Перемикання передач на велосипеді для тріатлону. Як працює електронна трансмісія Di2 від Shimano?

триатлон, велосипед, передача, перемикання

Переваги електронного перемикання передач

Без зусиль перемикання, просте встановлення, зручне налаштування та чистий, вільний від кабелів кокпіт – це лише деякі з переваг електронного перемикання передач.

Електронне перемикання передач – це чудовий апгрейд, який ви можете зробити для свого шосейного, гравійного або гірського велосипеда. Найкраща частина … у нас є великий вибір електронних групових наборів на складі тут, у Bikes Palm Beach!

Легше перемикання передач

В електронних групах використовуються двигуни перемикачів, які виконують роботу за вас, миттєво перемикаючи передачі одним натисканням кнопки. Кілька передач можна активувати навіть одним натисканням, що дає змогу швидше знаходити потрібну передачу з меншими зусиллями та енергією.

Чому економія найменшої кількості енергії має вирішальне значення для багатьох велосипедистів? Оскільки велосипеди сконструйовані настільки добре, що приріст продуктивності доводиться вичавлювати з найдрібніших деталей. Зменшуючи фізичні та розумові навантаження на процес перемикання передач, електронна трансмісія дозволяє гонщику зосередитися на інших завданнях і приділити більше уваги та енергії.

Щоб піти ще далі, електронні трансмісії також пропонують режими перемикання передач, які позбавляють велосипедиста необхідності думати про передній перемикач. Права педаль перемикання перемикає на більш жорстку передачу, а ліва – на більш легку. Передній перемикач автоматично перемикається в потрібний момент для плавного та простого перемикання передач, дозволяючи водієві зосередитися на їзді.

послідовне перемикання

Електронні перемикачі не тільки легше перемикати, але й більш стабільно перемикаються, ніж механічні. Невеликі змінні можуть змінювати роботу трансмісії під час їзди, наприклад, натяг тросів, забруднення або вирівнювання підвіски, і це лише деякі з них. Будь-яка з цих умов може призвести до повільного, різкого або вибагливого перемикання передач. Але це, по суті, не є проблемою з електронними трансмісіями, оскільки вони працюють за допомогою бездротового сигналу перемикання передач ніколи не буде піддаватися впливу цих змінних. Електронні трансмісії продовжують працювати навіть у найгірших умовах, будь то рельєф місцевості або погода.

Менше обслуговування

Вода, бруд, багнюка та інші забруднювачі є найпоширенішими причинами поганого перемикання передач, які залежать від кабелів і корпусу. В ідеалі, кабелі та корпус слід замінювати не рідше одного-двох разів на рік, щоб підтримувати хорошу перемикання. Однак, оскільки електронні трансмісії не потребують кабелів і корпусів, вони потребують меншого обслуговування, ніж механічні трансмісії.

дані про продуктивність

GPS-навушники, пульсометри та вимірювачі потужності стали набагато більш звичними у світі велоспорту в наш час. Дані важливі для гонщиків, які намагаються максимізувати свою продуктивність, або для тих, хто просто насолоджується керованою даними, кількісно вимірюваною стороною спорту. Електронні трансмісії дозволяють збирати ще більше даних про вашу їзду. Дані трансмісії можуть допомогти вам зрозуміти, яка кількість зубців підходить для вашої касети, або яка передача потрібна для перегонів, або як змінюється ваша фізична форма.

Ви також можете налаштувати електронну трансмісію так, щоб вона відображала поточну передачу на вашому головному пристрої. Це означає, що ви завжди можете побачити передач ви берете участь лише одним поглядом на комп’ютері.

Вибір електронної групи передач

Класична суперечка: SRAM vs Shimano. Так, є й інші варіанти, але зазвичай все зводиться до цих двох основних варіантів. Враховуючи обмежену доступність запчастин для велосипедів (серед інших продуктів у всіх галузях), у вас може бути менше варіантів, що може полегшити прийняття рішення.

Я відкрию вам маленький секрет. З початку пандемії тут, у Bikes Palm Beach, ми стали трохи успішнішими в пошуку груп SRAM.

Електронні комплекти для шосе

Shimano Dura-Ace Di2 та SRAM Red eTap AXS, безсумнівно, є найефективнішими електронними трансмісіями на ринку. Збільшення попиту та зменшення пропозиції зробило їх дефіцитними в Сполучених Штатах, однак.

Крім того, повсякденні велосипедисти оцінять якість та доступність SRAM Force eTap AXS або Ultegra Di2 від Shimano.

Наш дорожній гравійний пікап: SRAM Rival eTap AXS

SRAM Rival eTap AXS – це універсальний комплект, який ми зараз маємо в наявності на складі. Він може бути обладнаний як для їзди по дорозі, так і по гравію. Це наша основна рекомендація для райдерів, які хочуть оновити свій велосипед велосипедтрансмісії від механічної до електронної. SRAM Rival eTap AXS забезпечує інтуїтивно зрозуміле бездротове керування перемикання передач, інноваційна передача, інтегрований вимір потужності, підключення AXS та вдосконалені гідравлічні дискові гальма. Простий і зрозумілий дизайн, який не ускладнює конструкцію, але багатий на функції.

Зателефонуйте або завітайте до нас сьогодні, щоб розпочати електронну модернізацію вашого поточного шосейного або гравійного велосипеда або налаштувати велосипед вашої мрії за допомогою SRAM Rival eTap AXS.

Наш вибір для трейлу: SRAM GX Eagle AXS

SRAM GX Eagle AXS має перевірену бездротову технологію та надійну міцність GX, це Eagle в найкращому вигляді. Завдяки розширеному на 520% діапазону передач, безшовній сумісності з рештою трансмісії та можливості налаштувати свій досвід за допомогою програми AXS, GX Eagle AXS – це чудова відправна точка для переходу на бездротове керування на вашому гірському велосипеді.

Ви вже катаєтесь на механічній груповій системі SRAM Eagle велосипед? Комплект для модернізації SRAM GX Eagle AXS надає вам все необхідне, щоб зробити вашу існуючу трансмісію Eagle бездротовою. Зворотна сумісність як з оригінальними касетами Eagle від SRAM, так і з розширеним асортиментом касет Eagle, що є межею для наступного покоління перемикання передач ще ніколи не була такою відкритою. Вони також є в наявності на складі, тож поспішайте придбати свій, поки їх не розкупили!

Технологія, що змінює правила гри

Трансмісія Eagle Transmission

Нова трансмісія SRAM Eagle Transmission “робить перемикання передач сейсмічно чистим, як на гірському велосипеді”, не використовуючи при цьому підвіски перемикачів та регулювальних гвинтів. Натомість вона використовує “широко прийняту конструкцію рами, необхідну для універсального підвісу перемикача, що дозволяє трансмісії Eagle працювати навколо однієї універсальної константи – центру задньої осі”. Це відкриває можливості для ідеального перемикання передач, усуваючи непотрібні деталі, і дозволяє всім іншим функціям працювати в ідеальному взаємозв’язку з цією константою.”

Хочете перейти на новітні технології? Принесіть свій велосипед і ми допоможемо вам визначити, яке рішення підходить саме вам.

Який розмір ланцюга мені потрібен для A Триатлон?

Як правило, 52/36t – ваш найкращий вибір, оскільки цей розмір знаходиться між компактними та стандартними кривошипами. але якщо ви початківець, можливо, ви захочете вибрати 50/34t. Перш ніж ми дослідимо пошук потрібного розміру. (Джерело)

давайте зануримося в те, що насправді означають цифри.

Ланцюги / кривошип

Почнемо з передньої. Шестерні спереду, прикріплені до педалей велосипеда, називаються ланцюговими кільцями або кривошипом. Більшість дорожніх або триатлон велосипеди матимуть два-три ланцюгові кільця спереду.

Якщо велосипед має дві шатуни, він може називатися подвійним або двоколісним (скорочено – 2x). Те саме стосується трьох ланцюгів (потрійний, три на три, 3х). Гірські велосипеди, як правило, мають лише один ланцюг (“one-by”). Найменша ланцюгова ланка буде найближчою до велосипед, з найбільшою зовні (Джерело).

Загалом, чим менший ланцюг, тим легше крутити педалі.

Касета

Задні шестерні в сукупності називаються касетою, а окремі кільця називаються гвинтиками. Вони згруповані в порядку зростання: найбільша шестерня знаходиться найближче до колеса, а найменша – ззовні.

Чим більша шестерня, тим легше крутити педалі і тим повільніше ви будете їхати, тому її зазвичай використовують для підйому. Задні касети будуть записані як два числа з тире між ними, починаючи з розміру найменшої шестерні і закінчуючи розміром найбільшої шестерні. Наприклад, 11-23 (або 11-23t).

Число відноситься до того, скільки зубів має гвинтик.

Зуби

Ланцюгові кільця та гвинтики матимуть номери, пов’язані з ними. Ці цифри вказують на кількість зубів на шестерні (ось чому іноді ви бачите літеру “t”, що позначає зуби в кінці).

триатлон, велосипед, передача, перемикання

Для кривошипа перше, більше число – це більша передача, а друге число – менша передача.

Чи мають велосипеди ТТ передачі?

Так, велосипеди для триатлону на час матимуть шестерні. Деякі велосипедисти обирають стандартні касети 11-28t, які часто зустрічаються на шосейних велосипедах, в той час як інші обирають касети 11-23t, які зменшують розмір кроків між кожною шестернею, що дозволяє більш плавне та точне перемикання передач.

Насправді, деякі тріатлоністи, які використовують велосипеди ТТ, обирають шатуни з одним перемикачем, щоб усунути будь-який потенційний опір, який може спричинити передній перемикач, і в кінцевому підсумку полегшити вагу велосипеда. Це може бути особливо корисно на курсах, де маленьке кільце все одно не буде часто використовуватися.

Скільки передач повинно бути Тріатлон Велосипед має?

Більшість гонщиків хочуть 10 або 11-ступінчасту систему передач. Це означає або касету, яка має 10 або 11 зубців ззаду. Деякі велосипеди називають “18-швидкісними”, тому що вони мають два ланцюги спереду і 9-швидкісну касету (9×2=18). Однак це не зовсім вірно, тому більшість велосипедистів будуть посилатися безпосередньо на кількість зубців, які вони мають (i.e. “10-швидкісна”).

Це також може допомогти зрозуміти передача передаточне число вашого велосипеда. Це співвідношення відображає різницю між кількістю зубів між переднім ланцюгом та обраним зубцем на задньому. Найважча передача буде на найбільшому ланцюгу та найменшому зубці (отже, найбільше передавальне число). Для прикладу візьмемо велосипед 50/34t на 11-32:

52 (найбільша передня) ➗ 11 (найменша задня) = 4.73 передача співвідношення

Це означає, що кожен повний оберт педалей переміщує заднє колесо на 4.73 рази.

Це також пояснює, чому легше підніматися на нижчій передачі: ви можете збільшити частоту обертання, щоб прокрутити колесо більше, замість того, щоб докладати більше зусиль.

Ви можете звести всі ці цифри в таблицю, щоб ще більше полегшити розуміння і побачити повний діапазон ваших передач. Ось таблиця для нашої установки 52/36т на 11-32т, але ви можете зробити це для будь-якої пари.

Передачі велосипеда Таблиця розрахунку передаточного числа

Як перемикати передачі на велосипеді, не рухаючись

Розкриття інформації: Ця стаття може містити посилання на партнерські сайти / безкоштовні продукти для ознайомлення.

Немає нічого більш крутого, ніж ввімкнути передачу на рівній дорозі. Натискання на великий передача і розвиваючи велику швидкість. Почуваєшся чудово. Відчуття швидкості.

А потім ви під’їжджаєте до знака зупинки і зупиняєтесь. Тому що, знаєте, ви і так круті. Рух розблоковано, ви продовжуєте. І тільки тому, що ви відчували себе таким швидким, крутим і приголомшливим на рівнині, ви повинні пам’ятати, що ніхто не виглядає добре, перекладаючи всю вагу свого тіла на педалі.

Не виглядайте відстійно, коли всі на вас дивляться. Перемикання передач перед зльотом. Ось моя хитрість – і, до вашого відома, ваші колеги будуть настільки вражені вашим новим талантом, що не будуть сварити вас за те, що ви забули переключити передачу перед зупинкою.

Ось як перемикатися, не рухаючись:

Крок 1: Міцно затисніть переднє гальмо.

Крок 2: Повністю загальмувавши переднє гальмо, підніміть задню частину велосипеда, штовхаючи кермо вперед і вниз.

Крок 3: Натисніть на перемикач, щоб перевести перемикач на легшу передачу.

Крок 4: Перемикайтеся на легшу передачу, не відпускаючи ногу з педалі. Просто прокрутіть шатун на один-два повних оберти, поки заднє колесо відривається від землі.

Бум! Ви не зрушите з місця, але ваш велосипед тепер буде на більш підходящій передачі, щоб від’їхати від знаку “Стоп”, коли рух розблокується.

Потренуйтеся кілька разів, і незабаром ви зможете змінюватись за одну мить. До того ж, ви точно виглядатимете крутіше, ніж ваші друзі, які зараз намагаються проїхати перехрестя на 52/11.

Колишній головний редактор SLO Cyclist і колишній дорожній сноб, Бек переконався, що тут все працює без проблем. Вона також нагадала нам, що не варто ставитися до себе занадто серйозно, якщо це не стосується чорних шкарпеток. Чорні шкарпетки – це завжди серйозно.

Як працює електронна трансмісія SRAM eTap AXS?

Щоб відрізнити себе від інших, SRAM створила повністю бездротову систему керування електронними трансмісіями eTap AXS. Це означає, що в рамі немає ніяких внутрішніх проводів або кабелів (які можуть брязкотіти)!), окрім тих, що необхідні для ободових або дискових гальм.

Енергія в eTap надходить не від одного джерела, а від окремих батарей в кожному компоненті електричної трансмісії. Перемикачі працюють від маленьких монетних батарейок, які зберігаються під люком під кришками кожного важеля перемикання передач. При нормальному використанні ці батареї потрібно міняти лише раз на два роки.

Передній і задній перемикачі мають незалежні акумулятори, які можна вставляти і виймати для зарядки. Час автономної роботи не такий вражаючий, як у інших брендів, але виймання та заряджання відбувається швидко та легко. Вся система взаємодіє на спеціальній смузі частот, якою володіє SRAM, що усуває необхідність у будь-яких розподільчих коробках.

Давайте розглянемо кілька причин, чому вам слід придбати електронний перемикач.

Що робить електронні перемикачі набагато вигіднішими для велосипедистів-любителів та професійних велосипедистів? З механічними перемикачами вам потрібно перемикатися в потрібний момент, щоб уникнути скреготу шестерень або падіння ланцюга. За допомогою електронних перемикачів ви навіть можете змінювати лівий і правий перемикачі в потрібний вам бік, ви не застрягнете з фіксованим лівим або правим перемикачем.

З електронними перемикачами вам не потрібно турбуватися про те, що вам доведеться чекати, поки ви переключитесь з маленької ланки на велику або навпаки. А оскільки електронні перемикачі живляться від батареї, перемикання можна здійснювати в будь-який час, незалежно від того, з якою швидкістю ви їдете, і навіть під навантаженням. Кожне перемикання буде чітким і точним, до чотирьох і більше передач одночасно.

Як і будь-які інші велосипедні інновації, які відносно недавно з’явилися на масовому ринку, електронні группи все ще досить дорогі, тому ви повинні бути відданим велосипедистом з бажанням покращити свої характеристики за (майже) будь-яку ціну.

Наведені нижче набори груп призначені для шосейних велосипедів. Ви також можете отримати електронне перемикання для MTB, гравію, вседорожніх та триатлон велосипеди теж.

Три найкращі електричні передачі для дорожніх велосипедів

Три виробники домінують на ринку шосейних велосипедів: Shimano, SRAM та Campagnolo. Campagnolo (він же Campy) використовує дротову систему, яку вони називають EPS, з серією розподільчих коробок, як на велосипедах Shimano Di2. Різниця між двома брендами полягає в тому, як Campy перемикає передачі. Для цього на внутрішній частині капелюхів є невеликий важіль для великого пальця замість другого меншого важеля на перемикачі.

На даний момент Shimano виробляє Di2 в моделях Dura Ace та Ultegra, але в найближчих планах – випуск 105 групових наборів Di2. Обидві групи Dura Ace та Ultegra Di2 доступні з дисковими або ободними гальмами. SRAM пропонує три електронні трансмісії eTap AXS: RED, Force та Rival. І, нарешті, Campagnolo EPS пропонує три електронні групи Super Record, Record та Chorus.

Багато хто вважає Campagnolo найпрестижнішим з великої трійки виробників електронних группировок і може похвалитися довгою і багатою історією. Це також найдорожча система, оскільки вона обслуговує лише середній та високий сектори ринку. UCI ProWorldTeams UAE Team Emirates та Citroën-AG2R використовують Super-Record EPS.

триатлон, велосипед, передача, перемикання

Можливі недоліки електричних передач

Як тільки ви вирішили, що з механічними системами на вашому шосейному велосипеді покінчено, і вам обов’язково потрібне електронне перемикання передач, проінформуйте себе про можливі недоліки, тому що ніщо не є досконалим. Візьмемо, наприклад, технічне обслуговування. Раніше я міг полагодити власний автомобіль, якщо проблема не була серйозною. Зараз це вже не так, і те ж саме стосується мого велосипеда.

Шукайте найкраще, якщо ви вирішили зробити перехід. Або зачекайте, поки технологія просочиться до бюджетних груп, таких як 105 та Rival, які пропонують відмінне співвідношення ціни та якості. Я можу передбачити час у недалекому майбутньому, коли єдиним місцем, де можна буде купити електронний перемикач, буде велосипед з механічною системою перемикання – в антикварному магазині.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top