Великі велосипедні подорожі. Приєднуйтесь до регулярних рейсів

Великий острів Гаваї Велосипед Екскурсія

Відчуйте справжнє “Алоха” на 8-денних Гаваях велосипед подорожувати чудесами Великого острова, подалі від курортних мереж та туристичних пасток, проїжджаючи пишними ландшафтами тропічних лісів та прекрасних пляжів, а також насолоджуючись смачними стравами місцевої кухні!

Наш велотур на Гаваях проїде повз чарівні кавові плантації, розлогі лавові поля та величезні сади макадамії. Проїжджаючи узбережжям, ви зупинитесь на пляжі Пуналуу, де зможете наблизитись до диких морських черепах, символів удачі, які гріються на чорних пісках, і в Національному парку Вулкан, де ви зможете здійснити пішу прогулянку, щоб побачити свіжу лаву, що тече на заході сонця. Після неквапливого спуску узбережжям до історичного Хіло, маршрут в’їжджає в традиційний регіон узбережжя Хамакуа, який підкреслює наймальовничіші аспекти невеликих гавайських громад, квітучих лісів та дивовижних блакитних вод. Грандіозний фінал подорожі слідує за захоплюючою гірською дорогою Кохала до маршруту Ironman, в’ється навколо узбережжя до священного Пуаукохала Хейау та історичного парку Лапахі.

На маршруті ви будете зупинятися в історичних плантаційних будинках, які зараз перетворені на бутіки, і вечеряти “onolicious grinds” (гавайський сленг, що означає “смачна місцева їжа”), включаючи свіжовиловлені морепродукти з навколишнього океану і вирощені на місці продукти.

Go Private Весна та осінь найкраще підходять для велоподорожей на Гаваях.

деталі? Завантажте детальний маршрут з профілями маршрутів, щоб прочитати і поділитися з друзями.

велосипедний, туристичний, за розкладом

Велосипедний тур на Гаваї день за днем з усіма подробицями

Приїжджайте в Кайлуа-Кона, досліджуйте старе місто, спостерігайте за заходом сонця з висоти Хампі, насолоджуючись місцевими гриндами (їжею) та місцевим мікро-пивоварінням. Наша острівна мрія починається в Кайлуа-Кона, де ми зустрічаємо ваші рейси. Оскільки у нас не заплановано жодних заходів, у вас є цілий день, щоб дослідити місто або відпочити біля басейну після довгого перельоту. Ми зберемося для орієнтації, потім насолодимося заходом сонця та вечерею в найближчому кафе, де подають місцеву їжу та великий асортимент острівного крафтового пива. Відпочиваємо: Вільний час до вечері Поїсти: Вечеря Сон: Курорт Royal Kona Resort

Відкрийте для себе каву Kona, проїдьте на велосипеді плантаціями, насолодіться дегустацією, а потім спустіться через плантації макадамії до Пахали. Замість того, щоб їхати на велосипеді крізь ранкову метушню, ми поїдемо в кавову країну, щоб почати нашу сьогоднішню поїздку. Ми проїжджаємо повз численні кавові плантації, химерні провінційні містечка і величезні лавові поля, прямуючи до найпівденнішого міста США Вайохіну. Ми продовжуємо рух уздовж узбережжя до плантаційного містечка Пахала з його величезними садами макадамії, де ми зупинимося на нічліг в історичних плантаційних будинках. Їхати: 59 миль, місцевість: горбиста Їсти: сніданок, обід, вечеря Спати: Плантація Пахала

Подивіться на морських черепах на пляжі з чорним піском Punalu’u, а потім поїдьте до Національного парку вулканів. Сьогодні ми поїдемо до Національного парку Вулкан. Це безперервний підйом, але з ухилом всього в пару відсотків, який легко подолають навіть велосипедисти-початківці. Перед стартом ми поїдемо на розминку на пляж з чорним піском Punalu’u, де ми можемо зустріти хону або морських черепах. Після прибуття до Вулканічного селища у вас буде вільна друга половина дня для досліджень, можливо, дегустація вина на виноробні Вулкана або поїздка до Національного парку. Якщо погода буде сприятливою, ми рано повечеряємо, а потім вирушимо в похід, щоб побачити свіжу лаву, що тече на заході сонця. 25 миль Їхати: 25 миль, пішки: довгий повільний підйом Їсти: сніданок, обід, вечеря Спати: Kilauea Lodge

Проїдьте на велосипеді по кільцевій дорозі навколо кратера Кілауеа, а потім розслабтеся, спустившись на 30 миль вниз по узбережжю до історичного міста Хіло. Попереду ще один неквапливий день. Після сніданку ми поїдемо кратерною петлею всередині парку, пообідаємо в кафе “Лава Рок” і винагородимо себе 30-мильним спусками до міста Хіло. По дорозі відвідаємо орхідейну ферму, а після прибуття в історичне місто Хіло матимемо залишок дня, який можна використати на власний розсуд. Поїздка: 30 миль, земля: спуск Їсти: сніданок, обід Сон: Гавайський готель Hilo Hawaiian

Одна з наймальовничіших поїздок на Гаваях, узбережжя Хамакуа, густі тропічні ліси, тропічні сади і море завжди праворуч від вас. Мальовниче узбережжя Гавайських островів Хамакуа – головна тема сьогоднішньої поїздки. Цей регіон, який сильно залежав від сільського господарства, все ще відображає традиційні Гаваї. Уздовж звивистої дороги тягнуться невеликі населені пункти з дерев’яними стінами і бляшаними дахами. Ми їдемо вузенькими бічними дорогами через пишні тропічні ліси, насолоджуємося найкращими гавайськими смузі та милуємося безкрайніми краєвидами блакитних вод Тихого океану. Сьогодні ночуємо в Хонокаа, ще одному старому плантаційному містечку. Їхати: 43 милі, місцевість: горбиста Харчування: сніданок, обід, вечеря Сон: Waipio Wayside BB

Відвідайте долину Вайпіо, місце висадки стародавньої полінезійської міграції, і зупиніться на нічліг у ковбойському містечку Ваймеа. Після сніданку ми поїдемо в долину Вайпіо, де вперше висадилися полінезійці, з її чорним піщаним пляжем і високими схилами долини. Швидко перекусимо в готелі Tex’s Drive Inn, відомому своїми маласадами, а потім піднімемося по оригінальному шосе Королеви Мамалахоа до паніольського містечка Ваймеа, де знаходиться найбільше в США приватне ранчо. Вечеря завітає до місцевої мікропивоварні за улюбленим острівним пивом. Їхати: 33 милі, Земля: два помірних підйоми, потім спуск Їсти: сніданок, обід, вечеря Сон: Заміський лодж Ваймеа

Велосипед Гірською дорогою Кохала до Гаваї, потім подолайте дистанцію Ironman до Кавайхе та священного Пуукохала Хейау. Наш останній день їзди веде нас вздовж гірської дороги Кохала з її драматичними краєвидами, а потім вниз до зменшених Гавайських островів. Взявши маршрут Ironman, ми котимося вздовж узбережжя, з історичними місцями Національного історичного місця Пуукохола Хейау та Історичного парку Лапакахі, щоб трохи відволіктися від крутіння педалей, перш ніж дістатися до пляжу Хапуна, де закінчиться наша поїздка. Ми завершуємо наш тур в одному з найкращих приморських ресторанів Кайлуа. Їхати: 40 миль, місцевість: рівнина Їсти: сніданок, обід, вечеря Спати: Royal Kona Resort

Скажіть островам “алоха”, вирушайте до наступної пригоди. На жаль, все повинно закінчитися, і ми повинні попрощатися з Гаваями. Трансфер до аеропорту Кайлуа-Кона буде надано. a hui hou kakou Travel: Трансфер до аеропорту Їсти: сніданок

Як дістатися

Великий острів Гаваї Велосипед Тур починається і закінчується в міжнародному аеропорту Еллісон Онізука Кона в Кіахоле, Гаваї. Гіди зустрічатимуть пасажирів з 9:00 до 15:00

Гості повинні планувати свої рейси так, щоб прибути в Кону до 15:00 (15:00) в перший день туру, а від’їзд після 10:00 (10:00) на восьмий день.

Код аеропорту Ellison Onizuka Kona: KOA Місцевий час: GMT-10

Порада для мандрівників: Іноді можна знайти кращі тарифи до Гонолулу, з окремим міжострівним перельотом до КОА. Але залиште достатньо часу між рейсами (рекомендується 3 години).

Причини купити

Поставляється з усіма аксесуарами: динамо-підсвіткою, бризковиками, переднім і заднім багажниками, а також підставками для пляшок

Причини, чому слід уникати

Це велосипед який створений виключно для забезпечення комфортної та практичної їзди для гастролі велосипедист. Рама Reynolds 725 Heat-Treated Chromoly обіцяє пружну їзду та неймовірно міцну основу.

Механічні дискові гальма з ротором 160 мм – це більш сучасна розробка з акцентом на практичність, особливо на мокрій дорозі. Хоча ми виявили, що механічні гальмівні супорти TRP Spyre не такі потужні і не так легко регулюються, як гідравлічні гальмівні системи, вони легко налаштовуються і дуже надійні – ідеально підходять для подорожей на великі відстані.

10-швидкісна трансмісія Shimano Tiagra підходить для велосипеда за цю ціну, але з нашого досвіду, кривошип 50/39/30 забезпечує передачі, які трохи завеликі для велосипеда туристичний – особливо на горбистій місцевості.

Але ви завжди можете замінити його на менший кільцевий варіант в подальшому. Ми вважаємо, що з касетою вагою 11-34 т, як правило, варто вибрати гальмівне кільце вагою 26 т.

Ми завжди вважали, що шини Marathon від Schwalbe мають високу стійкість до проколів та хороший рівень зносу. У 35c вони здатні долати розбиті дороги та гравій, але якщо ви плануєте проводити багато часу на бездоріжжі, вам знадобиться щось більш міцне.

Зручно, що цей велосипед поставляється з багатьма аксесуарами, які ми вважаємо обов’язковими. По-перше, бризковики, а також передні та задні ліхтарі з динамо-машинами, клітки для пляшок і передні та задні багажники Tubus.

Причини, яких слід уникати

Похідна від дуже шанованої моделі Surly Long Haul Trucker, Disc Trucker зберігає багато з улюблених багатьма універсальності та здатності, але цього разу з додаванням механічних дискових гальм та наскрізних осей – на відміну від Genesis Tour de Fer 30, який має дискові гальма та QR-вісь.

Думка трохи розділилася щодо наскрізних осей для туристичний – якщо у вас виникнуть якісь катастрофічні проблеми з вашими хабами в більш віддалених країнах, ви навряд чи зможете знайти заміну на місці. Тим не менш, такі проблеми з втулками трапляються досить рідко, і якщо це трапляється, ви завжди можете отримати заміну. Щодо покращеного вирівнювання між ротором та супортом, ми вважаємо, що переваги переважають негативні сторони.

Безліч кріплень означає, що на Disc Trucker можна встановлювати передні та задні сумки, крила з повним покриттям, дві пляшки для води, запасну спицю і навіть кілочок для насоса. Однак, якщо ці аксесуари не входять до комплекту, вам доведеться враховувати їх у вартості, що робить співвідношення ціни та якості трохи меншим, ніж у Genesis Tour de Fer 30 або Kona Sutra.

З обома варіантами конструкції коліс – 26 і 700c – Disc Trucker може бути настільки авантюрним, наскільки ви захочете. 26 (в розмірах 42-58 см) здатна прийняти до 2.1, в той час як версія 700c (розміром 56-64 см) має місце для шин до 42 мм – обидві з крилами.

Хоча туристичні велосипеди зазвичай мають більш розслаблену посадку, ніж типові шосейні велосипеди, розроблені для комфортного подолання великих відстаней, Disc Trucker має особливо високу передню частину. Це не обов’язково є проблемою, але якщо ви звикли до шосейних велосипедів, вам може здатися, що таке високе положення трохи незручне

Виготовлений зі сталі CroMoly Steel, Disc Trucker оснащений трансмісією Shimano Alivio/Sora, з потрійним кривошипом 48/36/26 Alivio та 9-швидкісною касетою Shimano 11-34 забезпечує діапазон передач, який ми вважаємо чудовим балансом між максимальною швидкістю та низьким навантаженням на лебідку – особливо, якщо ви плануєте використовувати максимальну вагу велосипедиста та спорядження, що становить 161 кг (355 фунтів).

Причини, яких слід уникати

Глянцево-чорна Sutra виготовлена зі сталевої рами Cromoly від Kona та оснащена гладкокатаними шинами Schwalbe Marathon Mondial 700x40c на ободах WTB STi23, які тепер сумісні з безкамерними покришками.

Нинішня модель замінила попередню трансмісію Shimano Deore 3×10 на ланцюг 2×10 з гравійної лінійки GRX від Shimano. Це крок, який навряд чи сподобається туристичний пуристи. Ланцюги 46/30т поєднуються з касетою 11-36т, яка бачить велосипеддіапазон передач зменшився. Ви все ще зможете долати круті підйоми, просто, можливо, не з таким комфортом, як раніше.

Також зникли перемикачі на кінцях педалей, замінені на 10-швидкісні дорожні перемикачі Shimano Tiagra. Знову ж таки, це досить значна зміна, яка перетворила Sutra з традиційного туриста на набагато більш сучасну інтерпретацію. Це зменшує механічну простоту велосипеда, що є привабливим, якщо ваші подорожі тривалі та закордонні. Тим не менш, перехід на важелі STI сподобається, якщо ви звикли їздити на звичайному велосипед.

мотоцикл, туристичний, плановий

Ще один кивок у бік сучасності – дискові гальма TRP, що поєднують механічні та гідравлічні механізми, а також наскрізні осі рами.

Шкіряне сідло Brooks B17, бризковики та передній багажник, що завершують цей туристичний велосипед, випромінюють стиль.

Шкіряне сідло Brooks потребує дещо більшого догляду, ніж те, до якого ви звикли – його потрібно захищати від сильного дощу та напіврегулярно змащувати кремом, щоб шкіра залишалася еластичною. Але, функціонуючи, по суті, як гамак, він надзвичайно зручний і з часом стає лише кращим, пристосовуючись до вашої фігури – він вбирає в себе, а не випускає назовні.

Кращі спортивні туристичні мотоцикли

Спорт-туристи поділяють багато атрибутів важковаговиків, але вони трохи веселіші на хороших дорогах, коли ви досягаєте місця призначення завдяки спортивній керованості (звідси і назва) та вищому дорожньому просвіту.

2018 Kawasaki Ninja H2 SX (11 400 фунтів стерлінгів – 15 599 фунтів стерлінгів за новий)

Специфікація 998 куб.см / 197 к.с. / 260 кг / 835 мм висота сидіння

Kawasaki H2 SX – один з найкращих спортивних туристичних мотоциклів на ринку. Kawasaki з наддувом і потужністю 197 к.с. може здатися не ідеальним інструментом для велотуризму, але це саме те, чим він є.

Якщо у вас є гаманець, версія SE включає в себе приголомшливий набір технологій та гаджетів, але найкраща особливість – це двигун, і це однаково, яку б модель ви не обрали.

Редактор MCN, Річ Ньюленд, провів тривалий тест Kawasaki H2 SX мотоцикл Один з водіїв проїхав 715 миль по Великобританії за один день і сказав: “Рівно 18 годин в сідлі без перерв на заправку – і я відчуваю себе чудово”.” Якщо це не доказ того, що велосипед мотоцикл‘s туристичний повноваження, то що таке?

2020 Kawasaki Ninja 1000SX (10 300 фунтів стерлінгів – 10 999 фунтів стерлінгів)

Специфікація 1043 куб.см / 140 к.с. / 235 кг / 835 мм висота сидіння

Ви також повинні розглянути власний Ninja 1000SX від Kawasaki, який був заплутано представлений на 2020 рік як заміна серії Z1000SX.

Kawasaki Z1000SX був феноменальним успіхом для фірми: їхній найпопулярніший мотоцикл у Великобританії за останнє десятиліття, а також найпопулярніший спортивний туристичний мотоцикл в Європі принаймні за останні три роки, тож якщо ви не хочете витрачатися на новий мотоцикл, то на ринку є багато вживаних Z на ринку.

Менш потужний молодший брат H2 все ще може похвалитися 140 к.с., чого більш ніж достатньо для реальної їзди, особливо коли ви туристичний. Версія 2020 року ознаменувала поліпшення керованості порівняно з попередніми версіями, особливо на низьких швидкостях.

Стандартна комплектація Ninja 1000SX висока, а базова модель оснащена круїз-контролем, перемикачем швидкостей/автопідсилювачем і кольоровою TFT-панеллю приладів з можливістю підключення до Bluetooth. Моделі Z1000SX, починаючи з 2017 року, також мають ABS і трекшн-контроль на поворотах, а також пронизливо білі світлодіодні фари.

2019 KTM 1290 Super Duke GT (11 000 фунтів стерлінгів – 16 799 фунтів стерлінгів за новий)

Технічні характеристики 1301 куб.см / 175 к.с. / 209 кг / 835 мм висота сидіння

Якщо чотирициліндрові двигуни вас не приваблюють, ви також можете звернути увагу на потужного близнюка – у вигляді 1290 Super Duke GT від KTM.

Super Duke GT може виглядати трохи як пригодницький спорт, але не дайте себе обдурити. Понад 170 к.с. від 1301-кубової силової установки V-Twin, електронно регульована підвіска WP та вражаюче триколісне решітчасте шасі – вам не доведеться копати дуже глибоко, щоб знайти його спортивний потенціал.

Він має дуже багато спільного з попереднім поколінням KTM 1290 Super Duke R, на якому він базується. Якщо ви відходите від спортивних мотоциклів, але все ще жадаєте продуктивності, це саме те, що вам потрібно.

Найкращі пригодницькі мотоцикли для подорожі

За останні роки пригодницькі велосипеди збільшилися в розмірах і стали все більш потужними, і виробники помітили, що багато з них використовуються переважно – або навіть виключно – на дорогах.

2019 BMW R1250GS (11 995 фунтів стерлінгів – 13 845 фунтів стерлінгів за новий)

Специфікація 1254 куб.см / 134 к.с. / 249 кг / 850 мм висота сидіння

Безперечним королем жанру є BMW R1250GS, який замінив R1200 у 2019 році як флагманський пригодницький мотоцикл німецького бренду. З моменту свого створення він виграв усі групові тести MCN, в яких брав участь. Також новинкою 2019 року стала модель R1250GS Adventure, яка отримала 30-літровий паливний бак для більшого пробігу між заправками, дротяні колеса та підвіску для довгих поїздок.

Хоча великий GS і виглядає як перерослий трейлі, він також більш ніж здатний впоратися з дорогою, а великий двигун-боксер і валовий привід роблять його неймовірно надійним.

2018 Ducati Multistrada 1260S (13 000 фунтів стерлінгів – 17 395 фунтів стерлінгів за новий)

Технічні характеристики 1262 куб.см / 156 к.с. / 235 кг / 825 мм висота сидіння

Сьогодні існують Multistrada всіх форм і розмірів, включаючи меншу і легшу 950, до топової моделі Pikes Peak.

1260S має потужний V-подібний двигун з високим крутним моментом, вдосконалену електроніку та найсучасніше обладнання, і його дійсно можна вважати супербайком, який здатен на все. З литими колесами замість спиць, майже магічною адаптивною підвіскою Ducati, що працює у фоновому режимі, та системою DVT, що підтримує потужність на всіх обертах, ви готові підкорювати континенти на швидкості.

2010 Yamaha Super Ténéré 1200 (5500 фунтів стерлінгів – 12 547 фунтів стерлінгів за новий)

Специфікація 1199 куб.см / 109 к.с. / 261 кг / 845 мм висота сидіння

Yamaha Super Ténéré, можливо, трохи не в тренді порівняно з іншими мотоциклами, але він є економічною альтернативою багатьом висококласним конкурентам. Він також більш ніж здатний доставити вас і ваше майно так далеко, як ви вирішите зайти.

Погляньте на відгуки власників Super Tén на MCN, і ви переконаєтесь, що вони вам теж дуже подобаються, а це ще раз доводить, що вам не обов’язково мати найсучасніший мотоцикл, щоб розважатись.

Найкращий легкий туристичний мотоцикли

Нарешті, легкі туристи втрачають трохи континентальних можливостей інших категорій, але компенсують це практичністю, економічністю, доступністю та зручністю у повсякденному використанні.

2020 Yamaha Tracer 700 (5900 фунтів стерлінгів – 7947 фунтів стерлінгів за новий)

Специфікація 689 куб.см / 72 к.с. / 196 кг / 835 мм висота сидіння

велосипед, туристичний, запланований

Yamaha Tracer 700 використовує той самий паралельно-двійний двигун, що і його більш орієнтований на бездоріжжя Ténéré 700 та спортивніший MT-07, і, насправді, ви можете цілком щасливо подорожувати на будь-якому з них.

У 2020 році Tracer отримав підтяжку обличчя (і виглядає набагато краще), але він також став комфортнішим, гострішим на поворотах і більш плавним на дроселі.

Yamaha розширила шини та зробила сидіння товстішим, щоб полегшити перебування в сідлі протягом тривалого часу, що робить його ще більш придатним для подорожей. У каталозі також є багато додаткових опцій, тому зверніть увагу на них на вживаних моделях.

2016 Suzuki V-Strom 650 XT (6500 фунтів стерлінгів – 7999 фунтів стерлінгів за новий)

Специфікація 645 куб.см / 71 к.с. / 216 кг / 830 мм висота сидіння

645-кубовий V-подібний двигун V-Strom майже не змінився за два десятиліття. Він використовувався в Suzuki SV650 весь цей час і знайшов свій шлях до V-Strom у 2004 році. У 2011 році він отримав велике оновлення, а в 2016 році з’явилася версія XT.

Міцний, надійний і потужний – ці слова ідеально описують V-Strom, але він не сколихне душу кожного, як деякі з його конкурентів.

2019 Honda CB500X (4400 фунтів стерлінгів – 6119 фунтів стерлінгів)

Специфікація 471 куб.см / 47 к.с. / 197 кг / 830 мм висота сидіння

Honda CB500X може мати меншу потужність порівняно з іншими мотоциклами мотоцикл тут, але не списуйте його одразу. Для початку, хто сказав, що ви не можете подорожувати лише тому, що у вас є ліцензія A2?

У 2019 році з’явився велосипед має всю якість збірки, яку ми звикли очікувати від Honda протягом багатьох років, загорнуту в стильну упаковку. Паралельно-двійний двигун потужністю 47 к.с. має достатньо потужності на старті завдяки тому, що Honda погралася з фазами газорозподілу та збільшила розмір повітряної камери порівняно з попередньою моделлю.

19-дюймове переднє колесо означає, що CB500X здатний трохи погратися з бездоріжжям на гравійних стежках, але він, швидше за все, застрягне в мокрій багнюці, тому якщо ви розглядаєте менший і легший варіант, тому що вам подобається бездоріжжя, подивіться в іншому місці (можливо, Yamaha Ténéré 700 або KTM 790 Adventure).

Kawasaki Ninja 1000 SX Performance

Один з тріумфів сучасного мотоциклетного спорту, який розпочався зі скромного початку, Kawasaki Ninja 1000 SX став нашим улюбленим великим спортивним туристом 2020 року. і три роки залишається рекомендованим вибором.

Спочатку випущений у 2010 році як напівзакрита спортивно-туристична версія Kawasaki Z1000, SX одразу ж став хітом завдяки поєднанню 140 к.с., пристойної керованості, практичності та, перш за все, початкової вартості менше 10 тис. фунтів стерлінгів – всього цього виявилося достатньо, щоб зробити його бестселером Kawasaki.

Неодноразово оновлювався з 2014 року (нові гальма, підвіска, дизайн, додаткова електроніка та опціональні інтегровані багажники); 2017 року (подальші оновлення шасі / електроніки) і тепер знову в 2020 році (перейменований в Ninja 1000 SX, більш гостре рульове управління, нова TFT панель, круїз-контроль і швидкий перемикач передач), він просто стає кращим з кожним разом, але залишається таким же привабливим, як і колись.

Якщо ви хочете японський чотирициліндровий двигун, що розвиває 140 миль/год, напівспортивну керованість, а також практичність і функціональність за вигідною ціною, то це все ще дуже вдалий вибір.

Yamaha Tracer 9 GT

Ми завжди покладали великі надії на новий Yamaha Tracer 9 GT. Мало того, що він повинен був стати поліпшенням моделі Tracer 900, але відмінні універсальні здібності меншого Tracer 7 дозволили припустити, що його старший брат буде трохи більш практичним, більш потужним і витонченим.

І це справдилося, Yamaha Tracer 9 GT виявився справжнім мотоциклом для всіх сезонів, який продовжує чудові риси нещодавно випущеної моделі MT-09, де м’якша динаміка не шкодить керованості, а більший 889-кубовий трициліндровий двигун відмовляється надто хвилюватися, забезпечуючи мелодійний звук в той же час.

Дизайн залишається привабливим, як і раніше, і, можливо, це найменш суперечливий продукт з недавніх новинок Yamaha. але суперечливий. зусилля.

Напівактивна підвіска у версії GT, призначеній для довгих днів у дорозі, є перевагою, а чітка панель приладів, підігрів ручок, круїз-контроль та швидкий перемикач передач продовжують робити подорожі настільки ж легкими, наскільки вони можуть бути цікавими.

Yamaha також не спочиває на лаврах: у 2023 році компанія додасть до свого модельного ряду новий флагманський варіант Yamaha Tracer 9 GT. Tracer 9 GT, який називають “найбільш технологічно просунутим мотоциклом Yamaha”, оснащений круїз-контролем з радаром, уніфікованою гальмівною системою для поліпшення стійкості при гальмуванні та новим TFT-дисплеєм.

Ducati Multistrada V4

Флагманський швейцарський армійський ніж від Ducati. Ducati Multistrada V4. доводить, що він майстер на всі руки, вправно поєднуючи сильні сторони найспортивнішого з туристів, технічно оснащеного прибамбаса GT і навіть пропонує пристойні можливості для пригод на вихідних в умовах бездоріжжя.

Якщо ви шукаєте пригодницький мотоцикл, то ви можете пропустити цей момент, але якщо ви шукаєте великий спортивний турист, який не боїться брудних доріг, Multistrada V4 має більше характеристик, ніж вам може знадобитися.

В його основі лежить вже добре відома архітектура V4 від Panigale, що генерує жваві 170 к.с. і є відмінним компаньйоном для енергійного шасі, яке прагне продемонструвати спортивну ДНК Ducati, що протікає через його труби, і робить кращу роботу, імітуючи свого спортивного брата, ніж ви, ймовірно, очікуєте.

Ducati не тільки покладався на цінності свого бренду, щоб зробити Multistrada V4 таким тріумфальним. Це була перша модель для масового ринку, яка використовувала круїз-контроль з радіолокаційною підтримкою, в той час як Ducati робить ставку на свою репутацію, вирішуючи проблеми з надійністю попередніх поколінь, пропонуючи сервісні інтервали вище середнього в 9 000 миль.

сім’я Multistrada неухильно зростає з тих пір, як V4 вийшов на ринок у 2021 році зі спортивною версією Multistrada V4 Pikes Peak і. новинка 2023 року. Multistrada V4 Rally, справжній позашляховий варіант Adventure

Він не з дешевих, з базовою ціною £16,995, але якщо ви можете собі його дозволити, то це найкраще, що ви можете купити… і знаєте що, ви заслуговуєте на найкраще..!

вірно на момент публікації [березень 2023]

Топ-10 великих спортивних туристів 2023 року [800 куб.см і більше] | Порівняння ключових характеристик і технічних деталей

https://pedalers.travel/hawaii-велосипед-тури-великий-острів-мрії-велосипедні-тури.htm
https://www.cyclingweekly.com/group-tests/best-туристичний-bikes-343809
https://www.motorcyclenews.com/advice/best/туристичний-motorcycle/
https://www.visordown.com/features/top-10s/tour-de-force-top-10-best-big-sports-tourers-and-gts-2023-800cc [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top