Велосипед з автоматичним перемикачем передач. CVT / безступінчасте перемикання передач

Чому ваш велосипед тримається Перемикання передач Перемикання передач самостійно?

Якщо ви часто їздите на велосипеді, ви повинні підтримувати його в належному стані, щоб він працював належним чином. Це включає в себе утримання велосипеда в чистоті, регулювання гальм, накачування шин, затягування гвинтів і регулярне технічне обслуговування. Однак велосипед може почати перемикати передачі самостійно. Ось що вам потрібно знати:

Самостійне перемикання передач на велосипеді називається “фантомним перемиканням”. Це відбувається, коли кабелі у вашому велосипед з часом розхитуються. Крім того, може бути тертя всередині тросів, перемикач може бути зігнутий через натяг тросів, обмежувальні гвинти можуть бути неправильно встановлені або весь ланцюг зламався.

Вам потрібно буде замінити трос, перемикач передач, підвіску або корпус, залежно від того, що спричиняє зависання. Продовжуйте читати, щоб дізнатись більше про це!

Що таке примарне перемикання передач і чому воно відбувається?

Так називають ситуацію під час їзди на велосипеді, коли велосипед перемикає передачі без вашого втручання. Раптова зміна передач різко зменшить швидкість вашого велосипеда.

Привид перемикання більш помітно на високих швидкостях. Це тому, що вам потрібно крутити педалі з більшою енергією, ніж зазвичай, на високих швидкостях, не змінюючи швидкості передача. Однак натяг тросів може призвести до того, що перемикач у вашому велосипеді відкриється. Це призводить до того, що ваш ланцюг перемикає передачі автоматично.

Якщо ви придбали новий велосипед, його троси можуть ослабнути під час перших поїздок. Оскільки це поширене явище, рекомендується обслуговувати та налаштовувати новий велосипед кожні шість місяців. Це також важливо, тому що багато місцевих магазинів надають знижки на налаштування нового велосипеда.

Однак, якщо ваш велосипед старий, його троси можуть розтягнутися в міру подальшого використання. Крім того, фантомне перемикання може виникати через погнутий перемикач або підвіску перемикача. Ці два випадки є рідкісними, оскільки для того, щоб зігнути перемикач, він повинен був впасти або перекинутися.

Обговоривши, чому ваш велосипед може перемикати передачі самостійно, давайте почнемо детально розглядати, як ви можете це виправити!

Способи усунення автоматичного перемикання передач / примари Перемикання передач

Після того, як ви зіткнулися з фантомним перемиканням передач, вам потрібно з’ясувати, який компонент вашого велосипеда його спричиняє. Якщо причиною є занадто розтягнуті троси, то вам потрібно з’ясувати, який перемикач призводить до фантомного перемикання. Що стосується ланцюга, можливо, вам доведеться вкоротити його, видаливши деякі ланки або повністю замінивши їх тросом перемикача.

Якщо проблема криється в задньому перемикачі, необхідно почати з перемикання це в найменшу ланцюгову ланцюг. Потім поступово пересувайте велосипед вгору. Якщо це не допомагає, потрібно збільшити натяг перемикача. Щоб збільшити натяг, поверніть регулятор перемикача в сторону від гальмівного важеля. Не забувайте робити це невеликими поворотами, щоб не створювати зайвого напруження.

Здебільшого половина повороту повинна забезпечити необхідний натяг. Якщо це не так, повторіть процес, поки перемикач не запрацює належним чином.

У відео нижче показано, як можна збільшити натяг тросів перемикачів:

Чому варто обрати мотоцикл з автоматичною коробкою передач?

Є кілька дійсно вагомих причин, чому ви можете захотіти вибрати автоматичний мотоцикл, вони пропонують більш легкий стиль їзди для початку. Давайте розглянемо основні переваги автоматичних мотоциклів.

Переваги Автоматичний Мотоцикли

  • Ідеально підходить для їзди в міському трафіку, без постійного перемикання передач, коли ви прискорюєтесь і сповільнюєтесь
  • Автоматичні велосипеди не зупиняються
  • Вони надзвичайно прості у використанні, ви або просто крутите педаль газу і їдете, або на напівавтоматичних мотоциклах перемикаєте передачі за допомогою кнопки великого пальця
  • Простота використання означає, що ви маєте більше часу, щоб зосередитись на дорозі та тому, що попереду
  • Їзда, як правило, плавніша, ніж на ручному мотоциклі
  • Ідеально підходить для мотоциклістів-початківців, оскільки зчеплення не потрібне, і вони можуть зосередитися на тому, що роблять, та опанувати основи їзди на мотоциклі

Різні типи трансмісії

Традиційні механічні мотоцикли працюють за допомогою важеля зчеплення та важеля на лівій стороні мотоцикла для перемикання передач, зазвичай на 1 передачу вниз і на 4 або 5 вгору.

Напів автоматичний трансмісія схожа на механічну, зчеплення працює автоматично, але гонщику все одно потрібно перемикати передачі.

Трансмісія DCT (або трансмісія з подвійним зчепленням) – це тип напівавтоматичної трансмісії, в якій є два зчеплення: одне для парних передач, а інше для непарних, що забезпечує швидке і плавне перемикання передач перемикання і режим без пробуксовування. Велосипедисти перемикають передачі за допомогою великого пальця.

Безступінчаста трансмісія

Справжні автоматичні трансмісії працюють без ручного перемикання, вони називаються трансмісіями CVT (безступінчаста коробка передач). Цей тип роботи був вперше представлений на скутерах і мопедах, але зараз ми бачимо, як вони фільтруються на різні типи мотоциклів.

CVT складається з трьох частин – двох конічних шківів, відцентрової муфти та ременя. Зі збільшенням обертів двигуна відцентрова муфта штовхає ремінь на один з конічних конічних шківів, і це змушує колесо обертатися. Швидкість залежить від положення ременя на конічному шківі.

Максимальна швидкість

Якщо мова йде про електромобілі, то вони працюють за допомогою електричного прямого приводу, а електричний привід – це компактний блок, який живить електродвигун, що управляється тільки дросельною заслінкою, так само, як і трансмісія CVT. Електромотоцикл навантажений крутним моментом, тому це набагато більш плавний і швидкий процес.

Для цілей цієї публікації ми вибрали обидва напівприводи автоматичний мотоцикли та повністю автоматичні мотоцикли, на деяких мотоциклах може знадобитися перемикання передач, але всі вони мають e-фактор – немає важеля зчеплення!

Мотоцикли з автоматичною коробкою передач

Honda є лідером у виробництві мотоциклів з автоматичною трансмісією з 1973 року, коли вони вперше запустили у виробництво свій CVT. Крім того, вони вже більше 10 років виробляють трансмісію DCT, за цей час було продано понад 100 000 одиниць техніки, оснащеної цим типом трансмісії.

Таким чином, на сьогоднішній день Honda займає більшість місць у рейтингу найкращих мотоциклів з традиційними двигунами, але ми очікуємо, що інші виробники в якийсь момент підуть цим шляхом або, принаймні, запропонують якісні варіанти.

Honda Africa Twin

Africa Twin тепер має можливість мати трансмісію з подвійним зчепленням, це означає, що вона має більш плавне перемикання передач і мінімальне порушення руху, на бездоріжжі це приносить користь шинам, завдяки чому вони можуть краще зчеплюватися з брудом.

Три режими їзди можна вибрати між ручним, автоматичним приводом та автоматичний спортивний режим.

Honda сфокусувала Africa Twin більше на пригодницькому мотоциклі для бездоріжжя з подвійним спортивним стилем, зробивши його легшим, оснастивши вищою підвіскою та вищим багажником, ніж у попередніх моделях.

Однак, це все ще компетентний дорожній велосипед, і DCT був пов’язаний з IMU, так що залежно від кута нахилу велосипеда передачі знають, коли перемикатися чи ні.

Вся електроніка вражає і забезпечує необхідне регулювання, щоб адаптувати їзду під себе, а низький рівень шуму означає, що крутний момент завжди готовий для всіх сценаріїв бездоріжжя.

Технічні характеристики

  • Двигун – 1084-кубовий чотиритактний Unicam® з рідинним охолодженням 22.5º паралельно-двійний
  • Максимальна потужність – 93.8 кінських сил
  • Максимальний крутний момент – 98 Нм
  • Максимальна швидкість – 118 миль/год
  • Вага бордюру – 529 фунтів
  • Висота сидіння – 34.3″

Honda Gold Wing

Як і в моделі Africa Twin, у вас є можливість вибору між механічною 6-ступінчастою коробкою передач або автоматичною 7-ступінчастою коробкою передач DCT.

Коли ви дійдете до того моменту у своїй кар’єрі, коли ви перейдете на Gold Wing, тоді ви заслужили право сидіти склавши руки і розслабитися під час їзди, а це саме те, для чого призначене Gold Wing.

автоматичний, передача, велосипед, перемикання

Honda Gold Wing – це справжній мотоцикл, великий важкий звір, а DCT робить їзду ще більш плавною та легкою, незалежно від вибору трансмісії, на довгі дистанції.

Підвищена 7-ма передача ідеально підходить для круїзу по шосе, увімкніть круїз-контроль і проведіть довгі милі по шосе, насолоджуючись краєвидами та вбираючи все це в себе.

З моделями DCT ви маєте режим ходьби, який при активації дозволяє переміщати велосипед в темпі ходьби вперед або назад. Маневри на повільній швидкості – це легкий вітерець, незважаючи на важку вагу велосипеда.

Електроніка включає в себе функцію старту на підйомі, задню передачу, дросельну заслінку за допомогою дроту, обрані рівні контролю крутного моменту, а також повноцінний мультимедійний центр.

Gold Wing – це вершина подорожей на далекі відстані.

Технічні характеристики

  • Двигун – 1833-кубовий шестициліндровий з рідинним охолодженням та горизонтальним розташуванням циліндрів
  • Максимальна потужність – 124 к.с
  • Максимальний крутний момент – 170 Нм
  • Максимальна швидкість – 140 миль/год
  • Вага бордюру – 804 фунти
  • Висота сидіння – 29.3″

Honda NC750X

NC750X – це надзвичайно доступний, дружній мотоцикл, який став другим мотоциклом Honda, що отримав DCT у 2012 році.

Як і інші велосипеди, ви можете вибрати звичайну механічну коробку передач або автоматичний трансмісія.

Це король практичності та підходить для будь-яких цілей, автоматичний вуличний велосипед для поїздок на роботу, вихідних, подорожей на вихідні та тривалих турів.

Там, де зазвичай знаходиться паливний бак, є 23-літровий відсік для зберігання, що є величезною кількістю місця для завантаження вашого передача. Вам більше не потрібно носити з собою шолом, коли ви зупиняєтесь у місті.

Нейтральне, зручне сидіння з широкими стійками, що дає вам змогу впевнено керувати велосипедом, це позиція, яка вселяє впевненість і відкриває чудовий вид на дорогу попереду.

Це швейцарський армійський ніж Honda.

Технічні характеристики

  • Двигун – 745-кубовий чотиритактний з рідинним охолодженням 55º паралельно-двійний
  • Максимальна потужність – 57 кінських сил
  • Максимальний крутний момент – 69 Нм
  • Максимальна швидкість – 125 миль/год
  • Вага спорядженого велосипеда – 472 фунти
  • Висота сидіння – 31.6″

Нова касета Linkglide

Щоб забезпечити максимально чисте і плавне перемикання передач за допомогою системи Auto Shift, вона розроблена на основі нової 11-швидкісної касети Linkglide, але перше питання, яке ми задали в таборі – чому саме 11-швидкісна?? Це не має нічого спільного з думкою про те, що e-MTB потрібно лише 11 передач, а більше пов’язано з упаковкою. Щоб створити більш плавне перемикання, Shimano збільшила висоту і ширину зубів, а це означає, що загальний розмір 11-швидкісної касети Linkglide приблизно такий самий, як у 12-швидкісної касети Hyperglide. Shimano хотіли, щоб касета Linkglide встановлювалась на стандартний корпус касети зі шліцами. 12-швидкісний означав би новий ширший корпус втулки, можливо, довшу вісь, і чи потрібен нам ще один такий?

автоматична, передача, велосипед, перемикання

Як ми вже згадували раніше, Shimano також видалила кілька затворів перемикання з декількох зірочок касети, що означає, що касета не так швидко перемикається, як касета Hyperglide, але вона набагато плавніше працює під навантаженням. Shimano також стверджує, що LinkGlide більш ніж на 300% довговічніша, а якщо врахувати змінні 11, 13 і 15T шестерні та нижчу загальну ціну, то це значно зменшить вартість і частоту заміни.

Вільне перемикання та ручне керування

Компанія Shimano розуміє, що автоматичне перемикання передач не для всіх або не завжди зручно, тому в новому перемикачі Deore XT SW-M8150-R ви можете скористатися функцією вільного перемикання передач та ручним режимом. Хоча варто зазначити, що ви можете перемикати передачі вручну навіть в режимі Auto Shift, для тих випадків, коли ви хочете обійти штучний інтелект.

Вільне перемикання означає, що ви можете перемикати передачі без натискання педалей. Велосипед повинен рухатися, але скільки разів ви виїжджали на крутий підйом і змушені були поспішати, в результаті чого хрустіла шестерня. Це погано для трансмісії, вона може обірвати ланцюг, вбити імпульс, і якщо ви зіпсуєте її, ви можете поїхати і піти пішки.

Тож як працює система??

Ми витратили лише близько 10 годин на нову систему, але ми думаємо, що досвідченим гонщикам знадобиться більше часу, щоб звикнути до Auto Shift, тому що вона вбудована в нашу ДНК, і при перемиканні передач передача найкраще, коли ланцюг перемикається з найменшим натягом. З функцією Auto Shift ланцюг і педалі роз’єднуються під час фази перемикання передач, тому натяг зменшується, а це означає, що вам не потрібно натискати на педалі або гальмувати під час перемикання передач, ви можете просто різко їхати на підйом, а EP801 подбає про перемикання за вас.

Хоча перемикання неймовірно плавне, були випадки, коли ми крутили педалі, а велосипед намагався перемикатися одночасно. Це призводило до того, що він був трохи незграбним, але не так сильно, як коли ви впустили погану передачу. Були також деякі специфічні ситуації, коли велосипед перемикався, коли ми цього не хотіли. На одному з тестових треків був короткий крутий підйом, і звичайна техніка, навіть на e-MTB, полягає в тому, щоб зробити пару сильних обертів, щоб піднятися на цей підйом. Однак автоматичне перемикання виявило це збільшення частоти обертання/сили і перейшло на жорсткішу передачу передача, що означало, що ми втратили всю нашу швидкість. Система виявила це і врешті-решт знову переключилася на легшу передачу, але за короткий проміжок часу відбулося дуже багато подій.

Крім того, при переїзді через гребінь під час спуску двигун часто перемикався на частку секунди довше, ніби ви чекаєте, поки велосипед наздожене вас. Втім, в обох цих ситуаціях ви можете відключити ШІ і перемикати передачі вручну, якщо хочете.

Найдивніша річ із системою – це коли ти виконуєш серію стрибків. На одному стрибку система змінилася передачу коли ми їхали вгору по губі, і хоча це не вплинуло на велосипед взагалі, це все одно було досить незручно.

Автоматичне перемикання вступає у свої права на пересіченій місцевості. Такі речі, коли ви робите кілька перемикань і повинні бути дуже уважними до того, коли і де у вас є місце, щоб прокрутити колінчастий вал. З функцією автоматичного перемикання передач комп’ютер зробить все це за вас, незалежно від того, чи є у вас час чи ні. І він не стримує вас, якщо відчуває, що ви намагаєтесь або починаєте розкручуватись, він перемикає передачу. Цікаво, що фактична швидкість перемикання залишається постійною, незалежно від того, піднімаєтесь ви чи спускаєтесь, але, за словами Shimano, так і має бути, інакше велосипед їхав би велосипед вперед.

автоматичний, передача, велосипед, перемикання

Загалом, ми виявили, що функція Auto Shift найкраще працює, якщо ви їдете трохи агресивніше, тому що велосипед відчуває, коли ви починаєте сповільнюватися, і перемикається на легшу передачу. Зчеплення з дорогою було досить стабільним, і було дуже мало пробуксовування коліс, але на заводських налаштуваннях відчувається, що ви завжди перебуваєте в трохи жорсткішому режимі передача.

Це кінець??

Чи віщує Auto Shift появу повністю автоматизованого гірського велосипеда, чи ми просто робимо їзду тупішою, так що ми стаємо більше пасажирами, ніж пілотами?

Теоретично, менш досвідчені райдери отримають вигоду від автоперемикання, оскільки воно усуває одну з найскладніших і схильних до помилок частин їзди. коли перемикати передачі. Однак, навіть якщо ви проїхали навколо кварталу кілька разів, автоматичне перемикання швидкостей привносить щось нове в їзду. Бувають випадки, коли у вас немає часу на перемикання передач, але з функцією Auto Shift вам не потрібно дивитися на перемикання передач і ви можете просто зосередитися на місцевості попереду.

Shimano могла б легко зробити функцію автоперемикання обов’язковою, але ви вільні у виборі, і ви можете легко перемикатися між автоматичним і ручним режимами так само, як перемикаєтесь між трейл і бустом.

Це, безумовно, цікава розробка для e-MTB, і система Auto Shift підійде деяким гонщикам, але, можливо, не для всіх. Чи приживеться вона? Час покаже. Для отримання додаткової інформації про автоматичне перемикання перевірте Shimano.com.

Основні типи велосипедів з CVT

Найкраще зосередитись на основних типах велосипедних CVT і перевірити, на яких велосипедах вони використовуються. Як вже було сказано, переваги CVT найбільше стосуються приміських та рекреаційних велосипедів, тому вони є найпоширенішими типами.

Enviolo

Enviolo – це система передач задньої втулки, яка була вилкою від вже неіснуючої компанії NuVinci. Він популярний в Європі, особливо на рекреаційних eBikes, які використовують двигун, встановлений по центру. Enviolo зазвичай встановлюється як компонент різними виробниками велосипедів.

Технічно це тяговий привід, що означає, що швидкість не змінюється безперервно. Enviolo вирішила цю проблему, додавши до свого продукту електронну систему керування, яка може з’єднуватися з приводним двигуном для забезпечення безперервного перемикання передач.

Evolo

Evolo – інша вилка від NuVinci, найбільш поширена в США. Виявляється, вона дуже схожа або навіть така ж, як у Enviolo. Evolo продає власні велосипеди, оснащені їхньою системою передач.

Continental

Continental запропонував комбінований мотор з центральним розташуванням та систему передач NuVinci. Однак система мала лише обмежений успіх на ринку і з тих пір була знята з виробництва.

Її продавали як компонент виробникам велосипедів.

БОНУС – СЕКРЕТНІ НОВІ РОЗРОБКИ

Звичайно, навіть технологія велосипедних коробок передач не стоїть на місці. Тож пропонуємо вам поглянути на деякі нові CVT, які незабаром з’являться на ринку:

ratioX

Гаразд, я упереджений, оскільки це моя компанія – ratioX – це справжній CVT з центральним розташуванням, який добре працює з міськими велосипедами із задньою втулкою. ratioX не потребує жодних елементів керування для перемикання передач і є найлегшою закритою системою перемикання передач з широким діапазоном передач. ratioX планується продавати як компонент для різних виробників велосипедів. Технологія ratioX значною мірою базується на технології моторолера, хоча її потрібно було зменшити та інвертувати для роботи на велосипеді. Основним обмеженням цієї системи є те, що важко змінювати частоту обертання педалей під час їзди.

revonte

revonte – це комбінований двигун, встановлений по центру, та IVT (безступінчаста трансмісія), яка має два двигуни: один, що приводить в рух, і один, що регулює. Він забезпечує безступінчасте перемикання передач з широким передавальним числом і має контролер для зміни частоти обертання педалей. Технологія схожа на Hybrid Synergy Drive, розроблену Toyota для гібридних автомобілів, і головне питання щодо продукту стосується ваги всієї системи. Здається, що основними цільовими клієнтами є гірські велосипеди для revonte.

Чи можна переобладнати будь-який велосипед для використання CVT?

Зазвичай рама велосипеда розрахована на певний механізм перемикання передач, тому важко модифікувати будь-яку раму під систему CVT, якщо вона не була розроблена для цієї системи.

Рекомендується купувати спеціальний велосипед, щоб забезпечити безпеку та функціональність вашої поїздки.

Саймон – велосипедний інженер і підприємець з Австралії, який зараз живе у Швейцарії. Він є винахідником першого справжнього центрального CVT для велосипедів. Слідкуйте за його винаходом на ratiox.ch.

Правильний тиск у шинах велосипеда оптимізує швидкість, комфорт і безпеку. Як початківець, ви повинні розуміти, як тиск в шинах впливає на вашу їзду і як ви можете підібрати правильний тиск.

Новий Rhino від Himiway – це великий, потужний всюдихід e-велосипед з колосальним 1000-ватним двигуном. Замість того, щоб погоджуватися на зменшений запас ходу, який зазвичай поставляється з таким високопродуктивним приводом, Himiway має.

Про героя велоподорожей

Мене звуть Сем. Я чоловік і батько 5 дітей з повною зайнятістю. Поїздки на роботу на велосипеді – це мій основний спосіб підтримувати фізичну форму. Спробуйте спробувати! Я тут, щоб допомогти вам на цьому шляху. повідомити про це оголошення

Bike Commuter Hero належить і управляється компанією B Brothers Media Ltd. B Brothers Media Ltd є учасником Amazon Associates Program, партнерської рекламної програми, розробленої з метою надання сайтам можливості заробляти рекламні відрахування за розміщення реклами та посилань на Amazon.com. B Brothers Media Ltd також бере участь у партнерських програмах з Clickbank, CJ, ShareASale та іншими сайтами. B Brothers Media Ltd отримує компенсацію за перенаправлення трафіку та бізнесу до цих компаній.

Правильно! Звичайно! Велосипед!

Досі ми витратили багато часу на розмови про рух педалей, але можна багато чого сказати і про те, як він поєднується з іншими частинами велосипеда велосипед, зокрема, двигун. Між втулкою та двигуном Omega використовує карбоновий ремінний привід Gates, щоб зробити все плавним, міцним, чистим та не потребуючим технічного обслуговування. Ми багато говорили про ремінні приводи на цьому сайті, і якщо коротко, то вони роблять велосипед набагато більш стильним і приємним в їзді, і зазвичай зустрічаються на велосипедах високого класу, таких як Omega.

Передачі автоматичні, але двигун – ні

Прямо в центрі всього цього знаходиться двигун, який дійсно перевіряє всі коробки. 750-ватний двигун середнього приводу з датчиком крутного моменту має функцію вмикання за крутним моментом, а також опцію дросельної заслінки для плавного педалювання на рівнинній місцевості та потужного ривка на пагорбах. З такою великою кількістю опцій та потужністю, і все це плавно, як шовк, вам буде важко знайти місце, де б цей велосипед не відчував себе вашою особистою чарівною хмаринкою.

Рівні допомоги педалі можна змінювати на ходу, і вони не впливають на роботу трансмісії Automatiq, за винятком збільшення швидкості, що змушує передачі перемикатися швидше. Automatik справді може впоратися з високошвидкісним стартом і різким гальмуванням. Кілька разів я намагався “обдурити” систему, але виявив, що вона завжди готова.

Omega не розчаровує, окрім сидіння

Решта велосипеда також заслуговує на похвалу, оскільки Evelo – одна з провідних компаній з виробництва електровелосипедів у США, і вони роблять такі дивовижні конструкції, що інші імпортні компанії не можуть до них доторкнутися навіть з 10-футовою палицею. Комбінація шин та коліс – супер плюшева, з тоннами повітря в специфічних для eBike 26″ x 2.8-дюймові шини. Посадка на велосипеді розслаблена і зручна, частково завдяки тому, що Evelo створили власний високий винос на замовлення. Відповідно до їхньої астрологічної теми, він називається Star Gazer Stem. Доповнюють крила з повним покриттям набір інтегрованих передніх і задніх ліхтарів. Задній ліхтар також функціонує як задній ліхтар, блимаючи, коли ви натискаєте на ручки.

Єдине, що було не таким чудовим, – це сидіння. Оскільки Omega ставить гонщика в розслаблене положення, більша частина ваги гонщика припадає на сидіння, і воно було нехарактерно жорстким. Через деякий час це могло б зноситися, але жорстке сидіння контрастувало з комфортним в інших відношеннях велосипедом. На щастя, велосипедні сидіння – одна з найпростіших речей, яку можна змінити.

Ціна Evelo Omega

Omega коштує 4,699 доларів, що є досить високою ціною для комфортного електричного велосипеда для приміських поїздок. Є й інші електровелосипеди з такою ж автоматичною передачею, але вони майже вдвічі дорожчі, доставляються місяцями і використовують двигун потужністю 250 Вт. Якщо ви хочете встановити подвійний акумулятор, це коштуватиме вам додаткових 400 доларів. До речі, ви можете ввести цей код купона на знижку 100 на замовлення Evelo: REF-4Q1DYKZ39397O5

Якщо ви вперше за кілька десятиліть сідаєте на велосипед, і вам просто потрібна потужність і простота їзди з 10-річними ногами, цей велосипед для вас. Простота використання, потужність та розслаблююча їзда – це просто найкраще, що я коли-небудь пробував.

Якщо ви досвідчений велосипедист, то цей велосипед буде неймовірним досвідом, який варто спробувати, але переваги найбільше відчуває новачок. Інші деталі на велосипеді справді хороші, але автоматичні перемикання передач/комбінований двигун – головна причина придбати цей велосипед.

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek – експерти, які щодня розповідають новини про Tesla, електромобілі та зелену енергетику. Не забудьте відвідати нашу домашню сторінку для отримання всіх останніх новин, а також слідкуйте за Electrek на та LinkedIn, щоб залишатися в курсі подій. Не знаєте, з чого почати? Дивіться останні огляди на нашому каналі YouTube.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top