Вирівнювання дискових гальм велосипеда. Як відрегулювати гідравлічні дискові гальма на гірському велосипеді

Як затягнути гальма гірського та дорожнього велосипеда

Журнал Decline підтримується своїми читачами. Ми можемо отримувати комісію, якщо ви купуєте товари за нашими посиланнями.

Коли справа доходить до їзди на велосипеді, ви повинні мати гальма, які будуть працювати для вашої безпеки та безпеки інших людей на дорозі. Гальма не складно обслуговувати, і ця навичка стане в нагоді протягом усіх років їзди на велосипеді. У цій статті ми обговоримо все, що вам потрібно знати про затягування гальм.

Як затягнути гальма дорожнього велосипеда

Для початку ми поговоримо про те, як затягнути гальма дорожнього велосипеда. Оскільки дорожній велосипед гальма Гальма бувають двох типів: дискові та ободні, ми почнемо з ободних гальм і перейдемо до дискових, коли мова піде про гірські велосипеди.

Крок 1: Вирівняйте гальма

Ви коли-небудь замислювались про те, що ваші супортні гальма можуть бути трохи розбалансовані? Перевірте, чи обидві гальмівні колодки знаходяться на однаковій відстані від обода.

Це допоможе вам визначити, чи гальмівні колодки прилягають до обода одночасно, чи одна гальмівна колодка штовхає колесо до іншої. Якщо це станеться, ви зрозумієте, що вам потрібно відрегулювати гальма. Ослабте болт, який затягує гальмо на рамі або вилці, вирівняйте гальма і затягніть болт.

Крок 2: Гальма не повинні бути занадто близько до обода

Більшість велосипедистів думають, що коли гальмівні колодки розташовані занадто близько до обода, це забезпечить більш жорстке гальмування навіть в поганих умовах. Я не звинувачую вас, якщо ви так міркуєте. Ти можеш цього не помічати, але твій велосипед не такий жорсткий, як здається.

Рама і колеса згинаються, коли ви розганяєтесь і долаєте підйоми. Ось чому ободам потрібно достатньо місця, інакше вони будуть тертися об гальмівні колодки, тим самим скорочуючи термін служби гальмівних колодок і ободів і роблячи вас набагато повільнішими.

Крок 3: Перевірте зношеність гальмівних колодок

Однією з причин ослаблення гальм є зношеність гальмівних колодок. Ви можете цього не помічати, але гальмівні колодки зношуються, коли ви проїжджаєте більше миль. Вони можуть бути причиною того, що ваші гальма не настільки ефективні.

Гальмівні колодки можна перевірити зверху переднього колеса і навпаки для заднього колеса. Якщо гума наближається до зазору між отворами на поверхні зчеплення, у вас немає іншого виходу, окрім як замінити старі гальмівні колодки. Добре, що гальмівні колодки легкодоступні, доступні за ціною та прості в установці.

Крок 4: Затягніть гальмівний трос

Гальмівний трос може ослабнути, якщо ви недостатньо сильно затягнули кнопку троса після ремонту або регулювання. Затягування гальмівного троса також наближає гальмівні колодки.

Ви можете ослабити болт кнопки, витягнути гальмівний трос і знову затягнути його. Тепер ви можете зняти велосипед з підставки, увімкнути Strava і вирушити в дорогу.

Чому важливо затягувати гальма

Ніколи не можна забувати про важливість велосипедних гальм. Відсутність їх небезпечна. Що станеться, якщо ви поїдете на гірському велосипеді без гальм? Під дією сили тяжіння велосипед котитиметься все швидше і швидше, і в якийсь момент ви втратите контроль над ним. Скажімо, результати будуть жахливими.

Хороша пара гальм швидко відреагує і негайно зупинить велосипед. Знаючи, що як тільки ви потягнете за важелі, гальма сповільнять колеса під вами і дозволять вам впевнено їздити на велосипеді.

вирівнювання, диск, гальма, велосипед, відрегулювати, гідравлічний

Кожен велосипедист несе відповідальність за те, щоб гальма його велосипеда працювали бездоганно. Виробник велосипеда не несе відповідальності за.

Регулярно обслуговуйте велосипедні гальма. Якщо ви не знаєте, як це робити, то варто призначити зустріч зі своїм веломеханіком у веломагазині. Механік дасть вашому велосипеду повну настройку, а не лише гальма. Вони перевірять вашу трансмісію, вилки та справність коліс.

Поширені запитання

Скільки коштує відремонтувати велосипед гальма?

Повне обслуговування велосипеда може коштувати близько 50 гривень за годину, включаючи обслуговування гальм. Якщо ви поспішаєте за незначною послугою, наприклад, за вирівнюванням гальмівного супорта, ви заплатите мінімум 10 доларів. Якщо врахувати деталі, які потребують заміни, ви можете заплатити від 10 до сотень доларів додатково, в залежності від вартості.

Які ознаки поганого гальмівного супорта?

Одна з ознак поганого гальмівного супорта досить очевидна. Гальма не забезпечують належного гальмування. Несправність гальмівного супорта може призвести до того, що велосипед зупиниться, коли вам це не потрібно. Якщо ваш гальмівний супорт вийшов з ладу і ваш веломеханік визнає, що він не підлягає ремонту, вам доведеться купити новий.

Чому розбовталися гальма мого велосипеда?

Ослаблення гальм велосипеда – одна з найпоширеніших проблем з гальмами, і причин для цього може бути багато. Перша причина може полягати в тому, що ваш гальмівний трос погано затягнутий. Інша причина, чому гальма здаються розхитаними, може бути через гальмівні колодки в супорті; якщо ви використовуєте диски, вони можуть бути зношені.

Чи небезпечний вільний супорт?

Так, і вам потрібно це виправити. Це не звучить нормально, і це може уповільнити вас. У найгіршому випадку, якщо не вжити заходів якнайшвидше, болти можуть впасти, і наступне, що може статися, – ваш супорт потрапить у спиці. Принаймні намагайтеся уникати цього всіма силами.

Як я можу зробити свої дискові гальма більш чутливими?

Існує кілька способів покращити реакцію дискового гальма. Один із способів – прокачати гальма та заповнити шланг і бачки органічною рідиною. Положення важеля також має значення, тому не забудьте відрегулювати його також. Купівля більшого ротора або заміна гальмівних колодок також може допомогти.

Що таке гідравлічні гальма?

Відрегулюйте гідравлічні дискові гальма, щоб покращити їх ефективність Велосипед гальма необхідні для уповільнення та зупинки велосипед. Існують різні типи гальм, але найпоширенішими для гірських велосипедів та інших велосипедів є гідравлічний дисковий гальмо.

Ці гальма складаються з двох колодок, які захоплюють диск ротор, встановлений на колесі. Коли гальмівний важіль натиснутий, гідравлічна рідина витісняється через невеликий отвір, або порт, у важелі до циліндра, розташованого біля супорта. Ця дія виштовхує поршні назовні, спричиняючи кал

Вступ

Відрегулюйте гідравлічні дискові гальма – вам не потрібно бути велосипедним механіком, щоб відрегулювати ваш гідравлічний дискові гальма. Це не складно, і коли ви зробите це кілька разів, це стане другою натурою. Ось основні кроки:

Відкрийте гальмівні супорти

Поверніть регулятор стовбура на гальмівному важелі на один повний оберт проти годинникової стрілки (назад)

Закрийте гальмівні супорти

Повторюйте крок 2 за необхідності, поки важіль не почне замикатися

Bikehand 37pcs Велосипед Велосипед Набір інструментів для ремонту з динамометричним ключем

Цей набір інструментів Bikehand містить ряд найпоширеніших велосипедних інструментів. Він дуже простий у використанні для регулярного обслуговування велосипеда, наприклад, для чищення ланцюга, заміни шин, заміни нижнього кронштейна, регулювання перемикача передач і гальмівних тросів.

Як відрегулювати гідравлічні дискові гальма на велосипеді?

Регулювання гідравлічних гідравлічний Дискове гальмо може відірватися важко, особливо для початківців. Деякі люди навіть закривають на це очі, не замислюючись над тим, що вони втрачають, не маючи належним чином відрегульованих дискових гальм.

Підніміть свій комфорт на абсолютно новий рівень і їдьте швидше, навіть якщо ви годинами їдете по дорозі або місцевості. Ця стаття покаже вам, як відрегулювати гідравлічні дискові гальма на велосипеді як професіонал.

Що вам потрібно

Для початку вам потрібно знати деякі важливі деталі гідравлічного дискового гальма. Це допоможе вам плавно пройти процес регулювання.

  • Супорт – ця частина гальма вашого велосипеда ефективно фіксує колодки на диск, особливо, коли ви використовуєте палець.
  • Плунжер або поршень – виготовлений з металевих, глиняних або композитних труб, які тягнуться і штовхаються під тиском рідини в гальмівному механізмі вашого велосипеда. Натомість вони приводять колодки до ротора.
  • Диск/ротор – це кругла металева пластина, встановлена на втулці, яка сповільнює швидкість вашого велосипеда.

На додаток до вищезазначеної інформації, ось деякі речі, які вам слід мати:

  • Підставка для велосипеда та хороше освітлення: Підставка для велосипеда утримує велосипед на одному місці та полегшує роботу. Важливо також переконатися, що ваша робоча зона має хороше освітлення. В іншому випадку вам буде важко побачити та відрегулювати компоненти велосипеда.
  • Інструмент для вирівнювання супорта: Це може бути корисно для користувачів, яким незручно працювати руками і яким потрібна допомога в затягуванні болтів або запобіганні тертя між ротором і гальмівними колодками.
  • Вилка для вирівнювання ротора: Такий інструмент може випрямити ротор і полегшити центрування супорта.

Поради професіоналів, які допоможуть вам Налаштуйте Ваші гальма

З часом дискові гальма зношуються, і поршні природним чином висуваються вперед, щоб поверхня тертя колодок знаходилася на однаковій відстані з обох боків ротора. Коли це відбувається, колодки та ротор будуть тертися одна об одну, не даючи ротору обертатися в супорті.

Ось чому часто необхідно повторно відцентрувати гальмівний супорт ротора, щоб забезпечити вільне обертання колеса і ротора.

Як рекреаційний байкер, найкраще відрегулювати гідравлічне дискове гальмо, оскільки воно допомагає відстежувати стан ротора, наприклад, чи не погнутий він. Для цього виконайте наведені нижче дії.

Правильне розміщення велосипеда полегшить вашу роботу. Дозволяє легко працювати з гальмами велосипеда, наприклад, вільно обертаючи колеса.

Перш ніж ви зможете ефективно відрегулювати дискові гальма, вам знадобиться хороша видимість через супорт, чого можна досягти, поставивши велосипед на підставку. Однак, якщо у вас немає підставки, більш нудний спосіб перевернути велосипед також працює.

Наступне, на що слід звернути увагу, – це переконатися, що ваш велосипед отримує достатню кількість світла. Це дозволить вам бачити речі без турбот і точно відрегулювати дискове гальмо.

Настав час встановити гальмівні супорти та вирівняти їх належним чином. Перше, що потрібно зробити, це повернути супорт донизу і повернути його назад на один повний оберт.

Таким чином, ви зможете легко затягнути болти супорта після того, як встановите його в потрібне місце.

Також зверніть увагу, що ви використовуєте болти супорта з шайбою на голівці, оскільки супорт без шайби має тенденцію йти в напрямку обертання болта під час затягування.

На даний момент болти гальмівних супортів трохи ослаблені. Це дозволяє контролювати супорт вручну, щоб переконатися, що він не застряг або не завис на чомусь. Наступний крок – щільно стиснути гальмівний важіль, щоб відцентрувати супорт.

Однак лише помірно затягніть болти супорта. Надмірне стискання болтів супортів буде зайвим. Наступне, що потрібно зробити – це прокрутити колесо велосипеда, щоб перевірити, чи не викликає ротор тертя з гальмівними колодками.

Ви повинні уважно спостерігати за рухом кожного поршня, щоб визначити, чи потрібно перецентрувати супорти.

Після цього кроку супорти зазвичай вимагають трохи більшої акуратності. Але відцентрувати супорт таким чином – це хороший початок.

Цей наступний крок є абсолютно необов’язковим і може стати в нагоді лише для тих, кому незручно працювати руками.

У мене є чудовий інструмент для вирівнювання супортів у моєму наборі інструментів, а саме інструмент для вирівнювання Hayes, якщо бути точним. Зазвичай я люблю вирівнювати супорт вручну, але це зручний інструмент, коли регулювання стає складним.

Байкери можуть використовувати цей інструмент, якщо ваш ротор продовжує сильно тертися об гальмівні колодки. Якщо це трапиться, не хвилюйтеся про те, що вам доведеться переробляти свою роботу заново. Крім того, ви можете переглянути цей посібник, щоб дізнатись більше про те, як відрегулювати натирання велосипедних гальм тут.

Ослабте болти супорта і спробуйте виконати вищевказані дії. Але цього разу ми розмістимо цей інструмент для вирівнювання супортів посередині кожного ротора та сторони супорта, залишаючи лише потрібну відстань з боків ротора.

Після цього ви можете стиснути болти супортів за допомогою прикріпленого до них інструменту для вирівнювання супортів. Після цього ви можете вийняти інструмент, щоб побачити, чи ротор все ще треться чи ні.

Коли справа доходить до правильного регулювання, багато байкерів зазвичай віддають перевагу цьому методу. Вирівнювання супорт вашого велосипеда зручніше використовувати рукою.

Спочатку потрібно забезпечити хорошу видимість через супорт і спробувати зосередити останній на середині, щоб запобігти натиранню ротора об колодки. Коли прийшов час затягувати кожен з болтів супорта, найкраще затягувати кожен болт супорта повільно.

Робіть це по одному кроку за раз. Затягування болта супорта до упору, коли інший супорт все ще ослаблений, призведе до його зсуву вбік, що змусить вас починати все спочатку.

Коли ви майже закінчили, ви також можете працювати лише з одним болтом супорта за раз. Таким чином, вам не доведеться починати з нуля щоразу, коли колодки та ротори притираються один до одного.

Бувають випадки, коли ротор може бути злегка зігнутий, що робить центрування супорта майже неможливим. У цій ситуації вам потрібно буде спочатку випрямити ротор. Я пропоную використовувати роторну вилку, щоб полегшити цей процес.

Важливо відзначити, що коли ви прокручуєте ротор через колесо, прислухайтеся і спостерігайте, де ротор контактує з диск гальма. Тоді ви можете покрутити колесо, щоб відвести зігнуту частину від супорта.

Висновок

Чи вважаєте ви цей підручник корисним і цікавим? Я вважаю цей підручник зручним, коли мені доводиться налаштувати мої дискові гальма самостійно. Як працююча мама, у мене майже немає часу на виправлення речей.

Вміння користуватися відрегулюйте гідравлічний диск Якби я знав, як правильно користуватися гальмами на велосипеді, я міг би витрачати більше часу на дорогу і підтримувати свій велосипед у відмінній формі.

Напишіть в Коментарі та думки власників свої думки. Зверніть увагу на ці кроки та розкажіть своїм друзям про цей підручник, оскільки це також їм дуже допоможе. Разом ми можемо зробити регулювання дискових гальм дуже простим завданням.

Переваги дискових Гальма на гірському велосипеді

Дискове гальмо гірського велосипеда МОДУЛЯЦІЯ – це плавне прогресивне застосування гальмування. Це дозволяє легким натисканням руки контролювати інтенсивність гальмування. Інший спосіб сказати, що це лінійне застосування гальмівної сили – ніяких схоплень.

Рекомендовані марки дискових гальм

Здається, я нарахував 8 різних марок дискових гальм MTB. Я б зупинився на бренді, який простий в обслуговуванні та має легкодоступні деталі. Три великі бренди:

Shimano – це моя улюблена марка. Як і багато інших велосипедних компонентів, ви можете придбати конкуруючий гальмівний комплект, який включає все необхідне для встановлення дискових гальм. Зазвичай це дешевше, ніж намагатися зібрати всі частини разом. Shimano продає широкий асортимент диск гальма.

Найпростіші тросові / механічні дискові гальма називаються Tourney, а повний комплект велосипеда коштуватиме близько 72 доларів. Я б не рекомендував цього робити. Ви витратите години на регулювання натягу троса.

Хороший початковий рівень гідравлічні гальмівний комплект від Shimano називається DEORE M6000. Приблизно за 150 вони не найдешевші, але й далеко не найдорожчі. Наприклад, комплект дискових гальм Shimano XTR буде коштувати близько 450.

TEKTRO – ці хлопці були для мене новими ще пару років тому. Це гальма, які прийшли на мій спеціалізований вигин, чудово спрацювали. Я настійно рекомендую TEKTRO, якщо у вас обмежений бюджет.

вирівнювання, диск, гальма, велосипед, регулювати, гідравлічний

Ви можете придбати повний комплект (включає передні та задні диски, супорти, важелі та болти) на Amazon. 160 мм Tektro Hydraulic Гальма (ПОСИЛАННЯ на AMAZON)

вирівнювання, диск, гальма, велосипед, відрегулювати, гідравлічний

SRAM – Я вперше почав з гальм SRAM Avid Juicy. Я любив їх і сказав би, що модуляція гальм, мабуть, трохи краща, ніж у Shimano.

На жаль, я витратив багато часу на продувку гальм SRAM. Пізніше я дізнався, що це нормально для SRAM, і з тих пір, як я перейшов на інші бренди, я не знекровлював жоден диск MTB гальма. Просто подумайте, як часто ви пропускаєте гальма на своєму автомобілі? – НІКОЛИ

Зупинка – останнє слово

Якщо ваш велосипед сумісний, перехід на гідравлічні дискові гальма – це чудове оновлення. Менш ніж за 100 баксів ви можете придбати комплект Tektro і отримати відмінну гальмівну силу та задоволення від того, що ви трохи попрацювали над своїм МТБ.

  • Якщо ви коли-небудь проливали мастило для ланцюга на свої дискові гальма, ви відчували відчуття, що не можете зупинитися. Прочитайте цю статтю – Як почистити дискові гальма MTB
  • Дискові гальма змінюють правила гри. Якщо у вас їх немає – дізнайтесь як встановити в цій статті – Як встановити дискові гальма на MTB
  • Я відкрию вам маленький секрет. Обслуговування велосипеда допоможе вам їздити швидше, безпечніше та довше. Прочитайте цю статтю та отримайте БЕЗКОШТОВНИЙ графік технічного обслуговування у форматі PDF. Технічне обслуговування MTB: що робити і коли (з безкоштовним PDF)

Девід Хамфріс – творець гірського велосипеда “Зроби сам. Для мене розслаблюючий день передбачає їзду на гірському велосипеді, щоб розслабитися після довгого дня. Коли я не на велосипеді, я можу бути знайдений за роботою на ньому або за створенням відео на YouTube на DIY Mountain Bike Читайте більше про Девіда ТУТ.

Шукаєте більше статей про MTB? Натисніть. ТУТ

https://www.журнал про декомпресію.com/mtb-parts/how-to-tighten-bike-brakes/
https://bicycleera.com/how-to-відрегулюватигідравлічнийдиск-гальма/
https://biketoworkday.us/how-to-adjust-hydraulic-диск-brakes-on-a-bike-like-a-pro/
https://www.гірський велосипед.com/install-disc-гальма-гірський велосипед/ [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top