Комплект для перетворення інвалідного візка Segway. Закріплення інвалідних візків у транспортних засобах

Категорія: Інвалідні коляски

Група під назвою DRAFT (Disability Rights Advocates for Technology) розповсюджує самокати Segway через свою програму Segs4Vets, поєднуючи Segway з ветеранами з різними видами інвалідності. Сегвей самокати мають дуже малий “слід”, з радіусом повороту, який набагато менший, ніж у крісла з електроприводом. Для більшості користувачів вони є менш втомлюючим, більш універсальним засобом “ходьби” – а також таким, що пристосований до різноманітних рельєфів місцевості.

Найкраще, кажуть користувачі, що сігвей, на відміну від інвалідного візка, дозволяє взаємодіяти віч-на-віч.

Звучить як чудовий, приємний пост, чи не так? Можливо – але виявляється, що перешкоди, з якими стикаються ці ветерани, не такі, як ви очікуєте. Оскільки сегвеї їздять набагато швидше, ніж інвалідні візки, і становлять більшу загрозу для пішоходів, багато міст (зокрема, ліберальний, люблячий людей Сан-Франциско) заборонили їх. Так само, як і інші місця: Діснейленд і щонайменше один магазин Barnes and Noble в Арізоні, серед них.

Аргумент Діснея, схоже, полягає в тому, що самокати не були сертифіковані як допоміжні пристрої ADA; незрозуміло, як будуть реагувати на заперечення ритейлерів. A Segway Дозвіл на використання для людей з інвалідністю – як і паркувальні знаки, що видаються в кожному штаті – здавалося б, просте, логічне вирішення питання ідентифікації водіїв самокатів з інвалідністю, але, агов, я тут мислю лише логічно. Поки світ розбирається з цим питанням, велосипедисти можуть захотіти взяти довідку від лікаря і подивитися, чи зможе ввічливий обмін інформацією привести їх до латте.

Сегвеї для всіх, хто має інвалідність. Хоча вони можуть бути модифіковані різними способами, їх використання залежить від значних моторних навичок, а також дози здорового глузду. (Швидкість збільшується або зменшується шляхом нахилу вперед або назад; забуття цього може мати серйозні наслідки).) Ті, хто користується ними, особливо відзначають переваги можливості подорожувати у вертикальному положенні протягом тривалого часу, а також легкість дістатися туди, куди інвалідні візки просто не люблять заїжджати. Існує також певний фактор крутості. На відміну від крісла з електроприводом, вони, швидше за все, викличуть захоплені погляди; цей допоміжний пристрій є бажаним і для людей без інвалідності.

Навіс для інвалідного візка від сонця та дощу

Весняні дощі падають із завзяттям у багатьох куточках країни, і незабаром ми будемо змагатися з літнім сонцем. Якщо ви використовуєте скутер або інвалідний візок Якщо ви часто буваєте на відкритому повітрі, вас можуть зацікавити ці навіси, які продає Diestco. Є три моделі: суцільнотканинна, з сіткою з боків і ззаду, а також третя, така ж, як і друга, але з пластиковими шторками, що опускаються. (Кожен з них доступний у п’яти кольорах, для модників і модниць).)

Початкова установка займає близько 20 хвилин, згідно з даними веб-сайту. Показані способи кріплення для декількох поширених стилів інвалідних візків, але якщо ваш скутер або крісло відрізняються, Diestco запрошує вас описати свої потреби під час замовлення.

Diestco також пропонує різноманітні сумки з підлокітниками, які виглядають продумано, та підсклянники для скутерів, електричних та ручних крісел, а також багато інших аксесуарів.

Сумки для аксесуарів Інвалідні візки, Ходунки, самокати та

Управління “речами” повсякденного життя ускладнюється, якщо інвалідний візок, ходунки, милиці тощо також є частиною життя. Куди покласти речі, які ви хочете або хочете мати з собою протягом дня? Я бачив багато сумок, які теоретично пристосовані для мобільного обладнання; більшість з них є поганою адаптацією звичайних сумок і не є ні добре спроектованими, ні добре зробленими.

segway, інвалідний візок, переобладнання, кріплення, інвалідні візки

Ці аксесуари від Adaptable Designs відрізняються. Здається, що їх робили люди, які дійсно розуміють, як вони будуть використовуватися. Ось вибірка того, що може запропонувати Adaptable.

“Sidekick Wheelchair Pouch” призначений для кріплення під сидінням ручного інвалідного візка, на внутрішній стороні підлокітника ручного інвалідного візка або на зовнішній стороні підлокітника крісла з електроприводом. Один з них має флісову підкладку для окулярів, відкритий клапан для об’ємних предметів і застібку-блискавку для дрібних предметів або для приватності. Застібка-блискавка має кільцеву тягу для полегшення використання.

“Versa Crutch Pack” від Adaptable зробить навіть шеститижневу подорож з милицями набагато приємнішою. Якщо ви коли-небудь намагалися впоратися з гаманцем, мобільним телефоном або органайзером, пересуваючись на милицях, ви зрозумієте, наскільки зручна ця сумка. Згідно з веб-сайтом, цей мішечок

містке основне відділення на блискавці вміщує гаманець, чекову книжку, гребінець/щітку, ліки тощо. – навіть випадковий бутерброд.

Вона підходить для стандартних милиць, милиць для передпліччя, деяких інвалідних крісел та деяких скутерів. У типовому для Adaptive Designs стилі є ремінець для стабілізації сумки, щоб вона не розвивала власний ритм під час вашого руху.

Якщо рюкзак – це вже занадто, а щось на кшталт Sidekick Pouch недостатньо велике, то “Just Right! “Організатор” може бути ідеальним. Як і сумки вище, він використовує ремінці на гачках і петлях для кріплення до

внутрішній підлокітник ручного інвалідного візка; внутрішній або зовнішній підлокітник скутера та крісла з електроприводом; культиватор для скутера; [та] поручні ліжка.

Ого!. Ось частковий опис:

Відкидний клапан на блискавці – ідеальне місце для зберігання чекової книжки, гаманця та інших цінностей. Кільцевий механізм застібки-блискавки особливо корисний для людей з обмеженою спритністю рук. Тримайте клапан відкритим, щоб “приховати” вміст зовнішніх мішків. Заховайте клапан всередину основного відділення, якщо ви віддаєте перевагу відкритому доступу – застібка-блискавка залишається легкодоступною.

Існує набагато більше! Веб-сайт Adaptable особливо зручний для користувачів; ви знайдете багато інформації про те, який тип обладнання найкраще працює з яким аксесуаром, а також інформацію про конкретні розміри.

Деталі

Рама Зв’яжіться з постачальником для отримання детальної інформації Передні та задні ніжки для запобігання перекиданню Вбудовані датчики під сидінням підвищують безпеку користувача

Оббивка Зверніться до постачальника для отримання детальної інформації

Спинка Тверда м’яка вставка Регульований кут нахилу спинки, може відкидатися

Підлокітники Знімне кермо для зручності транспортування

Legrest Зверніться до постачальника для отримання детальної інформації

Колеса Два паралельні колеса Електронні датчики для покращення маневреності Диски з алюмінієвого сплаву – опція Комплект XRoad передбачає колеса перетворення для створення потужності всюдихідного приводу інвалідний візок

Гальма При русі назад у візку з електроприводом відбувається уповільнення та гальмування

Управління Використовує технологію Segway Переміщення вперед прискорює, а назад сповільнює Кермо необов’язкове

Батареї 2 батареї 3 кВт Час зарядки 6.5 годин

Транспортування або демонтаж Знімні ручки дозволяють транспортувати кожну модель

Налаштування Налаштування управління приводом відповідно до потреб користувача

Кольори Чорний, білий, сірий та червоний

Міркування

Перед передачею користувачеві проводиться 3-годинне навчання. Для використання цього пристрою необхідна певна стійкість тулуба. запитуйте у постачальника.

Перехід на цей продукт та зняття з нього слід розглядати в індивідуальному порядку.

можливість транспортування (перевезення або завантаження) цього предмета в особистому або доступному транспортному засобі повинна розглядатися з урахуванням індивідуальних обставин.

Колесо перетворення до комплекту XRoad потрібно приблизно годину.

Увага! Вантажопідйомність інвалідного візка з електроприводом Інвалідні візки Вантажопідйомність інвалідного візка з електроприводом може змінюватися залежно від типу поверхні, на якій він використовується. Зазначена постачальником вантажопідйомність може бути вказана для інвалідного візка з механічним приводом, який був протестований на рівній поверхні. Однак, з електроприводом інвалідний візокВантажопідйомність, продуктивність і стабільність можуть змінитися, коли інвалідний візок з електроприводом інвалідний візок використовується під нахилом. Ці фактори, включаючи максимальний ухил, на якому можна безпечно використовувати крісло з електроприводом, слід обговорити з постачальником.

Транспортна доступність Простір, дозволений у громадському транспорті для перевезення засобів пересування, становить 1300 мм на 800 мм.

Місця для інвалідних візків Усі нові автобуси Сіднея оснащені спеціальною “колінною підвіскою” та пандусом, щоб забезпечити легкий доступ для маломобільних пасажирів.

Є місця для двох інвалідні візки на нових автобусах. Автобус вміщує більшість ручних та електричних інвалідних візків з максимальною довжиною 1250 мм, максимальною шириною 750 мм, максимальним радіусом повороту 1500 мм та максимальною вагою 200 кг.

З міркувань безпеки пасажирам на інвалідних візках інвалідні візки рекомендується стояти обличчям до задньої частини автобуса, притиснути візок до борту, натиснути на гальма та закріплення ремінь безпеки інвалідного візка.

Автобуси, пристосовані для людей на інвалідних візках, мають синьо-білий знак для інвалідних візків на передній частині автобуса та на легкодоступних дверях.

Вимоги до транспортування інвалідного візка в автомобілі Людина, яка сидить в інвалідному візку в автомобілі або фургоні, потребує сертифікації та схвалення RMS (Roads and Maritime Services) для системи утримання інвалідного візка та пасажирів, де інвалідний візок або пасажир прикріплені до конструкції транспортного засобу. Схвалення RMS не потрібне для постуральної підтримки, наприклад, ременів безпеки, які кріпляться лише до інвалідного візка, а не до транспортного засобу.

Під час перевезення людини в інвалідному візку в автомобілі або мікроавтобусі, як пасажир, так і водій повинні бути в безпеці інвалідний візок вимагають наявності системи утримання, схваленої Службою автомобільних і морських доріг (RMS). Інвалідний візок і пасажир повинні бути окремо прикріплені до самого транспортного засобу. Схвалення RMS не потрібне для постуральної підтримки, такої як ремені безпеки, які підтримують користувача в інвалідному візку інвалідному візку але не є частиною системи безпеки транспортного засобу. Використання підголівника не є обов’язковим, але настійно рекомендується. Доступні легко знімні, складні підголівники, які підходять до інвалідного візка зі стандартними ручками для штовхання. Зв’яжіться з постачальником або зверніться до розділу Інвалідні візки, моторолери, подушки, пандуси / Опори для постави. Система сидіння: Підголівники та спинки сидінь

Місце виробництва

Інформація про ціни надана компанією Electric Vehicles Oceania. 34 750 для Urban 36 750 для позашляховика

Рама Зв’яжіться з постачальником для отримання детальної інформації Передні та задні ніжки для запобігання перекиданню Вбудовані датчики під сидінням підвищують безпеку користувача

Оббивка Зверніться до постачальника для отримання детальної інформації

Спинка Тверда м’яка вставка Регульований кут нахилу спинки, може відкидатися

Підлокітники Знімні керма для зручності транспортування

Підставка для ніг Зверніться до постачальника для отримання детальної інформації

Колеса Два паралельних колеса Електронні датчики для поліпшення маневреності Диски з алюмінієвого сплаву є додатковими Комплект XRoad забезпечує колеса перетворення для створення всюдихідного інвалідного візка з електроприводом

Гальма При русі назад в інвалідному візку з електроприводом відбувається уповільнення та гальмування

Елементи керування Використання Segway технологія Перемикання вперед прискорює, а назад гальмує Кермо не є обов’язковим

Батареї 2 батареї 3 кВт Час зарядки 6.5 годин

Транспортування або демонтаж Знімні ручки дозволяють транспортувати кожну модель

Налаштування Налаштування управління приводом відповідно до користувача

Кольори Чорний, білий, сірий та червоний

Опції

Додаткові аксесуари Кермо з алюмінієвих сплавів Передні та задні ліхтарі з дистанційним керуванням

сегвей, інвалідний візок, переобладнання, кріплення, інвалідні візки

Акт балансування

Основна технологія, використана в Segway, походить від одного з попередніх винаходів Кеймена: електричного інвалідного візка iBOT. Розроблений на початку 1990-х років, він був здатний на низку визначних подвигів, які мали на меті допомогти людям з обмеженою рухливістю жити більш повноцінним і незалежним життям.

Найбільш практичною з яких була його здатність “підніматися” сходами, використовуючи два набори коліс з приводом, які могли обертатися одне навколо одного. Поїздка була трохи нерівною, але за умови, що користувачеві вистачить сил триматися за перила, iBOT дозволить йому самостійно долати сходинки. Якщо користувач був недостатньо сильним, то помічник міг стабілізувати інвалідний візок під час руху. Ліфт або пандус все одно був би простішим, але тепер це не є обов’язковою умовою.

Але унікальне розташування коліс було здатне на інші трюки. Повертаючи колеса у вертикальне положення і піднімаючи сидіння, iBOT може підняти користувача приблизно на висоту стоячи. Для тих, хто вважав, що їм доведеться прожити решту свого життя сидячи, можливість дивитися іншим в очі може дати величезний поштовх до підвищення самооцінки і загального морального духу. Використовуючи вбудовані гіроскопи, iBOT міг підтримувати рівновагу лише двома колесами на землі і навіть їздити в положенні “стоячи”.

Ця здатність до самобалансування послужила основою для апаратного та програмного забезпечення, що використовується в Segway. Оскільки Human Transporter (пізніше перейменований на Personal Transporter) не був медичним пристроєм, він не підлягав таким же ретельним перевіркам і стандартам якості, як iBOT. Це дозволило б компанії використати існуючі розробки для створення продукту, який був би не тільки більш прибутковим у виробництві, але й мав би набагато більшу потенційну базу користувачів.

Невдалий запуск

Ви не могли купити такий медіа-хайп, який був створений навколо Segway. Стів Джобс казав, що цей транспортний засіб стане таким же важливим, як і персональний комп’ютер, і навіть з’явився епізод “Південного парку”, натхненний загадковим транспортним пристроєм. Звичайно, були і скептики, але, як кажуть, поганої реклами не буває.

Але коли Segway нарешті з’явився на ринку на початку 2002 року, він не зміг захопити споживачів. Безсумнівно, частково це було пов’язано з розчаруванням від того, що цей революційний новий транспортний пристрій виявився не літаючим автомобілем, а незграбним самокатом, на який ви навіть не могли сісти. Також виникало питання, де власники зберігатимуть відносно великий транспортний засіб, коли не будуть активно ним користуватися: якщо ви приїхали на роботу на сегвеї, де ви його залишите, коли приїдете на місце?

Звичайно, найбільшою проблемою була ціна. Перша модель сегвея коштувала неймовірні 5 000 (сьогодні понад 7 000). За ці гроші можна було купити пристойну вживану машину або новенький мотоцикл, якщо ви були трохи сміливішими і хотіли отримати досвід водіння на відкритому повітрі. Висока ціна наклейки йшла врозріз з грандіозними заявами Кеймена; як міг Segway зробити революцію в міському транспорті, якщо пересічна людина не могла собі цього дозволити?? На папері це був би ідеальний транспортний засіб для підлітків без водійських прав або літніх людей, яким не потрібна екстравагантність повнорозмірного автомобіля, але жодна з цих груп навряд чи мала б гроші, щоб купити його.

Безумовно, частина проблеми полягала в технологіях, доступних на початку 2000-х років. Сегвей міг бути оптимізованою за вартістю версією iBOT, але основне обладнання все одно коштувало недешево. Іноді про це легко забути, але неймовірне зниження цін на акумуляторні батареї, потужні безщіткові електродвигуни та швидкі мікроконтролери – все це було відносно недавніми подіями. Це класичний приклад ідеї, яка просто випередила свій час.

Довговічна спадщина

За даними самої компанії, за 18 років існування лінійки Segway було продано менше 150 000 одиниць. Якщо поглянути на це в перспективі, то спочатку компанія вважала, що зможе продати майже стільки самокатів протягом першого року. Пересічний споживач просто не був зацікавлений. Найбільшими клієнтами виявилися охоронні та поліцейські структури, оскільки це давало змогу офіцерам долати більші відстані під час патрулювання.

Хоча Segway сам по собі, можливо, ніколи не мав би широкого комерційного успіху, персональні електромобілі сьогодні популярні як ніколи. Самобалансуючі “ховерборди”, які останні кілька років входять до різдвяного списку бажань кожного підлітка, є, мабуть, прямим розвитком концепції Segway. традиційні електричні самокати, які повністю відмовляються від балансування, також викликають великий інтерес. Особливо в поєднанні з технологією райдшерінгу, яка дозволяє орендувати їх на вимогу.

Зрештою, немає сумнівів, що деякі ідеї Діна Кеймена починають змінювати спосіб пересування людей у щільних міських районах. На жаль, для Сегвей, вони просто зробили це на 20 років пізніше, ніж вони могли б заробити на цьому гроші.

Posted in Поточні події, Featured, Слайдер, Транспортні хаки Tagged декан камен, електросамокат, електромобіль, особистий транспорт, сегвей, транспорт, транспортні хаки

думки про “Сегвей помер, хай живе сегвей”

Вражаюча технологія для своєї епохи, божевільна вартість для своєї цінності – все ще бойкотується законом у більшості країн (занадто швидкий для тротуару, занадто повільний для дороги і т.д.).). Я все ще думаю, що він був би дуже корисним сьогодні, за ціною, близькою до тих електросамокатів. Було б непогано, якби хтось на кшталт Маска відновив якісь патенти.

Будь-який з початкових патентів повинен бути майже закінченим або вже закінчився, якщо вони подали їх майже в момент заснування. Можливо, саме тому вони називають це потоком клонів через 5 … 4 … 3 ..

сегвей, інвалідний візок, переобладнання, кріплення, інвалідні візки

” досі бойкотується законом у більшості країн ” Це. Ось чому це не спрацювало. Якби використання за призначенням було легальним, інтерес до нього зріс би, вартість знизилася, і більше людей купили б його, але з’явилася хвиля муніципалітетів і країн, які по суті оголосили його поза законом ще до того, як він з’явився у продажу.

1 на цьому!! Бойкот з боку влади. А чому б і ні. В Австралії, як і в багатьох інших країнах, більша частина державних доходів надходить від акцизів на паливо, податків на автомобілі або податків, пов’язаних з автомобілями. Або доходи від платного громадського транспорту. Якби були популярними, то вбили б курку, що несе золоті яйця… Досі пам’ятаю, як швидко місцева рада їх заборонила. Ймовірно, близько 2002 року. Як тільки концепція була зрозуміла. І небезпека для доходу була візуалізована. Жахливо.

Я не думаю, що він міг би скласти якусь конкуренцію транспортним засобам, оскільки запас ходу у сегвея все ще мізерний у порівнянні з автобусом чи автомобілем, а на вулицях він займає так багато бічного простору, що не може належним чином орієнтуватися серед пішоходів. Це просто досить небезпечна іграшка. A сігвей слугує тому ж фундаментальному принципу, що й електричні гіробеги, які сьогодні засмічують наші міста, але він більш схильний до того, щоб перевернути вас під час повороту, і не має належних гальм, тому ви можете збити людей або потрапити на ньому в затор.

Ви серйозно помиляєтесь у своєму твердженні про “іграшку”. Основним недоліком сегвея є те, що він Сегвей залишається той факт, що він за своєю природою нестабільний і не має справжніх гальм. Ви можете їздити на ньому безпечно, якщо ви обережні і практикуєтесь у його використанні, але коли ви дозволяєте всім мати його, ви просто отримуєте купу нещасних випадків. Це іграшка, тому що за великим рахунком це погане рішення жодної проблеми. Він надзвичайно малий Початковий Segway не був таким. і може їхати лише зі швидкістю 4 км/год. А що він робить, коли ви намагаєтесь їхати швидше?? Якщо він перестає прискорюватися, ви падаєте обличчям в землю.

Громадський транспорт зазвичай субсидується, плата за проїзд не покриває витрат. Більшою проблемою може бути те, що “зелені” завжди хочуть “виховувати” (примушувати) населення до своїх уявлень про життя (див. також кліматичну істерію в наші дні). На жаль, у нас є партія зелених у міській владі, вони досить екстремістськи налаштовані проти автомобілів, і вони дійсно виступали проти нових електросамокатів, щось на зразок цього: “Ми хочемо заборонити їх, тому що люди використовують їх не замість автомобіля, а замість велосипеда або замість того, щоб ходити пішки”.” Це неприйнятна кількість зеленої диктатури.

Більша частина цього фінансування пов’язана з тим, що люди хочуть зменшити трафік на дорогах. Найкращий спосіб усунути затори – це усунути бажання керувати автомобілем. Це виходить дешевше, ніж розширювати дороги.

З дуже поважної причини. Він ніколи не був придатним “для літніх і молодих”, тому що підлітки вбивалися на ньому, а старі не могли реагувати достатньо швидко, щоб безпечно керувати ним, і навіть для людей середнього віку YouTube переповнений відео з аваріями на сегвеях. Сегвей все одно вимагає постійної уваги та налаштування, оскільки він може завестися на копійці і вилетіти з вас при найменшій помилці, на швидкості, в потоці машин. Гіроборди та електричні кікборди лише додали до великої кількості переломів та черепно-мозкових травм, спричинених скейтбордами та роликовими ковзанами.

навіть електровелосипеди та електросамокати є абсурдними за ціною. За 500-1000 доларів за будь-який напівпристойний самокат або електросамокат початкового рівня я можу в ту ж секунду купити одну з більш ніж півтора десятка вживаних автівок. ось повністю робочий Понтіак G5 за 900, або злегка побитий Кіа за 750, або справжній побитий гео за 450. немає конкуренції. “Цінність” ще не існує навіть на електровелосипедах та самокатах. Сегвеї / електровелосипеди / самокати все ще займають цінову нішу на рівні з гольф-каром. це все ще НЕ “змінює світ”. Щоб потрапити в маси, потрібно перемогти звичайний велосипед, якщо не ціною, то ЦІННІСТЮ.

сігвей, інвалідний візок, переобладнання, кріплення, інвалідні візки

Вартість автомобіля = ціна покупки і шалені витрати на утримання описаного автомобіля в робочому стані. Загальна сума = постійні великі суми, які зростають. Ebike більше 5 років. Разом = вартість велосипеда і, можливо, кілька сотень. Хтось говорить, щоб показати незнання = безцінне

Ну, тоді давайте подивимося на щось ближче до яблука-яблука: вживані мотоцикли. Їх також можна знайти дешевше, ніж електровелосипеди, і на них можна їздити всюди, де можна їздити на машині. Страховка дешева і не є обов’язковою в більшості місць.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top