Порівняння типів велосипедів. Чому ви вирішили купити ретро-гоночний велосипед з 1980-х років??

Різні типи велосипедів

Ви коли-небудь замислювалися, скільки типи велосипедів у велосипедному всесвіті?? На планеті існує багато типів велосипедів, скажете ви, але скільки різних типи скільки велосипедів пропонує велосипедний ринок? Існує щонайменше 22 різних види велосипедів на планеті. Читайте також Різне типи з велосипедних видів спорту.

Хоча ви не зможете випробувати всі ці велосипеди, знати, що з себе представляє кожен з них, безумовно, не завадить. Знати, який велосипед ви шукаєте і для яких конкретних цілей він найкраще підходить, безумовно, корисно.

Отже, пристебніться і давайте вивчимо різні види велосипедів, які сьогодні пропонує велосипедний ринок. Я також зазначу, що кожен описаний тут велосипед робить найкраще. Незалежно від того, чи любите ви поїздки на роботу, фізичні вправи, випробування на час, дорожні велосипеди чи просто шукаєте найкращих 4-річних хлопчиків велосипед для вашого сина, цей посібник охопив вас.

Партнерські посилання Розкриття інформації: Цей веб-сайт бере участь у програмі Amazon Associates. І як асоційований партнер Amazon, я заробляю на кваліфікованих покупках.

Різні Типи Велосипеди, які ви повинні знати

Ось вам невеликий список з 22 різних видів велосипедів, якими ви можете володіти, якщо хочете. Тепер давайте розглянемо кожен тип велосипеда, щоб ви могли вирішити, який з них найкраще відповідає вашим потребам.

Шосейні велосипеди (гоночні)

Що таке шосейний велосипед? Дорожній велосипед – це супер легкий велосипед з гладкими вузькими шинами, які використовуються для швидкої їзди по асфальтованих дорогах. Ці типи шосейних велосипедів не підходять для перевезення важких вантажів. А це означає, що шосейні велосипеди не є ідеальним вибором для пригодницьких турів або поїздок на роботу.

Ще одна особливість, яка відрізняє шосейні велосипеди від інших видів велосипедів, – це їх опущене кермо. Але є ще одна особливість, яка відрізняє сучасні шосейні велосипеди від інших велосипедів – гальма. Перевірте ці дорожні велосипеди на Amazon.

У наш час майже всі дорожні велосипеди мають дискові гальма. Як правило, дискові гальма забезпечують більшу надійність, ніж інші конструкції велосипедних гальм. Крім того, дискові велосипедні гальма, як правило, безпечніші та допомагають збільшити кліренс шин на більшості моделей дорожніх велосипедів.

Для чого підходять шосейні велосипеди? Шосейні велосипеди створені для швидкості. Ось чому ці велосипеди домінують у дорожніх перегонах.

Як і туристичні велосипеди, шосейні велосипеди мають тонкі шини як частину загальної аеродинамічної конструкції велосипеда. І це зменшує опір вітру.

Під час їзди по асфальту тонкі шини, які використовуються на шосейних і туристичних велосипедах, менше стискаються, ніж товсті шини. Оскільки тонші шини сплющуються в нижній частині менше, ніж інші шини, небагато з цих коліс торкаються дороги.

Природно, що менший контакт з поверхнею дороги означає менше тертя. Менший контакт з чорним покриттям, в свою чергу, означає більшу швидкість. Дивіться зображення типового дорожнього велосипеда нижче.

велосипед, типи, порівняння, розглянемо

Триколісні велосипеди для дорослих (також триколісні велосипеди для дорослих)

Як випливає з назви, триколісний велосипед має три колеса, а не два, як у звичайних велосипедів. Цей тип велосипеда може мати одне колесо спереду і два колеса ззаду.

Наявність трьох коліс робить велосипед велосипед громіздкіший за інші велосипеди типи. Але є один величезний плюс – кращий баланс і стабільність. Однак при їзді на високій швидкості або на поворотах триколісний велосипед може легко перекинутися.

Однак деякі велосипеди мають одне колесо ззаду і два колеса спереду, і передні колеса керують. Велосипед з двома колесами спереду також називають триколісним велосипедом-пуголовком. Однією з причин, чому варто обрати велосипед з двома задніми колесами, а не з двома передніми, є те, що він трохи краще протистоїть силам, які виникають при проходженні поворотів.

Триколісний велосипед – це один з найкращих подарунків, який ви можете купити комусь, хто має якісь особливі потреби або проблеми з рівновагою. І якщо у вас є маленька дитина, яка хотіла б навчитися їздити на велосипеді, але боїться падати, подаруйте їй триколісний велосипед.

Подивіться на зображення нижче, щоб побачити, як виглядає триколісний велосипед. Триколісний велосипед важко сплутати з будь-яким іншим велосипедом, так??

велосипед, типи, порівняння, розглянемо

Крім того, дайте дитині баланс велосипед. Але навчання вашої дитини їзді на велосипеді за допомогою триколісного велосипеда або велосипеда-балансира може бути нестерпно повільним.

Триколісний велосипед Schwinn Roadster – хороший вибір для малюків та дітей. До того ж, він доступний за ціною, і має безліч захоплених відгуків на Amazon та інших інтернет-сайтах.

Передаточні числа

Сучасний велосипед: передня передача 52t-36t (2 ланцюга), задня касета 11t-25t (11 зубців). Ретро-велосипед: передня передача 52t-42t (2 ланцюги), заднє вільне колесо 12t-19t (6 зубців) або 14t-24t (6 зубців). У мене є 2 різні вільні колеса.

Стандартна передача ретро-гоночних велосипедів значно відрізняється від передач, встановлених на сучасних велосипедах. Як бачите, стандартна конфігурація старовинної передачі з ланцюгами 52t-42t означає, що маленька ланцюг все ще велика для сходження. Наявність лише 6 шестерень ззаду означає, що у вас або зменшений діапазон передач, або більший крок між передачами. Спочатку я встановив на Colnago вільний хід 14t-24t, але він не мав жодної високої передачі для швидкості на рівній місцевості, тому я змінив вільний хід на 12t-19t. Спереду ланцюг на 42 т ідеально підходить для зустрічного вітру або для екстреного перемикання на нижчу передачу, якщо раптово змінився сигнал світлофора.

Cervelo має фантастичний діапазон передаточних чисел, а також відносно невеликий крок між передачами. Ви можете спринтіти по прямій або піднятися на великий підйом без необхідності міняти деталі. На початок сторінки.

Перемикання передач

Сучасний велосипед: механічні важелі STI за допомогою тросів. Ретро велосипед: механічні фрикційні важелі перемикання передач за допомогою тросів.

велосипед, типи, порівняння, розглянути

Одна з найбільших відмінностей їзди на ретро велосипед перемикання передач за допомогою фрикційних важелів, тобто. без індексованого перемикання! Це все одно, що перейти від перемикання передач з Формули-1 до зношеної механічної коробки передач. Досвід перемикання швидкостей відрізняється від ретро-велосипедів. Сучасні велосипеди – це величезне вдосконалення. Однак, як і в будь-якій справі, трохи потренувавшись, ви будете дуже здивовані тим, наскільки точно і швидко ви можете перемикати передачі за допомогою фрикційних важелів. Важливо планувати все заздалегідь і вносити зміни завчасно, до того, як виникне тиск. Також варто бути трохи хитрішим і використовувати каденцію ніг, щоб уникнути перемикання передач; крутити педалі швидше на короткому спуску або вилізти з сідла, щоб піднятися на невеликий нахил.

Прокладка кабелів також значно змінилася. На Cervelo троси перемикання передач проходять від керма, вниз по виносній трубі і виходять з нижнього кронштейна, де вони проходять по приємній слизькій пластиковій направляючій і потрапляють на перемикачі. На ретро-велосипедах троси перемикання передач проходять (зовні) коротшу відстань до нижньої частини нижнього кронштейна, однак тут немає слизької нейлонової кабельної направляючої, сталеві троси проходять прямо по лакофарбовому покриттю і швидко зношують канавку в фарбі і починають роками проїдати канавку в сталевій рамі. Не найплавніше (і не найтихіше) перемикання передач. Одне з найпростіших рішень – прокласти кабелі через 2 невеликі шматочки пластикової трубки безпосередньо під нижнім кронштейном.

Електронне перемикання передач існує вже давно і вдосконалене на сучасних велосипедах. Хоча у мене немає велосипеда з електронним перемиканням, я їздив на кількох велосипедах з електронним перемиканням, включаючи один дивовижний день у французьких Альпах, піднімаючись на Col de la Madeleine, lacets de Montvernier та на вершину Col du Chaussy. Однак, з мого досвіду, добре налаштований велосипед з механічним перемиканням передач (як мій Cervelo, обладнаний Dura Ace 9000) все ще досить крутий, і я поки що не поспішаю пересідати. На початок сторінки.

Рама

Сучасний велосипед: менш агресивна (вища) передня частина, більш швидке керування. Ретро-велосипед: нижчий, агресивніший передній кінець, більш стабільний.

Очевидно, що існує багато різних типи Ви можете купити велосипед з будь-якою геометрією рами – від супер-агресивної гоночної машини з низьким переднім передом до вертикального велосипеда на витривалість, тому ці спостереження є прямим доказом того, що електронне перемикання все ще залишається актуальним порівняння з Cervelo на Colnago. Коли Cervelo R5 був випущений, деякі райдери критикували його за вищу на 13 мм головну трубу (173 мм проти 160 мм) у порівнянні зі звичайною 56-сантиметровою рамою. Однак ця вища геометрія мені підходить. Мені не потрібно використовувати купу прокладок, щоб зайняти зручне положення. Я також люблю багато їздити по дропах, тому не хотів, щоб передня частина була надто низькою.

Colnago Master 57 розміру має трохи нижчу передню частину (навіть з піднятим на максимальну висоту виносом), що робить його трохи агресивнішим, але оскільки я катаюсь на цьому велосипеді на короткі дистанції, це не є проблемою. Colnago також має більш стабільну геометрію керма. Ви можете їздити на ньому, не тримаючись руками за кермо – легко. Він вимагає трохи більше роботи в поворотах. Cervelo – типовий сучасний велосипед з швидким рульовим керуванням велосипед з короткими ланцюговими стійками. Він більш нестабільний, коли їдеш без рук на кермі, і змінює напрямок майже без зусиль. Мені подобаються обидва велосипеди, але потрібно бути обережним, пересідаючи назад на Colnago при повторному входженні в повороти.

Цікаво, що Colnago має лише 1 комплект кріплення для пляшок на нижній трубі, тому ви можете взяти з собою лише 1 пляшку, тоді як сучасні велосипеди можуть вмістити 2 пляшки напоїв. Не знаю, хто придумав другий відсік для пляшок з-під напоїв, але, на мою думку, це була гарна ідея. Однієї пляшки напою вистачає приблизно на годину їзди в більшості умов, після цього вам знадобиться або командний автомобіль, або, що більш ймовірно, зупинка на узбіччі для заправки. Це гарна можливість зробити перерву і завести розмову з будь-якими цікавими перехожими. На початок сторінки.

Кокпіт

Сучасний велосипед: товстіший кермо, товстіші плоскі гальмівні кожухи. Ретро велосипедвузькі шини вузькі вигнуті гальмівні ковпаки.

Без сумніву, сучасні гальмівні ковпаки Shimano Dura-ace набагато зручніші, ніж вінтажні гальмівні ковпаки Campagnolo Super Record. Насправді на Colnago я не дуже часто використовую капюшони. Я розігріваюсь на вершинах і катаюсь на спусках. Я встановив гальмівні важелі на Colnago “старої школи”, що означає, що гальмівні кожухи розташовані ближче до середини вигину на кермі, що розташовує кожухи далі від вас і в нижчому положенні відносно сучасних важелів Shimano, які сидять ближче до вас і вище на 3T-штанзі Ergonova. Сучасні вилки Shimano також мають гарну довгу плоску секцію зверху. Це не означає, що ви не можете переставити вінтажні гальмівні важелі по-іншому на шинах або повернути шини, щоб нахилити важелі під більшим кутом. Це зробило б кабіну більш зручною, але естетика постраждала б. На початку сторінки.

різні типи гірських велосипедів

Не всі гірські велосипеди створені рівними. Кожна дисципліна MTB відрізняється і, відповідно, має різні потреби. Хоча відмінності не завжди кришталево чіткі, ви можете в основному розрізнити типи на основі їх систем підвіски.

велосипед, типи, порівняння, розглянути

Крос-кантрі Велосипед

  • через ліси
  • через поля
  • на гравійних доріжках
  • на лугових стежках
  • через доріжки з меншими градієнтами та спусками

FOCUS з крос-кантрі MTB орієнтований на маневреність та спортивну посадку.

Рама: жорстка та карбонова Підвіска: Хардтейл Запас ходу 100 – 120 мм

Всі гірські велосипеди Велосипед Ендуро

  • легкі та довші тури в низинах (приблизно на 10. 14 кг, вважається легким)
  • підйоми
  • спуски на трасах легкої та середньої складності
  • невеликі стрибки та падіння

Підвіска: Повністю Величина підйому підвіски: 120 – 160 мм

На багатьох моделях ви можете зменшити або зафіксувати підйом на системі підвіски. Це полегшує вам їзду в гору.

  • швидші спуски, ніж у гірських велосипедів
  • вищі стрибки, ніж у гірського велосипеда
  • легше їхати в гору, ніж на гірському велосипеді для фрірайду

Велосипеди для даунхілу дуже схожі на фрірайд. Саме тому було збільшено величину амортизації, а також встановлено ширші шини для ендуро.

Величина підйому підвіски: 140. 180 мм

Гірський велосипед для швидкісного спуску

Виліт підвіски 180 – 250 мм

Гірський велосипед для фрірайду

  • дуже крута місцевість
  • технічні перешкоди та траси
  • Довгі та високі стрибки та падіння

Хоча гірський велосипед для фрірайду трохи легший, ніж його аналог для швидкісного спуску, він все одно не є легким. Для того, щоб гірський велосипед витримував екстремальні стрибки (до 20 метрів), використовуються дуже стійкі компоненти. Тому гірські велосипеди коштують трохи дорожче.

Підвіска: Повністю

Розмір підвіски дають: 165 – 200 мм

Деякі гірські велосипеди для фрірайду також підходять для катання в гору.

Товсті велосипеди

Ви можете впізнати маунтінбайк за широкими шинами. Від 4 до 4.8 дюймів, вони вдвічі ширші за звичайні шини для гірських велосипедів.

Система підвіски часто не входить до комплекту жирових велосипедів. Широкі шини тримаються на рівні нижче нормального, щоб поглинати більшу частину ударів.

Який гірський велосипед підходить саме мені?

Вибір гірського велосипеда залежить від того, куди ви хочете поїхати і скільки адреналіну вам потрібно.

Альпійські переходи

Якщо ви хочете трохи більше задоволення під час катання на трейлері, ми рекомендуємо

Розваги на снігу та піску

Ви можете прочитати статтю “Їзда на велосипеді взимку” та отримати кілька порад і підказок на цьому шляху.

Адреналін на крутих і складних трасах

  • Якщо вам потрібна швидкість, обирайте гірський велосипед для швидкісного спуску.
  • Для екстремальних градієнтів та технічних трас підійде гірський велосипед для фрірайду.

Рішення прийнято. Що зараз?

Ви знаєте, який гірський велосипед вам підходить, але не знаєте, як і з чого почати?

Ми рекомендуємо почати з курсу катання на гірському велосипеді, оскільки ризик отримати травму на трасах через недосвідченість є високим. На курсах ви не тільки навчитеся ефективним технікам катання, але й дізнаєтеся, як замінити внутрішню трубу або відрегулювати винос велосипед правильно. Курси часто можна знайти в місцевих спортивних магазинах, клубах або при гірських велосипед виробники.

Щоб катання на гірському велосипеді приносило задоволення, важливий правильний одяг. У нашому інтернет-магазині ви знайдете футболки для гірських велосипедів з довгими та короткими рукавами. У нашому 3D-конструкторі ви навіть можете створити власний дизайн футболки на власний розсуд.

Хто тестував велосипеди?

Наскільки різноманітні велосипеди на тесті, настільки ж різноманітні гонщики, які їх тестували. Таким чином, наші тестери прийшли на цей груповий тест з різними очікуваннями та вподобаннями, оскільки вони шукали найкращий позашляховий велосипед 2022 року. Читайте далі, щоб дізнатися, що вони шукають і що для них означає добре провести час на велосипеді.

Вершини та невдачі групового тесту

Часто саме деталі мають вирішальне значення: чітка інтеграція, хороша ергономіка та розумно підібрані компоненти. Нижче ми розглянемо всі переваги та недоліки велосипедів у нашому груповому тесті позашляховиків 2022 року.

Провали

Який найкращий позашляховик 2022 року?

Ми випробували велосипеди на звивистих дорогах навколо пагорбів Просекко та обговорили їхні сильні та слабкі сторони за кількома келихами ігристого вина. І, зрештою, нас підкорив не тільки регіон, але ми також знайшли явного переможця серед велосипедів, які поставили галочки у всіх правильних полях.

Найкращий у тестах позашляховик 2022 року: Trek Domane SLR 9

Ось він, найкращий шосейник сезону. Trek Domane SLR 9 відразу привернув нашу увагу. І це не дивно, якщо врахувати привабливе забарвлення. Але він також залишає найдовше враження після поїздки на ньому. Жоден інший велосипед, який ми тестували, не зміг так добре поєднати, здавалося б, протилежні характеристики на такому високому рівні. Велосипед забезпечує максимальний комфорт на довгих дистанціях у тестовому полі, а також демонструє найкращі гоночні характеристики. Вірний девізу “Все йде, ніщо не є обов’язковим.” Він ніколи не змушує вас викладатись на повну, відчуваючи себе як вдома під час неспішних поїздок на каву. До цього додаються розумні деталі, такі як інтегрований відсік для зберігання та кріплення на крила, що робить його ідеальним велосипедом для поїздок на роботу. Високоякісні компоненти Shimano додають вишеньку на торт для заслуженого титулу “Кращий у тесті”. Молодець, Трек!!

Наша найкраща покупка для бездоріжжя: Cervélo Caledonia-5 Ultegra Di2

Вдруге Cervélo Caledonia-5 завойовує місце на п’єдесталі пошани в одному з наших престижних групових тестів. Він виділяється серед конкурентів завдяки високому рівню інтеграції, достатньому кліренсу шин і всепогодності завдяки кріпленням на крилах, а також забезпечує відмінну ефективність на швидкості. Cervélo Caledonia-5, безумовно, зробив собі ім’я, поставивши його серед головних претендентів на нове покоління шосейних велосипедів, і він є чудовим варіантом для їзди по бездоріжжю.

Вам сподобалась ця стаття? Якщо так, то ми будемо раді, якщо ви вирішите підтримати нас щомісячним внеском. Ставши прихильником GRAN FONDO, ви допоможете забезпечити стійке майбутнє для якісної велосипедної журналістики. Натисніть тут, щоб дізнатися більше.

Слова: Бенджамін Топф, Тобіас Хьорш Фото: Бенджамін Топф, Філ Гал

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top