Honda 450 вуличний велосипед. 2023 Honda CRF450RL – Totalmotorcycle.com США Технічні характеристики / технічні характеристики…

Зустрічайте 2022 Honda 450 RL, a Вулиця Легальний мотоцикл для мотокросу

Давайте щось прояснимо: Найгарячішим квитком у мотоциклі в епоху COVID був “ADV” або “пригодницькі велосипеди”, продажі яких стрімко зростали. Велосипед ADV – це щось на кшталт вуличного велосипеда, на якому можна їздити ґрунтовими дорогами. Вони схиляються до комфорту на дорозі, з деякими позашляховими можливостями. BMW GS може бути найкращим прикладом для наслідування – або нещодавно оновлений Kawasaki KLR 650. Якщо ви хоч щось знаєте про мотоцикли, ви знаєте, що це зручні машини для далеких подорожей, але, якщо ви не дуже талановиті, вони можуть стати великою проблемою, коли ви потрапите на технічне бездоріжжя. Ворог – це вага, яка зазвичай сягає від 440 до 500 фунтів. 289-фунтова Honda 450 RL 2022 року – це, безумовно, не та модна машина ADV, тоді.

Honda 450 RL – це ледве вуличний легальний позашляховик, пристосований для бомбардування пожежних доріг і більш технічних трас, ніж середньостатистичний гонщик, який коли-небудь впорався б з більш важкою машиною ADV. Хочете вигадливу ABS та антипробуксовочну систему? Обтічники та прилади? Як щодо USB-порту? Можливо, тахометр? На жаль, Honda 450 RL не має нічого з цього. Натомість він має надзвичайно жорстку раму, потужний двигун, чудові гальма та підвіску, за яку можна померти – що зробило його ідеальним для нашого плану тестів.

Маленькі мотоцикли, велике задоволення: Наші 5 улюблених мотоциклів для початківців

Ми взяли Honda 450 RL на вермонтську частину маршруту Backcountry Discovery Route (BDR), серію доріг і стежок, які існують по всій території США.S. які вільно прокладені ентузіастами. Вермонтська ділянка вважається однією з найскладніших у країні, і це стало ще більш складним через нещодавні тропічні шторми, які залишили зв’язки “класу 4” (в основному стежки для снігоходів) такими ж насиченими та недбалими, як луїзіанська баю.

Спритний двигун

Honda надала 450RL іншу мелодію, ніж 450-кубовому одноцикловому мотоциклу 450R, який ви зазвичай бачите на бруді, але реакція на дросельну заслінку все одно миттєва. Це не зовсім двотактний ґрунтовий велосипед.

Хоча вам доведеться обертати більше 7 000 об/хв, щоб досягти максимальної потужності, крива крутного моменту є відносно плоскою і товстою, тобто ви відчуєте тягу від 3 0000 до 7 000 об/хв. Коли ми заїжджали в найглибшу, найбруднішу, найбруднішу місцевість у Вермонті, ми могли з радістю переключитися на другу або третю (або навіть четверту) передачу і знати, що на будь-якій швидкості у нас буде достатньо тяги.

Насправді, перша передача настільки низька, що ми не вмикали її, коли натрапляли на скелі, щоб уникнути того, щоб мотоцикл не вилетів з-під ніг.

Мотоцикл Cake Makka просто неймовірний

Зворотний бік всієї цієї потужності: ця шестиступінчаста Honda призначена для їзди по бездоріжжю, а не по дорозі. Звичайно, йому вистачає потужності, щоб розганятись до 70 миль/год, але цей двигун набагато щасливіше бомбардує альпінарії та болота на швидкості 30 миль/год, ніж їде по автомагістралі на високих швидкостях.

honda, street, bike, 2023, crf450rl, totalmotorcycle

Мрія про підвіску

Оскільки Honda люб’язно дозволила кільком з нас протестувати CRF-450RL, ми змогли побачити, як мотоцикл працює під різними вагами та типами фігури, від приблизно 5’7″ до 6’5″ та від 150 фунтів до значно більше 200 фунтів.

Нам усім сподобалась підвіска Showa. Чи жорсткий він? Ну, відносно кажучи, так, але відносно чого? Легші велосипеди для ґрунту відчувають себе більш грайливими, але в порівнянні з зазвичай важчими велосипедами ADV, які важать від 400 до 500 фунтів, амортизатори 450-ї моделі ідеально підходять для проходження вузьких ліній по камінню, корінню та навколо або прямо над кожною перешкодою. Цей велосипед також дуже передбачуваний на дорозі. Можливо, Honda і не ідеально підходить для того, щоб долати кілометри шосе, але на двосмугових дорогах у сільській місцевості Вермонту я жодного разу не відчув страху чи смикання.

Що є недоліком для чудової мелодії вилки та амортизатора? Висота сидіння 37.2 дюйми ставлять низькорослих гонщиків на кінчики пальців ніг.

23 Посібник з експлуатації Honda CRF450RL

Квінтесенція подвійного спорту, CRF450RL базується на легендарній позашляховій платформі CRF450 Performance, але при цьому він напрочуд плавний і комфортний на асфальті. Таке поєднання характеристик означає, що немає нічого кращого для використання асфальту, щоб з’єднати воєдино великі відрізки шляху. Такі характеристики, як безшумний глушник, уретановий маятник, що гасить вібрацію, і шестиступінчаста трансмісія з широким передавальним числом забезпечують хорошу роботу на дорогах, а двигун Unicam® об’ємом 449 куб. см, алюмінієва рама з двома лонжеронами і підвіска преміум-класу з довгим ходом роблять його відмінним помічником на бездоріжжі. Додайте до цього легендарну довговічність Honda, і стане зрозуміло, чому цей мотоцикл CRF450RL зробила собі ім’я у світі дуал-спорту.

Створення чудового двомісного спортивного мотоцикла – одна з найскладніших робіт у мотоциклетному спорті, але й одна з найкорисніших. І саме тому ми так пишаємося нашою Honda CRF450RL. Коли справа доходить до універсальності та можливостей, це набагато краще, ніж просто мотокросер з номерним знаком. А коли справа доходить до їзди по бездоріжжю, він пропонує зоряну продуктивність там, де інші йдуть на компроміси. Чому цей мотоцикл такий хороший? Однією з причин є те, що ми починаємо з нашого CRF450X, з його шестиступінчастою трансмісією та відмінною геометрією шасі. І справа не в тому, що ми додали, а в тому, чого не додали – саме так ми зберегли CRF450RL легким і маневреним. Ви отримаєте справжній позашляховик, здатний долати широкий діапазон місцевості, створений для довготривалої надійності та дозволяє їздити практично будь-якою стежкою чи місцевістю, з якою може впоратися мотоцикл, включно з асфальтом, що значно полегшує пошук пального (або обіду). Тож, забудьте про пікап чи причіп: відкрийте для себе світ на Honda CRF450RL.

2023 Honda CRF450RL Totalmotorcycle.com Основні характеристики

Базові характеристики

  • Одноциліндровий двигун Unicam® з рідинним охолодженням об’ємом 450 куб.см
  • Повністю легальний пакет обладнання для вуличних перегонів
  • Впорскування палива
  • Електричний стартер
  • Алюмінієва рама нового покоління з двома лонжеронами
  • Шестиступінчаста коробка передач
  • Титановий паливний бак
  • Захисні щитки для рук
  • Легкі захисні накладки на руки захищають від негоди та придорожніх чагарників
  • Легкий, 2.Титановий паливний бак на 0 галонів
  • Легка, компактна світлодіодна система освітлення з фарою з високоінтенсивним проекційним світлом для освітлення великої площі збільшує час їзди
  • Дзеркала заднього виду
  • Легка літій-іонна батарея зі збільшеною ємністю порівняно з CRF450R для живлення електричних компонентів
  • Легкий, компактний цифровий лічильник з чорними символами на білому рідкокристалічному тлі легко читається під час їзди

Honda святкує 50 років мотокросу з 2023 CRF450R

50-та ювілейна версія вшановує моделі CR 1980-х років CRF450R, RWE та RX отримали значні оновлення двигунів та шасі

Відзначаючи п’ять десятиліть елітної спадщини мотокросу, Honda сьогодні представила останню версію свого флагманського мотокросу мотоцикл, the 2023 CRF450R під час прес-конференції. На заході, що відбувся напередодні першого етапу AMA Pro Motocross 2023 року на автодромі Fox Raceway, був представлений весь склад Team Honda HRC – Кен Роцен, Чейз Секстон, Хантер Лоуренс і Джет Лоуренс, а також легенди Honda з минулого, включаючи чемпіонів Гері Джонса, Джонні О’Мару, Ріка Джонсона і Трея Канарда, а також колишнього менеджера команди Дейва Арнольда.

Представлений через 50 років після дебюту CR250M Elsinore 1973 року – оригінальної мотокроссової машини Honda – новий CRF450R 2023 CRF450R отримав ключові оновлення двигуна та доопрацювання шасі, спрямовані на підвищення прискорення на виході з повороту та покращення керованості. Крім того, пропонується ювілейна версія 50th Anniversary Edition, яка вшановує спадщину Honda в мотокросі спеціальною лівреєю, що нагадує культові моделі CR, які домінували в суперкросі та мотокросі AMA 1980-х років.

Успіх Honda в мотокросі почався з вищезгаданого CR250M Elsinore 1973 року, який Джонс пілотував до першого чемпіонату Honda з мотокросу AMA. За півстоліття, що минули з того часу, нові титули завоювали такі чемпіони, як Марті Сміт, Чак Сан, Джонні О’Мара, Рон Лечієн, Девід Бейлі, Даррелл Шульц, Міккі Даймонд, Рік Джонсон, Джефф Стентон, Жан-Мішель Бейл, Майк Кедровський, Даг Дьюї, Джиммі Бекер та інші, Майк Кедровскі, Даг Генрі, Стів Ламсон, Джеремі МакГрат і Рікі Кармайкл, а кульмінацією став нинішній пілот Team HRC Джетт Лоуренс, який здобув корону AMA Pro Motocross 250 у 2021 році, а також титул чемпіона Західного регіону AMA Supercross 250SX у 2022 році. Ці відомі гонщики відіграли важливу роль у розробці та інноваціях мотокроссових мотоциклів CR та CRF, закріпивши легендарний статус Honda у цьому виді спорту. Вперше представлений у 2002 році, CRF450R продовжує традицію інновацій Honda, орієнтованих на перегони, врахувавши побажання команди Хонда Гонщики HRC.

“Honda є синонімом мотокросу, і це прямий результат нашої відданості цьому виду спорту протягом останніх п’яти десятиліть, а також неоціненного внеску кращих гонщиків – від Гері Джонса в 1973 році до Джета Лоуренса в 2022 році, – сказав Брендон Вілсон, американський менеджер Honda зі спортивного досвіду. “CRF450R 2023 року гідний цієї спадщини, а ювілейна версія 50th Anniversary Edition віддає данину поваги, яку, ми впевнені, гідно оцінять любителі мотокросу. Ми з нетерпінням чекаємо, що нинішні та майбутні чемпіони Honda продовжать примножувати нашу спадщину в мотокросі.”

У 2023 році оновлення двигуна та шасі CRF450R також буде застосовано до преміальної моделі CRF450RWE та закритої позашляхової моделі CRF450RX, на яких змагатимуться команди SLR Honda та JCR Honda у змаганнях NGPC та WORCS.

У той час як Honda святкує 50-річчя спадщини мотокросу з випуском CRF450R 2023 року, решта популярної лінійки CRF Performance, включаючи CRF450R-S, CRF450X, CRF450RL, CRF250R, CRF250RX і CRF150R, продовжує забезпечувати кращі в галузі характеристики та надійність.

2023 Honda CRF450RL Totalmotorcycle.com Особливості та переваги

  • 449.7-кубовий двигун Unicam®, спеціально розроблений для їзди по бездоріжжю
  • Пальцевий коромисло сприяє компактному розташуванню, а спеціальна конструкція забезпечує специфічні характеристики потужності для їзди по дорогах і бездоріжжю. Обробка поверхні DLC зменшує тертя
  • Спеціально підібрані фази газорозподілу для плавної передачі потужності на складних ділянках
  • Висока інерційність кривошипа (на 12% більше, ніж у CRF450R) для забезпечення тяговитості на технічній місцевості
  • 12.Ступінь стиснення 0:1
  • Новий поршень з трьома кільцями
  • Шестиступінчаста трансмісія з широким діапазоном передавальних чисел готова до різноманітного бездоріжжя та їзди по дорогах
  • Спеціальна конструкція зчеплення забезпечує легке натискання на важіль. Механізм первинного демпфера з фрикційними пружинами пригнічує коливання крутного моменту двигуна, забезпечуючи плавність ходу
  • Радіатори великої місткості з високою ефективністю теплообміну для потужної роботи в складних умовах бездоріжжя
  • Електричний вентилятор і термостат контролюють температуру двигуна в суворих умовах
  • ЕБУ зі спеціальними налаштуваннями
  • Мінімізація шуму завдяки кришкам на лівому та правому картері
  • Потужний генератор змінного струму для вуличний-легальне освітлення
  • Повітряний фільтр
  • Спеціальна вихлопна система з одним глушником забезпечує чудовий звук та відповідає вимогам щодо викидів

22 Honda CRF450WE

Для тих, хто вимагає абсолютного найкращого, коли справа доходить до мотокросу, преміум CRF450RWE 2022 року (“Works Edition”) базується на легендарному CRF450R, але з довгим переліком модернізацій елітного рівня, заснованих на машинах заводського гоночного цеху Team Honda HRC. Як і у випадку з CRF450R, ця модель отримала оновлений ECU та клапани підвіски для покращення керованості та балансу відповідно. CRF450RWE є чітким еталоном, коли справа доходить до встановлення низького часу проходження кола.

CRF450RX 2022 року добре підходить для змагань із закритого бездоріжжя, таких як GNCC, WORCS та NGPC, що було доведено на рівні національних чемпіонатів SLR Honda та JCR Honda. Заснований на мотокроссовому CRF450R, він має специфічні для бездоріжжя функції, такі як спеціальний ECU та налаштування підвіски (обидва оновлені у 2022 році для покращення керованості та балансу), а також 18-дюймове заднє колесо, алюмінієву бічну стійку, захисні щитки для рук та 2.1 галон паливного бака. Ця комбінація дає гоночну машину, яка готова ганятися за стрілками та стрічками, де б вона їх не знайшла.

22 Honda CRF450X

“Легендарний.” “Домінантний.” “Неперевершений.” В обговореннях мотоциклетних перегонів в Баха, це лише деякі з відповідних прикметників для CRF450X 2022 року, який приніс рекордну 30-ту перемогу Honda в Baja 1000 в листопаді минулого року, з рук гонщиків SLR Honda Марка Семюелса, Джастіна Моргана і Джастіна Джонса. CRF450X здобув рекордні 14 перемог, міцно закріпивши за собою славу найкращого мотоцикла для перегонів у пустелі, але це також чудова машина для трейлових перегонів, частково завдяки його легальному статусу цілорічного позашляховика у 50 штатах, а також відповідним для бездоріжжя функціям, таким як бічна стійка, 18-дюймове заднє колесо, фара, герметичний ланцюг та шестишвидкісна трансмісія.

honda, street, bike, 2023, crf450rl, totalmotorcycle

За своєю природою дуал-спорт вимагає від мотоцикла багато чого, і цей факт ставить перед інженерами складні завдання. Ось що робить адаптований CRF450RL 2022 від Honda таким дивовижним: заснований на легендарній платформі CRF Performance, він має 449-кубовий двигун Unicam, алюмінієву раму з двома лонжеронами та підвіску преміум-класу з великим ходом, що робить його чудовим виконавцем на бездоріжжі. У той же час, він напрочуд плавний і комфортний при пересуванні по асфальту завдяки тихому глушнику, маятнику з уретановим наповнювачем, що гасить вібрацію, і шестиступінчастій трансмісії з широким передавальним числом. Вкиньте HondaЛегендарна довговічність, і не дивно, що цей легальний на дорогах позашляховик зробив собі ім’я у світі дуал-спорту.

Технічні характеристики

Honda почала зі свого мотокроссового мотоцикла CRF450R, який став основою для моделі L. Він зняв двигун назад і переробив внутрішню частину. Модель 450 була оснащена поршнем з меншим ступенем стиснення від версії MX, шестиступінчастою коробкою передач та кривошипом з більшою масою для їзди на низьких обертах. Honda також переглянула фази газорозподілу, щоб забезпечити кращу реакцію на бездоріжжя.

Один з ключових моментів модифікацій – збільшений міжсервісний інтервал. Honda збільшила інтервал заміни масла до 1000 км (600 миль) і 30 000 км (18 500 миль) перед будь-якою серйозною роботою двигуна.

Шасі також зазнало деяких специфічних змін для їзди на трейлових мотоциклах. Основна відмінність від мотоцикла MX – це колісна база. Honda розширила велосипед, яка покращує стабільність на швидкості. Підвіска використовує ті ж висококласні 49-мм вилки Showa і задній амортизатор Showa з налаштуваннями для конкретних трас.

Заднє колесо було замінено на стандартне для ендуро 18-дюймове, а паливний бак збільшено до 7 літрів.6L. CRF також оснащений вимикачем запалювання, блокуванням керма та кришкою паливного бака, що закривається.

Ви знайдете акуратний цифровий спідометр, розташований за фарою, який показує залишок палива в літрах, а також попереджувальну лампочку, яка вискакує, коли рівень палива досягає позначки “2”.5 л залишилося в баку. Останній набір змін, які роблять 450L унікальним, знаходиться у відділі шумозаглушення.

Окрім безшумної вихлопної системи, оснащеної каталітичним нейтралізатором, що відповідає стандарту Євро-4, Honda також встановила пластикові захисні накладки на корпус двигуна, які одночасно виконують функцію шумоглушників. Нарешті, екструдований алюмінієвий маятник був заповнений поліуретаном, щоб зменшити звук удару ланцюга.

Все це схиляє шальки терезів на 130.8 кг, мокрий і готовий до їзди. Це не найлегший з існуючих ґрунтових велосипедів, але він далеко не наступальний у трейловому сегменті.

Поїздка

Перше, що вражає в CRF450L – це ергономіка. Використання повноцінного ґрунтового велосипеда як основи для трейлового велосипеда призвело до дуже незначних ергономічних змін. Це означає, що він оснащений трохи нижчою за стандартну висотою сидіння 940 мм та довгим, жорстким сидінням.

Сидіння створено для їзди, а не для того, щоб замінити вам диван, і це відчувається саме так. Хоча це не мармурова плита KTM EXC минулих років, це не схоже на велике, плюшеве сидіння лавки CRF250L або туристичного мотоцикла. Ергономічно – це кросовий велосипед.

Воно високе, худе та цілеспрямоване. За витонченою “масовою централізованою світлодіодною фарою” ви знайдете простий, ефективний цифровий спідометр з кількома помітними функціями. Найкращим з них, без сумніву, є лічильник “залишку пального. Замість того, щоб мати манометр або просто лампочку палива, як у більшості ендуро, Honda показує в літрах, скільки палива у вас залишилося, і коли ви їдете, це напрочуд корисно.

honda, street, bike, 2023, crf450rl, totalmotorcycle

Поштовх стартера дає життя м’якому тихому звуку двигуна. Одразу помітно, що будь-яка гавкаюча нота, яка колись виривалася з вихлопної труби, була приглушена та вимкнена. Коли ми їхали з позашляхового центру Dave Thorpe Honda Off-Road Centre, то одразу відчули всі переваги CRF450L. На вулиці вулиця, їзда на ньому м’яко кажучи приємніша, ніж на будь-якому іншому ендуро-байку, на якому я мав задоволення закинути ногу на ногу.

Значні зусилля Honda, спрямовані на те, щоб зробити мотоцикл безшумним, дружнім до траси, принесли свої дивіденди. Окрім тихого вихлопу, CRF450L має дуже низький рівень резонансного шуму. Це приємний штрих, який, безсумнівно, добре впливає на репутацію мотоцикліста.

Крім того, що вони тихі, здвоєні спортивні шини приємніші та безпечніші на асфальті, ніж шини FIM у стилі ендуро, які ви знайдете на більшості позашляховиків. Проходження поворотів більш передбачуване, а відчуття неминучої загибелі, яке приносять ґрунтові шини, зникло. Цілість вулиця досвід їзди все ще залишається рутинним у порівнянні з більш орієнтованими на вулицю велосипедами, такими як CRF250L.

Зрештою, шасі мотоцикла надзвичайно зосереджене на одному завданні, і в той момент, коли асфальт перетворився на бруд, це стало зрозуміло. Ключ до цього в тому, що CRF450L – це феноменальний мотоцикл для їзди по бездоріжжю. Honda створила мотоцикл, який буде добре працювати незалежно від вашого рівня підготовки та досвіду. Це починається з шасі. Найбільші компроміси з типовими трейловими велосипедами полягають у потенціалі велосипеда.

Здешевлення обладнання призводить до здешевлення кутів, і CRF250L є чудовим прикладом такого велосипеда. Це суцільна траса велосипед з обмеженою стелею продуктивності, яка, коли гонщик намагається прогресувати, буде стримувати його. Це непоганий мотоцикл, але він має деякі недоліки, пов’язані з ціною.

CRF450L нічого не втратив у перекладі з мотокросу на стежки. Весь пакет – це поєднання продуктивності та дружелюбності, яке не існувало останнім часом.

В основі всього цього лежить шасі. Повноцінна позашляхова природа цього велосипеда означає, що він може перетворити вас з новачка на експерта, і він ніколи не буде вас стримувати. Як і у більшості Хонд, керованість цього мотоцикла дуже нейтральна мотоцикл позашляховий.

Це не найгостріший ґрунтовий мотоцикл, він не найшвидший у поворотах, і його вага трохи більша, ніж у австрійських конкурентів, але він чудово збалансований і цілеспрямований. Він різкий та ефективний, на відміну від трейлових велосипедів.

Він точно справляється з коліями, повертає так, як повинен повертатися добре збалансований позашляховик, і не зав’язується у вузли. Значна частина цього досягається за рахунок підвіски.

Виграшним для 450-го є рішення Honda використовувати таку ж високоякісну підвіску, як і на мотоциклі MX, але з іншими внутрішніми налаштуваннями. Завдяки цьому CRF450L отримав чудову стартову позицію, з якою 85% гонщиків ніколи не зіткнуться. Стандартне налаштування підвіски є прогресивним та ефективним.

Він, безумовно, жорсткіший у порівнянні з більшістю ендуро та трейлових велосипедів. Невеликий загальний комфорт поступився місцем більш повільному та контрольованому ходу клапанів. Як базове налаштування, воно працює дуже добре. Нічого поганого не станеться, коли ви несподівано зловите великий удар і переїдете через менші, неприємні коріння та нерівності Honda добре управляється. Для людини з моєю вагою (90 кг) Honda трохи недостатньо пружна.

honda, street, bike, 2023, crf450rl, totalmotorcycle

Він сидів трохи низько на ходу підвіски, що перекладається як трохи різкий на невеликих нерівностях. Загалом, це не було великою проблемою, і навіть на швидкості по камінню Honda була стабільною і послідовною.

Підвищення жорсткості пружин спереду і ззаду, ймовірно, поліпшить початкову м’якість і комфорт, але загальний баланс був досить хорошим, щоб це не стало вирішальним фактором. І це підводить нас до двигуна.

Гарантія

Зазвичай, на мотоцикли для їзди по бездоріжжю не надається гарантія. Так було з давніх-давен, за винятком невеликої перерви, коли BMW випустила G450X, а потім придбала бренд Husqvarna. Як тільки це перейшло до KTM, статус-кво повернувся. Більшість брендів надають кількамісячну гарантію на запчастини, і це все.

Тим не менш, Honda поставила CRF450L під прапори своєї “пригодницької” лінійки і надала на нього дворічну необмежену гарантію на пробіг. Це означає, що обслуговування та звичайні гарантійні речі повинні виконуватися вашим дилером, але це великий крок з боку японського бренду.

Цінові війни

Ціна, без сумніву, є найбільшим знаком питання щодо нового CRF450L. Honda створила дуже спеціалізований мотоцикл, але й ціну йому призначила відповідну. Нова модель обійдеться вам у 9 469 фунтів стерлінгів з ПДВ. на дорозі. Хоча ви не можете заперечувати, що CRF став чудовим трейловим мотоциклом, конкуренція дійсно сильна.

KTM EXC 450 – 8 429 ФУНТІВ СТЕРЛІНГІВ

Наразі EXC є королем змагань 450 ендуро-зброї. Він швидкий, неймовірно легкий, плавний і фантастично керований. Це також повноцінний змагальний мотоцикл, з гарантією на запчастини на пару місяців та короткими інтервалами обслуговування.

Yamaha WR450F – 8 049 фунтів стерлінгів

За межами Великобританії WR450F є однією з найбільш продаваних машин для ендуро. наші австралійські кузени не можуть натішитися флагманською зброєю для бездоріжжя від Yamaha. У 2019 році японський бренд оновив модель WR з цілою низкою оновлень. Як і KTM, він розроблений, в першу чергу, як машина для змагань. Він також не омологований за стандартом EU4, тому вам доведеться зареєструвати його як змагальний мотоцикл для використання на наших дорогах.

Beta XTrainer – £5,795

BETA XTrainer – це налаштований, м’якший, менший та зручніший для водія двотактний 300-кубовий спортивний мотоцикл. За останні кілька років Beta розробила дуже розумну систему впорскування оливи, що означає, що дні турбот про змішування двотактного палива минули. Наднизька вага та простота використання роблять XTrainer улюбленим нішевим трейловим велосипедом за приємною для гаманця ціною.

KTM Freeride 250 F – 7 199 фунтів стерлінгів

Freeride 250F – найбільш “трейловий” мотоцикл у лінійці KTM. Маленький, доброзичливий, легкий і тихий, KTM – це чудовий маленький мотоцикл. Вони покращили довговічність та надійність з моменту запуску велосипеда як 350F. Він має приблизно таку ж потужність, як і CRF450L.

Honda CRF 250L – 4,669 фунтів стерлінгів. OTR

CRF250L – це дуже бюджетний велосипед. Він більш універсальний, ніж сфокусована ґрунтова машина, з деяким видимим компромісом щодо якості збірки та продуктивності. Це все ще чудовий маленький трейл велосипед, з нешкідливим двигуном і низьким впливом на ваш гаманець. Також прослужить приблизно мільйон років, перш ніж зноситься.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top