Компоненти для туристичних велосипедів. Підпишіться на розсилку новин Leadout

Подорожі велосипедні компоненти

Це загальний список деяких основних атрибутів, на які ви, можливо, захочете звернути увагу в під час подорожей велосипед. Це лише відправна точка, а не вичерпний контрольний список; використовуйте його, щоб допомогти відфільтрувати кандидатів і порівняти різні велосипеди один з одним.

Багато людей не знають, що повністю завантажений велосипед туристичний керованість велосипеда сильно відрізняється від керованості без вантажу (тобто.e. без важких багажників). Чим більше ви навантажуєте велосипед, тим більше він прогинається, що може призвести до дуже неприємних ефектів, включаючи коливання швидкості та хитання. Іноді це може стати небезпечним. Отже, туристичний велосипед повинен бути міцнішим і жорсткішим, ніж ваш середньостатистичний нетуристичний велосипед, щоб він міг витримати напруження, спричинені вагою, яку ви збираєтесь переносити. Добре туристичний велосипед може навіть відчувати себе трохи жорстким і некомфортно жорстким, коли ви їдете по парковці без вантажу, але як тільки ви покладете на нього вантаж, він повернеться до свого природного стану. Ви дійсно відчуваєте різницю, коли крутите педалі в гору і стоїте на педалях: Міцний туристичний велосипед витримає це без нарікань, але слабша рама почне прогинатися і хитатися, як мокра локшина. Рама (включно з вилкою) є НАЙважливішою частиною велосипеда; все інше можна замінити (і з часом замінять), але рама – це серце велосипеда. Все інше випливає з цього. З цієї причини часто варто купувати велосипед виключно на основі однієї лише рами, не звертаючи жодної уваги на компоненти які є на ньому.

довгі ланцюгові стійки

Довгі шини дають вам пару речей, які бажано мати на велосипеді туристичний велосипед: По-перше, вони роблять колісну базу трохи довшою, що, як правило, забезпечує більш стабільну та комфортну їзду (довша рама краще поглинає дорожню вібрацію); по-друге, довжина означає, що ви з меншою ймовірністю матимете проблеми з ударом п’ятою по задніх підніжках (більша проблема, якщо у вас великі ступні). Ви завжди можете трохи відсунути багажник назад на багажнику, щоб компенсувати удар п’ятою, але коли ви це робите, ви, як правило, переміщуєте вагу багажника за втулку заднього колеса, що не дуже добре для стабільності (ви можете почати відчувати, як собака виляє хвостом, оскільки вага впливає на вашу керованість, що може призвести до жахливого шиммі). Нарешті, довший ланцюг може дозволити вашій рамі мати трохи більший зазор для більших шин (оскільки буде більше простору між колесом і підсідельною трубою).

Насправді, відстань між заднім колесом і підсідельною трубою – це досить хороший спосіб оцінити, наскільки довгою є винос. якщо ви не бачите там багато місця, то, ймовірно, ланцюгові каретки досить короткі. Якщо ви бачите хороший зазор між задньою покришкою та підсідельною трубою, то це хороший знак.

Нерозрізана рульова труба

Це просто дозволить вам гнучкіше переміщати кермо вгору і вниз без необхідності встановлювати спеціальний піднімальний шток. Ви можете знайти зручну для вас висоту, а потім або залишити її як є (немає нічого поганого в тому, що кермо трохи стирчатиме вгору), або обрізати її до рівня виносу. Якщо вони вже обрізали рульову трубу, то це обмежить те, що ви можете робити з велосипедом, оскільки більшості людей подобається, коли кермо знаходиться приблизно на одному рівні з сідлом, а обрізана рульова труба може ускладнити досягнення цієї мети. Це, звісно, не витребенька, а просто бажана річ, на яку варто звернути увагу.

Це похмурий далекобійник туристичний велосипед з нерозрізаною рульовою трубою. Зверніть увагу, наскільки високо можна підняти винос (ви ставите прокладки під винос, щоб заповнити зазор). у цьому прикладі розпірки сріблясті). Цей велосипед, до речі, також має гарні довгі ланцюгові стійки. зазвичай це можна визначити з першого погляду, подивившись на відстань між передньою частиною задньої шини та підсідельною трубою.

Велосипеди

Мабуть, найпомітніша трансформація в нашому спорядженні – це самі велосипеди. Практично єдина частина велосипедів, яка не змінилася з часів наших турів по США, Європі та Африці – це педалі. В іншому, зверху донизу, ці велосипеди втілюють перехід на ширші шини, пряме кермо, дискові гальма і навіть зовсім іншу трансмісію, яка захищає шестерні від стихії.

  • Велосипедні рами: Tumbleweed Prospectors. Нове для цієї поїздки. Prospectors – це “експедиційні гірські туристичні велосипеди”, і вони повинні бути здатні впоратися з беккантрі-стежками (сталева рама, 27.5-дюймові колеса та великий кліренс).
  • Руль: KOGA Denham Bar. Звиклі до опущеного керма, ми були особливо захоплені “рогами”, які підтримують більш аеродинамічне положення на цих, в іншому випадку, прямих штангах. Крім того, між рогами є достатньо місця, щоб розмістити різні елементи, які ми хочемо встановити в наших кокпітах.
  • Шестерні: Rohloff Speedhub 14-швидкісна. Ми нарешті зробили стрибок до внутрішньої передачі. більше ніяких перемикачів! Rohloff мають репутацію неймовірно надійних, навіть на ґрунтових дорогах і стежках, завдяки своїм герметичним механізмам перемикання передач. Хоча нам потрібно буде міняти масло у втулках кожні 3 тис. миль (5 тис. км), ми сподіваємось, що Rohloffs забезпечать багато миль безтурботних поїздок на велосипеді.
  • Гальма: Дискові гальма Avid BB7 з роторами 180 мм. Це ще одна велика зміна для нас. Ми завжди були прихильниками ободових гальм через їхню простоту. Але крута їзда по бездоріжжю вимагає більшої гальмівної здатності, тому настав час перейти на дискові гальма.
  • Втулка Dynamo Hub: Schmidt SON28 з зарядним пристроєм Sinewave Reactor Charger. Для тих, хто не знайомий з цим компоненти, кінцевим результатом (з додаванням невеликої кількості проводів) є USB-роз’єм на вашому велосипеді для зарядки. Ідея полягає в тому, щоб мати можливість підзаряджати наші резервні павербанки під час їзди, щоб допомогти підтримувати нашу електроніку в робочому стані в той час, коли у нас не буде доступу до розетки. Успіх частково залежатиме від того, наскільки швидко ми зможемо їхати (щоб створити достатній електричний струм), наскільки довговічні хаби, і чи не зіпсуємо ми проводку від хаба до зарядного пристрою. Навіть за найкращих умов, втулки передають дуже повільну цівку потужності. Тож ми ще не вирішили, чи варто це все того клопоту та витрат, чи варто було взяти додаткову ємність павербанку. Як і у випадку з багатьма речами у велоспорті, думки з цього приводу дуже різняться. Ми дозволимо нашому особистому досвіду з втулками вирішити, чи була це гарна ідея чи ні. Слідкуйте за новинами.
  • Сідла: Selle Anatomica H2 (його) та X2 (її). Це новий тип сідла для нас обох. Проїхавши понад 10 000 км на своєму Brooks B-17, PedalingGuy вирішив щось змінити і спробувати Selle Anatomica. Проїхавши лише близько 600 км, Selle вже відчувається м’якшою, ніж добре знайома Brooks, і поглинає більшу частину дороги. PedalingGal було трохи сумно розлучатися зі своїм улюбленим сідлом Selle Italia Diva Gel, яке, можливо, є найзручнішим сідлом, яким вона коли-небудь володіла. Але, оскільки вона зносила кілька сідел Diva Saddles лише за останні пару років, вона сподівається на щось більш довговічне з Selle Anatomica.
  • Педалі: Catalyst Pedals (інноваційні педалі). Це один з небагатьох велосипедів компоненти ми не змінили. Ми перейшли на плоскі педалі у 2019 році під час подорожі Європою, і з тих пір не шкодуємо про це. Ми особливо цінуємо велику платформу на цих педалях, яка підтримує різні положення ніг. Велика платформа також означає, що вам не потрібна жорстка підошва на взуття для їзди. Недоліком є те, що великий розмір є більш громіздким при зберіганні велосипеда або поході на велосипеді. Про це свідчать кілька шрамів на ногах PedalingGal.
  • Шини: Schwalbe G-One Allround Tubeless (27.5″ x 2.8″). Безкамерні шини великого розміру здавалися ще однією важливою зміною для тривалих подорожей по бездоріжжю. Безкамерні шини дозволяють знизити тиск в шинах, підвищити стійкість до проколів, забезпечити невелику додаткову амортизацію та кращу керованість в умовах бездоріжжя. Низькопрофільний протектор шин G-One Allround має забезпечити хороше зчеплення з ґрунтом та гравієм, а також більш плавне кочення по асфальту (який складає 20% маршруту Western Wildlands). Хоча відсутність великих ручок може зменшити зчеплення з дорогою в багнюці або на слизькій місцевості, ми вирішили, що цей компроміс має сенс для цієї подорожі.
  • Багажники: Tumbleweed Mini Pannier (передній та задній). Ці багажники досить широкі, щоб поміститися навколо наших м’ясистих шин, і відносно легкі (враховуючи їхню ширину). Використання цього багажника спереду також дає нам можливість прив’язувати речі зверху на передній багажник (наприклад, додаткову воду, коли це необхідно).
  • Клітки King Titanium Manything Cages: Легкі, міцні, стійкі до корозії, універсальні, тримають 1-2 літрові пляшки води, не моргаючи, і кожному потрібно трохи рідкісного металу на велосипеді, щоб бути модним.
  • Дзеркало заднього виду: Zefal Spy Mirror. Вони маленькі і дуже легкі (менше 1 унції). Потрібно трохи повозитися, щоб знайти для них правильне положення на кермі, але як тільки ви знайдете правильне місце, вони працюють добре. Вони дуже стабільні (не вібрують), а зображення яскраве та чітке (хоча й трохи мале).
  • Підставки: Click-Stand. Велосипеди Tumbleweed не сумісні з неймовірно стійкими двоногими підставками для ніг, якими ми були так задоволені в минулому. Можливість утримувати велосипед у вертикальному положенні особливо корисна при завантаженні спорядження, коли немає до чого притулити велосипед, а також іноді, коли ви зупиняєтесь і не хочете ставити велосипед на землю. клік-стійки, які, по суті, підпирають велосипед на складаній алюмінієвій палиці, здавалися найкращою альтернативою традиційній підніжці.

Багаж

Ось де наш гібридний підхід (i.e., між рюкзаками та велотуризмом) є найбільш очевидною. Ми доклали зусиль, щоб вибрати менші та легші сумки (порівняно з нашими попередніми велотурами). І ми відійшли від подорожей сумки, які кріпляться до багажників за допомогою пластикових затискачів (які брязкають і можуть вийти з ладу на нерівній дорозі). Але ми все одно вирішили використовувати підножки, а не сидіння чи валики на кермо, щоб забезпечити доступність і дати нам достатньо місця для дуже довгих подорожей, які можуть вимагати більше спорядження та місця для їжі та води.

  • Підсумки: Arkel Dry-Lites (по 4 штуки). Ми використовуємо їх як спереду, так і ззаду. Вони дуже легкі та повністю водонепроникні. Вони надійно кріпляться до багажника за допомогою липучок, тому не зміщуються і не брязкають. Ми не впевнені, наскільки довговічними вони будуть у тривалих подорожах. час покаже. А оскільки вони є тим, що дехто називає міні-сумками, і вміщують лише вдвічі менше, ніж наші туристичні сумки Ortlieb, вони допомогли нам дисциплінувати кількість речей, які ми могли взяти з собою. 59.3 унції кожна
  • Сумка на кермо: Ortlieb Ultimate 6 (середній). Ми вирішили не використовувати більш модні валики на кермо, які є частиною типового велопакувального комплекту, а зупинилися на наших перевірених і надійних Ortliebs на кермо. У нас вже є такі, що є плюсом, і вони дуже зручні. Вони також відносно невеликі порівняно з тими, що багато туристів ставлять на свої багажники, що має допомогти зменшити вагу на наших велосипедах, де вона більш стабільна. Вага включає плечовий ремінь. 22.0 унцій кожен
  • Каркасні сумки: Rogue Panda (нестандартний розмір). Вони стануть у нагоді для перевезення важких речей, які найкраще переносити до центру велосипеда, що знову ж таки корисно для керованості та стійкості велосипеда. За потреби ми зможемо взяти з собою 10 л додаткової води у підрамних сумках (між нами двома). Це буде важливо під час велоподорожі пустелею. Ми хотіли б, щоб наші рамні сумки були більшими, але центральний трикутник на наших малих та середніх рамах менший, ніж на багатьох інших велосипедах. Його: 17.5 унцій. Її: 14.2 унції.
  • Підсідельні сумки: Revelate Mountain Feedbags (по 2 штуки). Вони добре зроблені і їх було легко знайти. серйозний бонус до велопакувального спорядження, яке часто виготовляється в невеликих кількостях або на замовлення з тривалим часом очікування на доставку. Використання каркасних сумок означає, що вам доведеться знайти інше місце для носіння доступної води. Ці сумки служать для цієї мети 7.3 унції кожна
  • Сумка для верхньої трубки: ROCKBROS (тільки для нього). Ця сумка надає PedalingGuy ще одне водонепроникне місце для зберігання декількох аксесуарів в межах легкої досяжності. 4.2 унції
  • Рюкзаки: Northern Ultralight Sundown. Вони замінять рюкзаки Ortlieb Rack Packs, які ми брали в попередніх походах, і будуть кріпитися на наших рюкзаках на спині (утримуються парою ременів ROK). Ідея полягає в тому, що їх буде легко закинути на спину, щоб перенести спорядження з велосипеда або для піших прогулянок на велосипеді. Крім того, ми зможемо використовувати їх для нічних походів, якщо виникне така можливість. Вони розроблені, щоб стискатися в розмірі, коли вони не заповнені. 27.2 унції (його), 26.3 унції (для неї)
  • Денний набір: Nano Pack від моря до вершини (для неї). Як випливає з назви, ця крихітка складається в крихітну, маленьку кульку (розміром з яйце), і вона неймовірно легка. В основному для використання поза велосипедом. 1.1 унція
  • Z-Pack Mulit-Pack (для нього). Водонепроникна сумка з тканини dyneema, яку можна носити через плече, навколо талії або прикріпити до рюкзака. Замінює денний пакет для PedalingGuy, також для використання поза велосипедом. 3.0 унцій
  • Різні мішечки, застібки-блискавки, тарзанки, ремінці тощо.

ЗАГАЛЬНА ВАГА БАГАЖУ: PedalingGuy = 9.4 фунти. Вага педалей = 8.7 фунтів.

Одяг та взуття. На велосипед

Загалом наш комплект одягу не дуже змінився з попередніх подорожей, але нам обом вдалося трохи зменшити вагу.

  • Сорочки (по 1). Легка мериносова шерсть для нього та легкий технічний трикотаж для неї. Його: 5.4 унції. Її: 4.2 унції.
  • Шорти (по 1 парі). Його: Myles Apparel Everyday short. 8.3 унції. Її: Шорти Club Ride. 7.7 унцій.
  • Нижня білизна (по 2 пари). М’які, одягаються під шорти. PedalingGal також потрібен спортивний бюстгальтер. Його: 6.2 унції. Її: 8.6 унцій.
  • Налокітники (1 пара для неї). Налокітники Louis Garneau для захисту від сонця. 1.3 унції
  • Легінси (по 1 парі). З 2019 року ми обидва використовуємо повні гетри, а не тільки гетри для ніг, велосипедні гетри для утеплення ніг. Забезпечують більше загального тепла і менше відволікають від того, що гетри падають під час їзди. Його: 5.6 унцій. Її: 6.3 унції.
  • Теплий верхній шар (по 1 для кожного). Синтетичний жилет Enlightened Equipment для нього. Флісовий пуловер для неї. Його: 5.2 унції. Для неї 7.4 унції.
  • Вітровка (по 1 шт.). Mountain Hardwear Ghost Whisperer. Надзвичайно легка і складається менше, ніж ваш кулак. Його: 2.8 унцій. Її: 1.8 унцій.
  • Дощовик/куртка (по 1 шт.). Дощовики Outdoor Research Helium II. Його: 6.7 унцій. Її: 5.6 унцій.
  • Штани від дощу (по 1 шт.). Дощові штани Outdoor Research Helium. Його: 5.8 унцій. Її: 5.4 унції.
  • Велосипедні рукавички (по 1 парі для кожного). Базові рукавички з відкритими пальцями. Нічого особливого. Його: 1.4 унції. Її: 1.5 унцій.
  • Повнорозмірні рукавички (1 пара для неї). Рукавички для бігу Brooks. 1.7 унцій.
  • Вітрозахисні рукавиці / рукавиці (по 1 парі). Його: 0.7 унцій. Її: 1.4 унції.
  • Велосипедні шкарпетки (по 2 пари). PedalingGuy випробовує пару шкарпеток зі Smartwool. Якщо вони йому сподобаються, PedalingGal теж може змінити їх. Його: 2.7 унцій. Її: 2.3 унції.
  • Водонепроникні шкарпетки (по 1 парі). Його: 2.0 унцій. Її: 3.1 унція.
  • Водонепроникні бахіли (по 1 парі). Його – базові бахіли, які просто обертаються навколо взуття. Її – повноцінний захист для ніг, що поширюється на щиколотки. Його:1.8 унцій. Її: 4.0 унцій.
  • Балаклави (по 1 кожному). Просвітлений хуліган обладнання. Це в першу чергу для додаткового тепла під час сну. 2.3 унції.
  • Кофта на шию (1 для неї). 1.4 унції.
  • Велосипедне взуття (по 1 парі). Кросівки Solomon (його) та легкі туристичні кросівки Merrell (її). Його: 29.4 унції. Її: 22.3 унції.
  • Велосипедний шолом (по 1). Giros. Його: 10.6 унцій. Її 10.9 унцій.

ЗАГАЛЬНА ВАГА ОДЯГУ НА ВЕЛОСИПЕДІ: PedalingGuy = 6.1 фунт. PedalingGal = 6.2 фунти.

Одяг та взуття. Поза велосипедом

  • Сорочки з короткими рукавами (2 для нього, 2 для неї). Його: 11.8 унцій. Її 7.4 унції.
  • Сорочки з довгими рукавами (1 для нього, 2 для неї). Його: 8.8 унцій. Її шкарпетки: 11.6 унцій.
  • Довгі штани (по 1 шт.). Його: 17.1 унція. Її: 11.7 унцій.
  • Нижня білизна. Його: 5.0 унцій. Її: 4.8 унцій.
  • Шкарпетки (2 для неї). PeldalingGuy буде використовувати одні й ті ж шкарпетки на велосипеді та поза ним. 2.3 унції.
  • Шкарпетки для сну. Бавовняні для нього, вовняні для неї. Його: 1.3 унції. Її: 2.5 унцій.
  • Бейсболка (по 1). Його: 2.3 унції. Її: 2.1 унція.
  • Пуховик (по 1 шт.). Його: 13.2 унції. Її: 10.7 унцій.
  • Сандалі (по 1 парі). Його: 21.4 унції. Її: 12.8 унцій.
  • Базовий верхній шар (по 1 шт.). Його: 7.5 унцій. Її 4.9 унцій.
  • Базовий шар нижній (по 1 шт.). Його: 7.0 унція. Її: 7.5 унцій.

ЗАГАЛЬНА ВАГА ОДЯГУ ПОЗА ВЕЛОСИПЕДОМ: PedalingGuy = 5.9 фунтів. PedalingGal = 4.9 фунтів.

туристичні, велосипедні, комплектуючі

Геометрія рами

Порівняно з туристичними велосипедами, геометрія шосейного велосипеда забезпечує більш аеродинамічну посадку велосипедиста, що дозволяє йому ефективно набирати швидкість і підтримувати її стільки, скільки потрібно. Для гоночних велосипедів це часто відбувається за рахунок комфорту гонщика. Однак це не найекстремальніші позиції у велоспорті, оскільки ця нагорода присуджується велосипедам для тайм-тріалу.

Якісні шосейні рами найчастіше виготовляють з вуглецевого волокна, яке є найлегшим матеріалом для гоночних велосипедів. Карбон може бути трохи крихким, і ви можете зруйнувати цілу раму, зламавши її під час аварії, але переваги в продуктивності є значними. жодна професійна велосипедна команда не змагається на не карбонових рамах.

Гастролі велосипеди, як правило, виготовляються зі сталі або алюмінію, причому перший є кращим матеріалом для більшості туристичні велосипедисти. Сталь краще поглинає вібрації на дорозі, а не передає поштовхи на велосипедиста, як це може статися з алюмінієвою або карбоновою рамою.

З точки зору геометрії рами, туристичні велосипеди зазвичай мають довшу колісну базу, довший ланцюг і нижній кронштейн, щоб підвищити комфорт і стабільність для цілоденних поїздок. Це також збільшує відстань між вашими ногами та задньою віссю. Тому, якщо у вас є багаж або підставки, що висять над заднім колесом, вам не потрібно турбуватися про те, що ваша нога зачепить багаж під час кожного натискання на педаль.

Передачі та гальма

Це дві області, де дорожні велосипеди та гастролі велосипеди найбільш схожі. Що стосується передач, то більшість дорожніх велосипедів та гастролі велосипеди матимуть налаштування 2x, що відноситься до кількості передніх ланцюгів. Найпоширеніша дорожня передача – 50/34t, де кожна цифра позначає кількість зубців ланцюга. Чим більше зубів спереду, тим “більша” передача і тим важче крутити педалі, тому багато шосейних велосипедистів використовують ланцюги з конфігурацією 52/36 або 53/39, а також доступні й більші конфігурації.

Більшість шосейних велосипедів поставляються з 11-ступінчастою задньою касетою із зубчиками від 11t до 28t. Цієї передачі достатньо для більшості велосипедистів, щоб мчати зі швидкістю 55 км/год, а також долати пагорби з семивідсотковим градієнтом. Велосипедисти, схильні (каламбур) долати більші підйоми та крутіші схили, використовують ще більші касети, такі як 11-32, з більшою 32-зубчастою зірочкою в задній частині, що вимагає меншого зусилля для повороту.

Туристичний велосипеди мають схожі налаштування передач. Зі значно важчою рамою та багажем, що обтяжують вас, ваша середня швидкість їзди на туристичному велосипеді буде набагато нижчою, ніж середня швидкість на шосейному велосипеді. І так далі туристичні велосипедисти обирають цей компактний кривошип з низкою легких передач для підйому на найкрутіші пагорби.

Іноді можна зустріти 3х-швидкісні системи (з трьома передніми ланцюгами) для гонщиків, які долають найскладніші ділянки місцевості. Третій передній ланцюг навіть менший за 34т, і ви зможете крутити педалі зі швидкістю 6 км/год на цій крихітній “бабусиній передачі.’ Ви ніколи не знайдете 3x на шосейному велосипеді, але ви можете знайти їх на деяких гібридних велосипедах.

Як дорожні велосипеди, так і туристичний велосипеди найчастіше мають дискові гальма, які є більш ефективними та потужними, ніж ободні гальма. Однак старі моделі шосейних велосипедів використовують ободні гальма, які дешевші, легші та простіші в налаштуванні, ніж дискові, хоча вони гірше працюють на мокрій дорозі, особливо на карбонових ободах. Аналогічно, старі туристичні велосипеди часто покладаються на консольні ободні гальма, тому що вони вимагають меншого обслуговування і часто їх легше полагодити, якщо ви застрягли в глушині. Сказавши це, дискові гальма, безумовно, є найпоширенішим типом, який зустрічається на нових велосипедах.

Дискові гальма більш потужні, ніж ободні; вони добре працюють за будь-яких погодних умов і мають певний рівень модуляції. Дискові гальма мають перевагу над ободними за всіма характеристиками. Особливо з багажем велосипеда туристичні велосипед обтяжує вас на спусках, дискові гальма є обов’язковими для безпечного та ефективного гальмування.

Колеса та шини

Раніше шосейні велосипеди обмежувалися вузькими та слизькими шинами, але зі зростанням попиту на їзду по бездоріжжю виробники велосипедів переробили свої рами, щоб прийняти більше комбінацій найкращих коліс для шосейних велосипедів та найкращих шин для шосейних велосипедів. Шосейники можуть вибирати між клінкерними, трубчастими та безкамерними шинами, а також знайти шину шириною від 21 до 38 мм. Класичний шосейний велосипед використовує 25-мм або 28-мм слікові шини, накачані до 70-90 фунтів на квадратний дюйм, хоча багато гонщиків почали експериментувати з

Дорожні шини часто є сліками або напівсліками, що означає, що вони мають невеликий протектор або канавки на поверхні шини. Протектор призначений для зчеплення з поверхнею, тому його менша ширина призводить до меншого опору коченню і дозволяє легше підтримувати швидкість. Тим часом, для їзди по бездоріжжю, такому як багнюка, бруд, пісок та гравій, використовується важчий (або товстіший) протектор.

У той час як шосейні велосипеди часто мають вузькі та слизькі шини, туристичні велосипеди мають місце для набагато ширших шин з товстішим протектором. Навіть якщо ви їздите по асфальту, для подорожей вам знадобляться ширші шини через додаткову вагу велосипеда та багажу, а також для зменшення ймовірності проколу.

Зокрема, туристичні велосипеди мають шини шириною близько 32-45 мм. Ширші шини, як правило, працюють при нижчому тиску, наприклад, 38-міліметрові шини потребують 45 фунтів на квадратний дюйм для найбільш ефективної роботи. Більшість туристичних велосипедів сьогодні використовують безкамерні шини, оскільки вони міцні, стійкі до проколів і можуть працювати при набагато нижчому тиску в шинах, ніж клінчери.

туристичний, велосипед, компоненти

Мінуси гравійного велосипеда Туристичні Велосипед

Відповідь на це питання залежить від того, для чого ви плануєте використовувати велосипед. Шосейні велосипеди призначені для швидкості та продуктивності, що робить їх ідеальними для перегонів, поїздок на роботу та тренувань.

Гастролі велосипеди призначені для комфортної їзди на великі відстані, що робить їх ідеальними для трекінгу, кемпінгу та неспішних поїздок.

Гастролі Велосипед проти гравійного велосипеда

Гравійний велосипед – це ще один тип, який часто протиставляють туристичному велосипеду. Що таке гравійний велосипед і яка його функціональність? Давайте обговоримо це.

Гравійний велосипед

Гравійний велосипед призначений для їзди по бездоріжжю на ґрунтових поверхнях, таких як гравійні дороги, пересічена місцевість та інші пересічені ділянки. Поєднує в собі характеристики шосейного, гірського та циклокросу, що робить його універсальним вибором для тих, хто хоче дослідити природу на свіжому повітрі.

туристичний, велосипед, компоненти

Гравійні велосипеди зазвичай мають ширші шини, нижчі передаточні числа та дискові гальма, а також більш розслаблену геометрію, ніж традиційні дорожні велосипеди.

Щоб дізнатись більше про гравійні велосипеди, подивіться це:

Скільки існує інших типів велосипедів?

Існує багато типів велосипедів. До них відносяться:

  • Гірські велосипеди – спеціально розроблені для використання на пересіченій місцевості, наприклад, на ґрунтових стежках, пагорбах і в горах. Зазвичай вони мають міцну, легку раму, шиповані шини та потужні гальма для додаткового контролю та безпеки. Гірські велосипеди призначені для їзди по пересіченій місцевості і часто оснащені системами підвіски для підвищення комфорту і контролю.
  • Гібридні велосипеди – тип велосипед який поєднує в собі функції дорожнього та гірського велосипедів. Зазвичай він має пласке або вертикальне кермо, ширші шини та нижчі передачі, ніж у дорожнього велосипеда, що робить його придатним для їзди по різній місцевості. Гібридні велосипеди також призначені для забезпечення зручного, вертикального положення для їзди.
  • Велосипеди Bmx – Велосипед BMX призначений для їзди по бездоріжжю та виконання трюків. Зазвичай він має міцну раму, великі шиповані шини та міцні компоненти такі як вільне колесо, одна передача та гальма. Велосипеди BMX використовуються для виконання трюків, перегонів та загального транспортування.
  • Складані велосипеди – Складаний велосипед – це велосипед, який складається сам по собі, що полегшує його транспортування. Вони популярні серед тих, хто їздить на роботу, тому що вони невеликі, легкі і їх можна зберігати в обмеженому просторі.
  • Круїзери – круїзний велосипед – це велосипед, який призначений для їзди по дорогах з твердим покриттям. Вони, як правило, важчі та мають міцнішу раму, ніж інші велосипеди, що полегшує їзду по пересіченій місцевості.
  • Вантажні велосипеди – вантажний велосипед – це велосипед з великою вантажопідйомністю. Це може бути що завгодно, від невеликого велосипед з маленьким вантажним боксом до гігантського гірського велосипеда з великим вантажним боксом.
  • Електричні велосипеди – електричний велосипед використовує електрику для живлення двигуна. Зазвичай він має акумуляторну батарею та двигун, який використовується для допомоги водієві, забезпечуючи енергію під час педалювання або незалежно від педалювання велосипедиста.

Електричні велосипеди можуть бути спроектовані так, щоб виглядати як традиційні велосипеди, або ж мати більш сучасний дизайн. Електровелосипеди стають дедалі популярнішими завдяки своїй зручності та екологічності.

[спойлер title=Джерела:]https://www.crazyguyonabike.com/doc/page/?page_id=148087
https://www.педалі та подушечки.com/western-usa-2021/2021/5/9/changing-gear-from-bike-touring-to-bike-packing?format=amp
https://www.cyclingnews.com/features/road-bike-vs-touring-bike/
https://www.bikinguniverse.com/road-bikes-vs-touring-bikes-five-main-differences/ [/spoiler]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top