Динамо двигун для велосипеда. Статус країни (3)

US5932943A. Велосипедне динамо що має генератор обертового струму. Патенти Google

Номер публікації US5932943A US5932943A US08/761,799 US76179996A US5932943A US5932943A US5932943A US5932943A US5932943A US76179996A US76179996A US5932943A US5932943A US5932943A US5932943A US5932943A Авторитет США Сполучені Штати Америки Рівень техніки ключові слова ротор напруга статор струм велосипеда струм велосипеда Дата попереднього рівня техніки 1995-12-07 Правовий статус (Правовий статус є припущенням і не є юридичним висновком. Компанія Google не проводила юридичний аналіз і не робить жодних заяв щодо точності статус перераховані.) Закінчився. Номер заявки US08/761,799 Винахідник Герман Вернер Еріх Лессль Буркард Мюллер Поточний правонаступник (Перераховані правонаступники можуть бути неточними. Google не проводив юридичного аналізу і не робить жодних заяв або гарантій щодо точності цього списку.) FER Fahrzeugelektrik GmbH Первісний правонаступник FER Fahrzeugelektrik GmbH Дата пріоритету (Дата пріоритету є припущенням і не є юридичним висновком. Google не проводив юридичного аналізу і не робить жодних заяв щодо точності вказаної дати.) 1995-12-07 Дата подання 1996-12-06 Дата публікації 1999-08-03 Заявлений пріоритет від DE19545680 зовнішній пріоритет 1996-12-06 Заявка подана FER Fahrzeugelektrik GmbH Критичний FER Fahrzeugelektrik GmbH 1997-02-20 Переуступлено FER FAHRZEUGELEKTRIK GMBH переуступка FER FAHRZEUGELEKTRIK GMBH ПЕРЕУСТУПКА ЗАЦІКАВЛЕНОСТІ ЗАЦІКАВЛЕНОСТІ ЗАЦІКАВЛЕНОСТІ ЗАЦІКАВЛЕНИХ ОСІБ (ДЕТАЛЬНІША ІНФОРМАЦІЯ НАДАНА В ДОКУМЕНТАХ). Правонаступники: MUELLER, BURKARD, LOESSL, ERICH, WERNER, HERMANN 1999-08-03 Заявка надана надана Критична 1999-08-03 Публікація публікації US5932943A Критичний патент/US5932943A/en 2016-12-06 Очікуваний строк дії законний-статус Критичний Статус Закінчився. Плата, пов’язана з правовим статусом Критичний струм

Класифікації

  • H – ЕЛЕКТРИКА
  • H02 – ВИРОБНИЦТВО; ПЕРЕТВОРЕННЯ АБО РОЗПОДІЛЕННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ
  • H02P – КЕРУВАННЯ АБО РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОДВИГУНІВ, ЕЛЕКТРОГЕНЕРАТОРІВ АБО ДИНАМО-ЕЛЕКТРИЧНИХ ПЕРЕТВОРЮВАЧІВ; КЕРУВАННЯ ТРАНСФОРМАТОРАМИ, РЕАКТОРАМИ АБО ДРОСЕЛЬНИМИ КОТУШКАМИ
  • H02P9/00 – Пристрої для керування електричними генераторами з метою одержання бажаної потужності
  • H02P9/04 – Керування, що здійснюється на неелектричному первинному двигуні і залежить від електричної потужності генератора
  • B – ВИКОНАННЯ ОПЕРАЦІЙ; ТРАНСПОРТУВАННЯ
  • B62 – НАЗЕМНІ ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ ДЛЯ ПЕРЕСУВАННЯ ІНАКШЕ, НІЖ ПО РЕЙКАХ
  • B62J – велосипедні сідла або сидіння; допоміжні пристрої або приладдя, спеціально пристосовані для їзди на велосипеді і не передбачені для інших цілей, н.в.і.у.g. НОСІЇ ВИРОБІВ АБО ЗАХИСНІ ПРИСТРОЇ ДЛЯ ЦИКЛІВ
  • B62J6/00 – Устатковання оптичних сигнальних або освітлювальних пристроїв на циклах; їхнє монтування або підтримування; схеми для них
  • B62J6/06 – Пристрої освітлювальних динамо-машин або приводи до них
  • B62J6/08 – приводи шин
  • B – ВИКОНАННЯ ОПЕРАЦІЙ; ТРАНСПОРТУВАННЯ
  • B62 – НАЗЕМНІ ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ ДЛЯ ПЕРЕСУВАННЯ ІНАКШЕ, НІЖ ПО РЕЙКАХ
  • B62J – велосипедні сідла або сидіння; допоміжні пристрої або приладдя, спеціально пристосовані для велосипедів і не передбачені для інших цілей, e.g. ТРИМАЧІ ВИРОБІВ АБО ЗАХИСНІ ПРИСТРОЇ ДЛЯ ЦИКЛІВ
  • B62J6/00 – Установлення оптичних сигнальних або освітлювальних пристроїв на циклах; їхнє монтування або підтримування; їхні схеми
  • B62J6/06 – влаштування освітлювальних динамо-машин або приводів до них
  • B62J6/12 – динамо-машини, розміщені в маточині колеса
  • H – ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ
  • H02 – ВИРОБНИЦТВО; ПЕРЕТВОРЕННЯ АБО РОЗПОДІЛЕННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ
  • H02K – ДИНАМО-ЕЛЕКТРИЧНІ МАШИНИ
  • H02K21/00 – Синхронні двигуни з постійними магнітами; синхронні генератори з постійними магнітами
  • H02K21/12 – синхронні двигуни з постійними магнітами; синхронні генератори з постійними магнітами з нерухомим якорем і обертовими магнітами
  • H02K21/14 – Синхронні двигуни з постійними магнітами; синхронні генератори з постійними магнітами з нерухомим якорем і з обертовими магнітами з магнітами, що обертаються всередині якоря
  • H02K21/16 – синхронні двигуни з постійними магнітами; синхронні генератори з постійними магнітами з нерухомим якорем і обертовими магнітами з магнітами, що обертаються всередині якоря, з кільцевим осердям якоря з виділяючимися полюсами
  • H – ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ
  • H02 – ВИРОБНИЦТВО; ПЕРЕТВОРЕННЯ АБО РОЗПОДІЛ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ
  • H02K – ДИНАМО-ЕЛЕКТРИЧНІ МАШИНИ
  • H02K11/00 – Конструктивне об’єднання динамо-електричних машин з електричними компонентами або з пристроями для екранування, контролю чи захисту
  • H02K11/04 – Конструктивне об’єднання динамо-електричних машин з електричними компонентами або з пристроями для екранування, контролю або захисту для випрямлення
  • H02K11/049 – Випрямлячі, пов’язані зі стаціонарними частинами, наприклад.g. осердя статора
  • H02K11/05 – Випрямлячі, пов’язані з корпусами, кожухами або кронштейнами
  • H – ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ
  • H02 – ВИРОБНИЦТВО; ПЕРЕТВОРЕННЯ АБО РОЗПОДІЛЕННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ
  • H02K – ДИНАМО-ЕЛЕКТРИЧНІ МАШИНИ
  • H02K5/00 – Корпуси; кожухи; опори
  • H02K5/04 – Оболонки або корпуси, що характеризуються формою, виглядом або конструкцією
  • H02K5/16 – Засоби для підтримування підшипників, н.в.і.у.g. ізоляційні опори або засоби для встановлення підшипників у підшипникових щитах
  • H02K5/167 – Засоби для підтримування підшипників, e.g. ізоляційні опори або засоби для встановлення підшипників у підшипникових щитах з використанням підшипників ковзання або сферичних ковпачкових підшипників
  • H – ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ
  • H02 – ВИРОБНИЦТВО; ПЕРЕТВОРЕННЯ АБО РОЗПОДІЛЕННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ
  • H02K – DYNAMO-ЕЛЕКТРИЧНІ МАШИНИ
  • H02K7/00 – пристрої для обробки механічної енергії, конструктивно пов’язані з динамо-електричними машинами, e.g. конструктивне об’єднання з механічними приводними двигунами або допоміжними динамо-електричні машини
  • H02K7/18 – Конструктивне об’єднання електричних генераторів з механічними приводними двигунами, e.g. з турбінами
  • H – ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ
  • H02 – ВИРОБНИЦТВО; ПЕРЕТВОРЕННЯ АБО РОЗПОДІЛЕННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ
  • H02P – КЕРУВАННЯ АБО РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОДВИГУНІВ, ЕЛЕКТРОГЕНЕРАТОРІВ АБО ДИНАМО-ЕЛЕКТРИЧНИХ ПЕРЕТВОРЮВАЧІВ; КЕРУВАННЯ ТРАНСФОРМАТОРАМИ, РЕАКТОРАМИ АБО ДРОСЕЛЬНИМИ КОТУШКАМИ
  • H02P2101/00 – спеціальне пристосування пристроїв керування для генераторів
  • H02P2101/45 – Спеціальне пристосування пристроїв керування для генераторів для автотранспортних засобів, д.g. автомобільні генератори змінного струму

Велосипедна динамо-машина з генератором обертового струму, що має статор і ротор, який може обертатися відносно статора. Статор або ротор має радіально витягнуті полюсні пальці, які намотані окремо з однією навколишньою обмоткою магнітної котушки відповідно. Відношення кількості полюсів ротора до кількості полюсів статора є нецілим числом, а відношення кількості полюсів статора до кількості полюсів ротора є нецілим числом. Це дозволяє реалізувати велосипедну динамо-машину з високим ККД навіть при відносно низькій швидкості руху, яка може бути використана, наприклад, для живлення систем освітлення велосипеда.

Опис

Цей винахід відноситься до динамо-машини, а більш конкретно до велосипеда динамо що містить генератор обертового струму, який містить статор і ротор, який може обертатися відносно статора.

Відомо, що велосипед динамо-машину використовують для живлення електроспоживаючих пристроїв, розташованих на велосипеді, зокрема фари та заднього ліхтаря, електричною енергією, що генерується під час руху коліс. Динамо-машини розташовуються на передньому колесі, наприклад, як бічні або спицеві динамо-машини.

Для використання на велосипедах відомі, наприклад, синхронні генератори, які мають одну обмотку на статорі та три пари полюсів з постійними магнітами на роторі. Такі однофазні велосипедні динамо-машини мають відносно високі магнітні полюсні зчеплення. Інша складність таких простих велосипедних динамо-машин полягає в тому, що, хоча через єдину використовувану котушку вони мають високий внутрішній опір, який дозволяє самообмежувати потужність, що подається, відмова заднього ліхтаря або фари призводить до помітного підвищення напруги на відповідному іншому, ще неушкодженому джерелі світла, яке, таким чином, стає надмірно напруженим. Крім того, при швидкості руху нижче 15 км/год ці прості звичайні велосипед динамо-машини ще не забезпечують потужності, достатньої для роботи системи освітлення велосипеда, а у випадку високих швидкостей обертання ефективність явно знижується через утворення виражених турбулентних потоків.

З німецького патентного документа DE 43 17 817 C1, a велосипед Відома динамо-машина з генератором обертового струму, в якій статор складається з трьох однаково виконаних індукційних котушок з полюсними осердями з м’якого заліза, причому полюсні пальці окремих полюсних осердь зміщені один відносно одного в напрямку обертання на одну третину відповідно відстані між двома сусідніми полюсними пальцями того ж полюсного осердя. Це має на меті досягти зменшення магнітного зчеплення полюсів, тобто здатності полюсів відчувати, оскільки в кожному випадку тільки одна клітка статора може перебувати в повному магнітному силовому з’єднанні, тоді як відповідні дві інші клітки статора частково займають нейтральне положення в результаті віднімання магнітних сил розтягування на полюсних пальцях.

Існує потреба в транспортному динамо з генератором обертового струму, який має низьку чутливість до полюсів; навіть при низьких швидкостях руху забезпечує відносно високу вихідну електричну потужність; і може бути виготовлений за допомогою витрат, які є прийнятно низькими для галузі велосипед електричні системи.

Ці та інші потреби задовольняються цим винаходом шляхом надання велосипедної динамо-машини, що містить генератор обертового струму, що включає статор і ротор, який може обертатися відносно статора, причому один з статора і ротора має перше число радіально простягаються полюсних пальців, які індивідуально намотані однією навколишньою обмоткою магнітної котушки відповідно, інший з статора і ротора має друге число полюсів, причому відношення першого числа до другого числа є нецілою величиною, і відношення другого числа до першого числа є нецілою величиною.

У випадку цього динамо, статор та/або ротор має радіально витягнуті полюсні пальці, які індивідуально намотуються за допомогою однієї обмотки магнітної котушки, що їх оточує, відповідно. Відношення кількості полюсів ротора до кількості полюсів статора є нецілим числом, а відношення кількості полюсів статора до кількості полюсів ротора є нецілим числом. Це нецілочисельне співвідношення полюсів зберігає низьку чутливість динамо-машини до полюсів. радіально витягнуті полюсні пальці та їх індивідуальна обмотка однією магнітною котушкою відповідно дозволяють реалізувати роторно-струмовий механізм, який навіть при низьких швидкостях їзди, тобто при низьких швидкостях обертання ротора, здатний забезпечити порівняно високу електричну потужність. У цьому випадку індивідуальне намотування полюсних пальців на відповідним чином сконструйованому спеціальному верстаті може бути виконано дуже економічно і дозволяє досягти високого коефіцієнта заповнення пазів між полюсними пальцями. Велосипедна динамо-машина, сконструйована таким чином, навіть починаючи з низьких швидкостей руху в діапазоні від 5 км/год до 10 км/год, має надзвичайно високий коефіцієнт корисної дії, так що збільшення електричної потужності не вимагає помітно більших затрат сили.

Згідно з наступним аспектом цього винаходу, велосипед динамо додатково оптимізовано за рахунок розташування статора, що оточує ротор у формі кільця, причому статор має дванадцять полюсних пальців, які простягаються радіально всередину і намотані відповідно однією обмоткою магнітної котушки, що оточує, причому відповідні магнітні котушки кожного третього полюсного пальця з’єднані послідовно від точки зірки, а ротор містить постійний магніт, виготовлений із зв’язаного пластиком матеріалу неодим-залізо-бор з вісьмома магнітними полюсами, розташованими по окружності. Цей варіант має особливо низькі втрати як в режимі холостого ходу, так і в режимі навантаження, що, крім того, що є результатом спеціальної індивідуальної обмотки пальців полюсів, головним чином є результатом спеціально підібраного співвідношення кількості полюсів, вибору ламінованого статора, переважно виготовленого з високоякісного листового металу для динамо, а також використання для ротора матеріалу неодимового заліза з бором, пов’язаного з пластиком.

Найкращі електровелосипеди 2023 року

Електричні велосипеди бувають різних форм і розмірів. Ви можете придбати складний міський велосипед, позашляховий гірський велосипед, прогулянковий шоппер та багато іншого. Електровелосипеди швидко стають очевидним вибором для заміни коротких поїздок на автомобілі, тому що вони кращі для навколишнього середовища, допомагають вам отримати або підтримувати форму і можуть заощадити гроші в довгостроковій перспективі.

А якщо ви хочете відвезти дитину до школи або купити продукти, вам варто звернути увагу на вантажний велосипед, який призначений для перевезення – як ви вже здогадалися – вантажу.

На електровелосипеді підйом на пагорби стає майже легким, і вас не сповільнить сильний зустрічний вітер. Всі найгірші речі, пов’язані зі звичайною їздою на велосипеді, вирішуються за допомогою електровелосипеда. За винятком того, щоб змокнути під дощем, звичайно. Ви все ще можете їздити на електровелосипеді під дощем.

динамо, мотор, велосипед, статус

Хоча електровелосипеди коштують дорожче, ніж звичайні велосипеди, є способи знизити їхню вартість. У Великобританії ви можете запитати свого роботодавця, чи можете ви купити електровелосипед на Bike2Work або Cyclescheme. Це може зробити їх набагато доступнішими.

динамо, мотор, велосипед, статус

Чи варті електровелосипеди того?

Безумовно. Вони дозволяють легко долати більші відстані, ніж на звичайному велосипеді, і ви можете легко підніматися на пагорби, навіть якщо не маєте достатньої фізичної підготовки. Електровелосипеди допомагають підтримувати фізичну форму, незважаючи на те, що їхні електродвигуни надають допомогу.

Електровелосипеди дійсно підходять для всіх, незалежно від вашого віку чи рівня фізичної підготовки.

Електричні велосипеди легальні в більшості країн, але закони не в усіх однакові. У Європі та Великобританії двигуни обмежені до 250 Вт, а допоміжні швидкості – до 15.5 миль / год / 25 км / год. Але в США велосипеди можуть розвивати швидкість до 20 миль/год, а в деяких штатах мають двигуни потужністю до 1000 Вт.

Найкращі електричні велосипеди: переглянутий рейтинг

MiRider One – найкращий складний електричний велосипед

MiRider One – це продуманий до дрібниць складний велосипед, який добре сконструйований і чудовий в управлінні.

Він більш доступний, ніж деякі з його конкурентів, але має дуже мало компромісів. Він відносно легкий, виготовлений з якісних компонентів і має дворічну гарантію у Великобританії.

Бризковики та передня фара входять в стандартну комплектацію, і немає ніяких додатків, які б ускладнювали процес: ви просто розкладаєте і їдете.

Як і деякі інші тут, він вже не такий дешевий, як раніше. Поточна модель коштує на 200 фунтів більше, ніж версія 2021 року, але має батарею більшої ємності для більшого запасу ходу (до 45 миль) і новий двигун з на 25% більшим крутним моментом, тож справа не лише в інфляції.

Варто зазначити, що тут немає передач, що ускладнює їзду – особливо в гору – якщо батарея розрядилася. Але якщо ви будете обережними, це не проблема.

Tenways C-Go 600

Одношвидкісний велосипед Tenways CGO600, створений для швидкої їзди міськими вулицями, доступний у різних кольорах та розмірах рами. З огляду на розумну ціну, дуже приємно знайти датчик крутного моменту, який означає набагато більш плавний досвід їзди. Потужності достатньо, а мотор працює тихо.

Він майже не відрізняється від традиційного велосипеда, за винятком величезної нижньої труби, в якій знаходиться акумулятор, який, на жаль, не можна зняти для зарядки. А ось крихітний екран і кнопки – це непомітний спосіб змінити режими живлення та увімкнути вбудоване переднє світло. Окремий задній ліхтар, що перезаряджається, поставляється з велосипедом, і ви часто знайдете безкоштовні бризковики та підставку для ніг при покупці на веб-сайті Tenways.

Ви також можете поставити задній багажник на велосипед: Tenways продає це та підставки, якщо ви хочете їх.

Fiido L3 – найкращий бюджетний електричний велосипед

L3 – це складаний міський велосипед, який коштує дешевше, ніж ви очікуєте, і має набагато більшу батарею, ніж більшість конкурентів. Деяким людям не сподобається, що це робить його важким, в той час як інші – можливо, велосипедні кур’єри – оцінять, що це дозволить їм пересуватися цілий день (можливо, навіть кілька днів), не вичерпуючи запас ходу.

Це бюджетний велосипед, але масивного акумулятора і того факту, що він працює на 48 В, буде більш ніж достатньо, щоб переконати декого в тому, що це найкращий вибір серед інших складних моделей.

Carrera Vengeance E – найкращий бюджетний позашляховий електричний велосипед

Побудований за бюджетні кошти, Vengeance E пропонує хороші загальні технічні характеристики, з системою Suntour HESC, яка використовує датчик крутного моменту, а не гірші датчики каденції.

Запас ходу до 40 миль за таку ціну – це нормально, і на відміну від китайського імпорту, ви можете відвезти Vengeance E в місцевий магазин Halfords, щоб відремонтувати його, якщо щось зламається.

Дешева на вигляд панель управління з моделі 2019 року була замінена на набагато кращу компактну OLED-панель Suntour і, окрім злегка шумної роботи мотор, це чудова ціна у порівнянні з багатьма гірськими електричними велосипедами.

Rad Power Bikes RadRunner 2 – найкращий електричний велосипед з товстими шинами

  • Великий багажник, на якому можна розмістити друге сидіння
  • Підходить для невисоких гонщиків
  • Дешевше, ніж вантажний велосипед

RadRunner 2 – це утилітарний велосипед, який повинен сподобатися всім, хто шукає недорогий електричний велосипед для перевезення багажу (або другої людини), щоб замінити автомобіль для коротких поїздок.

Діапазон ходу порівняно з іншими велосипедами тут відносно обмежений, а додаткові аксесуари (яких є багато) можуть значно підняти ціну від привабливої на вигляд ціни покупки.

Якщо ви не бачите на фото, це кремезний, важкий велосипед, але, як не дивно, він не дуже добре підходить для високих велосипедистів, яким може здатися, що рама замала для комфорту.

Volt Pulse – Best electric commuter bike

Volt’s Pulse has been around for ages, but got an update in 2021. One of the big changes is that the battery now slots into the frame, making it much neater.

Welche Typen finden Sie im Sale?

Durch die beständige Entwicklung neuer Modelle werden E-Bikes regelmäßig verbessert. Den Status eines Reha-Fahrrads hat das mit einem Elektro-Motor ausgestattete Fahrrad daher längst verloren, auch wenn die elektrische Unterstützung am Rad noch immer für ältere Menschen eine interessante Alternative darstellt. Doch auch den sportiven Freizeitbereich hat das E-Bike inzwischen erobert und stellt mit neuen Fahrradtypen einige Modelle, die Sie zu sportlichen Höchstleistungen treiben.

Neben dem E-Citybike sind mittlerweile auch Mountainbikes, Rennräder, Trekking- und Crossbikes mit elektrischem Antrieb auf dem Markt und erfreuen sich auch im Sale grösser Beliebtheit. In den meisten Fällen gehören die Räder zur Kategorie Pedelec, das heißt, dass sie eine Tretkraftunterstützung bieten und nicht selbständig fahren. Insbesondere bei langen Touren und der Bewältigung steiler Anstiege ist der mittlerweile schlank und versteckt verbaute Motor eine große Hilfe, die nicht nur Einsteiger und Untrainierte nutzen. Vielmehr ermöglicht die Technologie das Befahren völlig neuer Routen, die vorher zu beschwerlich oder zu lang erschienen. Auch im Bereich Mountain- und Trekking-Bikes hebt der Elektromotor den Radsport auf ein völlig neues Level.

Im E-Bikes Sale von Fahrrad.de sind alle Typen vertreten, sodass Sie für jeden Anspruch das richtige Rad finden. Sei es für den Trail im Wald, die einfache City-Tour oder den Trekking-Urlaub: Hier gibt es das passende E-Bike zum kleinen Preis – zögern Sie nicht, bestellen Sie jetzt.

dynamo, motor, bicycle, status

Höchstleistungen mit Elektro-Antrieb

Günstige E-Bikes sind gut und schön, aber welche Leistung können Sie von den modernen Rädern erwarten? Die meisten E-Bikes bzw. Pedelecs verfügen über Elektro-Motoren, die mit 250 bis 500 Watt arbeiten. Die auf das Tretlager übertragene Kraft bzw. das Drehmoment reicht dabei bis zu 75 Newtonmeter und es können Geschwindigkeiten bis zu 25 km/h – vereinzelt sogar noch schneller – erreicht werden. Verfügt ein Bike über einen höheren Speed, greift allerdings der Gesetzgeber ein und verlangt ein Versicherungskennzeichen sowie einen entsprechenden Führerschein.

Ein E-Bike verfügt meist über mehrere Einstellungen, die Sie je nach Ihren Anforderungen nutzen können. Da viele Pedelecs den Zusatzantrieb anhand der gemessenen Trittfrequenz starten, ist ein möglicher Modus das herab- oder heraufsetzen der Toleranzschwelle. So gleichen Sie Ihre körperliche Fitness den Funktionen des Bikes an und nutzen die elektrische Unterstützung nur dann, wenn es notwendig ist: Zum Beispiel bei einer Anfahrt am Berg. Im Übrigen gibt es auch Modelle, die für diesen Zweck eine spezielle Anfahrhilfe bieten.

Zuschlagen und vom E-Bikes Sale profitieren

Der E-Bikes Sale von Fahrrad.de bietet Ihnen günstige Qualitätsräder ohne Reue. Sparen Sie schon länger auf ein E-Bike? Hier ist Ihre Chance, ein günstiges Modell abzustauben und mit dem Rest des gesparten Geldes die nächste Tour zu planen. Wählen Sie Ihr Wunschrad aus einer Vielzahl von Typen und Designs und freuen Sie sich über ein hochwertiges E-Bike und jede Menge Zubehör zum Schnäppchenpreis.

Noch schneller zum Wunsch E-Bike mit Bike-Leasing! Beachten Sie dazu unsere FAQs zum Thema E-Bike Leasing.

Installation and setup

Once the scooter is removed from the shipping box it needs to be unfolded and the stem latched into place. The handlebar section has to be attached to the stem with six screws and an included Allen wrench. Після цього зарядіть самокат (це займає 5-6 годин від порожнього, хоча мій вийшов з коробки приблизно з половиною заряду), після чого ви готові до поїздки.

Використовується

Самокат не може бути простішим у використанні. Натисніть кнопку на секунду, щоб увімкнути його. Якщо натиснути і утримувати кнопку протягом трьох секунд, вона вимкнеться. Одноразове натискання кнопки при увімкненому самокаті вмикає переднє та заднє світло. Ще одне натискання вимикає фари. Подвійне натискання кнопки змінює режим швидкості. На дисплеї відображається червона S в колі для спортивного режиму (до 19 миль/год) і зелена S в колі для режиму драйву (до 13 миль/год).

Після того, як ви встановили швидкісний режим та увімкнули фари, час їхати. Я повинен сказати, що їзда на цьому самокаті – це радість. Згадайте старі добрі часи їзди на самокаті, а тепер уявіть, як було б весело мати потужний електродвигун двигун тягне вас за собою без зусиль. З міркувань безпеки, як я припускаю, з міркувань безпеки двигун не запуститься, якщо скутер все ще не рухається. Вам потрібно сісти на скутер і вручну рухати себе вперед, а потім натиснути на регулятор дросельної заслінки, щоб запустити двигун.

The двигун має достатньо потужності, щоб тягнути вас на максимальній швидкості. Після того, як я провів своє тестування, я помітив, що максимальне навантаження становить 220 фунтів. Я трохи перевищую цю вагу, і у мене не було ніяких труднощів з досягненням і підтримкою максимальної швидкості. Більшість моїх тестів було проведено на досить рівній парковці, тому що я не на 100% впевнений в місцевих законах щодо електричних скутерів на дорогах загального користування (безумовно, це те, що ви захочете дослідити для свого регіону, перш ніж виїжджати на нього на відкриту дорогу). На більш похилих ділянках парковки я помітив невелике напруження при підйомі на більш плоскі ділянки, але це саме те, чого я очікував від такого електросамоката, який тягне вагу дорослої людини вгору по невеликому нахилу.

Акумулятор міститься на платформі і може бути замінений користувачем. Існує ключ для розблокування акумулятора від платформи. Після розблокування акумулятора піднімається ручка; підніміть ручку, і весь акумулятор вийде з платформи. Як згадувалося раніше, акумулятор має власний порт для зарядки, тому, якщо ви хочете їздити довше, ви можете придбати більше акумуляторів і завжди мати одну зарядку. Я припускаю, що ви також можете тримати кілька батарей з собою в рюкзаку, якщо ви хочете мати можливість їхати далі, ніж дозволяє одна зарядка.

Скажу, що спочатку я був трохи спантеличений тим, як користуватися круїз-контролем. Щоб увімкнути його, потрібно двічі натиснути кнопку, імовірно, коли ви знаходитесь на швидкості, яку хочете підтримувати, як у машині. Спочатку мені було важко втримати рівновагу, одночасно двічі натискаючи на кнопку, але потім я зрозумів, що вона не буде підтримувати таку швидкість, тому я не був впевнений, що вона працює. Пізніше, коли я сповільнився, а потім прискорився до швидкості, яку я встановив раніше, я почув два звукові сигнали, і самокат тримав швидкість, яку я встановив раніше. Якщо ви натиснете на ручку гальма в режимі круїз-контролю, він подасть один звуковий сигнал, що вказує на те, що круїз-контроль скасовано. Я розібрався з ним, але він працював не зовсім так, як я очікував.

Hiboy продає широкий асортимент аксесуарів, включаючи тримач для телефону, запасні акумулятори, запасні частини практично для всього самоката, і навіть додаткові набори інструментів та гвинтів. Мені подобається, що всі ці деталі доступні для продажу, тому що для продукту такого цінового рівня приємно знати, що ви не застрягнете в заміні всього самоката, якщо щось зламається. Той факт, що деталі легко доступні та можуть бути замінені споживачем, є ще кращим.

Після того, як я провів первинне тестування електросамоката Hiboy S2R Plus, я переглядав сторінку продукту на веб-сайті Hiboy і помітив, що там є додаток, який може спілкуватися зі скутером через Bluetooth. Я не бачив жодної згадки про це або QR-коду з посиланням на додаток в інструкції, тому був здивований. Я завантажив додаток і дав йому дозвіл на використання Bluetooth, і він одразу ж підключився до скутера. У додатку ви можете ввімкнути або вимкнути круїз-контроль, встановити швидкість круїзу, змінити режим швидкості, встановити обмеження швидкості, оновити Bluetooth, а також те, що вони називають оновленням контролера. Я припускаю, що остання кнопка призначена для оновлення прошивки, але її натискання нічого не дало мені, тому я не впевнений на 100%. Можливо, просто немає оновлення прошивки, але воно нічого не зробило, тому я не зовсім впевнений. У будь-якому випадку, приємно мати додаток і мати можливість більш безпосередньо керувати деякими функціями, а не намагатися натискати кнопку кілька разів і залишатися збалансованим під час їзди. У додатку також є опція під назвою “Нульовий старт. Я не перевіряв це, але припускаю, що це означає, що двигун може запускатися з місця без необхідності рухати його вперед вручну.

Останні думки

Якщо ви любите старі добрі часи, коли їздили на самокаті, пересуваючись від будинку до будинку по сусідству, але хочете щось самохідне, що може тягнути вас із досить приємною швидкістю, електросамокат Hiboy S2R Plus може бути саме тим, що ви шукаєте.

Ціна: 499.99 Де купити: hiboy.com та Amazon Source: Зразок для цього огляду був наданий Hiboy.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top