Зміна довжини виносу велосипеда. Діаметр керма

Винос велосипеда 101: вичерпний посібник

Шток вашого велосипеда вплине на те, як ваш велосипед поводиться з велосипедом і як ваша верхня частина тіла відчуває дорогу. Будучи однією з найважливіших частин велосипеда для комфорту та керованості, вона також дуже легко налаштовується та модернізується.

Купуючи винос, слід враховувати кілька факторів. Спочатку ви повинні звернути увагу на тип керма (з різьбленням чи без). Потім ви повинні підібрати його до діаметру рульової труби та діаметру керма. Нарешті, ви повинні вирішити, що довжина і наскільки сильно винос повинен підніматися або опускатися. Після того, як ви визначилися з цими характеристиками, ви повинні визначитися з матеріалом, який ви хочете, і врахувати його ціну.

Тип виносу

Два основних типи велосипедних штоків – без різьблення та перо. Тип шток необхідний матеріал визначається гарнітурою та вилкою, встановленою на вашому велосипеді – з різьбленням або без різьблення (переважна більшість сучасних вилок використовують рульову трубу без різьблення). Після того, як ви визначили, який стиль гарнітури вимагає ваш велосипед, ви повинні визначити різні фактори сумісності: діаметр рульової труби та діаметр керма.

Без різьблення

Безрізьбові виноси бувають чотирьох стандартних діаметрів: 1 дюйм, 1-1/8 дюйма та 1-1/2 дюйма. Ці розміри відповідають відповідності стебло розміри. Наразі найпоширенішими є 1-1/8-дюймові гарнітури. Однак, оскільки нові тенденції завжди з’являються, а старі тенденції завжди відроджуються, це може змінитися в майбутньому.

Перо

Різьбові рулі, як правило, бувають діаметром 1 дюйм і 1-1/8 дюйма з відповідними пір’яними стрижнями, зменшеними до внутрішнього діаметру трубки. 1-дюймові рулі з різьбленням були промисловим стандартом протягом десятиліть і залишаються дуже популярними у світі вінтажних та ретро-велосипедів. Вони залишаються найбільш широко використовуваними та доступними.

Діаметр трубки керма

Стержні кріпляться до велосипеда за допомогою рульової трубки. Безрезьбові виноси затискаються навколо керма, в той час як пір’яні виноси за допомогою стиснення кріпляться до внутрішньої частини керма.

Як виміряти винос велосипеда?

Подовження

Щоб визначити, якої довжини має бути винос велосипеда, насамперед потрібно виміряти його довжину. Довжина виносу – це загальна відстань від центру отвору рульової стрілки до центру затискача керма, а не навпаки.

Дотягнутися

Подовжити дотик – це зробити щось аналогічне довжині руки. Він вимірюється так само, з тих самих точок на виносній трубі та кермі, але не враховує підйом. Тобто, це просто горизонтальна частина вашої вилки.

Кут

Існує два загальноприйнятих способи опису кута: Кут A і кут B.

Визначте кут А, провівши уявну горизонтальну лінію через вашу основу. Цей кут дорівнює нулю, якщо стебло простягається в напрямку, перпендикулярному до колони. Кут буде присутній, якщо стебло рослини злегка вигинається вгору.

Загальний кут між вилкою та рульовою колонкою позначається кутом B. Кут винесення – загальна назва для цього вимірювання.

Знову ж таки, якщо винос велосипеда виступає перпендикулярно до колони, від якої відштовхується велосипедист, то кут B становитиме 90 градусів.

Однак, якщо винос піднятий на невелику величину, ви можете розрахувати кут B, додавши A до 90 градусів.

Підйом

Підйом – це вертикальна відстань, пройдена штоком у відповідь на кут і довжина стебла.

Це відстань по вертикалі між центром затискача керма та гіпотетичною горизонтальною лінією, яка перпендикулярна до вертикальної частини вилки та центральної точки подовжувача.

Висота

Це загальна довжина вертикальної частини вилки.

Типи велосипедних вилок

“Без різьблення” та “перо” – два основні типи велосипедних вилок. Гарнітура та вилка вашого велосипеда – різьбові або безрізьбові (більшість сучасних вилок використовують безрізьбову рульову трубу) – підкажуть вам, який тип вилки вам потрібен.

Після того, як ви знаєте, яка гарнітура потрібна вашому велосипеду, вам потрібно з’ясувати різні фактори сумісності, такі як діаметр рульової труби та діаметр керма.

Стебла без різьблення

Безрізьбові рульові трубки бувають стандартних розмірів: один дюйм, півтора дюйма і півтора дюйма.

Ці розміри відповідають розмірам стебел, які йдуть з ними. Найпоширеніші гарнітури зараз – це 1-1/8 дюйма. Але оскільки постійно з’являються нові тенденції та повертаються старі, це може змінитися в майбутньому.

Стебла пера

Більшість різьбових рулів мають діаметр 1 дюйм або 1 1/8 дюйма, зі штоком пера, який зменшується відповідно до внутрішнього діаметра трубки. Протягом багатьох років 1-дюймові різьбові керманичі були стандартом.

Вони все ще дуже популярні у світі вінтажних та ретро велосипедів. Вони все ще є найпоширенішими та найпростішими в отриманні.

Геометрія велосипедного штока

Стебло довжина

Коли ви хочете налаштувати свій велосипед, довжина стебла є важливою змінною, про яку слід подумати.

Як правило, шток дорожнього велосипеда буде мати довжину від 80 до 120 міліметрів довжина, тоді як винос гірського велосипеда матиме довжину від 50 до 80 міліметрів.

Стандартна висота для гравію велосипеддовжина вилки становить від 70 до 75 міліметрів.

Керованість велосипеда можна змінити, регулюючи довжину вилки, кут нахилу рульової труби та передній хід вилки, серед інших змінних.

Загалом, чим коротший винос, тим швидше ним можна керувати, тоді як чим довший винос, тим повільніше і більш передбачувано ви будете керувати.

Зміна довжина вилки – це один із способів регулювання керованості велосипеда, але важливо пам’ятати, що довжина вилки не є незалежною змінною, і що це також змінить ваше положення під час їзди.

Варто зазначити, що ви можете змінювати відстань від сідла до керма, регулюючи довжину виносу.

Якщо ви відчуваєте перенапруження, вкоротивши винос, ви зможете скоротити відстань до сідла і зайняти більш вертикальне положення. І навпаки, якщо ви відчуваєте, що вам тісно на велосипеді, довший винос збільшить вашу досяжність.

Якщо ви хочете внести незначні зміни в своє положення під час їзди або в управління велосипедом, поекспериментуйте з різною довжиною виносу – це гарне місце для початку.

Професіонал велосипеда з іншого боку, посадка допоможе вам знайти оптимальне налаштування, враховуючи вплив довжини вилки на загальне положення.

Підйом виносу

Підйом велосипеда – це кут, утворений вилкою та рульовою трубою вилки. Стандартний діапазон для цього кута становить 6-20 градусів, при цьому більшість вилок стандартних велосипедів мають нижню межу.

Висота виносу, яка є стандартною для більшості серійних велосипедів, приблизно середня. Однак, винос з більшим підйомом дозволяє більш широко регулювати кермо.

Поворотні виноси є поширеною особливістю конструкції. Існує винос, який можна нахилити вниз для більш низького, більш аеродинамічного положення, або вгору для більш умовно вертикального положення керма, в залежності від бажаної величини підйому.

Важливо пам’ятати, що ви також можете регулювати висоту керма за допомогою підсідельного штиря або додаючи чи знімаючи прокладки з-під виносу на рульовій трубі.

Діаметр виносу

При виборі вилки необхідно враховувати діаметри керма та рульової труби.

Тепер ми перейдемо до обговорення різних рівнів якості обох. Діаметр вилки зазвичай вказується в міліметрах, тоді як діаметр рульової трубки – в дюймах, що лише додає значної невизначеності.

Стандартний діаметр рульових трубок – 1-1/8 дюйма, але на деяких велосипедах можна знайти 1-1/4 дюйма.

Важливо, щоб винос на винос відповідав діаметру керма.

Стандартний діаметр вилки сучасного шосейного велосипеда – 31.8 мм, тоді як старіші бари зазвичай були 25.4 мм.

Стандартний розмір керма для гірських велосипедів – 31.8 мм, але ви також можете знайти виноси діаметром 35 мм.

Поради, як вибрати велосипед, який підходить саме вам

Довговічність

Якщо ви хочете, щоб ваш велосипед прослужив довго, вам слід купувати якісні деталі, які можна обслуговувати та ремонтувати, якщо вони зламаються.

Якщо ви не хочете вчитися обслуговувати велосипед і не плануєте регулярно віддавати його в ремонт, одношвидкісний або фіксований велосипед, або велосипед з внутрішніми шестернями на втулках (які не піддаються впливу атмосферних явищ) та ремінним приводом Gates замість ланцюга – найкращий вибір.

Якщо ви плануєте часто їздити на велосипеді, краще заздалегідь інвестувати більше грошей у високоякісну модель, яка впорається з поїздками на роботу чи навчання.

Існують і дешевші велосипеди, але вони більше підходять для велосипедистів, які планують використовувати їх для коротких поїздок теплими літніми вихідними.

Корпус вищої якості

Ви знаєте, що існує безліч матеріалів для виготовлення рам, але вам важко визначитися з вибором.

Алюміній, вуглецеве волокно, титан і сталь – ось лише кілька прикладів поширених матеріалів.

Кожен з них має свої переваги та недоліки, і рішення в кінцевому підсумку буде ґрунтуватися на вартості та корисності.

Стійкість коліс

Вони повинні бути міцними. Сказати, що менші колеса завжди міцніші за більші, було б спрощенням.

Відповідь лежить у площині матеріалів, що використовуються, та виробничого процесу. Однак, у більшості випадків, менші 26″ або 27″ велосипеди.Колесо діаметром 5 дюймів буде довговічнішим, ніж велике колесо діаметром 29 дюймів.

Заднє колесо, на яке припадає більша частина вашої ваги, повинно мати щонайменше 24 спиці.

Простіше кажучи, існують обмеження по вазі.

Хоча універсальне обмеження ваги для велосипедів було б ідеальним, широкий спектр стилів, розмірів, матеріалів і компонентів робить це неможливим. Типова вага велосипеда становить від 275 до 300 фунтів.

Комфорт

Туристичні велосипеди та гібриди, хоч і можуть їздити по дорогах, але завдяки своїй довговічності краще підходять для поїздок на далекі відстані без супроводу екіпажу.

Туристичні велосипеди мають більш вертикальне положення для водія, але опущене кермо для стабільності та контролю.

Це пов’язано з тим, що туристичні велосипеди вже мають точки кріплення для таких елементів, як багажники та бризковики.

Бюджет

Оскільки в наш час нові ідеї поширюються дуже швидко, навіть найпростіші дорожні велосипеди створюються з компонентами, які можна порівняти з компонентами гоночних велосипедів високого класу всього лише кілька років тому.

Це пов’язано з тим, що найкращі шосейні велосипеди оснащуються найкращими комплектами для шосейних велосипедів.

Це свідчить про те, що межі продуктивності розширюються до крайніх меж спектру, в той час як вартість високопродуктивного, надійного верстата знижується.

Встановлення виносної вилки: Без різьби

У цій статті описано повний процес заміни безрезьбових вилок, включаючи вибір сумісних компонентів, правильну орієнтацію проставки, остаточне центрування та регулювання гарнітури.

  • Рулетка
  • Шестигранні або Torx®-сумісні ключі відповідного розміру
  • Динамометричний ключ або динамометричний ключ з відповідними насадками
  • Мастило або фіксатор різьби для болтів штока
  • Монтажна суміш для карбонових стрижнів
  • Ремінці/застібки-блискавки
  • Ганчірки

“Безрізьбові” вилки – це системи, в яких вилка з рульовою трубкою без різьблення проходить через головну трубу. Потім шток (A) затискається навколо зовнішньої сторони рульової трубки разом з прокладками (B), якщо це необхідно. Нарешті, верхня кришка (C) утримує все на місці і слугує для регулювання гарнітури.

Багато старих велосипедів і деякі велосипеди нижчого класу мають різьбові рульові трубки. Стрижні, що використовуються з цими системами, називаються “пір’яними стрижнями”. Для отримання додаткової інформації див. розділ Зняття та встановлення виносної труби: Зняття пір’яних штоків

Штоки без різьби зазвичай мають 1-3 стяжних болта (D), які використовуються разом з компресійним пазом (E) для фіксації штока на рульовій трубі. Вони також мають 2-6 болтів (F), що кріплять вилку (G), хоча в деяких випадках вони зачіпляються з одного боку і прикручуються з іншого.

Виноси бувають різних розмірів рульової труби та керма. Розумно виміряти ваші компоненти, щоб переконатися, що ви встановлюєте або замовляєте правильний винос. Деякі поширені діаметри руля 22.2, 25.4, 26.0, 31.8 та 35 мм. На деяких старих велосипедах є деякі відхилення. Найпоширеніші діаметри рульових трубок – 1″, 1 ⅛”, 1 ¼” та 1 ½”.

Щоб визначити діаметр рульової труби та вилки, виміряйте метричним штангенциркулем саме в тому місці, де буде затискатися винос. Переконайтеся в точності, оскільки деякі діаметри хомутів відрізняються один від одного в межах часток міліметра і не сумісні між собою.

Важко визначити діаметр хомута штока шляхом його вимірювання. Діаметр хомута, як правило, вигравіруваний або позначений на штоку, але іноді це не так. Несумісні компоненти можуть становити загрозу безпеці, тому завжди перевіряйте технічні характеристики та інформацію про сумісність у виробника.

Штоки також бувають різної довжини – вимірюється від центру рульової трубки до центру бару – і кутів нахилу – зазвичай від 0 до 20 градусів. Ці розміри зазвичай позначені десь на виносній трубі або на її упаковці. Штоки можуть бути встановлені у верхньому або нижньому положенні, щоб регулювати висоту штанги без зміна орієнтація розпірки. Це часто називають позитивним та негативним підйомом. При кардинальній зміні кута нахилу або довжини штока може знадобитися зміна довжини корпусу.

Виноси зазвичай супроводжуються прокладками на рульовій трубі. Ці розпірки бувають різної товщини, кольорів та матеріалів. Вони дозволяють регулювати висоту, а також відіграють певну роль у налаштуванні гарнітури.

При встановленні нового штока важливо звернути увагу на висоту шток і кількість прокладок, які ви використовували раніше. Якщо ви хочете відповідати висоті оригінального виносу, виміряйте відстань від верхньої частини покришки до центру керма і запишіть її для подальшого використання. Зверніть увагу, що новий шток може мати коротший або вищий стек, що вам потрібно буде врахувати за допомогою більшої, меншої або іншої кількості прокладок.

Розпірки рульової колонки можна переміщати вище або нижче штока, щоб змінити висоту вилки.

Цю процедуру можна зробити за допомогою велосипед на ремонтному стенді зі знятим переднім колесом або на землі. Може бути корисно нахилитися до велосипеда для стійкості.

Шток Зняття

Почніть зі зняття старого штока. Зніміть болти передньої панелі, утримуючи її на місці.

Після того, як ви знімете лицьову панель, бруски будуть висіти вільно. Рекомендується використовувати ремінець або щось подібне, щоб підвісити вилки та утримати трос і корпус від перегинання.

Ослабте затискні болти на рульовій трубці. Одного повного повороту більш ніж достатньо.

Далі ми знімемо верхню кришку, але перед цим зверніть увагу, що наразі це єдине, що утримує вилку від випадіння з велосипеда. Якщо ви працюєте з велосипедом на ремонтному стенді, використовуйте інший ремінець для носка або застібку-блискавку, щоб утримувати вилку на місці.

Тепер ослабте болт верхньої кришки та зніміть верхню кришку. Після цього ви зможете витягнути шток з трубки рульової тяги.

Встановлення штока

Встановіть новий шток і розпірки. Встановіть велосипед на землю і переконайтеся, що всі компоненти повністю встановлені, без зазорів.

Налаштуйте винос і проставки на потрібну висоту виносу. За бажанням порівняйте з попередніми вимірами. Якщо новий шток має іншу висоту стебла, ніж старий, вам потрібно буде переставити розпірки відповідно.

Шток або розпірки повинні бути трохи вище верхньої частини рульової трубки (приблизно на 3 мм). Якщо вони встановлені на одному рівні з рульовою трубкою або нижче, регулювання гарнітури буде неможливим. Придбайте додаткові розпірки або розпірки іншого розміру, щоб досягти відповідної висоти. Можливо, що новий шток буде вищим, і тоді вам доведеться зняти розпірку.

При використанні карбонової рульової труби дуже важливо, щоб рульова труба проходила через весь винос, щоб зменшити навантаження на кінець рульової труби. Після цього необхідно встановити прокладку на верхню частину вилки.

Нанесіть мастило на болт верхньої кришки та встановіть верхню кришку. Верхня кришка встановлює регулювання гарнітури. Злегка закрутіть цей болт – ми відрегулюємо його в кінці процесу.

зміна, велосипед, винос, довжина

Якщо ви встановлюєте карбонову планку, доцільно нанести монтажну суміш, наприклад, Park Tool SAC-2, де планка стикається зі штоком. Це допоможе створити необхідне тертя між штангою та штоком, щоб протистояти обертанню. Він також слугуватиме бар’єром між штангою та матеріалами штока.

Нанесіть мастило або фіксатор різьби на болти лицьової панелі. Помістіть лицьову пластину на передню частину грипсів і вкрутіть болти, але не затягуйте їх до кінця.

Ці болти повинні бути затягнуті рівномірно, а зазор між штоком і лицьовою панеллю, як правило, повинен бути рівним зверху і знизу. Це зменшує навантаження на головки болтів.

Існує кілька конструкцій вилок, які вимагають, щоб верхні або нижні болти були повністю затягнуті перед тим, як затягувати іншу сторону. Цей стиль штока часто маркується відповідним чином. Зверніться до виробника для отримання додаткової інформації.

Перед тим, як повністю затягнути болти, станьте над велосипедом, щоб налаштувати нахил шини відповідно до ваших уподобань. Вам також потрібно буде переконатися, що штанги відцентровані в штоку в цей момент.

Повністю затягніть і закрутіть болти лицьової пластини у формі хреста. Типовий крутний момент затягування – 4-6 Нм.

Закрутіть верхню кришку вниз, доки не з’явиться невеликий опір. Перевірте регулювання гарнітури, піднявши велосипед і штовхаючи шини вперед-назад – шини повинні вільно обертатися з дуже невеликим опором. Якщо рух руків’я відчувається злиплим або нерішучим, ослабте верхній ковпачок на 1/8 оберту і перевірте ще раз.

Далі випряміть кермо. Може бути корисно використовувати лінійку або інший довгий предмет проти ніжок вилки як орієнтир.

Затягніть затискні болти. Перевірте регулювання гарнітури, міцно затиснувши переднє гальмо та похитуючи велосипед вперед-назад. Покладіть пальці на верхню кришку підшипника гарнітури та верхню чашку гарнітури і відчуйте люфт, який можна відчути як легкий стукіт. Також може допомогти поворот керма на 90 градусів – це ізолює люфт вилки.

Як правильно підібрати винос для гірського велосипеда

Гірський велосипед шток Критерій №1 – Довжина вилки

Довжина вилки – один з найважливіших факторів, що визначають керованість велосипеда!

Короткі виноси дозволяють швидше повертати кермо, покращуючи керованість та відчуття від керування велосипедом. Вона ідеально підходить для даунхілу, трейл та ендуро, оскільки дозволяє краще реагувати на керування під час спусків.

Коротша довжина виносу також зміщує вашу вагу трохи назад і допомагає запобігти перекиданню через кермо.

Багато любителів швидкісного спуску користуються вилками від 40 мм до 50 мм, в той час як трейл і ендуро використовують трохи довші вилки від 50 мм до 80 мм.

Довші вилки тягнуть ваше тіло вперед і переносять більшу вагу на переднє колесо. Це дозволяє вам краще крутити педалі та ефективніше підніматися на гору сидячи.

З цієї причини велосипедисти, які катаються по пересіченій місцевості, віддають перевагу довшим вилкам в діапазоні 80-120 мм.

Критерій стебла гірського велосипеда №2 – Підйом стебла

Підйом – це кут, який утворює вилка відносно рульової труби вилки. Для коротких вилок кут нахилу є менш важливим, оскільки вони мають дуже малу відстань для переміщення вгору (підйом) або вниз (спуск).

Для довших вилок це більш важливий фактор через додаткову відстань, яку потрібно подолати, щоб змістити кермо вгору або вниз.

Так само, як і винос довжина, величина підйому зазвичай співвідноситься зі стилем їзди.

  • Любителі швидкісного спуску зазвичай вважають за краще, щоб кермо не було піднятим або піднятим взагалі. Це співвідноситься з підйомом на 0 градусів.
  • Гонщики трейлових та ендуро велосипедів мають підйом від 0 до 6 градусів, більше схиляючись до довшого кінця цього діапазону.
  • Бігові велосипедисти зазвичай віддають перевагу падінню (опусканню) в межах від 0 до 30 градусів.

Гірський велосипед шток критерій №3 – Діаметр хомута

Хоча тенденції, здається, змінюються кожні кілька років, насправді є лише два варіанти, коли справа доходить до вибору діаметра затискача для сучасних гірських велосипедів.

35-міліметрові хомути здаються найпоширенішою шириною, з якою сьогодні поставляються сучасні велосипеди, але 31.5 мм затискачі також дуже популярні.

Ключова перевага ширшого затискача полягає в тому, що він забезпечує більшу жорсткість та довговічність. У деяких випадках ця додаткова ширина також призводить до збільшення ваги, тому варто розглянути потенційний компроміс.

Якщо у вас є старий велосипед ви можете помітити, що це затискач 25.4 мм, але їх досить рідко можна зустріти в наші дні. Майте на увазі, що якщо ви вирішите змінити діаметр затискачів, вам також знадобиться новий комплект рулів.

Критерії вибору вилки для гірського велосипеда #4 – Матеріал хомута

Переважна більшість вилок виготовляється з алюмінію. Однак, ви можете зустріти дешевші велосипеди зі сталевими вилками.

Високоякісні штоки можуть бути виготовлені з вуглецевого волокна, що робить їх і легшими, і дорожчими. Якщо ви не закохані у вуглецеве волокно і не маєте зайвих грошей, то, як правило, не варто вкладати в нього гроші.

Це може бути корисним для гонщиків, які прагнуть зменшити вагу!

Якщо ви хочете вишуканий шток, але без витрат на вуглецеве волокно, ви можете звернути увагу на алюмінієві штоки, оброблені з ЧПУ.

Критерій вилки гірського велосипеда #5 – Дизайн затискача

Затискачі для передньої частини штока можуть бути з 2-ма та 4-ма болтами. Чотири болти є більш поширеними в наші дні, оскільки вони міцніші та жорсткіші.

Задній затискач утримує шток на рульовій вилці. Більшість використовує 2-болтову конструкцію, але деякі гірські моделі використовують один великий задній болт, в той час як кросові варіанти використовують клинову конструкцію з болтом спереду.

Найпоширеніша проблема, на яку слід звернути увагу при виборі затискача, – це те, щоб головки болтів заднього затискача не стирчали надто далеко. Під час аварії вони будуть діяти як тарани, в які ви можете розбити коліна, і це буде не дуже приємний досвід.

Міркування щодо довжини керма та виносу

При виборі виносу довжина вам потрібно враховувати будь-який розмах керма.

Припустимо, наприклад, що ви поєднуєте винос 40 мм з комплектом рулів шириною 780 мм, які мають 8 ступенів вильоту. Якщо винос нахилений під прямим кутом назад, то ефективна довжина виносу зменшиться до 30 мм.

зміна, велосипед, винос, довжина

Залежно від кута нахилу керма, ефективне вкорочення довжини вилки може бути меншим або більшим.

З огляду на це, після того, як ви вибрали довжину виносу, ви також можете поглянути на ширину керма. Багато велосипедистів з коротким стеблом вважають, що їм подобаються ширші керма. І навпаки – чим коротший винос, тим вужче кермо.

Як виміряти довжину гори велосипед шток?

Якщо ви плануєте замінити винос на гірському велосипеді, важливо знати довжину вашого поточного виносу.

  • Знайдіть верхню частину рульової головки, яка тримає рульову колонку. Це називається гарнітурою.
  • Виміряйте від центру гарнітури до центру керма.
  • Якщо на вашій лінійці не вказані міліметри, ви можете виміряти довжину в дюймах і помножити її на 2.54.

Припустимо, у вас винос 80 мм, але більшу частину часу ви проводите, катаючись на трейлових велосипедах. Якщо ви хочете коротший винос, можливо, вам підійде щось в діапазоні 50 – 60 мм.

Якщо ви живете для того, щоб бомбити пагорби, варто звернути увагу на 40-міліметровий шток.

Чи може шток гірського велосипеда бути занадто коротким?

Довжина вилки насправді зводиться до питання особистих уподобань. Хоча довжина велосипеда, безумовно, відіграє важливу роль у тому, наскільки довгим чи коротким може бути винос педалей, це все ж таки питання особистих уподобань.

Однак загальна думка полягає в тому, що 25 мм ефективного штока – це найкоротша довжина, на яку можна розраховувати.

Хоча на ринку можна знайти ультракороткі виноси, ви можете виявити, що вони зміщують вашу вагу занадто далеко назад на велосипеді. Якщо ви помітили, що кермо відчувається дивно або трохи не так, як треба, то, ймовірно, вам потрібно внести корективи.

Коли велосипед ідеально підібраний, керування ним повинно бути легким і плавним, щоб ви відчували себе комфортно.

Якщо ви шукаєте новий винос, нижче наведено кілька варіантів, які я рекомендую розглянути.

зміна, велосипед, винос, довжина

Призначений для райдерів, які бажають отримати максимальну продуктивність у всіх гірських вагових категоріях. Винос Response розроблений таким чином, щоб забезпечити оптимальне поєднання міцності, жорсткості та ваги за привабливою ціною.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top