Налаштування трейлового велосипеда. Що робити з Монтаною?

Гірський велосипед

Від висоти сідла до налаштувань провисання налаштування Ваш гірський велосипед може зробити або зламати ваші поїздки, за допомогою правильного налаштування забезпечує швидкість, комфорт та задоволення в рівній мірі. Незалежно від того, чи ви налаштовуєте велосипед з коробки, чи тюнінгуєте свого нинішнього коня, цей посібник має на меті озброїти вас знаннями, щоб персоналізувати вашу їзду та отримати переваги на трейлері.

Хоча налаштування велосипеда є простим, важливо мати правильні інструменти. Динамометричний ключ є обов’язковим для набору налаштувань в домашніх умовах, зменшуючи ризик пошкодження компонентів та анулювання гарантії, а використання якісного підлогового та ударного насоса з манометром гарантує точний тиск. Якщо ви сумніваєтеся, завжди звертайтеся за порадою до кваліфікованого механіка.

Тиск в шинах

Оскільки шини є єдиною точкою контакту між велосипедом і землею, відповідний тиск повітря в них має вирішальне значення. Правильний тиск у шинах забезпечує зчеплення з дорогою на пересіченій місцевості, підвищує швидкість руху та зменшує ризик проколів, але новачки часто не звертають уваги на цей параметр. На жаль, не існує золотого числа для ідеального тиску, оскільки такі змінні, як вага велосипедиста, стиль їзди та вибір шин, враховуються при виборі найкращого PSI для вас.

Чим нижчий тиск, тим краще зчеплення. Знижений тиск дозволяє шині краще копіювати шлях, покращуючи зчеплення з дорогою, але з ризиком проколів та меншої стійкості на поворотах. І навпаки, вищий тиск зменшує опір коченню та забезпечує кращу підтримку ціною втрати зчеплення на пересіченій місцевості.

Золота середина лежить десь посередині, тому варто спробувати і поекспериментувати. Під час їзди за поганих погодних умов може бути корисним знизити тиск у шинах, оскільки збільшення зчеплення з дорогою сприяє кращому зчепленню з пухким, вологим ґрунтом.

Регулювання сідла

Для райдерів, які прагнуть заробити свої повороти, відповідна висота сідла підвищує ефективність на підйомах і спусках. Занадто високе або низьке сідло може завдати шкоди тілу, потенційно спричинити травму, а також вплинути на вашу потужність. Для початку знайдіть стіну, до якої можна притулитися, і поставте п’яту на педаль у положенні “шість годин”. Регулюйте висоту сідла вгору і вниз, поки ваша нога не стане повністю прямою, і переконайтеся, що сідло знаходиться в горизонтальному положенні або злегка нахилене до носа, в залежності від ваших уподобань. Якщо ви сумніваєтесь, кут нахилу сідла можна легко перевірити за допомогою рівня або мобільного додатку, виключаючи здогадки для повної точності.

Можливо, одна з найбільш корисних технологій останніх років, підсідельний штир дроппер збільшує дорожній просвіт одним натисканням кнопки, покращуючи маневреність велосипеда під час технічних спусків. Щоб правильно визначити розмір підсідельного штиря, слід встановити висоту сідла на повному винесенні. Це дозволить підсідельному штирю повернутися у ваше ідеальне положення для сходження, пропонуючи найбільшу кількість корисної краплі.

Налаштування підвіски

Незалежно від того, чи ви віддаєте перевагу гірському велосипеду з повною підвіскою або хардтейлу, налаштування підвіски може мати величезне значення, коли мова йде про якість їзди. Правильна налаштування можуть зробити ваш велосипед схожим на чарівний килим, але погане налаштування призводить до того, що навіть найкращі моделі падають, погіршуючи комфорт, зчеплення та впевненість на дорозі траса. Щоб налаштувати себе на успіх, дотримуйтесь рекомендацій виробника і працюйте, виходячи з них.

Часто на ніжці вилки можна знайти індикатор тиску, а у багатьох брендів є онлайн-калькулятор підвіски.

Унікальні для кожної ваги та стилю їзди, не існує шаблонних налаштувань для прогину, стиснення та відскоку. Експерименти, щоб знайти те, що працює для вас, дадуть найкращі результати, тому захопіть свій амортизаційний насос і блокнот і вирушайте на траси!

Налаштування Посібник – Як налаштувати підвіску гірського велосипеда для оптимальної роботи

Ваш велосипед здувається через недостатню жорсткість пружини? Ви відчуваєте, що не можете достатньо швидко відскочити? Настав час витратити годинку-другу на налаштування підвіски вашого гірського велосипеда за допомогою нашого керівництва по налаштуванню підвіски.

Підвіска, навіщо її налаштовувати?

Правильно налаштована підвіска може змусити хороший велосипед відчувати себе чудово, а поганий – погано налаштування може змусити чудовий велосипед відчувати себе жахливо. Ми проведемо вас через основні кроки для оптимізації вашого велосипед для вашого стилю їзди та улюблених трас. Витративши пару годин на налаштування підвіски, ви не тільки отримаєте задоволення від їзди, але й зможете розважитись.

Ви не номер!

Мета цього посібника з налаштування – допомогти вам досягти оптимальних для вас налаштувань підвіски. Налаштування підвіски є динамічним – існує так багато змінних, таких як ваша вага, де ви катаєтесь, на чому ви катаєтесь і як ви катаєтесь, що просте копіювання налаштувань ваших товаришів або, ще гірше, професіоналів призведе до неоптимальних результатів. Хоча більшість виробників зараз пропонують друковані рекомендації, які дають вам хороші базові налаштування, слідування цьому посібнику дасть вам навички для персоналізації цих налаштувань налаштування.

Підвіска – це завжди компроміс

Ідеального налаштування підвіски не існує. Якщо ви оптимізуєте підвіску для забезпечення підтримки при великих ударах, чутливість до дрібних нерівностей постраждає. Підвіска налаштування це завжди компроміс, пошук балансу між чутливістю та підтримкою. Тому важливо знайти баланс підвіски, який відповідає вашому стилю їзди та вашим трасам.

траса, велосипед, налаштування

Перш ніж ви почнете

Перш ніж витрачати час на оптимізацію підвіски, необхідно переконатися, що вилка та амортизатор знаходяться в хорошому робочому стані. Немає сенсу витрачати час на налаштування, якщо ваші підвіски пихтять і хриплять при спуску з гори. Більшість виробників підвісок рекомендують проводити заміну масла кожні 50 годин їзди, а повне обслуговування амортизаторів – кожні 100-200 годин. Будьте чесними, коли ви востаннє перевіряли свій одяг? Якщо ви налаштовуєте новий велосипед, вам не потрібно турбуватися, але якщо ваш велосипед якщо ви вже бачили деякі дії, дуже важливо, щоб ваші агрегати спочатку обслуговувалися професіоналами – це змінить продуктивність вашого велосипеда!

Для виконання цієї інструкції вам знадобиться ваш звичайний велосипедний одяг, аж до шолома та рюкзака. Щоб найкращим чином оптимізувати роботу велосипеда, вам знадобиться невелика ділянка вашої улюбленої технічної траси, амортизаційний насос, вимірювальний прилад (лінійка або рулетка), калькулятор і приятель, який допоможе.

Крок 1: Налаштування провисання

Щоб ваша підвіска працювала якнайкраще, вона повинна мати можливість реагувати на кожен контур слід. Коли ви наїжджаєте на об’єкт, вилка та амортизатор стискаються, поглинаючи енергію удару. Це, в свою чергу, вивільняється шляхом зворотного витягування. Щоб підтримувати зчеплення з дорогою, амортизаційні вилки та амортизатори повинні не тільки поглинати удари, але й розширюватися, щоб заповнювати ями та утримувати шини на землі. Для того, щоб підвіска могла і стискатися, і розтягуватися, ми попередньо навантажуємо підвіску власною вагою. Величина попереднього навантаження називається просіданням, тобто буквально величиною, на яку просідає підвіска під час руху, коли ви сідаєте на велосипед. Занадто малий провисання і велосипед не матиме достатнього зчеплення з дорогою, оскільки не може розширюватися при стисканні, занадто сильно – буде занурюватися і погано реагувати на повторні удари.

Коли ми сидимо на велосипеді, величина, на яку стискається підвіска під час руху, називається просіданням, і вона визначає, як їде ваш велосипед.

Налаштування прогину заднього амортизатора

Перед початком роботи переконайтеся, що задній амортизатор знаходиться в режимі “повністю відкритий” (якщо у вас є низькошвидкісний регулятор стиснення, закрутіть його повністю в напрямку [-]). Нехай ваш помічник підтримує велосипед на рівній землі, коли ви піднімаєтеся на нього.

  • Сильно підстрибніть вгору-вниз, щоб зарядити негативну пружину і звільнити хід.
  • Прийміть ваше звичайне сидяче положення і після того, як велосипед заспокоїться принаймні на 5 секунд, попросіть асистента просунути гумове ущільнювальне кільце на амортизаційній стійці вгору (або вниз) до гумового ущільнювача склоочисника.
  • Обережно перенесіть свою вагу вперед і зійдіть з велосипеда, не порушуючи ущільнювальне кільце.
  • Виміряйте відстань, на яку було просунуто ущільнювальне кільце від ущільнювача склоочисника, в мм.
  • Розділіть це число на загальний хід амортизатора (часто менше, ніж фізична довжина валу амортизатора, перевірте в інструкції до велосипеда), а потім помножте на 100, щоб отримати просідання у відсотках, e.g. (15 мм / 50 мм) х 100 = 30%.
  • Щоб досягти правильного просідання, додайте або видаліть повітря з повітряної пружини за потреби і повторіть.

Найкращі покришки для гірських велосипедів – 5 найкращих покришок для гірських велосипедів.

Трев Ворсі

Тревор любить пригоди. Віскі, їзда на велосипеді та все, що між ними. Хоча він народився в Англії, він вважає, що мав би бути шотландцем. Крім того, що він звик до поганої погоди, він є фахівцем, коли справа доходить до крутих і складних трас. Колись він був закоханий у змагання і брав участь у гонках в перші роки існування EWS, але зараз, у свої 41 рік, йому вже нічого доводити. Проте, демонструючи, що і старого пса можна навчити новим трюкам, він продовжує триматися на рівні з дикою та безстрашною молоддю. Як нагадування про його нову роль батька, слова “Подумай про Брука” (його сина) викарбувані на. (його сина) викарбувані на його верхній трубі як м’яке застереження від некерованої їзди. Разом з молодою сім’єю та двома божевільними собаками ви майже завжди знайдете його на свіжому повітрі. Незалежно від того, чи навчаєте ви Брука їзді по стежках, чи вибиваєте гравійні петлі, чи займаєтеся серфінгом, лижами або катанням на каное, він буде поруч, незважаючи на погоду, як справжній шотландець.

Підтримайте нас

Станьте прихильником ENDURO і давайте разом формувати велосипедну сцену та робити гірський велосипед ще кращим! Ви з нами? Станьте прихильником зараз!

s:

Як почистити повітряний фільтр брудного велосипеда

Набори інструментів для мотоциклів – Bum Bag Essentials

Як встановлювати велосипед для маунтінбайку Велосипед Ручки

трейл, велосипед, налаштування

Підготовка велосипеда до їзди по піску – 8 важливих порад!

Привіт, я Грег. На цьому сайті я ділюся всім, чого навчився за все своє життя катання та перегонів на кросових велосипедах. Я почав їздити на велосипеді ще в 70-х роках, і з тих пір це моя пристрасть.

Моя мета – забезпечити цінний ресурс для будь-якого бруду велосипед велосипедистів з корисними порадами, чесними відгуками про товари та безліччю цікавинок.

Сподіваюсь, вам сподобається.

Останні публікації

мотодомени.com є учасником Amazon Services LLC Associates Program, партнерської рекламної програми, призначеної для надання сайтам можливості заробляти рекламні збори шляхом розміщення реклами та посилань на властивості Amazon, включаючи, але не обмежуючись цим, amazon.com. Amazon пропонує невелику комісію за товари, продані за їхніми партнерськими посиланнями.

Який велосипед та шини??

Ви можете подумати, що “залізнична стежка” означає певний вид поверхні для їзди і, отже, передбачає певний вид велосипед та шиномонтаж. Ні! Залізничні колії охоплюють напрочуд широкий діапазон матеріалів та якості, що робить Велику американську залізничну стежку однією з найрізноманітніших поверхонь, якими можна перетнути США.

стежка, велосипед, налаштування

Деякі відрізки стежки, такі як від Огайо до Ері, шанують за їх гладке покриття. Візьміть з собою шосейний велосипед та вузькі шини! Інші, як східні відрізки від Палузи до Каскадів трейл У Вашингтоні є місця, де залишився кам’янистий баласт, і майже не було зроблено відновлення поверхні. Більшість гонщиків хочуть, щоб тут були шини щонайменше 700c x 40мм, і особисто я б обрав 1.8″ або ширше. Ковбойська стежка в Небрасці відома тим, що вона трохи піщана, тому ширші шини допоможуть вам триматися на плаву. The GAP Трейлподрібнений вапняк досить приємний, в той час як сусідній канал CO ТрасаПодекуди каміння та колії на залізниці є грубими стежка стандартів.

Отже, який велосипед найкраще підходить для того, щоб поєднати всі ці траси разом, а також всі дороги з твердим покриттям між ними? Я б віддав перевагу або туристичному велосипеду (приклади: Surly Disc Trucker або Salsa Marrakesh), або міцному гравійному велосипеду з кліренсом для принаймні 40-міліметрових шин. Більшість гонщиків на довгі дистанції хочуть оптимізувати комфорт більше, ніж швидкість, тому розслаблена “цілоденна” геометрія з досить вертикальним положенням – це шлях до успіху.

Найдовша ділянка на Великій американській залізниці

Не кожен може виділити кілька місяців, щоб проїхати через всю країну, і це нормально! Великий американський залізничний шлях ідеально підходить для їзди по частинах, особливо, коли ми чекаємо на заповнення прогалин. Якби я шукав довгий відрізок шляху з якомога більшою кількістю миль, я б звернув увагу на ці райони:

Сіетл, штат Вашингтон, до Міссули, штат Міссула: Цей 500-мильний відрізок є найповнішою ділянкою маршруту на заході, включаючи 285 миль стежки від Палуза до Каскадів у Вашингтоні та знаменитий Coeur d’Alenes Стежка в Айдахо.

Дейтон, штат Огайо, до Вашингтона, округ Колумбія: Від Дейтона на схід – це рай для велосипедиста з брукованими та гравійними велосипедними доріжками з багатою історією, включаючи стежки від Огайо до Ері, Монтур, Грейт Аллегені Пасаж (GAP) та буксирувальну доріжку CO Canal Towpath. Є кілька коротких розривів, але разом ці стежки забезпечують понад 600 миль переважно безмашинної їзди.

Не тільки для поїздок на довгі дистанції

Під час перегляду відеозвітів я зрозумів, що переважна більшість користувачів цього маршруту не будуть наскрізними велосипедистами. Ми, веломандрівники на великі відстані, – рідкісна порода, і найбільшим тріумфом цього проекту є не забезпечення наших пригод, а надання доступу до безпечних і приємних зон відпочинку для всіх людей, які живуть вздовж маршруту. Багато з цих маленьких міст не мають доступу до пішохідних маршрутів, і велосипед інфраструктури, тож це може мати велике значення для їхнього здоров’я та щастя. Якщо на великі відстані велосипед мандрівники теж виграють від цього, тим краще!

Ще один великий рушій проєкту: економічна активність. Велосипедисти, які вирушають у далекі подорожі, приносять наші туристичні долари громадам уздовж шляху, оскільки ми їмо і спимо на своєму шляху через всю країну. Це може мати значний вплив на місцеву економіку і є одним із способів стимулювати їх підтримувати проект. Оскільки велосипед Як мандрівники, ми можемо думати про себе як про частину екосистеми, яка дозволяє процвітати такому масштабному та складному проекту.

Як підтримати проект

Якщо ви, як і я, бажаєте, щоб цей маршрут вже був завершений, розгляньте можливість пожертвувати, щоб допомогти його просуванню. З часів Великої американської залізниці Trail було оголошено, що у 2019 році понад 34 мільйони було інвестовано в проекти, які заповнюють критичні прогалини вздовж маршруту, і попереду ще дуже довгий шлях.

Наостанок, я залишу вас з останнім звітом про прогрес за 2022 рік:

Ресурси для велоподорожей

Якщо вам сподобався цей пост, вам також можуть сподобатись ці статті:

Або відвідайте розділ про велопакування, щоб дізнатись більше.

https://www.sigmasports.com/hub/guides/basic-mountain-bike-setup-how-to-get-the-max-out-of-your-ride
https://enduro-mtb.com/en/налаштування-guide-mtb-suspension/
https://motodomains.com/tech-tips
https://exploringwild.com/great-american-rail-стежка/ [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top