Креслення мотоциклів для бруду. 1a. Визначте, скільки місця у вас є для побудови треку.

Бруд креслення велосипедів

Ви можете легко збірка цей мотоцикл 2 × 2 самостійно за допомогою цих комплексних планів. Я надам вам креслення 3D CAD та розміри кожної деталі, яку потрібно виготовити, разом зі списками матеріалів, списками розкрою та детальними інструкціями з будівництва. Кожен вузол, деталь, болт, гайка та шайба перераховані там. Все, що вам потрібно збірка власний мотоцикл 2 × 2. Плани та інструкції зрозумілі та дуже прості у виконанні.

Це висока якість C.A.D конструкції (Autodesk-INVENTOR). Вони були відформатовані для читання за допомогою adobe reader. Вам дійсно сподобається будувати та їздити на цьому звірі.

Технічні характеристики квадроцикла:

Двигун: 4-тактний, бензиновий. як Honda GX-200.

Трансмісія: 2X2, ланцюг #428.

Об’єм паливного бака: 4 літри (близько 3 робочих годин).

Гальма: гідравлічне дискове гальмо.

Підвіска: передня вилка.

Розміри: довжина 1950 мм. ширина 750мм. висота сидіння 750 мм.

ОТРИМАЙТЕ мотоцикл 2×2 Повні та детальні плани будівництва, списки матеріалів та інструкції (.pdf)

(Включає передню підвіску: плани побудови вилки провідної ланки)

Плюс плани Tube Bender (.pdf)

Позашляховик. Комунальний транспортний засіб. Мультиплікатор сили. Все в одному.

Я детально описав кожен брусок рами, вказавши всі кути, розміри та радіус вигину.Посібник включає покрокові прогресивні креслення конструкції з вузлами, зварними швами, деталями згинання, кутами і т.д. В основному, ви починаєте з початку планів і працюєте крок за кроком.

Рама виготовлена з квадратної труби 25ммх25мм (1″х1″), тому першим кроком для побудови цього мотоцикла буде створення простого, але ефективного трубогиба. Але не хвилюйтеся, плани трубогиба також включені, і це не займе більше 2 годин вашого часу.

Як завжди, я з нетерпінням чекаю можливості допомогти вам з вашим проектом. Тож якщо з якихось причин під час будівництва у вас виникли запитання, просто зв’яжіться зі мною.

Легальний бруд

Переглянути оригінал

Електричні велосипеди – це величезна новина у світі мотоциклів.

Ми бачили, як такі відомі компанії, як Harley Davidson, Zero і навіть Husqvarna, застрибували в потяг, щоб запустити у виробництво свої електромотоцикли. Тим часом Kawasaki розробляє гібридний мотоцикл, який може вивести мотоциклетну енергетику в абсолютно новий напрямок.

Пояснення до патенту на гібридний мотоцикл Kawasaki

Патент на гібридний мотоцикл був поданий компанією Kawasaki до японського патентного відомства ще в грудні 2017 року. Через рік документ був поданий до Бюро патентів і торгових марок США.S. Він визначає мотоцикл, оснащений як газовим двигуном, так і електродвигуном. очевидно, гібрид.

Конфігурація двигуна

У патенті креслення вказують на гібридну систему, яка працює паралельно. Це означає, що двигун та електродвигун можуть працювати разом, щоб виробляти енергію.

Патент також показує, що ці електростанції можуть працювати послідовно. Коли це відбувається, електродвигун виробляє всю потужність, яку велосипед потрібен. Потім, коли батарея розрядиться, ви зможете використовувати газовий двигун в якості подовжувача запасу ходу.

Існує також третя система. розділена гібридна система. де електродвигун або двигун виробляють енергію самостійно.

Однією з головних проблем, яку вирішує патент, є гібридна установка. Це ілюструє, як всі частини будуть розміщені в компактній формі. Варіанти розташування паливного бака, акумулятора, трансмісії, електродвигуна та двигуна на мотоциклі обмежені, на відміну від автомобіля, який має більше можливостей для їх розміщення.

Компонування компонентів

Патентні заявки показують, що газовий двигун, електродвигун і корпус трансмісії є єдиним цілим.

Батарея встановлена там, де зазвичай знаходиться паливний бак над двигуном. При такому розташуванні паливний бак може бути встановлений на зовнішній стороні рами або збоку від сидіння. У будь-якому з цих варіантів бак буде з лівого боку велосипеда, щоб компенсувати вагу резервуару для охолоджуючої рідини з правого боку. Це означає, що найважчі частини будуть розташовані ближче до центру ваги, що означає кращу керованість.

Все це не означає, що Kawasaki коли-небудь відмовиться від електромобілів збірка або запустити цей цикл у виробництво. Це доводить, що вони працюють над електричним мотоциклом і подали кілька патентів протягом багатьох років. Нам доведеться почекати і подивитися, що станеться в майбутньому для Kawasaki.

Переваги володіння електричним мотоциклом Велосипед

Якщо ви все ще вагаєтесь щодо володіння електричним мотоциклом, ось деякі з його переваг.

Миттєвий 100% крутний момент – це означає надшвидке прискорення. Єдиним недоліком цього є те, що немає діапазону потужності або сплеску, який ви відчуваєте в газовому двигуні.

Майже повна тиша – ці двигуни працюють настільки тихо, що ніхто не почує, як вони наближаються. Все, що ви можете почути – це звук шин та гальм, а у випадку гібридного Kawasaki – приглушене дзижчання газового двигуна без навантаження.

Менше диму та запаху – електродвигуни не димлять і не мають запаху незгорілого палива.

Низька вага – нові конструкції змусили компанії використовувати більш легкі матеріали, що, в свою чергу, робить мотоцикл більш маневреним.

Низький рівень технічного обслуговування – з дуже малою кількістю рухомих частин, його майже не потрібно обслуговувати. У електровелосипедів немає повітряних фільтрів, масляних фільтрів, мастила, ременів ГРМ та свічок запалювання, які потрібно міняти.

Як ви думаєте, чи буде Kawasaki випускати цей гібридний велосипед??

Виробники велосипедів часто подають патенти на обладнання, яке вони ніколи не планують виробляти. Ми не знаємо, чому так відбувається і як визначити, коли щось вийде з ладу. З огляду на це, чи вважаєте ви, що ці плани здійсняться? Які недоліки, на вашу думку, це має велосипед міг би мати?

Дайте нам знати ваші думки в коментарях та думках власників нижче.

Крок другий: Складіть бюджет і зберіть матеріали та обладнання, які вам знадобляться.

Навантажувачі з бортовим поворотом, компактні та фронтальні навантажувачі – це все землерийні машини, які використовуються для зняття важких підйомів при будівництві насосної доріжки.

Візьміть приклад з цих хлопців з Mountain Bike Action Magazine, чия перша спроба побудувати памп-трек провалилася через “брак досвіду та недооцінку праці та матеріалів, необхідних для завершення життєздатного памп-треку”, але друга спроба була успішною за допомогою вантажівки, навантаженої бруд, землерийний механізм і випадковий радник. Щоб переконатися, що ви не станете жертвою тих самих помилок, які зробили вони, ми надаємо цей зручний контрольний список нижче.

Перелік матеріалів та обладнання

  • Грунт/Грунт. 37. 46 кубічних метрів мінімум. Для порівняння, великий, повнорозмірний 12 х 24 м. для доріжки потрібно 91-110 метрів ґрунту. Тип ґрунту грунт ви захочете купити “суглинок” – суміш, що складається з органічних, глинистих і піщаних ґрунтів. Попросіть “глинистий суглинок” або верхній шар ґрунту (суглинок) з домішками глини. Цей вид ґрунту найкраще пакується. Ціни на ґрунти варіюються в залежності від місця, але за якісний ґрунт ви можете розраховувати на 30-40 євро за кубометр ґрунту, з урахуванням вартості доставки, яка залежить від того, як далеко ви знаходитесь від вашого постачальника. Деякі постачальники стягують плату за доставку в залежності від обсягу.
  • Землерийний навантажувач. Орендуйте компактний або фронтальний навантажувач. Орієнтовна вартість: €115/день, €495/5 днів, €1660/20 днів. Дослідіть місцевих постачальників послуг з прокату обладнання для збору котирувань.
  • Ущільнювачі/трамбівки. Ручні трамбівки, палеві копачі, трамбовки та віброплити – це все назви цього обладнання, яке використовується для виконання однієї з найважливіших робіт: ущільнення ґрунту. Очікувана вартість: 34 євро/день, 150 євро/5 днів, 500 євро/20 днів.
  • Плоскі лопати. Використовуються для ручного переміщення та пакування бруду.
  • Віники. Мітли використовуються для підмітання легкого сміття та пухкого ґрунту бруд поза доріжкою за потребою.
  • Граблі. Граблі допомагають формувати бруд і відфільтровувати набридливе каміння у вашій доріжці бруд.
  • Мотика. Використовуються для розбивання ґрунту, подрібнення ґрунту та надання йому форми.
  • Робоча сила. Залучіть якомога більше друзів, які готові долучитися та допомогти! Пообіцяйте безкоштовні довічні катання на вашому треку, їжу та прохолодні напої.
  • Рукавички. Навіть використовуючи обладнання, створення доріжки – це велика робота, і без рукавичок ваші руки будуть вкриті брудом і легше натерти мозолі.
  • Маркувальна фарба. Широко використовується під час планування та будівництва для створення ескізів треку на місцевості.
  • Робоче взуття. Будівництво насосної доріжки – це брудна робота, тому приходьте на неї у взутті, яке вас підтримає, але й не зашкодить.
  • Шланг для поливу під час будівництва. Полив і неодноразове просушування доріжки в процесі будівництва є критично важливими для отримання добре ущільненої, скульптурної та еластичної доріжки.

Порада професіонала: плануйте заздалегідь і пакуйте їжу. Ви будете орендувати дороге обладнання, тому заздалегідь сплануйте їжу, напої та закуски, щоб не витрачати час даремно.

Що трапляється при поганому плануванні та бюджетуванні?

Ось лише деякі з потенційних проблем, з якими ви можете зіткнутися, використовуючи підхід з низьким або нульовим бюджетом:

  • Поганий ґрунт. Використання власного бруд або пожертвувана земля з сусіднього будівельного майданчика може бути безкоштовною, але може бути повна каміння, коріння або складатися з ґрунту, з яким важко працювати.
  • Розширені часові рамки. Копаючи та переміщуючи землю з мастилом на ліктях, ви гарантовано затягнете тривалість вашого проекту, що може призвести до інших ускладнень.
  • Підвищений вплив стихійних явищ. Чим довше ви будуєте трек, тим більша ймовірність того, що ви зіткнетеся з проблемами, пов’язаними з несприятливими погодними умовами, які можуть зробити копання і будівництво затяжним.
  • Зменшення фокусу і хвилювання. Ви будуєте трек, тому що хочете на ньому їздити, а не тому, що вам подобається будувати треки. Враховуючи тривалі терміни, ви ризикуєте втратити мотивацію для завершення роботи.
бруд, велосипед, креслення, простір, будівництво

Крок третій: Будівництво доріжки.

Насосна станція на задньому дворі незабаром після початку будівництва та після його завершення. Фото надане Крісом Гарбетом, BackYard Pumptracks Group.

Нарешті! Тепер ви підготовлені і готові розпочати будівництво.

3a. Чорновий варіант треку.

Приберіть всі органічні матеріали (листя, гілки, сучки тощо).) і м’якого верхнього шару ґрунту, щоб дістатися до більш твердого бруд під. Вичистіть кущі та обріжте гілки, які заважають вашій доріжці. Потім, використовуючи свої плани та розмічальну фарбу, виміряйте та розмітьте свою доріжку.

3b. Побудова берми, або повороти доріжки.

Берми – це кути вашої доріжки, і це буде найбільш трудомістка частина будівництва доріжки. Берми повинні бути побудовані як одна безперервна крива, яка поступово переходить від плоскої до вертикальної. Рекомендується радіус у три метри, щоб ваша берма була достатньо щільною для накачування, але не настільки щільною, щоб вам було важко зробити поворот. Додайте на 50% більше бруду, ніж висота запланованого дизайну, тому, якщо ви хочете отримати 1 метр кінцевої висоти, почніть з 1.5 метрів бруду.

Професійна порада від Лі: працюйте зверху вниз. Насипте ґрунт високо, а вільний ґрунт посуньте вниз по поверхні, щоб отримати потрібну форму, і укладайте ґрунт протягом усього процесу (ви завжди можете додати трохи або збрити трохи пізніше)

3c. Побудова Ролики, або нерівності на доріжці.

Далі створіть свої ролики. Пам’ятайте, що ви хочете, щоб вся траса, а не тільки ролики, піднімалася і опускалася плавно і рівномірно. Намагайтеся усунути плоскі ділянки простір на вашому треку, тому що це прибирає “насос” з насосної доріжки. Побудуйте ролики близько по обидва боки від берм, щоб ви могли розвивати швидкість на вході і виході з поворотів, а також щоб забезпечити накачування і безперервність загальної траси. Ваша доріжка також повинна мати рівномірну ширину.

-Лі МакКормак, leelikesbikes.com

Готово! Трохи натхнення: Готова, професійно спроектована насосна станція на задньому дворі Майкла Дрейка. Фото надане Майклом Дрейком, BackYard Pumptracks Group.

Насосна станція на задньому дворі, спроектована та побудована компанією DirtworksBMX у Ланкаширі, Великобританія. Фотографія надана Філом Худу, DirtworksBMX.

Крок четвертий: Пакуй, поливай, їдь. Збираємось, поливаємо, їдемо. (Назавжди)

Цей дев’ятий крок також походить від Лі, і відбувається протягом усього вищеописаного процесу, який полягає у використанні ваших ущільнювачів та трамбовок, щоб упакувати бруд, полити доріжку, проїхати по ній і повторити процес. Перевірте дренаж і переконайтеся, що ваші плани по відведенню води з доріжки будуть працювати. Результатом цього повторюваного процесу буде добре влаштована доріжка, що складається з щільно укладених бруд яка може витримати часте використання та поступову зміну погодних умов.

грунт, велосипед, креслення, простір, будувати

Непоганий вид: сонце сідає над насосною станцією Кайла Кевіна у Вапато, штат Вашингтон. Фото: Кайл Кавін, BackYard Pumptracks Group.

Крок п’ятий: Остаточна обробка та озеленення.

Ви спланували, побудували, спакували, полили і покаталися, і тепер ви готові насолоджуватися плодами своєї праці на новому насосному треку на вашому подвір’ї. Але перед тим, як повернути обладнання і прибрати рукавички, подумайте про те, щоб доріжка стала чимось більшим, ніж просто функцією, природним і красивим доповненням до навколишнього середовища:

  • Остаточна обробка країв. Зробіть краї вашого треку помітними, щоб підвищити його естетичну привабливість.
  • Додайте місцеві, невибагливі до догляду рослини та рослинність. Відвідайте або зателефонуйте до місцевого садівничого магазину, щоб отримати рекомендації щодо рослин, які можуть легко рости навколо вашої доріжки у вашій місцевості. Цей крок не лише прикрашає ваші інвестиції, але й закріплює ваш дизайн, оскільки, коли рослини ростуть, коріння допомагає підтримувати форму доріжки.

Велика подяка Лі МакКормаку (Lee McCormack) за експертний внесок у цю статтю. Якщо ви зацікавлені у придбанні електронної книги Лі (яка містить більше інформації, ніж ми включили сюди, наприклад, про будівництво розв’язок та зразки планів) або у вдосконаленні ваших навичок катання на гірському велосипеді, відвідайте його веб-сайт тут.

Ви думаєте побудувати власну насосну станцію? Яка ще інформація була б корисною в цій статті? Розкажіть нам у коментарях та думках власників, тому що ми регулярно відстежуємо відгуки та оновлюємо пости відповідно до них! Якщо ви будуєте власну доріжку на задньому дворі, будь ласка, зв’яжіться з нами, тому що ми хотіли б розмістити ваші фотографії тут або на наших каналах у соціальних мережах.

Вам знадобиться бруд, ніж ви думаєте ..

Просто продовжуйте додавати все більше і більше бруд на трампліні, поки не переконаєшся, що їх достатньо, а потім додай ще трохи. Це може здатися забагато, але це краще, ніж виправляти або повторно додавати ще більше бруду. Як тільки ви закінчите будувати трамплін, проскануйте його ще кілька разів і позбудьтеся будь-яких нерівностей або вибоїн, які можуть вплинути на їзду на трампліні.

Як Побудувати Бруд Велосипед Стрибок з лопатою

Якщо у вас є лише лопата (Amazon), найкраще використовувати тачку. Просто знайдіть місце, де ви можете добре вигрібати бруд, і згрібайте його в тачку, а потім скидайте на місце, де ви будуєте трамплін.

бруд, велосипед, креслення, простір, будівництво

Якщо у вас немає тачки, ви можете викопати посадочну площадку і використовувати цю землю для побудувати трамплін. Отже, земля, яку ви щойно викопали, буде стрибком над землею, а потім ви приземлитеся в тому місці, звідки ви взяли землю. Просто переконайтеся, що це плавний перехід.

Як зробити відмінний стрибок у мотокросі

Ще один ключ до хорошого стрибка – це зробити хорошу губу. Край трампліну – це край, де велосипед злітає. Якщо це не буде зроблено правильно, то ви не будете залишатися стабільними в повітрі. Щоб зробити хорошу губу, просто згладьте верхню частину і переконайтеся, що вона зливається з рештою трампліну. Ви можете подивитися збоку, щоб побачити, чи є кут поступовим чи ні.

Щоб зробити останні штрихи, потрібно полити трамплін і залишити його на день-два, щоб він затвердів… Я думаю, що це майже висвітлює основи того, як зробити бруд велосипед стрибки. Просто переконайтеся, що ви будуєте трампліни безпечно, і що ви робите їх на своїй власній території.

Як подолати страх перед стрибками

Починати потрібно з малого. Якщо ви ніколи раніше не стрибали з трампліну, це буде абсолютно нове відчуття – літати в повітрі. Ваше тіло не знатиме, що робити одразу, тому починати треба з невеликого, але плавного стрибка.

Я рекомендую просто зробити гарний, гладкий трамплін. Це лише один стрибок без приземлення, тому він підкине вас більше вперед, ніж вгору. Як тільки ви відчуєте, як підвіска стискається і відскакує після стрибка, ви можете перейти до більших настільних або подвійних стрибків.

Опубліковано на Останнє оновлення: 15 липня 2021 р

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top