Aro carbono mtb 29. Два джерела для полегшення навантаження: el PSI та el BAR

Аро карбон mtb 29

Модний гірський велосипед для пересіченої місцевості? Хочете карбонового коня, схожого на вайфа, який допоможе вам піднятися на п’єдестал пошани? Але ви не хочете витрачати шалену суму, щоб це сталося? Тоді ми створили вам раму вашої мрії. Наша карбонова рама M17 для гірських велосипедів XC створена саме для вас.

Ми використали вуглецеве волокно аерокосмічного класу, щоб переконатися, що якість їзди на рамі M17 не має собі рівних у світі. Ми також знаємо, що навіть якщо рама зручна, цього недостатньо для перемоги в гонках, тому ми доклали чимало зусиль, щоб зробити її легкою та надзвичайно жорсткою там, де це потрібно. Ми навіть подбали про те, щоб ваші кабелі залишалися прихованими завдяки нашій внутрішній маршрутизації.

Для створення більшої площі нижнього кронштейну ми використали оболонку нижнього кронштейну BB92. Це дає нашим інженерам більше простору для роботи з розміром ланцюга та нижньої трубки, тому ваше зусилля при педалюванні не буде згинати ці карбонові трубки. Наш ланцюг прокладений по всій довжині до задньої наскрізної осі 142 x 12 мм, що означає, що ваше колесо не матиме місця для руху, воно буде міцно зафіксоване на місці.

Нижня труба з’єднується з нашою конічною виносною трубою, тому у вас не буде проблем з пошуком вилки, яка підійде для цього XC-звіра. Ця рама буде їхати саме туди, куди ви вкажете, і вона не дозволить вам робити B-лінії, ви будете їхати A-лінією на всіх дистанціях. Наші карбонові підсідельники та верхня труба розроблені таким чином, щоб допомогти керувати жорсткістю знизу та нівелювати будь-які вібрації, додаючи трохи вертикальної стійкості вашій їзді.

Специфікація

ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ

ЧИ ЯКІСНІ КОЛЕСА ТА РАМА ICAN?

ТАК! Багато клієнтів придбали колеса та рами ICAN Cycling, і вони дають нам багато хороших відгуків.Вся продукція проходить суворий контроль якості та має дворічну гарантію.

carbono, para, presión, neumático

ЧОМУ ОДИНАКОВІ ТОВАРИ МАЮТЬ РІЗНУ ЦІНУЦіни на однакові товари на різних складах відрізняються. Для користувачів, які купують продукцію на закордонних складах, ми сплачуємо податки та фрахт заздалегідь.

ЧОМУ КОЛІСНІ ПАРИ ЗАЛИШКОВО ЖОРСТКІ ДЛЯ ТЯЖКОЇ ДОРОГИПричиною може бути занадто сильний натяг спиць коліс. Будь ласка, перевірте, щоб натяг спиць був у правильному діапазоні.

Чому я відчуваю, що манетка трохи туга, коли кручу педалі

При першій їзді, freehub повинен притертися до коліс. Просто покатайтеся деякий час, freehub буде працювати добре.

ЯКА РІЗНИЦЯ МІЖ АЕРО АБО АЕРО СПЕЦІАЛЬНИМИ ДИСКАМИ?

Візьмемо для прикладу Aero 40 та Aero 40S. Подивіться, чим вони відрізняються.

В ЧОМУ РІЗНИЦЯ МІЖ ДОРОЖНІМИ КОЛЕСАМИ ICAN З ОБОДОМ?

Про різницю ви можете перевірити інформацію на зображенні.

У чому різниця між Alpha Disc та Aero Disc

Основна різниця між цими вуглецевими дорожніми колесами – обід, спиця, маточина.

1.Диск Aero легший за диск Alpha, диск Aero використовує наш надлегкий карбоновий обід. Диски Alpha використовують наші швидкі та легкі карбонові ободи.

2.Аеро-диск інтегрує спиці Sapim CX-Ray Spokes, Альфа-диск інтегрує спиці Pillar SA1423 Spokes.3.Диск Alpha з маточиною ICAN D21, диск Aero з маточиною ICAN D01.

ЧИ МОЖНА ВСТАНОВИТИ КОЛЕСА ICAN БЕЗКАМЕРНИМИ?

Для поточної лінійки коліс ICAN, більшість коліс сумісні з безкамерними шинами.

Який розмір шин найкраще підходить для моїх коліс ICAN?

Найкращий розмір шин для вашого колеса, який залежить від типу колісної пари, розміру та умов, в яких ви плануєте їздити на велосипеді.Якщо ви зосереджуєтесь на швидкості, аеродинаміці, кожне карбонове колесо матиме певну рекомендовану ширину шини, яка вказана на конкретних сторінках продукту в розділі специфікацій обода.

Знаходимо (не обов’язково на 100% вірно):

carbono, para, presión, neumático
  • З більшою зовнішньою шириною колеса ICAN Cycling найоптимальніше котяться з шиною 25мм/28мм (фактична ширина).
  • Для коліс Jet ми рекомендуємо шини 25 мм (фактична ширина), але шини 28 мм (фактична ширина) також є чудовим вибором.
  • Якщо тільки сходинка п’єдесталу пошани не висить на волосині, різниця у швидкості Jet з 25-міліметровими шинами та 28-міліметровими шинами становить лише 0.05 км/год. Це приблизно 3 – 4 секунди на 40 км.

Який рекомендований тиск в шинах

Який відповідний натяг спиць

MTB колеса натяг передньої спиці :110.10 кілограмів силиСторона заднього приводу :120.10 кілограмів силиНе привідна сторона Задній :60% кілограмів сили привідної сторони Заднє колесо Натяг спиць коліс дорожнього велосипеда: переднє колесо: 110-10 кг силиЗаднє колесо: 120-10 кг сили

Рекомендований максимальний натяг спиць: Менше 145 кгс.

ЯК ВСТАНОВИТИ БЕЗКАМЕРНУ ШИННУ СТРІЧКУ?

інформація про стрічку для безкамерних шин, щоб прочитати посібник

Як відстежити замовлення онлайн?

Після того, як ваше замовлення буде відправлено, вам буде надіслано електронний лист із підтвердженням відправлення із зазначенням веб-сайту для відстеження та номером для відстеження. Ви можете використовувати цей номер для відстеження замовлення на сайті перевізника. Який час обробки та доставки мого замовлення? Ми відправимо товар протягом 36 годин з ретельною упаковкою після часу обробки.і це займає близько 3-10 днів, якщо запас закінчується. Час доставки залежить від способу кур’єрської доставки.

Примітка: Через вплив епідемії час прибуття товару буде затримано. У зв’язку з підвищеним попитом, цей продукт буде відправлений через 7 – 8 тижнів. If have any questions,please contact us in time.

How to pay by credit card without paypal account

You can pay by credit card without paypal account. Check the payment guide here.

Bicicleta mountain bike aro 29 Groove Rhythm Carbon 7 12 velocidades

A bicicleta campeã da etapa da Copa do Mundo de XCE 2022 em Dubai!

SIM, é isso mesmo! A bicicleta Groove Rhythm Carbon é a bike utilizada por nossas atletas Marcela Lima e Laurien Miranda na temporada 2022. E nossa atleta Marcela Lima se consagrou campeã da etapa da Copa do Mundo de XCE 2022 em Dubai utilizando essa máquina! Uma bicicleta hardtail com grafismos e pintura de última geração. Equipada com as consagradas marcas gigantes do mercado mundial como a Astro, Shimano, Rock Shox, Vittoria e com geometria de ponta.

Seu quadro é construído todo em fibra de carbono Монокок MITSUBISHI, з внутрішніми проходами, підготовленими для ретро-крейсерської їзди, з великим бустом 148 мм та геометрією XC Race зі 100 мм вильоту та загальною вагою 1200 грамів. A Astro, uma das maiores fabricantes mundiais com alta qualidade e engenharia apresenta um dos incríveis quadros de mountain bike Hardtail no mercado. E temos a honra de manter essa parceria por anos!

Componentes

Conjunto de transmissão 100% Shimano, câmbio traseiro Deore de 12 velocidades com a mesma qualidade e resistência de grupos superiores da Shimano. Cassete e corrente também Deore. O pedivela Shimano é de acordo com o tamanho do quadro, para melhor adaptação do ciclista sob a bike.

OS freios a disco Shimano hidráulico proporcionam uma frenagem mais segura e confiante. OS cubos Shimano Boost completam o conjunto, e assim a mountain bike Groove Rhythm Carbon 7 se torna a bike de carbono perfeita para você ter alta performance e o melhor rendimento em suas trilhas, treinos e competições.

Demais componentes

A bicicleta Groove Rhythm Carbon 7 é equipada com o novo cockpit Groove Technic, guidão de 740×31.8mm e Backsweep 9º que oferecem mais conforto durante sua pedalada. A mesa também faz parte do grupo Technic e também é de acordo com o tamanho do quadro para melhor adaptação do ciclista sob a bike.

carbono, para, presión, neumático

A suspensão Rockshox Judy Silver Solo Air Boost 15x110mm Tapered 100mm com a trava Rockshox Poploc no guidão proporciona praticidade em suas trilhas, assim como OS aros preparados para Tubeless e OS pneus Vittoria XCR Barzo e Mezcal de 2.25.

Disponibilidade da Groove Rhythm Carbon 7 12 velocidades

A bicicleta de mountain bike Groove Rhythm Carbon 7 é comercializada em 4 tamanhos: S (15) – M (17) – L (18.5) – XL (20) com pneus Vittoria XCR 2.25 aro 29, sendo o Vittoria Barzo na roda dianteira e o Vittoria Mezcal na roda traseira. A Rhythm Carbon 7 possui 2 anos de garantia para o quadro de carbono e 06 meses para OS demais componentes. Pesa aproximadamente 12kg. Já o quadro avulso pesa 1.2kg.

É a bicicleta perfeita para você se destacar e ir mais longe, com mais conforto e mais rápido em suas disputas e treinos de mountain bike.

Onde Comprar?

Escolha se você quer encontrar uma revenda mais próximo à você ou se deseja comprar online:

Códigos:

[Quadro tamanho S az] 029.15.221.1612

[Quadro tamanho M az] 029.17.221.1612

[Quadro tamanho L az] 029.19.221.1612

[Quadro tamanho XL az] 029.20.221.1612

[Quadro tamanho S vd] 029.15.221.1613

[Quadro tamanho M vd] 029.17.221.1613

[Quadro tamanho L vd] 029.19.221.1613

[Quadro tamanho S gf] 029.15.221.1614

[Quadro tamanho M gf] 029.17.221.1614

[Quadro tamanho L gf] 029.19.221.1614

As imagens são meramente ilustrativas.

As especificações técnicas podem sofrer variações ou mesmo alterações sem aviso prévio.

O preço sugerido é à vista.

Equipamento

©2023. GROOVE BIKES Ltda. Todos OS direitos reservados.

Factores que influyen en la presión de la rueda

A continuación te mostramos algunos factores de relevancia que influyen a la hora de determinar cuál es la presión más adecuada a la que debemos hinchar las ruedas de nuestra bicicleta.

El tamaño del neumático

El tamaño del neumático, su diámetro y ancho o balón, determinan en gran parte la presión que debe tener.

En mountain bike, por ejemplo, posiblemente la modalidad donde la presión de las cubiertas juega un papel más importante, una cubierta de 27,5 pulgadas de diámetro tendrá mayor resistencia a la rodadura (la superficie de contacto con el suelo será mayor) que otra de 29”. Por eso necesitará inflarse con más presión.

Lo mismo sucede con un neumático más estrecho. Tomando de nuevo las medidas del mountain bike y atendiendo a la tabla de presiones recomendadas de los fabricantes, habrá que aumentar la presión, como norma general, 0,2 bares por cada 0,2 pulgadas que se reduzca el balón.

En el ciclismo de carretera el ancho de los neumático suele venir expresado en milímetros. La norma suele ser que por cada 1 mm que se reduzca la anchura debe aumentar 0,5 bares la presión.

Así, atendiendo únicamente al ancho del neumático, podremos obtener una medida de presión muy próxima a nuestras necesidades.

Las cubiertas más anchas siempre aportarán mayor agarre y estabilidad con menos presión. Pero al mismo tiempo se desgastarán más rápidamente que unas más estrechas, que no serán tan estables y manejables como las primeras, pero sí más ágiles y rápidas.

Relacionado con esto, el ancho interno de la llanta también influye. Al igual que el propio neumático un ancho de llanta más grande requiere de menos presión que uno más estrecho.

El material del neumático

Los fabricantes ofrecen dentro de cada modelo de neumáticos diferentes versiones dependiendo del tipo de compuesto utilizado. La resistencia de cada uno de ellos se mide en TPI (threads per inch – hilos por pulgada). A mayor TPI, más ligero y menos resistente será el compuesto del que está hecho.

Un neumático con mayor TPI requerirá de un aumento de presión. En cambio, uno menor, es decir, con menos hilos del compuesto necesarios para su fabricación, será más resistente al desgaste y, por tanto, requerirá de menos presión para obtener su rendimiento ideal.

Por otro lado, la solución anti pinchazos elegida también influye en la variación de la presión. Si ruedas con neumáticos tubeless, podrás bajar la presión entre 0,2 y 0,3 bares, obteniendo el mismo o mejor rendimiento, ya que reducirás el peso en movimiento de las ruedas.

La posición de la rueda (delantera o trasera)

Además, otro factor mecánico a tener en cuenta es la posición del neumático, si es el delantero o el trasero. Es aconsejable, y así lo recomiendan los principales fabricantes del sector (Michelin, Maxxis, Schwalbe o Continental) que ambas ruedas no lleven la misma presión, indicando un reparto de 60-40 para el neumático trasero y el delantero, respectivamente.

Esto se debe a que la rueda motriz, la trasera, necesitará de más presión por su mayor condición rodadora que la delantera. Y esta última necesita de mayor agarre y estabilidad porque es la responsable, en primer término, de hace girar la bicicleta, además de absorber buena parte del impacto de obstáculos e irregularidades del terreno.

El peso del ciclista

El peso del ciclista es uno de los factores, junto con el ancho del neumático, determinantes a la hora de elegir la presión ideal.

Un ciclista que pese más necesitará imprimir más presión a sus cubiertas que uno más delgado. El propio peso hace aumentar la superficie o banda de rodadura del neumático y, por tanto, reduce la velocidad y aumenta el desgaste.

Cada fabricante recomienda una determinada presión atendiendo a franjas de peso. Pero, por lo general, y como punto de referencia inicial, por cada 5 kg de peso más habrá que aumentar la presión 0,1 bares.

El tipo de terreno y el clima

Los ajustes más específicos de la presión de los neumáticos vienen determinados por el tipo de terreno (liso o irregular) y las condiciones meteorológicas. Todos ellos son aspectos externos que pueden cambiar de un día para otro.

Por eso es recomendable que, partiendo de una presión de referencia tomada en cuenta por los factores anteriormente descritos, varíes más o menos dentro de unos márgenes dependiendo del perfil de terreno por el que vayas a salir y/o del tiempo que haga.

Así, cuanto más liso y firme sea el terreno una mayor presión será beneficiosa. Mientras que en firmes irregulares, rugosos, con obstáculos o resbaladizos (mojado, con barro o arena) es conveniente reducirla ligeramente para aumentar el agarre.

Tabla de presiones recomendadas para neumáticos de bicicleta

Teniendo en cuenta los factores más importantes a la hora de elegir la presión de neumáticos correcta, que son el ancho o balón y el peso del ciclista, hemos elaborado esta tabla o guía general de presiones.

В даному випадку, вони поділяються на дві найбільш практиковані модифікації для велоспорту, MTB та картера, і мають діапазони, які рекомендують головні виробники.

Таблиця презентованих новинок параграф гірський велосипед

Stan’s NoTubes представляє карбонову 29-дюймову колісну пару вагою 1,287 г та додає ширші обода до лінійки MK3

Колісна пара Podium SRD 29er Stan’s No Tubes щойно оголосила про гоночну колісну пару Podium SRD 29er, яка важить лише 1,287 г для пари. Така легка вага частково досягається завдяки більш низькопрофільним боковинам та новому процесу нанесення карбону. Незважаючи на зменшення ваги на стільки грамів, Стен стверджує, що новий обод Podium SRD на 15% жорсткіший з бокової сторони ..

Одноколісні велосипеди можуть отримувати компенсацію за покупки, здійснені за будь-якими партнерськими посиланнями в цій статті.

Велосипедна пара Podium SRD 29er

Stan’s No Tubes щойно анонсували гоночну колісну пару Podium SRD 29er, яка важить всього 1,287 г для пари. Така легка вага частково пояснюється низькопрофільними боковинами та новим карбоновим покриттям. Незважаючи на зменшення ваги на стільки грамів, Stan’s стверджує, що нові обода Podium SRD на 15% жорсткіші в поперечному напрямку, ніж карбонові обода Valor.

Сьогодні на ринку важко знайти легшу 29-дюймову колісну пару: комплект DT Swiss XRC 1200 Spline 22.5 коліс важать 1 317 г, в той час як колеса Enve M50 більш ніж на 100 г важчі за колеса Podium SRD. Мало того, колісна пара Podium SRD від Stan’s коштує 450 999 доларів, що щонайменше на 700 доларів дешевше, ніж колеса DT Swiss та Enve.

Ширші обода для ширших шин

Шини плюс і навіть шини середнього розміру (якщо це взагалі можливо) зараз в моді, тому Stan’s пропонує кілька нових варіантів, заснованих на розмірах WideRight компанії. В рамках сімейства алюмінієвих колісних пар MK3, Stan’s додає Sentry MK3 для 2.5-3.0″ шини, Baron MK3 для 2.8-3.2″ покришки, а Major MK3 для 3-3.5″ шини. Всі три нові колісні пари будуть доступні у розмірах 26, 27.діаметром 5 та 29 дюймів.

Повний текст прес-релізу нижче. Всі новинки вже є в наявності на складі та доступні для придбання на сайті Stans No Tubes.

BIG FLATS, NY (30 серпня 2017) – Stan’s NoTubes з гордістю представляє свою найлегшу та найсучаснішу карбонову гоночну колісну пару Podium SRD. Як перша колісна пара, випущена в рамках лінійки продуктів Stan’s Racing Development, Podium SRD спирається на легендарну гоночну спадщину класичних колісних пар Podium та Valor від Stan’s. Під час тестування цього літа колісна пара Podium SRD вже здобула перемогу у виснажливих випробуваннях B.C. Велосипедні перегони та національний чемпіонат з марафону U.S. Національний чемпіонат з велоперегонів та марафону.

Нова форма ободів Podium SRD має внутрішню ширину 23 мм та більш низькопрофільні боковини, що в поєднанні з новим карбоновим покриттям створює 29-міліметрову колісну пару вагою менше 1300 г з відмінними характеристиками прискорення та поглинання ударів. Форма обода Podium SRD представляє наступний етап розвитку карбонової технології Stan’s Radial Impact Absorbing Carbon Technology (RiACT).

Хоча обода Podium SRD вагою 300 г є найлегшою карбоновою обоймою, яку коли-небудь виготовляв Stan’s, вона настільки ж міцна, як і відома модель Valor, і на 15% жорсткіша в поперечному напрямку, значною мірою завдяки еволюції нашої технології поглинання ударів. Нова форма обода RiACT та його розташування здатні відхилятися в радіальному напрямку на 11% більше, ніж у Valor, що означає меншу кількість защемлень, більшу довговічність та менший опір коченню.

carbono, para, presión, neumático

Колісні пари Podium SRD оснащені надлегкими спицями Laser від Sapim та легкосплавними ніпелями Sapim Secure Lock. Вони включають в себе хаби Stan’s Neo Ultimate з оновленою системою Speedsync freehub. Три підшипники, розташовані на певній відстані один від одного для більшої довговічності, та шість защіпок, що замикаються по три, забезпечують тривалий термін служби Speedsync та майже миттєве п’ятиградусне зачеплення.

Колісні пари Podium SRD збиратимуться на нью-йоркському заводі Stan’s і будуть доступні у розмірі 29″ як для стандартної, так і для Boost конфігурації осей, а також з додатковими конфігураціями (наприклад, Cannondale Lefty). Покупці можуть обрати колір наклейки та вказати вільні втулки Shimano або SRAM XD.

Колісна пара Podium SRD буде доступна на початку вересня 2017 року за ціною 450 995 MSRP. У комплекті з подвійною сумкою для коліс.

Нові колісні пари додані до сімейства MK3

Stan’s NoTubes також раді додати три нові обода та колісні пари до своєї преміальної алюмінієвої лінійки MK3. Sentry MK3, Baron MK3 та Major MK3 пропонують ширші форми ободів, розраховані на 2.5″ на 3.5″ шини. Засновані на концепції WideRight, яка забезпечує відповідність ширини обода ширині шини для оптимальної швидкості та зчеплення, ширші ободи MK3 привносять запатентовану безкамерну технологію Bead Socket в шини Plus.

Як і популярні моделі Crest MK3, Arch MK3 та Flow MK3, представлені минулого року, нові дизайни будуть виготовлені з алюмінію серії 6069 і будуть доступні як у вигляді окремих дисків, так і в комплекті з колісними дисками. З додаванням цих трьох моделей, серія MK3 від Stan приєднується до більш доступної серії S1, пропонуючи шість різних варіантів ширини обода, що забезпечує ідеальну ширину обода для улюбленого розміру шин кожного велосипедиста.

Всі колісні пари MK3 включають спиці Sapim Force, ніпелі Sapim Secure Lock та оброблені з ЧПУ втулки Stan’s Neo з оновленими вільними втулками Durasync. Три підшипники з нержавіючої сталі у вільній втулці Durasync розташовані на великій відстані один від одного для покращення стабільності та довшого терміну служби, а система одночасного зачеплення шістьма защіпками є швидкою та надійною.

Внутрішня ширина шини Sentry MK3 32 мм заповнює прогалину між шинами з широким слідом та шинами Plus, забезпечуючи більшу стабільність на 2.5″ до 3.0-дюймові шини без додавання зайвої ваги та спотворення форми шини.

Внутрішня ширина Baron MK3 35 мм ідеально підходить для більшості шин Plus, що робить її досить універсальною для повсякденного катання по трейлових дорогах та повністю завантажених велоподорожей. Відмінна стійкість на поворотах та нескінченне зчеплення – фірмові риси шини Baron.

Внутрішня ширина Major MK3 38 мм приносить запатентовану безкамерну технологію Stan до найбільших шин Plus для великих шин та великих миль.

Запатентована технологія Bead Socket Technology (BST) має низькопрофільні боковини, які дозволяють кожній шині розширюватися до повної форми, що означає, що кожна з цих нових ободів MK3 їде так, ніби вона трохи ширша. Stan’s BST rim shapes do not restrict the tire, allowing it to distribute its volume more effectively for incredible handling and control.

Meses sin Intereses

Compra la bici o equipo de tus sueños pagando con tu tarjeta de crédito Visa, MasterCard o American Express, y disfruta de Meses sin Intereses en compras a partir de 10,000. Para más información por favor ingresa aquí.

Para mayor información, escríbenos al correo Consumidor@GiantBicycle.com

Conoce nuestros Términos y Condiciones de venta online.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top