Заміна шини для брудних велосипедів. Зняття старої шини: Покрокова інструкція

Заміна шин для брудних велосипедів

Існує багато посібників для заміни трубчастих шин. Тож у цьому посібнику я збираюся більш детально розповісти про кожен крок процесу, техніки та інструменти.

Кілька приміток перед тим, як ви навіть знімете колесо зі свого велосипед.

  • Ніколи не намагайтеся силоміць зняти шину з обода; обод призначений для того, щоб вмістити шину під час зняття та встановлення.
  • Обід сконструйований таким чином, що бусина шини опускається в центр, залишаючи вам достатньо місця для роботи на протилежному боці обода.
  • З теплою шиною набагато легше працювати, тому перед початком роботи покладіть шину на сонце або в гарячий автомобіль приблизно на півгодини.
  • Шини не можуть розтягнути через металевий дріт, але тепла гума буде набагато гнучкішою на бусині і з меншою ймовірністю порветься.

Інструменти для заміни шин

Зазвичай я використовую захисні щитки тільки для першої частини демонтажу шини. Якщо у вас гарний новий обід, я б порадив ковзати ними по ободу, щоб максимально захистити його. Це займе більше часу, але диски коштують недешево.

Набір шинних ложок коштує близько 20, а тримач для бісеру – близько 14.

Придбайте кілька ложок для шин ТУТ, а тримач для бісеру ТУТ (Amazon).

Працюйте на колесі з піднятим гальмівним ротором. За нього можна зачепити ложечки під час зняття, а коли він догори, ви уникнете випадкового пошкодження ротора. Крім того, коли ви працюєте з задньою шиною, вам не доведеться турбуватися про пробиття зірочки (це боляче).

Зняття і установка шин може бути дуже незграбною, але якщо ви можете встановити шину, не розірвавши намистину або затиснувши трубку, ви зробили це правильно!

Примітки перед початком роботи

  • Повністю зніміть клапан Шредера зі штока клапана. Навіть якщо трубка розірвана або проколота, все одно ідеально мати відкритий клапан. Якщо у вас немає інструменту для штока клапана, випустіть якомога більше повітря. Якщо у вас є гайка штока клапана, зніміть її та збережіть.
  • Ослабте контргайку обода, але не знімайте її. Натисніть на замок обода, щоб переконатися, що він вільний.
  • З піднятим гальмівним ротором зламайте борт шини, сильно натиснувши на протилежні сторони обода.
  • Почніть зняття шина на протилежному боці замка обода.
  • Використовуйте мастило за необхідності – тут я використовую свої захисні кожухи, тому що це найважча частина демонтажу.
  • Обробіть першу ложку між бортом і кромкою обода вгору відштовхніть шину від обода. Зробіть все можливе, щоб просунутись повз сидіння намистини. Якщо ви пошкодили центр обода, ви можете легко відшліфувати його до гладкості; з посадочним місцем для бусини доведеться попрацювати трохи більше.
  • Візьміть другу ложку, губу вниз, підключіть свій шина, притисніть шину, але не намагайтеся натягнути її на обід.
  • Вільною рукою натисніть на протилежну сторону обода, щоб опустити шину в центр обода.
  • Тепер витягніть шину на обід.
  • Пройдіть навколо обода в обох напрямках, закінчуючи біля замка обода.
  • Знявши першу сторону, витягніть стару камеру з шини.
  • Переверніть колесо і, починаючи з протилежного боку від замка обода, закінчіть видалення шина з обода.
  • Цього разу використовуйте ложку з піднятим кінчиком і витягніть обод з шини.

Перевірте чистоту обода

  • Скористайтеся цією можливістю, щоб почистити та оглянути обод і замок обода.
  • Я мию і чищу обод засобом CLR, а потім повторно промиваю його, щоб видалити залишки хімікатів.
  • Чистий обід – це хороша основа для довговічної камери та шини.

Якщо ви просто міняєте камеру, перевірте, скільки років вашій шині, перш ніж встановлювати її. Можливо, ви захочете придбати новий, поки він майже не працює.

Щоб дізнатися дату виготовлення, знайдіть овальний штамп на боковині. Останні чотири цифри вкажуть вам, коли була виготовлена ваша шина. Перші дві цифри – це тиждень, а останні дві цифри – рік.

Отже, ця шина була зроблена на 20-му тижні 2005 року.

Перевірте шину, щоб переконатися, що вона спрямована. Якщо це так, то на боковині буде стрілка, що вказує на напрямок обертання. Вам потрібно буде зорієнтувати обод і шину відповідно.

Наприклад, якщо переднє гальмо знаходиться на лівій вилці, покладіть обод ротором донизу. Коли ви дивитеся вгору від ротора, стрілка на шині повинна вказувати вліво.

Якщо стрілка відсутня, шина є двонаправленою, і ви можете встановлювати її в будь-який бік.

Якщо ви обслуговували велосипед, переконайтеся, що ви встановили на місце фіксатор обода!

Існує два способи встановлення шини. Ви можете встановити першу шайбу, а потім трубку, або трубку, а потім першу шайбу Я покажу вам обидва способи, починаючи з шайби, а потім трубки

Незалежно від того, який метод ви використовуєте, гайка штока клапана йде на всередину обода. Я знаю, що це здається неінтуїтивним, але на це є вагома причина. Гайка підтримує шток клапана і захищає гуму в місці з’єднання штока клапана від тертя об внутрішню частину обода.

Але що більш важливо, з гайкою всередині, шток клапана має більший бічний люфт, якщо ваша трубка зміститься, допомагаючи уникнути пошкодження.

Спосіб №1 – спочатку намистинка, потім трубка

  • Щоб почати установку, поставте шину догори і натисніть зверху вниз, це трохи відкриє шину і дозволить вам вставити замок обода.
  • Переконайтеся, що гальмівний ротор спрямований до шини, коли ви починаєте, це забезпечить, що ротор буде спрямований догори під час встановлення.
  • Покладіть колесо ротором донизу.
  • Засуньте обод в шину губами вниз, поклавши ложечку в шину.
  • Використовуйте мастило за потреби.
  • Почніть установку трубки, проштовхнувши шток клапана через отвір для штока клапана.
  • Цей перший крок може бути складним, оскільки ваші пальці, шток клапана та шина намагаються зайняти один і той самий простір одночасно.
  • Коли ви нарешті протягнете шток клапана, встановіть гайку зі старої трубки, щоб він не зісковзнув назад в обод.
  • Надуйте трубку рівно настільки, щоб надати їй трохи тіла; це допоможе вам уникнути защемлення ложками.
  • Якщо ви накачаєте шину занадто сильно, то не зможете вставити її в обод, коли це буде потрібно.
  • Вставте трубку в шину, намагаючись не перекрутити її.

Що підготувати

Без інструментів вам буде важко зняти камеру з велосипеда. Таким чином, підготуйте ці необхідні речі для заміни трубки.

Залежно від ваших уподобань, існує два способи заміни трубки для велосипеда. Дивіться нижче:

заміна, велосипеда, велосипед, шина, зняття, інструкція

Спосіб 1: Спочатку намистини, потім внутрішня трубка

Вам потрібно зняти колесо з велосипеда, щоб ви могли легко зняти покришку та трубку. Потім покладіть її на підставку для заміни шин для мотоциклів, ротором вниз.

Після того, як все налаштовано, зніміть замок обода за допомогою гайкового ключа.

Просуньте обод в шину за допомогою щипців для шин, щоб від’єднати камеру від обода.

Після розбиття намистини і після того, як ви знімете велосипед шина з обода, зніміть внутрішню камеру, потягнувши за шину. Однак переконайтеся, що частина покришки все ще залишається на ободі, коли ви вставляєте нову камеру.

Вставте внутрішню камеру між покришкою та ободом, починаючи з вентиля. Перед тим, як повністю вставити камеру, необхідно вставити шток клапана в його отвір.

Встановіть шину на місце, закріпивши її на ободі після того, як ви зможете повністю вставити нову камеру. Для зменшення тертя та легкого встановлення на обод можна використовувати мастило або дитячу присипку.

Накачайте камеру потрібним тиском, щоб шина була встановлена на ободі та щоб уникнути перенакачування.

Щоб забезпечити надійне з’єднання обода та шини, не забудьте затягнути замок обода за допомогою гайкового ключа після того, як ви виконали всі вищеописані дії.

Ось навчальне відео, яке допоможе вам візуалізувати, як зняти винос з велосипеда!

Спосіб 2: Спочатку внутрішня трубка, потім намистина

Після зняття ваше колесо від велосипед, встановіть його на монтажну підставку або на підлогу.

Щоб зняти велосипедну шину з обода, вставте праску між шиною та ободом. Потім натисніть на обод рукою, поки ви опускаєте обод на шайбу, поки шина повністю не вийде з обода.

Встановіть трубку на шину і накачайте її з достатнім тиском, щоб трубка стала на місце.

Потім встановіть шток клапана в отвір штока клапана за допомогою гайки, щоб трубка не вислизнула.

За допомогою шиномонтажки встановіть камеру назад на обод. Просто витягніть намистину, поки не дійдете до замка обода.

Після того, як камеру встановлено на обід, перевірте замок обода і затягніть його, коли все буде готово.

Загалом, заміна заміна передньої камери велосипеда така ж, як і при заміні задньої камери велосипеда.

Просто переконайтеся, що ви дотримуєтесь наведених вище кроків.

Поширені причини спущених шин у позашляховій їзді

Затискання трубки велосипеда з ободом колеса та шиною є однією з причин спускання шини велосипеда. Деякі вибирають заміна ця труба з надутими подушками, які мають кращу стійкість до проколів.

Найкращі практики, яких слід дотримуватися

Заміна велосипедна труба може бути складною, якщо ви не знаєте, що робите. Тож ось кілька порад, які допоможуть вам під час заміни трубки!

  • Вентиль – Вентилі для внутрішніх камер не однакові, тому переконайтеся, що у вас є правильний стиль або тип для вашого велосипеда, щоб уникнути пошкодження внутрішніх камер. Крім того, ніколи не затягуйте гайку на ободі, щоб уникнути проблем з шиною.
  • Мастило – так само, як і при заміні покришки, мастило для монтажу покришки важливе при встановленні трубки між шиною та ободом, оскільки воно зменшує тертя, що дозволяє збільшити термін служби трубки.
  • Не перетискайте камеру.Коли заміна внутрішню трубу вашого кросового велосипеда, переконайтеся, що ви робите це, не перетискаючи трубу, щоб уникнути її пошкодження. Також будьте обережні, вставляючи трубку, щоб уникнути складок на них.

Ознаки пошкодженої камери, яка потребує заміни

Якщо у вас спустило колесо або латка більше не працює, настав час замінити внутрішні камери. Інший спосіб дізнатися – перевірити тиск повітря та перевірити наявність витоків.

Поради щодо догляду за трубками та профілактики

Деякі з причин спущених шин – це зношеність, перенадуті камери та проколи. Щоб уникнути пошкодження внутрішніх камер, ось кілька порад для довідки!

Під час заміни покришки на велосипеді, як у відео про заміну покришки на Dirt Bike TV, перевірте також внутрішні камери, щоб переконатися, що вони у відмінній формі.

Правильний тиск повітря допоможе уникнути проколів на вашій камері. Рекомендований тиск – від 12 до 14 фунтів на квадратний дюйм (psi).

Прокол – одна з причин пошкодження камери. Таким чином, щоб уникнути цього, намагайтеся уникати їзди по сміттю або гострим предметам.

Щоб переконатися, що ваші внутрішні трубки завжди були у формі і в хорошому стані, рекомендується міняти їх кожні шість місяців.

При встановленні гайок або замків не затягуйте їх надто сильно, щоб не пошкодити камеру або шину.

Поширені запитання

Чи складно замінити камеру велосипеда?

Замінити велосипедну трубу насправді не так вже й складно. Просто дотримуйтесь інструкції інструкції вище, щоб легко зняти та встановити нову камеру за лічені хвилини.

Чи варто звертатися до професіонала?

Не здавайтеся, навіть не спробувавши. Однак, якщо ви хочете менше клопоту і вважаєте, що вам буде набагато зручніше, коли вашу камеру замінить професіонал, тоді вам варто звернутися до найближчої мотомайстерні.

Скільки коштує заміна вилки на велосипеді?

Як правило, внутрішня трубка для бруд велосипеди коштують від 20 до 30. Однак, якщо ви плануєте зробити заміну трубки професійно, це залежить від майстерні, але, можливо, вам доведеться витратити близько 25.

Які фактори слід враховувати при виборі трубки?

При виборі трубки потрібно враховувати наступне, щоб переконатися, що ваша запасна трубка підходить для вашого кросового велосипеда:

Товщина буде залежати від того, де ви катаєтеся. Наприклад, якщо ви їздите на позашляховому велосипеді, рекомендується використовувати більш товсту трубку, щоб зробити її більш стійкою до проколів.

На відміну від цього, для їзди по дорозі потрібно використовувати більш тонку трубку, тому що товста трубка буде перегріватися, що призведе до погіршення стану вашої трубки.

Існує два типи матеріалів, з яких виготовляють внутрішні трубки: бутилкаучук або синтетичний каучук та натуральний каучук.

Перший дешевший за натуральний каучук. Щодо експлуатаційних характеристик, то натуральний каучук ефективніше протистоїть проколам, але синтетичний каучук, як кажуть, краще старіє.

Розмір вашої трубки залежить від розміру вашої шини. Ви повинні мати правильний розмір, щоб уникнути перенадування або перетискання трубки.

Ось деякі з них грунтовий велосипед таблиця розмірів внутрішньої камери для довідки:

Чи існують конкретні марки покришок, рекомендовані для велосипедів?

Правильний бренд – це, як правило, питання переваги. Тим не менш, деякі з популярних і надійних брендів – це Bridgestone, Avon, Kenda і Continental.

Як замінити шину на кросовому велосипеді

Існує кілька способів зняти шкуру з кота. Те саме стосується зміни шин. Можливо, це не найкращий і не найшвидший спосіб, але він працює для мене і працює вже багато років. Ця техніка повинна позбавити вас від неприємностей в гаражі або на трасі.

У такій послідовності шина та втулка просто знімаються та одягаються на обод. Ця ж техніка використовується для встановлення нової шини або зняття камери для ремонту чи заміна. Незалежно від ситуації, зніміть клапанну камеру (навіть якщо шина спустила), щоб переконатися, що все повітря вийшло, і полегшити зняття шини, наскільки це можливо. Деякі ковпачки мають вбудовані ключі для видалення серцевини – чудова ідея, коли вам потрібно замінити шину в кущах. На один інструмент менше!

Більшість позашляхових дисків використовують фіксатор обода, який утримує борт шини на ободі, щоб запобігти ковзанню шини. Якщо шина ковзає по ободу, клапан витягується з внутрішньої камери, що призводить до миттєвого спускання шини. Одиночні замки обода не є проблемою. На деяких задніх колесах використовуються два або подвійні замки обода, що, безумовно, випробує ваше терпіння та навички шиномонтажу. Ослабте гайку і відкрутіть її до кінця, перш ніж повернути фіксатор обода назад до шини, щоб послабити його зчеплення.

БОРТОВИЙ ЗАМОК

Якщо ви міняєте спущену шину, борт часто виштовхується зі свого місця (при їзді на велосипеді зі спущеною шиною), і шина готова до того, щоб почати зніматися. Якщо ви просто міняєте шину, вам потрібно “зламати” борт, просунувши його до центру обода. Якщо він трохи впертий, використовуйте підставку збоку вашого товариша, щоб натиснути на шину до тих пір, поки борт не звільниться і його можна буде проштовхнути у виїмку обода.

Щоб зняти шину, мені подобається починати з замка обода. Я ставлю важіль для шин по обидва боки від замка обода, намагаючись не перетиснути трубку між важелем і ободом або шиною. Натисніть на шину з протилежного боку колеса, щоб переконатися, що борт прослизнув у заглиблення обода. Це дасть вам достатньо вільного місця, щоб натягнути бортовий гачок на обід. Починаючи з гальмівного диска, я можу обережно зачепити один або обидва важелі під диском, щоб діяти як третя рука.

ДРІБНІ ШМАТКИ

Найбільша помилка, яку я бачу, це намагання зняти занадто багато за один раз. Просто відкушуйте невеликий шматочок шини при кожному використанні важеля, і ви побачите, що для цього потрібно набагато менше зусиль. Якщо ви намагаєтесь занадто сильно, надлишковий тиск може призвести до перенапруження, згинання та розриву дротів у борту шини. Це зробить шину непридатною для використання, і вона, швидше за все, вибухне, коли ви будете її накачувати. Мені подобається використовувати три важелі для шини: один для утримання початкового положення, а два – для повільної роботи навколо шини з невеликим кроком, поки вона не зійде з обода.

Після того, як перша половина шини буде знята, простягніть руку і витягніть клапан камери з обода, щоб він не був напружений, коли ви будете витягувати камеру. Зніміть решту трубки, перш ніж намагатися зняти іншу сторону шини. Зверніть увагу, наскільки великий отвір клапана на цій Honda. Вентиль має великий розмір, тому, якщо шина зісковзне з обода, він нахилиться, що вказує на те, що шина потребує рихтування – сподіваємось, до того, як вентиль вирветься з трубки!

ШТОВХАЙТЕ ЇЇ ДУЖЕ ДОБРЕ

Повністю зняти шину з обода досить легко. Підніміть колесо так, щоб фіксатор обода знаходився внизу колеса. Переконайтеся, що нижня частина шини знаходиться у виїмці, потім вставте два важелі для шин і потягніть на себе. Натисніть з силою вниз, і шина повинна злетіти з обода. Якщо ви легка людина, можливо, доведеться трохи переконати його гумовим молотком.

ЗВОРОТНА ПСИХОЛОГІЯ

Встановлення шини (або монтаж нової шини) на обід – це, по суті, зворотна процедура. Я спочатку вставляю замок обода в шину, а потім кладу обод на землю, щоб можна було натягнути шину. Ви повинні натиснути на обидва борта шини, але переконайтеся, що верхня частина шини знаходиться над ободом. Продовжуйте крутити важелі, доки шина не зіскочить з обода. Якщо у вас подвійний ободковий замок, встановіть другий ободковий замок на обод тільки після того, як перша намистина опиниться над ободом.

Випробування нової шини шини: Перевірка безпеки

Забезпечте свою безпеку, провівши ретельну перевірку нової шини перед тим, як виїжджати на трасу.

Дуже важливо переконатися, що шина правильно встановлена, посаджена та накачана до рекомендованого тиску.

Нехтування цими заходами безпеки може призвести до серйозних нещасних випадків і травм.

Ось кілька кроків, яких слід дотримуватися при перевірці нової шини:

  • Перевірте, чи немає на шині видимих пошкоджень або дефектів, таких як порізи, проколи або випуклості. Це може призвести до несподіваного виходу шини з ладу під час їзди.
  • Переконайтеся, що шина правильно сидить на ободі, а обід належним чином ущільнений. Неправильна посадка може призвести до того, що шина зіскочить з обода під час їзди.
  • Використовуйте шина манометр для перевірки тиску в шинах. Переконайтеся, що шина накачана до рекомендованого виробником тиску. Недокачані шини можуть стати причиною поганої керованості, а перекачані – причиною розриву шини.
  • Регулярно контролюйте тиск в шинах, особливо перед кожною поїздкою. Шини з часом втрачають тиск, і їзда з низьким тиском може призвести до перегріву шини та виходу її з ладу. Підтримуючи тиск в шинах в межах рекомендованого діапазону, ви можете забезпечити оптимальну продуктивність та безпеку на трасі.

Обслуговування шин для шосейних велосипедів: Кращі практики

Щоб ваша їзда була плавною, а велосипед – безпечним, ви маєте переконатися, що дбаєте про свої надійні колеса якнайкраще.

Одним з найважливіших аспектів догляду за шинами вашого кросового велосипеда є підтримання правильного тиску в шинах.

Це не тільки забезпечить кращу керованість і продуктивність, але й продовжить термін служби ваших шин і запобіжить їхньому непотрібному зносу.

заміна, бруду, велосипед, шина, зняття, інструкція

Рекомендується перевіряти тиск в шинах перед кожною поїздкою і відповідно регулювати його, оскільки зміна температури або висоти над рівнем моря може вплинути на тиск.

Ще одним важливим аспектом догляду за шинами є регулярна перевірка зносу протектора.

Протектор ваших шин відповідає за зчеплення з поверхнею, по якій ви їдете.

Якщо протектор зношений, ви будете гірше контролювати велосипед і ризикуєте потрапити в аварію.

Щоб перевірити знос протектора, зверніть увагу на індикатори зносу на шині або використовуйте вимірювач глибини протектора.

Якщо глибина протектора нижче рекомендованого рівня, настав час замінити шини.

Слідкуючи за тиском в шинах та зносом протектора, ви забезпечите безпечнішу та приємнішу їзду.

Поширені запитання

Яка марка шин рекомендована для кросових велосипедів??

З мого досвіду, одними з найкращих брендів шин для кросових велосипедів є Michelin, Bridgestone та Dunlop.

Кожен бренд пропонує різні гумові суміші з різними перевагами та недоліками, такими як зчеплення та довговічність.

Важливо вибрати шину, яка відповідає вашому стилю їзди та місцевості.

Як часто слід замінювати шини для кросових велосипедів?

Я міняю шини на своєму кросовому велосипеді кожні 20-30 годин їзди або коли глибина протектора досягає 2 мм.

Фактори, що впливають на термін служби шин, включають стиль їзди, рельєф місцевості та тиск в шинах.

Належне обслуговування та перевірка можуть продовжити термін служби шини.

Чи можна використовувати безкамерні шини на бруд велосипедів?

Так, безкамерні шини можна використовувати на шосейних велосипедах.

Переваги включають покращене зчеплення, кращу стійкість до проколів та меншу вагу.

Для переходу з камерних шин на безкамерні потрібні безкамерний обід, герметик та шток безкамерного клапана.

Який тиск в шинах потрібен для кросових велосипедів?

Для підтримки мого бруд Я регулярно перевіряю глибину протектора та регулюю тиск у шинах.

Я також враховую, як температура впливає на тиск в шинах, і регулюю його відповідно.

Правильне обслуговування забезпечує оптимальну продуктивність і безпеку на трасах.

Чи потрібно балансувати грязьові шини велосипед шини?

Дебати про балансування для ґрунтових велосипедні шини продовжують.

Дехто стверджує, що це необхідно для плавної їзди і довшого терміну служби шина життя, в той час як інші стверджують, що для бездоріжжя це не обов’язково.

Методи балансування, які можна зробити своїми руками, включають використання гир або мішків з піском і можуть бути легко виконані в домашніх умовах.

Висновок

На закінчення, заміна шини на велосипеді може здатися спочатку страшною справою, але з правильними інструментами і знаннями це може бути відносно простим завданням.

Не забувайте завжди ставити безпеку на перше місце, одягаючи відповідне спорядження та вживаючи необхідних заходів обережності.

Коли зняття стару шину, не поспішайте і будьте обережні, щоб не пошкодити обід або внутрішню камеру.

Перед встановленням нової шини ретельно перевірте ці компоненти, щоб переконатися, що вони в хорошому стані.

Скористайтеся наведеними порадами та підказками, щоб зробити процес встановлення шини простішим та легшим.

Переконайтеся, що шина правильно встановлена і накачана до потрібного тиску, перш ніж випробовувати її на дорозі або треку.

Нарешті, підтримка вашого бруду велосипед шини мають вирішальне значення для безпеки та оптимальної роботи.

Регулярно перевіряйте тиск в шинах і знос протектора, а також замінюйте шини, коли це необхідно.

Дотримуючись цих рекомендацій, ви зможете забезпечити безпечну та приємну їзду.

s:

Я Ерік Майлз. Я допомагаю велосипедистам різного віку та початківцям зрозуміти, як покращити свій досвід їзди на велосипеді. Мені подобається вирішувати проблеми людей.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top