Вуличний велосипед 700 куб.см. 2022 Yamaha YZF-R1 World GP 60th Anniversary Edition

Найпопулярніші типи спортивних велосипедів у 2023 році | RideNow Powersports

Шукаєте максимальних гострих відчуттів на двох колесах? Подивіться на 10 найкращих спортивних велосипедів 2023 року. Від голих велосипедів до суперспортивних світ спортивних велосипедів знайдеться щось для кожного гонщика, який прагне розширити межі швидкості та спритності. Незалежно від того, чи є ви досвідченим професіоналом чи новачком у світ мотоциклів, наша добірка машин обіцяє подарувати азарт, продуктивність і стиль.

Завдяки передовим технологіям та витонченому дизайну, ці типи спортивних велосипедів зроблять вашу поїздку неперевершеною. Тож збирайте речі та готуйтеся вирушити в дорогу, поки ми досліджуємо машини, які мають переосмислити індустрію в наступному році. Незалежно від того, чи прагнете ви домінувати на треку, чи підкорювати вулиці, наш вибір мотоциклів обіцяє підняти ваш досвід їзди на нові висоти.

вуличний, велосипед, 2022, yamaha, world

Різні типи вуличних велосипедів

Там є всілякі мотоцикли. Вони бувають усіх форм і розмірів. Але коли справа доходить до вулиця велосипедів, насправді існує лише кілька різних типів. У цій статті ми розглянемо різні типи вулиця то їх часто називають “пригодницькими”, щоб ви могли прийняти обґрунтоване рішення про те, який з них підходить саме вам.

Круізер

Перший тип вуличний Велосипед – це крейсер. Крейсери – це квінтесенція вуличних велосипед. Вони зручні, потужні та стильні. Круїзери чудово підходять для тривалих поїздок, поїздок на роботу та просто для пересування містом. Але через те, що вони настільки комфортні, вони не є найкращим вибором для високопродуктивної їзди.

Спортивний мотоцикл

Другий тип вулиця велосипед – це спортивний велосипед. Спортивні велосипеди створені для швидкості та спритності. Вони легкі та швидкі, з потужними двигунами. Спортивні велосипеди чудово підходять для тих, хто хоче отримати максимум задоволення від їзди. Але через те, що вони такі легкі та швидкі, на них може бути складно їздити в пробках і в довгих поїздках.

Туристичний велосипед

Третій тип вуличний велосипед – це туристичний велосипед. Туристичні велосипеди призначені для їзди на великі відстані. Вони зручні, з великою кількістю місця для зберігання всього спорядження. Туристичні велосипеди чудово підходять для подорожей по пересіченій місцевості та довгих поїздок на вихідних. Але через те, що вони такі великі та важкі, їм може бути важко маневрувати в дорожньому русі та обмеженому просторі.

Подвійний спортивний велосипед

Четвертий і останній тип велосипедів вулиця велосипед – це подвійний спорт велосипед. Двоколісні спортивні велосипеди призначені як для їзди по бездоріжжю, так і по дорозі. Вони мають всі переваги вуличних велосипедів, з додатковим бонусом у вигляді можливості їздити по ґрунтових дорогах і стежках. Двомісні спортивні велосипеди чудово підходять для мотоциклістів, які прагнуть отримати найкраще з обох світів, а також для подвійних цілей. Але через свою універсальність вони можуть коштувати дорожче, ніж інші типи вуличних велосипедів.

Тепер, коли ви знаєте різні типи вуличних мотоциклів, ви можете вирішити, який з них підходить саме вам. Якщо вам потрібен потужний і маневрений велосипед для швидкості та продуктивності, вам підійде спортивний велосипед. Якщо вам потрібен комфортний мотоцикл для тривалих поїздок на роботу і додому, вам підійде круїзер. Якщо вам потрібен велосипед для поїздок на далекі відстані та подорожей по пересіченій місцевості, вам підійде туристичний велосипед. А якщо вам потрібен універсальний велосипед, який може впоратися як з бездоріжжям, так і з дорогою, подвійний спортивний велосипед – це те, що вам потрібно.

Наші 10 найкращих мотоциклів

Показово, що 300-кубовий мотоцикл очолює цей список, випереджаючи деякі з найуспішніших та найвідоміших мотоциклів на ринку.

Для тих, хто шукає супердоступний перший мотоцикл, важко сперечатися з машинами, які виглядають як штурмові супербайки, але не мають жодного з недоліків, які приходять із володінням наземною ракетою.

300-кубові також є привабливою пропозицією у порівнянні з 250-кубовими мотоциклами завдяки помітному підвищенню продуктивності.

The Yamaha 321-кубовий рядний двоциліндровий двигун YZF-R3 має чотири клапани на циліндр і видає 42 кінські сили та 36.7 фунт-футів крутного моменту. Невеликі цифри, звичайно, але коли мотоцикл важить всього 368 фунтів, і прискорення, і гальмування є швидкими та чіткими.

Yamaha благословила R3 кількома преміум-функціями, включаючи алюмінієві колеса, зчеплення “слиппер” та доступну ABS. стартують від 5 499, що робить R3 ще більш привабливим варіантом.

22 Aprilia RS 660

З огляду на те, що в 2022 Чемпіони MotoGP від Ducati грають в іншій лізі, коли справа доходить до цін на їх суперспорт, ми вибрали для цього тексту наступну найкращу річ з тієї ж країни. Це Aprilia та її RS 660, одна з найсвіжіших моделей у суперспортивному класі.

Представлений у 2019 році, щоб об’єднати RS та RSV4, цей мотоцикл ще не створив для себе справжньої фан-бази, але це не означає, що він не вартий уваги. Орієнтований на японську середню вагу, він використовує 100-сильний 659-кубовий двигун в алюмінієвій рамі для максимальної потужності.

На ринку з 2020 року RS 660 продається за 11 399 у найпростішій комплектації, але навіть у ній є багато функцій: автоматизоване управління тягою, поворотами та круїзом, серед іншого.

23 Honda CBR600RR

У 2003 році японський виробник мотоциклів Honda вирішив принести на вулиці те, що відчувають гонщики MotoGP та WorldSBK під час своєї роботи на треку. Саме тоді народився CBR600RR, 600-кубовий мотоцикл, який живе донині і високо цінується гонщиками по всьому світу світ.

Honda – одна з тих марок, які найлегше асоціюються з цими двома гоночними серіями, тож мати в гаражі мотоцикл цієї марки – мрія будь-якого гонщика. CBR600RR – це те, що вам потрібно, і за ціною, яка не є надто високою: 12 099 доларів США, не враховуючи 400 доларів США за доставку та 200 доларів США за доставку.

Упакувавши в раму рядний чотирициліндровий двигун з рідинним охолодженням об’ємом 599 куб.см, з’єднаний з шестиступінчастою коробкою передач, цей мотоцикл велосипед пропонується як у версії без ABS, так і з ABS, причому остання перестрибнула позначку в 13 000. Обидві версії пропонують підвіску Pro-Link, 4.8-галонний паливний бак (18-літровий), а також безліч допоміжних систем, покликаних забезпечити безпечну та приємну їзду.

23 Kawasaki Ninja ZX-6R

У далекому 1984 році Kawasaki почала випускати машину, названу на честь фільму, який приніс певну славу акторові на ім’я Майкл Дудікофф. Чи це був фільм, названий на честь підступного найманця з японського середньовіччя?? Звісно, саме останній, як і Kawasaki Ninja, покликаний повернути відчуття традиційної Японії, загорнутої в упаковку, яку, напевно, оцінили б давні ніндзя.

Починаючи з 1980-х років, Ninja перетворилася на всеосяжне сімейство, що складається з дев’яти різних моделей, які грають у трьох різних класах велосипед категорії. Суперспортивна лінійка, яка нас сьогодні цікавить, відкривається Ninja ZX-6R, єдиним мотоциклом Kawasaki в класі 600, який відповідає нашим ціновим вимогам.

Наразі модель продається за ціною від 10 699 (11 999 за версію з ABS, обидві ціни не включають вартість доставки до місця призначення та транспортні витрати) з 4-тактним рядним 4-циліндровим двигуном об’ємом 636 куб.см у легкій рамі та зовнішнім виглядом справжнього винищувача конкурентів.

вуличний, велосипед, 2022, yamaha, світовий

Чи хороші подвійні спортивні велосипеди на бездоріжжі?

По-перше, ви повинні мати правильні очікування – деякі двомісні спортивні велосипеди кращі за інші для їзди по бездоріжжю.

Наприклад, 250-кубовий подвійний спортивний велосипед добре підходить для їзди по бездоріжжю порівняно з великим 650-кубовим подвійним спортивним велосипедом. Але той самий 250-кубовий байк не так добре їздить по бездоріжжю, як 250-кубовий трейловий байк, який спеціально створений для їзди по бруду.

Отже, як правило, легші велосипеди для дуал-спорту легше їздити по бездоріжжю на стежках. Вибір правильного велосипед також має величезне значення, наприклад, шини, трансмісія та підвіска.

Велосипеди для дуал-спорту та ендуро – в чому різниця?

Найбільша різниця полягає в тому, що двомісний спортивний велосипед є легальним на вулицях і важить більше, оскільки має аксесуари для легального пересування по дорозі, тоді як сучасний ендуро велосипед це більше високоефективний трейловий велосипед.

У 70-х роках ендуро означало той самий тип велосипеда, що й дуал-спорт, але зараз це різні типи позашляховиків. Це тому, що з’явилося так багато нових велосипедів, які краще відповідають вашим потребам, виходячи з того, яким видом їзди ви хочете займатися найбільше.

Подвійний спорт проти пригодницького велосипеда (ADV)

Ви можете запитати 5 людей і отримати 5 різних відповідей, але моє визначення просте. Двомісний спортивний велосипед – це, по суті, важчий позашляховик з усіма необхідними для цього аксесуарами вуличний легальний. Пригодницький мотоцикл побудований більше як спортивний туристичний вуличний велосипед з шинами та підвіскою, які можуть витримати легку їзду по бездоріжжю, але набагато важчі, ніж двомісні спортивні байки.

Yamaha подвійний спорт

YamahaМодельний ряд дуал-спорту не такий широкий, як у Honda, оскільки у них є кілька мотоциклів для початківців та кілька більших пригодницьких мотоциклів, на яких можна їздити по бездоріжжю.

вулиця, мотоцикл, 2022, yamaha, світ

Kawasaki dual sport

Нещодавно Kawasaki оновили свій бруд мотоцикл та двомісні спортивні велосипеди з більш широким модельним рядом. Моделі 230 і 300 – це хороші вуличні легальні байки, а моделі Versys більше підходять для пригодницьких подорожей на довгі дистанції, оскільки вони важчі і важче управляються на бездоріжжі – особливо якщо ви новачок.

  • KLX230 S
  • KLX300 S
  • KLR650
  • Versys-X 250 Tourer (ADV)
  • Versys 650 (ADV)
  • Versys 1000 (ADV)

Suzuki dual sport

Suzuki – єдиний бренд, який за останні 10-20 років майже не змінив свою лінійку мотоциклів для двоспорту. Це просто, доступно, але досить ефективно. Не очікуйте високої продуктивності, але ви отримаєте надійність і функціональність.

Простіше кажучи, якщо ви обмежені в коштах і хочете легкий в управлінні двомісний спортивний велосипед, у них є 3 варіанти: легкий, середній і більший для пригодницької їзди.

KTM dual sport

KTM продовжує революціонізувати свої двомісні спортивні моделі, за якими важко встигнути. Вони продають те, що люди продовжують купувати, і викидають моделі, які недостатньо популярні.

Більшість з них є високопродуктивними порівняно з дуал-спортом для початківців, тому я б не рекомендував KTM (за винятком, можливо, 390 Adventure), якщо у вас немає впевненості в їзді по бездоріжжю.

Це сучасна лінійка дуал-спортивних/пригодницьких мотоциклів KTM:

  • 350 EXC-F
  • 500 EXC-F
  • 450 Rally
  • 390 Adventure (ADV)
  • 690 Enduro R
  • 890 Adventure (ADV)
  • 1290 Super Adventure (ADV)

Husqvarna dual sport

Для “білих KTM” моделей лінійка Husqvarna дуже вузька і в основному призначена для хардкорних гонщиків, які знають, чого ви хочете від мотоцикла для подвійного спорту

Це поточна лінійка мотоциклів Husqvarna для подвійного спорту/пригодницьких мотоциклів:

Beta Dual sport

Beta існує вже деякий час, і вони також роками роблять хороші спортивні мотоцикли. Подібно до KTM та Husky, їхні мотоцикли подвійного призначення обмежені в розмірах та дизайні.

Beta, можливо, не має такого рівня продуктивності, як KTM, але вони хороші, якщо вам потрібен якісний вуличний легальний мотоцикл для їзди по бездоріжжю.

Це поточна лінійка двомісних спортивних/пригодницьких мотоциклів Beta:

Найкращий бюджетний вживаний двомісний спортивний мотоцикл 2023 року

Можливо, ви не можете дозволити собі новий мотоцикл, тож настав час поглянути на те, що є на ринку вживаних мотоциклів. Існує багато мотоциклів подвійного призначення, але я виокремлю найкращі з них, які ви можете придбати, виходячи з надійності, продуктивності, вартості та загальної цінності.

Це найкращі вживані двомісні спортивні мотоцикли 2023 року, якщо ви обмежені в коштах:

  • Honda CRF250L (для початківців / легкі пригоди)
  • Kawasaki KLR 250 (початківець/легкий пригодницький)
  • Yamaha WR250R (початківець/середня вага позашляховик/пригода)
  • Honda XR650L (середня вага / пригоди / бездоріжжя)
  • Suzuki DR650 (середня вага/позашляховик)
  • Kawasaki KLR650 (пригодницький/важкий позашляховик)

Kawasaki W800

Kawasaki W800 – це данина пам’яті моделі W1 1966 року, яка сама була копією британських мотоциклів того часу, коли кожен намагався бути схожим на свого улюбленого справжнього гонщика.

“W1 1966 року – це мотоцикл, який став уособленням прагнення Kawasaki до швидкості”, – кажуть у Kawasaki. “Він мав найбільший робочий об’єм і був найпотужнішим японським мотоциклом свого часу, а також надихнув на створення таких легендарних машин, як спортивні мотоцикли Z1 і Ninja H2.”

Цей сучасний ретро-велосипед – ще один сильний представник категорії ретро-кафе-рейсерів, до того ж гідний учасник, з 773-кубовим вертикальним двійником, що використовує допоміжне зчеплення та зчеплення з башмаком для більш плавного перемикання між передачами та положеннями дросельної заслінки. Kawasaki перераховує крутний момент на 46.4 фунт-фут, і хоча потужність не вказана, опубліковані дані свідчать про те, що вона становить близько 46 або 47 к.с. на кермі. Він трохи важчий за деяких конкурентів – 496 фунтів.

На дорозі відчувається, що він має більше потужності та крутного моменту. Минулого року я їздив на моделі W800 CAFÉ, з переднім капотом у стилі кафе-рейсера та кермом клубного типу, але я б порекомендував заощадити 600 фунтів і придбати більш простий W800, який коштує 9 199 фунтів і не має колбоподібного капота, який все одно не відводить повітря.

Кермо розташоване досить високо, щоб ви могли сидіти більш вертикально, ніж на спортивному мотоциклі, але при цьому змушені трохи нахилятися вперед у стилі оригінальних гонщиків з кафе. Він все ще легший для спини та шиї, ніж деякі спортивні велосипеди під час довгих поїздок.

На автострадах він комфортно почувається на піку крутного моменту 4800 об/хв, але його шини тягнуть його повсюди на рифленому бетоні автостради в Каліфорнії. Немає ніякого божевільного тяжіння, коли ви виїжджаєте на не рифлене покриття, а в агресивному карвінгу каньйону – це чиста забава. Там, здається, він відчуває себе найщасливішим приблизно на 6500 об/хв. У міській їзді ви починаєте цінувати 46.4 фунт-фут крутного моменту, який легко доступний як вище, так і нижче піку крутного моменту.

Ducati Scrambler

Scrambler вперше з’явився в 1962 році. Це був найдоступніший мотоцикл Ducati, і цей статус він зберігає донині. Ви можете отримати Ducati Scrambler всього за 8995 до того, як дилер додасть плату за місце призначення, розмір якої залежить від дилера. Це все ще одна з найкращих пропозицій на ринку, ніби Ferrari випустила дводверний автомобіль початкового рівня.

Існує сім різних моделей Scrambler, аж до 1100 Sport Pro з 1079-кубовим L-Twin Desmodromic розподілом за 83.5 к.с. і 66.7 фунт-фут крутного моменту штовхає 454 фунтів стильного італійського мотоцикла.

Нещодавно мені довелося покататися і на 1100 Sport Pro, і на скрейблері під назвою Desert Sled, зробленому під справжній позашляховик bike яка була б ідеальною для італійських пустель, якби в Італії були пустелі. Desert Sled мав 803-кубовий L-Twin потужністю 73 к.с. і 49 фунтів-фут і важив 461 фунт. Сани коштували 12,195, що покривало цей додатковий об’єм. Здавалося б, 1100 Sport Pro був би найкращим мотоциклом, якби гроші не були проблемою. Але я виявив, що отримую більше задоволення від Desert Sled, з його вертикальним брудом-велосипед Поза для їзди, задоволення та більш ніж адекватна потужність двигуна. Я навіть взяв їх обох на бездоріжжя і виявив, що віддаю перевагу пустельним саням, як і слід було очікувати. У 2014 році, коли Ducati знову представила модель в США.S. і це нагадувало мені світ, Я також їздив на 803-кубовому Scrambler, щоправда, лише по асфальту, але він мені одразу сподобався. Це нагадало мені про мотоцикли, на яких я їздив в юності. Навіть якщо ви не їздили на велосипедах в юності, вам може сподобатися щось з нової лінійки Scrambler. Не потрібно ностальгувати, щоб добре провести час з будь-яким з них.

Suzuki Katana

Ретро не обов’язково означає 1920-ті. У випадку з Suzuki Katana це відноситься до 1982 року, коли виробник зробив сміливу на той час заяву в стилістиці, випустивши оригінальний супербайк Katana. Оригінальна Katana була розроблена німецьким дизайнером Гансом Мутом зі студії Target Design Studio в місті Херршинг, що на півдні біля кордону з Австрією. Мут створив настільки вражаючий вигляд, що його досі відзначають на таких заходах, як Рэдвуд, де 80-ті живуть вічно в серцях і умах багатьох занадто молодих, щоб пережити їх.

Katana має багато спільних деталей з GSX-S1000F та GSX-R, що, якщо вам потрібно поділитися, є досить хорошим джерелом для цього. Його 999-кубовий рядний двигун видає 147 к.с. при 10 000 об/хв і 79.7 фунт-фут крутного моменту при 9500. Сам мотоцикл важить всього 474 кілограми, що дає йому дуже спортивне співвідношення потужності до ваги трохи більше 1:3. Отже, він має характеристики спортивного мотоцикла для тих, хто бажає ними скористатися. Той, на якому я їхав, теж був взутий у шини Dunlop Sportmax Roadsport 2, а спереду стояли чотирипоршневі дводискові гальма Brembo, а на задньому диску – однопоршневі Nissin. Так, він здатний до спорту.

Ви можете встановити контроль тяги на різні рівні втручання або вимкнути його. Цей велосипед не має міжколісного вимірювального приладу, або IMU, щоб уберегти вас від неприємностей. Для цього він покладається на дані ABS. Тож на вас лежить трохи більше відповідальності. Але у мене ніколи не було ніяких проблем, за винятком пари прослизань обох коліс на зледенілій дорозі під час однієї з поїздок. Я ніколи не вагався, коли їхав по сухому асфальту.

Тож якщо 1980-ті для вас більше, ніж 1920-ті, і якщо ви любите ретро-німецький дизайн, зверніть увагу на Katana.

Honda Super Cub 125

Honda Super Cub – це те, що зробило Honda відомою в Україні.S. і навколо світі. Хоча тодішній виробник-початківець запустив у США.S. Продаючи два проблемних мотоцикли під назвою Benly та Dream, перша пара керівників Honda в Америці помітила, що маленькі скутери, на яких вони їздили, подобаються всім більше, ніж їхні “справжні” велосипеди. Отже, Honda імпортувала Super Cub, і раптом з’явилися відомі рекламні кампанії та пісні Beach Boys, присвячені цій моделі. Виявилось, що на Хонді можна зустріти найприємніших людей.

вулиця, мотоцикл, 2022, yamaha, світ

Нещодавно була невелика прогалина в присутності Super Cub, але пару років тому Honda знову представила симпатичний скутер Super Cub C125, і раптом світ мав причину полюбити Honda знову і знову.

Він виглядає як оригінал, з повними передніми обтічниками, закритим кузовом і цими витонченими кермом. Але в той час як оригінал мав 50-кубовий карбюраторний двигун, нова модель отримала 125-кубовий двигун з електронним уприскуванням палива. Цей силовий агрегат поєднується з чотириступінчастою автоматичною коробкою передач, яка перемикається за допомогою важеля носка і п’яти, але не потребує зчеплення. Переднє гальмо навіть має ABS. Серед інших нововведень – світлодіодне освітлення, безключове запалювання Smart Key та безкамерні шини.

По місту він їде так, як ніби це має на увазі. Налаштування перемикача передач унікальне, і для його безперебійної роботи знадобиться трохи практики, це не схоже ні на що інше. А якщо ви високого зросту, близько двох метрів, ви можете відчути себе велетнем, сидячи на ньому. Крім того, він недостатньо потужний для шосе, яке вимагає щонайменше 150 куб.см для легального проїзду. Але ви можете пересуватися по будь-якій вулиці з твердим покриттям і відчувати себе досить комфортно.

Вартість наклейки – 3 949, включаючи пункт призначення. Це ідеальний транспорт для когось, можливо, для вас, можливо, для вашого чоловіка чи дружини, можливо, для вашого підлітка. І він викличе ностальгічну посмішку у багатьох перехожих, де б ви на ньому не їхали.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top