E bike tax break. State & Local e-Bikes Rebates and Tax Credits Conclusion

Electric Bike Rebates Coming to Washington State

  • The WA state Legislature approved 5 million for rebates of up to 450,200 for electric bike purchases.
  • У бюджеті штату також закладено 5000 мільйонів на створення програм кредитування е-велосипедів.

Штат Вашингтон став восьмим штатом штатом який схвалив знижки або стимули для придбання електричних велосипедів – важливого інструменту для пересадки більшої кількості людей з автомобілів на велосипеди для досягнення цілей клімату, рівності та сталого розвитку.

Уряд. Джей Інслі нещодавно підписав закон про бюджетний пакет, який передбачає виділення до 7 мільйонів протягом наступних двох років на підтримку купівлі електровелосипедів та створення “бібліотек позичок” для електровелосипедів.”

Програма стимулювання дозволить покупцям електровелосипедів отримати знижку в 300 грн у кожній точці продажу незалежно від їхнього доходу. Особи з нижчими доходами можуть отримати знижки до 450 200. Домогосподарства з доходами на рівні або нижче 80 відсотків від середнього доходу в окрузі матимуть право на вищу знижку.

Запропонований закон виділить 5 мільйонів на ці знижки. Покупки повинні будуть здійснюватися в звичайних велосипедних магазинах, а не в Інтернеті, і на знижки може претендувати обладнання, пов’язане з велосипедами.

Додаткові 5000 мільйонів будуть використані для створення програм кредитування е-велосипедів, якими керуватимуть муніципалітети, підприємства, племена або некомерційні організації.

Ці стимули для електричних велосипедів були головним пріоритетом політики Washington Bikes, яка довела, що е-велосипеди є доступним і справедливим способом зменшити забруднення клімату від транспорту.

“Ці інвестиції штату в доступність електровелосипедів означають, що набагато більше жителів Вашингтона матимуть можливість володіти або позичати електровелосипед, незалежно від рівня їхнього доходу”, – сказала Вікі Кларк, директорка з питань політики Washington Bikes. “Електровелосипеди дають людям можливість пересуватися доступно, раціонально та ефективно без автотранспорту. Ці інвестиції дозволять зменшити викиди забруднюючих речовин у штаті Вашингтон штат“забруднення клімату від транспорту, дозволивши більшій кількості людей повісити ключі від автомобіля і крутити педалі замість цього”.”

У найближчі місяці відділ активного транспорту Департаменту транспорту штату Вашингтон розробить дві програми стимулювання, ймовірно, використовуючи успішну програму знижок у Денвері як модель. Незрозуміло, коли знижки будуть доступні споживачам.

“Пільги на е-велосипеди штат зараз є багато роботи по впровадженню цих програм стимулювання, і ми сподіваємося, що вони будуть доступні споживачам у 2024 році”, – сказав Кларк.

велосипед, державний, місцевий, електровелосипеди, знижки, кредити

Зростаючий національний рух за е-велосипеди

Вашингтон державний“заохочення” на е-велосипеди змодельовані на основі успішних програм в інших штатах та муніципалітетах, включаючи дуже популярну знижку в Денвері, що діє в точках продажу.

Вашингтон приєднується до Каліфорнії, Колорадо, Коннектикуту, Гаваїв, Массачусетсу, Род-Айленду та Вермонту з загальнодержавною програмою стимулювання е-велосипедів-велосипед Програми стимулювання, за даними Транспортного дослідницького та освітнього центру при Портлендському державному університеті. Ці загальнодержавні програми є одними з 142 запропонованих або діючих програм знижок та заохочень, запропонованих штатами, провінціями, муніципалітетами, комунальними службами, некомерційними організаціями та підприємствами по всій Північній Америці, згідно з даними Центру стимулювання розвитку електровелосипедів.

Багато досліджень показують, що люди, які володіють електровелосипедами, менше їздять за кермом, а деякі взагалі відмовляються від володіння автомобілем.

“Похвала законодавцям і губернатору за те, що вони схвалили ці витрати, і особливо голові транспортного комітету Сенату Марко Лііасу за те, що він визначив пріоритетність цих стимулів у складний бюджетний рік”, – сказав Кларк. “Ми також дякуємо сенатору Шерон Шовмейк, яка сама є завзятим електровелосипедистом, за її лідерство у формуванні та підтримці цих стимулів на рівні штату протягом останніх кількох років”.”

Шовмейк, Д-Беллінгем, їздить на е-велосипеді на свою роботу професора економіки навколишнього середовища в Західному державному університеті. Шемейк сказала, що сприяння використанню електровелосипедів не тільки зменшує забруднення клімату, але й усуває проблеми з паркуванням, високими автомобільними платежами та заторами на дорогах.

Бібліотеки, що видають електровелосипеди напрокат

Кларк сказав, що програми кредитування допоможуть збільшити використання електричних велосипедів, дозволяючи людям, які не готові до володіння, тим не менш, отримати доступ до них е-велосипедів-чи то за допомогою довгострокових або короткострокових кредитів, чи навіть угод “кредит на купівлю”.

“Washington Bikes та наша партнерська організація Cascade Bicycle Club із задоволенням співпрацюють з штат та всіма зацікавленими сторонами щодо того, як створити ці програми кредитування е-велосипедів”, – сказав Кларк. “Програми каршерінгу довели, що людям не обов’язково володіти автомобілями, які можуть бути величезними витратами та клопотами для багатьох сімей, які лише зрідка користуються автомобілем”.”

“Програми кредитування електровелосипедів працюють за тим же принципом. Ми вважаємо, що вони стануть чудовим рішенням для цікавих до електровелосипедів людей або сімей, які, можливо, захочуть побачити, як електровелосипед впишеться в їхній спосіб життя, перш ніж купувати його, або для людей, які потребують короткострокового варіанту мобільності, відмінного від автомобіля”, – сказав Кларк.

Вашингтон

По всьому штату Вашингтон: В даний час законодавці Сенату і Палати представників розглядають пропозицію про надання податкового кредиту в розмірі 1000 доларів на всі покупки електровелосипедів, з передбачуваним капіталом в 100 мільйонів доларів.

Крім того, Законодавча палата штату Вашингтон запропонувала додатково звільнити від сплати податків на аксесуари до електровелосипедів, а також на всі покупки електровелосипедів, на суму 200 доларів. Наразі попередня ініціатива слугує лише тестом, щоб перевірити, чи можуть продажі електровелосипедів зрости зі скасуванням податкових пільг.

Вермонт

У штаті Вермонт: У Комітеті з питань транспорту. Наразі існує законопроект, що пропонує від 200 до 400 доларів знижки, який все ще перебуває на розгляді в законодавчих органах штату Вермонт.

Сума знижки відповідає вашій загальній зарплаті. ті, хто має нижчий дохід, звертатимуть увагу на вищий ешелон у згаданому діапазоні знижок.

Зони обслуговування WEC (Washington Electric Coop): Хоча члени Washington Electric Coop мають право на знижку в розмірі 200 доларів, якщо вони купують електровелосипед у штаті. ініціатива втратить чинність після закінчення цього року.

Наразі існує лише стільки інформації про те, що станеться після закінчення терміну його дії.

Стоу: Ми можемо подякувати електричному відділу Стоу за те, що він надав нам чудовий вибір отримати знижку 200 після покупки. Пам’ятайте, що ця ініціатива поширюється лише на покупки електровелосипедів класу 1.

Якщо ви можете відповідати попереднім критеріям. знайдіть і заповніть офіційну онлайн-заявку та надайте квитанцію, якщо ви бажаєте отримати цю знижку.

Колчестер та околиці: Якщо ви є клієнтом Green Mountain Power, який бажає подбати про навколишнє середовище, накопичуючи милі на електровелосипеді замість автомобільних миль. знижку 200 можна зробити на всі покупки електронних велосипедів у місцевий роздрібні торговці.

Щоб отримати право на цю економію, вам потрібно пред’явити наступні документи. Енергетичний звіт Green Mountain Power, офіційну адресу та номер рахунку. Ви можете отримати знижку, якщо надасте попередні заяви.

Верхня Долина, Монпельє, Браттлборо: Кілька партнерів по всьому штату, зокрема Місцевий Motion, в даний час пропонує бібліотеки електровелосипедів всім жителям штату, які бажають безкоштовно протестувати новий електровелосипед.

Якщо ви зацікавлені в цьому, вам потрібно пам’ятати, що всі е-велосипеди потрібно попередньо забронювати заздалегідь, поряд із загальною доступністю прокату електровелосипедів з четверга по понеділок.

Берлінгтон: Інтернет-магазини та місцевий магазини пропонують знижку 200 на всі покупки електровелосипедів для жителів Берлінгтона. Для онлайн-покупок вам потрібно буде зробити наступне: подати заявку одразу після завершення покупки, щоб отримати знижку.

З іншого боку, отримання знижки від місцевий магазини можливі лише за умови надання посвідчення особи та листа з офіційною адресою; купон на знижку 200 буде надано, люб’язно наданий відділом електрики міста Берлінгтон (зверніть увагу, що ця програма закінчується 31 грудня).

велосипед, державний, місцевий, електровелосипеди, знижки, кредити

Селище Свонтон, селище Орлеан, електричне управління Нортфілда, управління водопостачання Моррісвілля, електричне управління Ліндонвіля, електричне управління Ладлоу, селище Джексонвіля, селище Джонсона, електричне управління Хардвіка, селище Еносбург-Фоллз, селище Бартон: Ви можете отримати знижку 100 через Управління громадського електропостачання штату Вермонт на всі електронні-велосипед покупки або комплекти для модернізації.

Це можна зробити в Інтернеті, заповнивши форму та надіславши підтвердження покупки разом із велосипедофіційний серійний номер велосипеда. Після цього ви отримаєте право на знижку після покупки (у вас є час до останнього дня року, щоб подати запит).

Техас

Остін: Знижка на електровелосипеди у розмірі 300 доларів США чекає на всіх клієнтів Austin Energy, які здійснили відповідні покупки. Коротше кажучи. вартість електровелосипеда безпосередньо впливає на розмір знижки.

Щоб отримати знижку на електровелосипеди, ви повинні бути у списку затверджених дилерів Austin Energy. Нарешті, пам’ятайте, що заявка повинна бути подана протягом 60 днів з моменту покупки.

Попит є, а вартість низька

У квітні минулого року місто Денвер почало пропонувати миттєві знижки на покупки електровелосипедів, включаючи премію для мешканців, які відповідають критеріям доходу, та додатковий стимул для вантажних електровелосипедів (гірські електровелосипеди не підпадають під дію програми). Вона була настільки популярною, що лише за три тижні було подано 3 000 заявок, що тимчасово зупинило програму. Примітно, що більше половини знижок, наданих у першому раунді, отримали покупці з високим рівнем доходу, що є переконливою ознакою того, що велосипеди використовуються для повсякденного пересування. Каліфорнія розпочне власну програму знижок на е-велосипеди пізніше цього року, і очікування настільки ж високі.

Вартість федерального кредиту на електровелосипеди, порівняно з податковим кредитом на електромобілі, вища, ніж ви можете собі уявити. Офіційна оцінка витрат Об’єднаного бюджетного комітету для початкового податкового кредиту на велосипеди в BBB становила 7.4 мільярди за 10 років, майже ідентично вартість податкового кредиту на електромобілі для нових транспортних засобів у поточному законопроекті (вживані електромобілі отримують власну бюджетну оцінку). Але це порівняння не враховує прогнозований попит на обидва варіанти. Вартість податкового кредиту на електромобілі передбачає, що протягом наступного десятиліття буде продано 1 мільйон нових електромобілів, що відповідають вимогам. Для порівняння, бюджетна оцінка податкового кредиту на електровелосипеди базується на передбачуваному обсязі продажів, який буквально в 10 разів перевищує цей показник. Це може бути реалістично: велосипед компанії продали майже 900 000 електровелосипедів тільки в минулому році в США.S., значно випереджаючи продажі електромобілів.

Кредит Денвера ілюструє математику. З тих 3 000 початкових заявок місто видало 863 знижок у першому раунді на загальну суму 716 156, що означає, що кожна покупка е-велосипеда коштувала приблизно 10-ту частину максимального податкового кредиту, запропонованого покупцям електромобілів у федеральному законопроекті. Подумайте про це: за ту саму ціну за одне десятиліття ми могли б замінити мільйон автомобілів внутрішнього згоряння на електромобілі, або ж передати 10 мільйонів електровелосипедів у руки велосипедистів, щоб замінити поїздки на автомобілі. Візьміть кліматичне втручання, яке в 10 разів перевищує кількість продажів електромобілів, щонайменше в 10 разів ефективніше стримує викиди CO2 і коштує в розрахунку на одиницю в 1/10 від вартості програми електромобілів, і що ви отримаєте? Надзвичайно ефективний, економічно вигідний інструмент для боротьби зі зміною клімату. Але це ще не все.

Е-велосипеди вирішують інші проблеми, яких немає у електромобілів

Проблема з електромобілями в тому, що вони все ще залишаються автомобілями. Вони все ще спричиняють затори на дорогах, сприяють шкідливому рівню шуму поблизу жвавих доріг, і викидають тверді частинки забруднюючих речовин від гальм та шин. Оскільки ці транспортні засоби важчі за свої аналоги з двигуном внутрішнього згоряння, вони створюють більше зносу на дорогах (і набагато більше, ніж легкі) е-велосипеди). Їхні водії все ще ведуть сидячий спосіб життя і не отримують жодної прямої користі для здоров’я від переходу на електромобілі. І вони все ще можуть керувати автомобілем відволікаючись або злячись, що ризикує перетворити ці великі машини на кінетичну зброю проти велосипедистів, Швидше прискорюючись, електромобілі машини на кінетичну зброю проти велосипедистів та пішоходів.

велосипед, державний, місцевий, електровелосипеди, знижки, кредити

Електровелосипеди, з іншого боку, безшумні. Вони невеликі і досить повільні, щоб завдати майже нульової шкоди вулицям, а їхня невелика вага і відносно низька швидкість також робить їх значно менш небезпечними для інших учасників дорожнього руху, особливо велосипедистів і пішоходів. Вони створюють незначне забруднення будь-якого виду. Оскільки на певній ділянці дороги можна розмістити набагато більше велосипедів, не виникає заторів на дорогах. Вони роблять міста тихішими, безпечнішими та приємнішими для життя, пропонуючи переваги для здоров’я своїх користувачів.

З усіх цих причин, якщо ви шукаєте найкращу віддачу від кліматичних інвестицій, пов’язаних з транспортом, немає кращого способу – незалежно від того, чи вимірюється загальне скорочення викидів, економічна ефективність цього скорочення або додаткові вигоди – ніж заохочення людей купувати електровелосипеди для службових поїздок на велосипеді. Повернення податкового кредиту на електровелосипеди було б перемогою не тільки для велосипедів; це була б перемога для клімату, для міст, придатних для життя, для безпеки, для всіх нас.

велосипед, державний, місцевий, е-велосипеди, знижки, кредити

Податкова знижка на електровелосипеди – це про ефективність, а не про справедливість

Так, це облом, що величезні електричні позашляховики мають право на жирний податковий кредит, але не велосипеди. Але скарги на несправедливість, ймовірно, не змусять законодавців діяти. Що могло б? З точки зору ефективності та здатності впливати на викиди, електровелосипеди не мають собі рівних. А оскільки на транспорт припадає 27 відсотків усіх викидів парникових газів в США.S.-найбільший окремий сектор-це місце, де ми можемо мати найбільший вплив, змінюючи поведінку.

Порівнюючи транспортні засоби за впливом на клімат (двоколісні чи чотириколісні, електричні чи з двигуном внутрішнього згоряння), найкориснішим критерієм є їхні загальні викиди вуглецю за весь термін експлуатації. Tesla заявляє, що кожна Model 3 вироблятиме 36 000 кілограмів (близько 40 тонн) вуглецевих викидів протягом свого життя, включаючи витрати на її виробництво. У порівнянні з автомобілем внутрішнього згоряння, це добре. Але за оцінками звіту про сталий розвиток Trek, для виробництва електровелосипеда потрібно близько 200-240 кг вуглецю, що становить приблизно 1/150 частину від загального обсягу виробництва Tesla. Навіть на іншій основі порівняння, грамів CO2 на кілометр пробігу, електровелосипеди в 10-20 разів ефективніші за електромобілі.

Це частково тому, що вони набагато менш вуглецевоємні у виробництві, а також тому, що вони просто працюють набагато ефективніше. Батареї електровелосипедів крихітні порівняно з батареями електромобілів, їм потрібно лише 2-3 відсотки енергії для зарядки що робить електромобіль. І це гібридні транспортні засоби, завдяки людському джерелу енергії. Отже, витрати на зарядку незначні: навіть якщо ви їздите на електровелосипеді достатньо, щоб повністю розрядити батарею щодня, ви будете платити 10-50 доларів на рік за її підзарядку, в залежності від того, як ви їздите на велосипеді регіональні тарифи на електроенергію. Це пряме відображення того, скільки електричної енергії використовують ці батареї.

Стаття на тему

Попит є, а вартість низька

У квітні минулого року місто Денвер почало пропонувати миттєві знижки на придбання електронних велосипедів, включаючи премію для мешканців, які відповідають критеріям доходу, та додатковий стимул для е-вантажних велосипедів (на гірські велосипеди не поширюється). Вона була настільки популярною, що лише за три тижні було подано 3 000 заявок, що тимчасово зупинило програму. Примітно, що більше половини знижки які були надані в першому раунді, отримали покупці з достатнім рівнем доходу, що є сильною ознакою того, що велосипеди використовуються для повсякденного транспортування. Каліфорнія розпочне власну програму знижок на електровелосипеди пізніше цього року, і очікування настільки ж високі.

Вартість федерального кредиту на електровелосипед, порівняно з податковим кредитом на електромобілі, вища, ніж ви можете собі уявити. Офіційна оцінка витрат Об’єднаного бюджетного комітету на оригінальний велосипед податковий кредит у BBB становив 7.4 мільярди за 10 років, що майже ідентично вартість податкового кредиту на електромобілі для нових транспортних засобів у поточному законопроекті (вживані електромобілі отримують окрему бюджетну оцінку). Але це порівняння не враховує прогнозований попит на обидва варіанти. Вартість податкового кредиту на електромобілі передбачає, що протягом наступного десятиліття буде продано 1 мільйон нових електромобілів, що відповідають критеріям. Для порівняння, бюджет податкового кредиту на електровелосипеди базується на передбачуваному обсязі продажів, який буквально в 10 разів перевищує цей розмір. Це може бути реалістично: велосипедні компанії продали майже 900 000 е-велосипедів тільки в минулому році в США.S., що значно перевищує продажі електромобілів.

Кредит Денвера ілюструє математику. З цих 3 000 початкових заявок місто в кінцевому підсумку роздало 863 знижки в першому раунді на загальну суму 716 156, що означає, що кожна покупка е-велосипеда коштувала приблизно 10-ту частину від максимального податкового кредиту, запропонованого покупцям електромобілів у федеральному законопроекті. Подумайте про це: за ту саму ціну за одне десятиліття ми могли б замінити мільйон автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння на електромобілі, або ми могли б передати 10 мільйонів електровелосипедів у руки велосипедистів, щоб замінити поїздки на автомобілі. Візьміть кліматичне втручання, яке в 10 разів перевищує кількість продажів електромобілів, щонайменше в 10 разів ефективніше стримує викиди CO2 і коштує в розрахунку на одиницю в 1/10 від вартості програми розвитку електромобілів, і що ви отримаєте?? Надзвичайно ефективний, економічно вигідний інструмент для боротьби зі зміною клімату. Але це ще не все.

Е-велосипеди (і набагато більше, ніж легкі електровелосипеди) вирішують інші проблеми, які не вирішують електромобілі

Проблема електромобілів полягає в тому, що вони все ще залишаються автомобілями. Вони все ще спричиняють затори на дорогах, створюють шкідливий рівень шуму поблизу жвавих доріг та викидають тверді частинки забруднюючих речовин від гальм та шин. Оскільки транспортні засоби важчі за свої аналоги з двигуном внутрішнього згоряння, вони створюють більший знос доріг (і набагато більше, ніж легкі електровелосипеди). Їхні водії все ще ведуть сидячий спосіб життя і не отримують прямих переваг для здоров’я від переходу на електромобілі. І вони все ще можуть керувати автомобілем відволікаючись або злячись, що ризикує перетворити ці великі, Швидше прискорюється перетворюють машини на кінетичну енергетичну зброю навколо велосипедистів і пішоходів.

З іншого боку, електровелосипеди безшумні. Вони невеликі і досить повільні, щоб завдати майже нульової шкоди вулицям, а їхня невелика вага і відносно низька швидкість також робить їх значно менш небезпечними для інших учасників дорожнього руху, особливо велосипедистів і пішоходів. Вони створюють незначне забруднення будь-якого виду. Оскільки на певній ділянці дороги можна розмістити набагато більше велосипедів, не виникає заторів на дорогах. Вони роблять міста тихішими, безпечнішими та приємнішими для життя, пропонуючи переваги для здоров’я своїх користувачів.

З усіх цих причин, якщо ви шукаєте найкращу віддачу від кліматичних інвестицій, пов’язаних з транспортом, немає кращого способу – незалежно від того, чи вимірюється це загальним скороченням викидів, економічною ефективністю цього скорочення або додатковими вигодами – ніж стимулювання людей купувати електровелосипеди для службових поїздок. Повернення податкового кредиту на електровелосипеди було б перемогою не лише для велосипедів; це була б перемога для клімату, для міст, придатних для життя, для безпеки, для всіх нас.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top