Довжина ланцюга Mtb 1×12. Легкий та комфортний підйом

Повний посібник з вибору велосипедного ланцюга Довжина: Як визначити розмір велосипеда Ланцюг

Якщо ваш ланцюг занадто довгий, ви маєте більше шансів, що він зіскочить з ланцюга під час їзди. Особливо це стосується гірських велосипедистів, які їздять по пересіченій місцевості.

З іншого боку, якщо ваш ланцюг занадто коротка, це може пошкодити трансмісію вашого велосипеда, оскільки це може спричинити непотрібне навантаження на перемикач. Або ви можете виявити, що ваш ланцюг просто взагалі не поміщається над ланцюговими кільцями.

Маючи все це на увазі, вам потрібно купити правильний ланцюг для вашого велосипеда, але ви також повинні переконатися, що довжина вашого ланцюга правильна.

У цій статті ми розглянемо:

  • Довжина велосипедного ланцюга
  • Заміна велосипедного ланцюга
  • Як підібрати розмір велосипедного ланцюга
  • Винятки та міркування щодо визначення ланцюга Довжина

Давайте розберемося в деталях довжини велосипедного ланцюга!

Довжина велосипедного ланцюга

Коли ви купуєте новий велосипедний ланцюг, він, швидше за все, буде складатися з 116 ланок.

Виробники обирають цей розмір, оскільки він достатньо довгий, щоб поміститися навколо найбільших ланцюгових кілець, і в той же час може поміститися навколо найбільшої шестерні на задній касеті. Однак, є кілька інших розмірів, які підходять для велосипедів, що потребують незвичайної довжини ланцюга.

Наприклад, деякі велосипеди, наприклад, ті, що використовуються для велотуризму, мають дуже довгі ланцюги. У деяких випадках стандартних 116 ланок ланцюга може бути недостатньо.

Тому найкраще перевірити довжину ланцюжка перед покупкою.

Заміна велосипедного ланцюга

Їзда зі зношеним велосипедним ланцюгом може пошкодити шестерні та ланцюгові кільця. Це також негативно вплине на перемикання передач. Ви можете визначити, чи зношений ваш ланцюг, за допомогою ланцюгового манометра. Цей інструмент є легко Простота використання, оскільки ви просто одягаєте її на ланцюг. Якщо він ідеально збігається з ланками, це сигнал до якнайшвидшої заміни велосипедного ланцюга.

Визначити, на скільки миль вистачить велосипедного ланцюга, може бути складно, оскільки багато факторів впливають на це ланцюг носити. Однак ви можете очікувати, що ланцюг буде зношуватися швидше, якщо ви їздите по бездоріжжю або взимку, коли дорога вкрита сіллю.

ланцюг, довжина, 1x12, легко

Але якщо ви будете дбати про свій ланцюг, то, ймовірно, зможете проїхати від 1 500 до 2 000 миль, перш ніж вам знадобиться його заміна.

Коли ви замінюєте ланцюг, є велика ймовірність, що вам доведеться вкоротити довжину ланцюга до оптимального розміру для вашого велосипеда. Однак, можливо, вам доведеться подовжити ланцюг довжина в рідкісних випадках.

Це красиво легко заміна велосипедного ланцюга; вам просто потрібен правильний інструмент для роботи. Ланцюговий інструмент дозволяє вийняти штифти з ланок ланцюга і вставити їх назад, коли закінчите.

Інструмент для зняття ланцюга дозволить вам вкоротити велосипед ланцюг або додати ланки, щоб подовжити його. Ви побачите, що використання велосипедної підставки значно полегшить заміну велосипедного ланцюга, так само як і зняття заднього колеса.

Перегляньте наш повний посібник зі зняття та заміни ланцюга на велосипеді ланцюг тут!

Як визначити розмір велосипедного ланцюга

Є кілька способів переконатися, що ваш ланцюг довжина ідеально підходить для вашого велосипеда. Ось чотири найточніші методи, як визначити розмір велосипедного ланцюга.

#1. Порівняння нового ланцюга зі старим

Якщо ви замінюєте старий ланцюг на новий, якщо старий ланцюг правильний, ви можете порівняти його довжину з новою.

Покладіть обидва ланцюги поруч один з одним так, щоб зовнішні пластини були на одній лінії. Якщо ви вибрали цей метод, вам слід встановити новий ланцюг з головною ланкою для точного порівняння обох ланцюгів.

На додаток до цього, найкраще вирівнювати ланцюги, використовуючи заклепки як орієнтир. Це тому, що ланцюг довжина може збільшуватися, коли він “розтягується” з часом.

#2. Метод Big-Big

Якщо вам вперше довелося міняти ланцюг на велосипеді, можливо, ви викинули старий, не усвідомлюючи, наскільки він корисний. Отже, якщо у вас немає старого ланцюга, щоб порівняти його довжину з новою, як ви можете визначити правильну довжину ланцюга??

Метод визначення велосипедного ланцюга довжина залежить від того, як налаштований ваш велосипед. Якщо ваш велосипед має задню зірочку з 36 зубцями або менше, ви можете використовувати метод “великий-великий”, щоб отримати правильну довжину ланцюга.

Для використання методу “великий-великий”, перше, що вам потрібно зробити, це перемкнути передній перемикач на найбільшу передачу на касеті. Потім перемкніть задній перемикач на найменшу передачу на касеті.

Потім оберніть новий ланцюг навколо найбільшої шестерні ззаду. Якщо ваш новий велосипедний ланцюг має зовнішню пластину на одному кінці, переконайтеся, що цей кінець спрямований до переднього ланцюга, пропускаючи його через клітку перемикача. Потім утримуйте ланцюг приблизно в положенні 5 годин на найбільшому ланцюговому кільці.

Деякі велосипедні ланцюги використовують головну ланку; якщо у вас саме такий ланцюг, встановіть половину ланки. Так буде точніше, оскільки ведуча ланка додає додаткові півдюйма до довжини ланцюга.

Натягніть нижню частину ланцюга на зубці ланцюгової обойми. Крім того, переконайтеся, що ланцюг обертається навколо найбільшої шестерні на задній касеті для точного визначення розміру ланцюга. Не пропускайте ланцюг через задній перемикач – пізніше вам потрібно буде додати трохи довжини ланцюга, щоб врахувати це.

Знайдіть найближчу заклепку до місця, де можна з’єднати кінці ланцюга. Ця заклепка є вашою контрольною точкою, від якої ви додасте дві додаткові заклепки, щоб встановити точку обрізу ланцюга.

Однак іноді, коли ви натягуєте нижню частину ланцюга, зовнішня пластина стикається з іншою зовнішньою пластиною, що заважає вам з’єднати два кінці ланцюга. Якщо це так, додайте одну заклепку, щоб встановити контрольну точку, від якої ви додасте дві додаткові заклепки.

Розламайте ланцюг за допомогою ланцюгового інструменту відповідного розміру, а потім з’єднайте обидва кінці.

#3. Big-Big метод для 1X трансмісій.

Якщо ваш велосипед має одне ланцюгове кільце спереду та широкий діапазон передач на задній касеті, у вас трансмісія 1X. Ці трансмісії потребують довших ланцюгів, оскільки найбільша шестерня на касеті часто має 42 зуби або більше.

Не пропускаючи ланцюг через задній перемикач, намотайте його на переднє ланцюгове кільце та найбільшу задню шестерню. Запропонуйте обидва кінці ланцюга, щоб відпрацювати найкоротшу довжину, де ланцюг буде з’єднуватися через внутрішню та зовнішню пластини.

Від цієї контрольної точки відрахуйте 4 заклепки, щоб встановити контрольну точку для вкорочення ланцюга.

ланцюг, довжина, 1x12, простий

#4. Як визначити розмір велосипедного ланцюга за допомогою рівняння

Велосипедний ланцюг може виглядати досить просто, але це дещо технічні компоненти. Спосіб використання внутрішніх і зовнішніх пластин дозволяє з’єднувати їх з кроком в 1 дюйм. Це означає, що ви можете визначити довжину ланцюга, використовуючи рівняння промислової трансмісії.

Спочатку потрібно порахувати кількість зубців на найбільшому передньому ланцюзі та найбільшій шестерні на задній касеті.

Далі виміряйте відстань між центром кривошипа та задньою віссю з точністю до 1/8″. Потім перетворіть свої вимірювання в десяткову форму.

Тепер використовуйте це рівняння для визначення ланцюг довжина:

L = 2 (C) (F/4 R/4 1)

  • L = Ланцюг довжина в дюймах
  • C = довжина вильоту ланцюга в дюймах
  • F= Кількість зубців на найбільшому передньому ланцюзі
  • R = Кількість зубів на найбільшій задній шестерні.

Сумісність [01] Ланцюги

Ця стаття пояснює сумісність велосипедних ланцюгів – які ланцюги можна поєднувати з якою кількістю “швидкостей.” По-перше, будуть пояснені основні факти про ланцюг. Тоді сумісність і можливе змішування будуть вказані в залежності від кількості швидкостей, на які розрахований ланцюг. Від однієї до 12 швидкостей.

Перед початком роботи, щоб уникнути непорозумінь: будь ласка, приділіть 5 хвилин, необхідних для ознайомлення з інструкціями щодо сумісності ланцюгів.

Основні факти про велосипедні ланцюги

Всі велосипедні ланцюги мають однаковий крок у півдюйма.

Чим відрізняються ланцюги, так це шириною. Чим більше швидкостей, тим вужчий ланцюг. Одношвидкісні ланцюги є найширшими, як за зовнішньою, так і за внутрішньою шириною ролика. Вони мають ширину ролика 1/8″ (3.175 мм).

Внутрішня ширина ролика у всіх багатошвидкісних ланцюгів майже однакова:

  • Одношвидкісні ланцюги мають внутрішню ширину 1/8″ (3.175 мм).
  • Багатошвидкісні ланцюги, від 5 до 8 швидкостей мають внутрішню ширину 3/32″ (2.38 мм).
  • Багатошвидкісні ланцюги від 9 до 12 швидкостей мають внутрішню ширину 11/128″ (2.18 мм).
  • “Екзотичним” стандартом для вантажних велосипедів є ширина ланцюга 5/32″ (4 мм).

Де вони суттєво відрізняються – це зовнішня ширина.

Детальний огляд стандартів розмірів у цій статті: Стандартні розміри велосипедних ланцюгів.Пост з повним описом та поясненням конструкції (частин) велосипедного ланцюга: Знос (подовження) велосипедного ланцюга.

Як з’єднувати і роз’єднувати ланцюги, з використанням або без використання швидких з’єднань, відео-демонстрація:

На малюнку вище показано, що асиметричний ланцюг не має однакових зовнішніх пластин для “зовнішньої” та “внутрішньої” (до велосипеда) сторони.

Коли компанія Shimano вперше представила асиметричні ланцюги для дорожніх подвійних ланцюгів, було рекомендовано не використовувати їх на потрійних ланцюгах. Однак вони все ще добре працюють і на потрійних ланцюгах.

Як я можу допомогти BikeGremlin залишатися незалежним та об’єктивним?

Таблиця стандартів ширини ланцюгів

Таблиця зовнішньої ширини ланцюгів: (ця таблиця для зручності читачів – актуальна таблиця є в статті про стандарти велосипедних ланцюгів)

Таблички сумісності також доступні в електронних книгах (для друку та Kindle) та в м’якій обкладинці на Amazon:

74 думки про “Сумісність [01] ланцюгів”

Гаразд, хлопці, я ще трохи покопався, багаторазове швидке посилання kmc – це 7.Ширина штифта 3 мм підходить для всіх цих ланцюгів, kmc X8, kmc Z8.3, kmc Z7, kmcZ6 та ланцюг shimano CN-HG40, всі ці ланцюги – всі 7.Ширина штифта 3 мм, але з будь-яким ланцюгом, який ви купуєте, часто розумно спочатку придбати ланцюг і виміряти ширину штифта за допомогою цифрового датчика, а потім придбати багаторазові швидкісні посилання, все ще роблячи більше домашніх завдань на інших ланцюгах, і ви зможете отримати всі моделі швидких посилань для 8-швидкісних ланцюгів Відповісти

CLR73R ланки багаторазового використання, підходить для X8,Z8.Ланцюги 3, Z7, Z6, CL57R EPT багаторазового використання, X8, Z8.3,Z7,Z6,CL573 EPT, ланки одноразового використання,el,X8,Z8.3,Z7,Z6,CL573 не багаторазовий підходить,el,X8,Z8.3,Z7,Z6,CL573RB не підходить для багаторазового використання,X8,Z8.3,Z7,Z6,CL571R багаторазові ланки підходять,Z8.1,CL571R EPT багаторазові ланки, Z8.1, CL571RB не підходить для багаторазового використання, Z8.1, тепер наступне посилання – це те, яке shimano продає разом із ланцюгом CN-HG40, іноді shimano просто постачає цей ланцюг з одним єдиним чорним штифтом, який ви пропускаєте через ланцюг і відриваєте його, і так, це посилання було на веб-сайті kmc, це CL373, і вони чітко вказують ширину штифта 7.3 мм підходить для цих ланцюгів, kmc, shimano та всіх інших 6,7,8-швидкісних ланцюгів, CL371 підходить для kmc Z8.1 і Z1 вузькі ланцюги.у старих списках shimano на веб-сайті shimano вони перелічують свої старі ланцюги IG як 7.1 мм завширшки, а новіші ланцюги CN-HG40 – 7.ширина 1 мм, я особисто вважаю, що це помилка, але це може бути правильним для їхніх старих ланцюгів IG, поки що я можу визначити деякі ширини штифтів ланцюга лише за деякими швидкими посиланнями, але на всіх пакетах швидких посилань kmc вони завжди вказують, для якого ланцюга вони призначені, і, як правило, ширину штифта ланцюга, трохи важко знайти фактичну ширину штифта зі специфікаціями виробників, читачі цього сайту можуть захотіти виміряти власні ланцюги за допомогою цифрового вимірювача та надіслати цю інформацію Релізі, я не бачу іншого способу, будьте здорові, хлопці. Відповісти

Майк, дуже дякую за інформацію. Я сподіваюся, що у вересні зможу повторно виміряти свій поточний запас і пробігтися по місцевих магазинах з моїми штангенциркулями, щоб підтвердити це і спробувати побачити, чи є якесь середнє значення, або точніше 7.3. Як видно з цих даних, виробники просто зупинилися на 7.3 для 6, 7 та 8 швидкостей, ймовірно, щоб зменшити витрати (роблячи практично лише один розмір ланцюга). 6-швидкісні касети точно не проти, і, мабуть, 7.3 також не надто широкий для 8-швидкісних касет.

Привіт Реля, так, здається, вони зробили саме це, але, як і все інше, що стосується велосипедів, вони продовжують змінювати речі і продовжують створювати проблеми, яких не існувало в першу чергу, вони дуже розумні гуру маркетингу, будьте здорові. Відповісти

Привіт Реля, сподіваюся, вам сподобалось моє ліжко, я теж одна з тих людей, тільки гугл не робить розливу ліжка, містер Гугл також дуже добре володіє математикою Відповісти

Дякуємо за відгук. Я не вважаю цю інформацію важливою при розгляді сумісності ланцюгів (хоча я думаю, що є сенс додати її до статті про стандарти розмірів велосипедних ланцюгів). Чому? Діаметр ролика не впливає на зачеплення ланцюга. Я пояснював це в статті “Знос (подовження) велосипедного ланцюга” – в якій є посилання на моє відео на YouTube, яке демонструє, як навіть ланцюг з повністю знятими ланцюговими кільцями зачіпляється належним чином. Я б не радив запускати ланцюг без роликів через знос, але справа в тому, що діаметр ролика не змінює роботу ланцюга, якщо ми не говоримо про якісь явно екстремальні невідповідності.

Залишити коментар Скасувати відповідь

Вміст BikeGremlin

одноколійні? Так, будь ласка!

плавність ходу навіть на технічній місцевості? З нашим Hugene 2 це не проблема. Великі колеса гарантують плавність ходу і відмінну поведінку при перекиданні навіть на високій швидкості. Грайливий характер дозволяє літати з повороту в поворот, не втрачаючи контролю. Кам’янисті, корінні або піщані, з Hugene 2 ви будете достатньо маневреними, щоб подолати будь-яку стежку.

PROPAIN не просто надали йому розумного вигляду, але й успішно оновили геометрію та підвіску.

Hugene – один з тих рідкісних велосипедів, який дає відчуття, що ви можете крутити педалі годинами безперервно.

Сучасне географічне розташування, гарно інтегрована посадка та надзвичайно збалансована керованість роблять його ідеальним трейловим велосипедом.

Чому 29 коліс?

Комфорт! Зчеплення з поверхнею! Плавний хід! Ми продовжуємо покладатися на 29-дюймові колеса для нашого трейлового велосипеда. Переваги очевидні: більші колеса забезпечують кращу поведінку при коченні, а пересічену місцевість можна подолати швидше, ніж з меншими колесами. Більша площа контакту 29-дюймових шин також покращує зчеплення з дорогою, що призводить до кращого зчеплення з дорогою. Довша колісна база робить велосипед більш стабільним, а більші колеса зберігають більше енергії під час їзди, що дозволяє їхати швидше і довше. І це саме те, чого ми хочемо досягти з нашим трейлбайком: швидкість, плавність і комфорт як на підйомах, так і на спусках.

Hugene 2 CF 29

Ви віддаєте перевагу плавному ходу і зазвичай робите довші поїздки? Тоді Hugene 2 CF 29 ″ – це саме той вибір, який вам підходить!

Ми допоможемо вам на шляху до велосипеда вашої мрії. Три комплектації – це наші рекомендації для вас, оскільки саме так ми будуємо наші власні велосипеди. Ми підготували добре продуману попередньо визначену специфікацію для всіх цілей і будь-якого бюджету, з якою ви миттєво будете “готові до шматування”. Однак ми в PROPAIN завжди залишаємось “індивідуальними”, тому ви все ще можете вибрати окремі компоненти, щоб налаштувати велосипед своєї мрії в нашому конфігураторі.

Highhend 7.534 €

Вилка Fox 34 Float Grip2 Factory Kashima 140mm Амортизатор Fox Float X 2. Pos Factory 140mm Гальма SRAM G2 Ultimate Carbon 200/200mm Колеса NEWMEN Advanced SL A 30 Seatpost Fox Transfer Factory Трансмісія SRAM XX Eagle Transmission (1×12)

Часті запитання – будь ласка, подивіться, будь ласка

Контролер TriggerSRAM AXS Pod Controller

Перемикач передачSRAM XX Eagle

КасетаSRAM XX Eagle Transmission

CrankSRAM XX Eagle Transmission 170 мм 32t

КермоSIXPACK Millenium 805

StemSIXPACK Millenium 45

СідлоSIXPACK Kamikaze

ШиниSchwalbe Nobby Nic Supertrail

Вага12.9 кг

Performance 5.064 €

Вилка RockShox Pike Ultimate RCT3 140мм Амортизатор RockShox Deluxe Ultimate RCT 140мм Гальма SRAM G2 RSC 200/200мм Колеса NEWMEN Evolution A 30 Підсідельний штир Bikeyoke Revive Привід SRAM X01 Eagle (1×12)

Часті запитання – будь ласка, подивіться

ТригерSRAM X01 Eagle (1×12)

ПеремикачSRAM X01 Eagle (1 × 12)

КасетаSRAM XG-1275 10-52 (1×12)

CrankTruvativ Descendant Carbon Eagle 32t

КермоSIXPACK Millenium 805

StemSIXPACK Vertic 50

СідлоSIXPACK Kamikaze

ШиниSchwalbe Nobby Nic Supertrail

Вага13.1 кг

Старт 3.599 €

Вилка RockShox Pike Select RC 140мм Амортизатор RockShox Deluxe Select RT 140мм Гальма SRAM G2 R 200/200мм Колеса NEWMEN Performance 30 Підсідельний шток PROPAIN Seatpost Привід SRAM GX Eagle (1×12)

Поширені запитання – будь ласка, зачекайте

ТригерSRAM GX Eagle (1×12)

Перемикач SRAM GX Eagle (1×12)

КасетаSRAM XG-1275 10-52 (1×12)

ШатуниTruvativ Descendant Eagle 32t

КермоSIXPACK Millenium 805

ВиносSIXPACK Vertic 50

СідлоSIXPACK Kamikaze

ШиниSchwalbe Nobby Nic Supertrail

Вага13.6 кг

Розумні деталі

Гарний зовнішній вигляд – це ще не все. Наш Hugene 2 також вражає своїми внутрішніми цінностями та розумними деталями. Швидкозмінний захист ланцюга, міцні підшипники та внутрішня прокладка кабелів дозволять вам проводити більше часу в дорозі, ніж у гаражі.

Ідеальний захист

Щоб забезпечити постійний захист вашої рами, наш Hugene 2 поставляється з індивідуальними захисниками вилки та нижньої трубки. Захисний кожух поглинає вібрації ланцюга та мінімізує шум.

Краще перестрахуватися, ніж потім шкодувати

Надійні підшипники рами Acros додатково захищені нашими грязезахисними щитками PROPAIN. Додаткове ущільнення захищає підшипники від пилу, води та бруду.

Внутрішня прокладка кабелів

Ми встановили кабельні канали в рамі Hugene 2, щоб захистити кабелі від бруду та усунути дратівливі деренчливі звуки, а також зробити установку поїзда особливо зручною легкий.

ланцюг, довжина, 1x12, легкий

ЗАДНІЙ ПЕРЕМИКАЧ EAGLE X-HORIZON

Задній перемикач Eagle функціонально подібний до свого 11-швидкісного аналога, але має низку важливих удосконалень, які ховаються всередині.

В-образний шарнір був оновлений і тепер має втулку Igus на внутрішній стороні шарніра, яка допомагає перемикачу рухатися більш плавно через весь діапазон.

Кріпильний болт має втулкову шайбу, щоб запобігти надмірному затягуванню перемикача до підвісу, що може призвести до його заклинювання та обмежити рух. Це також допомагає системі рухатися легше.

Нижнє колесо X-Sync було збільшено до 14 зубців порівняно з 12-зубцевим верхнім колесом. Вузькі/широкі зубці допомагають керувати ланцюгом, особливо при перехресному з’єднанні. Колесо більше, ніж раніше, оскільки завдяки більшому обхвату ланцюга можна використовувати довший ланцюг, не збільшуючи довжину обойми. Це важливо, тому що цей 50-зубий монстр потребує набагато більше ланцюга, але вони повинні були зберегти достатній дорожній просвіт, щоб його можна було використовувати на будь-якому велосипеді (26-дюймові колеса, будь-хто)?).

Відмінності між моделями такі: XX1 має карбонову зовнішню пластину обойми шківа та фурнітуру з титану та легованих сплавів. Клітка X01 виготовлена з кованого алюмінію, а фурнітура – з нержавіючої сталі.

Перемикачі постачатимуться з цим посібником з встановлення. Позначки на верхньому крилі співпадають із зубцями 50-зубця, щоб показати, як встановити натяжний гвинт для правильного зазору між касетою та верхнім колесом шківа.

Нова муфта на роликових підшипниках типу 3 має змінену криву пружини, щоб підтримувати більш рівномірний тиск на ланцюг. Кнопка Cage Lock була перенесена назад, подалі від дороги, щоб зменшити ймовірність пошкодження в разі аварії.

КРИВОШИПИ EAGLE

SRAM має три стандарти тестування своїх кривошипів.XC, All Mountain та Gravity – і до Eagle, всі вони були протестовані на відповідність стандартам Gravity. Це означає, що продукт XC, такий як XX1, був повністю перероблений. В Eagle вони хотіли оптимізувати кривошипи для XC, зробивши різницю між кривошипами XX1 та X01.

Для XX1 це означало, що йому не потрібно було витримувати масивні удари об каміння, як кривошипу DH, але він повинен був мати хорошу довготривалу стійкість до навантажень. Для економії ваги була використана нова конструкція з порожнистим сердечником, з карбоновим покриттям, яке створило внутрішні рельєфи для економії ваги. Вони все ще завеликі для того, що потрібно для чистого XC.він тестується на відповідність їхньому стандарту All Mountain, тому що вони знають, що люди будуть їздити на ньому і за межами XC – але він легший, ніж будь-коли.

X01 має пінопластовий сердечник замість порожнистого, з додатковим вуглецевим покриттям навколо педальної вставки для покращення стійкості до ударів об каміння.

XX1 приблизно на 30 г легший за X01, а кривошипи XX1 Eagle приблизно на 50 г легші за кривошипи попереднього покоління XX1/X01 (вони були однакові, просто мали різні наклейки). Проте вони тестуються сильніше, ніж раніше, і представники SRAM кажуть, що вони тестуються жорсткіше, ніж кривошипи будь-яких інших брендів у цій ваговій категорії.

Ще одним важливим оновленням є те, що нові кривошипи використовують однаковий зсув ланцюга для кривошипів GXP та BB30, і нові кривошипи Descendant також підійдуть до них. Все ще існують ланцюги Boost та Standard, але більше немає GXP проти GXP. Ланцюги BB30. Ви також можете використовувати нові ланцюгові кільця Eagle на існуючих 11-швидкісних кривошипах SRAM GXP, перевагами яких є тихіша робота та покращена довговічність. Оскільки не використовується новий ланцюг, утримання залишається таким же хорошим, як і раніше, не кращим, не гіршим.

МАЙБУТНЄ

За винятком використання ланцюгів Eagle на існуючих 11-швидкісних групах, перехресної сумісності не існує. Це означає, що не потрібно нічого змішувати та підбирати, окрім можливості скористатися перевагами нового профілю зубців ланцюга Eagle.

Як швидко Eagle буде поширюватися? Коли вони запустили групи 2×10 у 2009 році, вони випускали нову групу 2×10 на щорічній основі. З 1×10 цей цикл трохи прискорився, тому що було менше деталей для розробки. Ми припускаємо, що для Eagle ми побачимо подібний цикл, але вони кажуть, що це буде залежати від попиту OEM-виробників та гонщиків.

Існує ще багато велосипедів з повною підвіскою, які створені з урахуванням переднього перемикача, але Eagle усуває цю проблему. Це усуває всілякі конструктивні обмеження на кліренс шин і розміщення шарнірів. Це також дозволяє інженерам по-справжньому оптимізувати підвіску, використовуючи менший діапазон чисел зубців ланцюга, замість того, щоб працювати з числом зубців від 24 до 38.

Чому б не піти далі з 13 або 14 швидкостями? Ну, як далеко ви готові зайти? Наразі вони вважають, що споживачі не приймуть радикально інший дизайн або потребу в альтернативній рамі, колесах чи інших стандартах, щоб вмістити більшу касету. Після того, як ми покаталися на ньому, ми не можемо чесно уявити собі потребу в більшому, але час покаже. Було багато неформальних обговорень ідей альтернативних трансмісій, але це також вимагає прийняття чогось радикально нового як з боку споживачів, так і з боку індустрії.

Чи перейде 12-швидкісна трансмісія на шосейні велосипеди? Ми не питали конкретно, але припускаємо, що так. Ось чому: Їхній новий ланцюг є дивовижним, тому цілком природно, що його технологія буде поширена на якомога більшу частину їхньої продуктової лінійки. Корпус перемикача XD-R від SRAM для шосейних велосипедів вже має додатковий простір, який, ймовірно, дозволить використовувати 12-швидкісну касету без будь-яких змін в конструкції колеса або рами.

Далі – технічні характеристики та фактична вага..

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top