Ремонт вилки гірського велосипеда. Вилка (передня підвіска)

Як налаштувати свій Гірський Велосипед Підвіска

Налаштування амортизатора та вилки на гірському велосипеді може змінити вашу їзду та надати вам більше впевненості. Ось як це зробити правильно.

Правильне налаштування підвіски на гірському велосипеді може суттєво вплинути на те, як він їде. Занадто сильний тиск – і ви не використаєте весь свій запас ходу; занадто слабкий – і ви ризикуєте впасти, що може пошкодити амортизатор, велосипед або ваше тіло. Тому перед тим, як сісти на велосипед і почати крутити педалі, витратьте трохи часу, щоб переконатися, що ваша підвіска налаштована належним чином.

Ось ключові виміри, які допоможуть правильно налаштувати відскок у нижній частині велосипеда – і прибрати відскок з нижньої частини.

Провисання та попереднє навантаження

Прогин – це величина ходу, яку ви використовуєте, просто сидячи на велосипеді в нейтральному положенні. Це основний орієнтир, який вам знадобиться для налаштування задньої частини велосипеда підвіска.

Попередній натяг зазвичай стосується тільки підвіски з котушковими пружинами (хоча люди іноді використовують цей термін, коли говорять про підвіску з пневматичними пружинами). Тут пружину попередньо навантажують, щоб встановити її початкову жорсткість, щоб досягти правильного просідання. Важливо почати з пружини, яка відповідає вашій вазі, тоді провисання можна точно налаштувати за допомогою регулятора.

Пов’язані статті

На щастя, провисання – це також одне з найпростіших налаштувань, яке ви можете зробити на своєму велосипед. Все, що вам потрібно – це амортизаційний насос і звичайне велосипедне спорядження. Якщо у вас немає амортизаційного насоса, більшість місцевих велосипед магазини з радістю дозволять вам позичити такий прилад, але добре було б придбати власний (як цей 30 на Amazon) на випадок, якщо ви захочете внести корективи пізніше, або навіть на трасі.

Для того, щоб отримати найкращу роботу підвіски, вам потрібно відкалібрувати просідання, коли ви наблизитесь до ваги, з якою ви будете їздити. Це означає, що під час тесту на вас має бути все, що ви вдягнете на цілий день на треку, включаючи взуття, повний гідратаційний пакет і шолом – все це може суттєво збільшити вагу. Також важливо переконатися, що ви скидаєте індикатор (гумове ущільнювальне кільце на валу амортизатора) перед кожним тестом.

[Хочете злетіти на пагорби? Підніміться! дає вам тренування та ментальні стратегії для підкорення найближчої вершини.]

Щоб перевірити провисання, попросіть когось потримати кермо, поки ви сідаєте на велосипед. Поставивши ноги на педалі, трохи підстрибніть вгору-вниз, потім сядьте нейтрально і посуньте індикатор назад до каністри. Потім обережно зійдіть з велосипеда. Тепер між повітряним балоном шокера та вашим індикатором повинен бути якийсь вал, що показує вал. Відстань між цими двома – це ваше вимірювання провисання. Ви встановите просідання для свого вилка так само, використовуючи індикатор на стійці. Більшість пневматичних амортизаторів і вилок поставляються з уже позначеними відсотками просідання, щоб полегшити вимірювання і регулювання просідання.

В ідеалі, ви повинні мати можливість задіяти підвіску, не турбуючись про те, що при сильних ударах вона буде занадто сильно просідати. Прогин від 20 до 30 відсотків є стандартом для амортизаторів, а 20 відсотків – для вилок. Перевірте рекомендації виробника для вашої конкретної моделі. Це також може залежати від вашого стилю їзди.

Стиснення

Налаштування стиснення контролює час, за який ваша підвіска сповільнює силу, що йде вниз. Починаючи з повністю відкритої ручки управління (проти годинникової стрілки), ви регулюєте компресію, повертаючи ручку за годинниковою стрілкою. Занадто сильно поверніть ручку, і ваша підвіска буде занадто довго проходити весь свій шлях. Занадто слабкий поворот, і ваша підвіска буде просідати на невеликих нерівностях. Експериментуйте, щоб знайти золоту середину, яка найкраще відповідає вашому стилю їзди та рельєфу місцевості.

Ми любимо велосипеди і є вашим єдиним місцем, де можна знайти все, що пов’язано з велосипедом! Ми пропонуємо електричні та традиційні велосипеди для купівлі; прокат/демонстрацію велосипедів; велосипедний одяг, запчастини та аксесуари, винятковий сервісний відділ, а також гора вело-шатл від нашого магазину Aptos. Належить місцевому Шону Вілсону, а керують ним друзі та родина.

гірський, велосипед, вилка, ремонт, передня, підвіска

Зробіть свою їзду плавною та безпечною, проактивно піклуючись про професійне обслуговування вилки та амортизатора. Обслуговування підвіски схоже на заміну масла в автомобілі. Звісно, чим частіше ви будете дбати про це життєво важливе обслуговування, тим краще працюватиме ваша вилка та амортизатор.

Не чекайте, поки ви помітите багато піску, бруду та інших відкладень навколо ущільнювачів, щоб звернутися до спеціаліста для обслуговування підвіски. І, звичайно, не чекайте, поки ви відчуєте, що їдете на відбійному молотку.

Своєчасне технічне обслуговування не тільки збереже вашу підвіску як нову, але й заощадить вам сотні доларів у довгостроковій перспективі, оскільки свіже мастило та ущільнювачі запобігають зношуванню втулок у стійках. Чи знаєте ви, що заміна вилки може коштувати до 450 000, а лише заміна амортизатора може коштувати 500??

Очевидно, що регулярне обслуговування – це ваша перша лінія оборони для захисту ваших інвестицій. Дозвольте нашим висококваліфікованим фахівцям з обслуговування підвіски – Ненсі Барраган та Джоелу Роша – подбати про ваші вилки та амортизатори. Маючи 28 років досвіду на двох (Ненсі – 11, а Джоел – 17), ці експерти забезпечать роботу вашої підвіски як новенької… можливо, навіть краще! Хто не любить це солодке, маслянисте відчуття?

вилка (передня призупинення)

капітальний ремонт

Капітальний ремонт вилки включає в себе ретельний огляд вилки на предмет зносу та пошкоджень; повне розбирання та відновлення амортизатора, включаючи нові ущільнення та мастило; нові пильовики та поролонові кільця; відновлення пневматичної пружини; заміну втулок, якщо необхідно.

  • 175 (ви приносите вилку, зняту з велосипеда; послуга буде доступна найближчим часом)
  • 195 (ви привозите велосипед, ми знімаємо/встановлюємо вилку)

Базова послуга

Ця проста послуга включає перевірку та очищення нижньої частини та стійок, заміну склоочисників та поролонових кілець, а також заміну мастила.

  • 80 (ви приносите вилку, без велосипеда; послуга буде доступна найближчим часом)
  • 100 (ви привозите велосипед, ми знімаємо/встановлюємо вилку)

амортизатор (задня підвіска)

капітальний ремонт

Капітальний ремонт амортизатора включає ретельний огляд амортизатора на предмет зносу та пошкоджень, повне розбирання та відновлення амортизатора, включаючи нові ущільнення та мастило, а також нові ущільнення повітряної втулки, якщо потрібно.

  • 150 (ви приносите амортизатор, знятий з велосипеда; незабаром буде доступна послуга відправки поштою)
  • 160 (ви привозите велосипед, ми знімаємо/встановлюємо амортизатор)

Базове обслуговування

Базове обслуговування пневмобалонів включає заміну ущільнювачів повітряної втулки та рідини для поплавка.

  • 85 (ви приносите амортизатор, знятий з велосипеда; послуга відправки поштою буде доступна найближчим часом)
  • 95 (ви привозите велосипед, а ми знімаємо/встановлюємо амортизатор)

Вилка для гірських велосипедів ремонт

Ми прагнемо зробити велосипеди кращими за допомогою гірський обслуговування підвіски велосипеда та варіанти тюнінгу для всіх велосипедистів. Наша мета – покращити продуктивність гірського велосипеда велосипед за межами заводських можливостей.

Ми навчені та сертифіковані для обслуговування амортизаторів Fox, Rockshox, EXT, Cane Creek, Marzocchi, MRP та DVO. Ми також є ексклюзивним дилером та сервісним центром у Новій Зеландії для провідного виробника бутікових амортизаторів PUSH Industries. Це означає, що ми маємо доступ до всіх необхідних інструментів та оригінальних запчастин для цих брендів.

Про наші послуги з підвіски

Базові послуги тарифікуються за стандартною ціною для всіх брендів, оскільки вони не потребують великої кількості деталей або взагалі не потребують їх, але вартість повного ремонту значно відрізняється від бренду до бренду, оскільки складність та вартість деталей суттєво різняться. Ми записуємо ваші поточні налаштування, знімаємо деталі, а потім чистимо їх у нашій мийці та/або ультразвуковому очищувачі. Оглянемо та протестуємо всі деталі, замінимо ущільнювачі та змонтуємо з новими рідинами.

Демпфери продуваються вакуумом, коли це можливо, для найбільш стабільних характеристик демпфірування.

Будь-які додаткові деталі або тюнінг будуть коштувати додатково, але ми проконсультуємо вас перед початком роботи або під час бронювання.

У 99% випадків ми використовуємо заводські комплекти ущільнювачів, якщо вони доступні, але ми використовуємо альтернативні ущільнювачі, якщо ми відчуваємо, що це дає помітне збільшення продуктивності або надійності

гірський, велосипед, вилка, ремонт, передня, підвіска

RockShox Підвіска Обслуговування

Базовий та повний сервіс для гірських велосипедів RockShox підвіска велосипеда вилки та амортизатори.

Базове обслуговування вилки (всі вилки)Повністю очистіть і знежирте нижню частину, перевірте повітряний вузол на наявність надлишків заводського мастила (де це можливо), протестуйте демпфер і перевірте поверхні ковзання. Перевірте втулки на оптимальний зазор, за потреби відполіруйте та змініть розмір. Змастіть втулки ущільнювачів

Вилка Повне обслуговування Повне зняття та очищення нижньої частини, амортизатора та повітряного блоку. Відполіруйте або змініть розмір втулок. Замініть пилоочисники, замініть демпферне мастило та вакуум, де це можливо, змастіть та зберіть втулки. Поверніть регулятори до початкових налаштувань. (див. посилання нижче для конкретних цін)

Обслуговування амортизаційного повітряного балона (залежить від марки) Очищення тільки зовнішнього повітряного балона та заміна ущільнень, змащення та повторне збирання

Повне обслуговування амортизатора Повне розбирання, заміна ущільнювальних кілець і ущільнювачів склоочисників, демпфер вакууму, заправка IFP (азотом або повітрям, залежно від моделі) (див. посилання нижче для отримання детальної інформації про ціни)

Найпоширеніші проблеми з усуненням несправностей пневматичної вилки

Наступні кроки можуть відрізнятися залежно від специфікацій виробника вашої підвіски, оскільки кожен бренд має свої унікальні налаштування. Однак більшість пневмопідвісок мають схожі налаштування стиснення та відбою.

Регулятор компресії розташований у верхній правій частині вилки, поруч з камерою пневматичної підвіски. Ця функція дозволяє змінювати опір підвіски до руху вниз при повному стисненні або “просіданні”.

Якщо ви збираєтесь на підйом, слід збільшити ступінь стиснення, щоб запобігти розгойдуванню велосипеда. І навпаки, нижнє налаштування забезпечує більш плавний спуск. Нейтральне налаштування ідеально підходить для рівних поїздок.

Під регулятором стиснення ви знайдете регулятор демпфування відскоку, зазвичай червоного кольору. Цей регулятор визначає швидкість, з якою пневматична вилка повертається до нестисненого стану після стиснення. Більш швидке налаштування може призвести до занадто сильного відскоку підвіски, в той час як повільне налаштування може призвести до нечутливої або млявої роботи підвіски.

гірський, велосипед, вилка, ремонт, передня, підвіска

Якщо повернути регулятор відскоку за годинниковою стрілкою, відскік сповільниться. І навпаки, обертання проти годинникової стрілки прискорить відскік.

Різне

Повітряні вилки зазвичай класифікуються на основі того, чи є вони прогресивними або лінійними. При прогресивному налаштуванні вилка стає жорсткішою і стійкішою, чим більше вона стискається. На противагу цьому, лінійне налаштування забезпечує рівномірне стиснення вилки на всьому шляху її руху.

З практичної точки зору, прогресивна підвіска спрямована на збереження стабільності, в той час як лінійна підвіска забезпечує більшу рухливість.

Аксесуари, такі як жетони об’єму – це вставки, які дозволяють налаштувати, наскільки прогресивною або лінійною буде поведінка вашої підвіски. Встановлені під повітряною камерою, вони обмежують потік повітря, щоб забезпечити чутливу та амортизовану пневматичну вилку.

Рульове колесо і коронка, які є верхніми компонентами підвіски, потребують меншого технічного обслуговування. Послабивши болти штока, ви можете виявити, що підшипники потребують змащення, щоб вилка оберталася без опору.

Ми стикалися з ситуаціями, коли погано доглянуті коронка та рульова труба призводили до того, що бруд проникав у винос керма, спричиняючи пошкодження всього діапазону рухів керма. Ця проблема вимагала повної заміни підшипників штока та ущільнень руля.

Для заміни нижньої частини вилки може знадобитися досвід авторизованого спеціаліста з повітряних вилок. Ця секція охоплює половину вилки і є місцем, де гальма з’єднуються з супортами за допомогою гальмівної рідини. Якщо ви хочете обслуговувати цю частину самостійно, можливо, вам доведеться інвестувати в спеціальний комплект для обслуговування.

Останнє слово поради

Незалежно від того, який тип повітря вилка ми наполегливо рекомендуємо відрегулювати тиск повітря, щоб забезпечити максимальну продуктивність вашої пневматичної вилки.

Одне з найпростіших і найшвидших регулювань, яке ви можете зробити в домашніх умовах – це налаштування прогину. Регулювання просідання – це просте завдання, яке займає лише близько п’яти хвилин

У цьому відео, ви дізнаєтесь, як ефективно виконати це регулювання, щоб ваше повітря вилка адекватно підтримує вашу вагу, коли ви встановлюєте свій велосипед.

Під час їзди на різних місцевостях налаштування компресії та відскоку можуть потребувати коригування. Часто корисно мати з собою друга, щоб отримати другу думку. Крім того, вдягнувши велосипедний одяг та рюкзаки, які ви зазвичай використовуєте під час поїздок на велосипеді, ви зможете врахувати додаткову вагу при налаштуванні велосипеда.

Після того, як ви ретельно очистили та правильно відрегулювали повітря вилками рекомендуємо перейти до більш складних завдань з обслуговування. Наприклад, можна оглянути нижню частину підвіски, щоб злити гальмівну рідину, що накопичилася в ногах стійок, які з’єднуються з гальмівними супортами.

Придбання комплекту для обслуговування повітряної вилки від виробника та дотримання його детальної інструкції може прискорити це завдання, зробивши його простішим, ніж ви могли б подумати.

  • Прогресивний vs лінійний MTB Підвіска – https://bikeco.com/progressive-vs-linear-mtb-suspension-falling-rising-mixed-rate/
  • Підбираємо підвіску для MTB – https://yardimtb.com/blogs/news/tailor-your-mtb-suspension
  • Сеанси суспензії: Анатомія вилки – https://www.rei.com/blog/cycle/suspension-sessions-anatomy-of-a-fork
  • Як встановити Гірський Підвіска на велосипеді – https://youtu.be/lZPOJp5vy64
  • Налаштування відскоку на гірському велосипеді | Шафа професіонала – https://www.YouTube.com/watch?v=MFn3qx1Lpg0

Армандо – завзятий велосипедист, який насолоджується свободою досліджувати та документувати свій досвід на велосипеді. Він завжди шукає способи поділитися своїм досвідом, будь то через фотографію, відеозйомку або написання статей. У вільний час він дивиться відео про гірські велосипеди, щоб підтвердити свою любов до їзди на велосипеді!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top