Посібник з вибору розміру керма велосипеда. Race Face Next R 35

Найкращі керма для шосейних велосипедів 2023 року: як їх вибрати та найкращі оглядові керма

Найновіші гонка контент, інтерв’ю, особливості, огляди та експертні поради щодо купівлі прямо на вашу поштову скриньку!

Дякуємо, що підписалися на The Pick. Незабаром ви отримаєте електронний лист з підтвердженням.

Виникла проблема. Будь ласка, оновіть сторінку та спробуйте ще раз.

Відправляючи свою інформацію, ви погоджуєтеся з Умовами та Політикою конфіденційності та досягли 16-річного віку.

велосипед, кермо, розмір, керівництво, гонка

Є три ключові точки дотику, які з’єднують вас з вашим велосипедомпедалі, сідло та кермо. Більшість велосипедистів витрачають досить багато часу на вибір перших двох з військовою точністю. але найкращі дорожні велосипед про кермо часто забувають.

Вибір ідеального для вас керма може мати величезний вплив на ваш комфорт і продуктивність, адже вони відіграють значну роль у визначенні вашого положення і розподілу ваги, що робить їх одним з найкращих варіантів модернізації шосейного велосипеда, який ви можете зробити.

Хоча, звичайно, такі рухи, як проходження поворотів, повинні відбуватися в основному за рахунок зміни ваги тіла, кермо також має вирішальне значення. і якщо вони є слабкою ланкою в ланцюзі, то їх модернізація може мати помітний ефект.

На щастя, ми проаналізували велику кількість рулів у Cycling Weekly і вибрали найкращі з них тут. Щоб допомогти вам, ми також відповіли на кілька поширених запитань про те, як вибрати найкраще кермо для шосе.

Найкращі протестовані керма

Причини, чому слід уникати

Коли ми розглядали їх, найменший розмір був 38 см. але зараз вони починаються від 36 см і доходять до 48 см. що робить його чудовим вибором для райдерів усіх форм і розмірів.

Ці ергономічно спроектовані планки були жорсткими, але не відчувалися жорсткими, і пропонують відмінне співвідношення ціни та якості для карбонового варіанту. їх настійно рекомендують. Єдиним недоліком була відсутність маркування, яке б допомогло з установкою, але після того, як ви їх встановили, ми не можемо до цього причепитися.

Причини, яких слід уникати

WCS Streem від Ritchey – це легкий аеробар, який має крилоподібну верхню частину, що допомагає прорізати вітер, а також досить компактне падіння з традиційною формою вигину.

Ми вважаємо, що планки легко і просто встановлюються, а внутрішня прокладка кабелів також не викликає труднощів. Що стосується їзди, то бари були достатньо жорсткими, але не надто жорсткими. Перепад 126 см дозволив зайняти зручне положення, але при цьому мати можливість опуститися досить низько, коли це необхідно.

Причини, яких слід уникати

Кермо SL від Zipp’s Service Course – це алюмінієвий варіант, який протягом багатьох років вдосконалювався, щоб запропонувати три різні виміри вильоту та падіння, тому ви можете придбати їх у вигляді SL-70, SL-70 Ergo, SL-80 або SL-88.

Вага варіюється в залежності від обраного вами варіанту, але всі вони важать від 265 до 283 г.

SL7-70 має округлу форму із сплющеною секцією посередині. а також поставляється у версії SL-70 Ergo із сплющеною верхньою планкою. SL-80 більш компактна, з більш плоскою формою і меншим перепадом, в той час як SL-88 використовує традиційну форму роуді з найбільшим перепадом. У випадку 70 і 80, розміри варіюються від 36 см до 46 см, тоді як 88 – від 40 см до 44 см.

RRP становить 82 або 110 фунтів стерлінгів у США, але є багато знижок.

Причини уникати

Можливо, ви шукаєте нову форму, а не супер-шикарне дороге оновлення? Цей варіант від Specialized коштує всього 45 або 50 фунтів стерлінгів у США.

Specialized вклали багато досліджень в ергономіку, навіть їхні рукавички розроблені за допомогою доктора. Кайл Бікель, який вивчає кровообіг у руках, щоб запобігти онімінню та болю під час їзди на велосипеді.

Руль зі сплаву Expert Alloy має винос 123 мм та виліт 75 мм. вони досить неглибокі, круглої форми. Вони виготовлені з алюмінію та мають розмір 31.Затискач 8 мм.

Причини купувати

Cyrano 00 – це конструкція з вуглецевого волокна, яку ми вважаємо легкою та жорсткою. Наша 40-сантиметрова пара важить 174 г.

Вони мають традиційну круглу форму. які нам сподобались. а внутрішня прокладка кабелів акуратно виконана за допомогою плоского профілю в передній частині верхівки, тому їх можна заклеїти скотчем. Fizik пропонує кермо Cyrano в трьох формах: Змія, Хамелеон або Бик. з меншим вильотом і падінням для менш гнучкого бика, найбільшим для гнучкої змії та середнім для хамелеона.

Однак вони не дешеві, £269.99 або 399.99 в США. Вони також бувають лише розміром від 40 см до 46 см. що не дуже підходить для маленьких гонщиків.

Причини, яких слід уникати

Що ж, цей бар – це дещо інше. Спочатку вважалося, що це юридичне рішення UCI, але UCI чітко дав зрозуміти, що це не так. Однак, якщо ви навряд чи зустрінетеся з правилами UCI (а це більшість з нас), то це все ще залишається варіантом.

Планка дозволяє прийняти позицію для гонки на час, без розгинання на всю довжину. Ми вважаємо таке положення ергономічним, проте не впевнені, що загальний ефект настільки відрізняється в порівнянні з тим, коли ви просто тримаєтеся за середину руля.

Найкращі покупці дорожніх ручок Посібник

Якої ширини повинні бути мої дорожні шини?

Ширину кермового штиря, що постачається з новим велосипедом, розраховують на основі середньої ширини плечей середньостатистичної людини, яка їздить на велосипеді вашого розміру.

Більшість велосипедистів заперечать, що жоден з нас не є середньостатистичним, тому підбирати кермо під себе – гарна ідея. Це особливо актуально для жінок, які придбали велосипед унісекс, а не жіночий велосипедбільшість жінок мають вужчі плечі порівняно з чоловіками такого ж зросту, тому їм потрібне вужче кермо.

Занадто широкі шини можуть тиснути на шию та руки, і тоді їзда на велосипеді буде нагадувати водіння вантажівки. Навпаки, вузькі шини змусять вас відчувати себе скуто, але варто пам’ятати, що вужчі шини будуть втягувати лікті, що досить суттєво впливає на аеродинаміку.

Емпіричне правило при виборі правильної ширини керма – виміряти відстань між двома кістковими частинами на ваших плечах. більш науковою мовою – відстань між двома акроміально-ключично-соскоподібними суглобами (AC).

Цей вимір дає вам базову лінію. якщо вона становить 38 см, шукайте 38-сантиметрові планки. і так далі. Однак, особисті вподобання та стиль катання також відіграють важливу роль. Якщо, наприклад, для вас важлива аеродинаміка, можливо, виберете такий розмір розмір вниз.

Деяким велосипедистам подобається стабільність, яку забезпечують трохи ширші шини. щоб ви могли вибрати один розмір вгору. до 40 см. Однак це означатиме, що вам доведеться витягати руки, щоб дотягнутися до важелів, що призведе до затікання лопаток, що може спричинити дискомфорт.

Стандартний підхід полягає в тому, щоб вимірювати від центру крапель, але деякі бренди вимірюють від зовнішньої сторони, тобто їх 40-сантиметрова планка може бути 38-сантиметровою при першому підході. Найкраще перевірити, який підхід використовує виробник, який ви маєте на увазі.

Яка форма шосейної шини найкраще підходить для мене?

Що стосується ширини керма, хоча ви можете трохи збільшити або зменшити її залежно від своїх уподобань, є правильна і неправильна відповідь: занадто вузьке або занадто широке кермо завдасть вам болю і змусить веломайстрів по всьому світу здригнутися. Однак, у випадку з формою керма, це набагато більше залежить від особистих уподобань.

велосипед, кермо, розмір, керівництво, гонка

Традиційно шосейні рулі мали пологий круглий вигин, який створював глибоке падіння, що ставило велосипедиста в низьке положення, коли він знімав капюшон.

В останні роки все більшої популярності набувають компактні керма: вони мають більш пряму форму, а це означає, що нижня частина дропа розташована вище. Посередині – ергономічні рулі: кругліші, ніж традиційні, але мають пласку ділянку в центрі, яка ідеально підходить для розміщення рук.

Вибір найкращої форми керма для вас залежить від вашого стилю їзди. Якщо ви шукаєте досить спокійні поїздки на витривалість, подумайте про компактність.

Якщо ви хочете, щоб ваші очі були назовні, а ніс був притиснутий до руля, і ви прагнете тримати руль ближче до нижньої частини дропаутів, подумайте про традиційну форму.

Сидячи в середині, якщо ви хочете добре падати і, як правило, тримаєте ручку в центральній точці, шукайте ерго-ручки, де це не буде тиснути на зап’ястя.

Різні виробники по-різному формують свої бари, і ви також знайдете пригодницькі шосейні велосипеди, гравійні велосипеди та велосипеди для циклокросу, які розширюють їх в кінці, щоб створити ширшу та стабільнішу платформу при їзді в падіннях.

Який матеріал найкраще підходить для дорожнього керма?

Однією з найбільших загадок, з якою стикаються велосипедисти, що модернізують кермо, є питання, який матеріал обрати.

Карбонові керма зменшують вагу велосипеда і часто на 20-40% легші, ніж їхні побратими зі сплаву. Матеріал також можна формувати в будь-яку форму, що дозволяє створити ідеальну ергономічну конструкцію, яка буде відповідати вашим потребам. Крім того, карбонове покриття можна тонко виточити, щоб створити найкраще поєднання міцності, низької ваги та відповідності вимогам. Все звучить ідеально?

Проблема з карбоновими рулями полягає в тому, що вони набагато дорожчі і трохи крихкіші. Хоча карбон може бути дуже міцним, якщо він пошкоджений, це не завжди так очевидно, як на алюмінієвому бруску, і може залишитися непоміченим.

Крім того, карбон потребує більш дбайливого ставлення в майстерні. або домашня майстерня. і навіть якщо ви використовуєте один з найкращих динамометричних ключів для велосипедів, його легше зламати, якщо використовувати неправильні налаштування. Ще одним недоліком є той факт, що алюмінієві шини набагато дешевші.

Що таке аеро кермо і чи потрібне воно мені?

Аеро шосейні велосипеди стають дедалі популярнішими, і налаштування керма відіграє величезну роль у зменшенні лобового опору.

Кермо, яке покращує аеродинаміку, часто має меншу площу поверхні спереду, а зверху сплющується, щоб створити більшу площу поверхні.

Це означає, що вони ефективніше розсікають повітря, а також мають додатковий бонус – їх зручно тримати на довгих підйомах. Крім того, аеро-руль буде розроблений таким чином, щоб забезпечити внутрішню прокладку кабелів.

Матеріали

Що стосується керма, то його зазвичай виготовляють зі сплаву, карбону або титану. Для гірських велосипедів, зокрема, найпоширеніші керма виготовляються зі сплаву або карбону. Майте на увазі, що всі виробники мають свій власний підхід, але загалом карбонові керма мають інші амортизаційні характеристики, ніж алюмінієві. Гнучкий візерунок, розроблений в брусках, можна більш методично розмістити, вони важать менше, але коштують дорожче у виробництві, і вони, як правило, менш міцні, коли справа доходить до подряпин і подряпин, ніж алюміній. Навпаки, алюмінієві керма надзвичайно міцні, і якщо вони ламаються, то це, як правило, не катастрофічна поломка. Вони не так сильно травмують спину, як карбонові, але іноді можуть бути надмірно жорсткими при діаметрі затискача 35 мм. Карбонові керма також легші, тому якщо вас турбує вага, то карбонові керма – найкращий вибір. Кожен з різних матеріалів має свої сильні і слабкі сторони, свої плюси і мінуси. Для отримання додаткової інформації про порівняння різних матеріалів, що використовуються для виготовлення рулів гірських велосипедів, прочитайте нашу нещодавню статтю Карбон vs Алюміній. На яких рулях варто їздити? а також наше відео з тестуванням різних карбонових шин, OneUp Carbon Bars | Чи є відповідність стандартам законною?

Зліва: кермо зі сплаву Праворуч: Карбонові керма

Підйом та розведення керма

Підйом та винос керма – це те, що визначає форму вашого керма. Існує безліч різних варіантів руля з різними конфігураціями підйому та розвороту, які неможливо перелічити. Для початку, підйом керма – це вертикальний підйом, який вимірюється від центру до кінця керма. Деякі різні керма гірських велосипедів будуть варіюватися від 0 мм підйому до приблизно 40 мм підйому і навіть вище. Чим більше підйом керма, тим вищим буде відчуття керма. Якщо ви постійно їздите по надзвичайно крутій місцевості, вам може бути корисним кермо з більш високим підйомом. Вищий підйом дозволяє перенести більшу частину своєї ваги на задню частину велосипед, що має вирішальне значення, коли траса стає крутою. З іншого боку спектру, якщо ви їдете на чистопородному велосипеді XC, наявність нижньої планки підйому допоможе утримати вагу над передньою частиною велосипеда на цих крутих підйомах. У нас є повне відео, яке переглядає кермо підйом, чи варто запускати високі ручки на своєму MTB?

Зліва: плоскі виноси Праворуч: виноси з високим підйомом

З іншого боку, розмах – це фактично вигин керма, який поділяється на розмах вгору та розмах назад. Подивіться на дві ілюстрації нижче – вид спереду і вид зверху, щоб зрозуміти різницю між вильотом вгору і вильотом назад. Кут нахилу вгору, який можна побачити спереду, – це кут, виміряний від уявної лінії, проведеної паралельно до поверхні затискача і перпендикулярно до напрямку підйому до керма. Нахил назад, який можна побачити з вигляду зверху вниз, – це кут, виміряний від уявної лінії, проведеної від поверхні затискача назад до керма. Зазвичай нахил вгору для керма гірського велосипеда становить близько 5°. Заднє розгортання для гірських велосипед зазвичай коливається від 7 ° до 10 °, причому 8 ° є найпоширенішим. Різні доступні розвороти керма – це дуже зручна річ. При більшому задньому вильоті верхня частина тіла знаходиться в дещо іншому положенні, ніж при більш плоскому кермі. Найважливіше тут – знайти те, що зручно для вас, і ви можете звикнути до певного розмаху вгору і назад, і зміна цього може здатися вам дивною. Тож при модернізації керма може допомогти перевірити, що у вас зараз є на велосипеді.

Ширина

Ширина керма – це ще один особистий вимір, і вона трохи відрізняється для кожного. Через це у нас є відео, яке детально розповідає про те, наскільки широким має бути руль MTB? Зазвичай це залежить від поєднання розмірів тіла, стилю їзди та рельєфу місцевості. Райдер зі зростом 5 футів 5 дюймів, ймовірно, не захоче їздити з такою ж шириною керма, як у когось зі зростом 6 футів 3 дюйми. Як правило, низькорослі райдери або райдери-сталкери їздять на трохи вужчому кермі, ніж високі або довгов’язі райдери. Існує також стиль їзди. Гонщик XC часто використовує вужче кермо, ніж гонщик DH або фрірайдер. Коли бари стають ширшими, вони часто стають більш стабільними до певного моменту. Вузька планка не така стабільна, але може поставити вас у кращу позицію на велосипеді для витривалості та довгих миль. Останнім фактором, який слід враховувати, є рельєф місцевості. Якщо ви живете в місцевості з вузькими стежками і деревами, ви можете вибрати більш вузьке кермо, тоді як якщо ви перебуваєте в пустелі з невеликою кількістю перешкод на висоті керма, ширше кермо може не бути проблемою.

Лівий: 800 мм Правий: 760 мм, невелика різниця, але помітна

Після того, як ви складете все це разом, ви зможете знайти ідеальну ширину керма, але до тих пір вам знадобиться трохи спроб і помилок, щоб це з’ясувати. Особисто я б почав з трохи більшої ширини, а потім зменшив, оскільки ви завжди можете відрізати більше, але не можете додати більше після відрізання. Хоча мій зріст приблизно 5 футів 10/11, я насправді їжджу на трохи вужчому кермі, ніж більшість. Я катаюся на 760-міліметровому кермі, який мені подобається, тому що я, як правило, катаюся, тримаючи руки на самому краю руків’я. Зазвичай я відчуваю, що краї моїх рук трохи не доходять до краю, але я відчуваю, що маю достатній контроль і можу об’їжджати дерева чи каміння, не хвилюючись про широке кермо. Крім того, коли я подорожую в місця з більшою кількістю дерев, я вже звик до ширини моєї шини. Я б сказав, що найпоширеніша ширина керма – близько 780 мм. Більшість сучасних рулів мають ширину 800 мм або 780 мм, тому, можливо, вам доведеться трохи відрізати, але вони призначені для цього. Часто у вас є планка з лініями розрізу, які вже вказують вам, де потрібно відрізати з кроком 5 мм з кожного боку.

Вам може бути цікаво, на якій ширині їздять більшість професіоналів EWS (ендуро) та Кубку світу (швидкісний спуск), і вона, ймовірно, вужча, ніж ви думаєте. Часто рідко можна зустріти професіонала, який використовує кермо шириною 800 мм, і навіть 790 мм зустрічається рідко. Я б сказав, що ширина 770-780 мм – це середній показник. Але є багато профі, які їздять на 760 мм, а деякі навіть на 750 мм, і вони набагато швидші, ніж я коли-небудь міг мріяти бути. Тож трохи поекспериментуйте, візьміть до уваги ці фактори і знайдіть те, що найкраще підходить саме вам, оскільки це може відрізнятися від вашого друга.

проти 31.Діаметр хомута 8 мм

За останні пару років ми спостерігали, як індустрія просуває кермо та винос з діаметром кріплення 35 мм замість класичного 31 мм.Варіант 8 мм. Два різні стандарти, безумовно, мають компроміси. Рулі та виноси з діаметром хомута 35 мм потенційно можуть збільшити загальну жорсткість та довговічність. Майте на увазі, що більша жорсткість не завжди є правильною відповіддю! Важливо мати комбінацію керма та виносу, яка також відповідає вібрації доріжки. Кермо діаметром 35 мм, при правильному підборі, може бути легшим, ніж кермо діаметром 31 мм.8-міліметровий аналог зі збереженням тієї ж міцності. Навпаки, можливо, що обидва керма можуть мати однакову вагу, але один з них буде жорсткішим за інший. Зрештою, є багато змінних, які вступають в гру з новими стандартами гірських велосипедів, і кожен має свої власні уподобання щодо того, що працює, а що ні. OneUp Components застосували інший підхід до 35-міліметрових рулів. Ми зняли відео, в якому порівнюємо кілька різних 35-міліметрових рулів, щоб побачити, чи дійсно ми можемо відчути різницю в тому, що намагався зробити OneUp, додавши запатентовану форму, щоб забезпечити більший бажаний вигин, але не допустити небажаного вигину. Перевірте вуглецеві батончики OneUp | Чи є відповідність законною?

Діаметр затискача 35 мм зліва та 31.Діаметр затискача 8 мм праворуч

Основні типи ручок гірських велосипедів

Багато велосипедистів не знають, що існує багато типів рулів, які можна встановити на гірський велосипед. Ось найпоширеніші типи.

#1. Стояки стояків

Перший тип, про який слід згадати, – це стояк. Ці шини, як правило, мають невеликий підйом і помірну ширину. “Підйом” – це величина, на яку кермо піднімається з обох боків від виносу.

Це чудові універсальні бари для гірських велосипедів, що забезпечують контроль, комфорт та вертикальне положення під час їзди.

#2. Флет-бари

Плоскі бари – це прямі керма без підйому. Вони більш агресивні, ніж рульові стійки, і пропонують низьке положення для велосипедиста, що дуже зручно, якщо ви хочете їхати швидко і бути в широкому аеродинамічному положенні.

#3. Backswept Bars

Поперечини, повернуті під кутом назад до райдера. Це дає райдеру більш вертикальне положення, зменшує тиск на зап’ястя та підвищує загальний комфорт.

#4. Похилі планки

Нарешті, у нас є гірські бари. Вони дуже широкі і мають великий підйом. Це допомагає гонщику перенести свою вагу на задню частину велосипеда, зберігаючи при цьому контроль над ним.

Широкі та вузькі рулі для MTB: Плюси і мінуси

Коли справа доходить до MTB кермо ширина, ви знайдете більшість на ринку від 600 мм до 810 мм.

Протягом десятиліть ширина керма гірських велосипедів поступово збільшувалася, і зараз вона, як правило, набагато ширша, ніж на початку розвитку позашляхових велосипедів.

Нас часто запитують про переваги ширшої чи вужчої ширини керма гірського велосипеда. Ось чого ви можете очікувати від кожного з них:

Широкі бари

Широкі шини відмінно підходять для забезпечення контролю для гонщика.

Завдяки більшій ширині керма MTB ви отримуєте набагато більше важелів та контролю над велосипедом. Ось чому ви побачите гонщиків, які спускаються з гірських схилів, на шинах шириною 800 мм.

Широкі шини зазвичай йдуть в парі з більш коротким штоком. Ширші шини з коротшими виносами дозволяють гонщику більше відкидатися назад і пересуватися на велосипеді з більш широкою стійкою. Це велика перевага, якщо ви дійсно любите складні траси або уявляєте себе в даунхілі чи ендуро гонка.

Ширші шини дадуть вам більше контролю при повільній їзді та кращу стабільність при швидкій їзді. Відчуття ширших шин дозволяє вам відчувати себе набагато впевненіше, що може бути дуже важливим для впевненості на швидких спусках.

Однак, більше – не завжди краще.

Широкі палиці мають кілька недоліків. Стає важче проходити через маленькі щілини, і на вузьких трасах ви можете бути повільнішими. По-друге, для повороту ви повинні рухатись далі, коли вужчі рулі можуть повертати різкіше і швидше.

Мінуси широких ручок для MTB

  • Важко пройти через вузькі зазори
  • Вам доведеться рухати своє тіло далі, щоб повернути

Вузькі бруски

Вузькі бари можуть здатися неочевидним вибором, але багато гірських велосипедистів все ще використовують їх.

Вузьке кермо гірського велосипеда зменшує опір під час їзди, оскільки вужче положення рук означає, що у вас менший поперечний переріз, який піддається опору повітря.

З цієї причини професійні шосейні гонщики, як правило, використовують надзвичайно вузькі рулі, і ця перевага може бути перенесена на гірський велосипед у стилях, де більший акцент робиться на швидкості, ніж на технічній їзді.

Вони також роблять велосипед дуже маневреним, і їх найкраще використовувати в парі з довшою вилкою, щоб пом’якшити їх чутливість (або смикання). Довший шток також нахиляє вас вперед, роблячи вас більш аеродинамічним, і вони чудово підходять для низьких і швидких спусків.

Багато гонщиків по пересіченій місцевості використовують їх, оскільки вони не вимагають такого контролю, який може знадобитися на спусках.

Вам також потрібно менше перебільшених рухів, ніж з ширшими рулями, щоб повернути переднє колесо. Це означає швидке проходження поворотів у технічно легкому крос-кантрі перегонах, вони можуть бути ідеальними.

Вузькі штанги роблять велосипед більш різким. Якщо ви можете добре їх контролювати, то це може бути перевагою. Однак ваша посадка на велосипеді не така широка, що може призвести до того, що ви відчуватимете себе менш впевнено та збалансовано.

Мінуси

  • Менша стабільність
  • Керування часом може здаватися різким

Як вибрати правильну ширину керма для MTB

Тепер ви знаєте трохи більше про ширину керма MTB, і, ймовірно, маєте приблизне уявлення про те, що ви хочете.

Ось що потрібно враховувати при виборі нового керма:

Тип керма

Як ми вже говорили раніше, існують різні типи рулів для гірських велосипедів.

Важливо підібрати правильні шини для вас. Якщо ви прагнете бути неймовірно швидким і хочете зайняти агресивну позицію, ви можете розглянути пласку рульову колонку. Припустимо, ви хочете комфорту, тоді набір підсідельних стійок може бути більш вигідним.

Тип керма впливає на ширину керма.

Ви можете виявити, що з плоскими ручками вам не потрібна така велика довжина, як при використанні ручок зі стояками. Якщо кермо плоске, воно буде нижчим і ширшим, ніж рульове. Ми рекомендуємо спробувати різні типи, якщо є можливість, перед покупкою.

Враховуйте дисципліну

Подумайте про те, як ви плануєте кататися, і яка ширина вам може знадобитися для цієї дисципліни.

Чим більш технічна їзда, тим ширше ми рекомендуємо їхати. Багато велосипедистів збільшують розмір своїх шоломів, оскільки їзда стає більш технічною, щоб мати перевагу над конкурентами.

Наприклад, на трейлових велосипедах може використовуватися кермо MTB шириною 780 мм, що забезпечує досить широку посадку і хороший контроль. Однак велосипеди для ендуро та швидкісного спуску будуть ще ширшими, близько 800 мм, що відображає більш екстремальні вимоги до стилю їзди.

На нових велосипедах ми бачимо, що кермо, як правило, стає більшим в цілому. Навіть деякі велосипеди XC зараз поставляються з 780 мм в стандартній комплектації.

Ваш зріст

Ви також повинні враховувати свій зріст.

Як правило, чим вищий ви, тим ширше кермо вам слід використовувати. Це тому, що вищі люди, як правило, мають довші руки, і будуть їздити на більших рамах.

Ми наполегливо рекомендуємо звернутися до веломайстра, якщо ви не впевнені, який розмір вам потрібен для вашого зросту. Велосипедні майстри мають професійну підготовку, щоб правильно підібрати вам велосипед, тому ваша висота сідла, винос, положення педалей і ширина керма будуть ідеальними.

Сумісність

Вам також потрібно буде врахувати, чи сумісне кермо з вашим велосипедом. Перш за все, важливо виміряти стару планку, де вона кріпиться на штоку, і переконатися, що вона підійде належним чином.

Якщо ви збільшуєте ширину ваших шин, вам також потрібно переконатися, що троси достатньо довгі. Ми часто бачимо, як люди отримують нові шини, а потім мають проблеми із зачепленням та гідравлічними кабелями після їх заміни.

Тепер ви знаєте все про ширину керма mTB ..

Коли справа доходить до ширини керма гірського велосипеда, все залежить від особистих уподобань.

Тут потрібно враховувати багато факторів, таких як дисципліна гірського велосипеда, розмір вашого тіла і навіть тип керма.

Сподіваємось, вам сподобалась стаття, і ви на шляху до пошуку ідеального для вас руля!

Знайшов цю ширину керма гірського велосипеда посібник корисний? Дізнайтеся більше від експертів BikeTips нижче!

BikeTips був заснований у 2021 році і керується невеликою командою письменників та тренерів, які захоплюються велоспортом, охоплюючи дороги, треки, стежки та все, що знаходиться між ними.

Ми захоплені тим, що робимо, чи то ділимося інсайдерськими знаннями про чудові веломаршрути, занурюємося в аналіз Тур де Франс або допомагаємо нашим читачам знайти чудове велосипедне спорядження за їхній бюджет.

Перейти на головну сторінкуЖурналМайстер-класТренування Фітнес

Також від команди Broadsea Media:

Марафонський путівникyogajalaГольф-путівник

44 (0)1346 517061BikeTips | Broadsea Media, Main Street, Fraserburgh, UK, AB43 9RT

Посилання

Відмова від відповідальностіУмови використанняЗв’яжіться з нами

Познайомтеся з картою сайту команди

Розкриття інформації про доходи: Ми підтримуємо читачів і заробляємо партнерські комісії, коли ви купуєте за посиланнями, знайденими на biketips.com.

Падіння та охоплення

Як ми бачили, два найважливіших кермо вимірювання досяжності та падіння. Вони диктують, наскільки далеко вперед і вниз буде розташована позиція гонщика.

Охоплення – це відстань по горизонталі між центральною точкою верхівки шолома і центром найбільш висунутої вперед частини виступів. Більший виліт означає, що ви будете тягнутися далі вперед під час їзди. Винос керма зазвичай коливається від 75 мм до 90 мм.

Нахил і винос керма – це два найважливіші виміри, які слід враховувати, окрім ширини керма.

Виліт – це вертикальна відстань від центральної точки зони затискача штока до центральної точки кінця грифа. Винос зазвичай коливається від 120 мм до 150 мм. Довший винос означає, що вам доведеться робити більше рухів, щоб потрапити в положення “дроп”, що вимагає більшої гнучкості. Варто зазначити, що більші руки можуть не поміститися на вигині керма з коротким вильотом.

Ще два фактори, які впливають на посадку керма – це підйом і винос. Підйом – це вертикальна відстань між точкою затиску і площинами. Кермо шосейного велосипеда з підйомом створить трохи більш вертикальне, зручне положення для їзди.

велосипед, кермо, розмір, провідник, гонка

Розмах – це кут, на який винос витягнутий по горизонталі від точки затискача. Зміна цього кута дозволяє виробникам змінювати ергономіку положення рук при підйомах, наприклад.

Ширина

Правильно підібрана ширина керма шосейного велосипеда для вашого тіла має важливе значення для комфорту та уникнення зайвого болю. Більшість велосипедистів можуть використовувати невеликий діапазон ширини руля (два або три розміри) і при цьому відчувати себе комфортно.

Правильно підібрана ширина керма відповідно до ширини ваших плечей має вирішальне значення для правильної посадки та безболісної їзди на велосипеді.

велосипед, кермо, розмір, направляюча, гонка

На шинах без вильоту ширина вимірюється горизонтально від центральної точки кожної краплі. Однак деякі виробники вимірюють ширину по зовнішньому краю. Типовий діапазон ширини – від 36 см до 46 см зі збільшенням на два сантиметри.

Як вже згадувалося, одному і тому ж водію може бути комфортно їздити на кермі різної ширини, наприклад, 38 см, 40 см і 42 см. Якщо це так, то ви можете вибрати ширший кермо для більшої стабільності керування або вужчий, щоб покращити аеродинаміку, тримаючи руки ближче до тіла.

Як вимірюються дорожні керма?

Дорожні керма зазвичай вимірюються шириною, довжиною падіння та вильотом. Певний стиль керма може бути доступний у певному діапазоні вильоту та досяжності, з діапазоном ширини з кроком у два сантиметри. Ця система дозволяє вибрати бажану форму керма, яка відповідає вашій ширині плечей.

Іншим важливим виміром є діаметр труби. Стандартний діаметр дорожнього велосипед кермо 25.4 мм (традиційний) або 31.8 мм (сучасний). Цей ширший дизайн був запроваджений, оскільки він жорсткіший та міцніший. Завжди перевіряйте, чи сумісний ваш поточний винос з обраним діаметром при покупці нових шин.

Який розмір керма я повинен отримати?

Джерело зображення: shimanocyclingworld.com

The розмір розмір керма, який ви повинні придбати, зазвичай відповідає вашій ширині плечей, зросту та гнучкості. Щоб виміряти ширину плечей, проведіть стрічку від кісткових точок на верхній частині плечей (акроміально-ключичні суглоби), яка буде приблизно відповідати необхідній ширині керма.

Як вже згадувалося, велосипедистам зазвичай зручно користуватися одним розмір по обидва боки від ширини плечей. В ідеалі, ви хочете, щоб ваші руки працювали з невеликим звуженням назовні або паралельно, коли ваші руки знаходяться на дропах.

Ваша гнучкість, зріст і розмах крил впливають на вибір вильоту і посадки. У більшості випадків краще обирати коротші компактні штанги, оскільки вони зручніші.

Чи вузьке кермо краще?

Ні, вузьке кермо не обов’язково краще. Ваша анатомія та особисті переваги визначають розмір ви обираєте. Жоден розмір керма не є об’єктивно кращим за інший.

Для деяких велосипедистів вузьке кермо дозволяє зайняти більш аеродинамічне положення, не жертвуючи при цьому комфортом. Однак для багатьох шосейних велосипедистів кермо на ширині плечей або трохи ширше буде найзручнішим.

Для початківців ми рекомендуємо починати з більш широких рулів, оскільки вони зменшують чутливість керування, що полегшує керування велосипедом на високих швидкостях.

Розгорнуте кермо

Завужені керма негативно впливають на аеродинаміку, але значно покращують стабільність і контроль, тому їх встановлюють на багатьох гравійних велосипедах.

Винос керма – це ступінь нахилу крапель назовні від верхньої частини керма. Щоб виміряти винос, виміряйте відстань по горизонталі від центру дропаута до центру точки затискання перемикача.

Як правило, кермо шосейного велосипеда майже не має вильоту. На противагу цьому, гравійні шини мають значний кут нахилу (від 12 до 16 градусів) для покращення контролю при використанні дропів.

Регулювання керма шосейного велосипеда

Щоб відрегулювати положення керма шосейного велосипеда до зручного та ефективного без допомоги професійного веломайстра, потрібно багато спроб і помилок. Якщо вам важко знайти зручне положення, ми рекомендуємо зробити підгін велосипеда своїми руками або звернутися до професійного майстра.

Якщо ви не хочете замінювати штанги, ви можете спробувати наступні три-чотири незначні модифікації кокпіта, щоб підвищити комфорт вашого положення.

Інтегроване кермо має гарний вигляд, але його не можна відрегулювати так само легко, як стандартне кермо шосейного велосипеда.

По-перше, ви можете поміняти винос на довший або коротший. Змініть довжину виносу, якщо ви перенапружуєтесь, щоб дотягнутися до капюшона, або відчуваєте здавлювання.

Ще один дешевий та ефективний спосіб змінити своє положення на велосипеді – це додати або прибрати прокладки. Вони піднімають або опускають стек. У більшості випадків додавання однієї або двох прокладок створить більш зручне, вертикальне положення.

Як виміряти раму велосипеда – наш простий у виконанні Посібник

Знайти велосипед правильного розміру досить складно через велику різницю в тому, як виробники вимірюють і вказують розміри.

Нарешті, ви можете змінити кут нахилу керма шосейного велосипеда, щоб знайти більш зручне положення рук. Змініть кут нахилу руля, послабивши болти на виносі та злегка нахиливши кермо вгору або вниз. Крім того, ви можете спробувати спрямувати капюшони всередину, якщо це зручніше для ваших зап’ясть.

Стрічка на кермі дорожнього велосипеда також може вплинути на комфорт вашої їзди. Товста гелева стрічка на кермо значно зменшить дорожні вібрації. На противагу цьому, стара зношена стрічка втрачає свій амортизаційний ефект.

Чи можна встановити плоске кермо на шосейний велосипед?

Так, на шосейний велосипед можна поставити плоске кермо, але це може змінити геометрію та керованість, передбачену виробником. Крім того, ви можете придбати спеціальний шосейний велосипед з плоским кермом, наприклад, Canyon Roadlite.

Ці велосипеди є надійним вибором для велосипедистів, які хочуть швидкості шосейного велосипеда, але не впевнені в собі або недостатньо гнучкі для агресивного положення опущеного керма.

Як зробити кермо дорожнього велосипеда зручнішим?

Щоб зробити кермо вашого шосейного велосипеда зручнішим, спершу перевірте, чи правильно підібрана його ширина, чи не замалий і не завеликий винос, а також чи достатньо високо встановлений кермо (за допомогою прокладок). Крім того, ви можете використовувати амортизаційну стрічку, щоб зменшити вібрації.

Виміряйте свою ширину плечей, відстань між кістковими виступами на верхній частині плечей, і порівняйте її з кермо ширина, відстань між центральними точками двох крапель. Ці цифри повинні бути в межах 2 см одна від одної.

https://www.cyclingweekly.com/group-tests/bike-handlebars-345953
https://www.worldwidecyclery.com/blogs/worldwide-cyclery-blog/mtb-handlebar-buying-кермо-все, що вам потрібно знати
https://biketips.com/mtb-handlebar-width/
https://bikexchange.com/road-bike-handlebar-направляюча-обираємо ідеальну-кермо/ [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top