Ремонт шин для кросових мотоциклів. Інструменти для заміни шин

П’ять порад, які допоможуть вам впоратися з пошкодженнями на шинах трубчастого типу

Ніхто з нас не любить спускати шини, але часто можна визначити, наскільки досвідчений мотоцикліст, по тому, як він реагує на прокол на покришках трубчастого типу. Нові гонщики пригод, як правило, піднімають кулаки вгору і проклинають мотоциклетних богів. Ветерани просто приступають до справи, тому що вони знають, що прокол мотоцикла ремонт це лише 15 хвилин в день, якщо ви практикуєтесь, і 25, якщо ви трохи іржавієте.

Ось п’ять порад, які допоможуть полегшити біль від неминучого спускання колеса. Будемо вважати, що ви знаєте, як зняти колеса з вашого велосипед і маєте при собі відповідні інструменти для роботи.

) Ви не сильніші за шину

Розташуйте бортову камеру в центрі падіння, і у вас буде більше місця на протилежному боці, щоб поставити шину на ложку.

Мотошини, як і автомобільні, мають сталеві дроти, вбудовані в боковини, щоб утримувати шину жорсткою і на колесі. Уявіть собі дроти як обручі, і пам’ятайте, що вони не розтягнуться, як би ви не старалися. Якщо ви витягнете одну сторону, протилежна сторона увійде всередину.

Зауважте також, що окружність борта шини менша за зовнішню кромку колеса, на яке вона має надягатися. Тож як взагалі можливо встановити шину на колесо??

бруд, велосипед, шина, ремонт, заміна

Секрет у центрі колеса. Ця частина колеса має кілька назв, але ми назвемо її центром падіння, тому що вона “падає” в напрямку до втулки. Окружність колеса менша в центрі спуску. Помістіть борт шини в центр падіння, і вам буде легше натягнути протилежний бік борта на зовнішню кромку обода. Мораль цієї історії: Якщо ви потієте, ви робите це неправильно.

) Ваш велосипед має вбудований вимикач

Деякі пригодницькі велосипеди, а також багато дуал-спортивних велосипедів мають ободи з бортами безпеки, які являють собою підняту область біля внутрішньої кромки обода, призначену для утримання шини на місці в разі спущеного колеса. Вони підвищують безпеку, але можуть зробити видалення борта шини від обода справжньою рутиною.

Перша техніка, яку варто спробувати, – просто натиснути на шайбу руками. Часто це все, що потрібно. Якщо це не вдається, спробуйте наступити на шайбу черевиком. Покладіть на неї всю свою вагу (переконайтеся, що гальмівний диск піднятий, інакше ви можете його пошкодити). Стрибайте вгору-вниз. Використовуйте обидві ноги.

Інший метод – використовувати свій велосипед як розбивач намистин, за умови, що він має центральну підставку. Спочатку закріпіть центральну стійку на місці, прив’язавши її до переднього колеса, щоб вона випадково не покотилася вперед. Далі витягніть підставку для ніг, покладіть шина під неї так, щоб підніжка підставки опиралася на край бусинки, а потім нахиліть велосипед так, щоб бусинка тріснула. Переверніть шину і зробіть іншу сторону.

Ви також можете використовувати праску для шин як молоток для розбивання бісеру для впертих намистин. Працюйте ними між шиною та ободом, спочатку обличчям догори, на невеликій ділянці. Коли ви створюєте зазор, поверніть ложки так, щоб вони були звернені вниз і могли протиснутися між ободом і шиною. Продовжуйте працювати ними навколо, і розрив буде збільшуватися. Це багато роботи, але врешті-решт намистинка відклеїться. Motion Pro також випускає набір шиномонтажних прасок з вбудованим бормашиною, яка спрощує завдання.

Якщо нічого не допомагає, є “ядерний” варіант: поїздити на велосипеді, дуже повільно, недовго. Спущене колесо генерує багато тертя і тепла. Шина почне корчитися, що призведе до розхитування борта. Примітка: Це рекомендується тільки для задніх спущених коліс. Вкрай складно контролювати велосипед зі спущеною передньою шиною.

) Змащування шин: Друг і ворог

Якщо ви змастите борт шини мильною водою, це може полегшити ковзання шини по ободу, але мастило також полегшить її зворотне зісковзування.

Існує думка, що змащення борта шини полегшує посадку на колесо та зняття з нього. І це правильно: за допомогою шинного мастила, мила з водою, Windex і т.д. обід буде набагато легше ковзати по зовнішній кромці колеса.

Але це також означає, що борт може так само легко зісковзнути назад, коли ви намагаєтесь одягнути шину на обід. Ви надягнете одну частину намистини, а сторона під кутом близько 90 градусів зісковзне назад. Якщо у вас немає Bead Buddy або чогось подібного, ви відчуєте, що вам потрібно три руки, щоб виконати роботу. Що робити, якщо у вас немає Bead Buddy, або у вас закінчилося мастило на трасі?

Відповідь – практикуйте свою техніку, поки не зможете швидко зміна трубку з двома нитками шина праски, нічого більше. Встаньте на край (спущеної) шини на 180 градусів навпроти того місця, де ви працюєте монтировкою, щоб переконатися, що бусинка знаходиться в центрі падіння обода. Зробіть це правильно, і помірний тиск праскою перемістить шайбу прямо по ободу, без мастила. Насправді, бусинка з більшою ймовірністю залишиться на місці, якщо вона не буде слизькою.

Інструменти

З роками я накопичив усі необхідні інструменти зміна a бруд велосипедна шина. Я почав з 2 вигнутих прасок для шин, а потім перейшов на 3 ложки, вивчивши пару трюків, щоб полегшити заміну. Після боротьби і роздумів: “Має бути простіший спосіб зробити це”!,” Я дізнався про використання Bead Buddy, знімача штока шини, мастила для шиномонтажу і, нарешті, спеціального стенду для шин. Ось пост, де я розповідаю про всі інструменти, які я використовую.

Шина та внутрішня труба

Шини, які я міняю і вдягаю – обидві передні шини Dunlop Geomax MX32. У мене був запасний комплект, на якому я проїхав лише пару перегонів. Я також повторно використовую свою надміцну мотоциклетну камеру Bridgestone Ultra Heavy Duty.

Деякі інші предмети – це стрічка для зняття покришок, дитяча присипка та мастило для монтажу шин. Врешті-решт, я використовував чорний спрей для змащення шин, але ви можете придбати спеціальне мастило для шин, а також засіб для миття вікон, хоча він швидко випаровується і іноді може засохнути на вас.

Знімаю колесо

Першим кроком для заміни шини на кросовому велосипеді є її демонтаж. Щоб зняти переднє колесо, покладіть руку велосипед на підставці або мотоциклетному підйомнику підніміть переднє колесо від землі. Зніміть гайку осі, а потім ослабте 4 стяжні болти осі. Щоб зняти вісь, ви можете використовувати Т-подібний ключ або подовжувач з храповиком, щоб проштовхнути вісь через вушка вилки.

Бруд Підйомник для велосипеда Гайка осі Затискні болти вилки Т-подібний ключ Проштовхування осі через вилки Передня вісь

Зауваження перед технічним обслуговуванням

  • Повністю зніміть клапан Шредера зі штока клапана. Навіть якщо трубка розірвана або проколота, все одно ідеально мати відкритий вентиль. Якщо у вас немає інструменту для штока клапана, випустіть якомога більше повітря. Якщо у вас є гайка штока клапана, зніміть її та збережіть.
  • Ослабте контргайку обода, але не знімайте її. Натисніть на замок обода, щоб переконатися, що він вільний.
  • Піднявши гальмівний ротор, зламайте борт шини, сильно натиснувши на протилежні сторони обода.
  • Почніть знімати шину з протилежного боку від замка обода.
  • Використовуйте мастило за потреби – тут я використовую свої захисні щитки для ободів, тому що це найважча частина демонтажу.
  • Проведіть першою ложкою між бортом і кромкою обода вгору і відсуньте шину від обода. Зробіть все можливе, щоб просунутись повз гніздо для бісеру. Якщо ви пошкодили центр обода, ви можете легко відшліфувати його до гладкості; сидіння для бісеру – це трохи більше роботи.
  • Візьміть другу ложку, губу вниз, зачепіть шину, прикладіть тиск, але не намагайтеся витягнути шину на обод.
  • Вільною рукою натисніть на протилежну сторону обода, щоб опустити шину в центр обода.
  • Тепер витягніть шину над ободом.
  • Пройдіть навколо обода в обох напрямках, закінчуючи замком обода.
  • Знявши першу сторону, витягніть стару камеру з шини.
  • Переверніть колесо і, починаючи з протилежного боку від замка обода, завершіть зняття шини з обода.
  • Цього разу використовуйте ложки з піднятим кінчиком і витягніть обід з шини.

Огляньте і очистіть обід

  • Скористайтеся цією можливістю, щоб почистити та оглянути обод і замок обода.
  • Я мию і чищу обод за допомогою CLR; потім повторно мию його, щоб видалити залишки хімікатів.
  • Чистий обід – це хороша основа для довговічності трубки та шини.

Якщо ви просто міняєте камеру, перевірте, скільки років вашій шині, перш ніж встановлювати її. Можливо, ви захочете подивитися на нову, поки вона здебільшого вимкнена.

Щоб знайти дату виготовлення, знайдіть овальний штамп на боковині. Останні чотири цифри вкажуть вам, коли ваша шина була виготовлена. Перші дві цифри – це тиждень, а останні дві – рік.

Отже, ця шина була виготовлена на 20-му тижні 2005 року.

Перевірте шину, чи вона є направленою. Якщо це так, на боковині буде стрілка, що вказує на напрямок обертання. Вам потрібно буде зорієнтувати обод і шину відповідно.

Наприклад, якщо переднє гальмо знаходиться на лівій вилці, покладіть обод ротором донизу. Коли ви дивитеся вгору від ротора, стрілка на шині повинна вказувати вліво.

Якщо стрілки немає, ваша шина є двонаправленою, і ви можете встановити її в будь-який бік.

Якщо ви обслуговували обід, переконайтеся, що ви перевстановили замок обода!

Існує два способи встановити шину. Ви можете встановити першу шайбу, а потім трубку, або трубку, а потім першу шайбу Я покажу вам обидва методи, починаючи з шайби, а потім трубки

Незалежно від того, який метод ви використовуєте, гайка штока клапана йде на всередині обода. Я знаю, що це здається нелогічним, але на це є вагома причина. Гайка підтримує шток клапана і захищає гуму в місці з’єднання штока клапана від тертя об внутрішню частину обода.

Але що більш важливо, коли гайка знаходиться всередині, шток клапана має більший бічний хід, якщо ваша труба зміститься, що допомагає уникнути пошкодження.

Спосіб №1 – Нанизати на трубку

  • Щоб почати встановлення, підніміть шину і натисніть зверху вниз, це трохи відкриє шину і дозволить вам вставити замок обода.
  • Переконайтеся, що ротор гальма спрямований до шини, коли ви стартуєте, це гарантує, що ротор буде звернений догори під час встановлення.
  • Покладіть ротор колеса стороною вниз.
  • Опустивши ложки губами донизу, просуньте обід в шину.
  • За потреби змастіть трубку мастилом.
  • Почніть встановлювати камеру, проштовхнувши шток клапана через отвір для штока клапана.
  • Цей перший крок може бути складним, оскільки ваші пальці, шток клапана та шина намагаються одночасно зайняти один і той самий простір.
  • Коли ви нарешті витягнете шток клапана, встановіть гайку зі старої трубки, щоб він не зісковзнув назад в обод.
  • Надуйте камеру рівно настільки, щоб вона набула об’єму; це допоможе вам не перетиснути її ложками.
  • Якщо ви накачаєте шину занадто сильно, ви не зможете вставити її в обод, коли вам це буде потрібно.
  • Вставте трубку в шину, намагаючись не перекрутити її.

Закінчіть установку шини

  • Ви хочете закінчити установку подалі від штока клапана та замка обода, тому встановіть тримач нитки приблизно на відстані 6 дюймів від цільової кінцевої точки.
  • Почніть з протилежного боку штока клапана.
  • З вашим шина ложки губи вниз, почніть витягувати шину шина в обод. Робіть невеликі укуси і використовуйте мастило за потреби.
  • Чим ближче до кінця, тим важче буде встановлювати шину, і саме тут потрібно не поспішати.
  • На цьому етапі дуже легко пошкодити обід і шину, тому будьте терплячі і використовуйте стільки мастила, скільки потрібно.
  • Коли вам залишиться встановити близько 12 дюймів шини, ви отримаєте великий звис.
  • Встановіть ложки на одному кінці вильоту, а потім натисніть на протилежний бік шини. Це допоможе опустити шину в центр обода і дасть вам достатньо місця для завершення монтажу.
  • За необхідності просуньте протилежну сторону шини в центр обода.
  • В самому кінці установки ви можете зіткнутися з кількома сантиметрами шини, які не хочуть ковзати по ободу, і ви не зможете помістити третю ложку під борт.
  • Візьміть обидві ручки ложок в одну руку, а потім добре вдарте по боковині ручкою третьої ложки, щоб завершити роботу. Намагайтеся уникати удару по шайбі.
  • Мій клапан був зміщений під час встановлення, тому я збираюся встановити кульку тут, щоб переконатися, що вона сидить правильно, а потім випустити повітря і повторно вирівняти шток клапана після встановлення колеса на велосипед.
  • Не перевищуйте 30 PSI під час посадки намистини. Якщо у вас тиск 30 фунтів на квадратний дюйм, а шайба не сідає, здуйте камеру, перевірте шайбу і спробуйте ще раз.
  • Не затягуйте замок обода, поки після ви не посадили намистину. Якщо ви затягнете його раніше, ви можете зафіксувати шайбу занадто глибоко в ободі. Тоді решта шини не буде сидіти належним чином.
  • На завершення встановлення я наношу трохи гумового мастила на шток клапана та отвір замка обода.
  • Після того, як я посадив мастило на шток клапана за допомогою гайки від старої трубки, я встановлюю ковпачок штока клапана, а потім затягую зовнішню гайку до ковпачка, фіксуючи її.
  • Це не обов’язково, але я люблю гідроізолювати свій обід якомога більше.
бруд, велосипед, шина, ремонт, заміна

Використовуючи правильні інструменти та відповідні техніки, вам знадобиться лише близько 10 хвилин, щоб полагодити шину змінити ваша шина. Єдине, з чим у вас можуть виникнути проблеми, – це шток клапана; вони рідко роблять те, що ви від них хочете!

Як полагодити спущену шину на бездоріжжі

Любителі бездоріжжя погодяться, що немає нічого гіршого, ніж спустити шину посеред пригоди на бездоріжжі. Спускання колеса на бездоріжжі неминуче, коли гілки, каміння та інші перешкоди можуть легко пробити боковину. Спущене колесо в глушині може стати проблемою, коли евакуатор не виїде на бездоріжжя, щоб допомогти, а мобільний зв’язок мінімальний. Якщо ви любите подорожувати по бездоріжжю, важливо знати, що робити, якщо у вас спустило колесо посеред бездоріжжя. Ось кілька порад, що робити, якщо у вашого кросового велосипеда або квадроцикла спустило колесо під час бездоріжжя.

Якщо у вас коли-небудь спустило колесо в глушині, важливо не тільки знати, як ремонт це самостійно, але також мати належні інструменти для його ремонту. Мати під рукою набір інструментів на випадок, якщо вам потрібно буде виконати екстрений ремонт, щоб продовжити рух. Переконайтеся, що в наборі інструментів є всі необхідні інструменти для зняття переднього та заднього колеса. Цей набір інструментів для надзвичайних ситуацій повинен допомогти вам принаймні отримати по бруду велосипед або квадроцикл назад до вашого місця розташування.

Ось кілька обов’язкових інструментів:

Оцінити ситуацію:

Де б не залишив вас ваш транспортний засіб Powersports, переконайтеся, що ви знайшли безпечне місце, щоб полагодити ваш пристрій. Намагайтеся не їздити на своїх грунтовий велосипед Не можна їздити на велосипеді або квадроциклі зі спущеним колесом, оскільки це може пошкодити боковину і зробити ситуацію набагато гіршою, ніж вона була. Рекомендується припинити їзду і знайти рівну і тверду поверхню для роботи з вашим пристроєм. Переконайтеся, що вибране вами місце знаходиться подалі від траси та інших велосипедистів, які можуть проїжджати повз.

Найзручніший спосіб полагодити спущену шину (особливо для квадроцикла) – це підкачати шину. Оскільки шина якщо не має внутрішньої камери, ви можете залатати прокол прямо на покришці. Цей метод є найпростішим, оскільки вам не потрібно знімати шину з транспортного засобу. Огляньте шину та знайдіть прокол. Якщо прокол невеликий, його часто можна залатати простіше і швидше, ніж замінити на запасне колесо. Як тільки ви знайдете його, підключіть нам прокол, і все готово. Зверніть увагу, що цей спосіб фіксації шини є тимчасовим. Після того, як ви безпечно повернете свій пристрій додому, ви повинні належним чином відремонтувати шину.

Порада від інсайдера: Для того, щоб заткнути шину, ви повинні мати під рукою набір для ремонту спущених шин.

Носіть з собою запасну камеру:

Прокол шини на бездоріжжі став настільки поширеним явищем, що багато водіїв завжди мають при собі запасну камеру. Таким чином, якщо спущена шина викликана проколом, який неможливо виправити, то все, що вам потрібно зробити, це замінити камеру. Перше, що ви повинні зробити, це зняти шину з велосипеда і вийняти камеру. Огляньте камеру та знайдіть будь-які защемлення або проколи. Якщо камеру було проколото, обов’язково зазирніть всередину шини і витягніть предмет, який її пробив. Після того, як шина буде чистою, вставте нову камеру.

Якщо пошкодження вашої шини мінімальне або у вас немає запасної внутрішньої камери для вашої шини, вам доведеться відремонтувати камеру. Добре те, що відремонтувати внутрішню камеру досить легко. Для того, щоб полагодити камеру, ви повинні мати під рукою набір для ремонту проколів. Спочатку потрібно зняти шину з велосипеда і знайти місце проколу, щоб можна було його залатати. Майте на увазі, що залатана внутрішня камера не є остаточним рішенням проблеми. Залатавши шину, ви зможете дістатися додому, де зможете зміна внутрішню камеру на нову.

Порада від інсайдера: якщо ви продовжуєте їздити із залатаною камерою, є велика ймовірність того, що шина може лопнути або протікати.

Висновок:

Позашляховик на мотоциклі бруд велосипед або квадроцикл дарує відчуття гострих відчуттів та пригод, але дуже прикро, коли все це закінчується через спустивше колесо. Позашляхові спущені шини є надзвичайно поширеним явищем через різні предмети, які можуть заважати і проколоти ваші шини. Важливо мати при собі запасне колесо та/або камеру, а також хороший ремонтний комплект, щоб не залишитися на узбіччі. Якщо ви зможете полагодити спущене колесо, ви будете готові знову їхати в найкоротші терміни.

Використовуйте ремонтний комплект

Один із способів впоратися зі спущеною шиною мотоцикла, особливо якщо ви застрягли, – це полагодити її самостійно. Шина ремонт комплекти відносно прості у використанні, і вони легко пакуються під сидінням або у вашому спорядженні. Хоча деякі пошкоджені шини не підлягають ремонту ремонт, варто спробувати підкачати шину, коли у вас закінчуються можливості, а до станції техобслуговування ви не доїдете. Майте на увазі, що якщо прокол знаходиться занадто близько до боковини, заглушка не завжди є найбезпечнішим рішенням для ремонту шини.

Переносити стиснене повітря

Стиснене повітря не обов’язково вирішить проблему зі спущеним колесом, але воно, безумовно, може врятувати ситуацію, якщо у вас повільно протікає колесо або вам потрібно підкачати шину після ремонту. Візьміть з собою невеликий балончик зі стисненим повітрям, і вам не доведеться покладатися на станції технічного обслуговування, щоб докачати шину для підтримання належного тиску.

Чи можна використовувати слиз?

Шинний слиз (також відомий як гуп) – це в’язкий матеріал, який розбризкується всередині спущеної шини і діє як герметик. Це рішення для спущених шин є суперечливим, деякі клянуться ним, а інші швидко вказують на його небезпеку, але оскільки ми не тестували його на власному досвіді, ми не будемо ні рекомендувати, ні відмовляти від його використання. Однак варто врахувати той факт, що якщо ви застрягли далеко від допомоги, можливо, у ваших інтересах розглядати це як короткострокове рішення, яке допоможе вам, як мінімум, убезпечити себе.

Думаємо наперед на наступний раз

Хоча іноді неможливо уникнути спускання колеса, є способи підготуватися до цього, якщо ви все ж таки опинилися в скрутному становищі. Для початку переконайтеся, що ви регулярно перевіряєте рівень тиску в шинах, оскільки їзда з низьким тиском може призвести до передчасного зносу шин і, врешті-решт, до спускання колеса.

Ви також захочете підготуватися до несподіванок, упакувавши набір для ремонту шин у свою туристичну аварійну сумку, а також включивши балончики зі стисненим повітрям та/або слизом, якщо дозволяє місце.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top