Всі мотоцикли Harley-Davidson. 1940 Harley Davidson WLA “Liberator”

Всі мотоцикли harley davidson

Зробити Harley-Davidson швидшим і вичавити з нього максимум продуктивності було частиною бренду (і американської культури) з моменту заснування компанії в 1903 році.

Від перших гонщиків на дошці до драг-рейсерів та баггістів, що літають по гоночних трасах сьогодні, Harley-Davidson та продуктивність йдуть пліч-о-пліч.

Kraus є лідером у виробництві високопродуктивних мотоциклів Harley завдяки нашій майстерності та увазі до деталей, але ми вирішили налаштувати Harley-Davidsons, тому що кожна модель, до якої ми торкаємося, має багату історію, і ми хочемо залишити свій слід в книгах історії.

У Kraus ми спеціалізуємося на тюнінгу багерів, софттейлів, спортстерів, дина та FXR. І щоб оцінити, куди ми йдемо з цими моделями, ми повинні знати, де ми були.

У цій статті ми розглянемо ці п’ять модельних лінійок і простежимо їх родовід, звертаючи особливу увагу на те, що кожна з них має свою унікальну історію, коли справа доходить до того, щоб їхати швидше, краще керувати або іншим чином працювати так, як люди в Мілуокі навіть не мріяли.

Пакувальник

Ми почнемо з моделі, яку ніхто ніколи не думав, що вона стане основою для модифікацій (принаймні, не таких, як ця).

harley, davidson, bikes

Але, можливо, саме тому захоплення пакувальниками є таким гарячим і сильним. Якщо ви ще не чули про серіал “Король пакувальників”, подивіться його. MotoAmerica, національна організація шосейно-кільцевих перегонів професійного рівня, має клас, присвячений гоночним багерам.

Все почалося з однієї події в Лагуна-Сека, яку організував Роланд Сендс (Roland Sands). Реакція на неї була настільки популярною, що зараз ми бачимо, як клас розширюється в декількох різних місцях, а такі компанії, як Harley-Davidson та Indian, створюють мотоцикли з заводською підтримкою та гонщиків для участі в змаганнях. Це справді вершина продуктивності пакувальника.

Зараз здається диким уявити собі захоплення продуктивністю пакувальників, яке починалося зі скромних починань наприкінці 1950-х – на початку 1960-х років. В той час платформа FL у формі Duo-Glide була спробою Harley заманити людей в туристичні подорожі.

В середині 1960-х років з’явився Electra-Glide, який став останньою зміною платформи FL, з доопрацьованою підвіскою та інноваціями на кшталт електричного запуску. Але вони також мали вітрове скло та сідельні сумки, щоб зробити круїзи на великі відстані більш керованими.

Хоча ці мотоцикли були більше орієнтовані на туризм та комфорт, їхнім слабким місцем був двигун. Згодом Panhead поступився місцем Shovelhead, який пізніше був замінений двигунами Evolution і Twin Cam, але попри все це, ці двигуни були недостатньо потужними і слабкими. Це відкрило двері для тюнерів та механіків, які витискали з них всю можливу потужність.

Ми могли б написати цілу статтю про різні модифікації двигунів, які були зроблені з часом, але ви зрозуміли суть. Протягом багатьох років, коли тюнери отримували більше потужності, дуже мало було зроблено для того, щоб покращити роботу решти частин велосипеда. Підвіски все ще були погані, гальма трохи лякали, а рами гнуться, як безглузді струни. Це не ті риси, які ви хочете бачити в спортивному мотоциклі.

Лише у 2000-х роках компанія Harley почала ставитися до продуктивності багерів трохи серйозніше. Впровадження Street Glide було лише одним кроком. Модернізована підвіска та кріплення двигуна прямо з заводу були ще одним кроком. Проект Rushmore відкрив нову еру для Harley в 2014 році і проклав шлях до захоплення потужними байками, які ми бачимо сьогодні.

У Kraus ми могли бачити, як формується прогалина. Кілька компаній зосередились на створенні двигуна, але дуже мало хто займався рештою велосипеда. Підвіскам все ще потрібна була допомога, і було небагато варіантів, щоб зробити ці важкі мотоцикли, які ставали все швидшими, краще гальмувати або відчувати себе комфортніше.

Коли справа доходить до повної трансформації пакувальника, перевернутий передній комплект від Kraus сам по собі є монументальною зміною. Поєднайте його з амортизаторами Öhlins, колесами BST та великими модернізованими гальмами, і ви отримаєте щось, що можна взяти з собою на гоночний трек, дрег-стріп або просто на місцеву тусовку. Куди б ви не поїхали на ньому, він привертатиме увагу та вражатиме своїм виглядом і характеристиками.

Софттейл

Був час, коли у “Харлеїв” не було амортизаторів ззаду – або взагалі задньої підвіски! Заднє колесо було міцно прикріплене до рами, що дало йому назву “хардтейл”.” Якими б витривалими не були гонщики в ті часи, людський хребет може витримати не так вже й багато навантажень. Першим рішенням (яке ми бачимо і сьогодні), яке допомогло зробити їзду більш комфортною, було підвішування самого сидіння на пружинах для гасіння вібрацій.

harley, davidson, велосипеди

Це допомогло, але справжнім генієм було прикріпити амортизатор ззаду, зберігаючи при цьому вигляд хардтейла. Це було зроблено за рахунок того, що амортизатор сховали під велосипедом замість того, щоб мати два з боків на виду. Ідея з’явилася щонайменше десять років тому (а задня підвіска – ще раніше), але в 1983 році на світ з’явився Harley-Davidson FXST Softail, перший серійний Harley, який мав імітувати зовнішній вигляд хардтейла, маючи при цьому переваги задньої підвіски.

З тих пір кастомізація Softail (і його численних копій) набула широкого розмаху. Від м’якого до дикого, чисте полотно Softail породило власну індустрію модернізації, яка врешті-решт призвела до Harley-Davidson пропонує аксесуари прямо з заводу.

На сьогоднішній день існує 132 різні варіації Softail – і їх кількість продовжує зростати! Модель Softail є легендарною серед мотоциклістів, але, можливо, модель, яка закарбувалася в сучасній поп-культурі, – це FLSTF, на якій їздив не хто інший, як Арнольд Шварценеггер у фільмі 1991 року “Термінатор 2: Судний день”.

Для такого популярного мотоцикла, як Softail, модифікаціям, які можна зробити, здається, немає кінця-краю. Модифікації двигунів і навіть заміна двигунів популярні і поширені, але можливості безмежні. Від м’якого до дикого, Softail бачив все: від яскравої фарби та величезних хромованих коліс до приглушеної графіки з прихованою продуктивністю, що забезпечується правильною підвіскою, великими гальмами та агресивною позицією.

У Kraus ми знаємо, як зробити так, щоб софттейли виглядали добре, відчували себе комфортно і перевершували ваші найсміливіші мрії. Від комплектів стояків і крил з вуглецевого волокна до вилок Softail і пружин від найвідоміших брендів у цій галузі.

Народження Harley Davidson

Наступним проектом, завершеним у 1904 році, став мотоцикл з високопродуктивним 405-кубовим двигуном і 24.8 см маховики. Коли він був готовий, він важив 13 кг. Важчий двигун перевів його з категорії велосипедів з мотором в абсолютно нову категорію – мотоциклів. Цього разу, коли ці молоді винахідники взяли свій велосипед на тест-драйв, він пройшов його з блиском.

Їхній експеримент був успішним.

Незабаром вони почали серійне виробництво першого в світі Harley-Davidson велосипеди на задньому дворі Девідона. Незабаром після цього мотоцикл був використаний у перегонах в State Fair Park, де він зайняв четверте місце. Хоча це не було особливо вражаючим, натовп все одно любив це.

Вільям Харлі та Артур Девідсон створили феномен.

У 1905 році Harley-Davidson почав пропонувати свої велосипедів для комерційного продажу. Коли компанія розмістила рекламу в журналі Automobile and Cycle Trade Journal, вони отримали величезну кількість відгуків. Це було майже занадто багато для заднього двору, щоб впоратися з цим. Вони продовжували виробництво з дому до кінця 1905 року. У 1906 році компанія Harley-Davidson побудувала свій перший завод на місці нинішньої штаб-квартири в центрі Мілуокі. Це була лише одноповерхова дерев’яна будівля, але того року вони виготовили понад п’ятдесят мотоциклів, лише передаючи на аутсорсинг деталі, які їм довелося.

Здобуваючи славу: Harley-Davidson

У 1907 році моделі Willian S. Harley розширив завод, додавши додатковий поверх і збільшивши виробництво до 150 мотоциклів на рік. Пізніше того ж року вони представили свій 45-градусний V-Twin Engine Bike на Чиказькому автосалоні, де він привернув увагу преси та громадськості. Цей мотоцикл з V-подібним двигуном мав об’єм 880 куб.см (вдвічі більше, ніж їхня оригінальна модель) і 5.2 кВт потужності, що давало йому максимальну швидкість 100 км/год. Популярність їхнього велосипеда стрімко зростала. У 1908 році вони випустили 450 моделей Harley Davidson, а в 1909 році – 1152.

У 1911 році компанія представила вдосконалений мотоцикл V-Twin Engine, який мав об’єм лише 811 куб.см, але пропонував кращу продуктивність двигуна. До 1913 року більшість мотоциклів Harley-Davidsonмоделі Willian S мали V-подібний двотактний двигун Bikes. У 1913 році старий завод був знесений, а на його місці побудований новий п’ятиповерховий завод. Це призвело до виробництва 16 286 екземплярів байки у 1914 році.

Однією з головних причин цього зростаючого успіху були сидіння на пружинній підвісці, які могли регулюватися відповідно до зросту водія, зменшуючи напругу та удари. Це створило більш комфортну, плавну їзду, яка сподобалась людям. Насправді, Harley-Davidson продовжував використовувати по суті ті ж самі сидіння до 1958 року.

У 1917 році США вступили в Першу світову війну. Під час війни Harley-Davidson поставив американській армії понад 20 000 мотоциклів. До 1920 року вони стали одним з найбільших виробників мотоциклів у світі: того року було вироблено 28 200 машин, які продавалися дилерами в 67 країнах.

Протягом 1920-х років Harley-Davidson пережив велику трансформацію, з впровадженням крапельного паливного бака і передніх гальм, а також значних змін у дизайні. В цю епоху з’явилися такі моделі Harley-Davidson, як A, AA, B, BA та JD. Всі ці інновації призвели до золотого періоду продажів до 1929 року.

Це був рік, коли все пішло шкереберть.

Велика економічна депресія

З 1929 по 1933 рік продажі впали стрімко – з 20 876 до 3 705. Велика депресія майже знищила Harley-Davidson. Вони не здавалися без бою. У 1931 році вони випустили 1200-кубовий SV. Тоді, у 1933 році, на сцену вийшов класичний Harley-Davidson UL. Ці мотоцикли, разом з більш ранніми моделями Harley-Davidson, підтримували продажі досить довго, щоб пережити Велику депресію.

На той час, коли економіка США поверталася до життя, Harley-Davidson був готовий до їзди.

Пригодницький туризм

Коли подорож перетворюється на об’їзд, і навіть ґрунтові стежки стають дорогами, Harley 2022 року-Davidson® Pan America 1250 та Pan America 1250 Special можуть доставити вас туди. Цей революційний мотоцикл став бестселером серед мотоциклів для пригодницьких подорожей у США у 2021 році. Він був названий мотоциклом 2021 року та найкращим пригодницьким мотоциклом 2021 року від Motorcycle.com та Cycle World Magazine відповідно.

Harley-Davidson® Pan America оснащений абсолютно новим двигуном Revolution® Max 1250 і є двоколісним мультиінструментом, створеним для того, щоб доставити вас туди, куди ви не мотоцикли просто не можуть. Адаптивна висота сидіння – це доступна заводська опція, яка опускає сидіння в положенні стоячи, зберігаючи при цьому постійний, оптимальний прогин підвіски на швидкості.

Grand American Touring

Категорія, яка стала синонімом Harley-Davidson®, модельний ряд Grand American Touring включає 14 різних мотоциклів на вибір. До них належать Electra Glide Standard, Road King, Road Glide, Street Glide, Road King Special, Road Glide Special, Street Glide Special, Road Glide Limited, Ultra Limited, Road Glide ST, Street Glide ST, CVO Street Glide, CVO Road Glide та CVO Road Glide Limited.

harley, davidson, велосипеди

Ці мотоцикли створені для мотоциклістів, які хочуть досліджувати відкриті дороги на великі відстані. Одним із прикладів є Harley-Davidson® Road Glide створений, щоб перетинати міста та відкривати нові дороги. Цей мотоцикл оснащений світлодіодними фарами Dual Daymaker та потужним двигуном Milwaukee-Eight 107 V-Twin з акулячим обтічником. Це просто еталон для туристичних велосипедів для далеких поїздок. Якщо ви шукаєте нескінченні відрізки доріг і кілометри для подорожей, зверніть увагу на Harley-Davidson® Road Glide.

Мотоциклістам, які шукають найкраще з найкращого у Великих американських турах, варто звернути увагу на Harley-Davidson® CVO Road Glide Limited. Ця модель робить акцент на розкоші та комфорті для далеких подорожей. Посильте свої враження від їзди за допомогою двосмугових динаміків Rockford Fosgate® з міцним литим низькочастотним динаміком та окремим твітером, встановленим на мосту. The Boom! Bluetooth-гарнітура Audio 30K дозволяє спілкуватися без допомоги рук через мобільний пристрій Bluetooth, слухати стереомузику або навіть голосові інструкції з GPS-навігатора. Додаткові стильові опції включають преміальні фарби та оздоблення, руків’я з підігрівом Kahuna Collection, колеса Tomahawk і, звичайно ж, двигун Milwaukee-Eight 117 V-Twin потужністю 126 футів. фунти. крутного моменту.

Трицикл

Хочете їздити з максимальною впевненістю, комфортом та стилем на трьох колесах? Мотоцикл Harley-Davidson® Trike забезпечує переваги на всіх фронтах. Моделі включають Freewheeler, Tri Glide Ultra та CVO Tri Glide.

The HarleyDavidson® Моделі Trike – це справжній хот-род з легкою рамою, яка підтримує потужність та впевненість у русі. Ці велосипеди можна легко налаштувати за допомогою крил у вигляді бобтейла та перекладин Mini-Ape, а двигун Milwaukee-Eight 114 V-Twin та колеса Enforcer розширюють межі можливостей. Ознайомтеся з усіма трьома моделями Trike у Peterson’s Harley-Davidson®.

990 Harley Davidson FLSTF Fat Boy

1990 Harley Davidson FLSTF Fat Boy / Mecum Auctions

Одним з найкрасивіших творінь Harley Davidson є обожнюваний багатьма FLSTF Fat Boy, який вийшов у 1990 році, вразивши всіх своїми нещодавно розробленими суцільними 16-дюймовими колесами.

Сріблясте фарбування, розкльошені крила і пара вихлопних труб “дробовик” також підняли елегантність мотоцикла на абсолютно новий рівень, якого байкери того часу не бачили раніше.

Fat Boy оснащувався 1337-кубовим чотиритактним V-подібним двигуном з повітряним охолодженням, який видавав пристойні 48 кінських сил. Він залишався у виробництві до 2017 року, коли Harley вирішив замінити його варіантами FLFB та FLFBS, які мали вийти на рік пізніше, у 2018 році.

Для тих, хто не пам’ятає, саме цей мотоцикл з’явився у фільмі “Термінатор”.

002 Harley Davidson VRSCA V-Rod

2002 Harley Davidson VRSCA V-Rod / Mecum Auctions

Harley Davidson VRSCA V-Rod 2002 року випуску – один з найшвидших мотоциклів Harley Davidson, саме тому його двоюрідні брати взяли штурмом світ дрег-рейсингу.

Поєднання високої продуктивності та неперевершеної краси залишило всіх у захваті, з чудовою максимальною швидкістю 140 миль/год, подвигом, якого небагато мотоциклів досягли в ті перші роки 21-го століття.

1130-кубовий двигун V-Twin Revolution з рідинним охолодженням розвивав 115 кінських сил і 74 фунт-фунтів крутного моменту, чого було більш ніж достатньо, щоб привернути увагу всього світу на дрегстріпі.

harley, davidson, мотоцикли

936 Harley Davidson EL Knucklehead

1936 Harley Davidson EL Knucklehead / RM Sotheby’s

Повертаючись до ранніх років Harley Davidson, у нас є EL Knucklehead 1936 року, легендарний мотоцикл довоєнного періоду, неймовірний для того часу, з інноваційним верхньоклапанним двигуном, який забезпечував більшу потужність, ніж будь-коли.

Knucklehead був одним з тих мотоциклів, які змінили індустрію, і він користується великим попитом серед колекціонерів мотоциклів по всьому світу.

915 Harley Davidson 11F

1915 Harley Davidson 11F / Mecum Auctions

Якщо зазирнути ще далі в минуле, то модель 1915 року 11F блимає нам фарами з тих часів, коли мотоцикл був на стадії зародження.

Harley Davidson 11F був мотоциклом, який вивів компанію на абсолютно новий рівень і дійсно поставив їх на карту світу.

У ньому було стільки змін і нових функцій, таких як V-подібний двигун, ланцюговий привід, одне з перших у світі зчеплення і двошвидкісна задня втулка, що він також змусив індустрію йти в ногу з ним Harley Девідсон.

Заключні думки

Незважаючи на те, що мотоцикли Harley Davidson мали і досі мають свою частку проблем та обмежень, вони все ще залишаються одними з найцінніших у всій індустрії. І це стосується як інновацій, так і культури, яких у Harley було вдосталь протягом багатьох років.

Цей список ні в якому разі не є висіченим у камені. Це лише скромна і суб’єктивна думка про те, що Harley Davidson зробив найкраще на сьогоднішній день. І ви маєте погодитися, що існує досить багато легенд.

Особлива подяка аукціону Mecum Auctions, де ми знайшли одні з найнеймовірніших фотографій з цими Harleys.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top