Всі розміри міських велосипедів. Як правильно підібрати велосипед

Калькулятор розміру велосипеда

За допомогою цього калькулятора розмірів велосипедів ви можете миттєво визначити розмір вашого нового велосипеда. Просто оберіть тип велосипеда. шосейний, гірський або універсальний міський/трекінговий велосипед, введіть свій зріст та обхват, і ми порекомендуємо вам кілька розмірів рам, на які варто звернути увагу. За допомогою нашого інструменту ви також можете знайти ідеальний велосипед підходящий для вашої дитини. Якщо ви не знаєте, як виміряти обхват, або все ще задаєтесь питанням, який розмір рами мені потрібен?, просто читайте далі, щоб знайти відповідь. Також ми підготували таблицю розмірів велосипедів, де ви можете знайти пропозиції щодо розмірів рам для гірських та шосейних велосипедів.

Після покупки велосипеда перевірте калькулятор спалених калорій, щоб дізнатися, скільки енергії ви витратили!

Коронаційні часи. коли велосипед стає новим туалетним папером

За останні місяці світ, який ми знали, перевернувся з ніг на голову. Пандемія Covid-19 повністю змінила наше повсякденне життя, те, як ми спілкуємося, відпочиваємо та працюємо.

На початку пандемії люди запасалися туалетним папером, а зараз велосипед продажі велосипедів стрімко зростають. В умовах, коли громадський транспорт значно скоротився, а люди знаходяться в безпосередній близькості, багато хто з нас обирає велосипед як альтернативний спосіб поїздок на роботу. Крім того, багато хто їздить на велосипеді, щоб зберегти своє психічне та фізичне здоров’я, дотримуючись при цьому соціальної дистанції. Ми знаємо, що будь-яка активність може творити дива, особливо в ці важкі часи. Як довго ви можете щасливо сидіти вдома, лише безперервно дивлячись телевізор, їдячи та читаючи десятки книжок?? Це круто, але фізична активність необхідна як для фізичного, так і для психічного здоров’я.

Навіть якщо ви не любили крутити педалі до пандемії, цілком ймовірно, що час нарешті настав. вам потрібно купити велосипед. Але як його обрати, якщо ви востаннє їздили на велосипеді багато років тому, або взагалі ніколи не їздили? Оскільки багато покупок перемістилося в інтернет, у вас, швидше за все, не буде можливості протестувати велосипед перед покупкою. Тут ми стаємо в нагоді, цей калькулятор розміру велосипеда допоможе вам оцінити ваші потреби у велосипеді. Звісно, професійна підгонка за допомогою велосипед експерт був би набагато кращим, але незвичні часи вимагають неординарних рішень.

місто, велосипед, розмір, свій, правильно

Звісно, їзда на велосипеді не обов’язково має бути улюбленою справою кожного. Якщо ви віддаєте перевагу пішим прогулянкам, ви можете скористатися нашим калькулятором перерахунку кроків у милі, щоб побачити, скільки кроків вам потрібно зробити, щоб подолати потрібну відстань. Крім того, якщо у вас є домашній тренажерний зал, перевірте калькулятор жиму штанги лежачи, щоб дізнатися, як ваш максимальна потужність з часом покращується!

Типи велосипедів

Гаразд, ви зробили перший крок. ви купуєте велосипед. Але. що тепер? Як дізнатися, який велосипед підходить саме вам? Щоб полегшити вам прийняття рішення, ось короткий опис трьох найпопулярніших типів велосипедів:

Дорожній велосипед / Гравійні велосипеди

Шосейні велосипеди призначені для рівних поверхонь, таких як асфальтовані дороги та велодоріжки. Зазвичай вони легші за інші типи велосипедів. Їхні шини вузькі, а кермо зігнуте (опущене). Гравійні велосипеди, гарячий тренд, також можуть впоратися з ґрунтовими доріжками та пересіченою місцевістю.

Гірський велосипед

Вам слід вибрати гірський велосипед, якщо ви хочете їздити на велосипеді по різноманітній або бездоріжжю. Гірські велосипеди мають плоске кермо та широкі шини, а моделі вищого класу можуть мати підвіску для додаткового зчеплення та комфорту.

Міський / трекінговий / гібридний велосипед

До цієї категорії відносяться всі інші велосипеди. Вони є компромісом між гірськими та гоночними велосипедами, з акцентом на комфорт та низькі витрати на обслуговування. Залежно від характеристик моделі, його можна використовувати як для рекреаційних цілей, так і для поїздок на роботу або у справах.

Звичайно, існує багато різних типів велосипедів, які ми не описуємо тут. BMX, триатлон, складні або лежачі велосипеди, і це лише деякі з них. Але ми вважаємо, що цих трьох типів більш ніж достатньо для новачка (або для покупки через Інтернет).

Всі-City Рама Gorilla Monsoon

Рама Gorilla Monsoon виготовлена зі сталевих трубок “612 Select”, стандартних хромолінійних трубок 4130 від All-City, які використовуються для більшості моделей для щоденного використання/туризму. За словами All-City, ця трубка – це все про якість їзди та довговічність. Кожен шматок труби на кожному розмірі рами підбирається спеціально для використання велосипеда за призначенням та відповідно до зросту велосипедиста.

міський, велосипед, розмір, ваш, правильно

Рама має подвійні нижню, верхню та підсідельну труби, зовнішні конічні, овальні та поглиблені підшибники, конічні підсідельні штирі та змінний підвіс перемикача. Вилка, яка, на мою думку, є особливим соусом, – це гірська хромолієва коронка 4130 з 15-міліметровим наскрізним дропаутом, прямою рульовою трубою та дисковими гальмами IS. Як і в інших велосипедах All-City, компанія з Міннеаполіса дотримується естетики “ручної роботи” з прекрасною двоплощинною корончастою вилкою та такими деталями, як алмазні підсилювачі для пляшок. Вони просунули Gorilla Monsoon в цьому напрямку настільки далеко, що на перший погляд можна було б запідозрити, що він вийшов прямо з майстерні одноосібного виробника рам.

Рама також має передню та задню наскрізні осі, кріплення для багажника та крил на обох кінцях, сумісні з багажниками Surly 8- та 24-Pack, приховане кріплення для крапельниць, 27.5 x 2.Кліренс покришок 4″ (650b x 48 з крилами), фірмові дропаути All-City, E.D. покриття для запобігання іржі та три кріплення для пляшок з водою. Крім того, на виносній трубі є три кріплення для тросів, що дозволяє встановити передній перемикач або винос.

Коли це було оголошено, великим сюрпризом стало те, що Gorilla Monsoon має 73-міліметрову оболонку нижнього кронштейна. Це дозволяє використовувати кривошипи гірських велосипедів, що є плюсом для тих з нас, хто любить возитися з деталями MTB і просто віддає перевагу цьому стандарту, а не дорожньому покриттю. Крім того, він забезпечує достатній зазор для 2.4-дюймові шини, які дійсно виділяють цей велосипед серед інших позашляхових дроп-байків. А якщо ці шини завеликі для вас, Gorilla Monsoon був розроблений для роботи з шинами інших розмірів, наприклад, 650b x 47mm. За словами All-City, перехід на менші шини 650b призводить до дещо нижчого BB, що надає велосипеду “чудових манер при їзді з вантажем”, і вони повністю підтримують це налаштування. Якщо ви хочете використовувати колеса та шини 700c, максимальний розмір рами становить 42 мм, що збільшить ваш BB на 8 мм. 700c x 38 тримає BB приблизно так само, як і з 27.5 x 2.4-дюймові шини. 73-мм BB також забезпечує трохи більше простору для дихання для ланцюгових кілець. Для довідки, ось максимальні розміри кілець для кожної установки: 1X = 38T, 2X = 28/42, 3X = 26/36/48.

Перші враження від поїздки

Я був трохи здивований тим, наскільки важким виявився All-City Gorilla Monsoon, коли розпаковував та збирав його. Розмір 58 см, який я протестував, важив рівно 29 фунтів (13.15 кг), встановлені безкамерні, що є досить важким для велосипеда з дроп-баром 650b. Тим не менш, рама не найважча з усіх існуючих. Основна частина ваги припадає на колісну пару та кілька інших компонентів, зазначених у повній збірці. І хоча він здавався важким, як тільки я сів на нього і почав крутити педалі, я був шокований тим, наскільки він відчував себе швидким. Здавалося, що я кручу педалі не на тому велосипеді, на якому ледь не вивихнув спину, коли піднімав його на підставку для велосипедів. Враховуючи його великі 2.4-дюймові шини, я також був здивований тим, як швидко Monsoon розганявся по велодоріжці на шляху до гравію. В цілому, він відчувався більш жваво, ніж Kona Sutra LTD, інший велосипед з дроп-баром, який я нещодавно тестував. Протягом всієї першої поїздки це відчуття не зникало, навіть під час підйомів та спусків. У порівнянні з Sutra LTD, велосипедом, який мені сподобався настільки, що я його купив, Gorilla Monsoon має на 2.4 см коротша колісна база та крутіший кут нахилу головної труби. я очікував, що він не буде таким впевненим на спусках, як Kona, але я не був розчарований. Після першого підйому я направив велосипед вниз і торкався гальм набагато рідше, ніж на інших гравійних велосипедах. The 2.4-дюймові Riddlers, шини, які я дуже люблю, з’їдають нерівності, а рама відчувається міцною, добре збалансованою та посадженою.

Я взяв Gorilla Monsoon на незліченну кількість незавантажених гравійних поїздок, лісовими дорогами і навіть на невеликий синглтрек, і мої перші враження ніколи не зникали. Їздити на велосипеді – одне задоволення. The 2.4-дюймові шини в тандемі зі зручною, але жвавою геометрією роблять його хорошим універсалом і здатним всюдиходом. Спритний і стабільний, він почувається як вдома, розбиваючи на шматки розбиті лісові дороги.

Під час велопробігу

Перший недолік, який, як мені здалося, я знайшов, коли пакував велосипеди для майбутнього гравійного маршруту Waterfalls Gravel Route, складного і місцями неймовірно крутого маршруту на заході Північної Кароліни. Навантажений, Gorilla Monsoon почав відчувати себе трохи нудним, навіть пласким часом. Я подумав, що це міг бути я, тому я запитав Джо Тонсагера, колегу по велопакуванню, власника велосумок Jpaks і власника Gorilla Monsoon, що він думає про це. “Я згоден, що він відчувається менш жвавим, коли завантажений, але особисто для мене він нічим не відрізняється від мого іншого мотоцикла. Хоча деякі можуть відчувати себе жвавіше, ніж інші з вантажем, мені завжди подобається, як велосипед відчуває себе посадженим, а нерівності траси приглушуються передачею. Варто сказати, що метал, тканина, вода та речі, що знаходяться в сумках, поглинають удари та коливання від дороги/стежки. Як ви знаєте, це класне відчуття.”

Незважаючи на це, я припускаю, що трубки трохи менш жорсткі, ніж у таких велосипедів, як Long Haul Trucker або Kona Sutra, обидва велосипеди, які були створені для того, щоб бути завантаженими, і насправді відчувають себе краще завантаженими, ніж не завантаженими. Зрештою, я думаю, що Gorilla Monsoon краще їде розвантаженим або злегка завантаженим. Але я не думаю, що крутіння педалей з вантажем настільки відволікає від їзди, щоб це стало вирішальним фактором.

Я думаю, що частина моєї проблеми була зі штоком. У той час як Джо побудував свій Monsoon з 90-міліметровим штоком, я залишив на ньому 110-міліметровий ProMax, який надавав велосипеду трохи блукаючого відчуття при підйомі на круті підйоми. Здавалося, що дисбаланс / коливання просто посилюється зі значною додатковою вагою.

Build Kit

Уважно оглянувши раму, важко знайти якісь недоліки, адже вона-City Gorilla Monsoon. Зрештою, я хочу такий. Рама, принаймні. Проблеми, які я взяв з цим велосипедом, були в комплекті деталей, особливо в кривошипі. Він поставляється з FSA Comet з прямим кріпленням ланцюга 36T – трохи завеликий для завантаження велосипеда. Не маючи попереднього досвіду роботи з прямими кріпленнями FSA, те, що я думав, буде легким перемиканням, виявилося болючим. Жоден з наших трьох добре укомплектованих місцевих велосипедних магазинів не має ланцюгових кілець FSA. Не маючи часу, я в кінцевому підсумку поставив на велосипед Shimano Zee з кільцем 32T для велопакування.

По-друге, колісна пара, яка йде в комплекті на Monsoon, досить важка, і її якість не відповідає ціні всього велосипеда. Дотримуючись лінійки продуктів WTB, я б очікував ободів KOM або ASYM та трохи кращих втулок, ніж Novatec, які вказані в специфікації. Це, безумовно, трохи полегшило б ситуацію. Крім того, щоб відповідати 2.4-дюймові шини, я б волів бачити 29-міліметрові обода з внутрішньою шириною, замість WTB STP i25. Є ще кілька інших деталей, які мене не дуже вразили. Сідло було нестерпно незручним, але я вважаю, що це особиста проблема. Крім того, механічні гальма Hayes жахливі. Вони почали давати мені проблеми вже через 50 або близько того миль і ніколи не переставали пищати.

Тим не менш, повний список деталей не такий вже й поганий. Бари Cowchipper чудові, як і WTB Riddlers, які добре проходять кути, і, враховуючи їх 2.4 “ширина, надзвичайно швидкі як на тротуарі, так і на гравії. Враховуючи все, я б купив раму і побудував велосипед сам.

По-перше, трохи лайна:

Я хотів все-Gorilla Monsoon Cityновий велосипед Gorilla Monsoon. Я хотів побачити, про що йдеться у всій цій сцені з дорожніми велосипедами з товстими шинами. Отже, я потрапив на веб-сайт замовлення, вибрав свій розмір -55 см – і замовив його. Те, що з’явилося на наступний день, не було ніякою чортовою п’ятдесятип’ятисантиметровою велосипедною рамою. Це було схоже на 1000-сантиметрову раму! Просто неймовірно великий! Шакіл О’Ніл не міг їздити на цій клятій штуці.

Я заходжу на сайт All-City, щоб прочитати геометричні характеристики, думаючи, що, можливо, 55 см на етикетці стосуються якогось іншого виміру. Але НІ! На передбачуваній 55-сантиметровій рамі немає жодного вимірювання, яке навіть не наближається до п’ятдесяти п’яти сантиметрів! Вперед і подивіться самі: Повна нісенітниця. Тож тоді я надсилаю повідомлення всім-Місто, скаржаться і просять, щоб їх побили з їхніми номерами. Їх відповідь через три тижні:

“Ось так ми робимо справи. Хочу переконатися, що ви уважно слухаєте! Завжди корисно переглянути всі вимірювання, щоб переконатися, що ви знаєте, що отримуєте.”

Дуже інформативно, всі-Місто. Так чи інакше, сто доларів за доставку пізніше, і тепер у мене є правильний розмір, який, я думаю, чомусь 52 см.

АЛЕ ОСЬ ХОРОША НОВИНА:

Названий на честь того самого 400-фунтового чемпіона з рестлінгу та кольорового коментатора, якого ми з сестрою наслідували під час багатьох дитячих стрибків на батьківському ліжку, велосипед Gorilla Monsoon вписується в нечітко окреслений та ультра-нішевий куточок велосипедного світу, який називається Monster Cross.

З точки зору геометрії, це дорожній велосипед. Якби не похила верхня труба, номери рами GM не виглядали б надто недоречно під Едді Мерксом під час його перемоги в Турі 1969 року. Але GM більше не є дорогою велосипед ніж Шак – сенсей кунг-фу.

Дозвольте мені сказати очевидне: це великі старі шини. Вони кажуть, що 2.4 збоку, але виміряйте до 2.3. Але все одно.

Запас 27.5 на 2.3 шини для гірських велосипедів сидять приблизно на тій же висоті, що і колесо для велокросу 700x32c – або якщо ви дотримуєтесь All-City’s розмір, 401kwh на 6.39dm шини підходять як ∞x ∯ c колеса, гррр. Це означає, що GM повільний, але котиться так само стабільно, як пухкенький малюк з пагорба. Я б навіть сказав, що це, мабуть, найплавніший шосейний велосипед, на якому я коли-небудь крутив педалі (що все одно означає, що він грубіший за будь-який гірський велосипед, але я впевнений, що майбутні варіанти підвіски це виправлять).

Під час першої поїздки, при постійному попутному вітрі з озера Мічиган, мені вдалося втиснути велосипед в найменшу шестерню, і я крутив педалі зі швидкістю близько 90 об/хв, піт виступав на лобі і котився по носі, оскільки не було потоку повітря, щоб змити його з мого обличчя. Шини заспівали на високих тонах і трохи поскрипували; на повороті я відчув, як гума змінює форму, коли я їхав по боковим сторонам профілю шини.

Думаючи, що я, мабуть, якийсь крутий рекордсмен, я наважився поглянути на спідометр. Моє серце калатало, клята гранична швидкість? Двадцять одна миля на годину. Мене міг би об’їхати ролер.

міський, велосипед, розмір, ваш, правильно

Я тримав такий темп близько трьох миль, поки шлях не вигнувся і я не втратив перевагу попутного вітру, після чого повернувся до своєї крейсерської швидкості, близько дванадцяти миль на годину – що все ще досить швидко, коли ви пихкаєте і пихкаєте над двома грязьовими гуппі під тиском 30 фунтів на квадратний дюйм.

Більше того, він підтримує цю швидкість як на сухому асфальті, так і на траві. Бруд і пісок навряд чи мають значення, окрім того, що вони розбризкуються по ногах і спині (на момент написання цієї статті немає належних 27-дюймових шин).5×2.5 крил із повним покриттям – але на рамі є кріплення!). З колесами для гірських велосипедів чи без них, GM відчуває себе як м’який шосейний велосипед.

Зручний шосейний велосипед, який також може підніматися на скелі, стрибати зі сходів, з’їжджати з купи бруду та переїжджати менші велосипеди:

Він також добре справляється зі снігом. Геометрія та компоненти шосейного велосипеда забезпечують пристойний розподіл ваги між колесами для кращого контролю на слизькій поверхні. Очевидно, що великі шини хороші і на слизькій дорозі. Більше про це читайте тут.

Висновок про поїздку: Gorilla Monsoon – це мобільний дурник, який також може їздити на довгі дистанції та звичайні шосейні/циклокроси велосипед хоча і в більш споглядальному темпі.

GM – це найкраща нова фішка, на якій я їздив за довгий час. Оскільки він має реальну, практичну цінність, у мене є спокуса залишити його у себе на деякий час, а не просто продати після того, як я напишу свій огляд, як це було з усіма іншими велосипедами в цьому блозі.

Тепер давайте подивимось на збірку

All-City зазвичай забезпечує свої моделі пристойними комплектуючими. За винятком підсідельного штиря та виносної труби, про які я розповім досить скоро, немає необхідності щось змінювати одразу. Я особливо вражений високоякісною прогумованою стрічкою та фірмовими заглушками. Такі деталі додають до 5000 000 MSRP, але показують, що All-City – це преміум-бренд, незважаючи на їхню тупість розмір і паскудним поясненням.

GM не для велосипедистів-початківців, і я б застеріг будь-якого потенційного покупця від замовлення через Інтернет. Ця річ була упакована в коробку по сто штук, і навряд чи будь-яка з встановлених деталей була затягнута з правильним моментом затягування, що я виявив під час першої ж поїздки, коли кривошип з боку приводу відкрутився за п’ять миль від магазину. Мені також довелося вирівняти неприємний задирок на підсідельній трубі і зробити невелику операцію на задній втулці, щоб підшипники котилися плавно. Я не звинувачую всіх-Місто У будь-якому випадку, хороший механік завжди повинен перевіряти роботу заводу-виробника. Я хочу сказати, що спортсмени з гайковим ключем Yahoo повинні тримати свої брудні подряпини подалі від товару. Велосипеди All-City також поставляються з нерозрізаними рульовими трубами, що круто, якщо ви вимогливі до своєї посадки (як і має бути в цій ціновій категорії), хоча це сповільнює процес збірки. З іншого боку, він поставляється з внутрішнім антикорозійним покриттям, що економить багато робочого часу від зачистки рами та обприскування її засобом Frame Saver. Не змушуйте мене починати про запасні керма Cow Chipper. Ой-ой, схоже, що так. Приготуйся до моєї думки: Вони дурні. Широкий винос ускладнює проїзд через автомобілі та вузькі місця, а важелі перемикання передач незручно розкидані. Я відмовився від них на користь нормальних, дешевих Zipp Service Course 70-х років, які забезпечують гарний плавний перехід до гальмівних кожухів.

Примірка велосипеда: Положення верхньої частини тіла

Для велосипеда Щоб добре сидіти, простого знання вашої висоти стояння може бути недостатньо, щоб забезпечити хорошу посадку. Другим важливим показником є ефективна довжина верхньої труби (ETT).

ETT описує горизонтальну відстань між виносною трубою та підсідельною трубою, незалежно від того, чи у вас пряма виносна труба, чи з нахилом. Попросіть продавця або технічного фахівця оцінити положення вашого тіла на велосипеді велосипед правильний ETT допоможе вам налаштувати положення верхньої частини тіла, щоб згодом відрегулювати його за допомогою менших налаштувань.

Оцінка Ваш Положення верхньої частини тіла

Попросіть продавця або технічного спеціаліста оцінити положення вашого тіла на ваш обраний велосипед.

Правильне положення: Прагніть до такого положення, яке забезпечує помірний амортизаційний вигин рук, не змушуючи вас тягнутися занадто далеко, щоб натиснути на гальма. Якщо ви відчуваєте, що на кермі вам зручно грати на клавішах піаніно, ваш руки в правильному положенні.

На шосейних велосипедах ваш тулуб утворює зі стегнами кут 45 градусів, а зі стегнами – кут 90 градусів ваш руки. Якщо у вас напружені підколінні сухожилля або короткі руки, ви можете замінити підсідельний шток, щоб наблизити кермо і зняти навантаження зі спини та плечей.

Для гірських та гібридних велосипедів ці кути не настільки критичні, оскільки положення для їзди часто більш вертикальне та розслаблене. На гірських велосипедах ви проводите більше часу поза сідлом, тому правильне положення педалей не так важливо.

Висота велосипедного сидіння (сідла)

Правильно підібравши висоту та положення сидіння, ви маєте найкращі шанси ефективно та потужно крутити педалі, використовуючи основні м’язи ніг.

Щоб перевірити положення сидіння, попросіть продавця або друга потримати велосипед у вертикальному положенні, поки ви стрибаєте на сідло.

Правильне положення: З ваш нога в нижній частині ходу педалей повинна трохи згинатися, досягаючи приблизно 80-90 відсотків повного розгинання ноги. Це стосується дорожніх, гірських та гібридних велосипедів. (Якщо ви плануєте швидко прогресувати на гірському велосипеді, вам також варто звернути увагу на велосипеди з регульованим по висоті підсідельним штирем). Ці велосипеди дозволяють піднімати або опускати сидіння одним натисканням кнопки, що допомагає миттєво пристосуватися до зміни рельєфу місцевості.)

Регулювання висоти сидіння: Ослабте швидкознімний важіль на підсідельному штирі (або використовуйте гайковий ключ, якщо там є стяжний болт) і підніміть або опустіть штир за потреби. Будьте обережні, щоб не підняти підсідельний штир вище мінімальної позначки вставки, вигравіруваної на його боці. (Якщо вам потрібно змінити висоту сидіння настільки різко, вам може знадобитися інший розмір рами).)

Перед поїздкою затягніть швидкознімний важіль або кріпильний болт. (Будьте обережні, щоб не затягнути стяжний болт). Використовуйте динамометричний ключ, щоб затягнути болт відповідно до специфікації виробника, або попросіть механіка затягнути його правильно. Будьте особливо обережні з карбоновою рамою та/або підсідельним штирем.)

Положення велосипедного сидіння спереду/ззаду

Правильне положення: Коли ваша права нога знаходиться в положенні на 3 години ходу педалей, ваш коліно має бути вирівняне над передньою частиною стопи. Висок, опущений з нижньої частини колінної чашечки, повинен опускатися прямо до кулі стопи і проходити через центр педалі. У цьому положенні гомілка буде трохи нахилена вперед.

Регулювання положення сідла спереду/ззаду: Відрегулюйте положення, послабивши болт кріплення сідла (іноді його називають болтом кріплення сидіння) і посунувши сідло вперед або назад за потреби. Зазвичай це стосується шосейних, гірських та гібридних велосипедів, але пам’ятайте, що це лише відправна точка. Коли ви станете більш досвідченим, ви можете виявити, що вам подобається розташовувати сідло трохи по-іншому.

Тепер перевірте нахил сідла. За рідкісними винятками, сідло повинно бути паралельно землі. Щоб відрегулювати нахил сідла, просто ослабте болт (або болти) кріплення сідла у верхній частині підсідельного штиря (безпосередньо під сідлом) і відрегулюйте за потреби.

(Примітка: Болт кріплення сідла відрізняється від болта кріплення підсідельного штиря).) Затягніть болти сідла перед поїздкою.

Підбір жіночих велосипедів

Жінки часто мають пропорційно вужчі плечі та довші ноги порівняно з тулубом, ніж чоловіки, і велосипеди, призначені для жінок, розроблені з урахуванням цих особливостей. Жіночі велосипеди часто мають вужче кермо та коротшу або компактнішу раму. Деякі жінки вважають, що чоловічі велосипеди добре сидять на них і є зручними, але для деяких з них жіночі велосипеди можуть забезпечити більш точну посадку.

Якщо ви купуєте велосипед для велосипедиста-початківця, легко захотіти, щоб він “виріс”, але особливо важливо купити велосипед, який добре сидить, щоб він міг їздити комфортно і впевнено, поки вчиться.

Висота підніжки: Як і у випадку з дорослими велосипедами, спочатку перевірте висоту підніжки. Незалежно від стилю виносної труби, зверніть увагу на 2-4 сантиметри кліренсу.

Висота сидіння: Більшість дитячих велосипедів сконструйовані таким чином, щоб вони їздили у більш вертикальному положенні. Вони повинні мати можливість зручно сидіти, легко бачити навколо себе і тримати кермо злегка зігнутими в ліктях руками. Ноги повинні бути злегка зігнуті в нижній частині педалей.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top