Велосипед з одним гонщиком. Вікна

Найкращі велосипедні причепи для дітей

Велосипедні причепи для дітей бувають різних стилів і призначені для різних цілей – не існує одного найкращого велосипедного причепа для дітей, а скоріше велосипед причепи, які найкраще підходять для різних цілей та бюджетів.

Деякі причепи просто мрія на дорозі, тоді як інші відмінно справляються з бездоріжжям або на вибоїстій місцевості. Деякі з них є спеціальними велосипедними причепами, тоді як інші також можна використовувати як коляски та біговели з велосипедним причепом. Деякі краще підходять для дітей старшого віку, а інші ідеально підходять для крихітних пасажирів. А як щодо того, щоб взяти з собою дитину? Нижче ми підібрали найкращі варіанти, щоб вам не довелося проводити дослідження!

Як і у випадку з усіма речами, з велосипедними причепами ви дійсно отримуєте те, за що платите. Причепи високого та середнього класу мають найбільше зручностей (наприклад, підвісні або відкидні сидіння), а також мають можливість перетворення на дитячі коляски, біговели та лижні коляски. Базові та бюджетні причепи мають менше функцій комфорту і зазвичай не сумісні з беговелами, колясками та лижними наборами.

Чому варто довіряти нам? За останні 12 років ми особисто протестували всі основні бренди причепів на ринку. Від Thule та Burley до Hamax, Schwinn, Instep та Qeridoo – ми їздили, бігали та ходили з більш ніж 40 різними дитячими велосипедними причепами, щоб допомогти вам знайти найкращий.

Найкращі Велосипед Причепи для дітей

Не просто читайте про наші улюблені дитячі велосипедні причепи, подивіться їх у дії у нашому відео-резюме нижче! На додаток до огляду кожного з велосипедних причепів, ми розповімо про наші улюблені особливості кожного з них.

Дитячі коляски з велосипедним причепом початкового рівня

Можливість перетворити ваш причіп на коляску – неймовірно зручна функція для активних сімей. Велосипед для поїздок на фермерський ринок або в торговий центр? Коли ви приїдете туди, просто припаркуйте велосипеди, опустіть коляску і йдіть пішки!

Найкраща базова коляска для велосипедних причепів

НАЙКРАЩИЙ ДЛЯ: Сім’ї, яка хоче мати можливість час від часу використовувати свій причіп як прогулянкову коляску

КОМПЛЕКТИ ДЛЯ ПЕРЕОБЛАДНАННЯ: Коляска (входить у комплект)

ВИДАТНІ ОСОБЛИВОСТІ: Колесо коляски зберігається на буксирному кронштейні, коли воно не використовується, кермо з регульованою висотою, тонни місця для зберігання

ПОВНИЙ ОГЛЯД: Burley Honey Bee

Honey Bee – це все, що ми любимо в моделі Bee, але з додатковою універсальністю використання в якості прогулянкової коляски. Хоча колесо коляски є основним і стирчить на кінці кронштейна причепа, воно легко повертається вгору і забирається з дороги, коли воно вам не потрібне. Якість, дизайн, функціональність і простота у використанні Honey Bee неможливо перевершити. Honey Bee доступна лише як подвійна коляска для причепа.

Найкраща коляска з велосипедним причепом за супербюджетний бюджет

НАЙКРАЩЕ ДЛЯ: Для сімей з обмеженим бюджетом, які шукають хороший причіп і базову коляску

КОМПЛЕКТИ ДЛЯ ПЕРЕТВОРЕННЯ: 3-колісна коляска на шасі (входить в комплект)

ОСОБЛИВОСТІ, ЩО ВИДІЛЯЮТЬСЯ: Великі 20-дюймові колеса на металевих дисках, вища максимальна швидкість, ніж у Allen T2 Trailer

Такий же місткий і просторий, як і більш дорогий причіп, причіп Allen Sports Premier S2 забезпечує багато місця над головою і сидіння-гамак з товстою оббивкою для комфортної їзди. Окрім плавного та стабільного руху, дитячий візок Premier оснащений простою у використанні 5-точковою системою ременів безпеки, яка набагато якісніша, ніж у причепах для велосипедів Schwinn та інших бюджетних моделях велосипед дитячі візки.

Для тих, хто хоче витратити менше 300 доларів на велосипедний причіп, у прямому порівнянні з причепами Schwinn та InStep ми виявили, що причепи Allen Sports тягнуть плавно, легше завантажувати та вивантажувати дітей, мають більш якісні системи ременів безпеки та подовжені шоломи для кращого комфорту для маленьких та старших дітей.

ПРИМІТКА: Список Amazon для цього причепа заплутаний. Він знаходиться під списком для велосипедного причепа Allens Sports Deluxe. Велосипедні причепи Deluxe мають 16-дюймові колеса. Цей причіп Premier S2 має більші 20-дюймові колеса і є більшим причепом в цілому. Ми пов’язані безпосередньо з цим причепом, який є жовтим і має помітно більші колеса, ніж інші варіанти в списку.

вершник, велосипед

Прийміть трикласну систему e Bike

Електровелосипеди (eBikes) набирають популярність як засіб пересування в Сполучених Штатах після того, як вони вже багато років користуються популярністю в Європі. Їздити на них може будь-хто, від найдосвідченішого велосипедиста гонщик для тих, хто не їздив на велосипеді з дитинства. Електровелосипеди мають потенціал для розширення велосипед їзду до нових аудиторій та заохочення людей їздити на велосипедах протягом усього життя.

Але певна плутанина щодо того, як і де можна їздити на електровелосипедах, стримує їхній потенціал зростання, і як технологія, що розвивається, вони потребують чіткого регулювання, щоб регулювати їхнє використання та створювати стабільність на ринку.

Відсутність регулювання

У Сполучених Штатах, на федеральному рівні, U.S. Комісія з безпеки споживчих товарів регулює електровелосипеди з метою забезпечення безпеки продукції під час виробництва та першого продажу. Держави вирішують, як можна використовувати електровелосипеди на вулицях та велодоріжках. З часом, не маючи чітких вказівок, штати прийняли застарілі правила, що регулюють використання електровелосипедів – деякі з них розглядають їх як велосипеди з ручним керуванням, деякі – як автотранспортні засоби, а деякі – як щось середнє між цими двома категоріями. Деякі з них взагалі не регулюються.

Починаючи з 2014 року, під керівництвом PeopleForBikes, національної групи захисту прав велосипедистів та торгової асоціації велосипедної індустрії, понад 30 штатів прийняли стандартизоване законодавство щодо використання електровелосипедів за допомогою простого, зрозумілого підходу, відомого як “3-класова” система. Це модельне законодавство визначає три загальні класи електровелосипедів (на основі швидкості, потужності та експлуатації) і дозволяє державам вирішувати, які типи велосипедної інфраструктури можна використовувати для кожного класу (зазвичай електровелосипеди класів 1 і 2 дозволені скрізь, де дозволені традиційні велосипеди). Він також вимагає, щоб виробники електровелосипедів розміщували на рамі добре помітну наклейку, яка вказує на клас велосипеда.

У 2015 році Каліфорнія стала першим штатом, який прийняв цей підхід “3-Class”, і з того часу 32 інші штати наслідували його приклад: Алабама, Арізона, Арканзас, Колорадо, Коннектикут, Флорида, Джорджія, Айдахо, Іллінойс, Індіана, Айова, Луїзіана, Мен, Меріленд, Мічиган, Міссісіпі, Нью-Гемпшир, Нью-Джерсі, Нью-Йорк, Північна Дакота, Огайо, Оклахома, Південна Дакота, Теннессі, Техас, Юта, Вірджинія, Вермонт, Вашингтон, Західна Вірджинія, Вісконсін і Вайомінг. штати по всій країні повинні прийняти цей стандарт “3-го класу”, щоб усунути плутанину, підвищити безпеку і просувати цей екологічний вид транспорту.

Три класи визначаються наступним чином:

Усі класи обмежують потужність двигуна до 1 кінської сили (750 Вт).

Класи та доступ

Деякі штати розглядають електровелосипеди класу 1 як традиційні гірські або тротуарні велосипеди, яким дозволено їздити там, де дозволено їздити на велосипедах, включаючи велодоріжки, дороги, багатофункціональні стежки та доріжки, призначені лише для велосипедів. Мер Нью-Йорка де Блазіо нещодавно оголосив, що місто офіційно дозволило електровелосипеди класу 1. Хоча рішення Нью-Йорка не пов’язане з використанням одноколійних доріжок для гірських електровелосипедів (eMTB), ми вважаємо, що електровелосипеди класу 1 повинні мати такі ж права та обов’язки, як і традиційні велосипеди, а отже, їх також можна використовувати на немоторизованих гірських велосипедних доріжках, як це має місце в Європі.

Електросамокати класу 2 з дросельною заслінкою часто дозволені в більшості місць, де може їздити традиційний велосипед, хоча деякі штати та міста обирають додаткові обмеження (електровелосипеди з дросельною заслінкою).g. Нью-Йорк, штат Мічиган). Клас 2 може не підходити для одноколійних гірських велосипедних доріжок – було показано, що вони завдають більшої фізичної шкоди доріжкам через активацію педалей. Клас 2 може краще підходити для багатоцільових маршрутів, призначених для більш витривалих позашляховиків.

Зазвичай електровелосипеди класу 3 дозволені на дорогах та на дорогах велосипед смуги руху (інфраструктура “від бордюру до бордюру”), але з обмеженнями велосипед доріжки та багатофункціональні доріжки. Хоча на традиційному велосипеді можна розвинути максимальну швидкість 20 миль/год, особи, які приймають рішення, та установи вважають, що більша максимальна швидкість електровелосипеда класу 3 занадто висока для більшості велосипед доріжки та стежки, які часто використовуються спільно з іншими користувачами.

Bosch виробляє лише системи eBike класів 1 і 3, які, щоб було зрозуміло, є системами підтримки педалей і підтримують швидкість до 20 і 28 миль/год відповідно. Дізнайтеся більше про системи Bosch eBike тут.

Кожен може виграти від дотримання правил здорового глузду щодо того, як і де їздити на електровелосипеді. Завдяки чіткому регулюванню та оновленим державним законам правоохоронні органи будуть розуміти, які права мають користувачі електровелосипедів і коли застосовувати закон, а також зможуть легко ідентифікувати клас велосипеда на основі його наклейки. Роздрібні продавці велосипедів зможуть допомогти своїм клієнтам зрозуміти, де можна використовувати кожен тип електровелосипеда, що збільшить їхні продажі. Люди, які вже їздять на електровелосипедах, матимуть прості правила щодо того, де вони можуть їздити, а нові велосипедисти, які можуть відмовлятися від їзди на традиційному велосипеді через обмежену фізичну підготовку, вік, інвалідність або зручність, отримають нові транспортні альтернативи. Щоб дізнатися більше про те, де можна їздити на електровелосипедах у Сполучених Штатах, відвідайте People for Bikes.

Легке складання

Рама складається за допомогою одного швидкого роз’єму. Вага велосипеда підтримується підставкою, тому вам не потрібно піднімати або балансувати велосипед велосипед під час складання. Другий QR-код складає кермо для ще більш компактного розміру.

Чому складаний велосипед?

Складні велосипеди відповідають вашому стилю життя. Можливість скласти велосипед у компактну упаковку за лічені секунди дозволяє легко зберігати його вдома або в офісі, а також подорожувати з ним куди завгодно. Він може поміститися в багажнику автомобіля, в автобусі або поїзді, і ідеально підходить для вашої наступної подорожі.

гонщик, велосипед

Чому Montague?

Ми поставили собі за мету створити найефективніші складні велосипеди в світі. Всі велосипеди Montague використовують повнорозмірні колеса, стандартні компоненти та запатентовану складну конструкцію для оптимальної жорсткості. Наш FOCUS завжди був зосереджений на вдосконаленні якості їзди, керованості та комфорту.

Повністю обладнаний

M-E1 оснащений передніми та задніми ліхтарями, крилами з повним покриттям та інтегрованим заднім багажником.

Повністю обладнаний

M-E1 оснащений передніми та задніми фарами, крилами з повним покриттям та інтегрованим заднім вантажним багажником.

3 режими підтримки педалей

Дисплей, встановлений на кермі, виконує роль велокомп’ютера і блоку управління системою приводу. Світлодіодний дисплей відображає рівень заряду акумулятора та дані про поїздку, дозволяючи перемикатися між режимами Eco, Normal та High power assist на льоту. Додатковий режим допомоги при ходьбі робить штовхання велосипеда легким, навіть в гору.

Налаштування та оновлення за допомогою E-Tube

Програмне забезпечення Shimano E-Tube Project для ПК та iOS/Android дозволяє оновлювати прошивку вашої системи приводу, налаштовувати параметри та отримувати корисну інформацію, підключаючись до вашого велосипеда через зручний портал. Додаток E-Tube Ride перетворює ваш смартфон на велокомп’ютер з картами маршрутів та відображенням даних про поїздку в реальному часі.

СПЕЦИФІКАЦІЯ

Політика повернення протягом дня

На велосипед, придбаний безпосередньо у Montague, надається 30-денна гарантія. Якщо з якихось причин ви незадоволені велосипедом протягом цих 30 днів, ви можете повернути його, отримавши повне відшкодування за вирахуванням витрат на доставку.

Я був фанатом Montague протягом багатьох років. У мене був MX, на якому я проїздив 10 років. Чудові велосипеди. Це мій перший ебайк. Мені дуже подобається. Їзда така плавна. Він в основному підсилює силу, з якою я натискаю на педалі – і це так швидко! Я поміняв сидіння на більш зручне, але в іншому все було ідеально. Я б точно рекомендував це.

Гей, Монтегю – дякую вам, хлопці, за те, що зробили цей чудовий велосипед. Я їздив на ньому скрізь протягом останніх кількох тижнів, і це неймовірно. Ваш персонал підтримки – я розмовляв з Джонатаном та Лізою, вони чудові – і допомогли мені зрозуміти деякі речі з моторною системою. Продовжуйте в тому ж дусі!

Отримав me-1, щоб їхати в нашому переробленому Ford Transit. Я хотів ebike, щоб їздити районами, які ми відвідуємо, але абсолютно не міг залишити його на велосипедній стійці. Під час подорожей ми паркуємось у досить випадкових місцях, і це було б небезпечно. Простір у фургоні дуже обмежений, тому папка була єдиним варіантом. Цей досить добре поміщається ззаду, не заважаючи ні спальному місцю, ні міні-кухні. Асистент педалей зовсім не ривками, як я відчував на дешевих електровелосипедах, так що ви звикаєте до нього і іноді забуваєте, що отримуєте допомогу. Це просто відчувається як звичайна їзда на велосипеді без особливих зусиль. Навіть на досить крутих пагорбах він був чудовим. 5/5

Я читав про ці велосипеди деякий час, і планував придбати один із звичайних Montagues. Потім я почув про новий електровелосипед, і він, безумовно, здавався мені ідеальним варіантом. Мені 65 років, і мої ноги вже не зовсім підходять для їзди на великі відстані. Тож я купив новий електричний, і він справді класний. Якщо ви ніколи не їздили на електровелосипеді, це дуже приємно. Я не їздив на багатьох з них, але цей дійсно змінив для мене правила гри. Вчора пройшов майже 20 миль, і я не сильний велосипедист зовсім не сильний. Чудовий велосипед!

Поки що все добре! Мій перший електричний велосипед, і поки що він того вартий. Можливість скласти його і їздити на колесах – це те, що нарешті змусило мене натиснути на курок на ebike. Я приношу його на роботу щодня, заношу прямо в будівлю і в ліфт. У вихідні мені хочеться їздити на обід або по місту, чого я ніколи не робив зі звичайним велосипедом велосипед. Люблячи мій ME1!

Дуже радий, що інвестував у нього, а не в дешевший електронний велосипед. дуже легко складається. їде швидше, ніж мені потрібно. дуже стабільний, і на ньому весело їздити. вже порекомендував кільком друзям і колегам

Придбав цей велосипед, щоб виходити з дому під час пандемії. Очікував більше фізичних навантажень – це велосипед відчуваєш, що майже не штовхаєшся, але все одно їхати на ньому – справжній кайф, відколи він у мене, я виходжу з дому і досліджую набагато більше, ніж раніше. Допомагає те, що я можу скласти його і зберігати вдома. Справжня зміна гри!

Я купила цей велосипед чоловікові на Різдво. На жаль, це було пізно, коли ми приїхали до нашого велосипед тому не міг покласти його під ялинку. Але він прибув (нарешті) минулого тижня, і йому дуже подобається. Тепер ми думаємо, що мені теж слід придбати такий (мені доведеться зануритися в нашу скарбничку!), тож я можу не відставати від нього. Дуже приємний досвід навколо.

Приголомшливо велосипед! Я купував кілька Montagues раніше, і цей складається абсолютно по-новому. Звик до старого способу, але зміг розібратися з цим за лічені хвилини, і це навіть зручніше. Я щодня їздив на ньому на роботу і тримав його прямо під столом. Дальність стрільби теж хороша. Трохи хвилювався, бо він важчий за будь-який велосипед, яким я володів раніше, але електричний підсилювач досить потужний, щоб велосипед відчував себе надзвичайно легким під час їзди. Загалом, безумовно, варто придбати, це дійсно змінило мою ранкову поїздку на роботу на краще. Дякую!

Я їжджу на своєму ME1 лише близько 3 тижнів, але поки що я вражений. Інші складні електронні велосипеди, на які я дивився, були дешевими прямо з Китаю з безіменними двигунами та переважно маленькими колесами. Отримати його від надійного бренду та мати систему Shimano, безумовно, варте вищої ціни в моїй книзі. У мене виникло кілька запитань щодо налаштувань двигуна STEPS, і я зміг отримати швидку відповідь від служби підтримки клієнтів Shimano. Це добре віщує будь-яку підтримку в майбутньому. Дуже плавна їзда, і вона без проблем поміщається в задній частині мого VW. У мене не було можливості повністю протестувати діапазон, але я не помітив, що він опускається нижче 50% заряду акумулятора навіть після їзди на 20 миль (я зазвичай заряджаю після кожної поїздки). Shimano стверджує, що ця система може проїхати близько 70 миль на одному заряді, що, я впевнений, є “найкращим сценарієм”, але це здається правдоподібним, враховуючи мій досвід. Для тих, хто хоче додати багажник, я використовую Ortlieb Back-Roller Classic, який використовує їх QL2.1 система кріплення. Він чудово працює з вбудованим багажником на цьому велосипеді. І я повинен згадати, що ліхтарі надзвичайно яскраві! Я оновлю ще один огляд після того, як у мене буде довше велосипед.

Один гонщик велосипед

Назад

  • Безкоштовна, швидка доставка
  • 1 рік гарантії
  • Надійне обслуговування

Можливо, ви помітили, що для деяких моделей дата доставки вказана через кілька місяців.

Хоча ми розуміємо, що чекати доводиться довго, ми хотіли переконатися, що ці велосипеди можна придбати за будь-яку ціну гонщик хто зупинив свій вибір на бажаній моделі і хотів заздалегідь захистити свій заздалегідь.

Дати вказані настільки точно, наскільки це можливо, але, будь ласка, зверніть увагу, що весь світ виробництва знаходиться в середині глобальної проблеми з ланцюгами поставок. В результаті, є деякі змінні, які знаходяться поза нашим контролем (наприклад, нестача контейнерів, затримки в порту та інцидент з Суецьким каналом).

Ми знаємо, як вам не терпиться отримати свій новий ebike, і ми постійно розширюємо нашу діяльність, щоб доставити його вам якнайшвидше.

гонщик, велосипед

Збірка RadRunner 2

Наші гонщики кажуть, що цю модель легко зібрати, однак якщо вам потрібна допомога, наша служба збірки ebike підготує вас до поїздки.

Що вимірювати

Ваш “велосипедний шов”.- або внутрішня довжина ноги.- це відстань між вашим тілом, де воно сидить на вашому велосипед сідло і земля. Зазвичай це буде на дюйм або два довше, ніж довжина ваших штанів, але вам краще виміряти, щоб бути впевненим. Ви будете використовувати це число на таблиці, щоб зрозуміти, як різні моделі підійдуть вам.

Як міряти

Одягнувши звичайне взуття для верхової їзди, встаньте спиною до стіни, розставивши ноги так, щоб між ними була відстань приблизно 7 дюймів. це приблизно відстань між вашими ногами, коли ви сидите на велосипеді, розставивши ноги велосипед з ногами на велосипеді

Покладіть книгу в твердій обкладинці до стіни корінцем догори. Посуньте книжку вгору до паху, доки вона не буде щільно прилягати до тіла. Це може бути трохи незручно, але набагато зручніше.- і безпечніші!- ніж намагатися їхати на занадто великому велосипеді.

Якщо вам допомагає друг, попросіть його виміряти висоту від підлоги до верхньої частини корінця книги, поки ви тримаєте книгу на місці. Якщо ви йдете наодинці, обережно тримайте книгу на місці і вимірюйте відстань від землі до верхньої частини корінця книги.

Які типи велосипедистів складають команду?

Гонщики GC (загальна класифікація). Це гонщики, які змагаються за перемогу в загальному заліку Тур де Франс. Вони повинні бути міцними універсалами, які добре лазять по скелях і змагаються в гонках на час. Зазвичай вони є лідерами команди, а решта команди працює, щоб підтримати їх.

Спринтери. Спринтери не претендують на загальну перемогу, а більше зацікавлені у перемозі на окремих етапах. Вони часто вичікують, щоб атакувати на проміжних спринтерських відрізках і на фініші кожного етапу. Деякі команди повністю побудовані навколо спринтера і зосереджені на перемогах на етапах або на зеленій майці.

Скелелази. Фахівці зі скелелазіння досягають успіху при підйомах в гору. Альпіністи змагаються за перемогу на складних гірських етапах або працюють, щоб підтримати свого лідера ГК в горах.

Внутрішні. Більшість гонщиків в команді будуть працювати як “домашні”, щоб підтримати свого лідера команди. Вони дозволяють своєму лідеру тягнутись за собою, щоб зберегти енергію, підтримувати темп на підйомах, нести їжу та воду, а також надавати підтримку у випадку аварій чи механічних пошкоджень.

Тайм-тріалісти. Деякі гонщики спеціалізуються на гонках на час. Вони можуть змагатися за перемогу на етапах на час або працювати як потужні помічники на рівнинних і горбистих етапах

Які типи етапів є в турі?

Маршрут Тур де Франс щороку змінюється. Кожен етап унікальний і пропонує різні виклики для гонщиків. Ось типи етапів, з якими гонщики змагатимуться протягом трьох тижнів:

Рівнинні етапи. Рівнинні етапи – ідеальне місце полювання для спринтерів. Команди зі спринтерами часто намагатимуться тримати пелотон разом на рівнинних етапах, щоб забезпечити його завершення в груповому спринті, де їхній спринтер має найкращі шанси на перемогу.

Горбисті етапи. Горбисті етапи змішуються з пагорбами, які ускладнюють пелотону триматися разом. Ці типи етапів можуть виграти спринтери, скелелази або фахівці з відриву.

Гірські етапи. Саме тут часто виграють і програють Тур де Франс. Гірські етапи піднімаються у високі гори в Альпах та Піренеях, і саме тут претенденти на перемогу в ГП будуть боротися за час, щоб випередити своїх суперників.

Гонки на час. Тур де Франс завжди включає в себе принаймні кілька етапів на час. Гонщики стартують індивідуально, щоб встановити найшвидший час на встановленій дистанції. Коли немає гонщиків, яких можна було б драфтувати, мова йде не стільки про гоночну тактику, скільки про чисту швидкість і потужність.

Стратегія і тактика

Так, Тур – це випробування на витривалість, силу та майстерність, але це також гра, яку можна виграти або програти за допомогою правильної стратегії чи тактики. Найкращі команди світу обирають етапи, які підходять їхнім гонщикам, і намагаються вдарити в ідеальний момент.

Отже, ми щойно розповіли про командну динаміку, гонщик типи гонщиків та етапів. Як все це поєднується? Команди часто визначаються зі стратегією ще до початку перегонів. Вони оцінюють свої сильні та слабкі сторони і знаходять шляхи до успіху – чи то виграти жовту майку, чи то просто одягнути майку Короля гір лише на один етап. Ось кілька прикладів того, як команди можуть визначати свої стратегії і як вони можуть їх реалізовувати за допомогою правильної тактики:

Команда з найвищим ГП гонщик: Звичайно, вони намагатимуться виграти жовту майку. Це означає, що потрібно вижити на неважливих рівнинних та пересічних етапах, щоб зберегти енергію для ключових гірських етапів та індивідуальних гонок на час. Напарники лідера намагатимуться потрапити у відрив, щоб їхня команда не витрачала енергію на переслідування цілий день. Вони також налаштовують лідера команди атакувати на ключових підйомах або, принаймні, слідувати за суперниками, щоб захистити свою позицію.

Об’єднайтеся з найкращим спринтером: Щоб виграти зелену майку, вони націлені на рівнинні етапи. Це означає контроль над пелотоном і переслідування відривів, щоб організувати фініш спринтерів. Як і команда GC, вони також можуть поставити гонщика у відриві, щоб полегшити навантаження на команду, змушуючи суперників-спринтерів переслідувати. На гірських етапах команді, можливо, доведеться відкликати гонщиків з пелотону, щоб допомогти своєму спринтеру дістатися до фінішу, щоб він не втратив час.

Команда з найкращим альпіністом: Перемога в класифікації King of the Mountains (KOM) часто є менш очевидною командною роботою. Ці претенденти на трон, як правило, опортуністичні. Однак вигідно мати партнера по команді у відриві на ключовому гірському етапі, коли на кону очки. Також, захищаючи майку в горошок, члени команди можуть оскаржувати підйоми та фінішувати попереду суперників по КОМ, щоб зіпсувати їхню спробу захопити лідерство в класифікації, набравши очки.

Невелика команда без лідера: Це команди, які завжди намагаються поставити гонщик у денному відриві. Це може принести їм приз за бойові якості, або, якщо вони правильно розіграють свої карти, перебування у футболці лідера чи навіть перемогу на етапі. Ця стратегія вимагає постійних атак на перших кілометрах гонки – те, що більшість вболівальників рідко бачать на трансляціях. Це неспокійна, болюча частина етапу, але вона має вирішальне значення для створення відриву. Тим часом, гонщик, що відірвався гонщикпартнери по команді можуть патрулювати передню частину пелотону, щоб зірвати гонитву.

Три поради, як дивитися як професіонал

Тур де Франс – це цікава суміш між гостросюжетними трилерами та спокійними днями в сідлі. Ви ніколи не знаєте, що буде на кожному етапі, але є кілька способів, як ви можете спланувати все заздалегідь, щоб бути в курсі подій, як фанат велоперегонів.

Тепер, коли ви розумієте основи того, як проходить Тур де Франс, що робити вам, новому фанату велоспорту? Є щоденні етапи протягом трьох тижнів. Це дуже багато їзди на велосипеді!

гонщик, велосипед

Навіть якщо у вас немає можливості дивитися телевізійну трансляцію, ви можете легко знайти найяскравіші моменти та розширені випуски на YouTube. На щастя, вам не потрібно відкладати своє життя на потім, щоб дивитися Тур де Франс. Є кілька достовірно важливих етапів, на яких ви можете зосередитися, щоб встигнути за ключовими подіями.

Не можу дивитися щодня? Виберіть ключові гірські етапи. Зазвичай є близько 5-8 ключових гірських етапів, на яких виграється і програється загальна гонка. Більшість з них – це фініші на вершинах, і вони розділені між двома ключовими гірськими масивами Франції: Альпами та Піренеями. Перші етапи зазвичай проходять за 6-9 днів до першого дня відпочинку, а другий етап часто планується на останній тиждень перегонів. Іноді до переліку важливих етапів потрапляє ще одна вершина, наприклад, Монт-Венту в Провансі.

Спостерігаю щодня? Налаштуйтеся, коли події стануть справді гарячими. На більшості рівнинних етапів ви можете почекати до останніх 20 кілометрів, щоб налаштуватися на боротьбу спринтерів. Деякі перекатні етапи можуть бути цікавими на останніх 50-60 кілометрах, якщо трапляються пізні відриви. На гірських етапах краще починати спостерігати якомога раніше, тому що іноді божевільні речі трапляються на перших підйомах дня.

Спостерігати за великою кількістю ІВС? Шукайте нюанси. Якщо ви збираєтеся стежити за гонкою весь день, кожен день, вам потрібно буде копнути трохи глибше, щоб насолодитися тонкощами гонки. Спробуйте відстежувати гонщиків, які часто роблять відрив. Дивіться, як спринтерські команди працюють разом – чи ні – у гонитві за втечею. Хто виглядає сильним числом, а хто не присутній на початку гонки? Чи тримаються гонщики GC подалі від неприємностей або сидять у хвості небезпечного пелотону? Зазвичай, в будь-який момент гонки, в будь-який момент гонщик розташовані там, де вони знаходяться, з певної причини. Шукайте підказки, щоб зрозуміти, що відбувається.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top