Велосипед червоного кольору. Рекомендації щодо дизайну

Як правильно вибрати дорожні шипи Shimano SPD-SL

Дорожні педалі та шиповки Shimano SPD-SL є популярним вибором серед професійних велосипедистів та велосипедистів-аматорів завдяки своїй стабільній платформі, простоті експлуатації та довговічності. Широкі низькопрофільні шипи рівномірно розподіляють зусилля і дозволяють легко ходити без необхідності носити з собою спеціальні чохли для шипів для зупинки на каву в середині тренування.

Дорожні педалі та шиповки Shimano SPD-SL є популярним вибором серед професійних велосипедистів та велосипедистів-аматорів завдяки стабільній платформі, простоті експлуатації та довговічності. Широкі, низькопрофільні шипи рівномірно розподіляють зусилля і дозволяють легко ходити без необхідності носити з собою спеціальні чохли для зупинки на каву в середині поїздки.

Існує три різні моделі шипів Shimano SPD-SL на вибір, які позначені трьома кольорами: жовтим, червоним та синім. Кожна модель має унікальні особливості, включаючи різні діапазони плавучості та точки повороту, і розроблена з урахуванням біомеханіки різних райдерів.

Що таке поплавок на шипах?

Ключова відмінність між трьома варіантами шипів Shimano – це кількість поплавка, яку кожна з них дозволяє. Float – це рух стопи вперед-назад, коли ви закріплені на педалі, і, по суті, це те, наскільки сильно ви можете відвести пальці ноги вліво або вправо, коли ваше взуття прикріплене до педалі. Різні рівні поплавка допомагають пристосуватися до різних стилів їзди або вирішити біомеханічні проблеми, такі як недостатня гнучкість, перенесені травми або біль у коліні. Хоча плавання може допомогти зменшити навантаження на суглоби та зробити педалювання більш комфортним, воно також може призвести до відчуття дещо меншої передачі потужності, якщо ваша нога занадто багато рухається.

Нейтральне положення стопи також важливо розуміти перед тим, як вибрати та встановити правильні шиповки SPD-SL для вас. Нейтральне положення стопи визначається як найбільш природний або ефективний кут під час крутіння педалей. Для деяких спортсменів це означає, що обидві стопи спрямовані ідеально прямо вперед. У інших людей пальці ніг природно спрямовані трохи всередину або назовні. Якщо у вас була травма на одній стороні тіла, ваше нейтральне положення може відрізнятися для лівої та правої ноги.

Незалежно від кута нахилу стопи, мета полягає в тому, щоб розташувати бутси таким чином, щоб нейтральне положення стопи було посередині діапазону плавання. Це дозволяє забезпечити рівномірну кількість плавучості за межами нейтрального положення стопи, що допомагає зняти навантаження з колін та інших критичних суглобів. Може знадобитися кілька поїздок, щоб набрати ідеальну позицію, тому не поспішайте і зробіть невелике регулювання шиповок за потребою.

Жовті шиповки SPD-SL – 6 ступенів плавучості

Жовті шиповки SPD-SL, мабуть, найпопулярніші серед велосипедистів, які займаються фітнесом, але використовуються широким колом спортсменів. Вони характеризуються шестиградусним діапазоном плавання (по три градуси в кожному напрямку), що забезпечує вільний рух і низьке навантаження на суглоби. Точка повороту поплавка знаходиться в центрі шиповки, що дозволяє пальцям ніг спрямовуватися в широкому діапазоні кутів. Такий великий діапазон поплавка також забезпечує більше місця для помилок при налаштуванні шиповок. Якщо ви новачок у велоспорті, відчуваєте біль у колінах, бракує гнучкості або просто не знаєте, з чого почати, жовті кросівки Shimano – ваш найкращий вибір.

Червоні шиповки SPD-SL не мають поплавка і на 100% фіксуються в положенні. Це робить їх чудовими для спринтерів, професійних спортсменів або людей, які цінують максимально ефективну передачу потужності і не схильні до болю в колінах. Зверніть увагу, що червоні шипи SPD-SL вимагають, щоб ви точно знали своє оптимальне положення шипів, і вам було зручно регулювати шипи в цьому ідеальному положенні.

Новий майстер у мистецтві аеродинаміки

Природна еволюція Cento10PRO, нашого висококласного аеродинамічного велосипеда, який використовують професіонали.

Filante SLR – надзвичайно легкий аеродинамічний велосипед зі значно покращеним співвідношенням жорсткості до ваги. Ми використовували ті ж матеріали і технології, що і при створенні Wilier 0 SLR.

Результатом стала аеродинамічна рама найвищого класу, яка доповнює наш велосипед для чистих підйомів, що використовується командою Astana Qazaqstan Team.

CAMPIONE ITALIANO; ГЛЯНЦЕВИЙ TDF23 RAMATO; ГЛЯНЦЕВИЙ ASTANA 2023; ГЛЯНЦЕВИЙ FU UNICO JUN INOUE VELVET RED; ГЛЯНЦЕВИЙ ЧОРНИЙ ЧЕРВОНИЙ; МАТОВИЙ СІРИЙ IRIDE GREEN; ГЛЯНЦЕВИЙ

CAMPIONE ITALIANO; ГЛЯНЦЕВИЙ TDF23 RAMATO; ГЛЯНЦЕВИЙ ASTANA 2023; ГЛЯНЦЕВИЙ FU UNICO JUN INOUE VELVET RED; ГЛЯНЦЕВИЙ BLACK RED; МАТОВИЙ СІРИЙ IRIDE GREEN; ГЛЯНЦЕВИЙ

Відгуки

Великий велосипед, для тонких пальців і присвячений спортсменам.

ЧУДОВИЙ РОДОВІД ВЕЛОСИПЕДА ЗІ СТИЛЕМ, ЩО ВІДПОВІДАЄ ЙОМУ

Wilier Filante SLR – ще один велосипед з досвідом про-турів, готовий до старту нашого групового тесту.

Filante SLR – це неймовірно гострий велосипед, що поєднує в собі завидну жорсткість рами та легку вагу.

Швидше, тонше, легше: Wilier Filante SLR

Витончена, легка, жвава та чарівна. Загалом, новий Filante – це кожен дюйм супербайку.

Справді, цей Wilier Filante SLR є прекрасною русифікацією, і він не зробив великого вибору, коли вирішив перефарбувати його в червоний колір, щоб стати союзником у виборі для багатьох велосипедистів.

колір, велосипед, дизайн

Wilier Trestina – один з найстаріших велосипедних брендів у світі, але це не заважає їм впроваджувати найсучасніші велосипедні технології, як-от нова модель Filante SLR.

Чудовий Wilier Filante SLR привертає увагу кожного разу, коли виїжджає з мого будинку, і лише один його вигляд викликає захоплення від їзди на ньому.

Le prime pedalate già dicono tantissimo: si tratta di una bici ad alte prestazioni. La pressione sui pedals si traduce in un attimo in una spinta in avanti e si percepisce che la dispersione di energia è minima.

ПОДИВІТЬСЯ FILANTE SLR В ДІЇ

Мікеле Гастальделло та Клаудіо Саломоні проведуть нас крізь деталі дизайну та побудови дзеркальної фотокамери Filante.

Аеродинамічний

Filante SLR був розроблений, щоб максимізувати аеродинамічні характеристики в реальних умовах навколишнього середовища. Конструкція була розроблена на основі даних, отриманих в аеродинамічній трубі (де вітер дуже чистий для отримання однорідних емпіричних результатів), а також з урахуванням реального світу. Таким чином, ми не тільки оцінюємо типові дані аеродинамічної труби (кути рискання від.20° до 20°), але також враховуйте турбулентність навколишнього середовища, яка впливає на велосипед з багатьох різних причин. Тому ми переробили профілі, починаючи зі стандартних крил NACA/хвоста KAMM, які більше не мають гострих країв на задній частині. Пом’якшені кути покращують продуктивність навіть у разі порушення потоку повітря. Внутрішня частина передньої вилки була розширена на 7 мм, що робить її на 13.6% ширше, ніж у Cento10PRO. При цьому ми відсунули лопаті вилки від колеса, зменшивши турбулентність та покращивши аеродинаміку.

ЛЕГКИЙ ТА ЧУТЛИВИЙ

Нові аеродинамічно оптимізовані профілі допомогли нам усунути зайву вагу в конструкції рами. Форма не має гострих країв, тому потребує менше матеріалу і менше смоли в кутах. Це покращує однорідність внутрішньої частини, зменшуючи вагу рами до 870 грамів. Зібраний велосипед з топовими технічними характеристиками важить 6.8 кг. Монококове кермо Filante виготовлене з того ж карбону, який ми використовуємо для Wilier 0 SLR. Завдяки використанню різних видів карбону в поєднанні з рідкокристалічним полімером, унікальному розташуванню волокон та технології виготовлення, ми досягли абсолютного рівня легкості та жорсткості. Менша загальна вага у порівнянні з винятковою жорсткістю збільшує STW на 12.5%. Це покращення чітко відчувається в точності керування та відчутті безпеки на високих швидкостях.

240 ФІТИНГІВ В НАЯВНОСТІ

Оскільки рульова труба вилки більше не скошена, ми можемо встановити до 35 мм проставки під руль. Комбінуючи розміри рами, керма та прокладок, ми можемо отримати 240 різних варіантів посадки, без перекриття між комбінаціями. Цей показник подвоюється з двома доступними підсідельними штирями зі зміщенням на 15 мм або 0 мм.

КЕРМО ТА ІНТЕГРОВАНІ КАБЕЛІ

Крім того, що він легкий (350 грамів для розміру 101×42), новий інтегрований кермо Filante Bar з карбонового монокока містить троси гальм і перемикачів, спрямовуючи їх до внутрішньої частини рами. Його дизайн дуже простий, зі звивистими та заокругленими лініями для максимальної ергономіки зчеплення.

ЛЕГКО ВСТАНОВЛЮЮТЬСЯ РОЗПІРКИ

Прокладки між рамою та кермом виготовлені з високоміцного композитного матеріалу зі спеціальною порожниною для тросів. Складаються з двох частин для швидкого монтажу та демонтажу, не заважаючи кабелям, що проходять від керма до рами.

ЗБАЛАНСОВАНІ КОНСТРУКЦІЯ

Шість розмірів, одне відчуття. Секції труб різного розміру були розроблені для підтримки постійної жорсткості, якості управління та комфорту на рамах будь-якого розміру.

ПЕРЕМИКАННЯ ШВИДКОСТЕЙ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ ОСЕЙ

Ще одна новинка – система Mavic Speed Release thru axle, яка дозволяє швидко знімати колесо з рами. Таким чином, вісь не потрібно повністю витягувати з маточини. Це рішення значно скорочує час зняття та встановлення колеса. Під час перегонів це рішення скорочує час заміни колеса в середньому на 7 секунд порівняно з традиційною наскрізною віссю.

Посібник з проектування міських велодоріжок

Велодоріжка – це спеціально виділена зона на початку смуги руху на регульованому перехресті, яка забезпечує велосипедистам безпечний і помітний спосіб випередити транспорт, що стоїть у черзі, під час червоного сигналу світлофора.

Натисніть на зображення нижче, щоб переглянути 3D концепції велосипедних боксів. Показані конфігурації базуються на велосипедних боксах у Колумбусі, штат Огайо, Медісоні, штат Вірджинія, та Портленді, штат Орегон.

Переваги велосипедних боксів

“Незважаючи на те, що автомобілісти розташовуються далі від перехрестя, водії частіше надають велосипедистам перевагу в русі за наявності велосипедних боксів” велосипед вставка.” Брейді, J., Міллз, А., Лоскорн, J., Duthie, J., Мачемел, Р., Центр транспортних досліджень. (2010). Вплив велосипедних боксів на поведінку велосипедистів та водіїв на перехрестях. Місто Остін.

Це особливо важливо в районах з великою кількістю транспортних засобів, що повертають праворуч, та/або вантажівок, чиї високі кабіни заважають побачити велосипедиста праворуч, і які починають свої маневри повороту з прямого руху, що може ввести велосипедиста в оману і змусити його думати, що вантажівка не повертає. “Було виявлено, що велосипедисти, які їдуть прямо, можуть розташуватися перед транспортним потоком, зменшуючи таким чином ризик конфлікту з … транспортними засобами, що повертають.” Аллен, D., S. Bygrave, and H. Harper. (2005). Поведінка на вдосконалених велосипедних зупиночних лініях (Звіт No. PPR240). Транспорт для Лондона, Лондонський відділ безпеки дорожнього руху.

“Дані відеоспостереження показали, що кількість в’їздів автомобілів на пішохідний перехід значно зменшилася порівняно з контрольним перехрестям. … Таке зменшення кількості автомобілів, що в’їжджають у зону пішохідного переходу, має потенціал для покращення безпеки пішоходів” Monsere, C., Dill, J. (2010). Оцінка велосипедних боксів на регульованих перехрестях. Остаточний проект. Орегонський консорціум транспортних досліджень та освіти.

“Усі транспортні засоби, які порушували правила на контрольних ділянках, виїжджали на пішохідний перехід, порівняно з 12% на ділянках з [велосипедними боксами], що свідчить про те, що [велосипедні бокси] можуть забезпечити буферну зону, яка перешкоджає транспортним засобам блокувати пішохідний перехід”.” Аллен, Д., S. Bygrave, and H. Харпер. (2005). Поведінка на вдосконалених велосипедних зупинках. Звіт №. PPR240. Transport for London, London Road Safety Unit.

Типові застосування

“Відгуки громадськості вказують на те, що вісім футів недостатньо для комфортного маневрування в боксі.”

Brady, J., Mills, A., Лоскорн, Дж., Duthie, J., Мачемел, Р., Центр транспортних досліджень. (2010). Вплив велосипедних боксів на поведінку велосипедистів та водіїв на перехрестях. Місто Остін.

“Дві стоп-лінії повинні знаходитися на відстані 4-5 метрів одна від одної; простір між ними по всій ширині під’їзду доступний для велосипедистів, які чекають на світлофорі”.”

Аллен, Д., S. Bygrave, and H. Харпер. (2005). Поведінка на циклічних розширених зупиночних комплексах. Звіт No. PPR240. Транспорт для Лондона, Лондонський відділ безпеки дорожнього руху.

“Використання жирної демаркації рамки є життєво важливим. Це може включати в себе ширшу смугу, ніж зазвичай, або, можливо, фарбування боксу в яскравий колір.”

Хантер, W. W. (2000). Оцінка інноваційного застосування велосипедних боксів у місті Юджин, штат Орегон. Транспортні дослідження, 1705, 99-106.

MUTCD R10-11, R10-11a або R10-11b

MUTCD R10-6a (показано) або R10-6. Додаткові знаки можуть бути використані для пояснення управління сигналами. Серед написів, які можуть бути використані для цієї мети, є “Велосипеди зупиняються тут на червоне” або додаткова табличка “Крім велосипедів” у поєднанні з R10-6 для позначення лінії зупинки для велосипедистів.

“Що стосується поведінки водіїв при зупинці, то відсоток водіїв, які заїжджали на стоп-лінію, значно зменшився з впровадженням скелетної [безбарвної] велосипедної коробки”.” Брейді, J., Міллс, А., Loskorn, J., Duthie, j., Мачемел, Р., Центр транспортних досліджень. (2010). Вплив велосипедних боксів на поведінку велосипедистів та водіїв на перехрестях. Місто Остін.

“Опитування автомобілістів виявило сильну перевагу кольору. Крім того, велосипедисти, схоже, більше користуються боксами відповідно до їхнього кольору, що має підвищити їхню видимість і покращити безпеку.”

Монсер, С., Dill, J. (2010). Оцінка велосипедних боксів на регульованих перехрестях. Остаточний варіант. Консорціум транспортних досліджень та освіти штату Орегон.

“Використання жирної демаркації поля є життєво важливим. Це може включати в себе ширшу смугу, ніж зазвичай, або, можливо, пофарбувати коробку в яскравий колір.”

Хантер, В. W. (2000). Оцінка інноваційного застосування велосипедних боксів в Юджині, штат Орегон. Транспортні дослідження, 1705, 99-106.

Підтримка кольорового покриття на велодоріжках

“Значно більше водіїв поступалися велосипедистам після встановлення синього покриття (92% після встановлення порівняно з 72% до встановлення)”.”

Хантер, W.W. та ін. (2000). Оцінка лікування блакитних велосипедних доріжок у Портленді, штат Орегон. Транспортні дослідження, 1705, 107-115.

“Найкращі оцінки впливу на безпеку одного синього велосипедного перехрестя на перехресті – це зниження на 10% аварійності та 19% травматизму.”

Дженсен, С. U. (2008). Вплив синіх велосипедних переходів на безпеку: Дослідження до і після. Аналіз аварійності та запобігання ДТП, 40(2), 742-750.

“Здається, що [під’їзні смуги] надають велосипедистам значну перевагу в легальному доступі до [велосипедної парковки].” Ділянка без велодоріжки “чітко показала, що багато велосипедистів не змогли дістатися до водосховища.”

Послуги Аткінса. (2005). Удосконалене дослідження варіацій стоп-лінії. Номер звіту. 503 1271. Transport for London, Лондонський відділ безпеки дорожнього руху.

“На двох ділянках з чітко виділеними смугами для під’їзду мали місце нижчі рівні порушень, що свідчить про те, що колір Диференціація може зменшити рівень посягань.”

Аллен, Д., S. Байгрейв, і Н. Харпер. (2005). Поведінка на вдосконалених велосипедних зупинках. Звіт №. PPR240. Transport for London, Відділ безпеки дорожнього руху Лондона.

“Там, де не було велодоріжки через перехрестя, спостерігалося, що велосипедисти озиралися через плече на місце защемлення на виїзді, що, ймовірно, впливало на рівень їхнього комфорту, а також на сприйняття та фактичну безпеку”.”

Технічне обслуговування

Адаптовано з Посібника з проектування міських велодоріжок, опублікованого Island Press.

Посилання на велосипедні бокси : 24 знайдено.

  • Аллен, Д., Байгрейв, С., Харпер, Х. Дослідження варіацій вдосконалених зупинкових ліній. Транспорт для Лондона, Відділ управління вулицями. Transport for London, Відділ управління вулицями. Лондон, Великобританія.
  • Toole Design Group. Балтимор Велосипед Інструментарій для проектування об’єктів. Департамент транспорту Департамент планування. Місто Балтимор. Балтимор, М.Д.
  • Аллен, Д., Байгрейв, С., Харпер, Х. Поведінка на вдосконалених велосипедних зупинках. Відділ управління вулицями. Транспорт для Лондона. Лондон, Великобританія.
  • Маргісон, Філ, Коллінз, Пітер. Зона для зберігання велосипедів та вдосконалені лінії велосипедних зупинок. Управління дорожнього руху. Новий Південний Уельс. Північний Сідней.
  • Hunter, William W., Томас, Ліббі, Статтс, Джейн Сі. Bikesafe Велосипед Система вибору контрзаходів. BIKESAFE. Федеральна адміністрація автомобільних доріг, Управління безпеки. Вашингтон, округ Колумбія.
  • Черч, Едді. Інструментарій для облаштування велосипедних доріжок Street Smarts Task Force. Street Smarts Task Force. Місто Остін. Остін, Техас.
  • Транспортні консультанти RFM. Місто Мемфіс Велосипед Посібник з проектування: Технічний меморандум про сучасні практики міста, кращі практики міст-сусідів. Інженерний відділ. Місто Мемфіс. Мемфіс, штат Теннессі.
  • Мур, Брайан, Олсон, Джефф, Бакленд, Лорен. План велосипедних доріжок до двохсотріччя Колумба. Відділ управління інфраструктурою. Місто Колумбус. Колумбус, Огайо.
  • Районний департамент транспорту. Велосипед Об’єкт Проектування Путівник. Окружний департамент транспорту. Округ Колумбія. Вашингтон, округ Колумбія.
  • Ove Arup Partners Ltd. Проектування велосипедної інфраструктури. Департамент транспорту. Стаціонарний офіс. Единбург, Шотландія.
  • Toole Design Group. Округ Колумбія Велосипед Генеральний план. Окружний департамент транспорту. Округ Колумбія. Вашингтон, округ Колумбія.
  • CROW. Дизайн Посібник з велосипедного руху. CROW. CROW. Утрехт.
  • Брейді, Джон, Джефф Лоскорн, Елісон Міллс, Джен Дуті, Ренді Мачемел. Наслідки Велосипед Вставки про поведінку велосипедистів та водіїв на перехрестях. Велосипедна команда міста Остін. Місто Остін. Остін, Техас.
  • Ділл, Дженніфер, Крістофер, Монсер, Натан МакНіл. Оцінка велосипедних боксів на регульованих перехрестях. Орегонський консорціум транспортних досліджень та освіти. Портлендське бюро транспорту. Портленд, штат Орегон.
  • Хантер, Вільям В. Оцінка інноваційного застосування велопарковок в Юджині, штат Орегон. Дослідницький центр безпеки дорожнього руху. Університет Північної Кароліни. Чапел Хілл, штат Північна Кароліна.
  • Пучер, Джон, Дженніфер Ділл, Сенді Генді. Інфраструктура, програми та політика для популяризації велосипедного руху: Міжнародний огляд. Профілактична медицина 50: S106-S125. Elsevier Science. Нью-Йорк, штат Нью-Йорк.
  • Cork Cycling Campaign, Dublin Cycling Campaign, Galway Cycling Campaign, Limerick Cycling Campaign, Maynooth Cycling Campaign, Skerries Cycling Initiative, Waterford Walk Cycle Campaign. Національна політика Ірландії щодо розвитку велосипедного руху. Ірландська мережа захисту прав велосипедистів. Ірландська мережа захисту прав велосипедистів. Дублін.
  • Транспорт для Лондона. Стандарти велосипедного дизайну в Лондоні. Відділ програми розвитку велосипедного транспорту. Транспорт для Лондона. Лондон.
  • Департамент міського планування Лос-Анджелеса. Технічний велоплан 2010 року Дизайн Посібник. Департамент міського планування. Місто Лос-Анджелес. Лос-Анджелес, Каліфорнія.
  • Рада графства Ноттінгемшир. Посібник з велосипедного дизайну. Рада графства Ноттінгемшир. Західний Бріджфорд.
  • Портлендське бюро транспорту. Велосипедний план Портленду до 2030 року, Додаток D: Проектування велосипедних доріжок, огляд найкращих практик. Бюро транспорту. Місто Портленд. Портленд, штат Орегон.
  • Берчфілд, Роб. Проектування захищених велосипедних доріжок. Місто Портленд, штат Орегон. Національна асоціація працівників міського транспорту. Нью-Йорк, штат Нью-Йорк.
  • Аладжем, Девід, Майк Барнбаум, Керол Борден, Мері Брілл, Ліа Брукс, Маргарет Бусс, Тім Кейхілл та ін. Найкращі практики для Велосипед Генеральне планування та Дизайн. Співпраця з питань якості повітря на транспорті в Сакраменто. Транспортне управління Сакраменто. Сакраменто, Каліфорнія.
  • Жолікур, Марк. Технічний довідник велодоріжки Дизайн. Vélo Québec. Монреаль, QC.

Переваги велосипедного боксу

“Незважаючи на те, що автомобілісти розташовуються далі від перехрестя, вони частіше надають велосипедистам перевагу в русі за наявності велосипед коробка.” Brady, J., Mills, A., Лоскорн, Д., Duthie, j., Мачемел, Р., Центр транспортних досліджень. (2010). Ефекти від Велосипед Вставки про поведінку велосипедистів та водіїв на перехрестях. Місто Остін.

Це особливо важливо в районах з великою кількістю транспортних засобів, що повертають праворуч, та/або вантажівок, чиї високі кабіни заважають побачити велосипедиста праворуч, і які починають свої маневри повороту з прямого руху, що може ввести велосипедиста в оману і змусити його думати, що вантажівка не повертає. “Було виявлено, що велосипедисти, які їдуть прямо, можуть розташуватися перед транспортним потоком, таким чином зменшуючи ризик конфлікту з … транспортними засобами, що повертають”.” Аллен, Д., S. Байгрейв, і Н. Харпер. (2005). Поведінка на вдосконалених велосипедних зупиночних комплексах (Звіт No. PPR240). Transport for London, London Road Safety Unit.

“Дані відеозйомки показали, що втручання водіїв у пішохідний перехід значно зменшилося порівняно з контрольним перехрестям”. … Зменшення кількості автомобілів, що в’їжджають у зону пішохідного переходу, має потенціал для покращення безпеки пішоходів” Monsere, C., Ділл, Дж. (2010). Оцінка велосипедних боксів на регульованих перехрестях. Остаточний проект. Консорціум транспортних досліджень та освіти штату Орегон.

“Усі транспортні засоби, які наїжджали на велосипедистів на контрольних ділянках, виїжджали на пішохідний перехід, порівняно з 12% на ділянках з [велосипедними боксами], що свідчить про те, що [велосипедні бокси] можуть забезпечити буферну зону, яка перешкоджає транспортним засобам перекривати пішохідний перехід.” Аллен, Д., S. Байгрейв та H. Харпер. (2005). Поведінка на вдосконалених лініях зупинок для велосипедистів. Звіт No. PPR240. Транспорт Лондона, Лондонський відділ безпеки дорожнього руху.

Типові застосування

“Відгуки громадськості вказують на те, що вісім футів недостатньо для комфортного маневрування у боксі.”

Brady, J., Міллз, А., Лоскорн, Дж., Duthie, J., Machemehl, R., Центр транспортних досліджень. (2010). Вплив велосипедних боксів на поведінку велосипедистів та водіїв на перехрестях. Місто Остін.

“Дві стоп-лінії повинні знаходитися на відстані 4-5 м одна від одної; простір між ними по всій ширині під’їзду доступний для велосипедистів, які чекають на світлофорі”.”

Аллен, Д., S. Байгрейв, і Ейч. Харпер. (2005). Поведінка на вдосконалених стоп-лініях циклічного руху. Звіт No. PPR240. Транспорт Лондона, Відділ безпеки дорожнього руху Лондона.

“Використання жирної демаркації поля є життєво важливим. Це може включати в себе ширшу смугу, ніж зазвичай, або, можливо, фарбування коробки в яскравий колір.”

Хантер, В. W. (2000). Оцінка інноваційного застосування велосипедних боксів в Юджині, штат Орегон. Transportation Research Record, 1705, 99-106.

MUTCD R10-11, R10-11a або R10-11b

MUTCD R10-6a (показано) або R10-6. Додаткові знаки можуть бути використані для уточнення управління сигналами. З цією метою можна використовувати написи “Велосипеди зупиняються тут на червоне” або додаткову табличку “Крім велосипедів” у поєднанні з R10-6 для позначення лінії зупинки велосипедистів.

“Що стосується поведінки водіїв під час зупинки, то відсоток водіїв, які перетинають стоп-лінію, значно зменшився з впровадженням каркасу [не зафарбовано] велосипед боксу.” Брейді, Джей., Міллс, А., Loskorn, J., Duthie, j., Мачемел, Р., Центр транспортних досліджень. (2010). Вплив велосипедних боксів на поведінку велосипедистів та водіїв на перехрестях. Місто Остін.

“Опитування автомобілістів показало, що вони віддають перевагу яскравим кольорам. Крім того, велосипедисти, схоже, більше використовують бокс за призначенням, що має підвищити його видимість і покращити безпеку”.”

Монсер, С., Dill, J. (2010). Оцінка велосипедних боксів на регульованих перехрестях. Остаточний проект. Орегонський консорціум транспортних досліджень та освіти.

“Використання жирної демаркації поля є життєво важливим. Це може включати в себе ширшу смугу, ніж зазвичай, або, можливо, фарбування боксу в яскравий колір.”

колір, велосипед, дизайн

Хантер, В. W. (2000). Оцінка інноваційного застосування велосипедних боксів в Юджині, штат Орегон. Транспортні дослідження, 1705, 99-106.

Підтримка кольорового покриття на велодоріжках

“Значно більше водіїв поступалися велосипедистам після того, як було встановлено синє покриття (92% у період після встановлення порівняно з 72% у період до встановлення).”

Хантер, В.W. та ін. (2000). Оцінка блакитних велодоріжок у Портленді, штат Орегон. Транспортні дослідження, 1705, 107-115.

“Найкращі оцінки впливу на безпеку одного синього велосипедного переходу на перехресті – це зниження на 10% аварій та 19% травм”.”

Дженсен, С. U. (2008). Вплив на безпеку перехресть з блакитним кольором: Дослідження “до і після. Аналіз запобігання нещасним випадкам, 40(2), 742-750.

“Виявляється, що [в’їзні смуги] надають велосипедистам значну перевагу в легальному доступі до [велосипедних боксів].” Ділянка без велодоріжки “чітко показала, що багато велосипедистів не змогли дістатися до водосховища.”

Atkins Services. (2005). Дослідження варіацій розширеної стоп-лінії. Звіт №. 503 1271. Транспорт для Лондона, Відділ безпеки дорожнього руху в Лондоні.

“На двох ділянках з чітко виділеними смугами для велосипедистів спостерігався нижчий рівень зазіхань на велосипедистів, що свідчить про те, що колір диференціація може зменшити рівень наїзду на велосипедистів.”

Аллен, Д., S. Bygrave, і H. Harper. (2005). Поведінка на вдосконалених велосипедних зупинках. Звіт No. PPR240. Транспорт для Лондона, Лондонський відділ безпеки дорожнього руху.

“Там, де не було велосипедної доріжки через перехрестя, спостерігали, як велосипедисти озиралися через плече на місце защемлення вихідного важеля, що, ймовірно, впливало на рівень їхнього комфорту, а також на уявну та фактичну безпеку”.”

Обслуговування

Адаптовано з Посібника з проектування міських велодоріжок, опублікованого Island Press.

Посилання на велосипедні бокси: 24 знайдено.

  • Аллен, Д., Байгрейв, С., Харпер, Х. Дослідження вдосконалених варіацій зупинкових ліній. Транспорт Лондона, Відділ управління вулицями. Транспорт для Лондона, Відділ управління вулицями. Лондон, Великобританія.
  • Toole Design Group. Балтимор Велосипед Інструментарій для проектування об’єктів. Департамент транспорту Департамент планування. Місто Балтімор. Балтимор, штат Меріленд.
  • Аллен, Д., Байгрейв, С., Харпер, Х. Поведінка на вдосконалених велосипедних зупинкових лініях. Відділ управління вулицями. Транспорт для Лондона. Лондон, Великобританія.
  • Маргісон, Філ, Коллінз, Пітер. Зона для зберігання велосипедів та вдосконалені лінії велосипедних зупинок. Управління дорожнього руху. Новий Південний Уельс. Північний Сідней.
  • Хантер, Вільям В., Томас, Ліббі, Статтс, Джейн Сі. Система вибору велосипедних контрзаходів Bikesafe. BIKESAFE. Федеральна адміністрація автомобільних доріг, Управління безпеки. Вашингтон, округ Колумбія.
  • Черч, Едді. Робоча група з питань вуличних смартфонів Велосипед Інструментарій об’єктів. Street Smarts Task Force. Місто Остін. Остін, Техас.
  • Транспортні консультанти RFM. Посібник з велосипедного дизайну міста Мемфіс: Технічний меморандум про поточну міську практику, кращі практики міст-сусідів. Інженерний відділ. Місто Мемфіс. Мемфіс, штат Теннессі.
  • Мур, Брайан, Олсон, Джефф, Бакленд, Лорен. План велосипедних доріжок до двохсотріччя Колумба. Відділ управління інфраструктурою. Місто Колумбус. Колумбус, Огайо.
  • Районний департамент транспорту. Велосипедна інфраструктура Дизайн Путівник. Районний відділ транспорту. Округ Колумбія. Вашингтон, округ Колумбія.
  • Ove Arup Partners Ltd. Проектування велосипедної інфраструктури. Департамент транспорту. Стаціонарний офіс. Единбург, Шотландія.
  • Toole Design Group. Округ Колумбія Генеральний план розвитку велосипедного транспорту. Окружний департамент транспорту. Округ Колумбія. Вашингтон, округ Колумбія.
  • CROW. Посібник з проектування велосипедного руху. CROW. CROW. Утрехт.
  • Брейді, Джон, Джефф Лоскорн, Елісон Міллс, Джен Дуті, Ренді Мачемел. Вплив велосипедних боксів на поведінку велосипедистів та автомобілістів на перехрестях. Велосипедна команда міста Остін. Місто Остін. Остін, Техас.
  • Ділл, Дженніфер, Крістофер, Монсер, Натан МакНіл. Оцінка велосипедних боксів на регульованих перехрестях. Консорціум транспортних досліджень та освіти штату Орегон. Транспортне бюро Портленда. Портленд, штат Орегон.
  • Хантер, Вільям В. Оцінка інноваційного застосування велосипедних боксів в Юджині, штат Орегон. Дослідницький центр безпеки дорожнього руху. Університет Північної Кароліни. Чапел-Хілл, Північна Кароліна.
  • Пучер, Джон, Дженніфер Ділл, Сенді Генді. Інфраструктура, програми та політика для збільшення кількості велосипедистів: Міжнародний огляд. Профілактична медицина 50: S106-S125. Elsevier Science. Нью-Йорк, штат Нью-Йорк.
  • Велосипедна кампанія в Корку, Велосипедна кампанія в Дубліні, Велосипедна кампанія в Голуеї, Велосипедна кампанія в Лімерику, Велосипедна кампанія в Мейнуті, Велосипедна ініціатива в Скеррі, Велосипедна кампанія в Уотерфорді. Національна політика Ірландії щодо популяризації велосипедного руху. Ірландська мережа захисту прав велосипедистів. Ірландська мережа захисту прав велосипедистів. Дублін.
  • Транспорт для Лондона. Лондонські стандарти велосипедного дизайну. Розділ програми розвитку велосипедного транспорту. Транспорт для Лондона. Лондон.
  • Департамент міського планування Лос-Анджелеса. Велосипедний план 2010 року Технічний розділ Дизайн Довідник. Департамент міського планування. Місто Лос-Анджелес. Лос-Анджелес, Каліфорнія.
  • Рада графства Ноттінгемшир. Велосипедний рух Дизайн Посібник. Рада графства Ноттінгемшир. Західний Бріджфорд.
  • Портлендське транспортне бюро. Велосипедний план Портленда до 2030 року, Додаток D: Проектування велодоріжок, огляд найкращих практик. Бюро транспорту. Місто Портленд. Портленд, штат Орегон.
  • Берчфілд, Роб. Дизайн захищених велосипедних доріжок. Місто Портленд, штат Орегон. Національна асоціація працівників міського транспорту. Нью-Йорк, штат Нью-Йорк.
  • Аладжем, Девід, Майк Барнбаум, Керол Борден, Мері Брілл, Ліа Брукс, Маргарет Бусс, Тім Кейхілл та ін. Найкращі практики для генерального планування та проектування велосипедного руху. Співробітництво з якості повітря на транспорті Сакраменто. Транспортне управління Сакраменто. Сакраменто, Каліфорнія.
  • Джолікер, Марк. Технічний довідник велодоріжки Дизайн. Vélo Québec. Монреаль, Квебек.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top