Занадто вузьке велосипедне сідло. Виміряйте свої сидячі кістки

Як вибрати велосипедне сидіння або сідло

Коли справа доходить до комфорту на велосипеді, немає нічого важливішого за ваше сідло. Звісно, зручні руків’я – це добре, і правильні педалі мають велике значення, але ніщо не має такого глибокого і тривалого впливу на ваш комфорт і задоволення від поїздки, як вибір найкращого велосипедного сидіння. Хороше велосипедне сідло – це те, яке ви не помічаєте. Погане – це буквально скалка в дупі.

Проблема полягає в тому, що на відміну від інших компонентів, які легко порівняти і вибрати, сідла дуже індивідуальні. Те, що найкраще підходить для друга, може бути неприйнятним для вас. Існує багато факторів, які вступають у гру, коли ви намагаєтеся вибрати зручне велосипедне сідло, від ширини, форми, довжини, кількості набивки, гнучкості та вирізів. Це може ускладнити визначення того, чи підійде вам сідло, не сидячи на ньому, але з такою великою кількістю варіантів на ринку, важливо знати, які приблизні характеристики ви шукаєте, перш ніж йти в магазин велосипедів і пробувати сидіти на 80 різних сідлах. Тому ми склали цей посібник, щоб допомогти вам вузький і з’ясувати, на які конкретні характеристики та розміри слід звертати увагу при виборі велосипедного сидіння.

Як Виміряйте Ширина вашої сидячої кістки

Найпростіше кількісно визначити при покупці сідла – це ширина вашої сідничної кістки. Це відстань між двома виступами вашого тазу, які контактують з сідлом. У хорошому веломагазині є спеціальні інструменти для вимірювання цієї ширини, але якщо ви не хочете йти в магазин, ви можете зробити це вдома. Велосипедні сидіння та сідла бувають різних розмірів та форм, пристосованих до різних велосипедистів. ширина кістки сидіння часто використовується для розмежування між розмірами.

Щоб мірка ширину вашої сідничної кістки вдома, покладіть шматок фольги на килимове покриття сходів або іншу м’яку поверхню і сядьте на нього, нахилившись вперед, щоб наблизитися до вашого положення під час їзди на велосипеді. Зійдіть і виміряти відстань між центрами двох найбільших вм’ятин у фользі. Це число в міліметрах і є шириною вашої сідничної кістки.

Щоб вибрати велосипедне сідло на основі ширини вашої сідничної кістки, додайте 20 мм до ваших вимірів. Оскільки більшість сідел заокруглюються до краю або вигинаються з боку в бік, корисна площа поверхні трохи менша, і вони сконструйовані так, щоб ваші сідничні кістки лежали всередині від краю сідла.

Інший спосіб приблизно визначити ширину вашої сідничної кістки – виміряти ширину зап’ястя. WTB виявила, що для більшості чоловіків ширина найвужчої частини зап’ястя, безпосередньо перед долонею, а для жінок – найширшої частини, де виступають кістки зап’ястя, приблизно еквівалентна ширині сідничних кісток. Тож ви можете просто зробити це вимірювання за допомогою лінійки, щоб отримати приблизний результат.

велосипед, сідло, вузький, міряти

Незалежно від того, як ви вимірюєте ширину своєї сідничної кістки, пам’ятайте, що це лише відправна точка. Це допоможе вам приблизно зрозуміти, яку форму сідла вам слід спробувати, але багато людей в кінцевому підсумку вибирають сідла, які трохи відрізняються від цього міра ширина, оскільки такі фактори, як м’язова маса, також вступають у гру.

Форми велосипедного сідла або сидіння

Після того, як ви визначили ширину вашої сідничної кістки, час подумати про те, як ви будете їздити на цьому сідлі. Ваш стиль їзди впливає на те, яка форма та довжина сідла буде найкращою.

Сідла вигинаються у двох напрямках – спереду назад і збоку в бік, і існує безліч різних комбінацій вигинів на вибір. Крива спереду назад називається “хвилею сідла.”

Як правило, сідла, які більш плоскі спереду і ззаду, з меншою “хвилею”, найкраще підходять для райдерів, які переважно їздять у вертикальному положенні, але люблять ковзати на сідлі з декількох зручних положень. Отже, якщо більшу частину часу ви проводите, піднімаючись сидячи, або ви катаєтесь на дроп-барі і любите ковзати вперед на дропах, а назад – на витяжках, менш хвилясте сідло буде зручнішим для вас.

хвилеподібні сідла призначені для людей з більш нахиленою вперед стійкою (наприклад, тріатлоністів) та людей з більш вертикальним положенням тіла, які не мають можливості сидіти з піднятими стегнами на більш пласкому сідлі. хвилеподібні сідла мають менше зручних положень для їзди, але якщо ви зазвичай залишаєтеся в одному положенні на сідлі, вам буде добре.

Другий напрямок кривизни – з боку в бік. Як правило, плоскі сідла більш зручні, якщо ширина сідла не збігається з шириною ваших сідничних кісток, то плоске сідло дасть вам більше простору для маневрів, щоб вам було комфортно на ньому сидіти. Але більш вигнуте сідло, яке добре вам підходить, буде тримати вас в центрі велосипеда і дасть вам трохи більше контролю.

Нарешті, форма сідла. Якщо дивитися на сідло зверху, більшість сідел мають форму “Т” або “груші”. “Т-подібні сідла мають вузький ніс, а потім різко розширюються ззаду. “Грушеві” сідла плавно перетікають від вузькі до широкого.

Грушоподібне сідло дає вам більше простору для комфортної зміни положення, але якщо у вас іноді виникають проблеми з натиранням стегна на сідлі, Т-подібне сідло допоможе вам уникнути цього.

Нарешті, кілька брендів зараз випускають коротші, кирпаті “силові сідла.” Вони призначені для того, щоб забезпечити вам широкий діапазон положень для їзди, без натирання носа сідла або заважання під час руху.

Особливості велосипедного сідла

Окрім цих основних параметрів розміру та форми, бренди люблять рекламувати спеціальні функції. Деякі з них, наприклад, гелеві накладки, можуть дещо покращити комфорт для деяких людей, інші – просто для зменшення ваги. Ось список плюсів і мінусів деяких поширених функцій.

Комфорт велосипедного сідла або накладки на сидіння

Часто люди плутають рівень набивки сідла з його комфортом. Це насправді неточно. Звичайно, набивка відіграє певну роль, але форма набагато важливіша. гарне прилягання велосипед сідло буде зручнішим, ніж м’яке велосипедне сидіння. Якщо ви їздите на м’якому велосипед шорти, пам’ятайте, що вони забезпечують більшу частину подушки проти вашого сідла, ви, ймовірно, можете обійтися менш м’яким сідлом. Занадто велика кількість набивки призведе до натирання і дискомфорту під час довгих поїздок.

Якщо ви не їздите в м’яких шортах, вам потрібно переконатися, що ваше сідло сидить ідеально. Навіть якщо ви катаєтесь на хардтейлі або жорсткому велосипеді, варто пошукати щось з додатковою підкладкою.

Що роблять вирізи на велосипедному сідлі?

Багато велосипедних сідел мають якийсь виріз посередині. Вони призначені для покращення кровообігу. Під час тривалих поїздок тиск на промежину може призвести до порушення кровообігу в життєво важливих частинах вашого тіла. Однак не всі люди отримують користь від вирізів. Якщо ви можете комфортно сидіти на жорсткому сидінні або лавці без м’якої підкладки більше п’яти хвилин без дискомфорту, вам, ймовірно, буде добре без каналу. Однак, якщо ви відчуваєте біль або оніміння, сідло з певним вирізом – хороша ідея. Якщо ви можете обійтися без вирізу, зробіть це, сідла без вирізів, як правило, зручніші під час довгих поїздок, якщо у вас немає проблем з кровообігом.

Амортизаційні бампери або “інженерна гнучкість”

Деякі бренди вбудовують у свої сідла гумові бампери або гнучкі зони. Якщо ви їдете на жорсткому або хардтейлі по пересіченій місцевості (особливо по розмитих дорогах), певна гнучкість або амортизація в сідлі може мати величезне значення. Однак для гірських велосипедистів вони можуть зробити сідло відчуття занадто гнучкого та розпливчастого сідла.

Нековзні велосипедні сідла

Деякі сідла мають вбудовані в чохли частини для зчеплення з поверхнею. Це може допомогти вам залишатися на сідлі у вологих умовах або на пересіченій місцевості. Однак, якщо ви любите багато рухатися на сідлі під час їзди, вони можуть зробити це важким або незручним. Якщо вам подобається фіксуватися в одному положенні, шукайте сідло з гумовими ручками або з матеріалів з високим зчепленням. В іншому випадку, якщо сідло виявиться занадто слизьким, дуже легко додати трохи стрічки для зчеплення з дорогою, якщо ви виявите, що воно занадто слизьке.

Велосипедні сидіння з гелевою підкладкою

Деякі бренди люблять рекламувати свої “гелеві комфортні прокладки.” Для більшості серйозних райдерів, які їздять довше, ніж півгодини, загальна форма сідла та його посадка набагато важливіші, ніж гелева набивка. Тож не купуйтеся на маркетингові розмови. Якщо сідло має правильну форму для вашої дупи, воно буде більш зручним, незалежно від того, з чого зроблена його оббивка.

Матеріали для підсідельного шлейфу велосипеда

Рейки сідла зазвичай виготовляються зі сталі, алюмінію, титану або карбону. Багато брендів продають одне і те ж сідло з різними матеріалами рейки. Що стосується матеріалу рейки, то чим більше ви платите, тим легшим буде ваше сідло. Немає нічого поганого в алюмінієвих рейках на сідлі, але якщо ви хочете придбати якомога легший велосипед, то можна розщедритися і на титанові або карбонові.

Наша добірка найкращих велосипедних сідел

Ви можете довіряти Cycling Weekly.

Наша команда експертів проїхала багато кілометрів, тестуючи велосипедні технології, і завжди поділиться чесними, неупередженими порадами, щоб допомогти вам у виборі. Дізнайтеся більше про те, як ми тестуємо.

Причини, чому варто уникати

Адаптивне сідло Fizik Antares Versus Evo R3 оснащене 3D-друкованою підкладкою італійського бренду, яка створює характерний вигляд сот. Це високотехнологічний виробничий процес, який дозволяє створити те, що Fizik називає “зональною амортизацією”, яка в одних місцях жорсткіша, а в інших м’якша, що дозволяє їй адаптуватися до тіла велосипедиста.

Воно також має канал для скидання тиску по всій довжині, нейлонову оболонку, армовану вуглецевим волокном, що додає гнучкості, та порожнисті рейки 7×7 з кіаму. В результаті сідло важить 217 грамів у версії шириною 139 мм, яку ми протестували.

Під час огляду ми виявили, що сідло зручне, і зональна амортизація та рельєфний канал працюють так, як ви сподіваєтесь. Незважаючи на зовнішній вигляд, отвори в підкладці дозволяють досить легко очистити сідло від бруду за допомогою швидкого розпилення води.

Насправді єдиним недоліком адаптивного сідла Antares є ціна, яка перевищує 250 фунтів стерлінгів, якщо тільки вам не пощастить знайти його зі знижкою.

Причини, яких слід уникати

Romin Evo – довгоносий сідло, підходить для велосипедистів, які люблять пересуватися на велосипеді, сидячи на носі під час зусиль і переносячи свою вагу назад на підйомах.

Наш тестувальник цього сідла віддає перевагу сідлу з достатнім вирізом, і виявив, що воно виконує свою роботу, незважаючи на те, що є відносно вузький.

Specialized використовує “рівень 2”, і після чотирьох годин їзди ми виявили, що цього достатньо. Верх виготовлений з водостійкого матеріалу Micromatrix, який є еластичним, а також досить естетично приємним.

Сідло поставляється в трьох варіантах ширини (143 мм, 155 мм і 168 мм). ми тестували останню), що має забезпечити широкий вибір для більшості тіл.

Спочатку це сідло позиціонувалося як чоловіче, але ми отримали багато відгуків від чоловіків та жінок, які тестували його. що свідчить про його широку привабливість.

Причини, щоб уникнути

Складається з тисяч надрукованих на 3D-принтері стійок та вузлів, які допомагають розподілити тиск, улюблена модель Romin Evo з довгим носом від Specialized тепер доступна з фірмовою технологією Mirror. Результат – надзвичайно комфортне сідло, в якому ви не відчуваєте, що ви “сидите зверху”, ви майже відчуваєте, що ви “сидите в ньому”.

Наш тестувальник виявив, що це сприяє більш тісному зв’язку з велосипедом, а потужне сидяче зусилля відчувається дуже спокійно. У той же час, вібрації дороги трохи більше поглинаються і не передаються на спину. Сідло також дуже легке, як для такого зручного, – 192 г (виміряно) у 143-міліметровому варіанті.

Довжина конструкції Romin добре підходить для гонщиків, орієнтованих на продуктивність, які хочуть переміщати свою вагу так, як того вимагають зусилля. Хоча це дороге сідло, його ціна приблизно на тому ж рівні, що і у конкурентів, які використовують аналогічну технологію 3D-друку, але це все одно значна різниця з аналогічними за вагою сідлами, такими як S-Works Romin Evo (без дзеркала).

Все зводиться до того, що ви цінуєте. Якщо ви хочете найзручніше сідло, на якому ви коли-небудь сиділи (і ви знаєте, що форма Romin Evo підходить для вашого стилю їзди, а також для вас і ваших сідничних кісток), тоді це варте інвестицій. Зрештою, сідло – це сполучна ланка між нами та велосипедом, на яку ми витрачаємо більшу частину свого часу та переносимо найбільшу вагу.

Причини, щоб уникнути

Останнє сідло від Fizik включає в себе новий інноваційний процес конструювання та має на меті створити індивідуальне відчуття прилягання до тіла. Він робить це у партнерстві з третьою стороною Carbon. виробник високотехнологічних матеріалів, який спеціалізується на Digital Light Synthesis, передовій технології 3D-друку.

Є два бренди, які працювали з Carbon над створенням сідел за допомогою 3D-друку: Fizik та Specialized. Обидва бренди почали з однієї платформи сідла з використанням цієї технології, а потім перейшли до виробництва більшої кількості сідел у цьому стилі. що означає, що вони вірять у технологію. Однак це коштує недешево.

Під час тестування ми були вражені чудовою підтримкою, яку забезпечує цей матеріал, що виглядає як кальмар. Без сумніву, це сідло дозволило нашому тестеру їздити з повним комфортом. Він виявив, що матеріал запропонував трохи більше бічної віддачі, що допомогло ізолювати тіло від дорожніх вібрацій. Форма сідла підійшла нашому тестеру, який добре впорався з каналом для скидання тиску.

Найкраще сідло для гравійних велосипедів

Причини, яких слід уникати

Враховуючи, що Selle Italia має близько 16 версій сідла Flite, не дивно, що тепер до асортименту додалась версія для гравію. Спочатку легко сприйняти Flite Gravel як просто маркетинговий хід. Однак, витративши трохи часу, ви зрозумієте, що це комбінація різних функцій, які найкраще підходять для довших поїздок по бездоріжжю з дроп-баром, своєрідне злиття версій Flite для витривалості та MTB (останню ми тестували.

Канал Superflow зменшує тиск на промежину під час падінь, що особливо важливо на підйомах, де багато балаканини. Додаткова амортизація забезпечується поєднанням гелевих вставок та титанових рейок. Покривний матеріал – Fibra-Tek, який забезпечує підвищену стійкість до грубого стирання.

Ми були дійсно вражені комфортом Flite, форма Superflow та вибір ширини означали, що вага переноситься через кістки сидіння, де вона і повинна бути. Коротша довжина (250 мм, стандартна для всіх Flites) дозволяє добре пересуватися по велосипеду, хоча це означає, що ваша вага не буде так далеко вперед, якщо ви захочете сидіти на носі сідла на крутих підйомах.

Причини, чому варто уникати

Хоча ви можете використовувати дорожнє сідло для їзди по бездоріжжю, і багато гравійних велосипедів поставляються з дорожньою моделлю, є переваги у спеціального гравійного сідла сідло дизайн.

Сідло Ergon SR Allroad включає шар піни з високим рівнем відскоку між верхнім ортопедичним шаром піни та основою сідла, призначений для покращення поглинання ударів. Ergon пропонує дві ширини та версії з легшими рейками та основою, ніж лінійка Core, яка має досить велику вагу – 288 г.

Хоча це сідло позиціонується як гравійне, ми їздили на ньому на шосейному велосипеді, де ефект додаткового шару набивки було легше ізолювати, ніж на більш товстому і втомленому велосипеді.

Недоліком сідла Ergon, принаймні для жінок, є те, що воно випускається лише в чоловічій посадці.

Посібник покупця найкращих велосипедних сідел

Що спричиняє дискомфорт у сідлі?

Дискомфорт в сідлі варіюється від вершника до вершника, але серед чоловіків-вершників це часто є результатом занадто вузького сідла вузький.

У всіх нас є “сідничні кістки” різної ширини. Сідничні бугри – це частини вашого тіла, призначені для того, щоб нести вашу вагу в сидячому положенні. Більшість випадків дискомфорту, пов’язаного з сідлом, виникають через те, що навантаження припадає на м’які тканини між кістками сидіння, а не на самі кістки.

Також майте на увазі, що сприйнята ширина вашої задньої частини має мало спільного з фактичною структурою кісток. Хороші веломагазини та деякі бренди пропонують програми тест-драйву, щоб ви могли спробувати перед покупкою.

Чи зручніше сідло з м’якою підкладкою?

Поширеною помилкою є думка, що чим більше набивки, тим зручніше сідло. Якби це було так, люди, які проводять найбільше часу на велосипеді.Гонщики Тур де Франс. використовували б справжнісінькі ліниві сідла.

Реальність така, що набивка деформується і створює більше контакту, тому під час довгих поїздок вона може бути менш зручною. Товста, м’яка підкладка може спочатку здатися гарною ідеєю для зменшення дискомфорту в сідлі, але часто м’яке сідло просто стискається під сідничними кістками і виштовхується посередині, переносячи тиск з ваших сідничних кісток на м’які тканини між ними.

Чи може сідло бути занадто жорстким?? Деякі гонщики (чоловіки та жінки) їздять на голих карбонових сідлах і чудово себе почувають. Це не для всіх, але це підкреслює, що набагато важливіше, ніж набивка, є форма.

велосипед, сідло, вузьке, міряти

Для максимального комфорту вам слід прагнути придбати сідло, яке має правильну форму, що відповідає вашому стилю їзди та типу сідничних кісток.

Яка найкраща форма для велосипедного сідла?

Форма – найважливіший аспект комфорту сідла. Сідла бувають найрізноманітніших форм, розроблених для підтримки різних вершників та різних стилів їзди.

Більш вузькі, плоскі сідла, такі як Fizik Arione, як правило, підходять для більш агресивних велосипедистів з більш низькою посадкою. Спеціалізований Romin – ще один приклад.

Трохи ширше сідло з вигнутим профілем, наприклад, Fabric Scoop, часто обирають ті, хто сидить більш вертикально. Fizik Aliante та Specialized Toupé також є прикладами сідел, призначених для більш вертикального положення.

Як виміряти ширину сідничних кісток?

У багатьох велосипедних магазинах є те, що ми любимо називати “бам-ометрами” (ми це щойно вигадали). Це пристрої, на яких можна сидіти, і які мають піну з ефектом пам’яті. Ваші сідничні кістки залишають відбиток у пінопласті, ширину якого можна виміряти.

Загальне емпіричне правило полягає в тому, що ширина сідла повинна дорівнювати ширині сідничної кістки на 2 см. І Specialized, і Bontrager виробляють подібні пристрої для виміряти для підсідельних кісток, які часто можна спробувати у місцевому веломагазині.

Крім того, якщо у вас немає доступу до бам-метра, ви завжди можете імпровізувати з пластиліном та аркушем паперу або шматком картону. Важливо пам’ятати, що більша сідниця не обов’язково означає, що у вас більші/ширші сідничні кістки.

Чому деякі велосипедні сідла мають вирізи та рельєфні канали?

Отже, ви виміряли свої сідничні кістки, ви задоволені, що сідло досить плоске і набивка хороша, але ви все одно відчуваєте дискомфорт. Рішення? Вам може знадобитися виріз.

Вирізи та рельєфні канали бувають різних форм і розмірів, і найкращий спосіб зрозуміти, чи буде вам це корисно – спробувати одне з них. Вирізи та канали можуть зменшити навантаження на м’які тканини в делікатних зонах. Якщо ви постійно відчуваєте дискомфорт, це сідло може бути для вас.

Чи погано мати виріз, якщо він не потрібен? Багато людей, яким не потрібен виріз, комфортно їздять на сідлах з вирізами без проблем. Однак деякі люди вважають, що вирізи можуть збільшувати тиск по краях або перетискати ніжну шкіру.

З чого зроблені найкращі велосипедні підсідельні рейки?

Рейки сідла створюють раму під сидінням, яка вставляється в затискач у верхній частині підсідельного штиря. Більшість сучасних велосипедів відповідають одному стандарту, тому будь-яке сідло з хорошою репутацією підійде до будь-якого велосипеда з хорошою репутацією.

Рейки – одна з основних областей, які впливають на ціну сідла. Сідла початкового рівня мають сталеві рейки, і чим далі вгору по ціновій лінійці, тим більше ви зустрічаєте марганцю, титану та карбону. У міру використання матеріалів вони стають легшими і дорожчими.

Карбонові рейки – найдорожчі та найлегші. Карбон і титан також трохи більш поблажливі, ніж сталь, що забезпечує більший комфорт.

Важливо пам’ятати, що базова модель зі сталевими рейками часто має таку ж форму, як і топова версія з карбоновими рейками.

Чим сідло для трейлового велосипеда відрізняється від сідла для шосейного велосипеда?

Їзда в позі тайм-тріалу вимагає, щоб більшість велосипедистів були “на заклепці. Це може означати, що у велосипедиста таз повернутий вперед, а сідничні кістки, як правило, підняті вгору, поза поверхнею сідла.

У цьому положенні вперед лобкова кістка та інші м’які тканини стають несучими. Тріатлоністи та гонщики на час віддають перевагу спеціальним сідлам зі зрізаним носом, таким як Fizik Tritone, або сідлам з подвійним носом, як у серії ISM.

Що викликає біль у сідлі?

Основна причина болю в сідлі – занадто сильний тиск у неправильних місцях. Ваше положення під час їзди є важливим фактором у цьому питанні.

Сідло повинно збалансовано підтримувати ваші сідничні кістки. Якщо ваше сідло занадто широке, у вас з’являться натирання. Якщо ваше сідло занадто вузький, на ваші сідничні кістки буде занадто великий тиск.

Коли ви перебуваєте в положенні верхи, лобкова дуга жінки або область промежини чоловіка також можуть контактувати з сідлом. Кут нахилу сідла має вирішальне значення.

Якщо сідло занадто сильно нахилене вперед спереду, у вас болітимуть руки від того, що ви будете на ньому сидіти. Якщо сідло занадто сильно нахилене назад, ви будете відчувати надмірний тиск на передню частину лобка, коли будете тягнутися до керма.

Анатомія сідла

Ми знаємо, що сідло призначене для сидіння, але що відрізняє одне сідло від іншого??

Велосипедне сідло складається з декількох частин:

  • Матеріал чохла: шкіра або синтетичні тканини – найпоширеніші матеріали для чохла сідла.
  • Оболонка: тверда основа – це те, що створює гнучкість у сідлі. Набивка та чохол сидять на верхній частині оболонки. Може бути виготовлене з пластику або карбону. Бюджетні варіанти, як правило, пластикові, тоді як велосипедисти з великою вагою можуть дозволити собі карбонове сідло.
  • Набивка: деякі сідла мають товсту набивку, проте це не завжди вирішує проблеми з комфортом. Мінімальний, але щільний шар піни зменшить тиск там, де це необхідно. Деякі карбонові сідла взагалі не мають набивки, але більшість гонщиків віддають перевагу деякій підтримці.
  • Підсідельний штир: точки, в яких сідло кріпиться до підсідельного штиря, можуть бути з металевого сплаву, титану або карбону. Кожне з них має свої переваги, але має різну ціну та вагу.
  • Профіль сідла: вигнутий чи плаский? Більш плоскі сідла призначені для аеродинамічних положень під час їзди. Сідла з вигнутим профілем краще підходять для більш вертикального положення, наприклад, для їзди на витривалість, поїздок на роботу та трейлової їзди.
  • Вирізи: сідло з вирізом призначене для зменшення тиску в області промежини або лобкової дуги.

Міф: нове сідло має боліти. Неправильно! Нове сідло має бути зручним з самого початку. Хоча може знадобитися кілька поїздок, щоб відточити положення, ви не повинні здригатися від болю кожного разу, коли виїжджаєте на прогулянку.

Чи відрізняються жіночі сідла від чоловічих?

Деяким жінкам комфортно в унісекс-сідлах, але багато жінок вважають за краще їздити на жіночих сідлах.

Різниця між чоловічою та жіночою анатомією є основним фактором, що лежить в основі різних моделей. Жіноче сідло матиме іншу форму, яка може включати виріз та різну щільність піни.

Дженні Хаас – керівник відділу ергономіки (RD) компанії Ergon, провідного виробника сідел. Вона та її команда захоплені навчанням вершників у цьому питанні.

“У Ergon ми маємо три важливі фактори для пошуку ідеального сідла: позиція для їзди/тип велосипеда, ширина сідничних кісток і стать”, – каже вона, перш ніж зануритися в деталі на тему статі.

“Жіноча статева сфера “нерухома”, тому ми сидимо на геніталіях під час їзди на велосипеді, особливо в спортивній/агресивній позі”, – пояснює Дженні. “Саме тому форма наших жіночих сідел і зона розвантаження відрізняються від чоловічих сідел, щоб підтримати кісткові структури і зменшити тиск на м’які тканини”, – пояснює Дженні.”

Як і у випадку з будь-яким сідлом, головна мета – щоб воно було зручним і підтримувало вас. Сідло повинно зменшувати тиск на ділянки м’яких тканин, а ці ділянки, як правило, відрізняються у чоловіків та жінок.

Крок 1: Професійна підгонка велосипеда

Якщо у вас є можливість відвідати магазин, де є можливість підігнати велосипед, це може суттєво покращити ваше самопочуття під час їзди на велосипеді.

Різниця між базовою та професійною підгонкою велосипеда

Базова підгонка велосипеда, яку часто проводять на спеціальному велотренажері в приміщенні, де фахівець спостерігає за вашою формою, зазвичай забезпечує лише витяг і висоту стояння.

Винос – це “горизонтальна відстань, виміряна від вертикальної лінії, що проходить через центр нижнього кронштейна, до вертикальної лінії, що проходить через центр виносної труби, і відповідає положенню ваших рук на кермі та тому, наскільки ви “витягнуті” на велосипеді”.”

Висота стоянки – це “Висота стоянки велосипеда – це відстань між землею і верхньою частиною верхньої труби.”

На відміну від цього, професійне повне налаштування велосипеда є набагато детальнішим і охоплює всі аспекти позиціонування велосипеда, від вирівнювання шипів до нахилу сідла. Якщо ви не знаєте, що це таке, запитайте у свого веломайстра! Ця більш досконала посадка може як полегшити, так і виключити біль у сідлі через неправильне положення (наприклад, невідповідність довжини ніг і нахил таза), а також забезпечити додаткові переваги для підвищення ефективності.

Чого очікувати від професіонала велосипед пристосування?

Налаштування велосипеда оптимально для вас – це мета підгонки. Чим краще ви зможете висловити свої побажання, тим більше ви будете задоволені результатом.

В середньому професійне примірення триває близько двох годин і коштує 200 євро. Однак, діапазон цін досить широкий, залежно від стилю, місця розташування та рівня досвіду майстра. Щоб отримати максимальну віддачу від цієї інвестиції, візьміть з собою улюблений одяг для їзди на велосипеді, щоб носити його під час примірки; особливо не забудьте взяти з собою велосипед шорти, в яких ви проїхали найбільше кілометрів. Ваш майстер також може допомогти вам у виборі сідла та направити вас у правильному напрямку.

Примірку велосипеда можна порівняти з візитом до стоматолога. Хоча це, швидше за все, не найулюбленіше заняття, воно, зрештою, дуже корисне для вашого здоров’я. Вам слід записатися заздалегідь, і це, швидше за все, буде така зустріч, коли вашому лікарю буде очевидно, чи ви говорите правду, чи ні! (Примітка: Більшості людей не потрібно звертатися до веломайстра для регулярного обслуговування, як це рекомендується для візитів до стоматолога)!)

Зрештою, чесність з лікарем щодо того, як ви катаєтесь, допоможе йому допомогти вам якнайкраще. У стоматолога може бути спокусливо прикинутися, що ви завзято користуєтеся зубною ниткою, але брехня насправді нікому не допомагає, і її краще уникати. Так само, коли ви йдете до веломайстра, будьте чесними з собою і з фахівцем. Якщо ви схильні їздити в більш розслабленому положенні, наприклад, на капотах (верхня, менш агресивна частина керма), повідомте про це лікареві.

Поза під час їзди має важливе значення, тому що встановлення найбільш аеродинамічного положення не допоможе вам, якщо ви віддаєте перевагу більш розслабленому положенню. Якщо ви не збираєтеся брати участь у перегонах, ви можете попросити налаштувати велосипед для більшого комфорту в сідлі, а не для оптимізації швидкості.

Якщо регулювання положення під час їзди призводить до нових відчуттів, в яких ви не впевнені, не бійтеся задавати питання та обговорювати це зі своїм велосипед слюсар.

Дивіться наші найпопулярніші інструкції у розділі “Велосипедне спорядження”:

Крок 2: Регулювання, які ви можете зробити у вашому поточному сідлі

Якщо майстер вирішить, що ваше сідло або його положення може бути проблемою, яка створює проблеми під час поїздок, є три можливі варіанти регулювання положення сідла: Висота сидіння, положення передньої частини та нахил. Зазвичай, ці виміри також регулюються в такому порядку.

Висота сидіння

По-перше, ваш майстер допоможе встановити ідеальну висоту сидіння відповідно до геометрії вашого тіла. Це відстань від верхньої частини сідла до центру педалі, коли шатун спрямований вниз на одній лінії з підсідельною трубою.

Перш ніж ви або майстер по ремонту велосипедів почнете виконувати будь-які регулювання, запишіть ці вимірювання, щоб мати їх як базову лінію, до якої можна повернутися і від якої можна відштовхуватися в роботі.

Дивіться схему вище, щоб побачити положення частин, які ви можете виміряти.

Положення передньої частини

Позиціонування спереду і ззаду означає, наскільки далеко вперед або назад ваше сідло сидить на підсідельному штирі по відношенню до керма. Більшість сідел мають контрольні виміри на направляючих з встановленими максимальними межами та зручними для центрування вимірювальними маркерами, що нагадують лінійку. Запишіть або сфотографуйте сідло в профіль, щоб зафіксувати своє початкове положення.

Нахил сідла

Нахил сідла – це градусний кут нахилу носа сідла. Почніть з нейтрального кута, тобто, щоб сідло було рівним, якщо вимірювати його за рівнем. Починаючи з нейтрального положення, ви можете відрегулювати нахил сідла на один градус назад (носова частина сідла злегка піднята вгору / сідло злегка нахилене вгору), а потім спробувати відрегулювати нахил сідла на два градуси назад.

Якщо це не зменшило дискомфорт, поверніться до нейтрального положення і спробуйте відрегулювати на один градус вперед (ніс злегка опущений вниз/сідло злегка нахилене вниз), а потім на два градуси вперед.

велосипед, сідло, вузький, виміряти

Якщо ці регулювання не допомогли зменшити дискомфорт, можливо, настав час спробувати інше сідло. Проконсультуйтеся з майстром, щоб переконатися, що інші аспекти посадки велосипеда не є проблемою.

Крок 3: Подумайте про нове велосипедне сідло

Якщо вам все ще доводиться жертвувати своїм положенням на велосипеді, щоб відчувати себе комфортно, то, швидше за все, настав час придбати правильне велосипедне сідло (іноді його ще називають велосипедним сидінням).

Окрім професійної велопідгонки, придбайте власне сідло, яке краще відповідатиме вашій унікальній анатомії.

Деяким велосипедистам може бути корисно придбати сідло, яке краще підходить до їхньої унікальної анатомії та геометрії тіла, ніж сідло, яке йде в комплекті з велосипедом при покупці.

Персоналізація сідла – це не тільки для “профі”.” Підібрати сідло для свого тіла – чи то широкі стегна, чи то широкі сідничні кістки, чи то щось інше – може зробити їзду на велосипеді приємнішою.

Про комфорт: Чи буде зручне сідло з м’якою підкладкою?

Для багатьох велосипедистів придбання сідла з високими амортизаційними властивостями для покращення комфорту на шосейному велосипеді є недоцільним.

Причиною того, що м’яке сідло, яке ви можете побачити на закритому велосипеді, не буде відчувати себе комфортно на відкритому шосейному велосипеді, є час, проведений у сідлі. Тренування на велосипеді в приміщенні, як правило, набагато, набагато коротші, ніж тренування на відкритому повітрі. Велопрогулянки в приміщенні також, як правило, досить різноманітні за інтенсивністю, щоб вимагати як сидячого, так і стоячого педалювання.

Наприклад, максимальна тривалість поїздки в приміщенні, яку пропонує додаток Peloton, становить 90 хвилин, а середня тривалість – від 30 до 45 хвилин. Не існує максимальної тривалості велопрогулянки на відкритому повітрі, але в середньому вона становить дві-три години, виходячи з мого досвіду та тренувань спортсменів-велосипедистів.

Стаття на сайті Selle Italia. італійська компанія, що виробляє гоночні сідла, найкраще описала цей парадокс комфорту.

Зрештою, Selle Italia рекомендує вам подумати про найкраще сідло для вас, виходячи з часу, який ви проводите на велосипеді. Чим більше часу ви проводите в сідлі, тим більша ймовірність того, що різні відчуття дадуть про себе знати. Зрештою, комфортна їзда складається з основних факторів, включаючи те, як сідло працює з геометрією вашого тіла, ваше положення і стиль їзди, а також час, який ви проводите в сідлі.

Простий, але ефективний приклад, який допоможе вам зрозуміти, наскільки важлива ця інформація, – уявіть собі м’який диван. Це чудово підходить для того, щоб прилягти і подивитися фільм протягом двох-трьох годин, але для тривалого сну вам потрібен “ергономічний” матрац з жорсткістю, пристосованою для підтримки тіла протягом всієї ночі.

У довгостроковій перспективі надмірна м’якість і набивка не буде корисною для хребта, і ви прокинетеся з поширеним болем у спині. Те саме стосується сідел.

Для коротких поїздок тривалістю до двох годин м’яка підкладка може дати відчуття комфорту. Але чим більше часу ви проводите в сідлі, тим краще вам підійде більш жорсткий варіант: товщина підтримки повинна бути зменшена, щоб забезпечити максимальну ефективність і комфорт.

Час, необхідний для того, щоб вирішити, чи підходить вам сідло, зазвичай становить більше тижня. Якщо ви відчуваєте дискомфорт або біль, прислухайтеся до свого тіла. Додайте це сідло до купи браку. Якщо ви знайшли сідло, яке здається вам зручним, поїздіть на ньому тиждень, щоб переконатися. Хоча ви можете почуватися чудово під час першої тривалої поїздки, те, як ви почуватиметеся після неї та під час наступних поїздок, буде дуже показовим. І якщо ви катаєтесь набагато довше, ніж зазвичай, ви можете відчувати біль після їзди, незалежно від того, яке саме сідло сідло ви використовуєте.

Вирізати чи не вирізати? Який тип Велосипед Сідло, яке слід придбати жінкам?

Найкращий спосіб знайти оптимальну форму та посадку сідла – спробувати кілька різних сідел. Якщо ви знайшли ідеальне для вас сідло, використовуйте його! Не бійтеся використовувати те, яке вам найбільше підходить, навіть якщо воно не здається “професійним” чи крутим.

Однак сідла з вирізом є одним з найпопулярніших типів для людей з вульвами і часто продаються як жіночі сідла або жіночі сідла.

Вирізані сідла мають отвір, розташований біля центру велосипедного сидіння. Мета вирізу – запобігти онімінню, сприяючи розподілу ваги через кістки сидіння, а не м’які тканини. Насправді, всі сідла мають одну і ту ж мету (за винятком, можливо, опцій, які йдуть в комплекті з новим велосипедом) велосипед). Вирізні сідла також максимізують потік повітря і, в залежності від того, як ви сидите, можуть мінімізувати натирання.

“Канал” – це центральна нижня профільна частина сідла, де матеріал був видалений, щоб не бути точкою дотику. Коли канал є повністю видаленою секцією, тобто ви можете бачити через центр, він називається вирізом.

Хоча сідла з вирізами залишаються найпопулярнішим варіантом, подібно до сніжинок, немає двох однакових анатомічних форм. Іноді вирізи підходять не всім.

Що таке кістки сидіння?

Сідничні кістки – це дві кістки в нижній частині тазу (по одній з кожного боку спини), які підтримують вашу вагу під час сидіння. Сідничний бугор – це анатомічна назва ваших сідничних кісток. Ви можете відчувати біль або оніміння в задній частині спини під час їзди через стиснення та обмежений кровотік. Важливо підтримувати кровообіг на велосипеді, періодично встаючи і використовуючи ноги, щоб зняти частину тиску з сідничних кісток. Врахування ширини сідничних кісток при виборі велосипедного сідла – ще один спосіб зменшити дискомфорт.

Ширина сідничної кістки – не єдиний фактор, який впливає на вибір типу сідла, але це найкращий спосіб визначити свій розмір сідла. Ви можете виміряти вирівняйте сідничні кістки самостійно вдома або професійно відрегулюйте сидіння у веломагазині.

Якщо ви вирішили зробити власні виміри, ось що вам знадобиться:

Виміряти ширину сідничної кістки

  • Покладіть шматок гофрованого картону на рівний стілець і сядьте.
  • Сидіти з піднятими ногами досить довго, щоб залишити гарне враження.
  • Встаньте і знайдіть два найглибші заглиблення, які залишили ваші сідничні кістки, і позначте їх крапкою.
  • Виміряйте сантиметровою стрічкою відстань від однієї точки до іншої в міліметрах.
  • Додайте 20-25 мм, щоб визначити розмір сідла.

Середня ширина сідничної кістки для чоловіків становить 60-160 мм, а для жінок – 90-170 мм.

Вимірювання ширини сідничних кісток в домашніх умовах – чудовий спосіб визначити розмір сідла, але професійне вимірювання дасть вам більше інформації про ваш стиль їзди за допомогою картографування тиску та інших цифрових інструментів. Дозвольте професіоналам провести вимірювання для вас – це найкращий спосіб, коли ви обираєте нове сідло або коли ви велосипедист-початківець.

Сіднична кістка і положення велосипедиста

Ширина сідничної кістки менш важлива при виборі типу сідла для одних велосипедистів, ніж для інших, залежно від положення велосипедиста. Чим далі ви спираєтесь на велосипед, тим менше ви покладаєтесь на сідничні кістки як на опору. Ваше велосипедне сідло залежить від вашого положення на велосипеді, яке залежить від вашого стилю їзди.

При виборі велосипедного сідла, окрім ширини сідничної кістки, слід враховувати кут нахилу тулуба, рухи тазу та чутливість м’яких тканин. Чим більше ви нахиляєтесь або чим менший кут нахилу тулуба, тим менше ваша сіднична кістка впливає на ваш комфорт або дискомфорт. При малому куті нахилу тулуба тиск на лобкові кістки та захист м’яких тканин стає більш значним. Коли ви нахиляєтесь вперед, ваші точки контакту з сідлом зміщуються вперед.

Чим інтенсивніше ви катаєтеся, тим меншим стає кут нахилу тулуба.

  • Під кутом 90 градусів тулуб знаходиться у вертикальному положенні, а їзда розслаблена.
  • Під кутом 60 градусів тулуб помірно вигнутий, а їзда енергійна.
  • Під кутом 45 градусів тулуб значно нахилений, а їзда інтенсивна.

Ось чому вищий рівень продуктивності вимагає вужчого сідла. Для динамічної їзди плюшева подушка не так важлива, як чутливе сідло.

Поза під час їзди також може підвищити або знизити рівень комфорту. Хороша посадка врівноважується стабільним тулубом і розслабленою верхньою частиною тіла. Неправильне тренування м’язів спини призводить до надмірного обертання тазу, а сутулість без переміщення тазової області вперед призводить до недостатнього обертання.

Де повинні знаходитись сідничні кістки на сідлі?

Незалежно від типу сідла чи положення велосипеда, сідничні кістки завжди повинні бути пласкими, щоб зменшити тиск на чутливі місця як у чоловіків, так і у жінок.

Як правильно вибрати велосипедне сідло

Велосипедні сідла – це невеликі інвестиції в оптимальну продуктивність та комфортну їзду. Нижче наведено кілька речей, про які слід пам’ятати, коли ви шукаєте велосипедне сідло, яке буде добре вас підтримувати.

Визначте, що викликає дискомфорт.

Якщо ви купуєте сідло через біль у сідничних кістках, спочатку оцініть джерело дискомфорту. Це може бути не ваше велосипедне сідло. Ваше сідло може бути занадто високим або занадто низьким, занадто близько або занадто далеко від керма. Якщо проблема у вашому сідлі, спробуйте оцінити, чому. Занадто м’яке? Занадто широко? Якщо ви відчуваєте біль у новому сідлі, почекайте деякий час. Певний дискомфорт є нормальним явищем, оскільки ваше тіло пристосовується до нового сідла, але біль повинен зникнути через пару тижнів. Якщо це не так, можливо, настав час подумати про нове сідло.

Знайдіть ширину сідничної кістки.

Виміряйте ширину вашої сідничної кістки, дотримуючись інструкцій, наведених вище, або зверніться до веломагазину для професійного вимірювання. Це допоможе вам визначити, який розмір сідла вам потрібен.

Враховуйте стать.

Незважаючи на те, що у жінок ширші сідничні кістки, середні розміри чоловічих та жіночих сідниць дещо збігаються, тому унісекс-розміри можуть добре працювати. Дві основні відмінності між чоловічими та жіночими велосипедними сідлами – це більша ймовірність натирання стегна у жінок та відмінності в м’яких тканинах. Жінки часто надають перевагу сідлам з вирізами, щоб врахувати ці відмінності.

Враховуйте вашу дисципліну.

Тип сідла, який найкраще підходить для вас, залежить від вашої ніші їзди, наприклад, шосейні перегони, тріатлон, гори, гравій та інші. Деякі сідла краще підходять для різного рельєфу або інтенсивності їзди.

Враховуйте свою поставу та гнучкість під час їзди.

Якщо ви більш динамічний райдер, вам потрібне вужче сідло, ніж тим, хто катається для відпочинку. Гнучкість – ще один фактор. Менш гнучкі люди легко зміщуються і потребують сідла, яке допоможе їм утримувати рівновагу.

Використовуйте сідло пошук.

Після того, як ви дізнаєтесь ширину своєї сідничної кістки, цілі їзди, середню тривалість поїздки та частоту їзди, скористайтеся пошукачем відповідності сідла Fizik, щоб знайти найкращі сідла для вас. Сідла Fizik не тільки перевірені часом, вони інноваційні та чутливі до тіла. Використання 3D-друку дозволяє їм конструювати сідла, які добре читають вас і реагують необхідним посиленням.

Протестуйте кілька сідел.

Перш ніж зупинити свій вибір на якомусь сідлі, протестуйте багато сідел. Це найкращий спосіб визначити, що підходить для вашого стилю їзди. У веломагазинах ви можете протестувати сідла, і вам допоможуть, якщо вас щось не влаштує. Почніть зі стандартного сідла і потроху підлаштовуйте його під себе. Кожного разу, коли ви тестуєте сідло, запитуйте себе, чи воно ближче або далі від комфорту, якого ви прагнете.

Розміри та типи велосипедних сідел

Поширені розміри велосипедних сідел варіюються від 135 мм до 160 мм, залежно від індивідуальної ширини сідничної кістки. Однак на тип сідла, який вам потрібен, впливає багато інших факторів, таких як постава, дисципліна і навіть особисті уподобання. Існує два основних типи сідел:

  • Спортивне сідло: сідла, що використовуються для перегонів та витривалості
  • Комфортні сідла: сідла, що використовуються для відпочинку або тренувань

Ці дві категорії включають багато варіацій залежно від вашої дисципліни. Наприклад, гірський велосипед вимагає багато перемикань під час їзди, тому довші сідла забезпечують більшу стабільність. Гоночні сідла повинні бути одночасно зручними та гнучкими. Але ні “підтримуюче”, ні “зручне” не означає “м’яке. М’які сідла насправді не кращі. Вони часто мають занадто велику вагу та недостатню підтримку. Продуктивні сідла плоскі та вузькі тому що вони призначені для руху тіла під час їзди, а не для розслаблення. Деякі сідла мають вирізи, які популярні серед жінок, щоб забезпечити захист м’яких тканин і потік повітря.

Одним з найкращих засобів для додаткового комфорту під час їзди є якісна замша. Велосипедні шорти та нагрудники призначені для сідло і підкладка саме там, де вам це потрібно. Рама забезпечує додатковий рівень підтримки та допомагає мінімізувати натирання. Як і у велосипедних сідлах, щільні (не плюшеві) набивки забезпечують стабільність і комфорт, необхідні для приємної їзди.

Якщо ви знімаєте для піару або просто хочете насолоджуватися більш комфортною їздою, зверніть увагу на наші чоловічі велошорти і м’які жіночі велосипедні шорти , вони забезпечують ідеальне поєднання комфорту та продуктивності.

Вам також може сподобатися:

  • 10 найкращих сідел для шосейних велосипедів
  • Як виміряти розмір велосипеда: Посібник з визначення розміру дорожнього велосипеда
  • Як купити шосейний велосипед: Ціна, типи та компоненти
  • Поділіться цим
  • Категорії
  • Оновлення Gran Fondo Hincapie
  • Поради щодо спорядження
  • Спосіб життя
  • Портрети учасників
  • Тренувальний Intel

8 порад для їзди на велосипеді в спекотну погоду та літній гід по екіпіровці

Але перед тим, як вирушити в літню поїздку, важливо підготуватися до того, щоб розпізнати та відреагувати на попереджувальні сигнали організму про теплове виснаження та зневоднення. У цьому посібнику ми надамо наукову інформацію та практичні поради, які допоможуть вам підвищити продуктивність у спекотну погоду, не забуваючи при цьому про власне самопочуття.

12 найкращих гідратаційних напоїв для велосипедистів

Поради щодо спорядження, Стиль життя, Тренування Інфо

Правильна гідратація для їзди на велосипеді передбачає більше, ніж просто поповнення запасів рідини – вона включає в себе досягнення правильного балансу вуглеводів та електролітів без надлишку або нестачі палива.

Посібник покупця велосипедних сонцезахисних окулярів: Як вибрати правильну пару для вас

Після десятиліть їзди на велосипеді в будь-яку погоду, ми прискіпливо ставимося до сонцезахисних окулярів, які купуємо, тому що знаємо, що працює добре, а що ні. Ми розповімо про обов’язкові характеристики велосипедних сонцезахисних окулярів, про те, як купити правильну пару, а також про наші улюблені бренди та стилі сонцезахисних окулярів.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top