Моделі вуличних мотоциклів Ducati. Ducati XDiavel

Десять найкращих мотоциклів Ducati

Деякі бренди просто непідвладні часу у своїй привабливості. Автомобілі Porsche, годинники Rolex, фотоапарати Leica, ювелірні прикраси Tiffany – всі ці фірми виробляють найкраще, що можна купити за гроші, з каше і стилем, який відрізняє їх від більш повсякденного вбрання.

Ducati, мабуть, найочевидніший представник цього елітного класу в світі мотоциклів. Не тільки Ducati – MV Agusta, BMW, навіть Honda та Kawasaki виробляють екзотичні велосипеди високого класу, які заслуговують на похвалу. Але Ducati вирізняється з-поміж них тим, що проривається в мейнстрім, який має значення. Ваші друзі, які не їздять на мотоциклах, напевно, обрали б 20-річний 998-й, а не BMW M1000RR або навіть Honda RC213V-S, якби ви запитали їх, яка з них наймодніша машина..

Отже, Ducati – це чудові, суперпродуктивні мотоцикли, і ми всі їх любимо. Але ось наш вибір з десяти найкращих мотоциклів Ducati за останні 30 з гаком років. Ми пішли шляхом еклектики – так само, як і нещодавня лінійка Ducati – з родстером Monster та круїзером Diavel, а також новітніми Panigales та Multistrada. Дайте нам знати, якщо ви думаєте, що ми щось пропустили!

Сьогодні кожна фірма пропонує розумний, але потужний “голий” родстер з жвавим двигуном, міцним шасі та привабливим зовнішнім виглядом. Але на початку 1990-х це було не зовсім так: ви могли придбати щось на кшталт старенької “універсальної японської машини”, наприклад, Kawasaki Zephyr або Suzuki GSX1100. Але до сучасних голих мотоциклів, таких як Suzuki Bandit, Honda Hornet або Yamaha Fazer, було ще кілька років.

Відкрийте для себе геній дизайнера Ducati Мігеля Анхеля Галлуцці (Miguel Angel Galluzzi). Він взяв деталі з усього модельного ряду Ducati, технологію решітчастої рами від супербайка 851, двоклапанний 90° V-подібний двигун з повітряним охолодженням від 900 SS Supersport, а також трохи крутого дизайну, щоб створити оригінальний Monster 900 – “Il Mostro” – у 1993 році.

Він видавав 80 к.с. – нічого надзвичайного на той час – але був легким і витонченим, з сухою масою 184 кг і надзвичайно тонким профілем завдяки V-подібному розташуванню двигуна. Передні вилки Showa USD і чотирипоршневі передні гальма Brembo, а також регульований задній моноамортизатор забезпечили хорошу керованість, і Monster став миттєвим хітом.

Поєднання витонченого стилю, солідної продуктивності та дешевого входу у світ володіння Ducati було чудовим поєднанням. Успіх продажів, який приніс Monster, дозволив Ducati досягти більшого – випустити супербайк 916 та домінувати у світових перегонах World Superbike.

Через пару років після оригінального M900 з’явилися версії 750 і 600, а наприкінці 1990-х і на початку 2000-х з’явилася ціла низка чудових “Монстрів”. Від початкового рівня 400-х, орієнтованих на ринки невеликих місткостей, до 130-сильного 998-го S4R, Монстри нульових були дуже, е-е, неслухняними..

У 2010-х роках з’явилися ще більш досконалі монстри: 1200S і R, що пропонують надпотужні V-подібні двигуни на базі Panigale, а також безліч електронних допоміжних систем для їзди. Streetfighter V4 міг би зайняти місце в верхній частині модельного ряду Ducati, але оригінальним монстрам все ще є що запропонувати.

ducati, street, bike, xdiavel

Галерея

Оригінальна назва “Supermotard” насправді була французьким терміном, що відноситься до гонщиків “Supermotos”. Це були великомісткі позашляховики з 17-дюймовими дорожніми колесами та гоночними шинами, супербайковими гальмами та налаштованою підвіскою, які ганяли по асфальтованих гоночних треках.

Супермото були великим хітом наприкінці 1980-х та на початку 1990-х років, і заводи незабаром наздогнали такі мотоцикли, як Yamaha TDR250 та TDM850 – хоча саморобна техніка від Husqvarna та Husaberg залишалася вибором поціновувачів.

Ducati трохи запізнився з виходом на ринок, але компенсував це, випустивши в 2007 році абсолютно приголомшливу новинку – Hypermotard 1100. Він використовував фірмовий V-подібний двигун Desmo V-twin з повітряним охолодженням потужністю 90 к.с. і об’ємом 1078 куб.см, прикручений до компактної сталевої решітчастої рами з одностороннім заднім маятником і вилками USD з довгим ходом.

Без жодних електронних допоміжних засобів для водія, він був трохи незручним, вищав при найменшій провокації, і взагалі був трохи хуліганською машиною. Сидіння було абсолютно мінімальним, з дошкою замість сидіння і нульовим захистом від вітру, а практичністю він нагадував шоколадний Akrapovic. Але за миттєві веселощі та величезні викиди адреналіну в крові його неможливо перевершити.

З тих пір Ducati зберігає лінійку Hypermotard як життєво важливу частину свого модельного ряду, випускаючи зменшену версію 796 і постійно вдосконалюючи її з точки зору допоміжних систем, потужності двигуна та дизайну шасі. Поточна версія, 950, використовує двигун з водяним охолодженням потужністю 114 к.с., важить 178 кг і має повний набір електронних допоміжних засобів для водія. Це дуже далеко від оригінальних ручної збірки супермото 1980-х років..

Галерея

Multistrada 1200

BMW R1200 GS – архетипічна пригода велосипед Звичайно, це був мотоцикл 21-го століття, але Multistrada 1200 (MTS1200) від Ducati також зіграв важливу роль у розвитку цього сектору.

Коли він вперше з’явився в 2010 році, він пропонував набагато більш потужну версію “великого пригодницького туриста” з 150-сильним двигуном 1198 Panigale, одностороннім маятниковим механізмом, гальмами Brembo, а на версії S – електронною напівактивною підвіскою Öhlins.

Він також був набагато легшим, ніж GS, і поведінка на дорозі була дивовижною. Мало що могло зрівнятися з ним у швидкості на автобані, а маневреність і підвіска дозволяли долати звивисті, вибоїсті сільські дороги в темпі, що не поступається йому. S-версія додала купу високотехнологічних гаджетів для полегшення життя, а з встановленим на заводі жорстким багажником і пристойними сидіннями вона перетворилася на надійний туристичний інструмент.

Ducati мав ще один великий успіх, і протягом 2010-х років оновлював MTS1200, збільшивши потужність двигуна з регульованими клапанами, напівактивною підвіскою Sachs Skyhook та іншими оновленнями, що дозволило йому залишатися на вершині в 2015 році. У 2017 році була випущена менша версія 950, яка стала менш серйозним і легшим варіантом, і багато гонщиків віддають перевагу цьому мотоциклу як більш веселому.

Останнє оновлення для великої V-подібної Multistrada відбулося в 2018 році з приголомшливою моделлю 1260, яка використовувала довгоходову версію 1,262-кубового V-подібного двигуна з кутом розвороту 90°. Це було надзвичайно весело, з майже неймовірним рівнем хрюкання від супер-крутного моменту двигуна. На динамо-машині хвилі вібрації від величезного низького хрюкання можуть переповнити вимірювальну електроніку, а на дорозі ви будете вдячні за прокерованість і трекшн-контроль..

Однак, можливо, це був крок занадто далеко – і перехід Ducati на V-подібну компоновку в 2021 році мав великий сенс. Отримати 160 к.с. з 1200-сильного двійника – це було розсуненням меж керованості на туристичній машині, а новий Multistrada V4S набагато більш цивілізований.

Галерея

Якщо вам потрібні були ще якісь докази того, наскільки серйозно Ducati ставився до того, щоб стати масовим гравцем в мотоцикл світ, Diavel забезпечив його.

Більше не задовольняючись просто нішевим європейським гравцем, що випускає шикарні супербайки та голі родстери, Diavel дав фірмі вихід у величезний американський сектор крейсерів, коли був запущений у 2011 році. Довгий, низький, витончений хот-род мотоцикл, Diavel має відгомони власного V-Rod від Harley-Davidson в дизайні, але також, безсумнівно, є чимось іншим.

ducati, street, bike, xdiavel

Оскільки це Ducati, не було жодного шансу, що цей мотоцикл не був би ніким іншим, окрім як чудовим виконавцем. Це фірма, яка за рік до цього поставила 150-сильний супербайковий двигун на великий трейлер, тож вона не збиралася возитися тут. Двигун, як і на Multistrada, походить від 170-сильного 1198 Panigale, з невеликим тюнінгом, який збільшив потужність до 162 к.с. і крутний момент до 95 фунт-фут.

Цей величезний грабар прекрасно управляється завдяки рамі зі сталевих труб, односторонньому маятниковому важелю та масивній 240-секційній задній шині. Повна маса складає всього 210 кг, що разом з піковою потужністю миттєво підняло Diavel на вершину класу круїзних мотоциклів.

Але найкраще було те, як добре він справлявся з керуванням. Висококласні вилки USD та задній моношок забезпечили чудову роботу шасі, гальма Brembo були приголомшливими, а низький розподіл ваги та висота сидіння дозволили легко керувати містом та звивистими дорогами.

У 2016 році XDiavel Варіант Diavel з більш зміщеним вперед посадковим місцем для ніг і ремінною передачею, а оновлення двигуна 1260 у 2018 році додало Diavel ще більшого тупоту, а також капітальний ремонт шасі, що покращило керованість.

Ducati випустила безліч спеціальних версій Diavel – від карбонових, титанових, хромованих і темних версій до нинішньої данини поваги Lamborghini. Всі вони пропонують різні варіанти зовнішнього вигляду, і на них варто звернути увагу, якщо вам хочеться чогось особливого. Що не змінюється, так це чудові характеристики цього божевільного кастомного круїзера ..

Ducati Diavel Lamborghini

На кінці спектру “скромного оновлення” ми маємо Ducati Diavel Lamborghini – це майже вихідний Diavel, оснащений спеціальною лівреєю та значками. Ця спеціальна версія Diavel була розроблена на честь представлення першого гібридного суперкара Lamborghini, Siàn FKP 37.

З цієї нагоди італійський крейсер отримав спеціальну матову оливково-зелену ліврею з золотистими акцентами, чудові двозірчасті колісні диски зі спицями, а також преміальне гальмівне та підвісне обладнання. Якщо ідея спеціальної серії Diavel спокушає вас, вам слід діяти швидко, оскільки буде випущено лише 630 Diavel Lamborghini.

Ducati Monster

Ducati Monster став останнім мотоциклом в італійській сім’ї, який отримав оновлення до стандарту Євро 5. Ми знали, що новий Monster з’явиться завдяки шпигунським знімкам родстера, що просочилися на початку року, ми просто не знали, коли. Це “коли” було 2 грудня 2020 року.

Знаменитий Duc був представлений з набагато більш струнким силуетом, новим двигуном, запозиченим у Supersport і Hypersport, і абсолютно новим дизайном, який підтвердив наші підозри про те, що Monster нового покоління втрачає свою фірмову решітчасту раму. Ця новина змусила деяких шанувальників моделі розбити серце через більш “загальний” силует монстра, який вийшов в результаті.

При цьому Ducati в повній мірі скористався перевагами капітального ремонту, знизивши приголомшливу вагу кузова на 40 фунтів і вичавивши 111 к.с. з нового 937-кубового L-двійника – на два більше, ніж у застарілого 821-кубового агрегату. Монстр тепер має спільні риси

Ducati Multistrada V4

Це найочікуваніший новий мотоцикл у лінійці Ducati на 2021 рік. Італійська фірма підтвердила ще в жовтні 2019 року, що версія V4 свого знаменитого спортивного туриста готується до випуску, що дало нам достатньо часу для роздумів про те, яким буде новий Multi.

У листопаді 2020 року ми нарешті познайомилися з новим членом сім’ї Multi. Мало того, що мотоцикл спроектований більш потужним, ніж будь-коли, він також отримав власний спеціалізований двигун V4, який отримав назву Granturismo. Похідний від двигуна, що використовується в Panigale та Streetfighter, V4 Granturismo має більший робочий об’єм – 1 158 куб.см (проти 998 або 1 103), виробляє 170 кінських сил (проти 214 к.с.), легший за свого попередника 1260 і налаштований для забезпечення більш низького звуку на низьких обертах. Новий двигун також може похвалитися найдовшим інтервалом обслуговування клапанів – 37 280 миль.

Схоже, що Ducati добре попрацювали, адже новий Multi навіть потрапив до наших улюблених оглядів року.

Ducati Monster

Історія Ducati Monster бере свій початок з потреби виробника нішевих мотоциклів приносити такий необхідний дохід. Потрібно було випустити модель, яка була б доступною за ціною та більш придатною для повсякденного водіння, і Monster підійшов для цього якнайкраще. Першим монстром був 900-кубовий двійник з повітряним охолодженням, вмонтований в більш просту і спарену раму, ніж супербайки вісімдесятих років, якими славився Ducati. Пізніше з’явилася менша 600-кубова і недовговічна 750-кубова модель для тих, хто був готовий пожертвувати великою потужністю заради меншої ціни. Він став Ducati для всіх, наскільки це можливо для італійського мотоцикла високого класу (з опущеним козирком).

У лінійці були застосовані різні модернізації, включаючи одинарні маятникові важелі, водяне охолодження та вихлопну трубу, що піднімається вгору. Але протягом усієї лінійки, Monster зберіг свою основну функцію – бути базовою версією чудового мотоцикла. За словами Хагерті, тепер, коли за плечима три десятиліття, Ducati став трохи більш досконалим і має більший двигун, але, за ціною 12 000, все ще залишається доступним, особливо з огляду на те, скільки можна витратити на топовий Ducati. Поки успіх цієї моделі триває, Monster, ймовірно, чекають ще не одне десятиліття.

Ducati Desmosedici RR

Ducati має довгу історію участі у швидкісних двоколісних перегонах, де одні з найшвидших мотоциклів завоювали чимало перемог за ці роки. Іноді технології, закладені в цих переможних мотоциклах, фільтруються в дорожніх версіях, а іноді в продаж надходить цілий гоночний мотоцикл, в основному. У 2006 році Ducati представив свій GP06 Desmosedici для використання в майбутніх перегонах MotoGP, що призвело до великої кількості фанфар.

ducati, вулиця, велосипед, xdiavel

Потім, для тих, хто хотів відчути себе на гоночному супербайку, Ducati випустила лімітовану версію під назвою Desmosedici RR з деякими змінами, які зробили його придатним для вулиця.

Cycle World каже, що, незважаючи на чутки про те, що вони абсолютно однакові, у вуличний версія використовує унікальний двигун, виготовлений окремо від готового до перегонів велосипеда, але він дуже схожий. Це 1198-кубовий V-подібний двигун V4 з впорскуванням палива під кутом 90 градусів та водяним охолодженням, який видає 170 кінських сил на заднє колесо. Мотоцикл також досягає смішних швидкостей завдяки зменшенню ваги завдяки використанню магнієвих коліс та великої кількості вуглецевого волокна. Список вражаючих характеристик довгий, але виглядає він як гонщик без спонсорської підтримки. Без сумніву, така швидкість і вишуканість коштують недешево, і це очевидно, адже серед мотоциклів, якими володіє знаменитий мотоцикліст, пілот реактивного літака Том Круз, є й такі.

Ducati 60

Кожен повинен з чогось починати, навіть виробники радіоприймачів, які проникають у виробництво мотоциклів. Таким чином, перший двигун Ducati вийшов у 1946 році. Компанія вже успішно продавала свої двигуни Cucciolo, що встановлювалися на велосипеди в післявоєнній Італії, і зробила наступний крок – створила раму, випустивши в 1949 році Ducati 60. Цей примітивний Ducati насправді був не набагато більшим, ніж велосипед Caproni, оснащений Ducati двигун, але зроблений Ducati на своєму заводі, таким чином створивши перший Ducati мотоцикл (через Motorcycle Classic).

Можливо, сьогодні на нього не так вже й багато можна побачити, але це був початок того, що згодом стало неймовірним виробником мотоциклів. Однак у післявоєнній Італії для населення, яке намагалося відбудувати свою країну та своє життя, все було на часі. Дешеві перевезення користувалися великим попитом, і ті компанії, які могли їх надавати в той час, отримували достатньо прибутку, щоб реалізовувати більш масштабні проекти. Так сталося, що Ducati використовував свої прибутки для участі в перегонах, і це поступилося місцем одним з найшвидших і найкращих мотоциклів на планеті, і все завдяки мініатюрному маленькому велосипеду з двигуном від цуценяти, який називався 60.

Ducati 916

Ducati увійшов у світ сучасних супербайків у вісімдесятих роках після того, як його поглинула компанія Cagiva. А в дев’яностих роках, коли прийшов час піднятись на вищий щабель, вони випустили 916, модель Ducati, яка стала зразком найпродуктивнішого мотоцикла бренду до сьогоднішнього дня. Назвати цей мотоцикл красивим для багатьох було б применшенням. Robb Report називає його Мікеланджело мотоциклів, приписуючи його витончений дизайн дизайнеру Ducati Массімо Тамбуріні. Хоча він поділяв багато характеристик надпотужних мотоциклів, що виходили в той же час з Японії, він утримував унікальні італійські характеристики, що також призвело до його визначення як “Феррарі серед мотоциклів”.

Хоча 916 – це приголомшливий мотоцикл, він також має відповідні характеристики. Використовуючи фірмову L-подібну компоновку двигуна, завдяки якій він став відомим, Ducati розбив чотириклапанний десмодромний 916-кубовий двигун у своїй легкій рамі зі сталевих труб, що має решітку. Хоча 916-й мав трохи меншу потужність, ніж його азіатські конкуренти, розподіл ваги 50:50 і високооборотний двоциліндровий двигун забезпечили йому кращу продуктивність і відмінні характеристики керованості. За даними Motor Biscuit, його продуктивність була настільки високою, що Ducati отримав кожен чемпіонат світу з супербайку з 1994 по 1998 рік зі своїм 916, а нинішній Paginale V4 є його прямим нащадком.

Ducati 916

Ducati увійшов у світ сучасних супербайків у вісімдесятих роках після того, як його поглинула компанія Cagiva. А в дев’яностих, коли прийшов час посилити свою гру, вони випустили 916, модель Ducati це був зразок для найпродуктивніших мотоциклів бренду до сьогоднішнього дня. Назвати велосипед красивим для багатьох було б применшенням. Robb Report називає його “Мікеланджело мотоциклів”, приписуючи його витончений дизайн дизайнеру Ducati Массімо Тамбуріні (Massimo Tamburini). У той час як він поділяв багато характеристик надпотужних мотоциклів, що виходили з Японії в той же час, він зберіг унікальні італійські характеристики, що також призвело до того, що його назвали “Феррарі серед мотоциклів.

Хоча 916 – це приголомшливий мотоцикл, він також має відповідні характеристики. Використовуючи фірмову конструкцію двигуна L-twin, завдяки якій він став відомим, Ducati розбив чотириклапанний десмодромний 916-кубовий двигун у своїй легкій решітчастій рамі зі сталевих труб. Хоча 916-й мав трохи меншу потужність, ніж його азіатські конкуренти, розподіл ваги 50:50 і високооборотний двоциліндровий двигун забезпечили йому кращу продуктивність і відмінну керованість. За даними Motor Biscuit, його характеристики були настільки хорошими, що Ducati вигравала кожен чемпіонат світу з супербайку з 1994 по 1998 рік на своєму 916-му, а нинішній Paginale V4 є його прямим нащадком.

Ducati Mach 1

Більшість мотоциклів початку шістдесятих мали набагато менші двигуни, які з’являться через десять років. За винятком Harley-Davidson та деяких мотоциклів BMW, 500-кубові двигуни були величезними порівняно з більшістю. Це був час, коли Ducati випустила кілька досить дивовижних 250-кубових мотоциклів, включаючи Mach 1. Всупереч тому, що деякі сучасні уми можуть подумати, 250-кубовий Ducati не був мотоциклом початкового рівня мотоцикл в шістдесятих роках, і Ducati зробили їх, щоб вигравати перегони, і вони це робили. Motor Biscuit повідомляє, що хоча його 250-кубовий двигун видавав мізерні 28 кінських сил, він був здатний розвивати 106 миль на годину.

Система десмодромних клапанів, що використовується Ducati тоді і зараз, дозволяє двигуну обертатись вище і розширювати верхню межу кривої потужності. Хоча Mach 1 був відносно потужною машиною з високою потужністю, він не вигравав перегонів до 1969 року, після того, як його виробництво закінчилось. Однак, хоча він і не став переможцем гоночного дня, він став основою для майбутніх мотоциклів, які принесуть Ducati багато перемог. Сьогодні Mach 1 – це привабливий класичний мотоцикл, який поверне голови, куди б він не пішов.

[Зображення Даніеля Хартвіга на Вікісховищі | Обрізано та масштабовано | CC BY 2.0]

Ducati 851

Вісімдесяті були часом великих змін для мотоциклів. У той час як деякі мотоцикли перетворювалися на гігантські, схожі на автомобілі, туристичні машини, інші набували характеристик гонщиків GP для вулиця. У той час як Suzuki GSXR був названий першим супербайком, Ducati 851 можна сказати, що він взяв формулу супербайка і вдосконалив її. На відміну від японських конкурентів, Ducati зупинився на двоциліндровому двигуні, використовуючи свій фірмовий L-подібний дизайн для свого першого справжнього супербайка. Однак, це була перша версія Ducati з водяним охолодженням, перша 4-клапанна головка і перший мотоцикл з впорскуванням палива, що було рідкістю для 1987 року (за матеріалами Велосипед Соціальний).

Купівля компанією Cagiva компанії Ducati в 1985 році призвела до величезного впливу на бренд в бік спортивних мотоциклів. Використовуючи свій досвід у створенні переможних гоночних мотоциклів, Ducati створив 851. У свою чергу, Cagiva оснастила свої мотоцикли геніальними двигунами Desmo L-head Ducati (через Classic Motorbikes). Результатом став цей бажаний італійський супербайк з потужністю 104 кінських сил і приголомшливим зовнішнім виглядом. Хороша новина для сучасних мотоциклістів полягає в тому, що, хоча багато класичних супербайків подорожчали до непристойного рівня, 851-й все ще можна придбати за розумну ціну, як, наприклад, нещодавно проданий на Bring A Trailer за ціною менше 15 000 доларів.

Ducati Streetfighter V4 Lamborghini

Якщо колись Ducati можна було назвати Ferrari серед мотоциклів, то тепер його можна буквально назвати Lamborghini серед мотоциклів завдяки співпраці з італійським виробником спортивних мотоциклів. Співпраця має сенс, оскільки обидва виробники підпадають під одного корпоративного власника, VW. Рішення про те, які фактори використовувати, щоб визначити, який Ducati найкращий, може бути дещо суб’єктивним, але якби вирішальну роль відігравала лише груба сила, 208-сильний Streetfighter виграв би беззаперечно. За словами виробника, цей велосипед походить від поєднання перевіреного успіху Ducati в галузі мотоциклетної інженерії в парі з яскравим відділом стилю Lamborghini, створюючи мотоцикл, який перевершує межі потужності та естетики. цю велосипед також випущений обмеженою серією, всього 630 екземплярів, які виставлені на продаж за ціною 68 000.

Це не перша співпраця між двома компаніями, але це робить цей мотоцикл менш особливим. Cycle World повідомляє, що на додаток до запланованих 630 одиниць, додатково буде виготовлено 63 велосипеди спеціальної серії з індивідуальними опціями для покупців. Число 63 є знаковим, оскільки саме такий номер носив гонщик Ducati Corse Франческо Багнаї, який привів команду до численних перемог на перших місцях. Двигун Streetfighter – це двигун V4 з робочим об’ємом 1 103 куб.см, доповнений найкращими технологіями управління двигуном та підвіскою, що робить його єдиним у своєму роді. Висока вартість володіння буде не єдиною причиною, що заважає вам стати власником. Їх розкупили за лічені години.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top