Посібник з вибору спеціалізованого велосипеда. Чому гравійні та пригодницькі велосипеди такі популярні?

Найкращі гравійні велосипеди 2023 року: наша добірка найкращих моделей

Найсвіжіший контент про перегони, інтерв’ю, характеристики, огляди та поради експертів прямо у вашу поштову скриньку!

Дякуємо, що підписалися на The Pick. Незабаром ви отримаєте електронний лист для підтвердження.

Виникла проблема. Будь ласка, оновіть сторінку та спробуйте ще раз.

Відправляючи свою інформацію, ви погоджуєтесь з Умовами та Політикою конфіденційності та досягли 16-річного віку.

Немає нікого кращого гравій велосипед. те, що підходить саме вам, буде залежати від типу їзди, який ви хочете робити, а також від того, скільки ви хочете витратити.

Тут ми розглянули кілька чудових універсальних гравійних велосипедів, а також більш спеціалізовані моделі, які підійдуть для гравійних перегонів, а також велосипеди, які добре підходять для багатоденних велоподорожей з велопакетом. У нас також є варіанти серед найкращих бюджетних гравійних велосипедів.

Наш вибір ґрунтується на результатах наших численних тестувань та оглядів найкращих доступних гравійних велосипедів, починаючи з моделей вартістю до 450 000 фунтів стерлінгів і закінчуючи преміум-класом з цінниками понад 10 000 фунтів стерлінгів. Ми також обрали найкращі велосипеди року для гравію, які змагалися між дев’ятьма учасниками гравій велосипеди, на яких їздили та оцінювали кілька оглядачів, перш ніж ми обрали переможців.

Ми знаємо більше про те, як вибрати найкращий гравій велосипед для ваших потреб нижче на цій сторінці, але спочатку ось шість коротких підбірок, потім наш вибір найкращих гравійних велосипедів, за якими йдуть найкращі високопродуктивні машини, з посиланнями на наші повні огляди для кожного з них.

Найкраще значення гравій велосипеди

Diverge E5 Comp – це якісна гравійна їзда з Future Shock 1.5 передня система підвіски, яка допоможе додати комфорту та великий кліренс шин, що дозволяє встановити 47 мм 700c або 2.1-дюймова гума 650b.

Vitus Venon Evo виконує подвійну функцію, пропонуючи як дорожні, так і гравійні характеристики. GR гравійна специфікація поставляється з 40 мм шинами, але ви можете встановити до 45 мм, для швидкої, повітряної їзди по гравію.

велосипед, путівник, гравій, пригоди, велосипеди

Ribble пропонує вам хорошу техніку для їзди по гравію завдяки сплаву Gravel AL, включаючи варіанти коліс 650b та 700c і безліч кріплень для шестерень. Ви можете вибрати свою власну специфікацію, але цей Shimano GRX400 забезпечує широкий діапазон передач.

Найкращі високопродуктивні гравійні велосипеди

Наш гравійний велосипед 2023 року Revolt має такі розумні функції, як гнучкий D-подібний підсідельний штир, який не заважає вам змінювати дропаути, та регульовані задні дропаути для точного налаштування вашої їзди.

Ми вважаємо, що Checkpoint – чудовий варіант для гравійних експедицій. Він має безліч кріплень та місць для зберігання, а його роз’єднувач IsoSpeed допомагає додати комфорту під час довгих поїздок.

Якщо швидка гравійна їзда/перегони – це ваше, то Kaius відповідає всім критеріям. Надшвидкий, з аеродинамічними характеристиками та агресивною посадкою, але з маневреністю для подолання більш звивистих трас.

Причини, яких слід уникати

Якщо ви полюбляєте більш авантюрний стиль катання, досліджуєте нові стежки, подорожуєте цілими днями та час від часу здійснюєте багатоденні велоподорожі, тоді вам підійде спеціалізований велосипед Diverge Comp E5.

Розслаблена геометрія та висока передня частина для більш зручного положення під час їзди. із застереженням, що нам було трохи складніше достатньо обважити передню шину, коли вона дійсно притискається в поворотах.

Є повний комплект кріплень, з парами під нижньою трубою і на верхній трубі, а також потрійні бобишки на вилці. Повні крила та багажник також передбачені, якщо ви віддаєте перевагу більш традиційній установці для перевезення багажу та захисту від бризок.

Але найголовніша особливість Diverge Comp E5 – це амортизатор Future Shock 1.5, яка зазвичай зустрічається лише на карбонових моделях. Це добре гасить деякі гудіння колії та високочастотні удари, але ми виявили, що цього недостатньо, щоб замінити передню підвіску, якщо ви розглядаєте її як альтернативу.

Причини, яких слід уникати

Vitus Venon Evo поєднує в собі швидкий гравійний велосипед та витривалий шосейний велосипед в одному вседорожньому пакеті, причому Vitus продає GR-специфікацію, орієнтовану на гравій та специфікації RS для використання на дорогах. Ми виявили, що положення для їзди є хорошим компромісом між вертикальним та агресивним.

Цей Force AXS XPLR 1x має гравійну конструкцію з шинами Michelin Power Gravel шириною 40 мм, встановленими на карбонові колеса Prime Primavera 44, і кліренсом для 45-х за бажанням. Незважаючи на це, велосипед важить лише 7.9 кг, що забезпечує жвавий прогрес навіть на складному бездоріжжі. Встановіть 28-міліметрові шини, і ви будете готові до витривалих дорожніх поїздок.

Ви втрачаєте деякі точки кріплення, які зазвичай зустрічаються на кращих гравійних велосипедах, хоча не більше, ніж на багатьох гравійних гоночних велосипедах, а аеродинамічна передня частина та швидка їзда роблять Vitus Venon Evo хорошим варіантом для гравійних перегонів.

Причини, яких слід уникати

Ribble Gravel AL Sport має 47-міліметрові шини на колесах 650b, хоча ви також можете встановити колеса 700c. Опція 650b робить його високопродуктивним універсальним варіантом, який не розорить ваш гаманець.

Рама зі сплаву довга і низька, з виносною виносною трубою. довгий винос і короткий шток. Є багато точок кріплення, хоча, як не дивно, не тих, що потрібні для багажника. 2х10-швидкісний Shimano GRX 400 є найнижчою моделлю в лінійці, але все одно пропонує чудові характеристики та передаточні числа до 30×34т для подолання найскладніших ділянок.

Хоча і не легкий, ми виявили, що велосипед відчувається швидким і добре справляється як з деградованим асфальтом, так і з нерівними доріжками, хоча зчеплення має тенденцію слабшати, коли ми переходимо на більш брудні проїзди.

Найкращі характеристики гравійних велосипедів

Причини, яких слід уникати

Giant Revolt виграв наш титул “Гравійний велосипед року” у 2023 році. Це гравійний велосипед, який охоплює широкий спектр гравій їзда дуже добре. Комфорт сідла підвищується завдяки D-подібному підсідельному штирю із заявленим прогином 12 мм, але він вписується в стандартні 30.9-міліметрова кругла підсідельна труба, тому ви можете встановити крапельницю, якщо ви їздите більш технічною місцевістю.

Задні дропаути мають регульовану в двох положеннях геометрію, що дозволяє обирати між більш рухливою їздою для перегонів та ширшим кліренсом з підвищеною стабільністю. У вас також є точки кріплення для велопакетів, в тому числі на ніжках вилки.

Рама дуже добре поглинає нерівності як спереду, так і ззаду, хоча ми б віддали перевагу коротшій виносній трубі для більшої універсальності в налаштуванні велосипеда.

велосипед, путівник, гравій, пригоди, велосипеди

Ми були вражені співвідношенням ціни та якості, а також тестованою специфікацією, що включає електронне перемикання передач Shimano GRX RX815 Di2 та карбонові колеса Giant.

Читайте наш огляд Giant Revolt Advanced Pro у статті “Гравійний велосипед року.

Причини, яких слід уникати

Checkpoint має багато кріплень, в тому числі на виносній трубі, а також має відсік для інструментів та виносної труби від Trek. Рама дозволяє помістити 2.1 дюйм 650bs та роз’єднувач підсідельного штиря IsoSpeed додає комфорту на пересіченій місцевості.

Довга колісна база Checkpoint та висока вилка забезпечують стабільність для довгих поїздок, не перегинаючи палицю. Він все ще швидкий, незважаючи на здатність завантажуватися для витривалих гравійних поїздок.

Читайте наш огляд Trek Checkpoint SL7 у нашому розділі про гравій Велосипед висвітлення року.

Причини, щоб уникнути

На іншому кінці гравійного спектру від Trek Checkpoint, BMC Kaius – це позашляховик гравій гонка велосипед, з низькою посадкою та аерорамою, запозиченою у шосейного гоночного велосипеда BMC Teammachine.

велосипед, путівник, гравій, пригоди, велосипеди

Їзда на ньому схожа на шосейні велосипеди BMC, і ви отримуєте урізаний набір точок кріплення у стилі шосейного велосипеда, який навіть не включає в себе крила / бризковики. Є місце для 44-міліметрових покришок, що може допомогти зменшити нестачу комфорту в жорсткій, налаштованій на перегони рамі.

Ця нижча специфікація є більш доступною, ніж топовий рівень BMC Kaius, але все ще дорожча, ніж найвища специфікація, доступна для Giant Revolt.

Читайте наш огляд BMC Kaius у статті “Гравійний велосипед року.

Причини, яких слід уникати

Addict Gravel розроблений для швидкості, а не для транспортування вантажу по бездоріжжю, але все ж таки має довшу колісну базу та вищу посадку, ніж інші гравійні перегони велосипеди як BMC Kaius. В результаті виходить добре збалансований велосипед, який однаково добре підходить як для швидкої технічної їзди, так і для багатоденних велопоходів, незважаючи на відсутність кріплень для підніжки вилки.

Нам сподобалось фарбування Addict Gravel від Scott, і цей велосипед має хорошу ціну, причому велосипед з нижчою специфікацією SRAM Rival AXS, обладнаний системою AXS, коштує так само недорого, як і велосипеди від брендів, які зазвичай більш орієнтовані на ціну, ніж Scott.

Читайте наш огляд Scott Addict Gravel 10 в нашому огляді Гравійний велосипед року.

Причини, яких слід уникати

Cannondale Topstone Carbon має геометрію, яка на папері виглядає агресивною, але є більш поблажливою, ніж можна було б очікувати. Він також включає спрощену та полегшену задню підвіску Kingpin від Cannondale. Це забезпечує 30 мм ходу від безповоротної конструкції, що покращує зчеплення з нерівною поверхнею, хоча і не сприяє комфорту спереду. Для цього вам знадобиться вилка Topstone Carbon Lefty з підвіскою.

Існує можливість встановити систему освітлення Smart Sense від Cannondale з радаром заднього виду. Cannondale також конкурентоспроможні, незважаючи на високотехнологічні особливості рами.

Читайте наш огляд Cannondale Topstone Carbon 3 в нашому матеріалі “Гравійний велосипед року.

Причини, яких слід уникати

Crux Pro, який коштує дешевше, ніж S-Works Crux, все ще легкий і має таку ж чуйну геометрію, як і топовий велосипед. Це призводить до полегшення швидкого прискорення, хоча 38-міліметрові шини призводять до тремтіння при їзді по нерівних поверхнях.

Ви можете збільшити вилку до 2.1-дюймові шини 650b, що має додати трохи більше комфорту та додаткового зчеплення з дорогою, а круглий підсідельний штир дозволяє встановити підсідельний штир або підсідельний штир з підвіскою.

Ми вважаємо, що Crux підходить для райдерів, які хочуть маневреності на гравії, але з можливістю зменшити потужність для максимальної швидкості.

Ознака часу: повна швидкість проти повної пригода!

Все заспокоюється – портфоліо багатьох брендів, здається, припинило розширюватися, а різноманітність модельних рядів постійно зростає. Інноваційні компоненти та постійний розвиток матеріалів дозволяють створювати більш універсальні велосипеди, ніж будь-коли, що вимагає меншої кількості моделей для конкретного використання. Спортсмени, які змагаються на час, знайдуть для себе велосипеди, орієнтовані на продуктивність, аеродинамічно оптимізовані для прямих ділянок і достатньо легкі для підйомів. Щоб перевірити цю гіпотезу та з’ясувати, який найшвидший гоночний велосипед на ринку, ми дістали секундоміри та вимірювачі потужності для нашого групового тесту гоночних велосипедів. Перегляньте груповий тест тут, щоб дізнатися, яка з 5 гонок велосипеди вийшов на перше місце.

З іншого боку, є поціновувачі гарного проведення часу: ті, хто не дотримується суворого плану тренувань, не завжди має гоночний номер на майці та цінує такі речі, як свобода під час їзди. Якщо це про вас, ви знайдете те, що шукаєте, серед сегментів забігів на витривалість, марафонів та Гран-Фондо. Шукачі пригод серед нас менше думають про перегони, а більше про катання, просто насолоджуючись часом, проведеним у падіннях під час своїх післяробочих прогулянок. Ви впізнаєте себе тут? Добре, тоді це груповий тест для тебе! У часи, коли, здається, все потребує нової назви, а фахівці з неологізмів у відділах маркетингу велосипедних брендів постійно намагаються перевершити один одного, нарешті була проведена чітка межа. Те, що раніше було велосипедом для витривалості, марафону або Gran Fondo, тепер є просто шосейним велосипедом. Що змінилося? Ну… назва. І, звичайно, величезний потенціал та можливості новітніх велосипедів у цьому сегменті. Незалежно від того, чи це коротка поїздка після роботи, розслаблений круїз протягом декількох годин, хобі-гонки або гравійні перегони, сучасний шосейний велосипед, який не був розроблений спеціально для перегонів і який почувається як вдома на компактному гравії, – це.k.a. вседорожній велосипед, який перевершує в кожному з цих сценаріїв.

Незважаючи на, здавалося б, очевидні відмінності між цими двома школами, новачки у велоспорті все одно запитують себе: “Який велосипед мені підходить?”: “Який велосипед підходить мені та моїм вимогам?? Яка найкраща комплектація? І який велосипед найкращий з усіх?” Це звучить так, як багато схвильованих новачків, і ви можете впізнати себе в цих питаннях. Інакше ви б не читали цю статтю. Таким чином, цей груповий тест для вас. Для всіх індивідуалістів на шосейних велосипедах, таких як Сара та Майкл, які проїжджають в середньому 6 000 км/рік – найпоширеніші імена наших читачів та середній річний пробіг згідно з опитуванням читачів GRAN FONDO 2021 року, в якому взяли участь понад 11 100 учасників (переглянути результати можна тут).

Як і ми, Сара та Майкл, напевно, в захваті від результатів, які демонструють професіонали світових турів, і від потужних бомб, які регулярно підкидає Матьє ван дер Поель. Зрозуміло, що нас захоплюють профі та їхні велосипеди, але більшість простих смертних, як і ми, не повинні орієнтуватися на них при покупці нового велосипеда велосипед. Якщо ви заробляєте на життя перегонами на велосипеді, вимагаєте максимальної продуктивності або просто хочете вірити, що ви професіонал, ви обрали ідеальне хобі, адже ви зможете їздити майже на такому ж велосипед що ви бачите у професійному пелотоні. Для всіх інших, включаючи відкритих учнів болю, які іноді хочуть більшого від їзди на велосипеді, ніж просто гонитва за KOM на Strava, цей груповий тест тут, щоб довести, що ви не повинні соромитися додати кілька гравійних сегментів, коли наступного разу плануватимете маршрут. Повношвидкісний та повноцінний пригода!

Шосейні велосипеди: між переродженням, друзями з вигодою та великою кількістю гравію

Продажі гравійних велосипедів різко зросли, і на це є кілька можливих причин. Чи то через модні та безтурботні відеоролики з центральної сцени, що проголошують свободу життя на двох колесах? Можливо, через захоплюючі репортажі про події у найвіддаленіших куточках планети, а можливо, через збільшення трафіку на асфальтованих дорогах? Ми впевнені, що всі вищезгадані аспекти відіграють певну роль у нинішньому гравійному бумі, але в першу чергу це пов’язано з легким характером та універсальністю цих велосипедів, що робить їх ідеальним вибором для багатьох райдерів. Але яке це має відношення до цього групового тесту, запитаєте ви?

У часи “друзів з вигодою”, коли ніхто не хоче брати на себе довгострокові зобов’язання, очевидно, має сенс інвестувати у велосипед, який дозволить вам реалізувати якомога більше ваших мрій, чи не так?? Вам потрібен вірний двоколісний компаньйон, з яким можна робити все, що завгодно, але ніщо не є обов’язковим. Саме таке мислення перекочувало з гравійної сцени на дорогу велосипед перетворюючи найновіші дорожні велосипеди на чистокровних універсалів. Таким чином, вони витісняють більш спеціалізовані велосипеди в ніші і демонструють, що стало можливим поєднати раніше протилежні характеристики керованості. Якщо раніше вам доводилося шукати лише найгладший асфальт при плануванні маршрутів, то тепер ви можете включати в них ділянки бруківки, погано доглянуті поверхні та випадкові гравій дорога. Ця нова універсальність розкріпачує, це свого роду двоколісна самореалізація, яка виводить шосейні велосипеди з рамок обмеженої продуктивності!

Назад до витоків! Якщо ви подивитеся на місцевість, з якою доводилося справлятися гонщикам Тур де Франс сто років тому… їм потрібен був велосипед, який ми шукаємо тут!

Ви можете запитати себе, чому цей розвиток зайняв так багато часу. Однак, ми повинні визнати, що обхідні шляхи, які пройшли різні бренди, щоб потрапити сюди за такими підкатегоріями, як витривалість, аеро та скелелазіння, були життєво важливою частиною подорожі. Тільки так велосипедна індустрія зможе зрозуміти, що дійсно важливо в кожному конкретному випадку використання. Тепер вони можуть використовувати отримані знання, щоб повернути все це в загальну картину: не тільки чисті характеристики, але й досвід в цілому. Саме з таким мисленням ми спостерігаємо за народженням нового покоління дорожніх велосипедів велосипеди, здатні робити (майже) все на (майже) будь-якій місцевості. Це переродження шосейного велосипеда!

Які велосипеди ми протестували? Огляд найкращих шосейних велосипедів 2022 року

Як випливає з назви, шосейні велосипеди – це дорожні велосипеди, призначені для їзди по найрізноманітнішій місцевості, від ідеально гладкого асфальту до гравійних доріг з помірним покриттям. Але це ще не все. Зрештою, майже всі сучасні дороги велосипеди навіть аероспеціалісти – завдяки ширшим шинам та безкамерним технологіям. У чому ж тоді різниця?? Насправді це досить просто: Що зазвичай відрізняє шосейний велосипед – це геометрія та рівень комфорту. Вони повинні бути достатньо комфортними для їзди, щоб ви могли провести цілий день у сідлі навіть на поганому покритті без необхідності відвідувати фізіотерапевта або мануального терапевта, щоб вирівняти хребет, коли ви закінчите їзду. Отже, чи є шосейні велосипеди такими ж, як і велосипеди на витривалість? І так, і ні. Хоча шосейні велосипеди для витривалості також зосереджені на створенні геометрії, яка забезпечує більш зручне, вертикальне положення під час їзди, вони не обов’язково призначені для погано доглянутих доріг або гравію.

Те, що сучасні гоночні велосипеди здатні їздити майже скрізь, а професіонали ганяють на них по бруківці та гравію на Paris-Roubaix та Strade Bianche, не робить їх позашляховиками.

Як бачите, не існує чітких правил для визначення позашляховика, а різні терміни, що використовуються для опису більш-менш однакових речей, лише додають плутанини. Не допомагає і той факт, що деякі позашляховики навчилися демонструвати пристойні гоночні характеристики на дорозі, незважаючи на достатній комфорт на довгі дистанції та розслаблену посадку. Таким чином, ми визначаємо шосейний велосипед наступним чином: A велосипед для тих, хто не знає, чого очікувати. Він призначений для довгих поїздок, де ви не знаєте, з яким рельєфом і місцевістю ви можете зіткнутися. Простий, правильний?

Як і слід було очікувати через плутанину з визначенням поняття “вседорожний”, наше випробувальне поле дуже різноманітне, і у кожного бренду свій підхід. Дехто намагається зробити свій класичний шосейний велосипед більш пристосованим до бездоріжжя, додавши кілька модифікацій, інші підходять до справи з боку гравію, а дехто просто починає з чистого аркуша. У таблиці нижче ви знайдете огляд семи велосипедів, які ми протестували:

Наскільки різними можуть бути велосипеди, вони також мають схожість: всі сім велосипедів на тесті покладаються на електронне перемикання передач та гідравлічні гальма. Що стосується групових велосипедів, то поле тестування майже рівномірно розподілене між трьома найпоширенішими брендами. Два велосипеди оснащені компонентами Campagnolo, два – SRAM, а решта три – групами Shimano. Всі велосипеди велосипеди поставляються з карбоновими колесами, хоча існують великі відмінності щодо ширини шин. У нас було все від 700 x 26C до 700 x 32C. The велосипеди‘ вага варіюється від 6.88 кг до 8.05 кг, що доводить середню вагу до 7.58 кг. За середньою ціною 8 920 євро.57, вони недешеві, що свідчить про те, що вам знадобиться досить великий бюджет при покупці сучасного вседорожнього велосипеда.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top