Ремонт карбонової рами велосипеда. Що таке вуглецеве волокно?

Велосипедні рами з вуглецевого волокна. ремонт або заміна?

Це питання гаряче обговорюється з усіма сторонами дебатів, які емоційно або фінансово зацікавлені в результаті, але насправді все зводиться до безпеки.

Дизайнери та інженери вважають за краще використовувати карбон використовуйте фібру, коли це економічно доцільно, оскільки вона в п’ять разів міцніша за сталь, вдвічі жорсткіша, але важить на ⅔ менше, ніж сталь. Вуглецеве волокно складається з тонших за людську волосину ниток вуглецю, сплетених у вуглецеву тканину. На відміну від сталі та інших металів, включаючи алюміній, вуглець піддається формуванню високоаеродинамічних форм, зазвичай недосяжних для інших матеріалів. Найбільше вуглецеве волокно використовується в аерокосмічній промисловості, так що фюзеляж літака Boeing 787 Dreamliner, призначеного для перевезення 335 пасажирів, виготовлений з вуглецевого волокна.

Цей матеріал дозволяє зменшити вагу, забезпечуючи при цьому міцність і жорсткість. Використання вуглецевого волокна для виготовлення велосипедних рам означає, що рама легка, жорстка, аеродинамічна та міцна. Єдиний нюанс полягає в тому, що на відміну від сталі, алюмінію або титану, вуглепластик схильний до руйнування при ударі гострим предметом. Крім того, ефект падіння велосипедиста на більш тонкі частини вуглецевого волокна велосипед може призвести до руйнівного пошкодження рами.

Чи може вуглецеве волокно рама бути відремонтованим?

Як тільки виникає пошкодження, виникає питання, чи пошкоджений велосипед з вуглецевого волокна рама повернутися до структурної цілісності, що передувала аварії? Відповідь – можливо.

Ремонт карбонової рами залежить від площі пошкодження і ступеня пошкодження. У певний момент економічність ремонту може перевищити вартість заміни рами. Якщо фахівці з ремонту карбонових деталей визначають, що ремонт є економічно доцільним і може бути гарантовано повернута міцність до пошкодження, то чому б не відремонтувати раму??

Чи безпечна відремонтована рама?

Авіакомпанії не відправляють літак на металобрухт через пошкодження крила з вуглецевого волокна, човни, що беруть участь у Кубку Америки, не розбирають на металобрухт після зіткнення, а люди з ампутованими кінцівками не викидають свої протези, коли вони пошкоджуються. Звичайно, кожен з цих сценаріїв пошкодження оцінюється експертами, і рішення про ремонт або заміну приймається на основі безпеки кінцевого користувача.

Вищеописану логіку можна застосувати до карбон волокно велосипед ремонт. Якщо верхня труба пошкоджена і оцінена експертами як така, що підлягає ремонту до початкової міцності та цілісності, тоді непомітний ремонт повинен бути прийнятним для велосипед власник. Їзда на відремонтованому рама це особистий вибір, тому якщо ремонтна майстерня не може надати гарантії якості, які вас влаштовують, зверніться до іншого майстра або перегляньте ремонт.

Не всі рами з вуглецевого волокна виготовляються в Азії.

Barcroft Media // Getty Images

Це тільки здається так. Це правда, більшість виробів з вуглецевого волокна для велоіндустрії походять з Китаю, Тайваню, і, все частіше, з В’єтнаму та Індонезії. Але деякі рами та деталі з вуглецевого волокна також виготовляються в США.S. велосипедні заводи (Allied, Guerrilla Gravity, Zipp, Enve та Argonaut, наприклад), Португалії, Тунісі (Look) та Італії (Sarto, Basso, Colnago’s C68).

Незважаючи на свою репутацію аерокосмічного матеріалу, вуглецеве волокно насправді так само легко піддається обробці в малих масштабах, як і металеві труби. Невеликі американські майстерні та навіть індивідуальні виробники можуть працювати з карбоном, а не лише з готовими трубами, які пропонують такі компанії, як італійська Dedacciai чи Rock West у штаті Юта. Такі майстри, як Крейг Калфі, Нік Крамптон та Метт Епплман, які брали участь у North American Handmade Bike Show, створюють свої рами з вуглецевого листа так само, як це роблять великі виробники, такі як Giant.

Але сирий вуглець саме по собі здебільшого походить з Азії.

Жасмін Мердан // Getty Images

Саме вуглецеве волокно зазвичай виготовляється з матеріалу під назвою поліакрилонітрильне (ПАН) волокно. Менш поширений прекурсор називається пек. Волокно PAN вариться до надзвичайно високих температур, що спалює весь невуглецевий матеріал і залишає серію дуже тонких, довгих волокон. Чим більше обробка, тим більше зростає жорсткість.

Це складний промисловий процес, і лише кілька компаній у світі мають можливість виробляти сире вуглецеве волокно. Станом на 2010 рік, за даними США.S. Згідно зі звітом Міністерства енергетики, понад 90 відсотків світового виробництва вуглецевого волокна забезпечують лише шість компаній: Toray, Teijin (Toho Tenax), Mitsubishi Chemical Corporation, Zoltek, Hexcel і Cytec. На компанії Toray, Teijin та Mitsubishi припадає майже дві третини світового виробництва вуглецевого волокна. Zoltek, Hexcel та Cytec мають штаб-квартири в США.S. і складають трохи менше третини світового виробництва вуглецевого волокна.

Існує більше, ніж один вид вуглецевого волокна.

Монті Ракузен // Getty Images

Вуглецеве волокно буває різних форм: сирі нитки або листове волокно (обидва – безперервне волокно), а також коротке буксирне волокно, яке може бути як у вигляді листів, так і у вигляді шматків подрібненого волокна дуже короткої довжини. Подрібнене волокно використовується у таких виробах, як корпуси педалей. Листовий стиль найбільш поширений у велосипедних рамах, і це те, як він звучить: безперервні листи вуглецевого волокна (так звані шари), які виглядають як шматки тканини і, як правило, приблизно такої ж ширини, намотані на гігантські котушки. Сировинна нитка набагато рідше зустрічається у велосипедній промисловості; лише кілька виробників велосипедів, таких як Giant і Time, мають технічну можливість працювати з сировинною ниткою.

Вуглецеве волокно – це лише половина справи.

Дан Чабанов

Ми говоримо “вуглецеве волокно”, але насправді маємо на увазі “композитний вуглецевий матеріал” – це не єдиний матеріал у вашій рамі. Це тому, що неймовірна жорсткість вуглецевого волокна має свою ціну: Само по собі воно досить крихке і схильне до розщеплення та розтріскування. Щоб зберегти свої властивості, його суспендують у клейкому матеріалі, який називається епоксидною смолою, перед тим, як формувати, утворюючи композитний матеріал. Більшість вуглецевих волокон, що використовуються у велосипедній промисловості, випускаються в такій формі, яка називається “попередньо пресовані”.”

Смола виконує два завдання. По-перше, це тримає вуглець разом – як окремі волокна в шарі, так і, після затвердіння, орієнтація двох шарів один відносно одного. По-друге, смола додає вирішальну в’язкість і довговічність. Вона злегка пластична, деформується під впливом удару, щоб допомогти поглинути різкі удари, такі як аварія або удар каменю, не створюючи критичного розриву між волокнами.

Професійний ремонт карбонових велосипедів

Але потім я знайшов компанію Appleman Cycles, що базується в Міннеаполісі.

“Appleman Bicycles” може відремонтувати вашу пошкоджену, зламану, розбиту або тріснуту раму з вуглецевого волокна! Майже кожну раму з вуглецевого волокна можна відремонтувати, незалежно від того, наскільки серйозні пошкодження. Я використовую свої величезні знання та досвід у ремонті конструкцій з вуглецевого волокна, щоб безпечно повернути вашому велосипеду його первісну міцність. Час виконання замовлення – 3 дні, і ви швидко отримаєте свій велосипед назад.

Це міф, що карбон не підлягає ремонту. Насправді, вуглецеве волокно є одним з найбільш ремонтопридатних матеріалів, і на кожен ремонт Appleman поширюється 10-річна гарантія! Ремонт не додає відчутної ваги і не змінює ходову частину велосипеда. – Не хвилюйтеся… відремонтуйте його!”

О, чорт! Карбонова рама до ремонту

Інтерв’ю: Експерт з ремонту карбонових рам

Метт Епплман ремонтує карбонові рами з 2011 року. Він також ремонтує лопаті вітрогенераторів у своїй ролі інженера з композитних матеріалів.

Я надіслав йому дві рами та безліч запитань. Я хотів знати, чи триватиме його ремонт.

Більшість виробників велосипедів рекомендують відмовитися від такої практики – але ваш сайт (та інші) стверджують, що це дуже безпечно. Як ви думаєте, чому відбувається роз’єднання?

Більшість людей не знають, що вуглецеве волокно є найбільш ремонтопридатним матеріалом. Як кажуть у фільмі “Принцеса-наречена”, “Той, хто говорить інакше, щось продає”.” Ремонт – це поганий бізнес для великих виробників. Юридично кажучи, вони хочуть обмежити свою відповідальність. Фінансово, вони хочуть продати вам нову раму.

Скільки карбонових ремонтів (рам) ви зробили?

Я відремонтував 350 рам (1,000 з урахуванням ремонту вітрогенератора). Я працюю в одній майстерні і розподіляю свій час між виготовленням карбонових рам на замовлення та ремонтними роботами.

Чи є певні поломки, які ви б не стали ремонтувати?? Що і чому?

Я не ремонтую карбонові компоненти: кермо, вилки, підсідельний штир тощо. Дешевше купити нову деталь.

Обода: ви маєте стільки тепла, тертя та надзвичайно високі сили на дуже малих ділянках, що ремонт не є практичним. З іншого боку, дискові колеса (як у ТТ) можна відремонтувати, за винятком гальмівної доріжки. Досить часто під час транспортування їх пробивають педаллю.

Я не ремонтую пошкоджені або ослаблені металеві втулки нижнього кронштейна. Ці втулки часто розхитуються через погану конструкцію рами, а я не можу виправити погану конструкцію. Звісно, я можу переклеїти її, і вона може прослужити вам сезон, але я не роблю ремонт, якщо не збираюся їздити довго.

Чи був у вас коли-небудь невдалий ремонт?

Ні. Я не ремонтую раму, якщо не впевнений, що вона буде міцною і переживе решту велосипеда! Міцність і довговічність – ось що мене найбільше турбує. Іноді хтось приносить мені раму, яку неможливо безпечно відремонтувати, і я ненавиджу бути носієм поганих новин, але ремонт в деяких ситуаціях це не має сенсу.

Чи відрізняються проблеми/етапи ремонту пошкодженого шосейного велосипеда від ремонту звичайного велосипеда?. гірський велосипед?

Кожна рама унікальна, незалежно від того, чи це дорога, чи гори рамка, тому він отримує унікальний ремонт. Я копаюся в рамі і дивлюся, що пошкоджено, наскільки глибоко і в якій мірі. Ремонт – це частково мистецтво, а частково наука. Я поєдную ці два підходи для оцінки, проектування та виконання ремонту.

Так, ремонт гірського велосипеда буде відрізнятися від ремонту шосейного, тому що велосипед (сподіваємось) був спроектований міцнішим. При цьому навіть ремонт підсідельних штирів двох шосейних велосипедів буде дещо відрізнятися, оскільки це різні велосипеди. Я можу читати пошкодження вуглецевого волокна як книгу.

Який середній діапазон цін на ремонт карбону у вашому магазині?

велосипед, карбон, рама, ремонт

Переважна більшість ремонтів коштує 300 доларів за типові пошкодження підсідельного штиря, ланцюга та верхньої труби. Інші ремонти варіюються від 250-400.

Термін виконання?

Стандартний термін виконання – один-два тижні. Я пропоную прискорений ремонт близько 24 годин за додаткові 50. Я також маю можливість виконати ремонт у той самий день в екстрених випадках.

Оскільки я не займаюся фарбуванням, я можу швидко закінчити ремонт. Фарбування додає багато часу та витрат на ремонт. Я дуже практичний і структурно мислю, коли роблю ремонт, тому я вирішив показати сирий ремонт.

Це також міф, що вуглепластик потрібно “захищати” або “накривати”, щоб елементи не пошкодили його. Це неправда. Насправді вуглепластик/епоксидна смола хімічно інертні і не реагують на елементи навколишнього середовища.

Що є найбільш технічною/складною частиною процесу ремонту?

Я думаю, що ремонт карбону в цілому є технічним, і кожен крок має свої технічні аспекти. Я займаюся ремонтом досить давно, це стало другою натурою, але мені дуже подобається широта знань, необхідних для процесу ремонту. Діагностика пошкоджень, видалення фарби, розробка дизайну ламінату, нанесення ламінату на раму – все це технічна робота, яка вимагає багато практики та навичок для ефективного виконання.

велосипед, карбон, рама, ремонт

Що ви найчастіше ремонтуєте??

Підсідельний штир та винос – найчастіше пошкоджувані труби. Винос ширший на рамі і менше захищає велосипедиста в разі падіння. Підсідельний шток особливо схильний до пошкоджень, оскільки це найменш міцна труба рами і найбільш вразлива до навантажень.

Чи робите ви рами на замовлення?

Так. Я будую повністю вуглецеві рами для шосейних, CX, гірських та гравійних поїздок. Я підганяю кожну раму під зріст, вагу та стиль їзди велосипедиста. Цей глибокий рівень кастомізації за допомогою різних вуглецевих матеріалів, схем укладання та діаметрів допомагає створити чудову, жваву їзду, якою славиться Appleman. Ремонт, безумовно, підвищив рівень моєї майстерності у виготовленні кастомних рам. Під час ремонту я добре розумію, що ламається, чому і де. Я використовую ці підказки і розробляю свої рами жорсткішими, міцнішими та довговічнішими, ніж велосипеди масового виробництва.

Відремонтовано Карбон-Карбонові рами протестовані

Наразі я відремонтував чотири рами (як в Appleman, так і в майстерні в Новій Зеландії), і провів останній сезон, тренуючись і змагаючись на цих відремонтованих рамах. Перші кілька поїздок завжди лякали мене, коли я різко входив у будь-яку нерівну ділянку або швидкий поворот. Але незабаром я забув про це настільки, що з повною впевненістю позичав велосипеди іншим мандрівним гонщикам.

Єдиний мінус, про який я можу подумати, це те, що тепер я став ще більш грубим на своїх велосипедах, менше дбаю про пакування велосипеда для довгих перельотів та вибоїстих поїздок на вантажівках.

Але, як кажуть, “діаманти тривають вічно.” І діаманти справді виготовляються з вуглецю.

Чому варто найняти сервіс з ремонту карбонових велосипедів через Airtasker?

Велосипедисти, які віддають перевагу велосипеду як основному виду транспорту, знають, що карбоновий велосипед – один з найкращих дорожніх велосипедів для використання. З Airtasker у вас не буде проблем з підтриманням вашого карбонового велосипеда в ідеальному стані перед дорогою.

Хоча карбонові велосипеди легкі та стильні, підтримка їхньої продуктивності та зовнішнього вигляду може бути досить складним завданням. Незалежно від того, чи це налаштування, чи відновлення, наші майстри можуть простягнути вам руку допомоги. Вам більше не потрібно їхати до місцевої майстерні з ремонту карбонових велосипедів – ми приїдемо до вас!

Щоб почати, натисніть на рожеву кнопку “Розмістити завдання” та заповніть коротку форму. Вкажіть проблеми з вашим карбоновим велосипедом, а також бажану дату, час і місце обслуговування. За лічені хвилини ви отримаєте кілька пропозицій від найближчих експертів, які спеціалізуються на ремонті карбонових велосипедів. Все, що вам потрібно зробити, це вибрати найкращий, який відповідає вашим потребам і бюджету, а ваш таскер зробить все інше!

Швидкі пропозиції

Отримуйте найкращі пропозиції від найкращих сервісів з ремонту карбонових велосипедів поблизу вас протягом декількох хвилин після публікації, щоб ви могли записатися на чистку вже сьогодні.

Отримуйте найкращих таскерів

Найпопулярніші запитання про ремонт карбонових велосипедів

Хоча обидва типи велосипедів чудово підходять для подорожей, карбонові рами, як правило, легші порівняно з алюмінієвими або титановими. Велосипеди з вуглецевого волокна також неймовірно універсальні за конструкцією, що робить їх зручними для повсякденного використання. Однак, якщо ви шукаєте щось, що може витримати більш суворі умови їзди, тоді ви можете отримати більше переваг від алюмінієвої рами, ніж від карбонової.

Велосипедні шини першими отримують удар від землі, тому вони часто схильні до проколів, порізів та регулярного зносу. Рами карбонових велосипедів також вразливі до розтріскування та відшарування фарби, особливо якщо ви схильні використовувати їх у важких умовах їзди. Як тільки ви помітили будь-яку проблему з вашим карбоновим велосипедом, найкраще негайно звернутися до фахівця, щоб уникнути нещасних випадків та подальших пошкоджень.

Тривалість ремонту карбонового велосипеда залежить від того, які пошкодження необхідно усунути. Латки для шин і найпростіші колеса ремонт а послуги із заміни можуть тривати максимум годину-дві. Тим часом, ремонт відколів фарби на карбоновому велосипеді також може зайняти кілька годин, щоб дати їй повністю висохнути перед використанням.

Вам не обов’язково надавати власні інструменти, але якщо ви вже маєте їх під рукою, ви можете просто позичити їх своєму таскеру під час роботи. В іншому випадку, не соромтеся вказати, що вам потрібне додаткове обладнання, коли ви розміщуєте своє завдання. Таким чином, ваш таскер може заздалегідь підготувати все необхідне або зробити коротку зупинку в будівельному магазині, щоб забрати набір для ремонту велосипеда з вуглецевого волокна по дорозі.

Велосипедні послуги

Послуга фарбування рами велосипеда

Супутні послуги поруч зі мною

Мобільний мотоциклетний механік поруч зі мною

Тренування з триатлону поруч зі мною

велосипед, карбон, рама, ремонт

Ремонт мотоциклетних шин поруч зі мною

Ремонт мотоциклетних сидінь поруч зі мною

Мобільний ремонт велосипедів поруч зі мною

Збірка дитячих велосипедів поруч зі мною

Збірка велотренажера поруч зі мною

Найкращі локації

Пропонуємо почитати про послуги з ремонту вуглецевих велосипедів Ремонт

Що включають послуги з ремонту карбонових велосипедів?

Незважаючи на те, що вони міцні самі по собі, карбоновий велосипеди часто схильні до розтріскування, подряпин або відколів – особливо під впливом тупого удару. Якщо ваш карбоновий велосипед потребує ремонту, зверніться до Airtasker! Так само, як наш ремонт гірських велосипедів та електровелосипедів ремонт ми також можемо допомогти вам знайти експерта, який спеціалізується на ремонті карбонових велосипедів. Завдяки своєму досвіду вони можуть діагностувати проблеми та запропонувати рішення для вирішення майже будь-якої проблеми з ремонтом велосипеда, яка може у вас виникнути. Якщо ви вперше замовляєте карбоновий велосипед ремонт ось на що ви можете розраховувати:

Ремонт карбонової рамиЗанадто сильні удари, такі як наїзд на тверді предмети, потрапляння уламків або навіть падіння з висоти, можуть пошкодити карбонову раму велосипеда. Як тільки ви помітили тріщини та вм’ятини на рамі, найкраще звернутися за допомогою до велосипедиста ремонт рами одразу до спеціаліста. Окрім ремонту подряпаних карбонових велосипедних рам, вони також можуть провести необхідний огляд та технічне обслуговування вашого велосипеда рама щоб гарантувати, що ваш карбоновий велосипед безпечний для щоденного використання.

Вуглець велосипед ремонт шинКоли ви їдете на будь-якому велосипеді, ви, природно, піддаєте його шини землі та іншим стороннім елементам на дорозі. Через це, це одна з частин велосипеда, яка зазнає найбільшого зносу, оскільки вони можуть легко порватися або проколотися. Якщо ваші велосипедні шини досягли межі міцності, ви завжди можете найняти майстра, який відремонтує ваші карбонові велосипедні шини для вас. Вони навіть можуть надати власний набір для ремонту велосипедів з вуглецевого волокна, який зазвичай включає латку для проколів, що може виправити більшість пошкоджень велосипед пошкодження шин в найкоротші терміни.

Велосипед ремонт ободівОбоди вашого велосипеда міцні за складом. Зрештою, вони повинні витримувати більшість ударів, спричинених регулярною їздою. Для тих, хто наїхав на занадто багато вибоїн, бордюрів або просто неправильно приземлився на колесо, спиці обода можуть зігнутися і деформуватися. Як би клопітно це не звучало, ремонт карбонових велосипедних ободів – це все, що потрібно для того, щоб розібратися з проблемою! Незалежно від того, чи це погнута спиця, чи деформований обід, майстер може оцінити та допомогти з ремонтом. Однак зверніть увагу, що сильно пошкоджені обода краще замінити, ніж відремонтувати. Ви завжди можете звернутися за порадою до свого Таскеру щодо необхідності заміни велосипедних ободів, щоб забезпечити вашу безпеку під час їзди на велосипеді.

Послуга фарбування рами велосипедаРегулярне використання велосипеда може призвести до того, що фарба на ній потьмяніє або потріскається, тому варто регулярно перефарбовувати раму. Ремонт відколів фарби на карбоновому велосипеді може легко приховати деякі найпростіші вм’ятини та вм’ятини, які ви отримуєте від щоденної їзди.

Орієнтуйтеся на цифри, а не на “відчуття”

Якщо у вас велосипед з вуглецевого волокна, підсідельний штир з вуглецевого волокна, винос з вуглецевого волокна або кермо з вуглецевого волокна, завжди використовуйте пасту з вуглецевого волокна для затискних поверхонь. Карбонова паста має зернисту текстуру, яка допомагає утримувати компоненти від ковзання. Карбонова монтажна паста збільшує міцність кріплення деталей завдяки підвищеному тертю між поверхнями, що сполучаються. Ми рекомендуємо наносити нову пасту кожного разу, коли ви знімаєте та замінюєте компоненти. (Фінішне покриття Finish Line Fiber Grip можна придбати у велогалереї).

Щороку ми уважно стежимо за новими велосипедами та тенденціями в їзді; останнім часом ми помітили збільшення кількості велосипедів, які потребують ремонту через крила, великі шини та сумки, що труться об раму. Цей повторюваний рух, доповнений піском з дороги, діє як наждачний папір і з часом може серйозно пошкодити ваш велосипед рама. Ми рекомендуємо перевіряти велосипед щомісяця, якщо ви їздите під дощем, оскільки бризки води та сміття матимуть подібний ефект деградації. Якщо ви встановлюєте шини більшого розміру, після кожної поїздки перевіряйте внутрішню частину ланцюга (горизонтальні труби рами біля заднього колеса) та підсідельного штиря (діагональні труби рами біля заднього колеса) на наявність будь-яких ознак зносу.

Деякі ключові місця для перевірки – це будь-яке місце, де компонент або аксесуар контактує з рамою, а також зони, близькі до ваших шин. Часте чищення велосипеда не тільки допомагає йому працювати краще, але й допомагає виявити знос або пошкодження на ранніх стадіях.

Кремнезем – найпоширеніший мінерал, що міститься в земній корі. Кремнезем має твердість за шкалою Мооса близько 7. Карбід кремнію (різновид наждачного паперу) має твердість за шкалою Мооса 13. Для довідки ознайомтеся з твердістю цих поширених велосипед матеріалів рами:

  • Вуглець волокно має твердість 2 за шкалою Мооса
  • Алюміній має твердість від 2-3 за шкалою Мооса
  • Сталь має твердість від 4 до 7 одиниць за шкалою Мооса
  • Титан має твердість 6 за шкалою Мооса

Ми сподіваємось, що ці поради допоможуть вам котити по багатьох прекрасних дорогах Орегону, і ми не можемо дочекатись, щоб бути там разом з вами. Щоб отримати більше технічних питань, відвідайте сторінку “Процес” на сайті Ruckus і зателефонуйте нам.

Дякуємо, Шоне, ми раді бачити вас та Ruckus Composites тут, в Орегоні.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top