надано E-Core/Benjamin Surain

Мені не подобаються платні стіни. Вам не подобаються платні стіни. Кому подобаються платні стіни? Тут, у CleanTechnica, ми деякий час впроваджували обмежену платну платформу, але це завжди здавалося неправильним – і завжди було важко вирішити, що саме ми повинні там розмістити. Теоретично, ваш найексклюзивніший і найкращий контент повинен бути захищений від сторонніх очей. Але тоді його читає менше людей! Ми просто не любимо платні платформи, і тому вирішили відмовитися від нашої.На жаль, медіа-бізнес все ще залишається жорстким, жорстоким бізнесом з крихітною маржею. Це нескінченний олімпійський виклик – залишатися над водою або навіть, можливо, – ахніть – рости. Отже.

Якщо вам подобається те, що ми робимо, і ви хочете нас підтримати, будь ласка, щомісяця робіть невеликі внески, щоб допомогти нашій команді робити те, що ми робимо!Дякуємо! Підпишіться на щоденні новини від CleanTechnica електронною поштою. Або слідкуйте за нами в Google News! Маєте пораду для CleanTechnica, хочете розмістити рекламу або запропонувати гостя для нашого подкасту CleanTech Talk? Зв’яжіться з нами тут.

Колишній експерт з акумуляторів Tesla веде літій в нову еру літій-сірчаних акумуляторів:

Стів пише про взаємозв’язок між технологіями та сталим розвитком зі свого будинку у Флориді або з будь-якого іншого місця, куди його може завести Сила. Він пишається тим, що прокинувся, і йому байдуже, чому розбилося скло. Він пристрасно вірить у те, що сказав Сократ 3000 років тому: Секрет змін полягає в тому, щоб зосередити всю свою енергію не на боротьбі зі старим, а на побудові нового.

Copyright © 2023 CleanTechnica. Вміст цього сайту призначений лише для розважальних цілей. Думки, коментарі та думки власників, опубліковані на цьому сайті, можуть не бути санкціоновані і не обов’язково відображають погляди компанії CleanTechnica, її власників, спонсорів, афілійованих осіб або дочірніх компаній.

  • Посібник з сонячної енергетики для громад
  • Інвестування в CleanTechnica – ласкаво просимо до нашого першого підвищення!
  • Власник рівненського позашляховика ділиться першими враженнями
  • Посібник зі стилю – чернетка
  • Як поліпшити зберігання в Tesla
  • Ресурси сонячної енергії
  • Перевірка реальності – виправлення рекорду в галузі чистих технологій
  • Погляньте на найчистіші електромобілі на дорозі, чому банки не стрибають на них?
  • 70%, 80%, 99.9%, 100% Відновлювані джерела енергії – центральне дослідження
  • Мегаватний електродвигун, розроблений інженерами Міт, може допомогти електрифікувати авіацію
  • Найкращий у світі сайт про чисті технології
  • Фірмова серія ідейних лідерів
  • Діаграми, графіки, статистика продажів електромобілів
  • Рішення для боротьби зі зміною клімату: Чому 1.5°C – це так важливо
  • Посібник із зарядних пристроїв для електромобілів від CleanTechnica
  • Посібник покупця електровелосипедів MASSIVE – всі моделі найбільших брендів
  • Інсталятори сонячних панелей – найкращі інсталятори сонячних панелей, як їх оцінити
  • Посібник з електровелосипедів від CleanTechnica: Як вибрати електровелосипед, який вам сподобається
  • Путівник по найкращим аксесуарам для післяпродажного обслуговування Tesla від CleanTechnica
  • Panasonic вироблятиме батареї з вищою щільністю енергії в США з кремнієм від nexeon
  • Листи в завтрашній день
  • Долучайтеся до глобальної конкуренції: Технології для сталого майбутнього
  • Поширені запитання про міфи про Tesla
  • Захистіть мережу
  • Залишайтеся на зв’язку з CleanTechnica
  • Меггі – електричний кемпер VW, що змушує її тикати
  • Факти про вітроенергетику
  • Найближчі події у сфері чистих технологій
  • Що означає CleanTechnica для вас?
  • Швидка домашня зарядка для електромобілів
  • Про вітроенергетику / Чому вітроенергетика
  • Ресурси для інсталяторів сонячних електростанцій
  • Інфраструктура для зарядки електромобілів: Керівництво для міст
  • Редакційна етика CleanTechnica
  • Керування списками вакансій
  • Найкращі ресурси про чисту енергію
  • Ремередзай Джозеф Кухудзай
  • Перехід на електромобілі – дізнайтеся про зарядку, платежі,
  • Відновлювані джерела енергії
  • Схоже, що тюлень почне відігравати більш помітну роль для байди
  • Віртуальна виставка сталого бізнесу
  • Випробування електромобіля Aventon abound cargo e bike cleantechnica
  • Electrogenic розширює асортимент готових комплектів для переходу на електромобілі
  • Зробіть так, щоб про вашу подію у сфері чистих технологій дізналися!
  • Ядерна енергетика, відновлювані джерела енергії та Спілка стурбованих вчених
  • Як зарядити електромобіль – 101
  • Синдикувати наш контент
  • Використання контенту CleanTechnica
  • Політика коментарів CleanTechnica
  • Рекомендації щодо місцевого контенту
  • Місія та бачення
  • Купуйте електромобілі та підтримуйте CleanTechnica!
  • Ресурси вітрової енергії
  • Дослідження ринку чистих технологій та сталого розвитку

1-е МІФ: ЕЛЕКТРОСАМОКАТИ СЛУЖАТЬ ЛИШЕ 28 ДНІВ

ФАКТ: Твердження про те, що для електросамокатів існує загальний і остаточний термін служби, не відповідає дійсності. Все залежить від якості продукту, а також від процесів технічного обслуговування та ремонту відповідного постачальника. Самокати першого покоління в США, які не були призначені для прокату, часто не отримували належного обслуговування і тому служили недовго. З самого початку компанія TIER займалася питанням тривалості життя, і ми можемо успішно стверджувати, що, починаючи з другого покоління самокатів, всі окремі деталі є взаємозамінними. У нас настільки високопрофесійні та часті цикли технічного обслуговування і ремонту, що самокати майже ніколи не виводяться з експлуатації через технічні несправності. Саме з цієї причини ми розраховуємо термін служби 5 років для електросамокатів TIER поточного покоління. Якщо електросамокати вилучені з нашого сервісу обміну, їх все одно можна продати у сфері B2B або B2C після реконструкції та використовувати для подальшого. особливо у сфері B2C, можливо, навіть довше. період часу.

2-й МІФ: ЕЛЕКТРОННІ СКУТЕРИ ШКІДЛИВІ ДЛЯ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

ФАКТ: Компанія TIER є кліматично нейтральною з січня 2020 року. Наша мета – постійно зменшувати вуглецевий слід, оптимізувати процеси та виробляти якомога менше викидів. Вжиті нами заходи включають впровадження електричних скутерів зі змінними акумуляторами. Ці акумулятори можна замінити, наприклад, за допомогою електронних вантажних велосипедів, ще більше оптимізуючи термін служби та заряджаючи їх 100% екологічно чистою електроенергією. Крім того, мережа TIER Energy Network була запущена разом з останньою моделлю електросамокату. TIER V. у кількох містах Європи та Близького Сходу. Мережа зарядних станцій – це наступна еволюція спільного використання мобільність у розумних містах. Це дозволяє користувачам обмін Три режими їзди та три режими гальмування адаптуються до вашого стилю та оточення, а також зменшують споживання енергії акумулятора та створюють ще більш сталу експлуатацію, оскільки зменшують потребу в транспортних засобах підміна батареї. TIER V викидає лише 42.8 г CO2/км (HSBO, 2021). Це на понад 70% менше, ніж викиди приватного автомобіля. Бачення TIER полягає в тому, щоб впровадити однакову змінну батарею в портфоліо транспортних засобів спільного користування, щоб в майбутньому всі вони живилися від однієї зарядної мережі.

В цілому, однак, електросамокати є одним з найбільш сталих варіантів з точки зору енергоефективності на транспорті.

3-й МІФ: УМОВИ ПРАЦІ В КОМПАНІЯХ, ЩО ВИРОБЛЯЮТЬ ЕЛЕКТРОСАМОКАТИ, НЕСПРАВЕДЛИВІ І БАЗУЮТЬСЯ НА ГІГ-ЕКОНОМІЦІ

ФАКТ: На жаль, поки що не існує галузевого стандарту щодо умов праці. Хоча американські провайдери працюють переважно з самозайнятими людьми (так званими гіг-працівниками) для підзарядки акумуляторів, бізнес-моделі та умови праці в компаніях, що виробляють електросамокати, можуть суттєво відрізнятися. Для зарядки або збору електросамокатів TIER працює виключно з найманими працівниками, які працюють на умовах часткової або повної зайнятості.

Портативна зручність

Легко поміщається в багажник!

Полегшена конструкція: 11.8 (кг)

  • Легко транспортується. Складаний дизайн
  • Швидко розбирається на 5 легких частин
  • Рама важить всього 11.8 (кг)
  • Повна вага. 15.8 (кг)

Доступний змінний акумулятор

  • Легкий у використанні заміна йти.
  • Включає (2) літій-іонні акумулятори SuperHandy 48 В.

The Мобільність самоката для кожного

Оснащений ручним швидкодіючим барабанним гальмом, що дозволяє швидко гальмувати в екстрених ситуаціях. Їдьте зі стилем та комфортом з Wide 16.9-дюймове сидіння та спинка зі штучної шкіри, що забезпечують комфортну амортизацію, яку можна зняти та легко відрегулювати за висотою, щоб пристосувати до користувачів різного зросту. Керується прискорювачем Thumb Drive Accelerator зі змінною швидкістю, щоб легко приводити самокат у рух, забезпечуючи меншу втому зап’ястя та рукоятки під час використання.

Скути відповідально!

Цей самокат класифікується як немедичний пристрій і не призначений для допомоги, лікування, діагностики або полегшення будь-яких захворювань чи інвалідності;

мобільність, скутер, двигун, заміна, міф

Не робіть повороти на високій швидкості або на крутих схилах, ваш електросамокат скутер може перекинутися. Завжди перевіряйте безпеку перед поїздкою перед використанням. Завжди використовуйте стоянкове гальмо під час паркування скутер. Завжди використовуйте дві руки під час керування.

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Вражаюча потужність, чудові можливості

450-ватний двигун на передній втулці забезпечує відмінну динаміку їзди

Максимальна швидкість 20 миль/год (32 км/год) Втечіть від заторів у годину пік і насолоджуйтеся безтурботною їздою-скутер поїздки в ефективному темпі.

Максимальне навантаження 275 фунтів (125 кг) Міцна рама легко витримує вашу вагу та забезпечує безпечну, впевнену їзду.

Кут підйому 20% Відчуйте приплив енергії, коли вам це потрібно, і подорожуйте горбистими вулицями з великою легкістю.

Першокласний комфорт у кожній поїздці

Система задньої підвіски Прикріплені до заднього колеса, подвійні пружини ефективно поглинають удари від нерівностей дороги.

Складаний і портативний Складається кількома клацаннями миші самокат легко поміщаються в багажнику вашого автомобіля.

Подвійна гальмівна система забезпечує швидку зупинку завдяки чутливим дисковим та електронним гальмам.

мобільність, скутер, двигун, заміна, міф

Широка, простора підніжка The 6.9-дюймова протиковзка дека забезпечує безпеку та комфорт для обох ніг.

Оберіть бажаний тип шин

9.3-дюймові пневматичні шини

  • Легше змінювати/замінювати
  • Регульований тиск в шинах
  • Краще поглинання ударів, більший комфорт

9.5-дюймові шини з сотовим протектором

  • Довший термін служби шини
  • Стійкість до проколів
  • Мінімальне обслуговування, безпроблемні поїздки

Зручні функції для веселого та захоплюючого досвіду

Інформативний РК-дисплей

Залишайтеся в курсі подій в дорозі! Великий екран відображає багато інформації про стан самоката, щоб полегшити контрольовану їзду.

  • Режим їзди
  • Поточна швидкість
  • Вихід дросельної заслінки
  • Гальмівна потужність
  • Увімкнення / вимкнення круїз-контролю
  • Увімкнення / вимкнення фари
  • Рівень заряду акумулятора Stem Deck

Круїз-контроль Автоматично підтримує бажану швидкість самоката, щоб звільнити палець.

Ширше кермо Забезпечує покращену маневреність завдяки більш ергономічному розташуванню конструкції.

Світлодіодне зовнішнє освітлення Покращує видимість вночі та додає виразного, чарівного стилю вашій поїздці.

Світлодіодна фара 3 Вт Освітлює шлях вночі для раннього виявлення несприятливих дорожніх умов.

Керування однією кнопкою Зменшує складність керування та робить всі налаштування зручними та інтуїтивно зрозумілими.

Упаковка

  • 1 x V8 електричний скутер
  • 1 x Док-станція для зарядки
  • 2 зарядних адаптера
  • 1 x Набір інструментів для збірки
  • 1 x Адаптер клапана
  • 1 x Посібник користувача

Q A

Чи є V8 електричним скутером з великим запасом ходу?

Все вірно. Електросамокати V8 можуть проїхати до 50 миль завдяки подвійним акумуляторам, які задовольняють потреби водіїв у великій дальності. Великий запас ходу V8 робить його гарним варіантом для поїздок на роботу, щоденного використання та дослідження міста. Прочитайте наш Посібник з купівлі: Найкращі електричні скутери на великі відстані щоб дізнатися більше.

Які переваги має електросамокат з великим запасом ходу електросамокат?

Ось 5 головних переваг їзди на електросамокаті з великим запасом ходу скутер:

  • 1. Їдьте без перерв: На одному повному заряді батареї електровелосипед дальнього радіусу дії проїжджає самокат може проїхати від 30 до 60 миль, тож ви можете їздити далі без перерви.
  • 2. Їдьте з душевним спокоєм: Ви можете без особливих зусиль задовольнити свої щоденні потреби в їзді, такі як покупки продуктів, щоденні поїздки на роботу та вивчення міста, не турбуючись про свій самокат раптове вимкнення.
  • 3. Потрібно менше заряджати: Електричний самокат з великим запасом ходу скутерЗавдяки більшій ємності акумулятор потребує меншої кількості підзарядок.
  • 4. Більш плавний досвід: Багато електросамокатів на великі відстані мають підвіску для більшого комфорту при їзді та дослідженні.
  • 5. Міцні матеріали: Більшість електросамокатів для дорослих з великим запасом ходу виготовлені з міцних матеріалів, щоб служити довше. Хорошим прикладом є електросамокат для дорослих TurboAnt V8 дальнього радіусу дії. Оснащений безщітковим двигуном потужністю 450 Вт і подвійним 7.Батареї ємністю 5 Ач, це алюмінієвий сплав, виготовлений з алюмінієвого сплаву-скутер проїжджає до 50 миль на 10-дюймових амортизаційних пневматичних шинах.

Чи взаємозамінні знімні акумулятори X7 Pro, X7 Max та V8??

Батареї X7 Pro, X7 Max і V8 знімні, але не можуть бути використані для іншої моделі електросамоката через їхню різну внутрішню структуру. Будь ласка, перевірте свій е-самокат модель перед замовленням акумулятора.

Де розташовані акумулятори? Вони обидва знімні?

Ви знайдете один акумуляторний блок у виносній частині та ще один під декою, але знімним є лише акумулятор у виносній частині.

Чи можу я придбати додаткові акумулятори для свого електросамоката?

Звичайно. Знайдіть розділ ДОДАТКИ у верхній частині сайту, де ви зможете придбати запасні акумулятори для вашої конкретної моделі.

Чи працюватиме мій електросамокат, якщо одна з батарей розрядилася?

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top