Переробка гравійного велосипеда 29Er. Найкращі гравійні велосипеди з найкращим співвідношенням ціни та якості

Alchemy випускає нові гравійні велосипеди Ronin, а також альтернативні Arktos 29-ми дюймовик новий хардтейл MTB

Новий Alchemy Ronin розширює категорію дроп-бару до гравію. Бренд починав з чисто шосейних велосипедів, потім додав пару “вседорожніх” моделей, які могли очищати більші скінні шини. І у них є велосипед для циклокросу. Але цей глушник створений повністю з нуля, не використовуючи жодної трубки чи деталі від інших. Мета? Створіть чистий гравійний гоночна машина, яка все ще комфортна і здатна перевозити всі звичайні речі, які ви хотіли б для 100 миль або більше. І він буде доступний у карбоновій та титановій версіях. Почнемо з вуглецю ..

Ronin Carbon має три кріплення для пляшок з водою та кріплення Bento Box на верхній трубі, а також кріплення для крил. Вони використали тонкі підсідельники, щоб зробити його більш комфортним, і це перший велосипед вони зробили з 27.2 підсідельний штир.

Зверніть увагу на зовнішні шари карбону, що є фірмовою особливістю карбонових велосипедів Alchemy. Приємний штрих, який добре проглядається крізь матове або глянцеве прозоре покриття і додає приємного дизайнерського штриху, не збільшуючи вагу.

Нижній кронштейн – PF86, а навколо ланцюгових стійок є місце для 48-зубчастого ланцюга 1x, не вдаючись до сильно заниженої конструкції ланцюгової стійки. Вона також сумісна з переднім перемикачем, тому ви можете використовувати компактний подвійний перемикач, якщо ви віддаєте перевагу цьому. І все це з достатньою кількістю місця для 700×45 або 650×2.1-дюймові колеса та шини:

Інші деталі включають плоскі гальмівні кріплення, 12-міліметрові наскрізні осі спереду та ззаду, а також конічну виносну трубу для вставних гарнітур. Рами Ronin Carbon починаються від 3,999, а повні велосипеди – від 9,499. Так, це великий стрибок, але базовий рівень збірки – це Ultregra Di2. Кастомне фарбування починається від 450 000 і далі зростає.

Гравійний велосипед Alchemy Ronin Ti

Ronin Ti має ту ж саму геометрію та загальні характеристики, що і карбонова модель, з очевидною різницею в матеріалі рами… і він переходить на нижній кронштейн з англійською різьбою. Використовується безшовна 3/2 американського виробництва.5 титанових труб, з нижньою та верхньою трубами, звуженими донизу та догори, щоб зберегти жорсткість центру велосипеда для надійної передачі потужності. Підсідельний штир та винос ланцюга мають S-подібні вигини, що додає їм жорсткості та збільшує кліренс порівняно з моделями CX. Підійдуть ті ж самі 700×45 або 650×2.1-дюймові колеса та шини. Вартість рами починається від 3,999 і закінчується 8,999.

Обидва Роніни доступні в наявності та під замовлення, всі геометрії ручної роботи в Денвері, штат Колорадо. Для карбонових велосипедів вони не лише розробляють дизайн та компонування, вони також виготовляють багато власного інструментарію для прес-форм.

Трейловий велосипед Alchemy Arktos 29ST

Arktos починався як великий трейл велосипед з заднім ходом 140 м, переднім ходом 160 мм і гоночними прагненнями EWS. І ось що з ним робить Коді Келлі. Тепер вони трохи змінили ситуацію, випустивши нову версію для коротких поїздок під назвою Arktos 29 ST з ходом задньої частини 120 мм. Він все ще орієнтований на агресивних трейлових райдерів, і оснащується вилкою Fox 36 з ходом 140 мм.

Вона використовує їхню систему Sine Suspension System, яка є регресивною на початку руху, щоб дійсно тримати задню шину в землі для більшого зчеплення, переходячи до прогресивної в середині ходу, щоб забезпечити хорошу підтримку, коли ви штовхаєте її через великі берми, а потім повертається до регресивної в кінці ходу, щоб запобігти різким підйомам. Він розроблений на основі повітряного амортизатора, і вони кажуть, що котушковий амортизатор нічого не додасть… і насправді, ймовірно, буде занадто швидко спрацьовувати в кінці ходу, оскільки котушка лінійна. Отже, вони використовують задній амортизатор Fox Float DPX2 на всіх моделях.

Кріплення з’єднуються за допомогою шпонки та розширюваної цанги з одного боку, завдяки чому все рухається в унісон, щоб зменшити прогин задньої частини. Кажуть, що це один з найжорсткіших велосипедів на ринку.

Він розрахований на 29×2.5-дюймові шини, стандартний нижній кронштейн з різьбленням і підходить до 38-зубчастого ланцюга. Немає передніх кріплень перемикача, тому це лише 1x. Внизу є кріплення ISCG05. Задній кінець використовує Super Boost 12 × 157 міжосьовий інтервал.

Пристойна збірка буде приблизно 28.5 фунтів за весь велосипед. Вага рами така ж, як і в оригінальній версії, і це тому, що він використовує той самий передній і задній трикутник, що і оригінальний велосипед для довгих поїздок, змінилися лише деталі навіски, і вони використовують меншу довжину та хід амортизатора. Це означає, що в якийсь момент ви, ймовірно, можете просто замовити інші деталі підвіски та амортизатор (і вилку) і мати можливість перетворити його на довший велосипед (або навпаки).

Ціни на велосипеди стартують від 4,899 з групами NX Eagle, і всі моделі будуть використовувати підвіску рівня Fox Factory, що допомагає виділити їх за ціновими показниками. Рами виготовляються за кордоном, а повна збірка велосипедів також здійснюється на цих складальних заводах, що допомогло їм трохи знизити ціни з моменту першого запуску цієї моделі. Вони все ще роблять Arktos 27.5 як у Денвері, так і за кордоном, але вони в основному працюють на власній фабриці. Крім того, вітчизняна модель спочатку була зроблена, тому що вони хотіли протестувати різні компонування, які потім передаються на азійську фабрику, тому різниця між ними менша, ніж ви можете подумати. Він поставляється в сірому або зеленому кольорі, але вони, ймовірно, додадуть спеціальну програму фарбування для цієї моделі, і це буде зроблено тут, у штатах.

Початок поставок у травні 2019 року.

Наші найкращі електричні велосипеди з товстими шинами на 2023 рік

Найкращий електричний жировий велосипед класу 3, 2023 рік

Ставши революційною моделлю, коли вона вперше з’явилася на ринку електровелосипедів з жирними шинами, Aventon Aventure встановив нову високу планку того, що споживачі можуть очікувати від електровелосипедів з жирними шинами вартістю до 5000 000 доларів, а наступна модель Aventure 2 була побудована на основі цієї спадщини. Хоча багато його сучасників наздогнали його в певних аспектах, Aventure 2 все ще виділяється.

Справа не тільки в 750-ватному двигуні задньої втулки Bafang або повністю інтегрованому акумуляторі на 720 Вт-год, які так закохали нас в цей електричний “товстун”, а й в тому, що Aventon вдалося наповнити його маленькими функціями та додатковими можливостями, які все ще дещо незвичні для багатьох електровелосипедів у цій категорії. Він оснащений датчиком крутного моменту, який забезпечує більш природні відчуття, а також підвищує ефективність роботи акумулятора, дозволяючи вам їхати далі без більшого та важчого акумулятора. Додайте до цього повнокольоровий РК-дисплей, металеві крила, повну трансмісію Shimano Altus, гідравлічні гальма Tektro і, на додачу до всього, це просто дуже приємний велосипед для їзди. Керування спортивне, але не надто атлетичне, і, хоча він трохи важкий, він напрочуд добре справляється з легкими двоколісними трасами.

Він також доступний у перекидній та наскрізній рамах із вибором гарних кольорів на вибір (виділяється серед моря чорно-білих жирових велосипедів).

Aventure поставляється як електронний велосипед класу 2, але, як і більшість велосипедів у цьому списку, його можна легко перетворити на клас 3 за допомогою програми, яка велосипед, який розвиває максимальну швидкість при натисканні на педалі 28 миль/год. Ми протестували і навіть порівняли цей велосипед з деякими з його найбільших конкурентів, і результати не брешуть: це новий вид доступних електричних велосипедів з товстими шинами.

Коротше кажучи, ми дійсно великі шанувальники Aventure, і ми думаємо, що ви теж, тому він очолює наш список найкращих електровелосипедів з жирними шинами 2023 року.

Плюси

  • Розблокований до класу 3, це надзвичайно швидкий та крутний електровелосипед.
  • Повнокольоровий РК-дисплей чудово відображає заряд батареї у відсотках
  • Батарея ємністю 720 Вт-год ефективно використовується для великого запасу ходу завдяки датчику крутного моменту
  • Він має унікальний дизайн для товстих електровелосипедів, який нагадує нам інший Aventon, який нам дуже сподобався, Level.

Мінуси

  • При вазі 77 фунтів (ми розглянули велику модель з додатковим переднім і заднім багажниками), Aventure трохи важчий, ніж багато його аналогів.

Mokwheel Basalt

Цей звір з електромобіля-велосипед має м’язи, щоб доставити свого водія практично будь-куди завдяки потужному двигуну та вантажопідйомності 450 фунтів, і може супроводжуватися деякими дійсно вражаючими додатковими аксесуарами.

Велосипеди Rad Power Bikes RadRover 6 Plus

Найкращий електричний жировий велосипед класу 2, 2023 рік

Ми вже давно є шанувальниками лінійки RadRover від Rad Power Bikes, і багато електровелосипедів у цьому списку зобов’язані подякувати Rover за те, що він допоміг популяризувати жирні шини в мейнстрімі. Хоча в минулих моделях Rover було за що цінувати, RadRover 6 Plus – це помітне покращення порівняно з попередніми моделями, тому він заслуговує на те, щоб його серйозно розглядали в будь-якому списку найкращих електричних велосипедів на жирних шинах.

У порівнянні з попередніми моделями помітно змінився естетичний вигляд, що значною мірою пов’язано з новим напівінтегрованим акумулятором, розміщеним у більш сучасній, кутовій рамі. Також є унікальний подвійний дисплей в центрі та зліва від кокпіта, який є функціональним та просто відмінним від інших.

Але зовнішній вигляд – це не все, що тут нове. Rad також додав гідравлічні дискові гальма з 180-міліметровими роторами, щоб посилити гальмівну силу та забезпечити більший контроль над велосипедом, коли потрібно зупинитися.

У категорії електровелосипедів, які часто зосереджені на швидкості та потужності, Rad Power Bikes RadRover 6 Plus використовує інший, більш виважений підхід. Він має 750-ватний двигун на задній втулці, який дуже схожий на ті, що ви знайдете на багатьох інших велосипедах у цьому списку найкращих електровелосипедів на жирних шинах, але передача потужності від цього двигуна набагато м’якша, особливо на низьких швидкостях. Що це робить, так це надає велосипед дуже передбачувана і контрольована подача потужності, яка підходить як для початківців, так і для тих, хто хоче велосипед, на якому легко їздити, але при цьому достатньо крутного моменту, щоб подолати горбисті ділянки.

Якщо ви хочете легко керовану потужність від велосипеда, який підтримується провідною компанією з виробництва електровелосипедів, RadRover 6 plus може бути найкращим вибором для вас.

Плюси

29er, гравій, велосипед, переобладнання
  • Двигун потужністю 750 Вт відчувається вишукано – він має великий крутний момент, але забезпечує його плавно.
  • Акумулятор на 672 Вт-год забезпечує вражаючий запас ходу навіть для свого розміру.
  • Гідравлічні дискові гальма дуже добре показали себе в нашому тестуванні, і вони додали їх до найновішої моделі Rover, зберігши при цьому відносно доступну ціну.
  • Хоча це може бути суб’єктивною думкою, нам дуже подобається новий дизайн оновленого RadRover.

Мінуси

  • Світлодіодний екран зліва помітно менш яскравий, ніж центральний.
  • Управління кабелями здається трохи безладним.

Blix Ultra

Завдяки швидкості, потужності та безлічі опцій, що додають універсальності, Blix Ultra є практичним і абсолютно захоплюючим велосипедом.

Lectric XP 3.0

Найкращий ультрадоступний електровелосипед 2023 року

Lectric XP 2.0 вже зарекомендував себе як якісний складаний велосипед з широким набором функцій за дуже розумною ціною. Комбінований пакет інтегрованих функцій, таких як задній вантажний багажник, фари, підвіска та крила – це те, що ви могли б очікувати побачити лише на більш дорогих моделях. Тепер Lectric підняв планку ще вище, випустивши новий XP 3.0 сповнений вдосконалень та нових функцій, при цьому велосипед має ту ж саму ціну, що й попередня модель – близько тисячі доларів.

Новий Lectric XP 3.0 має двигун зі збільшеною піковою потужністю та крутним моментом для кращого підйому на пагорби, краще передавальне число для зручності педалювання, більші гальмівні ротори для кращої гальмівної сили, покращену підвіску для більш комфортної їзди та додаткові аксесуари для збільшення пасажиромісткості.

Всі ці можливості на велосипеді, який можна скласти і помістити за сидінням або в багажнику, зробили вибір на користь Lectric XP 3 простим.0 за найкращий електровелосипед на жирних шинах 2023 року!

Pro’s

  • XP 3.0 лише додає до вже великої цінності попередньої моделі. За ту саму ціну, 3.0 пропонує оновлення базових інтегрованих функцій і навіть додає нові.
  • У той час як двигун на XP 3.0 все ще залишається 500-ватним заднім втулкою, але тепер він має збільшений крутний момент 55 Нм та пікову потужність 1000 Вт.
  • Покращене передавальне число та більша вища передача забезпечують більш ефективне використання зусиль велосипедиста.
  • Збільшений розмір гальмівного ротора – тепер 180 мм замість 160 мм – забезпечує більшу чутливість та ефективність гальмування, незважаючи на те, що це механічні, а не гідравлічні дискові гальма.
  • The 3.Вилка підвіски 0 має збільшений на 50 мм хід, що забезпечує більш плавну їзду по дорогах та бездоріжжю.
  • Вантажопідйомність заднього багажника збільшилася вдвічі до 150 фунтів, що дозволяє перевозити більше пасажирів.

Мінуси

  • Ми б хотіли побачити можливість експлуатації XP 3.0 без ключа в велосипеді, але це одне з оновлень, яке Lectric ще не зробив.
  • У той час як 3.Рукоятки у 0 покращені, але ми все одно хотіли б щось трохи м’якше.

Velotric Nomad 1

Завдяки витонченому дизайну, чудовому запасу ходу та достатній потужності для швидкої їзди та подорожей в гору, Nomad 1 пропонує солідну цінність за свою ціну.

Mokwheel Basalt

Найкращий електровелосипед з товстими шинами для кемпінгу, 2023 рік

Половина задоволення від кемпінгу – це дослідження відвіданої місцевості. Електровелосипеди пропонують туристам можливість поїхати далі, побачити більше і не виснажитися до кінця дня. Mokwheel Basalt є незвичайним серед електровелосипедів тим, що він не тільки добре підходить для подорожей по бездоріжжю, але й може слугувати цінним ресурсом завдяки деяким незвичайним аксесуарам. Як електровелосипед класу 3 з максимальною швидкістю 28 миль/год, він чудово підходить для пересування майже в будь-якому місці.

Mokwheel Basalt на перший погляд може виглядати не так вже й незвично. Він оснащений безщітковим двигуном з втулкою потужністю 750 Вт, який може обертати 90 Нм крутного моменту, що робить його придатним для їзди по крутих пагорбах, незалежно від того, асфальтовані вони чи ні. Амортизаційна вилка з ходом 110 мм покращує контроль на вибоїстій місцевості, а 7-швидкісна трансмісія Shimano допомагає як на підйомах, так і на спусках. Гідравлічні дискові гальма забезпечують приголомшливу потужність навіть на крутих спусках і Chaoyang 26 x 4-дюймові. шини забезпечують необхідну амортизацію та зчеплення для дослідження бездоріжжя.

Що дійсно відрізняє Mokwheel Basalt, так це його масивна батарея на 940 Вт-год, яка може живити інвертор потужністю 1000 Вт, який має можливість працювати з такими необхідними приладами, як зарядні пристрої для телефонів, кавоварки, електричні грилі та ноутбуки. Плануєте поїхати більше, ніж на день чи два? Mokwheel також пропонує сонячний зарядний пристрій, щоб підтримувати роботу соку до цих предметів першої необхідності.

Користувачі також можуть обирати між традиційною рамою та наскрізною конструкцією. Оскільки він має 450 фунтів. вантажопідйомність, туристи, які хочуть взяти з собою вечерю, також можуть взяти її з собою до табору. Це ідеально підходить для тих, хто планує піти в похід, але все ще хоче електрики.

Це не тільки найкращий електричний велосипед з товстими шинами для кемпінгу, це просто хороший варіант на довгий період.

Плюси

  • Безщітковий двигун маточини потужністю 750 Вт має потужність і крутний момент, необхідні для підйому на пагорби і забезпечує максимальну швидкість 28 миль/год для енергійної їзди
  • Випускається як з традиційною рамою, так і з виносною, щоб підійти широкому колу велосипедистів
  • За допомогою додаткового інвертора потужністю 1000 Вт може живити кілька електроприладів під час кемпінгу
  • 4-дюймові.-широкі шини та вилка передньої підвіски забезпечують дуже комфортну їзду
  • 450 фунтів. вантажопідйомність робить його чудовим для мисливців, які хочуть привезти додому свою дичину

Мінуси

Aventon Sinch

Завдяки низькій виносній рамі, великим шинам та амортизаційній вилці, це комфортний та легкий в управлінні велосипед-велосипед ідеально підходить для подорожей та пригод на свіжому повітрі.

Найкраща продуктивність гравій велосипеди

Причини, щоб уникнути

Giant Revolt виграв наш титул “Гравійний велосипед року” у 2023 році. Це гравійний велосипед, який дуже добре охоплює широкий спектр їзди на гравії. Комфорт сідла підвищується завдяки D-подібному підсідельному штирю з заявленим прогином 12 мм, але він вписується в стандартний 30-дюймовий.9-міліметрова кругла підсідельна труба, щоб ви могли встановити крапельницю, якщо ви їздите більш технічною місцевістю.

Задні дропаути мають двопозиційну регульовану геометрію, що дозволяє обирати між більш рухливою їздою для перегонів та ширшим кліренсом для більшої стабільності. У вас також є точки кріплення для велопакетів, в тому числі на вилкових ніжках.

Рама дуже добре поглинає удари, як спереду, так і ззаду, хоча ми б віддали перевагу коротшій виносній трубі для більшої універсальності в велосипед‘s налаштування.

Ми також були вражені запропонованою вартістю, оскільки тестована специфікація включає електронне перемикання передач Shimano GRX RX815 Di2 та карбонові колеса Giant.

Читайте наш огляд Giant Revolt Advanced Pro у статті “Гравійний велосипед року”.

Причини, яких слід уникати

Checkpoint має багато кріплень, в тому числі на ніжках вилки, а також включає відсік Trek для інструментів та трубки під підсідельною трубою. Рама дозволяє вмістити 2.1 дюйм 650bs, а роз’єднувач підсідельного штиря IsoSpeed додає комфорту на пересіченій місцевості.

Довга колісна база Checkpoint та висока вилка забезпечують стабільність для довгих поїздок, не перегинаючи палицю. Він все ще швидкий, незважаючи на здатність завантажуватися для витривалих гравійних поїздок.

Читайте наш огляд Trek Checkpoint SL7 у статті “Гравійний велосипед року.

Причини, яких слід уникати

На іншому кінці гравійного спектру від Trek Checkpoint, BMC Kaius – це гоночний велосипед для гравію, з низькою посадкою та аерорамою, запозиченою у шосейного гоночного велосипеда BMC Teammachine.

Їзда схожа на шосейні велосипеди BMC, і ви отримуєте урізаний набір точок кріплення у стилі шосейного велосипеда, який навіть не включає в себе крила / бризковики. Є місце для 44-міліметрових шин, що може допомогти пом’якшити нестачу комфорту в жорсткій, налаштованій на перегони рамі.

Цей велосипед нижчої комплектації є більш доступним, ніж топовий рівень BMC Kaius, але все одно дорожчим, ніж найвища комплектація, доступна для Giant Revolt.

Читайте наш огляд BMC Kaius у статті “Гравійний велосипед року.

Причини, яких слід уникати

Addict Gravel призначений для швидкості, а не для перевезення вантажів по бездоріжжю, але все одно має довшу колісну базу та вищу вилку, ніж інші гравійні гоночні велосипеди, такі як BMC Kaius. Це призводить до добре збалансованої їзди, яка однаково добре підходить як для швидкої, технічної їзди, так і для багатоденних велопоходів, незважаючи на відсутність кріплень для ніг вилки.

Нам сподобалось фарбування Addict Gravel від Scott, і цей велосипед має хорошу ціну, причому велосипед SRAM Rival AXS з більш низькою специфікацією коштує так само недорого, як і велосипеди від брендів, які зазвичай більш орієнтовані на ціну, ніж Scott.

Читайте наш огляд Scott Addict Gravel 10 в нашому огляді Гравійний велосипед року.

Причини, чому слід уникати

Геометрія Cannondale Topstone Carbon на папері виглядає агресивною, але насправді вона більш поблажлива, ніж можна було б очікувати. Він також включає спрощену та полегшену задню підвіску Kingpin від Cannondale. Це забезпечує 30 мм ходу завдяки безшарнірній конструкції, що покращує зчеплення з нерівною поверхнею, хоча і не сприяє комфорту спереду. Для цього вам знадобиться вуглецева вилка Topstone Carbon Lefty з амортизаційною вилкою.

Існує можливість встановити систему освітлення Smart Sense від Cannondale з радаром заднього виду. Cannondale теж конкурентоспроможні, незважаючи на високотехнологічні особливості рами.

Читайте наш огляд Cannondale Topstone Carbon 3 у статті “Гравійний велосипед року”.

Причини, яких слід уникати

Crux Pro, хоч і коштує дешевше, ніж S-Works Crux, все одно легкий і має таку ж чутливу геометрію, як і топовий велосипед. Це забезпечує легке швидке прискорення, хоча 38-міліметрові шини призводять до тремтіння при їзді по нерівних поверхнях.

Ви можете роздути речі до 2.1-дюймові шини 650b, що має додати трохи більше комфорту та додаткового зчеплення з дорогою, а круглий підсідельний штир дозволяє встановити підсідельний штир або підсідельний штир з підвіскою.

Ми вважаємо, що Crux підходить для райдерів, яким потрібна маневреність на гравії, але з можливістю зменшити потужність для максимальної швидкості.

Гравій велосипеди: все, що вам потрібно знати

Що таке гравійні велосипеди?

Гравійні велосипеди – це велосипеди з низьким багажником, які дозволяють з’їжджати з асфальтованих доріг на більш захоплюючу місцевість.

Від перегонів до велоподорожей – для вас знайдеться найкращий гравійний велосипед, створений, щоб впоратися з вимогами складної місцевості та довгих багатоденних поїздок по бездоріжжю.

Як і у випадку з усіма велосипедами, життєво важливо, щоб ви отримали найкращий велосипед, який вам підходить, і він не повинен бути визначений за статтю. Але якщо ви шукаєте спеціальну жіночу модель, яка часто має менший розмір та інші особливості, наприклад, ширше сідло та вужче кермо, вам варто зазирнути на сторінку “Найкращі жіночі гравійні велосипеди для бездоріжжя”.

Якщо ви жонглюєте обмеженим бюджетом, але хочете отримати найкраще, наша сторінка присвячена найкращим бюджетним гравійним велосипедам: гравій велосипеди вартістю до 1000/1500 фунтів стерлінгів ідеально підходять для пригод на двох колесах з найкращим співвідношенням ціни та якості.

Народжені з духом пригод, найкращі гравійні велосипеди знаходяться десь між найкращими витривалими та спортивними велосипедами та найкращими велосипедами для циклокросу, а також поєднанням найкращих гірських велосипедів з хардтейлом. Вони спритніші на асфальтованих ділянках дороги порівняно з МТБ-байками з жирними шинами, але вселяють впевненість, коли справа доходить до подолання нерівних поверхонь, ніж їхні слизькі втомлені дорожні побратими.

Ці велосипеди ідеально підходять для пригод на пересіченій місцевості: гравійні доріжки, розбитий асфальт, пожежні дороги і, звичайно ж, ґрунтові доріжки. Наслідуючи своїх побратимів з циклокросу та МТБ, не дозволяйте дроп-барам обдурити вас, ці велосипеди також можуть долати досить технічну місцевість, включаючи звивисті гірські велосипедні стежки.

Ця кросоверна дисципліна може внести невелику плутанину і у відділ велосипедного спорядження, наприклад.наприклад, до лайкри чи не до лайкри. На щастя, наш посібник з найкращого одягу для гравійних велосипедів: велосипедний комплект для вашої гравійної їзди повинен вирішити будь-які проблеми з комплектом.

Найкращі гравійні велосипеди будуть оснащені широкими шинами, з додатковим грязьовим просвітом і дисковими гальмами в стандартній комплектації. Очікуйте будь-що до 47c або більше на колесах 700c або 650b.

Кріплення для багажників та додаткового місця для зберігання часто зустрічаються на найкращих гравій велосипедів, як і можливість встановлення бризковиків. Насправді, це, мабуть, найбільша різниця між гравійними та циклокросовими велосипедами, поряд з кріпленнями для пляшок.

Чи хороші гравійні велосипеди на дорозі?

У порівнянні з дорожніми велосипедами, ви також знайдете ширші та нижчі передаточні числа на кращих гравійний що допоможе вам їздити по пухкій або горбистій місцевості, особливо коли ви перевозите велосипедні сумки, якщо готуєтесь до багатоденних експедицій.

Загалом, найкращі гравійні велосипеди також матимуть нижній кронштейн нижче, ніж у циклокросу велосипед, допомагають забезпечити підвищену стійкість на кам’янистій, корявій та пересіченій місцевості. Для більш детальної інформації про те, в чому саме полягають відмінності, вам може бути корисною наша сторінка “Гравійні велосипеди та велосипеди для циклокросу: в чому різниця”.

Для тих, хто хоче зійти з уторованого шляху, але турбується про те, щоб не відставати, ви можете розглянути електричну версію. Електричні гравійні велосипеди надають вам всюдихідність та стабільність, що вселяє впевненість, але з деякою додатковою допомогою.

Чому гравійні та пригодницькі велосипеди такі популярні?

Якщо ви коли-небудь виїжджали на прогулянку на своєму найкращому дорожньому велосипеді і помічали ґрунтові дороги, пожежні стежки або привабливі одноколійки, цікавилися, куди вони ведуть, але не наважувалися з’їхати з асфальту, тоді гравійний велосипед або пригодницький дорожній велосипед може бути для вас.

Ці велосипеди поєднують в собі ефективність на дорозі та бездоріжжі, тому в їхній конструкції можна знайти перегуки з шосейними та циклокроссовими велосипедами, а також елементи технологій гірських велосипедів. Коли ви купуєте свій перший гравійний велосипед, ви повинні очікувати, що він буде оснащений дисковим гальмом і ширшими шинами, ніж у звичайних велосипедів.

У той час як велосипеди для циклокросу призначені для коротких брудних перегонів, гравійні та пригодницькі велосипеди розраховані на довші поїздки по бездоріжжю. Ви все ще знайдете гоночні моделі, орієнтовані на перегони, в гравій категорія для перегонів по гравію, поряд з пригодницькими велосипедами, які мають додатковий кліренс і кріплення для розміщення багажу, а також часто ширші шини для більш віддалених подорожей.

Чим геометрія гравійних велосипедів відрізняється від шосейних?

Стабільність та керованість є ключовими, коли мова йде про їзду по бездоріжжю. Очікуйте побачити подовжену колісну базу, менший кут нахилу вилки та нижній кронштейн порівняно з дорожніми велосипедами, які допомагають долати технічну місцевість та крутіші спуски.

Положення велосипедиста, як правило, більш вертикальне, ніж на шосейних велосипедах, як для комфорту під час довгих поїздок, так і для того, щоб легше переносити вагу під час подолання перешкод на бездоріжжі.

Чи є у гравійних велосипедів інші спеціалізовані особливості?

Наскрізні осі та дискові гальма швидко стали стандартом для гравійних (і багатьох дорожніх) велосипедів – технології, запозичені з гірського велоспорту. Ви також можете знайти передню та задню підвіску, хоча вони ще не настільки поширені.

Гравій Компоненти для шосейних та пригодницьких велосипедів

Існує широкий вибір спеціалізованих компонентів для гравійних велосипедів, які додають додаткові функції для їзди по гравію, які відрізняються від тих, що ви знайдете на шосейних велосипедах. Нижче наведено кілька речей, на які слід звернути увагу, коли ви шукаєте найкращий гравійний велосипед для своїх потреб.

Для чого підходять найкращі шини гравій та пригодницькими велосипедами?

Ви можете знайти пригодницькі шосейні та гравійні велосипеди, взуті в шини практично будь-якої ширини від вузьких 28c до 47c, а також шини, що вимірюються в дюймах на колесах 650b!

Найкращі гравійні велосипедні шини можуть значно покращити вашу їзду. Існує цілий ряд малюнків протектора, які можуть додати додаткового зчеплення для брудних умов, знизити опір коченню, якщо ви змішуєте більше асфальту, і задовольнити все, що знаходиться між ними.

Ми вважаємо, що заміна шин – одна з найкращих модернізацій гравійного велосипеда, яку ви можете зробити. Перехід на безкамерні гальма також є чудовим варіантом для підвищення комфорту та надійності.

У Великобританії ви, швидше за все, зустрінете ділянки мокрого бруду цілий рік, тому більш агресивний протектор може бути корисним у таких ситуаціях, щоб допомогти вам зберегти зчеплення з дорогою, хоча і за рахунок зниження швидкості.

Але в США гравійні дороги можуть варіюватися від добре утрамбованого ґрунту, що майже нагадує асфальт, до подрібненого та відсортованого вапняку, який можна знайти у Флінт-Хіллз у Канзасі.

29er, гравій, велосипед, конверсія

Щоб знайти правильні шини для вашої місцевості, може знадобитися трохи експериментів, і не бійтеся спробувати щось з більшим або меншим протектором, ніж ви звикли. Можливо, ви також захочете змінити шини між літом і зимою, щоб отримати найкращу ширину та малюнок протектора для відповідних умов.

Більшість гравійних та пригодницьких велосипедів оснащені безкамерними або камерними шинами та ободами, готовими до перетворення на безкамерну вилку. Замість того, щоб замінювати внутрішню камеру щоразу, коли ви спускаєте колесо, герметик у системі (теоретично) закриває будь-які проколи від гострих предметів, таких як шипи, що є справжньою перевагою, коли мова йде про їзду по бездоріжжю.

Якщо ви прокололи шину, можливо, вам доведеться трохи підкачати її. Заглушки для безкамерних шин допоможуть вам швидко їхати, але переконайтеся, що у вас є запасна камера та повний комплект для ремонту безкамерних шин на випадок серйозніших пошкоджень.

Які найкращі варіанти передач для гравійних та пригодницьких велосипедів?

Пригодницькі шосейні та гравійні велосипеди призначені для їзди як по дорозі, так і по бездоріжжю, тому, як правило, ви знайдете широкий діапазон передач, щоб забезпечити ефективність і швидкість на дорозі, а також достатню кількість передач, щоб впоратися з пухкою та крутою місцевістю на бездоріжжі.

Вибір між подвійним або одинарним ланцюгом спереду зазвичай залежить від уподобань велосипедиста. Передача 1х (одна на одну) забезпечує максимальну простоту і може забезпечити більший кліренс шин, але іноді ціною більших стрибків між передавальними числами, хоча останні 12- і 13-швидкісні группи дозволяють уникнути цього.

Подвійні ланцюги пропонують більше можливостей для райдерів, які вважають за краще проводити більше часу на більш гладкій місцевості або на дорозі, і можуть дати вам більший загальний діапазон з меншими стрибками між передавальними числами.

Гравійні велосипеди часто мають трансмісію з передавальним числом нижче 1:1 для підйому по бездоріжжю. Це може бути установка 1x, наприклад, SRAM XPLR з касетою на 42 зуби або більше, або двокільцевий суперкомпактний ланцюг з ланцюгами 48/32 або 46/30 в парі з касетою 11-32 або 11-34. Ви навіть знайдете комбіновані моделі, які поєднують дорожню ланцюгову передачу з касетою для МТБ та заднім перемикачем для наднизьких передач, аж до 38x52t.

Прочитайте наш посібник з вибору передач для гравійних велосипедів, щоб дізнатись більше.

Які педалі найкраще підходять гравій та пригодницькі велосипеди?

Вибір педалей – справа особистого смаку і залежить від вашого стилю їзди, але за порадою зверніться до нашого посібника з вибору найкращих педалей для гравійних велосипедів. Якщо ви їздите переважно по дорогах і доглянутих стежках, де вам рідко доводиться пригальмовувати, то хорошим вибором можуть стати шосейні велосипедні туфлі, педалі без затискачів і шиповки.

З іншого боку, більш вимоглива їзда по бездоріжжю може означати, що вам доведеться зійти з велосипеда і йти пішки або поставити ногу на ногу для стійкості. У цьому випадку взуття для гравійних велосипедів та педалі для гравійних велосипедів зі зчепленою підошвою та заглибленими шипами, запозиченими з систем гірських велосипедів, можуть бути кращим вибором через їхню легкість у ходьбі та легше зчеплення стопи з педаллю.

Які компоненти слід очікувати на найкращих гравійних велосипедах?

Пригодницькі та гравійні велосипеди використовують дискові гальма для кращої модуляції та більш стабільної зупинки в сухих, мокрих та брудних умовах. Це також має дійсно позитивний вплив на довговічність коліс у порівнянні з ободними гальмами для їзди по бездоріжжю.

У дорогих моделях гальма будуть гідравлічними, тоді як бюджетні велосипеди, як правило, мають механічні супорти. З групами GRX від Shimano та SRAM для гравію, доступними лише у вигляді гідравлічних дисків, це, як правило, є перевагою. Механічні дискові гальма зрідка зустрічаються на пригодницьких велосипедах, де їх легше обслуговувати та ремонтувати у більш віддалених ситуаціях, оскільки велосипедисти, які їздять на довгі дистанції, вважають, що їх легше обслуговувати та ремонтувати.

Таблиця розмірів дорожніх велосипедів

Висота / Розмір рами (висота підсідельної труби) / Маркер

4’10”- 5’2″ = 47 см – 48 см = XX-Small 5’2″- 5’6″ = 49 см – 50 см = X-Small 5’3″- 5’6″ = 51 см – 53 см = Small 5’6″- 5’9″ = 54 см – 55 см = Medium 5’9″- 6’0″ = 56 см – 58 см = Large 6’0″- 6’3″ = 58 см – 60 см = X-Large 6’3″- 6’6″ = 61 см – 63 см = XX-Large

Ці дві таблиці є дуже загальними, тому ми рекомендуємо завжди шукати більше інформації від брендів, які вас цікавлять.

Спосіб другий: розрахунок розміру велосипеда

  • Зніміть взуття і встаньте, розставивши ноги на відстані 6-8 дюймів (15-20 см) одна від одної. Виміряйте висоту від землі до промежини.
  • Переконайтеся, який тип велосипеда вам потрібен: Гірський велосипед, міський велосипед або дорожній велосипед. Ви можете прочитати про різні типи велосипедів тут.
  • Тепер ви можете взяти калькулятор і розрахувати потрібний розмір:
29er, гравій, велосипед, перетворення

Міський велосипед – обхват ноги (см) х 0,685 = ваш розмір рами Гірський велосипед – обхват ноги (см) х 0,66 = ваш розмір рами Шосейний велосипед – обхват ноги (см) х 0,70 = ваш розмір рами

(Якщо ваш обхват ноги 76 см, то ваш правий розмір гірського велосипеда – 50 см (20″), шосейного – 53 см і міського – 52 см)

Спосіб третій: Таблиця розмірів велосипедів (розширений):

Таблиця розмірів гірських велосипедів

Міський велосипед (також приміські/гібридні велосипеди) таблиця розмірів

Дорожній велосипед таблиця розмірів

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top