Податкові пільги на електричні велосипеди. Законопроект: $1,500 кредит на купівлю електровелосипеда

Законодавці пропонують законопроект про відновлення податкового Кредит для електричних велосипедів, що передбачають повернення до 450 500?

Американські законодавці повторно внесли законопроект, який пропонує податковий кредит на придбання електровелосипедів, з можливістю повернення до 450 500 доларів США для фізичних осіб, які купують електричний велосипед. Закон про заохочення використання електричних велосипедів для захисту навколишнього середовища (E-BIKE) спрямований на заохочення більшої кількості людей використовувати електровелосипеди як засіб пересування, щоб зменшити викиди вуглекислого газу та сприяти здоровому способу життя.

E-BIKE Act, який з 2018 року кілька разів вносився на розгляд Конгресу, має на меті стимулювати купівлю електровелосипедів шляхом надання податку, що підлягає поверненню кредит у розмірі 30% від вартості велосипеда, максимум до 450 500. Авторами законопроекту є сенатори Ед Маркі та Брайан Шац, а також представники Ерл Блуменауер та Джиммі Панетта.

Закон про е-велосипеди отримав підтримку від різних організацій та підприємств, включаючи PeopleForBikes, національну групу з адвокації велосипедного руху. Законопроект також підтримується коаліцією екологічних груп, організацій охорони здоров’я та велосипедних клубів.

електричний, велосипед, стимули, законопроект, кредит, електровелосипед

Прихильники законопроект кажуть, що це допоможе зробити електровелосипеди більш доступними та доступними для ширшого кола людей, особливо з малозабезпечених та маргіналізованих верств населення. У коаліції кажуть, що це допоможе зробити електровелосипеди E-BIKE Закон також містить положення про створення грантової програми для допомоги бізнесу та місцевим органам влади у впровадженні інфраструктури для е-велосипедів, наприклад, парковок та зарядних станцій.

Переваги е-велосипедів для транспорту та довкілля

За останні кілька років у Сполучених Штатах спостерігається значне зростання популярності електричних велосипедів. Е-велосипеди пропонують зручний та доступний спосіб пересування, особливо в міських районах, де затори на дорогах та висока вартість паркування. В умовах пандемії COVID-19, яка все ще триває, електровелосипеди пропонують безпечну та соціально дистанційовану альтернативу традиційним видам громадського транспорту, таким як автобуси та поїзди.

Згідно з дослідженням Національного інституту транспорту та громад, якби лише 15% усіх міських поїздок здійснювалися на електровелосипедах, це призвело б до скорочення викидів вуглекислого газу на 12 мільйонів метричних тонн на рік. Це було б еквівалентно тому, щоб взяти 2.5 мільйонів автомобілів поза дорогами.

Е-велосипед E-BIKE Act не позбавлений критиків, однак. Деякі консерватори стверджують, що законодавство є непотрібною роздачею грошей платників податків, і що ринок електровелосипедів вже швидко зростає сам по собі. Інші висловлюють занепокоєння з приводу вартості законопроект і потенціал для шахрайства, що передбачає, що деякі платники податків можуть спробувати отримати податковий кредит на велосипеди, які насправді не є електровелосипедами.

Незважаючи на ці побоювання, E-BIKE Act отримав двопартійну підтримку як у Сенаті, так і в Палаті представників. Аналогічний законопроект був включений до 450 законопроектів демократів у Палаті представників.5 трильйонів на інфраструктурний пакет у 2020 році, але він не потрапив до остаточного законодавства.

Впровадження е-велосипедів у США та за кордоном

Якщо E-BIKE Act буде прийнятий, це може сприяти значному збільшенню кількості електровелосипедів на дорогах і велодоріжках США. Це, в свою чергу, може призвести до зменшення заторів на дорогах, забруднення повітря та викидів вуглекислого газу, а також до поліпшення стану здоров’я населення.

Електровелосипеди вже популярні в багатьох європейських країнах, де на них припадає значна частка всіх продажів велосипедів. У Китаї кількість електровелосипедів значно перевищує кількість традиційних велосипедів: у користуванні перебуває понад 200 мільйонів електровелосипедів для дорослих. Сполучені Штати все ще грають в доганялки, коли справа доходить до впровадження електровелосипедів, але Закон про електровелосипеди може допомогти змінити цю ситуацію.

Загалом, Закон про е-велосипеди є позитивним кроком вперед для пропаганди е-велосипедів та екологічної стійкості в Сполучених Штатах. Стимулюючи купівлю електровелосипедів та підтримуючи розвиток інфраструктури електровелосипедів, законодавство може допомогти створити більш дружнє до велосипедів та стійке суспільство для всіх.

Закон про податкові пільги на е-велосипеди був повторно внесений до Конгресу

Після того, як закон був відхилений у 2021 році, він повертається до Палати представників, і, можливо, вдруге йому пощастить.

Електровелосипеди – це не лише задоволення від їзди по дорогах чи стежках, а й цінний інструмент для зменшення залежності від використання автомобілів для поїздок на роботу, виконання доручень та просто відпочинку.

І ось, група з чотирьох представників Сполучених Штатів.S. Представники знову внесли до Конгресу Закон про стимулювання розвитку електричних велосипедів для захисту навколишнього середовища (E-BIKE), в той час як супутній законодавчий акт був внесений до Сенату.

І, сподіваємось, цього разу це пройде, створивши загальнонаціональний економічний стимул нарешті отримати цей е-велосипед.

Від велоспорту

Що в Законі про е-велосипеди?

Вчора Джиммі Панетта, Ерл Блуменауер, Майк Томпсон та Адам Шифф повторно представили цей закон у Конгресі, а сенатор Брайан Шац вніс його на розгляд Сенату.

Це не просто приваблива абревіатура AF (Закон про е-велосипеди), що легко запам’ятовується? Дивовижно.). Якщо закон буде прийнято, він створить федеральний споживчий податковий кредит на купівлю електровелосипедів.

Пов’язана історія

Вона покриватиме 30 відсотків вартості нового електровелосипеда вартістю до 450 500 грн. Знижка поширюється лише на нові електровелосипеди вартістю до 8 000 доларів США і повністю відшкодовується, що дозволяє працівникам з низьким рівнем доходу претендувати на цей кредит.

“З е-велосипедом будь-хто може стати велосипедистом, але висока вартість відлякує занадто багато споживачів. Ось чому я так схвильований Законом про E-BIKE. “Давайте змусимо більше людей з’їжджати з шосе на велодоріжки”, – каже депутат. Блуменауер.

Чи буде другий раз чарівним?

Спочатку представлений у 2021 році, закон був доданий як частина Закону про зниження інфляції і, на жаль, видалений, щоб прийняти набагато більший закон. Але тепер у нього є другий шанс на прийняття – і цього разу з більшою кількістю даних, які підтверджують, чому це так важливо.

Законодавці посилаються на аналогічну програму знижок у Денвері як на величезний успіх, де менш ніж за рік було зареєстровано понад 4700 електровелосипедів за їхньою програмою. За даними Інституту Скелястих гір, Денвер вже скоротив викиди вуглекислого газу на 2040 метричних тонн і заощадив майже 450 мільйонів доларів на паливі та електроенергії, яких вдалося уникнути. Уявіть, що могло б статися, якби подібний стимул був запроваджений для всієї країни?

“Перехід до економіки чистої енергії передбачає зміну способу нашого пересування. Це означає транзитні, залізничні та електричні автобуси, автомобілі та велосипеди. Наш законопроект зробить більш доступним для працюючих людей купівлю електромобілів-велосипед і допомогти прибрати автомобілі з доріг”, – сказав Шац, який також є головою підкомітету з питань асигнувань Сенату з питань транспорту, житлового будівництва та міського розвитку в Каліфорнії.

Пов’язана історія

Не дивно, що Закон підтримали десятки екологічно свідомих та велосипедних груп, включаючи PeopleForBikes, Лігу американських велосипедистів, Sierra Club, GreenLatinos, Bicycling Monterey, Асоціацію індустрії активного відпочинку та Велосипедну коаліцію округу Санта-Круз. “Стимулювання електричних велосипедів робить їх конкурентоспроможним видом транспорту для більшої кількості американців і підтримує національні зусилля зі зниження викидів вуглецю”, – сказала виконавчий директор PeopleForBikes Дженн Дайс у прес-релізі про повторне введення закону. “Закон E-BIKE по праву позиціонує електричні велосипеди як важливу частину більш широкого рішення проблеми зміни клімату та справедливої мобільності.”

Пов’язана історія

Закон також фокусується на громадах, які можуть отримати найкращу користь від доступу до електровелосипедів: Домогосподарства з низьким рівнем доходу, де початкова вартість електровелосипеда робить його придбання фінансово неможливим, незважаючи на потенційну економію на паливі та страхуванні.

“Е-велосипеди дозволяють широкому колу користувачів проїхати більше і швидше з меншими зусиллями, ніж педальний велосипед, таким чином підвищуючи стійку і здорову мобільність”, – сказав Піт Канін, директор зі стратегічного розвитку організації “Екологічні дії”. “Але багато американців не можуть дозволити собі авансові витрати на е-велосипед, навіть незважаючи на те, що е-велосипеди заощадять їм гроші в довгостроковій перспективі.”

“Кожен заслуговує на транспорт з нульовим рівнем викидів, який він може собі дозволити і який йому доступний, – додала Аманда Пантоха, консультант зі сталого розвитку громад GreenLatinos. “Кольорові громади з низьким рівнем доходу непропорційно відчувають нестачу транспортних засобів, які підтримують їхній добробут та навколишнє середовище в цілому”.”

Якщо закон буде прийнято, то через три роки буде проведено дослідження, яке дозволить з’ясувати, чи дійсно стимули дійсно досягають малозабезпечених верств населення.

Пов’язані історії

Моллі пише про велоспорт, харчування та тренування, приділяючи особливу увагу жінкам у спорті. Її нова серія для середніх класів, Shred Girls, дебютує у видавництві Rodale Kids/Random House у 2019 році з книгою Lindsay’s Joyride. Серед інших її книг – “Багнюка, сніг і велокрос”, “Сідло, біль і заправка вашої їзди”. Її роботи були опубліковані в таких журналах, як Bicycling, Outside та Nylon. Вона є співведучою подкасту The Consummate Athlete Podcast.

Нова знижка в Міннесоті розпочинає “Рік електронного велосипеда

кажуть продавці велосипедів у Міннесоті е-велосипед продажі зросли за останні роки. І вони очікують подальшого зростання тепер, коли Міннесота приєдналася до все більшої кількості штатів і міст, які приймають програми знижок на е-велосипеди.

Електронні велосипеди – це справді хвиля майбутнього. Вони виходять за двері, як божевільні”, – сказав Тоні Вінклер в e-Bike Duluth, невеликому магазині в переобладнаному будинку через дорогу від популярної в Дулуті доріжки Lakewalk, вимощеної бруківкою.

Вінклер сказав, що навіть продав 30 велосипедів у березні, коли Дулут все ще був похований у найсніжнішій зимі за всю історію. Вік клієнтів варіюється від двадцятирічних до восьмидесятирічних.

За його словами, в магазині, де працює Вінклер, є дешевші електровелосипеди. Проте найдешевша модель у магазині коштує 450 600 грн. Ось чому він вдячний за нову програму знижок у Міннесоті.

Субсидії на основі доходу

Законодавці штату виділили 4 мільйони на програму в законопроекті про транспортний бюджет, який вони схвалили минулого тижня: 5000 мільйонів на рік у 2024 та 2025 роках.

Максимальна знижка становить 450 500, до 75 відсотків від вартості нового електровелосипеда. І вона масштабується залежно від вашого доходу. Тож чим більше хтось заробляє, тим менша його знижка.

Для сім’ї, яка заробляє 125 000 доларів на рік або більше, максимальна сума, яку вони можуть отримати назад, становить 450 000 доларів, тобто до 50 відсотків вартості нового велосипеда.

Програма Міннесоти також резервує 40 відсотків фінансування для людей, які заробляють менше середнього доходу в штаті – близько 78 000 доларів для подружньої пари або 41 000 доларів для самотньої особи, яка подає декларацію.

Знижки можуть стати вирішальним фактором для людей, які були на паркані.

“Багато людей винюхують в магазині електровелосипеди”, – сказав Нік Мілтон, генеральний менеджер Tangletown Bikes в південному Міннеаполісі. “Але з фінансової точки зору, це велике питання – просити сім’ї витратити 3-5 000 на якісний електровелосипед.”

Вже за останні два тижні, за словами Мілтона, люди зупинялися або дзвонили, висловлюючи підвищений інтерес до придбання електровелосипедів-велосипед.

“Ми дуже раді [програмі знижок], – сказав Доріан Гріллі, виконавчий директор Велосипедного альянсу Міннесоти, який лобіював цю програму.

“І я думаю, що це зробить значний внесок у наші зусилля, щоб їздити трохи менше і викидати трохи менше парникових газів”.

За словами Гріллі, програма Міннесоти була натхненна Колорадо. Цей штат затвердив 12 мільйонів на заохочень після того, як місто Денвер запровадило знижку на електровелосипеди, вони стали надзвичайно популярними.

Це велосипедний світ

Знижки стають все більш поширеними по всій країні. Кілька штатів і міст або нещодавно прийняли, або запропонували різні стимули, щоб допомогти людям придбати е-велосипеди.

“Я називаю цей рік роком е-велосипеда, тому що ми дійсно знаходимося на цьому переломному етапі, коли ми бачимо, що значна кількість штатів і міст вивчають і впроваджують стимули для придбання е-велосипедів, щоб знизити їхню вартість”, – сказав Джон Макартур, дослідник з Центру транспортних досліджень і освіти при Портлендському державному університеті.

За словами Макартура, який вивчав електровелосипеди протягом останнього десятиліття, велика мотивація для програм стимулювання полягає в тому, щоб пересадити людей з автомобілів на велосипеди.

Це має переваги для здоров’я людей. Це також зменшує викиди парникових газів. За словами Макартура, проведені ним національні опитування показують, що близько 40 відсотків поїздок, які здійснюють е-байкери, замінюють поїздки на автомобілі, часто для виконання доручень або поїздок на роботу.

І він сказав, що основна причина, чому люди їздять на електровелосипедах, полягає не в тому, щоб врятувати навколишнє середовище або тому, що це корисно для здоров’я, а тому, що це весело. Що може виявитися критично важливим компонентом у мотивації людей змінити свою поведінку, коли справа доходить до транспорту.

“Фактор задоволення – це потенційно великий аспект, який може залучити більше людей на велосипеди”, – сказав Макартур.

Запитайте Еріка Солтволда, власника компанії Erik’s Bike Board Ski, яка має 32 магазини в Міннесоті та по всьому Середньому Заходу.

“Будь-хто, хто катався на них, одразу ж посміхається”, – каже він.

Швидше і далі

Більшість електровелосипедів мають певний рівень підтримки педалей. Електродвигун дає поштовх велосипедисту.

Це означає, що велосипедист все ще тренується, але їде швидше і далі, ніж міг би інакше. Електровелосипеди розвивають максимальну швидкість 20 або 28 миль на годину. Новіші велосипеди можуть проїхати 50 миль і більше, перш ніж батареї потребуватимуть підзарядки.

За словами Салтволда, електронні велосипеди зараз складають більше половини доларових продажів велосипедів у його магазинах. За його словами, продажі подвоюються щорічно протягом останніх кількох років. Він очікує, що з новою програмою знижок у Міннесоті цей процес прискориться.

“Ідея полягає в тому, щоб заохотити більш широке використання, більш високі темпи впровадження електронних велосипедів”, – сказав він. “Незважаючи на швидке зростання, це все ще дуже мала частина загального велосипедного бізнесу.”

Люди, зацікавлені у знижці на е-велосипед, повинні будуть звернутися до Департаменту доходів за сертифікатом на знижку. Велосипедні магазини повинні будуть подати заявку на отримання статусу кваліфікованого продавця.

Представник Департаменту доходів заявив, що поки що немає графіку, коли саме будуть впроваджені знижки.

Коли це станеться, наявні гроші можуть бути швидко розхапані. Це те, що сталося в Денвері, коли місто вперше представило свою програму знижок.

“У мене є відчуття, що це дуже швидко зникне”, – сказав Вінклер з e-Bike Duluth. “Але крім цього, я думаю, що це все одно дасть можливість людям, які не могли б дозволити собі купити електровелосипед, шанс купити його.”

Загальнонаціональний податок на електровелосипеди Кредит Законопроект повертається до Конгресу

Провідна організація PeopleForBikes, що захищає інтереси велосипедної індустрії, просить прихильників законопроекту підписати онлайн-петицію.

Поділіться цим:

Американці отримають податкові пільги на електричні велосипеди, якщо цього року Конгрес ухвалить закон E-BIKE Act; (фото/Shutterstock)

Законопроект про створення економічних стимулів для купівлі електровелосипедів вже робить одну річ добре: робить абревіатуру зі слова e-bike.

електричний, велосипед, стимули, законопроект, кредит, е-велосипед

Закон про стимулювання електричних велосипедів для захисту довкілля вперше надійшов до Конгресу у 2021 році. Як і більшість законопроектів, які потрапляють до законодавчих палат Америки, він так і не став законом. Але п’ять політиків і велосипед Прихильники галузі сподіваються, що 2023 рік стане роком, коли американці отримають податкові кредити на купівлю електричний велосипеди, згідно із заявою захисника галузі PeopleForBikes.

На думку авторів законопроекту, прибрати більше автомобілів з доріг – це явна перемога для зменшення залежності від викопного палива.

“Перехід до економіки чистої енергії включає зміну способу пересування. Це означає транзит, залізницю та електричний автобуси, автомобілі та велосипеди. Наш законопроект зробить покупку е-велосипеда більш доступною для працюючих людей і допоможе прибрати автомобілі з доріг”, – сказав сенатор Брайан Шац, голова підкомітету з питань асигнувань Сенату з питань транспорту, житлового будівництва та міського розвитку.

Серед інших прихильників законопроекту – представники Джиммі Панетта (Каліфорнія), Ерл Блуменауер (Орегон), Майк Томпсон (Каліфорнія) та Адам Шифф (Каліфорнія).

Законопроект: 450,500 кредитів на купівлю електровелосипеда

За даними PeopleForBikes, Закон про електронні велосипеди не змінився порівняно з його версією від 2021 року.

Він пропонує податковий кредит у розмірі 30% на придбання електричного велосипеда, що підлягає поверненню, – до 450 500 доларів для нових велосипедів, які коштують менше 8 000 доларів. Кредит буде дозволений один раз на кожну особу кожні три роки або двічі для подружжя, яке подає декларацію разом, якщо вони купують два електровелосипеди.

Однак є одне доповнення до законопроекту 2023 року: обмеження доходу. Ці обмеження паралельні електричний обмеження податкового кредиту на транспортні засоби. Це означає, що податкова знижка не надаватиметься тим, чий річний дохід не перевищує 150 000 гривень для осіб, які подають декларацію самостійно, 225 000 гривень для голів домогосподарств або 300 000 гривень для тих, хто подає декларацію спільно. Законопроект також передбачає надання звіту від податкової служби через два роки, щоб зрозуміти розподіл кредиту за шкалою податку на прибуток і скоригувати його в майбутньому, повідомляє PeopleForBikes.

Податок на електричні велосипеди кредит був включений до схваленого Палатою представників Закону “Відбудувати краще” у 2021 році. Але законодавці вилучили цю норму, коли в результаті переговорів з’явився новий законопроект під назвою “Закон про зниження інфляції”.

“IRA є найбільшим пакетом кліматичної політики в американській історії, але для того, щоб швидко та ефективно вжити заходів щодо скорочення викидів, Конгрес повинен розглянути Е-ВЕЛОСИПЕД Дійте як важлива і доповнююча політика”, – написали в PeopleForBikes.

Місцеві органи влади вживають заходів

Поки федеральний уряд пробуксовує, деякі штати та міста запровадили власні стимули для розвитку електровелосипедів.

Денвер розпочав програму ваучерів на е-велосипеди у 2022 році, в результаті чого 4 734 мешканці придбали електровелосипеди. Місцева влада каже, що вже бачить результати. Згідно зі спільним звітом міської влади та велосипедних організацій, близько 71% учасників програми стали менше їздити на велосипеді після покупки. Крім того, 90% сказали, що їздять на велосипеді щонайменше щотижня.

“Успіх програми знижок у Денвері – і її очевидний вплив на скорочення транспортних викидів – свідчить про те, що політики повинні набагато серйозніше ставитися до електровелосипедів як до інструменту боротьби зі зміною клімату”, – сказав Бен Холланд, менеджер з міського транспорту в Інституті Скелястих гір, який співпрацював над доповіддю.

Електричні велосипеди допомагають демократизувати наші вулиці і зробити активний транспорт доступним для більшої кількості американців, заявили в PeopleForBikes. Організація просить прихильників підписати онлайн-петицію з вимогою прийняти Закон про е-велосипеди.

“Закон про електровелосипеди по праву позиціонує електровелосипеди як важливу частину більш широкого рішення проблеми зміни клімату та справедливої мобільності”, – сказала генеральний директор PeopleForBikes Дженн Дайс (Jenn Dice). “Ми вдячні нашим кліматичним лідерам у Конгресі, які очолюють ініціативу щодо е-велосипедів.”

Почуваючись збудженими щодо електронних велосипедів? Перейдіть за посиланням нижче, щоб ознайомитися зі списком найкращих варіантів на ринку від GearJunkie.

Знижки

Різні органи місцевого самоврядування та постачальники електроенергії надають знижки при купівлі відповідних електровелосипедів. Ось кілька прикладів:

Eugene Water and Electric Board (EWEB) в Орегоні пропонує своїм власникам рахунків знижку в розмірі 300 доларів за придбання відповідного електровелосипеда. За словами Хуана Серпи Муньоса, який керує програмами електричної мобільності EWEB, програма стартувала у квітні 2022 року, і на момент написання цієї статті було видано близько 780 знижок. “Через популярність … ми зробили її офіційною програмою і збільшили кількість знижок на один обліковий запис до двох”, – сказав Муньос.

Денвер встановив знижку в точках продажу та видав ваучери, які знижують ціну на електровелосипеди в магазинах, що беруть участь у програмі. Мешканці їх розкупили. У 2023 році очікується перезапуск програми. За словами Майкла Солсбері, транспортного адміністратора офісу сталого розвитку Денвера, регулярні знижки для мешканців Денвера у 2022 році становили 400, а для мешканців, які досягли визначеного порогу доходу, – 450 200 доларів. Додаткову знижку в 500 євро запропонували для електромобілів велосипед, призначені для великогабаритних вантажів або пасажирів. “В середньому, – сказав Солсбері, – жителі Денвера заощадили 51% від вартості своїх електровелосипедів в рамках цієї програми”.”

Запропоновані податкові пільги

Пропозиція, внесена до Закону США “Про стимулювання використання електричних велосипедів” (E-BIKE).S. Палата представників надасть федеральну податкову пільгу на придбання електровелосипедів. Закон E-BIKE (Electric Bicycle Incentive Kickstart for the Environment Act) дозволить платникам податків, які здійснюють відповідні покупки, зменшити свою заборгованість на 30% від ціни велосипеда, до 450 500, з урахуванням попередніх кредитів.

У штаті Вашингтон законодавці працюють над іншим типом податкових стимулів. У разі схвалення, купівля електровелосипедів та іншого відповідного обладнання буде звільнена від податку з продажу. У запропонованому законодавстві зазначається: “…заохочення громадян до володіння та використання електричних велосипедів для поїздок на роботу може замінити легкі пасажирські транспортні засоби і, таким чином, зменшити затори, місцеве забруднення повітря та глобальне забруднення вуглецем, одночасно покращуючи здоров’я громадян та заощаджуючи гроші пасажирів.”

Інші е-велосипеди Заохочення

Низькопроцентні кредити, надання бібліотек для безкоштовного користування електровелосипедами та програми, які платять за кожну милю пробігу на електровелосипеді, є одними з багатьох стимули для придбання та використання електровелосипедів.

У виданні “Програми стимулювання розвитку електровелосипедів у Північній Америці”, опублікованому Портлендським державним університетом (PSU), міститься інформація про десятки програм, у тому числі й для жителів Канади. Це зручно для організацій, урядовців та захисників довкілля, зацікавлених у створенні або підтримці програми заохочення. Це також корисно для покупців електровелосипедів, каже Джон Макартур з Центру транспортних досліджень та освіти PSU.

Рекомендації для покупців електровелосипедів

  • Спробуйте різні типи електровелосипедів, щоб переконатися, що ви купуєте велосипед, який підходить саме вам, – радить МакАртур. Існує велика різноманітність стилів, включаючи електровелосипеди, призначені для перевезення посилок або пасажирів.
  • Визначте, чи пропонує ваш постачальник комунальних послуг, роботодавець, штат або місцева влада фінансові стимули для придбання або використання електровелосипеда.
  • Прочитайте правила щодо знижок та фінансових стимулів для вашого електровелосипеда. За словами Макартура, деякі знижки вимагають здійснення покупок у дилерів, що беруть участь у програмі, і не діють для покупок в Інтернеті.
електричний, велосипед, пільги, законопроект, кредит, е-велосипед

Захисники довкілля та ентузіасти електровелосипедів кажуть, що стимули особливо корисні для того, щоб зробити електровелосипеди більш доступними. “Наявність стимулу руйнує [фінансовий] бар’єр і змушує більше людей замислитися про використання е-велосипедів”, – каже Макартур.

PeopleForBikes, правозахисна та торгова організація, висловлює свою підтримку федеральному податковому стимули у статті на своєму веб-сайті:

“Комплексний підхід до скорочення викидів вуглецю повинен визнати, що електричні велосипеди здатні витіснити автомобілі з доріг, зберігаючи при цьому рух, активність і зв’язок людей зі своїми громадами”, – йдеться в статті. У статті цитується президент PeopleForBikes Дженн Дайс: “Стимулювання електричний робить велосипеди конкурентоспроможним видом транспорту для більшої кількості американців і підтримує національні зусилля зі скорочення викидів вуглекислого газу.”

Патті Рот (Patti Roth)

Патті почала свою письменницьку кар’єру як штатний автор газети South Florida Sun Sentinel. Патті, яка досі мешкає у Флориді, працює редактором журналу Fort Lauderdale on the Cheap. Вона регулярно пише на теми екології, благоустрою, освіти, переробки, мистецтва, архітектури, дикої природи, подорожей та домашніх тварин.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top