Регулювання велосипедного сідла. Велосипедне сидіння зсувається вперед або назад

Велосипедне сідло регулювання

Кожен велосипедист хоче мати зручне сідло. Що не так очевидно, так це те, що являє собою зручне сідло.

Щовесни велосипедні магазини продають безліч сідел для велосипедистів, які приходять, бо їх старе сідло стало незручним після того, як вони перестали їздити на велосипеді восени. Проїхалися раз чи два, і виявилося, що воно набагато менш зручне, ніж те, яке ви пам’ятаєте з минулого року. Вони чули про останні модні новинки в області сідел, і вони хочуть собі таке ж!

Вони купують нове сідло, ставлять його на велосипед, роблять кілька поїздок і виявляють, що воно набагато зручніше. Вони розповідають усім друзям про своє чудове нове сідло і про те, що їм теж потрібне таке.

Але чи справді це було нове, високотехнологічне сідло. або просто відвик від їзди на велосипеді за час зимової перерви? У багатьох випадках, якщо у вас є якісне та правильно відрегульоване сідло, достатньо кількох коротких поїздок з поступово зростаючою довжиною, щоб прокласти собі шлях нагору. Якщо вам раніше було комфортно на вашому теперішньому сідлі, не поспішайте змінювати.

Зверніть увагу, що я називаю їх сідлами, а не сидіннями. На це є причина. A сидіння це те, на чому ви сидите, і що призначене для того, щоб витримувати практично всю вашу вагу. У лежачих велосипедів є сидіння, а у звичайних вертикальних велосипедів – сідло. Сідло призначене для перенесення частини, але не всієї вашої ваги. Решта вашої ваги в основному припадає на ноги, а також на руки та кисті.

Велосипедист, який не їздив на велосипеді кілька місяців або більше, спочатку буде сильним, але ноги будуть швидко втомлюватися. Коли ноги втомлюються, велосипедист сильніше тисне на сідло, і саме тоді починаються проблеми. Багато скарг на сідло насправді пов’язані з втомою, спричиненою початком сезону з більш тривалих поїздок, ніж ви були готові.

Якщо ви не їздили на велосипеді кілька місяців або більше, ви можете очікувати болю при проходженні серйозних відстаней.

Якщо ви виходите з місячної або річної перерви, почніть з дуже короткий поїздки, можливо, милю чи дві, не більше. Тільки поступово слід збільшувати відстань поїздки. Це може здатися розчаруванням, але потрібен певний час, щоб знову звикнути до їзди на велосипеді. Будь-хто в пристойній формі може сісти на велосипед і проїхати 15-20 миль, але після цього ви будете розбиті, якщо попередньо не привчите своє тіло до їзди на велосипеді.

Це не означає, що між сідлами немає реальних відмінностей, або що ви повинні їздити на чому завгодно. Насправді, сідла, які постачаються з велосипедами в оригінальній комплектації, часто значно поступаються кращим сідлам, які можна придбати на вторинному ринку.

Жорсткий або м’який?

Коли велосипедист відчуває, що сідло незручне, першим поривом часто є пошук м’якого сідла. Це часто є помилкою. Так само, як найм’якший матрац не обов’язково найзручніший для сну, так і найм’якше сідло не найзручніше для їзди на велосипеді.

Проблема двох горбків

Уявіть, що ви сідаєте на журнальний столик. Ваша вага концентрується на двох горбках ваших сідничних кісток, також відомих як сідничні горби. Це частини вашого тіла, призначені для того, щоб нести вашу вагу сидячи. Більшість випадків дискомфорту, пов’язаного з сідлом, виникають через те, що навантаження припадає на м’які тканини між сідничними кістками.

Уявіть, що ви поклали м’яку подушку на журнальний столик. Тепер, коли ви сідаєте на нього, сідничні кістки стискають подушку, яка прогинається, поки сідничні кістки знову не опиняються майже на поверхні столу. Різниця полягає в тому, що тепер між сідничними кістками тисне середня частина подушки.

Точно так само, як і у випадку з сідло надмірно м’яка, товста набивка може зробити вас менш комфортними, збільшуючи тиск між вашими сідничними кістками.

Багато велосипедистів не знають про це, і багато сідел зроблені так, щоб привабити покупця, який обирає сідло на основі того, наскільки легко великий палець може зануритися в м’яку верхню частину. Цей тип сідла зручний лише для дуже коротких поїздок (хоча недосвідчений велосипедист часто вважає його більш зручним, ніж краще сідло, якщо поїздки не перевищують однієї-двох миль).)

Сідла з надмірною підкладкою також є частою причиною хворобливого натирання внутрішньої частини стегна, коли поїздки стають довшими.

Широке чи вузьке?

Ширина сідла має вирішальне значення для комфорту вершника і повинна відповідати відстані між сідничними кістками вершника. Якщо сідло занадто вузьке, сідничні кістки будуть звисати з боків, а м’які тканини нестимуть навантаження. Якщо сідло занадто вузьке сідло занадто широке, це може спричинити натирання внутрішньої частини стегна, особливо в спекотну погоду.

Багато симптомів невідповідної ширини сідла пов’язані з неправильним регулювання, тому не обов’язково відкидати сідло як таке, що погано сидить, якщо ви не поекспериментували з його положенням.

[Примітка від Джона Аллена.- Сідло здається занадто вузьким, особливо якщо кермо занадто далеко висунуте вперед, або сідло занадто далеко назад, так що ви не сидите на ньому до кінця спини.

Також.- загальноприйнята думка, що жіночі сідничні кістки розташовані далі одна від одної, тому чоловіки повинні їздити на вужчих сідлах, ніж жінки. Загалом це правда, але є великі індивідуальні відмінності та перекриття.

Ви можете знати з інших моїх статей, що, як і Шелдон, я віддаю перевагу шкіряним сідлам. А оскільки я чоловік, то вузькі шкіряні сідла повинні мені підходити, так?? Неправильно. Мій друг Брюс Інгл кілька років тому придбав на блошиному ринку дуже гарне, попередньо пом’якшене сідло Brooks Swift з титановими рейками за вигідною ціною. Я оглядав його, коли Брюс попередив мене, що продає його, бо воно йому завузьке. Я поклав сідло на край столу на блошиному ринку, спираючись на його рейки, носом назовні. Я сидів на сідлі так само, як на велосипеді. Дійсно, це сідло було занадто вузьким, і Брюс врятував мене від марної трати грошей на нього. Продаж сідла приніс би йому гроші, але дружба безцінна. ]

Гель

Поширеним модним словом у виробництві сідел є гель, який часто рекламують як панацею від усіх бід. Матеріал, відомий як гель, – це особливий тип піни з закритими порами, в якій бульбашки повітря знаходяться під тиском, вищим за нормальний. Той факт, що на сідлі великими літерами написано GEL, не має жодного відношення до того, наскільки воно зручне. це в основному ажіотаж.

Велосипед Нахили сидіння вперед або назад

Причини

Якщо ваше велосипедне сідло нахилене під незручним кутом, це не є проблемою самого сідла; це просто означає, що воно не відрегульоване належним чином під ваше тіло. Кут нахилу сідла можна регулювати, щоб пристосувати його до різних райдерів, тому вам просто потрібно набрати той кут, який є найбільш комфортним для вас.

Хоча більшість велосипедистів вважають нейтральне положення найбільш зручним, нахил сідла вперед або назад може допомогти змістити вагу тіла вперед або назад відповідно, і це може усунути певні больові точки.

Відчуваєте біль у попереку під час їзди? Спробуйте трохи нахилити носову частину сідла вниз, щоб зменшити тиск на поперекові хребці. Надмірно болять руки та ноги? Спрямуйте ніс догори, щоб трохи змістити свою вагу назад і зняти частину навантаження з пальців рук і ніг. Експериментуйте з різними кутами нахилу, щоб знайти те, що найкраще працює для вас.

Тепер, якщо сідло нахиляється, коли ви сидите на ньому, цього точно не повинно відбуватися! Це те, що ми хочемо вирішити.

Виправлення

Щоб відрегулювати кут нахилу сідла, ослабте болти, що кріплять сідло до підсідельного штиря. Потім відрегулюйте сідло під потрібним кутом і рівномірно затягніть болти. Перегляньте відео нижче, щоб отримати швидку візуальну інструкцію, як це зробити:

Якщо ваше сідло не стоїть там, де ви хочете, можливо, ослаблені болти кріплення підсідельного штиря. Нанесіть трохи фіксатора різьби на кожен болт і затягніть його. Перевірте, чи не зірвані болти, чи не пошкоджена різьба, і за потреби замініть їх. Це повинно вирішити проблему.

Велосипедне сидіння рухається з боку в бік

Причини

Якщо ваше сідло хитається або обертається з боку в бік, можливо, підсідельний штир ослаблений. Буде легко визначити, чи проблема саме в ній. Зніміть сідло, візьміть його за рейки і спробуйте похитати. Якщо воно рухається (не повинно), це ваша проблема!

Однак це може бути зовсім не проблема з сідлом. Проблема може бути пов’язана з підсідельним штирем. Якщо у вас є підсідельний штир велосипед, невеликий бічний люфт (1-2 мм) є абсолютно нормальним, але якщо він більший, і ви хочете його усунути.

Виправлення

По-перше, сідло рейки не повинні рухатися взагалі. Це потенційно небезпечно і може призвести до того, що сідло розвалиться під час їзди. Якщо рейки рухаються, відремонтувати його неможливо. Ви хочете замінити сідло замість цього.

Якщо рейки сідла міцні, перевірте, чи міцно затягнуті затискачі сидіння. Це виправить проблему, хоча якщо затискачі не затягнуті, сідло буде рухатися в різних напрямках, а не тільки з боку в бік. Тож це може вирішити всі ваші проблеми.

Все ще спостерігається бічний рух? Перевіримо підсідельний штир. Вам обов’язково потрібно перевірити затискач підсідельного штиря, щоб переконатися, що він належним чином затягнутий. Це допоможе виправити стовп, що не падає. Якщо у вас підсідельний шток рухається більше ніж на 1-2 мм, вам потрібно професійно обслужити його, тому що це свідчить про більш серйозні внутрішні проблеми.

Велосипед Сидіння постійно сповзає вниз

Причина

Якщо ваше сідло не тримається на потрібній висоті, проблема не в сідлі, а в підсідельному штирі. Незалежно від того, чи є у вас підсідельний штир чи ні, підсідельний штир не стоїть на місці, і це недобре. Останнє, чого ви хочете, це щоб підсідельний штир опустився, коли ви цього найменше очікуєте!

Виправлення

Основна причина може бути одна, але є кілька речей, які можуть призвести до того, що ваш підсідельний штир опускається під час їзди.

Почнемо з некрапельного стовпа. Перевірте затискач підсідельного штиря, щоб переконатися, що він затягнутий належним чином. Підсідельний штир може здаватися твердим, коли ви перевіряєте його рукою, але тепер додайте на нього всю вагу вашого тіла, і він може бути не таким щільним, як ви думали! Затягніть ослаблений затискний болт або швидкознімний болт із зазначеним моментом затягування, і все готово до роботи.

Якщо у вас є підсідельний штир, є ще два додаткові фактори, які можуть вплинути на ситуацію.

По-перше, почніть з дистанційного важеля, встановленого на кермі. Переконайтеся, що важіль фіксується у вимкненому стані. Якщо важіль не блокується, підсідельний штир може опуститися вниз, коли ви на нього натиснете своєю вагою.

велосипед, сідло, регулювання, сидіння

По-друге, якщо важіль блокується, але підсідельний штир все одно сповзає вниз, можливо, він не має достатнього тиску для вашої ваги. Тиск повітря в підсідельному штоку можна регулювати так само, як і в підвісці. Шосейні та гірські велосипедисти, як правило, легші, тому якщо ви важчий велосипедист (як я, вагою 200 фунтів), підсідельний штир може бути трохи м’яким для вашої ваги.

Ви можете знайти детальні рішення цих та інших проблем з підсідельним штирем в моїй попередній статті “Як полагодити підсідельний штир (коли він тоне, застряг або хитається)”.

Корисні поради щодо регулювання велосипедного сидіння

Як згадувалося раніше, не існує суворих правил, коли справа доходить до велосипед припасування. Незважаючи на це, це не те, що слід відкидати.

  • При вимірюванні висоти сідла, окрім рами, ви повинні поставити щиколотку на педаль.

Таким чином, при використанні методу plumb bob, описаного вище, рекомендується розташовуватися так, ніби ви готові крутити педалі. Також краще, якщо ви зробите це у взутті для більш точного зчитування.

Зверніть увагу, чи збалансований ваш таз, коли ви сидите. В іншому випадку, можливо, вам доведеться опустити сидіння велосипеда; не задовольняйтеся переміщенням його вперед або назад, вважаючи, що кут нахилу сідла повинен замінити правильну поставу.

  • Окрім тазу, зверніть увагу, чи не надто сильно тиснуть на ноги, коліна та стопи під час крутіння педалей.

велосипед сидіння з хорошим кутом нахилу, підібраним на правильній висоті, творить чудеса, особливо для тих, хто їздить на довгі дистанції.

Це допоможе зменшити поширені проблеми зі здоров’ям, пов’язані з неправильною посадкою велосипед фітнес, наприклад, біль у коліні, спині, стегнах, ногах, руці, зап’ясті, щиколотці чи навіть шиї; оніміння, болючість та звичайний тиск.

Висновок

Знання того, як відрегулювати велосипедне сидіння, робить вас кращим велосипедистом, але не завдяки формулам і правилам. Це означає, що ви добре знаєте своє тіло і вмієте підлаштовуватися під свої велосипедні потреби.

Налаштування велосипед сидіння є обов’язковим для всіх типів велосипедистів. Правильна висота та розташування є найбільш важливими для велосипедистів, які беруть участь у змаганнях.

Велосипедистам, які щодня їздять на роботу, і тим, хто їздить на вихідні, не варто ігнорувати цей аспект, оскільки правильна висота сідла зменшує дискомфорт і робить їзду приємною.

Також це може бути корисним для тих, хто має травми спини, ніг або коліна, але все ще хоче відчути гострі відчуття від їзди на велосипеді. Велосипед – це теж дім, тому їзда на ньому має бути безпроблемною.

Моє сідло занадто далеко назад

Положення сідла спереду/ззаду, яке також називають нахилом сідла, визначає положення колін і стегон по відношенню до з’єднання стопи з педалями. Переміщення сідла вперед або назад змінює діапазон руху стегон, колін та щиколоток, що змінює хід педалей.

Ідеальна посадка сідла забезпечує рівномірне навантаження на квадрицепси та підколінні сухожилля, що робить вас більш ефективними та зменшує травми, оскільки жодна група не перевантажується.

Вимірювання нахилу сідла Визначення

  • Посадка сідла вимірюється в міліметрах і є горизонтальною відстанню від переднього краю сідла до нижнього кронштейна (див. рисунок-1 або зображення вище)

Сідло Передній/задній винос керма

  • Використання положення перед/зад для зміни відстані між сидінням і кермом (вильоту) є неправильним. Щоб відрегулювати “винос”, слід використовувати винос іншої довжини або, можливо, навіть більшу чи меншу раму.

Ознаки того, що ваше сідло занадто далеко назад

Сідло, яке надмірно відхилене назад, змінює кут нахилу стегна, що згодом створює більше навантаження на підколінні сухожилля та м’язи сідниць під час крутіння педалей.

Нижче наведено список можливих ознак того, що ваше сідло занадто далеко назад:

  • Біль у задній частині обох колін (біль в одному коліні є ознакою того, що ваше сідло занадто високо)
  • Німіють ноги (від натискання на педалі)
  • Біль у верхній частині підколінного суглоба в обох ногах
  • Квадрицепси відчувають, що вони працюють на підйомах лише тоді, коли ви сидите на велосипеді більше вперед сидіння
  • Надмірний виліт
  • Кермо здається далеким від вас, і вам дійсно доводиться тягнутися до нього
  • Біль від перенапруження, особливо в лопатці
  • Більша частина ваги буде припадати на спинку сидіння велосипед що робить проходження поворотів на високій швидкості складним і небезпечним

Однак, кожна людина має унікальне тіло, тому цілком можливо, що ви не відчуєте жодного з цих симптомів, оскільки це загальні правила.

Пошук оптимального відступу сідла: Kops COG

На відміну від сідло висоти, яка має сотні досліджень і кілька “формул”, підсідельна дуга недостатньо вивчена і не має магічної техніки вимірювання.

Існує дві точки зору на те, як визначити відправну точку для переднього/заднього положення сідла:

велосипед, сідло, регулювання, сидіння

Прихильники методу центру ваги скажуть, що метод KOPS застарів і не має достовірних наукових даних на його підтримку. Однак метод COG має ще менше підтверджених даних і існує з 1980-х років, тому він не такий сучасний, як стверджують багато його прихильників.

У будь-якому випадку, обидва ці методи дадуть вам відправну точку для експериментів і допоможуть знайти ідеальний діапазон висоти сідла.

Коліно над педалями (KOPS)

Метод KOPS або Knee Over Pedal Spindle (коліно над педалями) робить саме те, що випливає з назви. Положення сідла спереду/ззаду встановлюється шляхом розміщення коліна безпосередньо над педальним шпинделем з шатуном у положенні “3 години”.

Це дозволить розташувати стегно і колінний суглоб над трансмісією велосипеда і дозволить вам натискати прямо на педаль під час фази сили натискання на педаль.

Це положення вважається нейтральним і використовується як відправна точка. Звідси можна внести невеликі корективи в будь-якому напрямку, залежно від вашого стилю їзди та відчуття.

Якщо ви використовуєте KOPS, мені подобається ідея просто використовувати пряму планку, розмістивши її перед колінною чашечкою і переконавшись, що вона знаходиться перед шпинделем педалей. Використовуючи цей метод, KOPS допоміг багатьом велосипедистам зайняти безпечне положення для падіння.

Метод тестування балансу

Метод визначення центру ваги (ЦВ) або балансу був розроблений наприкінці 1980-х років, але увійшов у моду нещодавно. Цей тест передбачає, що велосипедист знаходиться в положенні трохи попереду точки рівноваги.

Як визначити положення сідла спереду/ззаду за допомогою методу COG:

  • Спочатку встановіть оптимальну висоту сідла
  • Крутіть педалі з темпом, з яким ви зазвичай їдете в падіннях
  • Після того, як ви встигли розім’ятися і ввійти в ритм. спробуйте повернути руки назад до стегон
  • Як тільки ви зможете утримувати ту саму позицію, тримаючи руки за стегнами, з мінімальними змінами в позі або каденції, ви встановите положення сідла спереду/ззаду.
  • Якщо ви можете балансувати, не перекидаючись і не зміщуючи свою вагу, то ви знаходитесь в оптимальному положенні

наука про вплив відхилення сідла назад

Найвідомішими експертами з питань впливу зміщення сідла є група дослідників з Франції. Ця дослідницька група на чолі з доктором філософії Матьє Менаром (Mathieu Ménard) у 2015 році зазначила, що його команда:

“Загалом, режими “вперед” і “назад” мало впливають на нормальну силу в суглобах, але під час верхньої фази переходу (300-90°) сили зсуву в режимі “вперед” стають особливо високими, більш ніж удвічі більшими, ніж в режимі “назад. (виділено жирним шрифтом)

У статті 2020 року професор Менар та його команда поміняли місцями те, про що повідомлялося ще у 2018 році:

Наші результати показують, що переміщення сідла вперед не було пов’язане зі збільшенням сили колінно-стегнового суглоба. Навпаки, середня та пікова сила стискання гомілково-стегнового суглоба на 14 та 15% вищі у положенні “назад”, ніж у положенні “вперед”, відповідно. (виділено жирним шрифтом)

велосипед, сідло, регулювання, сидіння

В основному, якщо ваше сідло занадто далеко вперед або занадто далеко назад, проблеми проявляться. У вас немає одного конкретного налаштування, а є діапазон. Поки ви залишаєтеся в межах цього діапазону, ви оптимізуєте продуктивність і зменшуєте ймовірність травм.

Заключна думка

Якщо ви вважаєте, що ваше сідло занадто далеко назад або якщо ви відчуваєте будь-яку з ознак, то прийшов час внести корективи у вашу сідло невдача. Однак, можливо, що ваше положення сідла спереду/ззаду намагається компенсувати інші неправильні налаштування, наприклад, винос керма.

Джессі є директором Pedal Chile і живе в Ла-Патагонії. Джессі має ступінь магістра наук у галузі здоров’я та людської працездатності та ступінь бакалавра наук у галузі кінезіології. Хобі: Гірський велосипед, поїздки на роботу на велосипеді, читання, сноубординг, дослідження та дегустація смачного крафтового пива.

статті від Pedal Chile

Посилання на джерела для “Моє сідло занадто далеко назад?”

  • Біні, Родріго Ріко та ін. “Вплив руху вперед або назад на сідлі на навантаження на колінний суглоб під час їзди на велосипеді.” Фізична терапія у спорті, том. 14, no. 1, лютий. 2013, стор. 23-27.
  • Берт, Філ. Велосипед Підгонка: оптимізуйте положення велосипеда для високої продуктивності та уникнення травм. Лондон, Блумсбері, 2014.
  • Кем Ніколлс. “Ваше сідло занадто далеко вперед чи назад? (ЯК встановити сідло спереду назад).” YouTube, 6 жовтня. 2020, www.YouTube.com/watch?v=ZX3fKolI25Q.
  • Domalain, M., Менар, М., Decatoire, A., Lacouture, P. (2016). Підгонка велосипеда: пошук оптимуму між продуктивністю та запобіганням травмам від надмірного використання? Вплив передньо-заднього положення сідла на навантаження на колінний суглоб. Журнал науки та велоспорту, 5(2).
  • Евенс, Тім Данофф, Джером. (2019). Вплив тренувань з вирівнювання сідла та педалювання на велосипедиста-змагальника з болем у передній частині колінного суглоба. Онлайн-журнал про здоров’я та суміжні науки. 17.
  • Hayot, C., та ін. “Стратегії м’язової сили по відношенню до Сідло Управління невдачами у велоспорті.” Комп’ютерні методи в біомеханіці та біомедичній інженерії, том. 16, немає. sup1, липень 2013, с. 106-108.
  • Менар, Матьє та ін. “Вплив нахилу сідла на навантаження на колінний суглоб під час їзди на велосипеді.” Спортивна біомеханіка, 19 червня 2018 р., стор. 1-13.
  • Ménard, Mathieu et al. “ВПЛИВ НАХИЛУ СІДЛА ВЕЛОСИПЕДИСТА НА СИЛИ В КОЛІННОМУ СУГЛОБІ.” (2015).
  • Менар М, Домален М, Декатуар А, Лакутюр П. Вплив нахилу сідла на навантаження на колінний суглоб під час їзди на велосипеді. Спортивний біомех. 2020 Apr;19(2):245-257.
  • stevehoggbikefitting. “СИДІННЯ SET BACK: для дорожніх велосипедів.” Команда Steve Hogg Bike Fitting Team, 14 травня 2011 року, www.stevehoggbikefitting.com/bikefit/2011/05/сидіння-set-back-for-road-bikes/.
  • Петерсен, Грант та Ретсу Такахаші. Просто їдь: радикально практичний посібник з їзди на велосипеді. Нью-Йорк, Workman Pub, 2012.
  • Водсворт, Девід Д. С. та Патрік Вайнраух. “РОЛЬ BIKE ПІДХОДИТЬ для велосипедів з болем у тазостегновому суглобі. КЛІНІЧНИЙ КОМЕНТАР.” Міжнародний журнал спортивної фізичної терапії vol. 14,3 (2019): 468-486. doi:10.26603/ijspt20190468

Визначення нейтрального нахилу сідла

Використовуйте рівень, щоб встановити нове сідло в нейтральному положенні нахилу. Це кут, під яким інженери PRO спроектували сідло, що забезпечує найкращу підтримку та комфорт, а також усуває небажані точки тиску для більшості велосипедистів.

Сідла PRO Falcon, Griffon та Volture мають нейтральне положення нахилу 0 градусів, а сідла PRO Turnix та Stealth – 0 градусів.Нейтральне положення 1 градус (злегка нахилене вперед). Цифровий вимірювач може допомогти точно визначити цю цифру.

Використовуйте рівень з будівельного магазину та плоский шматок матеріалу (обрізки фанери, обробну дошку або довгий рівень), щоб визначити кут нахилу. Пам’ятайте про фото, зроблене на початку налаштування? Зверніться до цього, якщо ви замінюєте таке саме сідло або сідло з таким самим кутом нейтрального нахилу.

Встановіть своє нове сідло

Тепер, коли ви готові поміняти сідло, зніміть старе зі свого сидіння встановіть і змонтуйте нове сідло. Акуратно затягніть нове сідло, щоб запобігти хитанню або ковзанню під час точного налаштування. Перевірте висоту сідла та відрегулюйте його відповідно до попередньої висоти сідла (центр шатуна до центру сідла). Пам’ятайте, що кожне сідло може відрізнятися за висотою через різні профілі основи, конструкцію, форму рейки та набивання зверху. Отже, можливо, вам доведеться відрегулювати свій сидіння підніміть або опустіть підсідельний штир із встановленим новим сідлом.

Після того, як ви встановили висоту сідла, злегка послабте болти кріплення сідла і перемістіть сідло вперед або назад, щоб точно налаштувати правильний винос (від центру сідла до центру керма). Потім затягніть все до потрібного моменту затягування, щоб забезпечити міцне з’єднання, не пошкодивши при цьому підсідельний штир сідло рейки. На підсідельних штирях і сідлах PRO це, як правило, близько 13 Нм.

Перевірте свої виміри, включаючи кут нахилу сідла, висоту сідла та винос, щоб переконатися, що все вирівняно так, як ви хочете. Тепер час їхати.

Тестова поїздка

Почніть з короткої прогулянки, наприклад, проїхавшись по околицях або неспішної поїздки на каву, щоб переконатися, що сідло знаходиться там, де йому потрібно бути. Уникайте тестування нового обладнання позицій у важливі дні поїздок, перегонів або великих пригодницьких поїздок.

Під час тест-драйву обов’язково використовуйте замшу та вашу звичайну пару взуття, оскільки зміна висоти підошви та замшевих накладок, навіть якщо вони невеликі, можуть суттєво вплинути на відчуття та зручність під час їзди. Візьміть з собою мультитул, щоб за потреби зробити мікрорегулювання або підтягнути все, що ви могли пропустити в хвилюванні від набору номера в цьому блискучому новому сідлі.

На всі сідла PRO надається 30-денна гарантія, тому не бійтеся зробити кілька поїздок, щоб пристосуватися до нового сідла сідло.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top