Калькулятор велосипедного сідла. Інші коригування, які потрібно зробити

Як відрегулювати висоту сідла – повний посібник

Правильне налаштування висоти сідла є одним з найважливіших регулювань яке повинен зробити велосипедист, щоб досягти оптимального досвіду їзди на велосипеді. Ця стаття допоможе вам знайти правильну висоту сідла для вас. Правильне регулювання висоти сідла на велосипеді забезпечить приємнішу їзду без зайвих травм і болю. Це також усуне неефективність і дозволить вам зосередити всю свою енергію на довших поїздках і підштовхуванні себе.

Висота сідла – це відстань між центром нижнього кронштейна та центром сідла. Це перше регулювання, яке ви повинні зробити на своєму велосипеді, щоб не наражати себе на додаткову небезпеку довготривалих травм та незручних поїздок. Ми переглянули різні статті та випробували методи на собі, щоб скласти повний список варіантів, які працювали для нас. Але перш ніж ми перейдемо до цього, ось список ознак, які вказують на те, що ваша висота сідла неправильна:

Ознаки неправильної висоти сідла

1# П’ятка до педалі

Цей метод рекомендує колишній професійний гонщик Джиммі Джордж у статті CyclingWeekly під назвою: “Як налаштувати висоту сідла на велосипеді” сідло висота: посібник для початківців” (https://www.cyclingweekly.com/fitness/bike-fit/set-saddle-height-how-to-25379). Він в основному зосереджується на тому, що відчувається оптимальним, коли ви займаєте позицію для їзди, і Джордж вважає його золотим стандартом.

Щоб визначити свою висоту сідла таким чином, сядьте на велосипед у взутті, в якому ви плануєте їздити, і розстібніть ремінь. Ваша п’ята повинна знаходитись посередині педалі, а педаль повинна бути розташована повністю внизу так, щоб кривошип знаходився на одній лінії з підсідельною трубою. Положення шатуна має бути майже продовженням підсідельної труби, коли ви дивитесь на нього збоку, і має бути спрямоване вниз. Правильна висота сідла – це така висота, при якій ви можете дотягнутися до педалі в цьому положенні без необхідності обертати стегна. Ваші ноги повинні бути повністю прямими, коли ви дотягуєтесь до педалі. Ноги повинні злегка згинатися, коли ви застібаєтесь.

Сідло спереду / ззаду

У тій же статті Джордж також рекомендує перевірити те, що він називає “спинкою”. Задня частина коліна повинна знаходитися на одній лінії зі стопою, якщо дивитися на неї збоку (було б корисно попросити друга перевірити це для вас), а стопа повинна знаходитися над віссю педалей. Якщо це не так, навіть якщо ваші ноги прямі і висота здається нормальною, можливо, вам доведеться відрегулювати передню/задню частину сідла, яка відноситься до того, де сідло розташоване на рейках. Це також важливе регулювання, яке вплине на ваш комфорт і здоров’я як велосипедиста. Ще один спосіб перевірити, чи правильно підібране сідло – подивитися, чи знаходиться ваше коліно безпосередньо над педаллю, коли шатун знаходиться в положенні “3 години”. Загальний консенсус серед велосипедистів щодо згинання колін полягає в тому, що ваше коліно повинно бути під кутом 25-30 градусів, коли шатуни знаходяться на одному рівні. Якщо ви все ж таки змістили сідло вперед або назад, переконайтеся, що висота сідла все ще підходить вам, використовуючи вищезгаданий тест на регулювання висоти сідла сідло нахил вперед/назад також може призвести до незначних змін у висоті.

Решта – це, по суті, метод проб і помилок. Після того, як ви закінчите з цим процесом, перевірте, наскільки комфортно ви себе почуваєте під час їзди, і відрегулюйте сідло, виходячи з вашого досвіду їзди. Кожного разу, коли ви вносите зміни, запитуйте себе, чи покращилась ваша їзда після зміни висоти сідла, і робіть це регулювання виходячи з цього. Швидше за все, вам не знадобляться серйозні зміни, якщо ви зробили початкове вимірювання правильно.

#2 Формула LeMond

Це математична формула, яка визначає, якою має бути висота вашого сідла на основі виміру вашого підсідельного шва. Його назвав і використовував триразовий переможець Тур де Франс Грег Лемонд, який навчився цьому у свого наставника та екс-професіонала Сіріля Гімара. Висота сідла – це відстань між центром нижнього кронштейна і серединою верхньої частини сідла. Внутрішній шов – це внутрішній вимір ноги, який показує, на якій висоті знаходиться ваша промежина від підлоги, коли ви стоїте прямо. Найкращий спосіб виміряти її – покласти книгу між стегнами, корінцем догори, стоячи прямо, спиною до стіни, розставивши ноги на відстані 6-8 дюймів (15-20 см) один від одного. Переконайтеся, що книга розміщена якомога вище, не викликаючи дискомфорту. Потім візьміть олівець і позначте найвищу точку, де книга торкається стіни, і виміряйте відстань від позначеної точки до підлоги. Це дає вам вимірювання внутрішнього шва. Помножте її на 0.883, щоб знайти висоту сідла за методом Лемонда.

Висота сідла = Довжина вшивання 0.883

Метод Лемонда має формулу і простий у застосуванні, особливо якщо ви вже знаєте довжину вшивання, але він не обов’язково дасть дуже точні результати. Люди з однаковою довжиною міжсідельного шва не отримають однакової користі від однакової висоти сідла. Метод Лемонда не враховує такі фактори, як гнучкість велосипедиста, м’язове напруження та рухи. Таким чином, ви можете розглядати цю розраховану висоту сідла як відправну точку. Подібно до методу “від п’яти до педалей”, будьте готові до того, що в майбутньому коригування виходячи з того, як ви відчуваєте себе під час поїздок.

LeMond має формулу для визначення розміру рами велосипеда, яка також базується на довжині шва:

Розмір рами велосипеда = довжина міжсідельного шва 0.65

9% Формула

Це ще одна математична формула, яка визначає, якою має бути висота сідла, виходячи з довжини підсідельного шва. Щоб скористатися цим методом, ми множимо довжину внутрішнього шва на 109%, щоб отримати висоту сідла. Для цілей цієї формули висота сідла – це відстань від верхньої частини сідла до висунутої педалі, коли вона знаходиться в положенні “6 годин”. Отже, різниця між коефіцієнтами формули Лемонда та формули 109% (0.883 проти. 1.09). Визначення висоти сідла варіюється між двома методами. Подібно до формули ЛеМонда, ми рекомендуємо розглядати результат за цією формулою як наближений. Для багатьох людей це не точна наука, і вони не відразу знаходять свою оптимальну висоту сідла за формулою. Це безперервний процес, в якому велосипедисти звертають увагу на те, що їм зручніше, коли вони їдуть на велосипеді, і вносять зміни коригування відповідно.

#4 Онлайн калькулятор висоти сідла

Якщо вам подобаються формульні методи визначення оптимальної висоти сідла, іншою альтернативою є цей онлайн-калькулятор висоти сідла калькулятор на електровелосипеди.com. (https://www).електровелосипеди.com/bicycle-tools/saddle-height/) Цей калькулятор добре тим, що він розрізняє різні типи велосипедів. Ви можете скористатися цим калькулятор знайти оптимальну висоту сідла для шосейних, гірських, BMX і навіть дитячих велосипедів. Вимірювання, необхідні для розрахунку висоти сідла, залежать від обраного вами типу велосипеда, але кожен з них вимагає введення вашої статі, тому калькулятор розрізняє велосипедистів-чоловіків і велосипедисток. Нижче наведені розміри, необхідні для розрахунку висоти сідла для кожного типу велосипеда (вони базуються на поточній версії калькулятора) калькулятор, записано 14 липня 2021 року):

  • Шосейний велосипед: зріст (дюйми), довжина ноги (дюйми)
  • Гірський велосипед: зріст (дюйми), довжина ноги (дюйми)
  • BMX: Висота (дюйми)
  • Дитячий велосипед: зріст (дюйми), довжина ноги (дюйми)

Як встановити власну висоту сідла на велосипеді

Існує низка базових методів та розрахунків, які можна використовувати як відправну точку для встановлення висоти сідла. Більшість з них базуються на співвідношенні між висотою сідла та довжиною нижньої кінцівки (внутрішнім швом), або на референтному діапазоні згинання колінного суглоба.

Однак жоден з цих методів не враховує індивідуальні особливості, такі як гнучкість, стиль педалювання або пропорції кінцівок. Формули базуються на середніх значеннях і математиці, тому варто пам’ятати, що для багатьох людей вони можуть не давати точного результату.

Метод п’ятки (або п’ятка-носок)

Цей метод не потребує обладнання і може бути використаний як швидкий і простий спосіб встановити висоту сідла. Насправді я пропонував клієнтам використовувати цей метод у деяких випадках, коли достатньо наближення, наприклад, при використанні велотренажера в тренажерному залі або в якості відправної точки, якщо у них мало досвіду їзди на велосипеді.

Коли шатун знаходиться на одній лінії з підсідельним штирем, велосипедист сідає на сідло і ставить п’яту на педаль з повністю випрямленим (заблокованим) коліном. Пацієнти повинні мати можливість крутити педалі назад, не втрачаючи контакту п’яти з педаллю в кінці ходу педалі та не нахиляючи таз донизу, щоб досягти кінця ходу педалі. Ногу ставлять на педаль так, щоб її ступня знаходилася над віссю педалі.

Метод Лемонда

Цей метод обчислює висоту сідла шляхом множення внутрішнього шва на 0.883, вимірювання проводиться від центру нижнього кронштейна до верху сідла. Не враховує довжину шатуна.

Найпростіший спосіб виміряти внутрішній шов – стати ногами до стіни, без взуття

розставте ноги на ширині плечей, а потім щільно затисніть книгу (або щось подібне) між ногами. Позначте точку на стіні у верхній частині книги і виміряйте цю відстань до підлоги. Це ваша мірка шва.

Метод Хемлі

Цей метод також використовує внутрішній шов для розрахунку висоти сідла, але результат вимірюється від поверхні педалі до верху сідла, а отже, включає довжину кривошипа. Помножте ваш внутрішній шов на 1.09, щоб отримати цей вимір.

Метод Холмса

Згідно з методом Холмса, ідеальний статичний кут нахилу коліна в нижній частині ходу педалей становить від 25 до 35 градусів. На турбо-тренажері крутіть педалі доти, доки не відчуєте себе комфортно в сідлі, а потім припиніть крутити педалі в нижній частині ходу педалей. Попросіть помічника виміряти кут нахилу коліна в цьому положенні за допомогою гоніометра, використовуючи латеральний виросток стегнової кістки на коліні, латеральну кісточку на щиколотці та великий вертлюг на стегні як орієнтири.

Дослідження показали, що метод Холмса може запобігти поширеним травмам, пов’язаним з перенапруженням при їзді на велосипеді, і підвищити продуктивність, оскільки анаеробна потужність збільшується при куті коліна 25 градусів, а аеробна ефективність збільшується при куті коліна 25 градусів порівняно з кутом 35 градусів.

Наскільки точними є ці методи встановлення висоти велосипедного сідла?

Існує ряд досліджень, які вказують на те, що статичні методи, засновані на антропометричних вимірах (88.3% або 109% від згину) не забезпечують оптимального кута нахилу коліна під час крутіння педалей. Дослідження Peverler та ін. (2007) показало, що використання 109% шва є ненадійним і більше половини випадків виходить за межі рекомендованого кута нахилу коліна від 25 до 35 градусів.

Я провів власний аналіз того, наскільки ці формули відповідають висоті сідла, встановленій за результатами повної комплексної підгонки велосипеда в нашій клініці, взявши випадкову вибірку з 20 велосипедистів, і виявив подібну закономірність.

Можливою причиною розбіжностей є те, що вимірювання не враховує індивідуальні варіації довжини стегнової, гомілкової кісток та стопи. Ці індивідуальні варіації не можуть бути враховані лише за допомогою довжини шва і призводять до широких варіацій кутів нахилу колін.

Іншою можливою причиною може бути те, що більшість досліджень для прогнозування висоти сидіння на основі довжини шва були проведені дуже давно (приблизно в 1990-х роках), коли використовувалися педалі з фіксаторами для пальців ніг замість педалей без фіксаторів.

З цих методів краще використовувати той, який встановлює висоту сідла відповідно до кута нахилу коліна, а не за формулою, хоча немає абсолютного консенсусу щодо того, яким має бути цей кут. При використанні цього методу для визначення ідеальної висоти велосипедного сідла також є місце для похибки.

Важливою є точність знаходження та позначення анатомічних орієнтирів, що може бути складно для непідготовлених людей. Вимірювання кута колінного суглоба залежить від кута нахилу гомілковостопного суглоба, тому необхідно переконатися, що гомілковостопний суглоб знаходиться в тому ж положенні під час статичного вимірювання, що і під час динамічного під час натискання на педаль. Існує також певна різниця в тому, в якій точці вимірюється кут колінного суглоба. деякі використовують нижню мертву точку (кривошип на 90 градусів), тоді як інші використовують точку максимального розгинання коліна, коли кривошип знаходиться на одній лінії зі стійкою сидіння.

Дослідження показують, що кут згинання коліна змінюється залежно від того, чи використовується статичне або динамічне вимірювання. Дослідження показало, що кут згинання коліна від 25 до 35 градусів під час статичної оцінки може відповідати куту від 30 до 40 градусів під час динамічної оцінки. Динамічні вимірювання вимагають використання відео або обладнання для захоплення руху. Крім того, огляд літератури показав, що оптимальний динамічний кут нахилу коліна змінюється залежно від інтенсивності їзди на велосипеді, при цьому ідеальний діапазон становить 33-43 градуси в нижній мертвій точці (НМТ) при низькій інтенсивності та 30-40 градусів в НМТ при високій інтенсивності.

Що ще впливає на висоту сідла?

Положення гомілковостопного суглоба може як визначити, яку висоту сідла слід встановити, так і вказати на те, що висота сідла не є ідеальною. Наприклад, у тих, хто крутить педалі носком вниз, буде відносно менше розгинання коліна в точці BDC (в результаті чого сідло буде відносно нижчим), або це може бути компенсацією занадто високого сідла, коли нога тягнеться до нижньої частини ходу педалей.

Крім того, деякі люди змінюють свій стиль педалювання під високим навантаженням або зусиллям. Поширеною практикою є опускання п’яти в спробі залучити литку до виробництва енергії, що призводить до відносно вищого сідла.

Гнучкість підколінного сухожилля також може впливати на кут нахилу коліна під час динамічного педалювання. Негнучкість підколінного сухожилля пов’язана з більшим згинанням колін і нижчим положенням сідла.

Ваше положення на сідлі впливає на його висоту. Сидячи на сідлі вперед, ви ефективно опускаєте сідло, сидячи назад, ви ефективно піднімаєте сідло.

Екіпірування, таке як взуття та педалі, може мати різну висоту штабеля. Навіть серед найкращих шортів з нагрудником, замша може мати різну товщину. При зміні спорядження може знадобитися відрегулювати висоту сідла.

Як дізнатися, чи підходить ваш нагрудник сідло висота правильна

Правильно розміщене сідло повинно призвести до того, що:

Повторювана природа їзди на велосипеді означає, що важливо мати правильну висоту сідла, щоб запобігти травмам. Найпоширеніші проблеми, що виникають через невідповідну висоту сідла, включають біль у колінах, дискомфорт у сідлі (тиск, оніміння, виразки), біль у стегнах, тендипатія підколінних сухожиль, біль у спині, проблеми з ахілловим сухожиллям, біль у шиї, а також біль/оніміння кистей і зап’ясть. Однак не обов’язково мати біль або травму, щоб висота сідла була неоптимальною.

Ознаки того, що висота сідла велосипеда може бути неправильною

Фото Естер Макс під ліцензією Creative Commons 2.0

Найпоширенішою причиною неправильної висоти сідла є біль у колінах. Велосипедисти, які тривалий час їздять з неправильно встановленим сідлом, майже завжди відчувають біль у колінах.

  • Якщо сідло занадто низьке, ви відчуватимете біль у передній частині коліна.
  • Якщо сідло встановлено занадто високо, ви відчуватимете біль за коліном.

Окрім болю в колінах, ви можете відчувати біль у стегнах від надмірного розгойдування на педалях, біль у щиколотках від надмірного розгинання, а також біль у спині або зап’ястях від надмірного нахилу вперед. Висота сідла визначає положення всього вашого тіла на велосипеді, тому дуже важливо, щоб ви встановили його правильно.

Перед тим, як відрегулювати висоту велосипедного сидіння

Хоча висота сідла є найважливішим параметром, існує декілька інший що потрібно перевірити та відрегулювати перед тим, як встановити висоту, включаючи положення сідничних кісток, передню та задню частину сідла та нахил.

Вимірювання правильної ширини сідничної кістки за допомогою шматка картону та лінійки. Джерело зображення: sq-lab.com

Сидячі кістки: По-перше, ви повинні переконатися, що сідло, яке у вас є, відповідає вашій анатомії і правильно підтримує ваші сідничні кістки. Це дві кістки внизу вашої сідниці, які безпосередньо з’єднуються з сідло і приймати на себе більшу частину вашої ваги. Якщо ваше сідло погано підтримує і пом’якшує ці кістки, ви швидко відчуєте біль і дискомфорт. Цей корисний посібник покаже, де повинні знаходитися сідничні кістки на сідлі.

Відрегулюйте положення передньої частини сідла, пересуваючи його вперед або назад.

Передній-задній: Це визначає, наскільки далеко вперед або назад знаходиться сідло на підсідельному штирі. Ви можете відрегулювати його, послабивши гайку на рейках під сідлом. Коли нога рівно стоїть на педалі, а шатун сидить горизонтально, передня частина коліна повинна бути на одній лінії з центром педалі. Щоб ідеально відрегулювати висоту сідла, підвісьте висок трохи нижче колінної чашечки до шпинделя в центрі педалі. Правильно відрегулювавши положення передньої частини сідла, ви зможете легко балансувати, крутячи педалі і не тримаючись за кермо.

Сідло велосипеда повинно бути ідеально рівним до землі або мати невеликий нахил вперед, залежно від ваших уподобань.

Нахил сідла: Визначає кут нахилу сідла, яке повинно бути ідеально горизонтальним, не нахиляючись занадто далеко назад або вперед. Зазвичай його регулюють за допомогою болта під сідлом та інструменту з рівнем, щоб зробити правильні виміри. Деякі велосипедисти вважають за краще, щоб сідло було трохи нахилене вперед, але вам доведеться вирішити це для себе.

Одяг та взуття

Під час налаштування розмірів велосипедного сідла найкраще одягати той самий одяг та взуття, який ви зазвичай носите під час їзди. Ви краще відчуєте, в якому положенні вам найкраще сидіти на велосипеді. Це особливо важливо, якщо ви використовуєте педалі без кліпс, оскільки це суттєво впливає на результати вимірювань.

Три способи визначити правильну висоту велосипедного сидіння

Існує кілька різних способів виміряти, наскільки високим має бути сідло на вашому велосипеді. Дотримуйтесь цих порад або використовуйте висоту велосипедного сидіння калькулятор щоб визначити правильні налаштування.

Метод “від п’яти до педалей

Метод “від п’яти до педалей” – найпростіший і найпоширеніший спосіб вимірювання висоти сідла. Це працює за логікою, що ефективність педалей найкраща, коли ваша нога майже ідеально пряма в нижній частині ходу.

  • Крок 1: Сядьте на велосипед і поставте п’яту на одну педаль
  • Крок 2: Поверніть педаль в найнижче можливе положення (6 годин)
  • Крок 3: Переконайтеся, що ваша нога випрямлена, а п’ятка знаходиться в центрі педалей.
  • Крок 3: Якщо ваша нога не пряма або п’ятка не доходить до педалей, відрегулюйте висоту сідла відповідно.

Метод Лемонда

Джерело зображення: myworldfromabicycle.blogspot.com/

Метод Лемонда – більш точний спосіб розрахунку висоти сідла, розроблений легендарним американським гонщиком Грегом Лемондом у 1980-х роках. Для вимірювання потрібно кілька основних інструментів, включаючи велику книгу або подібний предмет, рулетку, олівець, а також стіну або будь-яку іншу поверхню інша рівна, вертикальна поверхня.

  • Крок 1: Помістіть книгу між ногами аж до згину і встаньте біля стіни.
  • Крок 2: Зробіть олівцем позначку на стіні у верхній частині книги і визначте висоту шва, вимірявши цю позначку від підлоги.
  • Крок 3: Помножте вашу висоту шва рівно на 0.883 і ви повинні отримати точну відстань, на якій верхня частина сідла повинна знаходитися від нижнього кронштейна.

Хоча метод Лемонда працює для більшості типів фігури, він не враховує ноги, які порівняно довші або коротші за середні.

Визначення правильної висоти сідла за допомогою програми

Спеціальний додаток для підгонки велосипеда дозволить вам правильно виміряти всі кути на велосипеді та визначити своє положення.

Існують додатки для смартфонів, які допоможуть вам визначити правильну висоту сидіння велосипеда, але чи варті вони своїх грошей – питання спірне. Bike Fast Fit Elite – один з таких додатків, доступний в App Store за 9.99 (не афілійований).

Додаток має хороші відгуки і надає інструменти для визначення висоти сідла, але він не пропонує нічого такого, чого не можна зробити за допомогою безкоштовного транспортира або кутоміра. Звичайно, є кілька варіантів інший корисних велосипедних функцій, включених в додаток, тому, якщо ви все одно купуєте його, функція висоти сідла – це приємний бонус, який добре працює.

Це чудовий спосіб зробити швидке налаштування велосипеда в домашніх умовах, але він навряд чи замінить професійне налаштування велосипеда.

Як довжина шатуна впливає на велосипед Підгонка сідла?

Довжина шатуна вимірюється від центру осі нижнього кронштейна до центру осі педалей.

Шатун – це шматок сталі, карбону або алюмінію, який з’єднує педаль з нижнім кронштейном. Вони бувають різної довжини, залежно від стилю їзди та розміру велосипеда, причому гірські велосипеди, як правило, мають довші шатуни, ніж дорожні.

Більшість людей не звертають уваги на довжину шатунів і часто кажуть, що не можуть відрізнити один велосипед від іншого велосипед. Однак довжина шатуна відіграє важливу роль у посадці в сідлі та впливає на розгинання колін, кути нахилу стегон та гомілковостопного суглоба.

Для людей середнього зросту від 175 см до 185 см стандартна довжина шатунів, що поставляється на більшість велосипедів, буде достатньою. Однак, якщо ви значно вищі або нижчі за середній зріст, ви можете розглянути можливість придбання шатунів, спеціально підігнаних під ваші потреби.

Якщо ваші кривошипи занадто довгі, навіть зміна висоти сідла на один міліметр буде помітною, тому важливо все правильно відрегулювати. Неправильно підібрана довжина шатунів може призвести до перенапруження суглобів і травм при тривалій їзді.

C – це вимірювання в сантиметрах промежини.

Помножте розмір промежини в сантиметрах на фіксоване число 0.65, щоб мати висоту H велосипед гонка.

Праворуч – ескіз велосипеда великого чемпіона з велоспорту Бернара Іно з обхватом промежини 83 см і зростом 173 см.

Розрахунок рами був зроблений за допомогою формул на цій сторінці, розроблених його медичною командою / Спорт

На цьому велосипеді великий велосипедист виграв п’ять етапів у Франції, 3 етапи в Італії, 2 тури в Іспанії, Кубок світу.

Помножте розмір промежини в сантиметрах на фіксоване число 0.66, щоб мати висоту H дорожнього / трекінгового велосипеда

Помножте розмір промежини в сантиметрах на фіксоване число 0.66, щоб мати висоту H дорожнього / трекінгового велосипеда.

Примітка: Рама шосейного/трекінгового велосипеда конструктивно така ж, як і гоночного велосипед, отримав назву за рахунок доповнень, яких не має рідний гоночний велосипед, таких як крила, кришка та різноманітність керма.

Фіксоване число формули трохи вище (0.66 замість 0.65 Дорожній велосипед) враховувати, що поза велосипедиста – це не змагання, а суто теоретичне питання про різницю, яка не заважає, за бажанням, усунути згадані компоненти, додані, змінивши кермо та шини, щоб перетворити спортивний велосипед на гоночний велосипед.

Кожен гоночний велосипед можна трансформувати в дорожній / трекінговий і навпаки.

Помножте розмір промежини в сантиметрах на фіксоване число 0.58yp, щоб мати висоту H велосипедної гонки.

З цього моменту і до кінця сторінки запропоновані дані, що стосуються висоти сідла та пози, застосовуються до всіх типів велосипедних рам. (Фото 1 і фото 2 вгорі).

велосипед, сідло, калькулятор, інше, регулювання

Після визначення розміру рами слід відрегулювати висоту сидіння Hs (див. ескіз велосипеда на темному фоні вище)

Помножте розмір промежини на константу 0.88

велосипед, сідло, калькулятор, інші, регулювання

Формула така ж, як і для рисових перегонів. Міський велосипед. Велосипед для MTB, але не для велосипедних прогулянок, де сидіння регулюється залежно від опори ніг велосипедиста на землю.

Слід зазначити, що якщо з рамою, розрахованою за наведеними вище критеріями, проблем ні в кого не виникає, то висота сідла, розрахована за формулою, наведеною вище, може не сподобатися велосипедисту-початківцю.

Якщо початківець повинен відрегулювати сидіння за формулою, він може не відчувати себе в безпеці, коли зупиняється, оскільки висота сидіння така, що гонщик торкається землі лише пальцями ніг і навіть одночасно.

Без проблем: велосипедист-початківець за бажанням опускає сідло до рівня, коли він може міцно поставити ноги на землю.

З кожним місяцем поступово піднімайте сідло, щоб досягти значення, яке випливає з формули.

все ж бажано досягти значення, визначеного аналітичним шляхом, оскільки воно є результатом тривалих досліджень рухового циклу, спрямованих на оптимізацію ефективності педалювання.

З урахуванням наведених вище специфікацій, описаний вище розрахунок може бути застосований до всіх типів велосипедів.

Посадка сідла. сідло руль Відстань до керма. Стандартний нахил сидіння

У цій таблиці показані діапазони регулювання параметрів, що характеризують загальну структуру велосипедиста на велосипеді, пов’язані з різними діапазонами міри “Кінь. (Див. Малюнок вище)

На наведеному вище зображенні представлений дорожній кермо, оскільки дослідження, описані на цій сторінці, стосуються саме цього типу керма, але варто зазначити, що відстань S. виміряна від кінчика сідла та горизонтального прямого керма, дозволяє поширити значення, запропоновані в таблиці праворуч, на праве кермо гірського велосипеда та на праве кермо, встановлене на гоночному велосипеді, трекінговому велосипеді, міському велосипеді, гібридному велосипеді.

Критерії регулювання керма та сідла

Налаштування параметрів S і D визначають відстань Сидіння. Руль і сідло визначаються відповідно до першочергової мети велосипедиста або компромісу між ними:

Пошук швидкості. Комфорт пересування. шлях (рівнинний, гірський, міський, змішаний).

Налаштування параметра R відноситься до стилю їзди, який є фактором, притаманним кожному велосипедисту, лише частково піддається впливу волі та тренувань.

Більшість велосипедистів крутять педалі, нахиливши сідло вперед, скидаючи зусилля з педалей.

Меншість учасників крутить педалі ззаду. (Цей другий режим, на думку Бернара Іно, є найкращим, але небагато велосипедистів здатні його реалізувати). Дивіться примітку внизу, щоб дізнатися чому.)

Вищесказане означає, що кожен велосипедист має для себе найкращу комбінацію цих параметрів, яка повинна бути визначена шляхом тестування та запису результатів.Що корисно для велосипедиста, що стосується регулювання R. S і D можуть не підійти для іншого велосипедиста, навіть з такою ж будовою тіла і промежини.

Нижче наведено критерії регулювання в деяких типових ситуаціях.

1) Головною метою велосипедиста є гонитва за швидкістю.

Йому доведеться мінімізувати вплив повітряного тертя, прийнявши максимально аеродинамічне положення, і тому він повинен максимально опустити кермо, щоб було зручно під час пошуку швидкості з руками, що спираються на нижню частину керма, впливаючи на параметр S, тоді як параметр D повинен бути спрямований на максимум, щоб краще розсікати вітер.

Налаштування параметра R. як вже було сказано, залежить від стилю, для якого, велосипедист, який зменшує зусилля на педалі, відрегулює значення до проміжного положення між тими, що вказані в таблиці, в той час як велосипедист, який штовхає ззаду, може втягнути сідло на максимальне значення діапазону.

Величини S і D в горах, при підйомах в гору, через незначний вплив повітряного тертя, внаслідок низької швидкості, набувають меншого значення і можуть бути приведені до проміжних значень таблиці для будь-якого стилю їзди.

Натомість параметр R буде враховувати різні стилі, які використовує велосипедист, що зменшує силу від усього, що вам потрібно відрегулювати до найнижчого значення Сидіння повністю вперед), оскільки при такій їзді велосипедист повинен їхати з нахилом тулуба вперед, щоб збалансувати зміну центру ваги, спричинену велосипедом, нахиленим догори.

Вимірювання кісток сидіння

Багато велосипед компанії та виробники створили безліч можливостей для вимірювання ваших кісток сидіння. Ми навіть використовуємо його як відправну точку в інструкції до велосипеда BikeFit Edition BiSaddle. Не купуючи нічого, деякі компанії навіть надішлють вам набір, подібний до домашнього методу, описаного нижче. Давайте розглянемо домашні та дилерські методики вимірювання ширини сідничної кістки.

Метод картонного відбитка Цей метод полягає в тому, що ви сидите вертикально на шматку гофрованого картону протягом певного періоду часу. Після цього ви відзначаєте основні відбитки сідничних кісток, знаходите центральну точку двох відбитків і, нарешті, вимірюєте відстань між двома точками за допомогою лінійки або рулетки. Метод мокрого вимірювання або “мокра пляма”

велосипед, сідло, калькулятор, інші, регулювання

Існують схожі методи з використанням паперу без вологого заднього результату, але тепер, коли ви відчуваєте дискомфорт, ви належним чином засвоїли цю ідею. Після вимірювання відстані між сідничними кістками більшість компаній надають онлайн-систему пошуку на графіку, де виміряна вами ширина сідничних кісток співвідноситься з певними сідлами. Багато хто пропонує додати близько 20 мм, як показано на малюнку Road Bike Bros вище, що дозволить вам сісти на ідеальне сідло. Наприклад, якщо ваші сідничні кістки вимірюють 130 мм, ви додаєте 20 мм і вуаля, сідло шириною 150 мм буде ідеально підходити! Цікаво відзначити, що Road Bike Bro виміряв 110 мм, додав 20 мм, але вибрав сідло шириною 145 мм, яке, за його словами, “забезпечує більшу підтримку, і я вважаю його більш зручним”.” Деякі інструменти вибору також включатимуть стиль їзди, але давайте не будемо забігати наперед. Перш ніж ми перейдемо до ефективності, приділимо трохи уваги методам вимірювання сідничних кісток, запропонованим деякими провідними виробниками велосипедної індустрії. Індустріальні методи: Гігантський арахіс та гелеві прокладки

Це, звичайно, не вичерпний список, але багато інших використовують подібну методологію. Процес, однак, точно такий же, як і домашні методи, наведені вище. Нижче наведено зображення положення сидіння, яке добре описано в статті на сайті www.cyclingabout.com. Велосипедист, який прагне, сидить під кутом 90 градусів на більш професійному апараті, відбиток сідничної кістки видно на приладі, потім його старанно вимірюють, і починається процес підбору. Ширина сідничних кісток X (визначається як додана ширина виробником) = сідло, виготовлене для вас.

Сідничні кістки та положення на велосипеді

Тепер, коли ми правильно визначили об’єм сідничних кісток, давайте обговоримо його. Яка ваша посадка на велосипеді? Їзда на велосипеді – один з тих дивних видів спорту, де тип їзди, цілі, інтенсивність та об’єм навантажень, ймовірно, впливають на положення тіла і, незмінно, на вибір сідла. Щоб дізнатися більше, подивіться це відео від засновника BikeFit та майстра з налаштування велосипедів Пола Свіфта. Якщо ви коли-небудь мали задоволення поспілкуватися з Полом або пройти один з його курсів з налаштування велосипедів, це його базовий рівень пристрасті та енергії.

Хоча деякі велосипедисти, які їздять на роботу та відпочивають, сидять під кутом 90 градусів, більшість велосипедистів мають певний вигин тазу (як згадував Пол). Отже, сідничні кістки не будуть вашою основною точкою тиску або точкою вимірювання для потенційного комфорту сідла. Погляньте на положення трьох різних типів велосипедистів нижче.

Залежно від дисципліни, таз, очевидно, знаходиться в різному положенні, але інструкції з вимірювання сідничних кісток для вибору сідла зосереджені на куті нахилу хребта в 90 градусів. Якщо більшість велосипедистів їдуть під певним кутом, яка частина тазу приймає на себе основний тиск в різних положеннях тіла?

Дві діаграми вище дають набагато чіткіше уявлення про положення тазу і про те, які кістки отримують найбільший тиск в залежності від величини обертання або положення вершника. Ми не оцінювали це в градусах, оскільки це залежить від вершника. Проте, наші друзі з BiSaddle (зображення вгорі праворуч) зазначили, що лобковий Рамі може бути набагато більш поширеним вимірюванням точки тиску, ніж. кістки сидіння. Якщо ви тріатлоніст, гонщик або більш “агресивно” налаштований велосипедист, вимірювання ширини сідничних кісток для визначення ширини сідла дає неправильне уявлення про те, що насправді контактує з сідлом. Це не враховує той факт, що в більш агресивному положенні ви також стикаєтеся з більш чутливими органами і тканинами, розташованими за кістками тазу.

Галузеве дослідження сідничної кістки

У 2015 році Selle Royal Group у співпраці з Німецьким спортивним університетом у Кельні (щоб зробити це законним) провели дослідження (в основному для продажу сідел), щоб виявити оптимальну форму сідла, враховуючи чоловічі та жіночі відмінності та положення вершника. Вони розділили його на 3 окремі дослідження: ширина сідничної кістки, гендерні відмінності та оптимальна форма сідла. Ми підсумуємо результати, але якщо ви хочете отримати більше інформації про це, ви можете прочитати чудову статтю на сайті Total Women’s Cycling або на сайті Scientia. Нижче ви можете побачити онлайн-інструмент для вибору сідла, який вони створили на основі своїх досліджень.

велосипед, сідло, калькулятор, інше, регулювання
  • Дослідження сідничної кістки (ширина сідничної кістки): Selle виявив широку варіацію ширини сідничних кісток у 240 учасників і згодом створив 3 ширини сідла на основі середніх значень, отриманих у дослідженні. Ширина була виміряна під кутом 90 градусів, і вони створили ще один пристрій (показаний вище з гелевою подушечкою), щоб призначити сідло на основі ширини сідничних кісток. Найцікавішою частиною цього дослідження була ця дорогоцінна перлина, згадана в їхньому дослідженні: “Сіднична відстань (сіднична кістка) змінюється в залежності від положення верхи через V-подібну анатомію тазу. При більш нахиленому куті хребта відстань стає коротшою, оскільки точки контакту переміщуються від сідничних кісток до лобкових кісток.” Результат: якщо ви їдете з кутом нахилу хребта 90 градусів, то вимірювання сідничної кістки може бути дещо неточним (про це пізніше). Якщо ви їдете в будь-якому іншому положенні (більшість велосипедистів), цілком ймовірно, що точка контакту зміститься вперед від ваших сідничних кісток, що, як вони не згадують, робить вимір сідничних кісток (у формі 90 градусів) для більшості велосипедистів-ентузіастів та велосипедистів-змагальників абсолютно неважливим.
  • Дослідження сідничної кістки (ширина сідничної кістки): Selle виявили широку варіацію ширини сідничної кістки у 240 учасників і згодом створили 3 ширини сідла на основі середніх значень, отриманих в ході дослідження. Ширина була виміряна під кутом нахилу хребта 90 градусів, і вони створили ще один пристрій (показаний вище з гелевою подушечкою), щоб призначити сідло на основі ширини сідничних кісток. Найцікавішою частиною цього дослідження була ця дорогоцінна перлина, згадана в їхньому дослідженні: “Сіднична відстань (сіднична кістка) змінюється в залежності від положення вершника через V-подібну анатомію тазу. При більш нахиленому куті хребта відстань стає коротшою, оскільки точки контакту переміщуються від сідничних кісток до лобкових кісток.” Результат: якщо ви їдете з кутом нахилу хребта 90 градусів, то вимірювання сідничної кістки може бути дещо неточним (про це пізніше). Якщо ви їдете в будь-якому інше (більшість велосипедистів), ймовірно, що точка контакту зміститься вперед від ваших сідничних кісток, що, як вони не згадують, робить вимірювання сідничних кісток (у формі 90 градусів) для більшості велосипедистів-ентузіастів та велосипедистів-змагальників абсолютно неважливим.
  • Selle припустив, що положення тазу під кутом 60 і 90 градусів матиме однаковий результат. Це, ймовірно, може бути спірним питанням в залежності від велосипедиста, але, безумовно, індивідуальні переваги та стиль їзди впливають на комфорт сідла. Тому, розглядаючи таке неймовірно чутливе рішення, як сідло, навіщо робити висновки, не провівши тестування? Селле вже вклав гроші, тому було б корисно протестувати і виключити це.
  • Різниця між середнім та максимальним тиском між чоловіками та жінками була мінімальною під кутом 60 та 45 градусів, але під кутом 30 градусів вона була значною, що, на їхню думку, пов’язано з анатомічними відмінностями між чоловіками та жінками. Враховуючи те, що лінія Scientia від Selle базується на вертикальному положенні вершника проти вертикального положення таза. дорога, гравій, хрест, гора, три… тощо. У цьому дослідженні вони чітко уникали області, де спостерігається значна чутливість і розбіжності між чоловіками та жінками. Ми не знаходимося в залі засідань, де приймаються складні рішення джаггернаута Selle Royal, але якщо вони виявили значно менший тиск і гендерні відмінності при більшому куті нахилу хребта, має сенс, що вони потенційно уникатимуть вибору сідла, який би спростував метод ширини сідничної кістки.

Як знайти правильне велосипедне сідло

Без зайвих подробиць (а це означає, що це зайве), зрозуміло, що якщо ви не їдете прямо на сідлі, вимірювання ширини сідничної кістки та інструмент підбору сідла, заснований на цій ідеї, швидше за все, не має значення, виходячи з вашого кута нахилу хребта, тазового тиску, статі та/або стилю їзди. Проте, давайте зробимо це на крок далі. Немає ніяких гарантій, що вимірювання сідничної кістки, засноване на 90-градусному положенні їзди, забезпечить вам зручне сідло. Комфорт може залежати від зовнішнього матеріалу сідла, щільності, типу використовуваної піни, вашої ваги або одягу, який ви носите (ми не будемо розглядати це питання тут). Отже, єдиний спосіб дійсно знайти своє ідеальне сідло – це особисто протестувати його. Звісно, Selle було корисно провести дослідження щодо впливу форми, статі та положення тіла на вибір сідла, але не існує онлайн-пошуковика велосипедних сідел, який би підказував вам, яке воно на дотик. Існує ще одна компанія, яка пропонує інструмент вибору, заснований на вашій гнучкості, але незалежно від того, як і чи можете ви доторкнутися до пальців ніг, це не скаже вам, як ви відчуваєте себе в сідлі після 60-мильної поїздки по гравію.

Продовжуючи тему вимірювання “сидіння”, слід зазначити, що статичний процес вимірювання не гарантує комфорту в динамічних видах спорту. Як часто ви сидите на сідлі, не крутячи педалі під час їзди? У більшості дисциплін ви часто крутите педалі. Як результат, ваш комфорт на сідлі базується на тому, як ви відчуваєте себе під час крутіння педалей порівняно з тим, як ви відчуваєте себе під час їзди. статичний вимір площі вашого сідла. Навіть якщо ви зігнетесь у правильному положенні тазу, щоб виміряти тиск, цей тиск, швидше за все, змінюватиметься залежно від того, як ви будете крутити педалі.

Ось поради BikeFit, як знайти ідеальне сідло для вас:

  • Протестуйте сідло у місцевому веломагазині або у веломайстра. У більшості магазинів є кілька сідел, і якщо вони не пропонують вам протестувати їх, розвертайтесь і йдіть геть. Вам потрібно знати з перших рук, як воно відчувається у вашому конкретному положенні під час їзди. Так сталося (безсоромна вилка), що натхненник BikeFit створив інструмент, який робить цей процес простим та ефективним. Якщо ви читаєте цю статтю з веломагазину, Saddle Changer спрощує процес підбору сідла і допомагає клієнту протестувати кілька сідел за лічені хвилини без трудомісткого процесу затягування та відкручування болтів або мороки з вибагливими підсідельними штирями. Якщо ви велосипедист і читаєте цю статтю, як було б чудово протестувати 20-30 сідел? Багато магазинів використовують цей чудовий інструмент, тому не соромтеся запитувати їх, коли телефонуєте, пишете на електронну пошту або в тіньовому DM про тестування нових сідел.
  • Демонстрація сідла. Saddle Changer – це дивовижний інструмент, але їзда на сідлі протягом 30 секунд – це не те ж саме, що випробувати його протягом 2 годин. Так, ви можете звузити вибір за допомогою тестування в приміщенні, але щоб по-справжньому знайти найкраще сідло для вас, потрібно проїхатися на ньому. Більшість велосипедистів змінюють положення сідла під час їзди, коли дорога або рельєф місцевості змінюється і хвилеподібно вигинається. В результаті, ви захочете протестувати його в тих умовах і в тому обсязі та інтенсивності, які ви відчуваєте під час регулярних поїздок. Багато магазинів пропонують демо-програму, де ви можете протестувати сідло протягом певного періоду часу (зазвичай із заставою), а також деякі виробники пропонують гарантію задоволеності, якщо ви спробуєте сідло і воно вам не підійде, ви можете повернути його. Це може зайняти набагато більше часу, тому ми радимо відвідати місцевого дилера або дилерів і запитати про їхні програми тестування сідел. Дехто може навіть заглибитися в нові технології, такі як сідла з регульованою формою та шириною, які надають вам кілька варіантів на одному сідлі. На жаль, якщо ви сподівалися, що існує кореляція між вимірюванням ширини сідничної кістки та простим вибором сідла, то ця стаття вас дуже розчарувала. Проте, якщо ви зайшли так далеко, істина відкривається. Зрештою, наша мета – отримувати задоволення від їзди на велосипеді, а незручне сідло, швидше за все, зробить цю місію марною. Чи любите ви своє сідло? Якщо ні, відвідайте кілька місцевих магазинів і продовжуйте тестувати, поки не знайдете потрібне сидіння.

-Команда BikeFit (Деймон і Пол)

Зацікавлені в розширенні своїх знань? Роздрібні продавці велосипедів та працівники магазинів з обліковим записом QBP мають доступ до освітніх ресурсів у навчальній бібліотеці U of Q. Почніть прямо зараз.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top