Білий мотоцикл Honda. Випадок №1:

Вінтажні мотоцикли Honda, які ніколи не вийдуть з моди

Ви не можете помилитися з Honda. Але якщо ви шукаєте щось з класичним характером, ніщо так не скаже “я крутий з чудовим смаком”, як вінтажний автомобіль Honda мотоцикл.

З тих пір, як легендарна японська фірма почала виробляти мотоцикли в далекому 1949 році, Honda знаходиться в авангарді двоколісних інновацій. Бренд відповідає за основний стиль багатьох сучасних мотоциклів, які ми знаємо і любимо.

Але якщо сучасний пластик і безглуздо надпотужні двигуни вам не до душі, чому б не пошукати вінтажний “Хонду натомість?

Різниця між антикваріатом, вінтажем, ретро

Перш ніж ми відправимо вас в одіссею по нашим улюбленим вінтажним мотоциклам Honda, давайте визначимо, що насправді означає “вінтаж”. Цим словом можна занадто вільно оперувати. Це все зводиться до інтерпретації, до певної міри. Але в інших галузях існують досить суворі правила, що стосуються того, що може носити ярлик “вінтажний”.

Ми будемо застосовувати ці правила, і не лише з педантичності.

Предмет, який за визначенням словника та митним законодавством більшості країн вважається антикваріатом, має бути щонайменше 100 років від народження. Це виключає багато мотоциклів.

На сьогоднішній день антикварних мотоциклів Honda не існує.

“Ретро”, з іншого боку, складніше визначити. Словник Merriam-Webster дає таке тлумачення цього слова: “який стосується, відроджує або є стилем і особливо модою минулого: модно ностальгічний або старомодний”.”

З огляду на це, щось на кшталт Honda CB1100RS – це те, що ми називаємо “ретро”.” Це щось сучасне, спроектоване так, щоб виглядати старомодним або з минулого.

Ми тут для вінтажних мотоциклів Honda, але “вінтаж” теж не так просто визначити. Слово походить від англо-французького “vendange”, що означає “виноград, зібраний протягом сезону”.”

Сучасне англійське слово може означати багато речей, від опису епохи, позначення тривалості часу або вказівки на вік чогось.

З точки зору опису вінтажних мотоциклів, це має стосуватися моделі, якій щонайменше 20 років і яка впізнавано пов’язана з певною епохою, наприклад, Honda 70-х років або Suzuki 80-х років. Мотоцикл, який називають вінтажним, має бути певного віку, а не сучасною репрезентацією.

Ducati Scrambler 1971 року – це вінтаж, а новий Ducati Scrambler – ретро.

Що робить вінтажну Honda особливою?

Вінтажні Хонди – чудові мотоцикли, які варто купувати з багатьох причин. Вони мають чуттєві, вигнуті форми, видають помітно класичний звук, і, що найголовніше, вони до біса надійні.

Навіть якщо ви зіткнетеся з проблемами, не бракує запасних частин, рішень для післяпродажного обслуговування та інструкцій, які допоможуть вирішити цю проблему.

Звичайно, є ще той факт, що Honda буквально побудувала мільйони мотоциклів. Навіть найбільш затребувані моделі мотоциклів є легкодоступними і за розумними цінами.

Різниця між антикваріатом, вінтажем, ретро

Перш ніж ми розпочнемо одіссею нашими улюбленими вінтажними мотоциклами Honda, давайте визначимо, що насправді означає “вінтаж”. Цим словом можна занадто вільно оперувати. Усе зводиться до інтерпретації, до певної міри. Але в інших галузях існують досить суворі правила щодо того, що може носити етикетку “вінтаж”.

Ми будемо дотримуватися цих правил, і не тільки для того, щоб бути педантичними.

За визначенням словника, антикваріат – це предмет, якому, згідно з митним законодавством більшості країн, щонайменше 100 років. Це саме по собі виключає багато мотоциклів.

На сьогоднішній день не існує жодного антикварного мотоцикла Honda.

“Ретро”, з іншого боку, важче визначити. Словник Merriam-Webster дає таке визначення цього слова: “який стосується, відроджує або є стилем і особливо модою минулого: модно ностальгічний або старомодний”.”

Маючи це на увазі, щось на кшталт Honda CB1100RS – це те, що ми називаємо “ретро”.” Це щось сучасне, створене так, щоб виглядати старомодним або з минулого.

Ми тут для вінтажних мотоциклів Honda, але “вінтаж” теж не зовсім легко визначити. Слово походить від англо-французького “vendange”, що означає “виноград, зібраний протягом сезону”.”

Сучасне англійське слово може означати багато речей, від опису епохи до позначення проміжку часу або віку чогось.

Якщо говорити про вінтажні мотоцикли, то мається на увазі модель, якій щонайменше 20 років і яка впізнавано пов’язана з певною епохою, наприклад, Honda 70-х років або Suzuki 80-х років. Мотоцикл, який називають вінтажним, повинен мати певний вік, а не бути сучасною репрезентацією.

Ducati Scrambler 1971 року – це вінтаж, а новий Ducati Scrambler – це ретро.

Що робить вінтажну Honda особливою?

Вінтажні Хонди – це чудові мотоцикли, які варто купувати з кількох причин. Вони мають чуттєві, вигнуті форми, видають помітно класичний звук, і, що найважливіше, вони до біса надійні.

Навіть якщо ви зіткнетеся з проблемами, не бракує запасних частин, рішень на вторинному ринку та інструкцій, щоб подолати проблему.

Звичайно, є ще той факт, що Honda буквально побудувала мільйони мотоциклів. Навіть найпопулярніші моделі легко доступні і за розумними цінами.

Вінтажні мотоцикли Honda, які ви повинні мати

Стара добра Honda може бути саме тим, що вам потрібно, якщо ви хочете, щоб ваші мотоцикли були більш аналоговими, ніж цифровими, озброєними душевним характером і одягненими в харизматичні прикраси минулих часів. Ці класичні мотоцикли також мають більш ніж достатню продуктивність і потужність, щоб боротися з сучасним трафіком і викликати посмішку на вашому обличчі.

Нижче наведено 10 легендарних Honda для початку. Запустіть eBay, ігноруйте свій банківський баланс і знайдіть собі один з цих вінтажних мотоциклів на продаж.

білий, хонда, бруд, мотоцикл

Honda NT650 Hawk GT

Honda Hawk – культовий мотоцикл, який не потребує представлення. Вперше він був випущений у 1988 році і проіснував лише 3 роки, поки не був знятий з виробництва у 1991 році.

На перший погляд, він не має такої романтики, як Honda кінця 60-х або 70-х років. Але він має іншу марку якості, що надає йому культового статусу. Hawk був доступним, утилітарним і, перш за все, абсолютно вибуховим у їзді.

Це може не виглядати так, але Honda NT650 Hawk GT – це сліпий мотоцикл, і він є популярним мотоциклом для трек-днів в наші дні. Оснащений надійним чотиритактним V-подібним двигуном об’ємом 647 куб.см, Hawk може видавати заявлені 58 кінських сил і акуратні 31 фунт-фут пікового крутного моменту на задньому колесі.

Honda також надала Hawk кілька цікавих особливостей, включаючи алюмінієву коробчату раму, окремий задній підрамник, що кріпиться на болтах, і односторонній маятник. Він став одним з перших сучасних голих вуличних байків, що з’явилися у продажу.

Можливо, це не перший мотоцикл, який спадає на думку, коли ви думаєте про вінтажні Honda але якщо ви бачите його на продаж у хорошому стані, не вагайтеся. Цим мотоциклам можна пробачити великий пробіг, а якщо ви придбаєте його за правильною ціною, то не пошкодуєте про покупку.

Вони аж ніяк не екзотичні, але є вагома причина, чому гонщики так високо їх цінують: вони чудово справляються з будь-яким завданням, яке ви перед ними ставите.

Honda VF1000R

Вперше представлений у США в 1985 році, через рік після того, як він викликав фурор в Європі, Honda VF1000R, можливо, не був таким швидким, як Kawasaki GPZ900R, або таким маневреним, як Yamaha FJ1100. Але вони мають запаморочливий зовнішній вигляд, високий крутний момент і знак якості Honda.

Цей класичний V4 часто не беруть до уваги покупці, які шукають знакові вінтажні мотоцикли Honda. Звичайно, він не такий хороший, як його більш пристосований для подорожей побратим VF1000F Interceptor, але те, чого йому не вистачає в потужності, він компенсує в комфорті.

Не всі гонщики почуватимуться комфортно на VF1000R. Керувати ним – справжній біль, а повороти – справжнє тренування. Якщо ви можете входити на ньому у швидкий поворот, не боячись за своє життя, ви, очевидно, надлюдина. Якщо не брати до уваги проходження поворотів, то за стабільністю на прямій на швидкості жоден інший мотоцикл у класі VF1000R не може зрівнятися з ним.

VF1000R розвивав максимальну швидкість близько 149 миль/год, а його м’язистий 998-кубовий DOHC двигун V4 з рідинним охолодженням і кутом нахилу 90 градусів міг видавати чудові 117 кінських сил при 10 000 об/хв і 63 градусах.7 фунт-фут крутного моменту при 8 000 об/хв. Це дуже вражає, враховуючи, що його загальна вага в мокрому стані становила 610 фунтів.

Так, це робить його на цілих 50 фунтів легшим за Kawasaki GPZ900R. VF1000R повинен їхати швидко і прямо, що робить його чудовим для їзди по шосе, але не ідеальним для круїзу по місту.

білий, honda, бруд, велосипед

Honda CX500

Серія CX від Honda тривала з 1978 по 1983 рік. І хоча він, можливо, не мав найдовшого життя, CX500 все ще дуже живий і популярний на сучасній кастом-сцені. Він став незвичайною і затребуваною машиною-донором для всіх видів кастомізації, і на те є вагомі причини.

На перший погляд, CX500 здатний розвивати максимальну швидкість близько 149 миль/год. Це V-подібний мотоцикл з водяним охолодженням і приводом від вала, загорнутий у незвичну і непривабливу раму.

Це те, що лежить на поверхні. По правді кажучи, CX500 неймовірно надійний, до смішного невибагливий в обслуговуванні і просто вибуховий в управлінні. І він не має колекційної цінності, як олдскульні CB, що робить CX500 дуже привабливою перспективою для тих, хто шукає доступний старий мотоцикл Honda.

CX500 оснащувався 497-кубовим V-подібним двотактним двигуном з водяним охолодженням, з поздовжнім розташуванням циліндрів під кутом 80 градусів (подібним до конфігурації Moto Guzzi), потужністю 48 кінських сил – якщо ми не говоримо про звірячий турбо-варіант, який, як повідомляється, збільшував вихідну потужність до гігантських 82 кінських сил.

Насолоджуйтесь цими старовинними мотоциклами Honda на довгі роки

Багато інших моделей могли б потрапити до цього списку. А як щодо сміливої Honda Dream? Або знаменитий Africa Twin? Або навіть менш знаменитий GB500, натхненний кафе-рейсером? Існує безліч варіантів, які можна вважати найкращими вінтажними або класичними моделями. Ці 10 – наші улюблені.

Якщо ви придбаєте його, будьте впевнені, що він ніколи не вийде з моди.

Honda Spree

Emmet Білий

Honda Spree – це, мабуть, вершина ретро-мопедів. Саме ця модель супроводжувала гоночну команду з Вашингтону на мотоциклі Cooper T56 1961 року – розмова про полярні протилежності! З задньою верхньою коробкою та деякими необхідними вогняними фарбами, Honda Spree був транспортом цієї команди на обід і назад.

Подібно до мотоциклів Honda серії CT, Honda Spree був мопедом початкового рівня, з двотактним 50-кубовим двигуном та одношвидкісним ремінним приводом. Розганяти Spree понад 30 миль/год у звичайній комплектації було сумнівно, і модель навіть продавалася в таких штатах, як Айова, з обов’язковим обмежувачем швидкості 25 миль/год. Ціна на Spree була подібною до ціни на CT70 і становила 395 фунтів стерлінгів під час виробництва з 1984 по 1987 рік, хоча з урахуванням інфляції ця модель коштувала 1100 фунтів стерлінгів на сьогоднішній день.

Spree був побудований наскільки можливо без кісток, тобто важив лише близько 90 фунтів. Він мав барабанні гальма спереду і ззаду, а хід підвіски становив лише 2 дюйми, хоча Spree рідко виїжджав за межі міських вулиць. Spree став культовим, оскільки однотонні кольори фарби, коробчатий дизайн та простота у використанні зробили мопед ретро-вибором для міських пасажирів. Spree піддавався доопрацюванням на вторинному ринку, хоча одношвидкісна трансмісія та гальмівне обладнання ускладнюють збільшення потужності для Spree.

Для власників Spree, які покладають великі надії, ці мопеди залишаються в основному доступними за ціною. Оскільки можливості для модифікацій невеликі, і він спочатку продавався як найдешевший транспорт, який можна купити за гроші, ці моделі коштуватимуть близько 2000 – якщо ви зможете знайти такий. Spree продавався в США лише чотири роки.

Honda Cub EZ90

Еммет Білий

Без сумніву, Honda Cub EZ90 був найпродуктивнішою ямою велосипед знайденим у Лагуна-Сека. На цих мопедах, схожих на гідроцикли, можна було побачити всіх – від екіпірованих гонщиків до чиновників у навушниках. Ще цікавіше те, що Cubs, які ми бачимо тут, технічно є частиною сімейства, яке включає легендарні моделі серій Super Cub та CT, хоча ви не знали б про це, дивлячись на них.

The Honda Cub EZ90 слідує шляхом CT70 та Spree, в тому, що він зосереджений на забезпеченні доступної їзди для всіх. Що відрізняє EZ90 від цих мотоциклів, так це те, що він був спеціально розроблений для бездоріжжя, що в підсумку зробило його більш доступним пітбайком. З 90-кубовим одноциліндровим двигуном, автоматичною коробкою передач та електричним запуском, EZ90 був справжнім досягненням техніки, коли його представили у 1991 році. Honda упакувала всі механічні деталі в пластик велосипед, додавши до зручного для початківців характеру пакету. Знову ж таки, барабанні гальма знаходяться спереду і ззаду, але допомога підвіски (3.9 дюймів спереду та 4.3-дюймові задні колеса) зробили цей скутер більш стійким на нерівностях і навіть на випадковому бездоріжжі.

Що дійсно робить Cub EZ90 захоплюючим, так це його стиль і дизайн, який кричить про пригоди. Він схожий на скутер “Дакар”, і це зробило модель популярною серед сімей, які не були готові до повноцінного мотоцикла. Можливо, повнорозмірний мотоцикл з ручним запуском і ручним керуванням здавався занадто великим, але Cub можна було взяти в кузов вашої вантажівки і кататися по кемпінгу для сімейних розваг. Цікаво, що позашляхова доблесть EZ90 була не просто маркетинговим ходом. Він був оснащений шипованими шинами, захистом для рук і деяким додатковим ходом підвіски.

В наші дні Cub EZ90 став рідкісним екземпляром і продається на Bring A Trailer за ціною понад 9000 доларів. Це копійки для 90-кубового скутера, але ностальгічний дизайн у поєднанні з потужною технікою роблять його справжнім предметом колекціонування. Хто б міг подумати, що Лагуна Сека – притулок для рідкісних скутерів?

Кастомний 212-кубовий Honda CT70

Еммет Білий

Повернувшись до паддоку Ренді, ми знайшли в ямі мотоцикл, що вибивався з загальної маси мотоцикл бригади – кастом. У той час як більшість мотоциклів є збереженими оригіналами або простими бітерами, цей мотоцикл був побудований на замовлення і модифікований Honda CT70. Навіть з першого погляду видно, що CT70 не схожий на інші серійні моделі, але справжня геніальність конструкції полягає в деталях, які не відразу помітні.

Замінивши 72-кубовий двигун на виточену одноциліндрову версію з 212-кубовим двигуном, кастомна модель майже вся нова, навіть панель приладів та підніжки. На цій версії було встановлено сучасне освітлення – головний біль, каже Ренді – на додаток до нового сидіння і мініатюрних вішалок для мавп. Що дійсно круто в модифікованій моделі, так це її підвіска: перевернуті передні вилки з моноамортизатором ззаду переносять старечі 1970-ті в сучасність. Більші дискові гальма та м’ясисті шини були невід’ємною частиною цієї збірки, враховуючи, що зараз він може їхати майже 90 миль/год.

Ренді каже, що все це навантаження може погнути раму велосипеда, тому додаткове посилення підвіски є необхідністю. Після сортування механіки, чорний і на білий було обрано колір зміїної шкіри – доречний для нагадування про 80-ті – та змінено номерний знак. Хоча він, можливо, і не оригінальний, і, безумовно, не підходить для піт-байку, це чудовий приклад того, наскільки великий ринок запчастин для цих маленьких машинок.

Honda SL100

Emmet Білий

Захований за вінтажним гонщиком BMW, цей Honda SL100, ймовірно, є одним з найстаріших пітбайків на історичних перегонах. На відміну від автомобілів, що його оточують, SL100 є одним з найпростіших мотоциклів, які коли-небудь вироблялися, і саме цей факт робить його таким чудовим. Спочатку створений як позашляховий ендуро-мотоцикл, SL100 є легальним для вулиць і допоміг створити клас мотоциклів, відомих як фермерські мотоцикли.

Ці невеликі мотоцикли CC для подвійного спорту та ендуро – це бруд мотоцикли з деякими додатковими зручностями та фарами, і хлопці, вони веселі. Завдяки базовій конструкції та відсутності обтічників, ці мотоцикли залишаються легкими і часто мають великий хід підвіски, що дозволяє використовувати їх практично для будь-чого. Звичайно, SL100 був вперше побудований у 1970 році, тож з тих пір технології пройшли довгий шлях, але це не означає, що цей 99-кубовий чотиритактний одноциліндровий мотоцикл не може досягти успіху в пересуванні по паддоку.

На відміну від багатьох представлених сьогодні пітбайків, SL100 насправді може триматися на дорозі, якщо потік транспорту не надто швидкий. З 5-ступінчастою механічною коробкою передач і спідометром, що працює до 80 миль/год, SL100 був обладнаний для їзди по сільській місцевості 1970-х років, але, швидше за все, не встигав би або не сповільнювався достатньо швидко для каліфорнійських доріг у 21 столітті. Ось чому так цікаво бачити таку первозданну модель, збережену в якості піт-байку.

Відокремлення від інших означає падіння ціни. Завдяки своїй відносно старій технології та відсутності реального використання, SL100 не надто піднявся в ціні, приклади продаються на Bring A Trailer за ціною близько 3000 доларів.

Нью-йоркський трансплантант родом з Тихоокеанського північного заходу, Еммет Уайт має пристрасть до всього, що рухається: автомобілів, велосипедів, літаків і мотоциклів. Навчившись їздити у 17 років, Еммет працював у мотоциклетній індустрії, перш ніж приєднатися до Autoweek у 2022 році. Проблеми з альтернативним бічним паркуванням утримують його автопарк на помірному рівні: Volkswagen Jetta GLI 2014 року і Honda Nighthawk 750 2003 року припарковані на вулиці в його районі Південного Брукліна.

100 режимів їзди

Stark VARG оснащений телефоном Android Stark, який дозволяє налаштовувати велосипед, регулюючи криву потужності, гальмування двигуном, ефект маховика та контроль тяги, щоб зробити ідеальний велосипед для кожного гонщика та треку.

Stark VARG оснащений телефоном Android Stark, який дозволяє налаштувати велосипед, регулюючи криву потужності, гальмування двигуна, ефект маховика та контроль тяги, щоб зробити ідеальний велосипед для кожного гонщика та треку.

5 кВт-год – до 6 годин їзди

The 6.5 кВт-год акумулятора Stark VARG дозволяє їздити до 6 годин на легкому трейловому велосипеді або пройти повний заїзд MXGP, а підзарядка займає від 1 до 2 годин, залежно від розетки та зарядного пристрою.

The 6.5 кВт-год Stark VARG дозволяє їздити до 6 годин легкої їзди по треку або завершити повний заїзд MXGP, а підзарядка займає від 1 до 2 годин, залежно від розетки та зарядного пристрою.

Їдьте будь-де і будь-коли

Майже безшумний двигун Stark VARG дозволяє їздити будь-де і будь-коли, дозволяючи вам їздити там, де ви раніше навіть не уявляли, що це можливо.

Практично безшумний двигун Stark VARG дозволяє їздити будь-де і будь-коли, дозволяючи вам їздити там, де ви раніше навіть не уявляли, що це можливо.

Висновки

Витрачати рідше коштує дорожче. Якщо ви купуєте свій перший велосипед бруд ви НЕ маєте кваліфікації, щоб засвідчити його механічну справність. Попросіть механіка перевірити це! Більшість майстерень проведуть механічний огляд за 50-100 гривень, що є копійчаною ціною у порівнянні з ремонтом практично будь-якого мотоцикла. Якщо вони знайдуть щось, що потребує негайної уваги, перевірка, швидше за все, окупиться сама собою.

Не бійтеся купувати велосипед який був на перегонах. Справа в тому, що гоночні велосипеди, як правило, найкраще обслуговуються. Ви ж не відправляєте дитину на перегони на небезпечному велосипеді, а підтримувати його в належному стані необхідно з точки зору конкуренції. Для порівняння, чим більш недбало використовується велосипед, тим більш недбало він потребує обслуговування.

Мотоцикл – це не дитяче взуття. Не варто купувати велосипед на розмір більший і чекати, поки він виросте. Якщо ви посадите дитину 85-го розміру на 125-й мотокросовий велосипед, є велика ймовірність, що вона буде в гіпсі до того, як виросте до нього. Будьте готові купувати новий велосипед кожні рік-два, поки дитина росте. Купуючи правильний мотоцикл, пам’ятайте, що вам доведеться продати його раніше, ніж ви хотіли б.

Рішення

Купуйте мотоцикл правильного розміру, і нехай його перевірить механік.

Придатність – це рухома ціль, особливо коли мотоцикліст тільки починає їздити і його крива навчання є найкрутішою. Те, що влаштовує велосипедиста зараз, може не влаштувати його через рік, не кажучи вже про назавжди. З розвитком навичок та досвіду велосипедиста його потреби змінюватимуться. Здається, це особливо актуально для молодих хлопців, які швидко освоюють основи керування машиною і починають їхати швидше, ударяти сильніше і стрибати вище, ніж це комфортно робити на їхньому першому велосипеді. Важливо, навіть з точки зору безпеки, переконатися, що велосипед відповідає тому, що робить велосипедист, навіть якщо це означає, що в перші роки доведеться змінити кілька велосипедів поспіль.

Ваш перший велосипед може бути непридатним для використання протягом тривалого часу, але не варто плутати “кінцеву” придатність з тим, що підходить “на даний момент”. Купуємо велосипед велосипед “уява” про те, як ви будете на ньому їздити, часто призводить до того, що люди купують велосипеди, які не підходять в якості першого велосипеда; вони часто занадто великі або вимагають більшого обслуговування, ніж новачок може собі уявити.

На прикладі молодих хлопців дуже спокусливо хотіти купити велосипед, як взуття (на розмір більше), і вирости в нього. Загалом, це не найкраща ідея для мотоциклів.

Купуйте велосипед, який відповідає реальності, а не мрії.

Після успіху конкурсу SnoRiders 2020 на найкраще обмотування саней, RidersWest шукає обмотані квадроцикли, бруд велосипеди та side-by-side

Власники снігоходів по всій Західній Канаді можуть взяти участь у нашому конкурсі на найкраще обгортання саней 2020 року. Переможець отримає нагороду за найкраще обгортання саней та приз.

Джим Мюїр спілкується з Колтоном Фачіотті, Бретом Меткалфом, Жаном Себастьяном Руа, Марком Сталлібрассом та Кайлом Бітоном на національних змаганнях CMRC Pro Motocross Nationals.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top