Створіть власну велосипедну раму. Останні новини з Instagram

Як це зробити Збірка Власний велосипед – детальний посібник

Ми купуємо та отримуємо безкоштовні товари для огляду, а також можемо отримувати комісійні від партнерських посилань. Дивіться нашу сторінку розкриття інформації для деталей.

Тому в цій статті я хочу почати з частини “як”. Якщо ви читали будь-яку з моїх інших статей, ви знаєте, що я щиро вірю, що велосипед – це утилітарна машина. Над ним легко працювати, його весело налаштовувати, і навіть більше, на ньому весело їздити.

Звичайно, існує безліч рам з вуглецевого волокна та графенових сполук, які коштують дорожче, ніж ваш первісток, але ви не повинні дозволяти цьому залякувати вас.

Як побудувати власний велосипед – кроки

Ідея побудувати власний велосипед, безумовно, захоплююча, але, виходячи з досвіду, вам, безумовно, слід спочатку отримати правильні інструменти. Ви не хочете возитися з рамка і шини, не знаючи, як їх з’єднати. Ось що вам знадобиться:

Інструменти

  • Шестигранний ключ
  • Викрутки
  • Динамометричний ключ
  • Розвідний ключ
  • Ключ для спиць
  • Ланцюговий інструмент
  • Нижній кронштейн
  • Ключ для педалей
  • Кабельні різаки
  • Мастила та мастильні матеріали
  • Батіг для ланцюга та інструмент для фіксації касети

Не лякайтеся довгого списку. Ці інструменти тільки спростять роботу! Почнемо.

Крок 1: Отримайте раму

Якщо ви не вмієте зварювати і не маєте всіх необхідних інструментів для складання велосипеда, раму доведеться купувати нову або вживану. Іноді оголошення або місцевий кооператив є гарним місцем для початку пошуку рами.

Вам потрібно зробити вибір, який саме велосипед ви хочете зібрати, і відповідно до цього купувати. Звичайно, вам слід шукати велосипед вашого розміру, і судячи з попередніх велосипедів, якими ви володіли, це буде відносно легко.

Окрім розміру, ви хочете переконатися, що рама не погнута, не іржава і не зламана. При роботі зі сталлю згинання є більш ймовірним, але навіть тоді все одно малоймовірним. Алюміній і вуглецеве волокно, як правило, мають більш катастрофічні поломки, і їх буде легко побачити неозброєним оком.

Якщо можете, постарайтеся, щоб різьблення нижнього кронштейна не було зірвано або пошкоджено. Такі речі можна виправити, але це додасть зайвих витрат до проекту. Часто вживані велосипеди поставляються з безліччю деталей, які все ще прикріплені до рами.

Порада: Я б рекомендував купувати раму новою – це єдиний спосіб переконатися, що вона не розбилася. Для алюмінієвих та карбонових рам це єдиний спосіб дізнатися про пробіг та вік велосипеда. Більшість виробників пропонують раму або раму і вилку на своєму веб-сайті.

Крок 2: Знайдіть вилку

Як і у випадку з рамою, вам потрібно знати, яку вилку ви хочете. Вона повинна відповідати типу велосипеда, будь то шосейний, BMX, гірський або щось середнє між ними. Ви повинні знати, який матеріал найкраще підходить для того, як ви хочете їздити, і він повинен мати правильний кліренс для тих типів шин, які ви хочете.

Деякі виробники зараз роблять зміщені або конічні гарнітури, в яких верхня гонка (гонка виносної труби) має менший зовнішній діаметр, ніж нижня гонка (гонка коронки). Дуже важливо знайти сумісну вилку.

Вибираючи вилку, подумайте про матеріал рами. Вуглецеве волокно легке і міцне. Він пом’якшить твердість дороги під вами. Алюміній легкий і жорсткий. Іноді вона може посилювати нерівності на дорозі, але вона дешевша за вуглепластик, і більшість шосейних велосипедів середнього та вищого рівня виготовляються з алюмінію.

Сталь важча та еластичніша за інші два типи. Це також дешевше. Це мій основний матеріал для моєї вилки для гірських велосипедів. Найкраще підходить для туризму, гірських велосипедів з товстими шинами та сімейних реліквійних шосейних велосипедів. Він переживе вас.

Порада: Якщо вам потрібні кріплення на стійку або крила, ви можете їх придбати. Якщо ви хочете зварити шток пера, переконайтеся, що у вас є вилка з різьбленням і гарнітура.

Крок 3: Гарнітура

Якщо коротко, то гарнітура – це набір підшипників, чашок і рейок, який з’єднує вилку з рамою. Це те, що дозволяє вашому передньому колесу обертатися. На вилку напресовуються каретки, стакани вставляються в отвори в виносній трубі на рамі, і в ці стакани вставляються підшипники.

Більшість сучасних підшипників гарнітури – це герметичні підшипники. Вони також зазвичай більш якісні, ніж негерметичні підшипники.

Герметичність означає, що внутрішні та зовнішні частини підшипника запресовані навколо самих кульок підшипника, і зазвичай поверх кульок підшипника розміщується гумове або пластикове ущільнення, так що ви не можете їх побачити, коли дивитесь на готовий виріб. Єдиний недолік полягає в тому, що з герметичними підшипниками набагато важче працювати, і вони вимагають більше мастила протягом усього терміну служби гарнітури.

Негерметичні підшипники, як правило, служать трохи довше, тому що ви можете чистити та змащувати їх після кожного сезону. Мої улюблені бренди гарнітур включають Chris King, Phil Woods, Paul Components та Cane Creek.

Порада: Обов’язково майте на увазі, що якщо ви купуєте конічну рульову трубу, ви отримуєте гарнітуру, яка сумісна.

Крок 4: Винос

Розмір та сумісність також дуже важливі тут. Вам потрібно придбати винос, який буде відповідати вашій рульовій трубі. Сучасні штоки прилягають до рульової трубки і затягуються на місці. Часто є розпірки для збільшення висоти штока. Розпірки йдуть на верхню частину гарнітури, а потім стебло опускається на них.

Навіщо це робити Побудова Ваш власний велосипед?

Тож після всього цього навіщо вам збірка ваш власний велосипед? Це єдиний спосіб мати повний контроль над тим, що відбувається на вашому велосипеді. Звичайно, ви можете додати нові деталі до вже готового велосипеда, але ви не дізнаєтесь стільки нового.

Виготовлення велосипеда розширить ваші знання про індустрію, поглибить ваші знання про механіку велосипедів та підвищить вашу впевненість у собі. Я зробив це. Це забрало багато часу та зусиль, і коштувало не дешевше, ніж купівля цілого велосипеда, але це змінило моє уявлення про транспорт і змусило мене захотіти стати механіком, яким я і є сьогодні.

Ось посібник для початківців, який може дуже допомогти вам у процесі будівництва

Вирівнювання та підготовка труб

Оскільки ми зварюємо більшість наших рам TIG, точне вимірювання та відрізка труб є життєво важливим для досягнення ідеально вирівняних рам з мінімальними викривленнями під час процесу зварювання.

Після вимірювання та різання на спеціальних пристосуваннях, трубки точно обрізаються та/або свердляться під дропаути та втулки, якщо це необхідно. Будь-які задирки, що залишилися після фрезерування, різання, свердління тощо, видаляються, так само як і будь-яка фрезерна окалина, що залишилася після виготовлення трубки.

Виготовлення

Після того, як труба була відрізана, вона поміщається в пакет замовника, готовий до зварювання. Щоб переконатися, що все зроблено правильно, комплект труб встановлюється в пристосування для рами, щоб перевірити, чи немає неточностей, які можуть призвести до викривлення під час зварювання.

Потім трубний комплект знімається і ретельно очищається, щоб усунути будь-яку можливість забруднення під час зварювання. Потім трубки поміщаються назад у джиг і закріплюються, щоб надійно утримувати всю конструкцію разом. За допомогою каркас Після того, як труба набула потрібної форми, її виймають із пристосування і перевіряють на вирівнювання перед тим, як перемістити на спеціальний стенд для зварювання. Потім основні з’єднання зварюються TIG-зварюванням.

Зварювання TIG – це швидкий, високотемпературний процес зварювання з використанням електричної дуги для розплавлення основних металів із додаванням присадного прутка для завершення з’єднання. Утворює акуратну стопку зварних “намистин” навколо з’єднань труб. Для паяння галтелей використовується кисневий/паливний пальник і латунний присадочний матеріал, який згодом потрібно зачистити, щоб створити естетично гладке з’єднання.

Ми любимо TIG з багатьох причин. Це більш передбачуваний, точний і послідовний процес з’єднання труб, ніж паяні або наконечники. Хоча ми зосереджуємося на високоякісних термічно оброблених сталях для наших виробничих велосипедів, зварювання TIG також може використовуватися на нержавіючих сталях і титані.

Вирівнювання та обробка

Після зварювання рама ще раз перевіряється на вирівнювання. Потім додаються припої для виносної труби та кабельних напрямних, а також додається номер рами з нержавіючої сталі.

Будь-які паяні з’єднання, такі як дропаути, мости та кріплення дисків вилки, зачищаються та формуються для досягнення ідеального результату перед фарбуванням. На цьому етапі також виконується розточування та облицювання виносної труби та нижнього кронштейна.

виготовлення, кастом, велосипед, рама

Велосипеди на замовлення

Topanga Creek Outpost виготовляє якісні велосипеди на замовлення вже багато років, відколи ми відкрили нашу майстерню в Лос-Анджелесі на початку 2000 року. Ми пишаємося тим, що пропонуємо велосипеди на замовлення, виготовлені за найвищими стандартами, виходячи з ваших потреб, бюджету та стилю, щоб кожен велосипед був унікальним і неповторним. Люди приїжджають до нас з усього світу, тому що довіряють нашій майстерності, професіоналізму, естетичним здібностям і високому рівню індивідуального обслуговування. Наша мета – зробити велосипед щоб їзда на велосипеді приносила вам задоволення, щоб ви продовжували їздити і пишалися своїм велосипедом.

Коли ви вирішите співпрацювати з нами і навпаки, важливо, щоб ви відчували себе комфортно і мали чудовий загальний досвід, оскільки ми допомагаємо вам спроектувати ваш велосипед. Як тільки ви зайдете в наш магазин у Топанзі, ви відчуєте розслаблення завдяки лісовій атмосфері, схожій на релаксацію. Ми – індивідуальні і допоможемо провести вас через весь процес від початкового проектування до специфікації компонентів і завершення роботи з прямим підходом і відкритим спілкуванням. Ми скажемо вам, що працює, а що ні, і ніколи не обіцяємо.

Типи налаштувань, які ми пропонуємо

Повна індивідуальний будувати від рами до рами

Рама це душа велосипед. Для того, щоб знайти правильну раму, яка відповідає вашому стилю їзди та потребам, ми працюємо з багатьма відомими виробниками рам з Північної Америки. Для комфорту, функціональності та довговічності більшість туристичних велосипедів виготовляються зі сталі для комфортних поїздок на далекі відстані. Для тих, хто прагне максимальної міцності, економії ваги та жорсткості, існують титанові рами, які також задовольнять ваші потреби.

Будучи призначеним магазином Surly’s Destination Shop, ми можемо створити практично будь-який велосипед Surly, щоб задовольнити ваші очікування. Якщо ви хочете легендарний Surly Disc Trucker для подорожей з багажником або універсальний Surly Ogre для серйозних походів, ми маємо досвід, щоб допомогти вам створити ідеальний велосипед для вас. Ми також є дилером Waterford та Gunnar. Дозвольте нам допомогти вам створити велосипед вашої мрії.

Кастомізація готового велосипеда

Іноді невелика модифікація або оновлення компонентів існуючого велосипеда може суттєво покращити якість їзди, керованість та комфорт. Залежно від конкретного стилю їзди та мети, ми можемо допомогти перетворити велосипед на щось справді унікальне та особливе, що відповідає потребам гонщика.

Для тих, хто хоче отримати максимальний досвід для велосипедної експедиції і не втратити сучасну зручність зарядженого мобільного телефону та системи освітлення, обирайте найкраще з найкращих оновлень – внутрішній хаб Rohloff у поєднанні з динамо-хабом SON та USB-зарядним пристроєм Sinewave. Ми маємо багаторічний досвід встановлення цієї омріяної комбінації, яка допоможе перетворити ваш велосипед на неймовірну машину для їзди.

Компоненти, що виділяються. Rohloff SPEEDHUB

Rohloff Speedhub – це німецька втулка з внутрішнім зачепленням, виготовлена з найвищою точністю, якістю та майстерністю, щоб забезпечити велосипедистам роки безперебійної роботи. Rohloff – один з наших улюблених компонентів, який ми рекомендуємо, тому що вони надзвичайно прості в обслуговуванні, передачі перемикаються легко і плавно під час педалювання або на місці, а лінійне передавальне число, яке охоплює широкий діапазон, робить їзду на велосипеді по-справжньому радісною подією.

Втулки Rohloff, розроблені з передовою планетарною системою передач, є надзвичайно ефективними та міцними. Подивіться це відео про виробництво Rohloff, щоб дізнатися, як виготовляється хаб Rohloff.

Інвестуйте в пару легких і міцних коліс з ручним шнуруванням

Колеса часто залишаються поза увагою, оскільки люди, як правило, звертають найбільшу увагу на рами та вилки. Зменшення ваги коліс на кілька грамів порівняно з такими компонентами, як перемикач, дає набагато більший приріст продуктивності завдяки зменшенню обертальної ваги коліс та меншій інерції, необхідній для кожного обертання колеса.

Тут, у Topanga Creek Outpost, ми володіємо найсучаснішим верстатом для нарізання різьблення на спиці Phil Wood, який дозволяє нам нарізати різьбу на будь-яку довжину, а також дозволяє нам вручну нарізати шнурівку на колеса різних розмірів з точністю та ефективністю.

Запишіться на консультацію для покупки

Щоб забезпечити вам найкращий досвід, ми рекомендуємо вам призначити зустріч онлайн для вашої наступної покупки велосипеда на замовлення. Попередній запис дозволяє нам виділити час, щоб обговорити ваші потреби та провести безкоштовну примірку велосипеда, якщо це необхідно.

Велосипеди для маріонеток

Stooge cycles базується в Шропширі, Великобританія. Затиснутий між Бірмінгемом та Уельсом, Шропшир є домом для першого хмарочоса у Великобританії в 1797 році та великої кількості їжаків. Загалом, ця прекрасна сільська частина країни – це місце, де компанія Stooge cycles почувається як вдома, розробляючи велосипеди, орієнтовані на бездоріжжя.

Заснована в 2014 році, Енді розробляє, виготовляє прототипи та тестує сталеві рами в сільській місцевості Уельсу, які дають вам такі хіти, як Scrambler.

Scrambler – це ідея Енді про ідеальний “1 байк, який править усіма. Можна пакувати речі і їхати на захід сонця. Ви можете роздягнути його догола, виїхати на трек MX і змішатися з великими хлопцями. Тут є ДНК Klunker та Stooge, він чудово кермує, їде як вонючка і дає вам зрозуміти, наскільки потужним може бути жорсткий байк.

Енді також щойно розповів мені, що вони нещодавно врятували їжачка, як це добре!

П’ятниця, 27 серпня

St. Joris Cycles / Sputnik

St. Joris розпочав свою діяльність близько 10 років тому, як хобі поруч з роботою Алекса як консультанта в галузі машинобудування / технології матеріалів. Розташована в Нідерландах, компанія St. Joris виготовляє велосипеди зі сталі зі сріблястим напиленням, індивідуально підібрані для свого власника.

З гоночного досвіду вони спеціалізуються на рамах для шосейних та шосейно-кільцевих гонок. “The Evil Plan – це мрія створити найкращі та найкрасивіші велосипеди на планеті.” як їхня місія. У минулому вони будували велосипеди Rapha Continental у конструкції з багажником, але наш основний тип конструкції – це сталева труба та пайка срібною фольгою для дорожніх велосипедів St. Joris та зварювання TIG для наших серійних гравійних велосипедів Sputnik.

Sputnik – це співпраця між інженером Алексом де Крекером та дизайнером Хаїмом Беккером. Щорічна партія Супутників натхненна мандрівками незвіданими стежками. Шляхи, які викликають у вас захоплення, тому що вони занадто складні, круті або важкі, щоб досліджувати їх на звичайному шосейному велосипеді. Ось чому ми розробляємо і будуємо цих універсальних робочих конячок.

Sputnik KOSMOSThe Kosmos – супутник 2-го покоління, представлений у 2019 році. Завдяки блискучому майже чорному базовому покриттю та бірюзовим деталям, що поєднуються з гарнітуром Chris King Matte Turquoise, ця модель була нашою найтоншою на сьогоднішній день, але все одно привертає увагу. Вишенькою на торті стала лімітована серія втулок Chris King Matte Turquoise для велосипеда R45, що випускається опціонально.

Останні Супутники (під назвою Cara) використовують T47bb’s, власну розробку 3d-друкованих дропаутів та технології Cerakote. Дізнайтеся більше тут.

П’ятниця 19 серпня

Ведмежий кіготь Велосипед Ко

Коли ви почали? / де ви знаходитесь?Компанія Bearclaw була заснована у 2015 році, натхненна непередбачуваними погодними умовами північного Мічигану. Вони виготовляють титанові велосипеди, відомі своєю універсальністю, стійкістю та швидкістю. Bearclaw поєднує в собі високі позашляхові експлуатаційні характеристики та винахідливість у пакуванні велосипедів.

Ми живемо і їздимо тут, у Північному Мічигані та на Верхньому півострові. Це унікальна зона, яка дарує нам 4 дико різні пори року та різний рельєф місцевості. Від спекотного та сухого літа до арктичної зими, від піщаних двоколійних доріг до твердих гравійних доріг – нам не бракує змін у місцевості, яку котять наші шини. Ми любимо проектувати та створювати велосипеди для нашого регіону. Особливо титанові велосипеди з дроп-баром та великими шинами. Ми вдячні, що ці конструкції знаходять відгук у кількох людей по всьому світу.

Який тип велосипед чи подобається вам найбільше майструвати? Будь-що з дроп-барами та великими шинами, що їде плавно, але все ще здатне їхати швидко, якщо пілот вирішить сильно натиснути на педалі.

Який ваш основний досвід / матеріал, техніка? Ми є експертами у створенні титанових велосипедів з нижньою рамою з геометрією, орієнтованою на продуктивність, а також з можливістю встановлення великих шин, готових до екстремальних поїздок. Цілий день катаємося на велосипедах. Їдьте швидко, якщо хочете їздити на швидких велосипедах. Переваги використання великих шин продовжують вражати, навіть на гравійних гоночних трасах.

Окрім виробництва велосипедів, ми також організовуємо перегони по гравію тут, у Мічигані. Найближча подія, на яку ми найбільше чекаємо, – це MORAN 166, яка відбудеться 11 вересня у східній частині Верхнього півострова Мічигану. Це справжня пригодницька гонка, яка буде дуже мальовничою, швидкою та веселою.

Що таке кастомний велосипед?

Багато велосипедистів вагаються, чи варто купувати кастомний велосипед збірка для першої поїздки. Однак, придбання велосипеда, побудованого відповідно до ваших специфікацій та потреб, може бути різницею між тим, що ви будете їздити щодня, і тим, що вам доведеться продати велосипед через кілька місяців.

Найкраще, що можна зробити – це поспілкуватися з компанією, що виготовляє велосипеди на замовлення, і відповісти на їхні запитання, щоб вони могли добре зрозуміти ваші потреби та цілі.

Вони зможуть підібрати правильну раму відповідно до вашого типу фігури та стилю їзди. Після цього вони також можуть запропонувати різні пакети велосипедних компонентів, щоб ви отримали максимальну цінність за свої гроші.

Хоча це може коштувати дорожче, ніж велосипед, який ви купили безпосередньо на заводі виробника, додаткові витрати на власний велосипед, ідеально сконструйований під ваш тип фігури, майже завжди того варті.

Чи варто вам Побудова a На замовлення Велосипед від початку до кінця?

Якщо ви серйозно налаштовані сідати в сідло велосипеда частіше, ніж один раз на тиждень, майже завжди варто придбати нестандартний велосипед побудований для вас. Вам потрібно буде звернутися до перевіреного постачальника, який знає, як поставити правильні запитання.

На додаток до підбору правильної рами та трансмісії, налаштованої під ваш стиль кузова, майстер також може попрацювати з вами над такими речами, як кермо, шини та система підвіски. Це особливо важливо, якщо ви плануєте їздити на гірському велосипеді по бездоріжжю.

Вибираємо велосипед Кастомний Велосипед для вашого нового велосипеда

Зрештою, є сенс вибрати кастомний велосипед, якщо ви хочете отримати максимум задоволення від їзди на велосипеді, який ідеально створений для вас. Кастомні велосипеди зазвичай коштують трохи дорожче, ніж велосипеди заводського виробництва, але вони компенсують це тим, що дарують радість від їзди годинами безперервно.

Ви дізнаєтесь так багато про процес, вибравши окремі компоненти з нестандартний щоб ви знали, що робити, коли один з ваших компонентів почне зношуватися.

Якщо вам сподобалась ця стаття про виготовлення велосипедів на замовлення, будь ласка, перегляньте інші статті нашого блогу та зателефонуйте нам сьогодні, щоб отримати безкоштовну оцінку кастомного велосипеда збірка!

https://www.айсбайк.org/build-your-own-bike/
https://www.велосипеди-самокати.com/workshop/process/
https://www.topangacreekoutpost.com/custom-built-bicycles
https://chrisking.com/blogs/news/рама-builder-friday
https://www.bicyclexperience.com/should-you-build-a-custom-bike-from-the-рама-вгору/ [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top