Зроби сам ebike на великі відстані.

Як побудувати власний електричний велосипед з нуля?

Електровелосипеди чудово економлять гроші на транспорті, а ще на них набагато веселіше їздити. Якщо ви вмієте працювати з інструментами і шукаєте новий проект, чому б вам не навчитися будувати власний електровелосипед своїми руками??

Ви можете створити велосипед, який прослужить вам багато років, доклавши трохи часу та зусиль. Ці велосипеди – чудовий спосіб пересування, будь то поїздка на роботу чи некваплива їзда. Вони екологічні, не вимагають великих фізичних зусиль і приносять задоволення!

довгий, дальність, ebike, акумулятор

Якщо ви розглядаєте можливість побудувати свій електричний велосипед, вам слід знати кілька речей. У цій статті я розповім про переваги електровелосипедів, про те, що потрібно знати, перш ніж почати, і про те, як побудувати власний електровелосипед своїми руками.

Переваги електричних велосипедів

Є кілька переваг їзди на електровелосипеді; деякі з них наведені нижче:

  • Відсутність викидів – велосипед, що працює на електриці, не виробляє викидів, тому він набагато чистіший, ніж бензиновий.
  • Низька вартість – вартість володіння та експлуатації електровелосипедів набагато нижча, ніж вартість володіння автомобілем чи мотоциклом, оскільки вони не потребують використання бензину чи мастила.
  • Легко керувати – на електровелосипеді може їздити будь-хто, навіть ті, хто ніколи не їздив на велосипеді.
  • Весело – їзда на електровелосипеді набагато веселіша, ніж їзда на звичайному велосипеді. Ви можете їздити по місту або неквапливо кататися в парку.

Що потрібно знати, перш ніж почати?

Щоб побудувати електричний велосипед, потрібно знати кілька речей. По-перше, ви повинні вирішити, який електровелосипед ви хочете побудувати. Велосипеди з електродвигунами можна розділити на два типи:

Допомога на педалі: Електричний велосипед з двигуном, який допомагає крутити педалі. Це відмінний варіант, якщо ви хочете трохи потренуватися під час їзди або якщо ви хочете піднятися на пагорби, не надто втомлюючись.

Throttle: Електровелосипеди з дросельною заслінкою мають двигун, яким ви керуєте за допомогою дросельної заслінки, як на мотоциклі. Це відмінний варіант для тих, хто не хоче крутити педалі або їхати швидко! Після того, як ви отримаєте всі ці речі, тепер ви можете виконати свої плани щодо саморобного електричного велосипеда.

Двигуни із середнім приводом проти. Hub Motors

Середньопривідні двигуни зустрічаються на електровелосипедах вищого класу і мають явні переваги перед втулковими двигунами. Є п’ять основних причин вибрати середньопривідний двигун для вашого ebike переобладнання.

  • Центр ваги: Низький і центрований для збалансованого центрального розміщення двигуна
  • Легше обслуговування: Замініть спущені задні колеса без зайвого клопоту, без двигуна в колесі, як на звичайному велосипеді.
  • Ефективність двигуна: Здатність перемикати передачі відповідно до швидкості та пагорбів
  • Крутний момент: Пристосована для їзди в гору та їзди за вітром
  • Довше Батарея життя: Не застряє на занадто високій передачі

Останні три переваги походять від наявності трансмісії. двигун приводить в рух ланцюг і використовує передачі вашого велосипеда. Мотори хаба застрягли на одній передачі і не можуть використовувати передачі велосипеда. Оскільки середньопривідні двигуни приводять у рух велосипедний ланцюг, передачі велосипеда фактично стають трансмісією двигуна, що дозволяє водієві підніматися на пагорби на низькій передачі, а потім перемикатися на високу передачу, коли потрібно швидко їхати під гору або по рівнині.

Комплекти для переобладнання середньопривідних двигунів Bafang

BBSHD та BBS02 складають сімейство потужних середньопривідних двигунів Bafang. Між цими двома моделями, майже кожен нижній кронштейн для велосипедів охоплює діапазон від 68 до 120 мм. Від комфортабельних круїзерів до величезних мотоциклів, середньопривідні двигуни Bafang викличуть посмішку у будь-якого мотоцикліста. Подолайте будь-який пагорб чи гору. Чорт забирай, ви навіть можете підніматися по сходах.

Середньопривідні двигуни Bafang є одними з найпопулярніших двигунів на планеті для саморобки ebike і не дарма. Це міцні, надійні, потужні та найтихіші середньопривідні двигуни, які ми знайшли. Вони тихіші, ніж мотори з редукторною втулкою та середньопривідні мотори великих брендів, таких як Bosch, Yamaha та Brose. І вони майже такі ж тихі, як двигуни з прямим приводом маточини. Якщо безшумність і потужність є важливими для вас, то комплекти середньопривідних двигунів Bafang – безсумнівний переможець.

Bafang BBS02

Bafang виробляє двигун BBS01/02 у конфігурації середнього приводу потужністю 250, 350 та 500 Вт, але в Electrify Bike Co., ми маємо лише 750-ватний BBS02. Чому це так? Двигуни потужністю 250 і 350 Вт призначені в першу чергу для країн, де закони про електровелосипеди обмежують максимальну потужність до цих значень. У США обмеження на потужність електровелосипедів становить 750 Вт, тому комплект Bafang BBS02 є ідеальним. Для деяких велосипедів, клієнтів та умов їзди, де бажана менша потужність, 500-ватний двигун має більше сенсу. Але 500-ватний двигун має ту саму ціну, що і 750-ватний, і ми можемо налаштувати 750-ватний двигун на 500-ватний двигун, коли це необхідно. 750-ватний двигун може стати 500-ватним, якщо 750 Вт занадто потужний для велосипеда або велосипедиста. 750-ватний двигун також прослужить довше, якщо працювати з меншою потужністю.

BBS02 поставляється лише з одним розміром нижнього кронштейна. Він підходить для нижніх кронштейнів з різьбленням шириною 68 мм та 73 мм. Якщо у вас нижній кронштейн такої ширини, у нас є адаптери, які можуть перетворити ваш нижній кронштейн на різьбовий стандарт, щоб BBS02 міг поміститися. З новим адаптером Lekkie ви також можете встановити його на BB86/92. Якщо у вас ширший нижній кронштейн 100 мм або 120 мм, вам потрібно використовувати або Bafang BBSHD, або CYC X1 Pro, або X1 Stealth.

BBS02 – це наш перехідний комплект для середнього приводу Bafang для більшості велосипедів та клієнтів. Тихий і потужний, BBS02 видає 120 Нм крутного моменту. Порівняйте його з більшістю висококласних заводських електровелосипедів із середньопривідними двигунами, крутний момент яких сягає від 65 до 80 Нм. Він доступний за ціною і підходить майже до всіх старих і нових велосипедів, які не мають ширшого нижнього кронштейна. Тепер він може підходити до нижніх кронштейнів BB86 та BB92 з появою нового адаптера Lekkie BB86/92 для BBSxx.

Вибір відповідного велосипеда для кращого електричного велосипеда

Обираючи велосипед для переобладнання на електровелосипед, вам потрібно врахувати кілька моментів.

Перш за все, вам потрібно вирішити, який тип велосипеда найкраще підходить для ваших потреб.

Гірський велосипед або фетбайк – це, мабуть, те, що вам потрібно, якщо ви шукаєте електровелосипед, який може впоратися з бездоріжжям. З іншого боку, якщо ви переважно їздите по асфальтованих поверхнях, то кращим вибором буде дорожній або гібридний велосипед.

Після того, як ви визначилися з типом велосипеда, наступним кроком буде вибір відповідного розміру рами. Це особливо важливо, якщо ви плануєте серйозно їздити на електровелосипеді.

Якщо ви не впевнені, який розмір рами вибрати, завжди краще перестрахуватися і вибрати більшу конструкцію. Ви завжди можете внести корективи пізніше, якщо це необхідно.

І нарешті, вам потрібно буде визначитися з типом комплекту для перетворення електричного велосипеда, який ви хочете. Як ми вже згадували, існує два основних набори для переобладнання електровелосипедів: педалі та дросельна заслінка.

Якщо ви не впевнені, який тип комплекту для переобладнання електровелосипеда підходить саме вам, наша команда Esoulbike може допомогти вам прийняти рішення.

Ми пропонуємо широкий вибір діапазон комплектів педалей і дроселів, які легко встановлюються та забезпечують чудовий досвід їзди.

Фактори, які слід враховувати при виборі відповідних комплектів для перетворення ebike

Знаючи, який тип велосипеда найкраще відповідає вашим потребам, вам потрібно взяти до уваги кілька інших факторів, перш ніж вибирати набори для переобладнання електровелосипеда.

Двигун

Доступні два основних типи двигунів: втулковий та середньопривідний.

Втулкові двигуни – найпоширеніший тип двигунів, що використовується в електровелосипедах. Розташовуються в передньому або задньому колесі і безпосередньо забезпечують живлення колеса.

З іншого боку, двигуни середнього приводу розташовані в середині рами велосипеда і забезпечують живлення ланцюгового кільця. Це робить їх більш ефективними, ніж втулкові двигуни, і дозволяє використовувати передачі, як на звичайному велосипеді.

Акумулятор

Наступним фактором, який слід врахувати, є акумулятор. Це, мабуть, найважливіша частина вашого електровелосипеда, оскільки вона забезпечує живлення двигуна.

Існує два основних типи акумуляторів: свинцево-кислотні та літій-іонні. Свинцево-кислотні акумулятори є дешевшим варіантом, але вони також важчі та мають менший термін служби, ніж літій-іонні батареї.

Літій-іонні акумулятори, з іншого боку, дорожчі, але легші та мають довший термін служби.

Основні параметри, які вам потрібно буде врахувати при виборі батарея це напруга та ємність. Параметри електричного велосипеда батарея напруга зазвичай вимірюється в 12В з кроком від 24В до 72В.

Чим вища напруга, тим вища потужність і швидкість електровелосипеда. 24V електровелосипеди відносно слабкі і достатні для низьких швидкостей і рівнинної місцевості з легкими гонщиками.

Для тих, хто бажає трохи більше швидкості та потужності, найпоширенішими варіантами електровелосипедів є акумулятори на 36 і 48 В, які чудово підходять для швидкості приблизно до 28 миль/год (45 км/год). Це якісний електровелосипед на 36 В акумулятор від Samsung акумулятор елементи,

Однак ми не рекомендуємо їхати так швидко на своєму першому електровелосипеді, якщо у вас немає легкого досвіду їзди на мотоциклі, оскільки це, по суті, те, що ви створюєте.

Також пам’ятайте, що чим вища напруга, тим більший і дорожчий акумулятор буде. Вам також знадобиться високоякісний гірський велосипед з подвійною підвіскою для швидкості понад 30 миль/год (48 км/год).

Нарешті, вам потрібно буде визначитися з типом контролера, який ви хочете. Існує два основних типи контролерів: щіткові та безщіткові.

Щіткові контролери дешевші, але менш ефективні, ніж безщіткові. Безщіткові контролери дорожчі, але більш ефективні та мають довший термін служби.

Основна відмінність між щітковими та безщітковими контролерами полягає в тому, що щіткові контролери мають фізичний контакт між обертовими частинами, тоді як безщіткові контролери не мають. Це робить безщіткові контролери більш ефективними, оскільки зменшується тертя та накопичення тепла.

довгий, діапазон, ebike, акумулятор

Тепер, коли ви знаєте різні типи доступних комплектів для переобладнання електровелосипедів, настав час обрати правильний для вас.

Якщо вам потрібна допомога, наша команда Esoulbike завжди рада допомогти. Ми пропонуємо широкий вибір діапазон комплектів педалей та дроселів, які легко встановлюються та забезпечують чудовий досвід їзди.

Як зробити свій улюблений електричний велосипед за допомогою комплектів для перетворення Esoulbike

Тепер, коли у вас в голові є дизайн, ми розглянемо, як побудувати електровелосипед.

З наборами, як правило, є відео на YouTube та / або паперові інструкції про те, як зібрати систему. Вам все одно знадобиться трохи розуму та думки, щоб зібрати комплект для переобладнання електровелосипеда таким чином, щоб він не виглядав як повний безладний набір для переобладнання!

Примітка щодо таймінгів – не вірте тому, що написано в інструкції на вашому комплекті щодо того, як довгий це займе. Якщо ви не є досвідченим механіком або інженером-електриком (давайте подивимось правді в очі: більшість з нас такими не є), подвойте час, запропонований в інструкції або відео на YouTube.

Як правило, це означає 2-3 години для передньої або задньої втулки, п’ять або більше для кривошипного двигуна, і ще більше часу для саморобки з нуля ebike збірка комплекту для переобладнання.

Якщо ви ніколи раніше не працювали з електричними системами, краще попросити друга або професіонала допомогти вам встановити комплект для переобладнання електровелосипеда. Це дозволить уникнути потенційних нещасних випадків і дасть вам другу пару очей для перевірки вашої роботи.

Наступним кроком є встановлення двигуна на велосипед. Для втулкового двигуна це означає зняття одного з коліс та встановлення двигуна на його місце.

Для системи середнього приводу вам потрібно буде встановити двигун на раму велосипеда там, де зазвичай знаходиться нижній кронштейн.

Мотор

Хоча комплект передньої або задньої втулки коштуватиме всього 300 доларів, включаючи акумулятор, будьте готові витратити 1000 доларів на комплект кривошипно-шатунного двигуна перед тим, як почати їздити акумулятор.

Робота, пов’язана з цим, також непроста, і для тих, хто має лише невеликі знання про технічне обслуговування велосипедів, це, ймовірно, не робота для вас. Тим не менш, ви отримаєте розгойдуючий середньопривідний електровелосипед за свої зусилля!

Перш ніж ви не зважатимете на ціну, пам’ятайте, що на відміну від середньопривідних двигунів Bosch або Shimano, які встановлюються на європейські машини, комплекти Tongsheng та Bafang придатні для обслуговування.

Це означає, що за ті ж самі гроші, що й за середньопривідний електровелосипед, ви отримаєте машину, яку можна буде полагодити, якщо вона зламається. Ви можете проїхати на ньому набагато більше миль, ніж на попередньо побудованому електробайку з середньопривідним двигуном.

Будівництво середньопривідного електронного велосипеда вимагає більшої частини роботи на нижньому кронштейні.

Передня втулка

У комплект входить колесо з попередньо нарізаними спицями та ободом.

Якщо ви купили вживаний велосипед для переобладнання або використовуєте старий, але якісний велосипед як платформу, подумайте про шини, які вони постачають – вони можуть бути не найкращими, тому вам може знадобитися нова шина, яка відповідає вашим потребам, або замінити шину на старому передньому колесі на нове колесо.

довгий, діапазон, ebike, батарея

Якщо велосипед має дискові гальма, вам також потрібно буде встановити старий диск (або сумісний новий) на нове колесо.

Саме колесо повинно швидко обертатися. Покрутіть його, щоб перевірити, чи не тре воно десь. Гідравлічні дискові гальма трохи громіздкіші, тому ми запропонували механічну систему вище – заміна займе більше часу, але допоможе запобігти небажаному тертю.

Потім ви встановлюєте динамометричні важелі на вилку та підключаєте станок, контролер та акумулятор. Після заміни/обслуговування гальм, це займе найбільше часу, оскільки вам потрібно правильно і акуратно встановити їх.

Зрештою, зовнішній вигляд буде важливим для вашої роботи – ви ж не хочете, щоб вона виглядала як стара сумка з гайковими ключами в кінці дня!

Переобладнання вашого велосипеда на електричний – це чудовий спосіб заощадити гроші та пересуватися містом без зайвих зусиль! Наші комплекти для переобладнання прості у встановленні та дарують чудові враження від їзди.

Якщо ви зацікавлені в перетворенні електричного велосипеда своїми руками, ми настійно рекомендуємо ознайомитися з нашими наборами! Ми пропонуємо широкий діапазон варіантів, які відповідають вашим потребам.

Зробити своїми руками електровелосипед не так складно, як може здатися: вам знадобляться базові механічні навички та придбання ebike комплект для переобладнання.

Але якщо ви не впевнені у своїх силах, вам допоможе безліч відео-інструкцій та статей в інтернеті. Найголовніше – не поспішати і працювати ретельно.

Підтримка

Цей момент може бути не очевидним заздалегідь. Ви можете подумати, що отримання готового під ключ ebike з магазину означатиме, що ви можете повернути його назад до цього магазину для обслуговування, тоді як установка набору “зроби сам” залишить вас наодинці для усунення будь-яких несправностей. Останнє, як правило, вірно, хоча в процесі самостійного вибору та встановлення комплекту ви навчитеся багатьом навичкам, необхідним для усунення будь-яких неполадок; ви станете власною командою підтримки замість того, щоб звертатися до механіка з майстерні.

Купуючи готові до їзди електровелосипеди, слід враховувати довгий довгострокова підтримка може бути дуже слабкою. Багато магазинів, які продають електровелосипеди, мають мало технічних знань про те, як працює система або як обслуговувати компоненти. Натомість вони залежать від виробника, який постачає запасні частини та виконує гарантійні роботи. У перші кілька років після покупки ця сервісна модель зазвичай працює добре, але після п’ятирічного віку починає ламатися.

Чи існує ще магазин, який продав велосипед? Чи виробник все ще виготовляє сумісні запасні частини для цієї конкретної моделі? Чи існує виробник навіть ще існує? Ми працювали в цій галузі довгий достатньо, щоб бачити, як незліченна кількість компаній, що займаються продажем ебайків, з’являються і зникають, і лише деякі з них існують більше п’яти років, а ще менше доживають до десятирічного рубежу. Навіть ті компанії, які вважалися добре забезпеченими та профінансованими, можуть раптово зникнути, залишивши десятки тисяч клієнтів з непідтримуваною пропрієтарною системою.

З ebike побудований з набору для переобладнання, ви дізнаєтесь, як частини поєднуються між собою в процесі встановлення пакета. Вам буде набагато легше знайти сумісні компоненти для заміни, якщо вони з часом вийдуть з ладу. Крім того, ваш велосипед все ще містить звичайне велосипедне обладнання, таке як трансмісія, гальмівні колодки, перемикачі передач – деталі, які все ще легко знайти в будь-якому веломагазині.

Власні елементи керування та компоненти – велосипеди можуть пережити компанії

На нашу думку, найбільшою проблемою для більшості готових до їзди електровелосипедів, особливо преміум-моделей відомих брендів (наприклад, Bosch, Yamaha, Specialized, Shimano тощо), є те, що вони побудовані з набору для переобладнання, який ви можете придбати в будь-якому магазині.) полягає в тому, що вони розроблені на основі власних механічних компонентів і протоколів електричного зв’язку. Все може виглядати гладко та акуратно інтегрованим з коробки, але така тісна інтеграція майже завжди має свою ціну в плані гнучкості та терміну служби підтримки.

Уявіть, що ви придбали один з електровелосипедів Bosch Classic першого покоління. Весь механічний привід педалей знаходиться всередині спеціальної коробки передач та двигуна, яка встановлена на спеціальному інтерфейсі рами велосипеда. Якщо шестерні зношуються і потребують заміни, защіпки кривошипа перестають зачіплятися, контролер двигуна виходить з ладу або з’являється будь-яка інша проблема, єдиним рішенням буде отримати саме ту запчастину від Bosch. Але знаєте що: компанія Bosch перейшла на новіші активні та продуктивні лінійки і більше не виробляє моделі Classic та не постачає запчастини до них. Ви вирішили усунути несправність, але, на жаль, система вже давно вийшла з гарантійного терміну, а пошкоджена деталь більше не доступна.

Звичайно, тоді ви можете принаймні модернізувати велосипед, щоб використовувати нову активну модель Bosch, замінивши весь привід (двигун, акумулятор, контролер, кривошипи, дисплей і все інше), навіть якщо це лише одна з тих частин, що вийшли з ладу? На жаль, ні, оскільки фактичний інтерфейс рами також змінився. Новий привід Bosch фізично не влізе на раму вашого велосипеда, яка була розроблена на основі системи Bosch Classic. І насправді, жоден інший комерційний комплект середнього приводу на нього також не підійде. Рама вашого велосипеда спроектована на основі одного конкретного інтерфейсу продукту, який більше не випускається. Те, що повинно було б бути ідеальним велосипедом з великим ресурсом, тепер практично марне через один компонент, що вийшов з ладу. Це не гіпотетична ситуація, це саме те, з чим зараз стикаються багато людей, які придбали заводські електровелосипеди п’ять-десять років тому.

Традиційні велосипеди мають дивовижну історію, яка тривала протягом багатьох десятиліть і навіть поколінь, а промисловість зупинилася на кількох стандартних компонентах, які широко стандартизовані та доступні з різних джерел. Якщо ви струсите пил зі старого круїзера Schwinn 1960-х років, шосейного велосипеда 1970-х, BMX 1980-х або гірського велосипеда 1990-х, ви все одно зможете придбати всі необхідні компоненти, щоб продовжувати їздити на цьому велосипеді і сьогодні. Велосипеди, як правило, живуть довше, ніж компанії, які їх виробляють, і ми вважаємо, що електровелосипеди повинні служити так само довго, як і їхні.

Натомість заводські електровелосипеди рухаються в іншому напрямку, схожому на автомобільну промисловість, де кожна марка та модель транспортного засобу має унікальний перелік кастомних компонентів. Для того, щоб ремонтувати велосипеди після закінчення гарантійного терміну, нам знадобиться магазин на кшталт NAPA, який зберігає понад мільйон спеціалізованих деталей для заміни всіх пропрієтарних компонентів, що є в наявності. Або так, або до електровелосипедів будуть ставитися як до витратних матеріалів для побутової електроніки, які потрібно викидати і замінювати, а не ремонтувати.

Ми не очікуємо жодного з цих сценаріїв. Немає спеціалізованого постачальника для конкретної моделі ebike і немає сенсу викидати електровелосипеди на звалище через один несправний фірмовий компонент. Якщо у вас є комплект для переобладнання, побудований на основі відкритих стандартів деталей, немає залежності від конкретної компанії. Ви зможете перейти на інші батареї, двигуни або контролери, якщо деталі зношуються. Ваш велосипед завжди можна модернізувати механічно, оскільки він починався як звичайний велосипед, використовуючи стандартне велосипедне обладнання. І ви завжди можете зняти електричний велосипед і повернутися до їзди на ньому як на звичайному велосипеді.

Хоча ця причина займає 8 місце в нашому списку, вона є причиною №1 в наших серцях, чому ми залишаємося в індустрії комплектів і раді продовжувати покращувати якість деталей, доступних для післяпродажного переобладнання.

Висновок

Ми сподіваємося, що ця стаття допоможе вам зрозуміти, чому Grin робить ставку на комплекти, і допоможе вам у процесі прийняття рішення, чи купувати повний ебайк або комплект. Ми не маємо ілюзій, що більшість потенційних ebike Ми сподіваємося, що в майбутньому гонщики захочуть придбати готові до їзди електричні велосипеди, і ми сподіваємося, що ця галузь продовжить процвітати, але в ідеалі процвітати таким чином, щоб не заважати довгий довгий довгостроковий погляд на підтримку та термін служби продукту, що виходить за рамки дворічної гарантії. Для нас, однак, і з причин, викладених вище, ми зосереджені на комплектаціях. Завжди були і завжди будуть.

(Слід зазначити, що існують деякі готові електровелосипеди, які є досить універсальними та легко модернізуються). Електровелосипеди з втулковим двигуном від таких компаній, як Rad Power, Pedago та Juiced, як правило, потрапляють у цю категорію, оскільки вони фактично побудовані як комплект для переобладнання велосипеда. Аналогічно, існують деякі набори для переобладнання, які є досить пропрієтарними та закритими, наприклад, BionX або Copenhagen Wheel.)

довгий, дальність, ебайк, батарея

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top