Висота керма гравійного велосипеда. Довжина та кут нахилу підсідельної труби

гравій, велосипед, кермо, висота, сидіння

Як підігнати велосипед

Велосипеди бувають різних розмірів, як і штани, але ви, мабуть, читаєте цю статтю і думаєте, як правильно підігнати велосипед. Хоча ви можете їздити на велосипеді не зовсім правильного розміру на короткі відстані, ви можете відчути біль у колінах або спині, якщо почнете їздити на довші дистанції або в багатоденні велоподорожі з велопакетом. Отже, правильна посадка велосипеда з самого початку – це найкращий спосіб запобігти травмам, яким можна запобігти.

Деякі виробники велосипедів використовують сидіння довжина труби в сантиметрах, щоб вказати розмір, в той час як інші переходять на Small, Medium, Large, XL і т.д. Сидіння сидіння вимірювання труби зазвичай проводиться від центру нижнього кронштейна до середини або вершини верхньої труби.

Дивіться діаграму нижче для інших поширених вимірів рами велосипеда, які використовуються для визначення посадки та функцій вашого велосипеда. Нижче ми наведемо найважливіші виміри, які допоможуть вам зрозуміти, як підібрати велосипед – зокрема, як підібрати шосейний велосипед та гравійний велосипед.

Цікаво, як підігнати гірський велосипед? Ознайомтеся з нашою спеціальною таблицею розмірів гірських велосипедів та інструкцією по підбору геометрії рами.

evo має один з найбільших асортиментів велосипедного спорядження в Інтернеті, надзвичайно обізнаний персонал та експертні гіди, які допоможуть вам прийняти обґрунтоване рішення.

Висота резервування

Висота зупинки – це саме те, що мається на увазі: ви перекидаєте ногу через раму велосипеда у взутті, в якому збираєтесь їхати, і стаєте на підлогу з плоскою стопою. Якщо ви намагаєтеся з’ясувати, як підігнати під себе шосейний або гравійний велосипед, вам, швидше за все, доведеться працювати з виносною трубою з плоским верхом (однакової висоти з боку керма і з боку сидіння). Між промежиною і верхньою трубою повинен бути зазор в один-два сантиметри, якщо верхня труба похила, то більше.

Це хороший метод визначення розміру рами і гарантує, що ви можете комфортно стояти обома ногами на землі під час очікування в транспорті. Однак, що стояти над висота не дозволяє точно виміряти відстань між сідлом і педалями, де ви проводите більшу частину часу під час їзди на велосипеді.

Якщо у вас немає під рукою велосипеда, а виробник вказує висоту підніжки, ви можете виміряти свій внутрішній шов і підібрати розмір рами, який вам підійде.

Вимірювання внутрішнього шва

Щоб виміряти міжсідельний шов, встаньте на плоску ногу без взуття і покладіть столярний рівень між ногами. Підтягніть рівень вгору досить щільно, щоб він приблизно відповідав тиску вашої ваги під час їзди, переконавшись, що він паралельний землі. Попросіть когось із друзів виміряти відстань від верхньої точки рівня до землі та записати число. Використання сантиметрів, як правило, зручніше, оскільки це стандарт в межах велосипед індустрія.

PS, носити велосипед якщо ви робите це в шортах або спідній білизні; якщо ви вимірюєте в джинсах, вимірювання буде коротким, і ви не отримаєте правильну посадку велосипеда.

Наберіть Your Fit

Особиста фізіологія, кількість часу, проведеного на велосипеді, і гнучкість – все це впливає на те, наскільки високо слід встановлювати сідло.

Ви можете відрегулювати відстань від сідла до педалей, переміщуючи сидіння вгору або вниз. Зазвичай це робиться шляхом послаблення болта, що утримує підсідельний штир, за допомогою шестигранного ключа, підняття або опускання сідла, а потім повторного затягування болта. Деякі велосипеди оснащені швидкознімним кріпленням, що дозволяє виконати це регулювання без інструментів.

Одним з поширених методів визначення висоти сідла є метод Лемонда (з “Повної книги про велосипед” Грега Лемонда). Спочатку виміряйте свій внутрішній шов, як описано вище, і помножте це число на.833, щоб дізнатися відстань від верхньої частини сідла до центру нижнього кронштейна. Майте на увазі, що ця рекомендація призначена для досвідчених велосипедистів, тому якщо ви новачок у велоспорті, можливо, ви захочете почати з сідла на сантиметр або два нижче і поступово піднімати його, коли ви звикнете до велосипеда.

Велосипед Регулювання штока: Як змінити або відрегулювати винос велосипеда

Винос велосипеда контролює кермо висота висоту та винос керма, а також загальне положення під час їзди. Ми пояснюємо, як працює винос велосипеда, і як відрегулювати або замінити кермо та винос в домашніх умовах.

Після вибору правильного розміру рами та налаштування сідла висота, Регулювання виносу велосипеда – найважливіша частина налаштування посадки. Якщо ви відчуваєте, що кокпіт велосипеда занадто розтягнутий, тісний, занадто високий або занадто низький, спробуйте відрегулювати винос. Також корисно знати, як відрегулювати винос, якщо вам коли-небудь знадобиться випрямити криве кермо після аварії. (Сподіваємось, ви будете тримати гумову сторону вниз!) Ось як працює винос велосипеда і як його відрегулювати або замінити на будь-якому сучасному дорожньому, гравійному або гірському велосипеді. [button]КУПИТИ ВИНОСИ[/button] | [button]КУПИТИ ВЕЛОСИПЕДИ[/button]

Пояснення про винос велосипеда

Перш ніж ми почнемо, давайте розглянемо базову анатомію стебла, зокрема, сучасного “безниткового” стебла. Сучасні виноси без різьблення виглядають подібно до показаного тут. Якщо ви катаєтесь на велосипеді, виготовленому протягом останніх 20 років, на вашому велосипеді має бути саме такий тип виносу. Примітка: цей посібник не стосується фірмових або інтегрованих вилок, які зустрічаються на деяких шосейних велосипедах. Лицьова пластина: Ця частина штока утримує кермо. Кріпиться до вилки за допомогою двох або чотирьох болтів, які вкручуються безпосередньо в вилку. Більшість сучасних стебел призначені для утримання або 31.Кермо 8 мм або 35 мм. Затискач керма: Це місце, де винос кріпиться до велосипеда. Він затискає рульову трубу вилки і зазвичай має два притискних болта. Більшість сучасних вилок призначені для затискання стандартних рульових трубок 1 1/8″. Верхня кришка: Хоча технічно це не частина виносу, ми також повинні знати, що таке верхня кришка і болт верхньої кришки. Верхній ковпачок використовується для попереднього навантаження гарнітури (підшипники всередині виносної труби велосипеда, які дозволяють вилці керувати) і усунення люфту гарнітури перед затягуванням затискних болтів затискача рульового штока. Прокладки: Прокладки для рульової труби технічно не є частиною вилки, але вони необхідні для регулювання висоти вилки. Більшість велосипедів поставляються з розпірками, встановленими над або під вилкою.

-Шестигранні ключі.Динамометричний ключ [product-block handle=bondhus-ball-end-l-hex-wrench-set-1/] Щоб відрегулювати або замінити винос, вам знадобиться один або два шестигранні ключі. Для більшості штоків та болтів верхньої кришки використовуються шестигранні болти 4 мм або 5 мм. Для деяких штоків (наприклад, для штоків Zipp) знадобиться ключ T25 Torx. [product-block handle=pedros-fixed-torque-driver/] Завжди корисно використовувати динамометричний ключ для затягування болтів виносу, особливо якщо у вас карбонове кермо або вилка з карбоновим кермом. Надмірне затягування болтів призведе до пошкодження вуглецевих компонентів. [інформаційний бюлетень]

Як знімати та встановлювати велосипед кермо

Щоб зняти кермо, просто викрутіть усі болти з лицьової панелі штока. Це дозволить відокремити лицьову панель від виносу і звільнити кермо. Ви можете дозволити керму звисати з тросів, щоб продовжити роботу над виносом, але переконайтеся, що вони не перекручуються і не дряпають раму або інші компоненти. Якщо ви хочете перевернути винос або замінити його повністю, дотримуйтесь інструкцій у розділі “Як зняти та відрегулювати винос велосипеда” кермо розділ “висота” нижче. Встановлюючи винос і кермо на місце, затягуйте болти виносу у формі хреста, щоб забезпечити рівномірне затягування. Якщо виробник виносу не вказує інше, переконайтеся, що зазор між передньою панеллю та виносом однаковий зверху та знизу. За допомогою динамометричного ключа затягніть болти передньої панелі з рекомендованим моментом затягування (зазвичай 5 ньютон-метрів). Ви також можете просто послабити болти штока, щоб відрегулювати кермо під кутом і затягніть їх назад, коли ви будете задоволені новим положенням. Примітка: Якщо ви встановлюєте карбонове кермо, нанесіть карбонову монтажну пасту в місцях контакту керма зі штоком.

Ви можете регулювати кермо висоту, не знімаючи керма. Вам потрібно буде зняти кермо, лише якщо ви перевертаєте винос або замінюєте його повністю. Я вважаю за краще робити це, коли велосипед лежить на землі. Це полегшує вирівнювання керма в кінці, а також утримує вилку від випадіння з рами, коли ви послаблюєте болти затискачів керма і знімаєте верхню кришку. Ослабте болти затискача керма. Вам не потрібно повністю знімати ці болти. Ослабте їх настільки, щоб шток міг вільно рухатися з боку в бік. Повністю зніміть верхню кришку, відкрутивши болт верхньої кришки. Зніміть шток і розпірки з рульової трубки. Знявши винос і розпірки, ви можете переставити винос і розпірки на рульовій трубі, щоб досягти бажаного положення під час їзди. Додайте прокладки під вилку, щоб підняти її вище. Щоб опустити кермо, зніміть прокладки з-під вилки (ці прокладки потрібно буде розмістити над вилкою). Якщо винос стоїть під кутом, ви також можете перевернути його так, щоб він був спрямований вгору або вниз. Примітка: Більшість виробників велосипедів рекомендують мати не більше 30 мм прокладок під вилкою і не більше 10 мм прокладок над вилкою. При тестуванні нижніх положень над виносною трубою може бути більше 10 мм прокладки, але найкраще обрізати виносну трубу коротше, коли ви визначите постійне положення виносної труби. Після того, як ви встановили шток і розпірки для досягнення бажаного положення штока, ви можете встановити верхній ковпачок і болт верхнього ковпачка. Переконайтеся, що між верхньою кришкою та верхньою частиною рульової труби є зазор 3-5 мм. Це дозволить вам попередньо навантажити гарнітуру без того, щоб кермо опускалося донизу до верхньої кришки. Якщо між верхньою частиною рульової трубки і верхньою кришкою недостатньо вільного місця, вам потрібно буде додати ще одну прокладку. Примітка: Верхній болт затискача вилки НІКОЛИ не повинен бути вище верхньої частини рульової труби вилки. Якщо це так, вам потрібно опустити шток. Для безпеки завжди слідкуйте за тим, щоб затискач рульової тяги штока мав повний контакт з рульовою трубою. Затягніть верхній болт, щоб попередньо навантажити підшипники рульової стрілки та усунути будь-який люфт у рульовій стрілці. Ви можете перевірити люфт в гарнітурі, натиснувши на переднє гальмо (при встановленому кермі) і похитуючи передньою частиною велосипеда вперед-назад. Якщо ви відчуваєте люфт, затягніть верхній болт, поки не зникне люфт. Попереднього затягування повинно бути достатньо, щоб усунути люфт. Кермо все одно повинно обертатися плавно і легко. Вирівняйте винос з переднім колесом. Затягніть болти затиску керма. Якщо у вас карбонова рульова труба, затягніть її динамометричним ключем з рекомендованим моментом затягування (зазвичай 5 ньютон-метрів). Затягнувши болти затискача керма, ви закінчили! Рульовий затискач штока – це те, що фактично утримує всю гарнітуру разом. Теоретично, ви можете зняти верхню кришку і верхній болт кришки після затягування болтів рульового хомута, і велосипед все одно буде кермувати і працювати нормально – але не робіть цього! Після того, як ви спробуєте виконати ці основні кроки для регулювання виносу, ви зможете швидко та легко змінити своє положення, щоб отримати ідеальну посадку. [button]Купити вилки[/button] | [button]Купити велосипеди[/button]

Детальні технічні характеристики

GR:1 Gravel Дорога. Створений, щоб досліджувати маловідомі дороги.

Натхненний модифікованими велосипедами, які наша команда створювала в майстерні, щоб досліджувати сільські дороги та ґрунтові стежки пагорбів Хокінг Хіллз у нашому рідному Огайо, GR:1 Gravel Road – другий у нашій лімітованій серії велосипедів roll: bike builds.

GR:1 створений для подорожей нестандартними шляхами. Ми починаємо з нашої нової колісної пари 650b з герметичним підшипником, оснащеної легкими та еластичними шинами Teravail Rampart шириною 47 мм з гумовою стінкою, призначеними для нерівного покриття, гравійних доріг і не тільки. Ми переходимо на передню ланцюгову передачу нижчого діапазону 34t як частину нашої улюбленої трансмісії 1х10 для більшої здатності до підйому, коли дорога стає нерівною та йде вгору. Модернізовані гідравлічні гальма рівня SRAM забезпечують стабільну, впевнену гальмівну силу, не втрачаючи її під час довгих спусків. Нам подобається відчуття преміального сідла Brooks Cambium C17 та ручок Cambium, які забезпечують контроль над будь-якою погодою та комфорт, з яким ви можете насолоджуватися довгими днями подорожей у сідлі.

Найкращі характеристики для трейлових поїздок з чудовим комфортом та зручністю в користуванні.

Кожен велосипед оснащений спеціальною версією O.G. кермо сумка для зберігання ключів, гаманця, інструментів, перекусу і навіть легкої куртки. Зроблено вручну для нас в Колумбусі нашим другом Девідом з Donut Sack Bike Bags.

Інтеграція Shimano Di2

Хоча підсідельний штир не є електричним компонентом, він є прихованим місцем для зберігання акумулятора, який керує перемикачами Shimano Di2. Деякі підсідельні штирі, такі як PRO Vibe, мають вбудовану батарею та виїмки для застібки C-clip, відформовані в отворі. Вони ідеально підходять для кріплення батареї Di2, яка живить передній і задній перемикачі, за допомогою прокладок, затискачів і розпірок, які йдуть в комплекті з батареями Shimano.

Якщо у вас немає підсідельного штиря для Di2, PRO виготовляє гумовий тримач батареї Di2, який перетворює будь-який штир будь-якого діаметру на непомітний тримач батареї Di2.

Коли настане час замінити підсідельний штир на гравійний, обов’язково зверніться до місцевого магазину, щоб визначити правильний розмір діаметра та довжину підсідельного штиря, необхідний для вашого велосипеда. Тоді, зверніть увагу на лінійку гравійних стійок від PRO. Незалежно від того, який тип гравій Незалежно від того, на якому велосипеді ви їздите або якою може бути запропонована місцевість, підсідельний штир PRO допоможе вам впевнено вийти на вулицю та шукати пригод.

Найдоступніший гравійний апгрейд від PRO

Новий гравій LT Gravel Руль забезпечує комфорт та контроль без зайвих витрат

Упаковка Panda для UNBOUND XL

Аманда Панда Науман розповідає про спорядження, яке вона буде використовувати, і як вона буде перевозити все на UNBOUND XL

Розміри рами велосипеда

Розуміння розмірів рами гравійного велосипеда є обов’язковим для більшості велосипедистів при виборі велосипеда. Крім того, інші міркування, такі як збалансоване положення сидіння, стиль педалювання та правильний розмір велосипеда, також можуть відігравати важливу роль. Але є ще багато факторів, які слід врахувати, окрім вищезазначених.

Наприклад, два велосипеди з різними розмірами матимуть різний досвід їзди на велосипеді. Це пов’язано з тим, що рами відрізняються за розміром, що може бути критичним фактором при виборі велосипеда.

Ознайомлення з розмірами рами велосипеда дозволить вам отримати саме той розмір, який вам потрібен. Крім того, інші характеристики велосипеда, такі як зігнутий, вертикальний, довгий та короткий, залежать від розміру рами.

Розмір рами також має велике значення для керованості, керування та контролю. Це пов’язано з розташуванням та нахилом керма, серед інших факторів. Крім того, їзда на велосипеді – це не лише сидіння на ньому та рух. Розміри рами та вирівнювання багато в чому визначають комфорт та витривалість гравійного велосипеда. Наприклад, 26-дюймовий чоловічий велосипед Micargi Royal Dutch має низьку розтягнуту раму і пару величезних коліс, які дозволяють їздити з комфортом і на будь-якій місцевості.

Залежно від ваших уподобань, ви також можете захотіти додати інші компоненти на свій велосипед. Отже, попередній огляд розмірів рами може допомогти у прийнятті правильного рішення. Аналіз деталей розмірів рами та корпусу велосипеда може зменшити ризик травм, втоми та перешкод у роботі через велосипедформа.

Довжина та кут нахилу головної трубки

Довжина виносної труби – це відстань від низу до верху виносної труби велосипеда, а кут нахилу виносної труби – це кут нахилу виносної труби до дороги.

Це означає, що велосипеди з короткою виносною трубою призводять до того, що передня частина велосипеда стає нижчою. Це змушує велосипедиста проводити важкий час, намагаючись зменшити опір вітру та повітря. З іншого боку, мотоцикли з довшою виносною трубою розміщують передню частину мотоцикла в піднятому положенні, надаючи йому ширший огляд. Більшість гоночних велосипедів мають відстань між виносними трубами від 12 до 15 см, тоді як туристичні велосипеди мають приблизну довжину виносної труби 20 см.

Для керування велосипедом з вертикальним кутом нахилу виносної труби потрібно докладати невеликих зусиль. Це пояснюється тим, що вони мають більш швидке рульове управління, ніж моделі з більш м’якими кутами нахилу рульової колонки. потужність повинна бути закладена в більш м’які кути нахилу виносної труби, оскільки вони мають повільніше керування кермом.

Незважаючи на швидкість управління, більш жорстке рульове управління ідеально підходить для стабільності на високих швидкостях. Це стосується переважно велосипедів з виносним багажником та туристичних велосипедів. Це також очевидно для гірських велосипедів, які вимагають надійної стабільності під час маневрування на крутих поворотах та вибоїстих дорогах.

Ефективна верхня труба

Це горизонтальна довжина від місця з’єднання верхньої труби до підсідельної труби. Ця відстань оцінює, скільки місця для сидіння на велосипеді. Це стало важливим параметром, оскільки все більше виробників велосипедів використовують похилі верхні труби. Це також одна з трьох характеристик, які визначають довжину переднього трикутника. Сюди входить довжина штока та висота підсідельного штиря, щоб приблизно визначити, наскільки далеко руки будуть витягнуті з положення сидячи, щоб дотягнутися до керма

Висота стека

Це перпендикулярна вертикальна відстань, виміряна від центральної точки нижнього кронштейна до найвищого положення центру виносної труби. Неможливо спроектувати раму без урахування цих вимірів.

Вона визначає, наскільки високо повинна бути відстань між ногами на педалі, коли руки знаходяться на кермі. Більший винос забезпечує більш вертикальне положення тіла велосипедиста на гравійному велосипеді. Це тому, що руки будуть переміщені вгору, а тіло підніматиметься більше до вертикалі.

Охоплення

Визначається як горизонтальна відстань, виміряна від центру нижнього кронштейна до найвищого положення головної трубки. Винос руля гравійного велосипеда визначає, наскільки далеко буде знаходитись нога на педалі відносно положення рук на кермі.

Він має високий зв’язок з висотою стека в геометричних розмірах велосипеда. Обидва показники визначають зручність для велосипедиста, коли ноги та руки знаходяться на велосипеді. Ви можете визначити, чи підходить велосипед для вашого комфорту, вимірявши винос руля та висоту сидіння, навіть не пробуючи його безпосередньо.

Також слід пам’ятати, що положення для їзди та комфорту залежить від розміру, форми та довжини рук і ніг людини та залежить від її індивідуальних особливостей. Деякі постачальники не поширюють інформацію про відстань між вильотом і висотою штабеля. Можливо, ви можете використовувати велосипедний калькулятор, який допоможе вам отримати таку інформацію. Вам потрібно буде заповнити інші деталі розмірів та розрахувати співвідношення висоти стека до вильоту гравійного велосипеда.

Вимірювання розмірів

Наступні терміни пов’язані з детальним вимірюванням розмірів велосипеда:

  • C = Центр (центральна точка)
  • T = Top (верхня точка)
  • B = Bottom (самий низ)
  • I = In (найглибша частина)
  • O = Out (зовнішня частина)

Терміни також можна комбінувати, щоб збільшити кількість вимірів. Наприклад, C-C означає “від центру до центру”, а C-T означає “від центру до верху.

Крім того, різні методики розрахунку можуть призвести до різних чисел при виконанні вимірювання розмірів. Гірські велосипеди зазвичай вимірюються в дюймах, а дорожні – в сантиметрах.

Деякі велосипеди мають розширення на сидіння над верхнім з’єднанням виносної труби, тоді як інші використовують лише підсідельний штир. Це може бути непросто при вимірюванні та порівнянні розмірів.

гравій, велосипед, кермо, висота, сидіння

Ще одна важлива відмінність між дорослими та дитячими велосипедами. Виробники використовують розмір рами для вимірювання. Вони вимірюють від центру кривошипної осі до верхньої частини сидіння труба. І навпаки, дитячі велосипеди залежать від розміру коліс, а не від рами.

Який розмір рами Гравій Який велосипед мені потрібен?

Гравійні велосипеди останнім часом стали популярними, оскільки вони універсальні та зручні для початківців. Однак, вибір ідеального розміру може бути складним завданням на перших порах. Перед покупкою потрібно оцінити кілька факторів.

Переконайтеся, що ви знайомі з найважливішими розмірами велосипеда. Дуже просто придбати неправильний велосипед через неправильні розміри. Це дозволить вам вибрати раму, яка підвищить ваш комфорт. Розміри також мають велике значення для керування велосипедом, контролю та вирівнювання тіла на велосипеді.

Довжина від сидіння до педалей і керма повинна бути дуже важливою. Це відносно важливий фактор, який залежить від вашого зросту та будови тіла. Більшість виробників надають таку інформацію на велосипеді, що полегшує визначення вашого ідеалу гравій розмір рами.

гравій, велосипед, кермо, висота, сидіння

Останні думки

Універсальність, яка гравій велосипедів зробила їх улюбленими серед велосипедистів. Вони бувають різних розмірів, що робить вимірювання розмірів критично важливим фактором. Ви можете обрати привабливий велосипед, а згодом виявити, що він обмежує ваш комфорт. Ви також можете ознайомитися зі спеціальною таблицею розмірів гравійних велосипедів, яка допоможе вам вибрати найкращі гравійні велосипеди для вулиці.

Інші численні розмірні фактори охоплюють відстань між педалями, сидінням та кермом. Вони мають велике значення для того, як ви будете керувати велосипедом і контролювати його. Залучення калькулятора розмірів велосипеда також може допомогти в точному ноу-хау вимірювань вашого велосипеда.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top