Заміна задніх велосипедних шин. Спустіть шини та вставте намистину

Як замінити шину шосейного велосипеда для початківців

Незважаючи на те, що кілька років тому я змусив себе взяти участь у Prudential Ride100 (це, по суті, лондонський марафон у світі велоспорту), я все ще не вважаю себе велосипедистом.

Так, я проїхав його, але я майже не тренувався перед ним, і це була справжня боротьба. Справжня боротьба. Ви можете прочитати все про мій досвід тут, який розповідає вам все. Справа в тому, що я знаю, що якби я доклав зусиль, то отримав би набагато більше задоволення.

заднє, велосипед, шина, заміна

Озираючись назад, я помилявся велосипед, не те спорядження, і я не дуже розуміла, що я роблю. Не дивно, що мій велосипед Після цього я півтора року пролежав без діла.

Потім прийшла ця штука, яка називається пандемія, і я вирішив знову повернутися до велоспорту, цього разу набагато серйозніше. Я насправді хотів бути велосипедистом.

Я взяв якісний секонд-хенд велосипед, купив купу нового спорядження від ProBikeKit і розробив нову програму тренувань.

Однак, коли ви починаєте займатися новим видом спорту або хобі, ви не знаєте, з чого почати. Ти не знаєш, яке спорядження краще купити, і не знаєш таких простих речей, як як замінити шину. Не хвилюйся, я теж був таким.

Ось чому я хотів написати цей посібник про те, як замінити шину шосейного велосипеда для початківців. Існує так багато інформації про це, що вона може бути трохи приголомшливою, тому я хотів би розбити її на дуже просте керівництво.

Якщо ви вперше змінюєте дорогу велосипед шина, це те, що потрібно робити!

Купіть нові шини

Я дуже хотів придбати високопродуктивні шини на літо, тому купив пару Continental Grand Prix 5000. Це одні з найкращих універсальних шосейних шин на ринку на даний момент.

Вони легкі, швидкі, пропонують більше зчеплення (що мені було потрібно найбільше) і мають захист від проколів. Вони також повинні підвищити комфорт водія, що є справжнім бонусом.

Зніміть колеса

Отже, перше, що потрібно зробити при заміні шини на шосейному велосипеді – це зняти колеса.

По-перше, я перевернув свій велосипед перевернути його догори дном, щоб було легше працювати. Потім я зняв колеса догори ногами.

Більшість дорожніх велосипедів оснащені важелями швидкого зняття. Спереду все дуже просто, потрібно лише скористатися важелем швидкого зняття, переконатися, що гальма ослаблені, і переднє колесо знімається.

The задній колесо трохи складніше. По-перше, відрегулюйте передачі, поки вони не опиняться на найменшому кільці. Потім скористайтеся важелем швидкого зняття та ослабте задній гальма. Потім вам доведеться підняти перемикач, який є частиною вашої касети. Після того, як ви підняли його, ви зможете витягнути колесо з касети та зняти його з ланцюга.

Як відбувається заміна Заднє Wheel Trickier?

Звичайно, може здатися, що заміна заднього колеса велосипеда набагато складніша, ніж переднього заміна переднього колеса вашого велосипеда. Хоча заміна заднього колеса – це лише гра на тренуванні, якщо ви не професіонал, це набагато складніше, якщо ви не витратили достатню кількість часу на тренування.

Якщо передні колеса знімаються досить легко, то при заміні заднього колеса потрібно враховувати певні фактори.

Щоб відкрити переднє колесо, потрібно лише відпустити брейки, відкрити швидкознімник і покрутити нобу з іншого боку колеса від швидкознімника до упору. Переднє колесо знімається дуже просто.

Але зняття задній колесо може бути важким, особливо якщо ваш велосипед не має швидкознімного механізму. Навіть при використанні важеля швидкого знімання потрібно враховувати більше деталей: колесо, ланцюг або перемикач.

Для початку потрібно розмістити касету стороною до колеса так, щоб вона проходила перед перемикачем, що проходить під ланцюгом. Потім потрібно звільнити місце для зняття колеса.

Потім потрібно переконатися, що ланцюг розміщений на найвищій передачі або найменшому зубчику праворуч. Пам’ятайте про швидкознімний клапан, перевірте, чи увігнута поверхня спрямована назовні, що вказує на його відкрите положення.

Перш ніж робити будь-який рух для зняття колеса, переконайтеся, що є достатній зазор. Адже якщо акуратно опустити велосипед і притримати, акуратно підтягнути до себе і злегка штовхнути колесо, воно повинно випасти саме по собі.

Враховуючи все це, задні колеса дійсно складніше замінити.

Встановлення колеса

Тепер ми дізналися, як зняти шини з велосипеда з нешвидким зняттям і з швидким зняттям з різних розривів і що робить це зняття складнішим заміна з задній задні колеса особливо складні, ніж передні. А зараз ми дізнаємося, як встановити ці колеса назад на велосипед, щоб ви могли знову почати користуватися ним.

Передні колеса відносно легше встановити, ніж задні, як ми вже зазначали раніше. На передньому колесі з відкритим дропаутом і швидким зняттям переконайтеся, що втулка повністю і міцно сидить на вилці.

Потім вам доведеться затягнути гайку, утримуючи важіль, переконавшись, що колесо залишається на місці. Шампур повинен бути досить тугим, щоб важіль зустрічав опір під кутом 90 градусів від рами.

Важливим є кінцеве положення важеля, він повинен бути спрямований вгору в такому положенні, щоб його можна було легко від’єднати, не наражаючись на небезпеку потрапляння в нього сторонніх предметів.

На ззаду закрутіть колеса зубчиками в петлю ланцюга. Після цього поверніть перемикач назад і підніміть колеса на дропаути, переконавшись, що втулка повністю сидить.

Потім відрегулюйте натяг швидкого знімання до тих пір, поки він не буде еквівалентним передньому, розмістивши важіль між підсідельними штирями та підсідельними штирями сидіння. Важіль повинен бути повністю закритий і плоский.

На велосипеді з суцільною віссю затягніть обидві осьові гайки з рекомендованим виробником моментом затягування, зазвичай близько 25 ньютон-метрів. У велосипеді з наскрізною віссю, як і у випадку з відкритими дропаутами, переконайтеся, що задня втулка повністю сидить.

Потім встановіть наскрізну вісь, переконавшись, що вона щільно прилягає. Переконайтеся, що швидкознімний фіксатор на будь-якому ободному гальмі знову увімкнений.

Чи слід знімати задню касету?

Знімати касети задньої передачі не потрібно, оскільки вони міцно прикріплені до самих коліс. Ззаду касети не можна зняти, якщо ви не прагнете цього.

Кожна шестерня в касеті міцно закріплена за допомогою ручки, яка щільно стягує касету з заднім колесом.

Але якщо ви прагнете зняти касету, зокрема, вам доведеться зняти колесо заднє колесо з колеса велосипед за допомогою технік, які розглянуті вище.

заднє, велосипед, шина, заміна

Для того, щоб спочатку зняти шестерні з колеса, потрібно звернути увагу на те, що шестерні касети відокремлені одна від одної прокладками.

Прокладки можуть бути просто розхитані або затиснуті між зубцями. Щоб зняти касету, спочатку встановіть на касету стопорне кільце, яке повинно бути відповідним для вашої касети.

Закінчивши з цим, міцно тримайте касету за допомогою ланцюгового батога, використовуйте великий розвідний ключ або дюймовий ключ і поверніть інструмент стопорного кільця проти блокування, щоб розблокувати но.

Якщо ви використовуєте шпажку, щоб утримувати інструмент, переконайтеся, що ви вийняли шпажку перед тим, як продовжувати відкручувати касету. Ваша касета вийнята.

Висновок

Зрештою, можна з упевненістю сказати, що обслуговування велосипеда, яке може здатися важкою роботою, насправді не є складним.

Сподіваємось, що ця стаття чітко описала такі складні речі, як зняття заднього колеса, до порівняно простих речей, таких як перемикання передач, для розуміння нашого читача.

Навчаючись у ваших улюблених спортсменів, маючи власну практику та набуваючи трохи досвіду в анатомії велосипеда, вищезгадані процеси будуть ставати легшими з кожним днем.

З невеликими коригуваннями тут і там ви зможете здійснити всі пригоди, про які колись мріяли. Сподіваємось, наведені вище рекомендації допоможуть вам безпечно обслуговувати велосипед, щоб ви могли досягти своїх велосипедних цілей.

Крок 3: Зніміть стару шину

Випустіть все повітря з шини. Це допоможе при його знятті.

задня, велосипед, шина, заміна

Відкрутіть гайку в нижній частині штока клапана (тільки якщо це можливо).

Почніть з протилежного боку від штока клапана, відтягніть шину від обода, як показано на четвертому зображенні.

Вставте викрутку в щілину, яка була зроблена, відтягнувши назад шина.

Примітка: Можливо, вам доведеться застосувати пристойну кількість сили до шина для того, щоб отримати достатньо місця, куди можна вставити викрутку. Це особливо актуально, якщо у вас старі шини.

Не домінуючою рукою притримуйте колесо. Домінуючою рукою тримайте викрутку. Почніть тягнути викрутку на себе, переконавшись, що край шини тягнеться вгору і за кромку обода.

УВАГА: Під час підтягування викрутки до себе будьте особливо обережні та рухайтеся повільно, щоб уникнути посковзування та травмування.

Продовжуйте тягнути шину за кромку, доки край шини повністю не опиниться над кромкою обода.

Примітка: Якщо у вас є шпатель або велосипедний важіль, ви можете використовувати їх замість викрутки

Просуньте викрутку повністю під шину та трубку. Переконайтеся, що ви просуваєте її з того боку шини, який все ще знаходиться в ободі. Як тільки викрутка опиниться під шина використовуйте його як важіль, щоб натиснути на шина до самого обода.

Потягніть шину вниз і навколо обода, щоб звільнити її від колеса. Шина повинна легко зніматися.

Після того, як шина та трубка звільняться від колеса, ви можете вийняти трубку з шини. Якщо ви плануєте використовувати трубку повторно, переконайтеся, що в гумі немає проколів або пошкоджень.

Крок 4: Встановлення нової трубки та Шина

Покладіть трубку, нову або повторно використану, на стіл.

Надуйте камеру рівно настільки, щоб вона набула потрібної форми. Це не означає, що її потрібно заповнити до кінця. Вам просто потрібно достатньо повітря, щоб з ним було легше працювати, коли ви одягаєте шину.

Вставте камеру в шину.

Вставте шток клапана в отвір в ободі. Тут ви почнете надягати шину.

Вставте боковину шини в обід. Переконайтеся, що ви також вставили трубку між двома сторонами обода.

Пройдіть навколо колеса, вдавлюючи ту саму сторону шини в обід. Цей крок повинен пройти швидко.

Переконайтеся, що трубка та одна сторона шини повністю знаходяться в ободі.

Примітка: Щоб переконатися, що трубка залишається між ободом, може знадобитися певна хитрість. Наберіться терпіння, намагаючись встановити її на місце, це може здатися не так, але так і буде.

Починаючи з протилежного боку від штока клапана, потягніть іншу частину шини вгору та над кромкою обода. Для цього знадобиться трохи сили, щоб змусити її працювати. Після того, як ви зробите кілька дюймів, решта шини буде набагато легшою.

Покладіть нову гайку на шток клапана. Це гарантує, що трубка залишається якомога ближче до обода.

Надуйте шину шина до рекомендованого PSI (фунтів на квадратний дюйм). Це буде вказано на боковій стороні шини.

Увага! Не перекачуйте шини. Це призведе до збільшення навантаження на трубу під час їзди на велосипеді. Це може призвести до вибуху під час їзди.

Крок 5: Встановіть велосипедну шину

Покладіть ланцюг навколо задньої зірочки. Це потрібно зробити перед тим, як вставити колесо в раму. Якщо цього не зробити, ваш ланцюг опиниться на зовнішній стороні зірочки, що унеможливить їзду на велосипеді.

Вставте шину назад в раму. Як і раніше при знятті шина, Для того, щоб протягнути шину через гальма, може знадобитися трохи зусиль. Після того, як колесо пройде через гальма, ви можете вирівняти його в рамі.

Зачепіть ланцюг назад на перемикач. Так само, як і при знятті покришки, ланцюг спочатку обертається навколо зірочки, а потім навколо двох менших шестерень перемикача та натяжителя. Потягніть натягувач назад, щоб ви могли натягнути на нього ланцюг.

Переконайтеся, що ланцюг натягнутий. Це забезпечить плавне перемикання передач під час їзди.

Сядьте на велосипед і переконайтеся, що колеса стоять рівно на рамі. Якщо вони не затягнуті, переверніть велосипед догори дном або поставте його назад на підставку. Ослабте болти осі та переконайтеся, що обидві сторони рівномірно розташовані в рамі, а потім затягніть болти назад. Повторюйте, поки колеса не стануть прямими.

Насолоджуйтесь приємним довгим велосипед Поїдьте з новими трубами та шинами!

Додаткова інформація

Швидкознімне кріплення

У швидкознімних колесах використовується вісь з порожнистою втулкою, оснащена валом, важелем, який керує кулачковим механізмом, і регулювальною гайкою. Кулачок натягує вал і притискає кулачок і регулювальну гайку до дропаутів. Цей натяг надійно утримує колесо на рамі. Регулювальна гайка визначає силу натягу важеля та кулачка швидкознімного колеса. Змастіть кулачковий механізм, якщо він виглядає липким або сухим.

Швидкознімне кріплення оснащене двома пружинами конічної форми. Малий кінець пружини спрямований до осі, а великий – назовні. Ці пружини полегшують встановлення колеса. Якщо одна або обидві пружини скрутилися або пошкодилися, їх можна зняти. Пружини не виконують жодної функції, якщо колесо щільно прилягає до велосипеда.

Так звані “відкриті кулачки” можуть вимагати більшого натягу шатуна. Ці важелі шатунів мають відкритий кулачковий механізм, який слід часто змащувати. Завжди консультуйтеся з виробником шатунів щодо конкретних процедур.

Дискові гальма

Велосипеди з дисковими гальмами на втулці потребують особливої уваги до використання шатунів. Гальмівні системи обода (Dual Pivot, Linear Pull, Cantilever, Sidepull тощо).), як правило, не чинять значного тиску на вісь. Дискові гальмівні системи встановлені на вилці і створюють навантаження на ротор, який прикріплений до втулки. На вісь втулки діє зовнішнє навантаження, яке прагне виштовхнути вісь з дропауту.

Особливо важливо, щоб шатун був правильно та надійно закріплений на дискових гальмівних системах.

Суцільні системи осей

Задні дропаути на системах з суцільною віссю можуть також мати підвіску перемикача, яка кріпиться до дропауту болтами. Там має бути болт і гайка, що кріпить кронштейн до рами. Колесо встановлюється над кронштейном вішалки. Вісь повинна простягатися до задньої частини цього кронштейна. Однак, ліва бічна вісь не буде сидіти в задній частині дропаута. Це тому, що права сторона зміщена вперед кронштейном вішалки. Відцентруйте колесо та повністю закріпіть гайки.

Зняття та встановлення шин і трубок Переглянути статтю

Капітальний ремонт та регулювання втулки: Чашковий та конусний стиль Переглянути статтю

Шліфування коліс (бічне радіальне) Переглянути статтю

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top