Гоночний велосипед з плоским треком. Мотоцикли, що беруть участь у перегонах на плоских треках

Що ви не знали про оригінальний американський екстремальний вид спорту. Перегони на мотоциклах AMA Pro Flat Track

Швидше, швидше, швидше, швидше, поки азарт швидкості не переможе страх смерті. Hunter S. Томпсон.

У нас, американців, гонки в ДНК. Бажання керувати транспортним засобом на шаленій швидкості проти інших людей – це випробування між чоловіком/жінкою та машиною. Але до того, як легендарні гоночні траси, такі як Дайтона, Талладега, Circuit of the Americas, Лагуна Сека та Інді, закріпилися в нашому культурному гобелені, саме грунтові овали, знайдені в маленьких куточках Америки, породили наше захоплення мотоциклетним спортом.

Мотоперегони AMA Pro Flat Track

Свою першу гонку AMA провела в 1932 році в рамках чемпіонату класу А з шосейно-кільцевих мотоперегонів, який був створений для виробників для випробування прототипів мотоциклів.

Лише в 1954 році перегони AMA стали більш легальними, заснувавши Великий національний чемпіонат AMA. Якщо ви дивилися фільм “Будь-якої неділі”, ви можете бути знайомі з цим чемпіонатом, оскільки він включав перегони на милю та 1/2 милі на ґрунтових треках, шорт-треках, ТТ та шосейних перегонах – і все це в одній серії. У 1989 році AMA зберегла Великий національний чемпіонат на ґрунті, лише усунувшись від дорожніх перегонів.

Сьогодні AMA Pro Flat Track – це, як правило, мало кому відома серія перегони серія. Незважаючи на його екшн, суперництво, божевільні перегони та ще божевільніші аварії, він все ще не вважається загальновідомим в американському автоспортивному ландшафті.

Незважаючи на те, що цей вид спорту зародився на початку 1920-х років, є багато речей, які ви можете не знати про оригінальний екстремальний вид спорту в Америці.

Швидкі мотоцикли, швидкі гонщики

Типовий флет-трекер AMA здатен розвивати швидкість понад 130 миль/год і налаштований на сильне нахил. Підніжки гонщика несиметричні – ліва підніжка трохи вища і зміщена назад, тоді як права знаходиться в більш стандартному положенні. Широке кермо дає гонщикам максимальний контроль завдяки кращому важелю, а також кращому балансу при проходженні поворотів.

Битва статей

Чоловіки і жінки змагаються пліч-о-пліч. Всі однакові, коли вдягають шолом, шкірянку, черевики та рукавички.

Мотоперегони на шосейно-кільцевих треках піднімаються з пилу

З відновленням суперництва між Harley-Davidson та Indian Мотоцикли, а деякі сучасні мотоцикли змагаються один проти одного на ґрунті, флет-трек може бути найзахоплюючим видом мотоперегонів, за яким варто спостерігати.

Автор: Michael C. Вілсон Опубліковано: Вересень 9, 2017

Низький гул здіймається, коли 18 чоловіків та жінок розсідають на своїх мотоциклах. Двигуни гарчать, коли напружені руки стискають дроселі. На мить все завмерло – натовп, гонщики та пил.

Потім здіймається зелений прапор, і мотоцикли вибухають у люті. Колективний гуркіт двигунів брязкає у мене в грудях. Гонщики нахиляються вперед всупереч інерції. За мить вони зникають, як зграя диких гієн у потоці шуму і пилу.

Гонщики з нерозважливою відчайдушністю борються за позицію, входячи в перший поворот за кілька сантиметрів один від одного. 300-кілограмові мотоцикли мчать боком у гірку по бруду, щоб контролювати швидкість, кермо майже торкається землі. Один промах призводить до катастрофи. Але якщо гонщики виконують маневр, це прекрасний баланс між людиною, машиною та фізикою.

Гонщики прориваються через перший поворот і відкриваються в плаский, розвиваючи швидкість 140 миль/год, вони проходять “Червону милю” в Лексінгтоні, штат Кентуккі.

Світанок бруду

Спустило трек шосейно-кільцеві перегони – єдиний вид мотоперегонів, який зародився тут, у США, і донині два американські бренди домінують у цьому виді спорту: Indian та Harley-Davidson. Це таке ж давнє суперництво, як і сам спорт, яке відродилося з відродженням перегонів на флет-треку.

Флет-трек народився з божевільних, небезпечних перегонів на дошці на початку 20-го століття. Організатори будували овали з промаслених дерев’яних дощок і влаштовували перегони на вихідних. Видовище регулярно збирало натовпи від 80 000 до 100 000 людей.

Але перегони на промаслених дерев’яних дошках були непродуманими, підступними та призвели до жахливих аварій. Після Другої світової війни організатори перегонів вирішили перейти на ґрунт, щоб зробити спорт безпечнішим. Два найбільші американські виробники мотоциклів, як тоді, так і зараз, захопилися цим захоплюючим видом спорту.

У той час було два заводи і цілий човен приватників, і вгадайте що, ці два заводи були Indian і Harley, Майкл Локк, генеральний директор American Flat Track, розповів в інтерв’ю Popular Mechanics. Ось ми і пройшли повне коло. Ви повернулися на 60 років назад, і ми повернулися до цього.

Індійська гоночна команда домінувала в 1950-х роках, настільки нестримно, що їх стали називати “Екіпаж руйнівників”. Такі гонщики, як Ерні Бекман, Білл Таллман і Боббі Хілл, були зірками, які приваблювали фанатів з усієї країни. У 1960-х роках британські виробники, такі як BSA, Triumph і Norton, почали брати участь у перегонах на рівнинних треках і конкурувати з американцями. 1970-ті роки принесли в спорт такі японські бренди, як Honda, Kawasaki та Yamaha. Yamaha була відомим спонсором Кенні Робертса, який виграв Великий національний чемпіонат у 1974 році, а згодом став першим американцем, який виграв чемпіонат у MotoGP, найелітнішій гоночній серії в мотоциклетному спорті на сьогоднішній день.

Фактично, Робертс був першопрохідцем у світі MotoGP. Його досвід виступів на плоских треках змінив спосіб перегонів шосейних гонщиків. Робертс був першим, хто застосував техніку ковзання мотоцикла на мотоциклі“заднім колесом в повороті з бруду на асфальт, а також техніку підвішування коліна на велосипед, які визначають перегони MotoGP донині.

Настали 1980-ті, і Honda почала застосовувати на рівнинних треках рівень технічної досконалості, який ніколи раніше не бачили. Honda вирішила поставитися до перегонів на рівнинних треках в США по-справжньому.S. так само, як і до міжнародних перегонів, каже Лок. Вони розробили спеціальну техніку для перегонів на плоских треках і виграли багато чемпіонатів у середині 1980-х років.

У 1990-х роках перегони на треку та шосейних дорогах стали двома окремими видами спорту в США.S., а мотогонщики тяжіли до треків з твердим покриттям. Серія ґрунтових перегонів почала згасати.

Повертаємось до На рівнинних трасах Трек

Відродження кастомних мотоциклів і гордості за “зроби сам” призвело до того, що люди знову відкрили для себе хаос і радість перегонів на плоских треках, де кулі б’ються об стіну. На ринку мотоциклів спостерігається загальна тенденція відходу від абсолютної продуктивності до ностальгії за тим, що ви і ваш мотоцикл були єдиним цілим, – каже Лок.

Як і схематичні перегони на дощатих треках у 1930-х роках, сьогоднішні перегони на пласких треках створені для максимального задоволення глядачів. У кожному класі є ряд кваліфікаційних заїздів, які ведуть до головної події. Кожна гонка – це адреналінова перестрілка, яка триває приблизно 15-20 хвилин. Гонщики занурюються у потік ковзних задніх коліс, здіймаючи хмари пилу на всьому шляху. Без передніх гальм мотоцикли розвивають максимальну швидкість 140 миль/год і проїжджають в сантиметрах один від одного.

У флет-треку є два класи, або дивізіони. Дивізіон одиночників відноситься до менших 450-кубових мотоциклів, які в основному є модифікованими ґрунтовими мотоциклами. Це, по суті, фермерська ліга для більшого дивізіону близнюків.

Близнюки – це майже завжди сильно модифіковані заводські двоциліндрові машини об’ємом 700-750 куб.см, які виробляють майже 100 кінських сил. Головною розробкою останнього часу в цьому класі є Indian Scout FTR750, який компанія розробила з нуля спеціально для перемоги в перегонах на рівнинних трасах. Коли така велика компанія, як Indian, каже: “Гаразд, ми створимо двигун на замовлення спеціально для цього виду спорту”, – це дійсно вражає, – каже п’ятиразовий чемпіон Великих національних змагань Джаред Міс.

Ці нові мотоцикли зробили ще більш захоплюючим визначальний азарт рівнинної траси: задні колеса, що вислизають. Це майже як вейкборд на воді, коли ти проносишся над поверхнею бруду, – каже Брайан Сміт, чинний чемпіон Великих національних змагань. По суті, у нас є дві дрег-смуги, якими ми їдемо зі швидкістю 130 миль/год, і ви повинні пройти поворот так швидко, як тільки можете, щоб одразу ж потрапити на іншу смугу. У вас немає гальм, щоб загальмувати. Поворот занадто великий, щоб зупинитися і розвернутися. Тож ти буквально намагаєшся розвернути мотоцикл в інший бік. Я думаю про це, як про драг-стріп NHRA [Національна асоціація хот-родів] з поворотом.

На відміну від мотокросу або дорожніх перегонів, де гонщики розкидані на великій площі, глядач на трибунах під час перегонів на рівнинній трасі може весь час бачити все, що відбувається. Близьке сусідство та короткі спринти означають, що майже кожна гонка закінчується фотофінішем. Час від першого до останнього місця в кінці перегонів складає всього одну секунду перегони може бути в межах однієї секунди, каже Сміт. Цієї весни я виграв три перегони, і сумарний переможний [час] у всіх трьох перегонах склав менше 1/100 секунди.

Вся атмосфера навколо перегонів відчувається більш вільною і невимушеною, ніж у більшості інших видів перегонів. На перегонах на іподромі в Лексінгтоні під назвою “Червона миля” гонщики здавалися дітьми з дитячими обличчями та яскравими посмішками – зовсім не схожими на відчайдухів, які готуються до перегонів зі швидкістю майже 140 миль/год. Дехто сидів на похідних стільцях біля великих вантажівок, обклеєних логотипами спонсорів, але більшість висіла на задньому сидінні фургонів і пікапів, які допомогли їх туди доставити, пораючись на своїх велосипедах під розкладними тентами і розкладними столиками. Сандріана Шипман приїхала з північної частини штату Нью-Йорк до Лексінгтона, щоб взяти участь у перегонах тих вихідних. Кемерон Сміт подорожує країною зі своїми батьками, щоб взяти участь у перегонах. Це справді схоже на фестиваль “зроби сам”, і це прекрасно.

плоский, трек, перегони, мотоцикл, мотоцикли, особливість

Сім’я і суперництво на Трек

За межами треку всі завжди тусуються і ходять на вечерю, але на треку ми всі хочемо перемогти один одного, – каже гонщиця Шейна Текстер, гонщиця одиночного розряду. Вона виграла більше одиночних гонок, ніж будь-хто в історії, і має на меті стати першою жінкою-чемпіонкою в будь-якій серії мотогонок.

Змагання запеклі і можуть бути небезпечними. Кожен гонщик мав свою справедливу частку близьких викликів і був свідком страшних аварій – якщо вони самі не потрапляли в них. Повороти особливо складні, але гонки на рівнинній трасі – це те, що приваблює людей до цього виду спорту, як гонщиків, так і вболівальників.

Існує тонка грань між дружбою та суперництвом, проте. Брайан Сміт і Джаред Міс, приятелі з рідного міста і два фаворити на перемогу у Великому національному чемпіонаті цього року, в минулому році виступали один проти одного в різних командах. Чемпіонство вирішилося на останньому колі фінальної гонки. Сміт фінішував трохи попереду Міса і здобув свій перший титул у 2016 році. Цього року Меес вирвався вперед і став п’ятим.

Цього року вони обидва виступають за команду Indian на новому FTR750. Вони змагаються цілий рік, а потім обидва повертаються додому в Мічиган, де живуть за 20 хвилин один від одного. Але змагання ніколи не припиняються. Взимку ми їздимо по льоду на шипованих шинах, розповідає Сміт. Якби ви бачили, як ми катаємося в лісі чи на озері, ви б заприсяглися, що на кону стоїть мільйон доларів.

З величезним інтересом з боку нових фанатів, доступним форматом, запеклим суперництвом між двома великими чемпіонами та новоспеченою телевізійною угодою на NBCSN, плаский трек здається підготовленим до прожекторів прожекторів. Ви можете подивитися його вдома, але ми настійно рекомендуємо вам зібрати всю сім’ю і провести день на треку, щоб подивитися на нього особисто – просто візьміть з собою багато сонцезахисного крему і беруші.

Майкл є директором з дизайну компанії Popular Mechanics і зараз живе в Нью-Джерсі з дружиною, сином, котом і величезним собакою. Коли він не пилососить за собакою, його можна знайти в далеких поїздках на своєму Triumph Bonneville.

Важковаговики Аскоту

Якщо ви зробили собі ім’я в Аскоті, ви зробили собі ім’я у світі мотогонок. Навіть Евел Кнівель зробив собі ім’я тут, оскільки його перший стрибок, який транслювався по національному телебаченню, відбувся в Аскоті.

Серед інших, хто з’являвся і з’їжджався з автодрому Аскот Парк Спідвей, були такі собі легенди гоночного спорту:

  • Кенні Робертс.
  • Мерт Лоувілл.
  • Джин Ромеро.
  • Семмі Таннер.
  • Кріс Карр.
  • Скотт Паркер.

Трагічна історія спідвею в Аскот-Парку

Як зазначалося раніше, траса Аскот Парк Спідвей була сповнена азарту та пригод на кожному кроці, а також небезпеки на кожному кроці. Багато чудових гонщиків загинули на трасі в Аскоті. Хоч і не так, як вони хотіли, багато гонщиків стали частиною легенди треку через жахливі, іноді навіть химерні аварії.

Через рік після відкриття спідвею сталася перша трагедія, коли в результаті аварії загинув Джиммі Філліпс.

Остання жертва Аскота втратила життя в 1988 році, коли Тед Буді врізався в стіну під час останнього повороту фінального кола перегонів перегони.

Один з найдивніших інцидентів, пов’язаних зі смертю гонщика, стався в 1967 році. Тревіс Петтон потрапив в аварію на треку, і йому знадобилася швидка допомога, щоб доставити його в найближчу лікарню. Дорогою до лікарні він загинув, коли його карета швидкої допомоги зіткнулася лоб в лоб з іншим транспортним засобом.

Незважаючи на те, що Аскот був відомий як небезпечний трек, гонщики та вболівальники були спустошені, коли трек назавжди закрив свої ворота.

Спідвей Аскот Парк: Справжні легенди не вмирають

Незважаючи на те, що історія цієї траси була пронизана трагедіями, практично жоден фанат або гонщик не міг сказати, що він щасливий від того, що траса припинила своє існування. Багато хто сподівався, що власникам вдасться якось врятувати спідвей від неминучої долі.

На жаль, їхні надії розбилися і згоріли, а життя траси припинилося. Незважаючи на те, що в Аскотському парку ніхто не проводив перегони вже більше 30 років, легенда про треку залишається в центрі уваги мотогонщиків та шанувальників цього виду спорту.

Король пакувальників

Серія King of the Baggers розпочинає свій четвертий сезон у 2023 році, і вона вже стає одним з найбільш унікальних і конкурентоспроможних мотоциклетних дивізіонів у спорті. Запозичивши досвід гонок на серійних автомобілях, KOTB пропонує гоночний екшн з велосипедами, які дозволяють шанувальникам уявити, як їхні власні велосипеди проходять повороти.

Мотоцикли для перегонів “Король пакувальників

Хоча ваш середній гонщик впізнає ці мотоцикли показано у серії King of the Baggers як серійні туристичні мотоцикли, такі як Indian Challenger, машини, що використовуються в цій серії, мають сильно модифіковані двигуни, підвіски, готові до перегонів, та інші модернізації, які роблять їх абсолютною зброєю на треку. “Багажники” – це встановлені на кожному мотоциклі сідельні сумки, які є дзеркальним відображенням туристичних мотоциклів на дорозі. Вони зміщують баланс мотоцикла і роблять цю гоночну дисципліну дико цікавою на поворотах.

Як перетворити свій мотоцикл на гоночний баггер Велосипед

Щоб зробити туристичний мотоцикл більш схожим на мотоцикли серії King of the Baggers, можна зробити кілька модифікацій, наприклад, модернізувати підвіску для поліпшення керованості, замінити вихлопну систему для підвищення продуктивності і більш агресивного звуку або встановити ефективний повітрозабірник для збільшення потужності. Гонщики також можуть замінити штатні колеса на легкі, високопродуктивні та модернізувати гальма для покращення гальмівної здатності.

Перегони KOTB в США.S.

Гоночні траси показано у серії King of the Baggers – це одні з найбільш знакових і складних трас у Сполучених Штатах. Вони пропонують збалансоване поєднання швидких прямих, крутих поворотів і технічних ділянок, які випробовують як гонщиків, так і велосипеди.

Скільки заробляють гонщики на треку?

Середня заробітна плата гонщиків на треку з плоским покриттям становить 60 000 доларів на рік. 75% найкращих мотогонщиків заробляють більше, ніж середня заробітна плата в 77 500 гривень на рік. Початкова заробітна плата в мотогонках може бути досить низькою, але вона зростає з досвідом і рівнем майстерності в цьому виді спорту.

Багато гонщиків працюють на другій роботі, щоб дозволити собі пристрасть до мотоциклів; інші покладаються на підтримку сім’ї або спонсорів для фінансування своєї кар’єри гонщика. Щоб залишатися в безпеці, виконуючи швидкісні трюки на перегонах по всій країні, гонщики повинні мати виняткові навички рівноваги та координації

плоский, трек, гонки, велосипед, мотоцикли, особливості

Які велосипеди використовують для флет трековий?

Aprilia RSV 1000 та BMW FS 800 – чудовий вибір для перегонів на плоских треках. Buell CR1125 – ще один чудовий варіант, оскільки це потужний велосипед, який з легкістю впорається зі складними трасами.

флет, трек, гоночний, байк, мотоцикли, особливі

Нарешті, Ducati 748 і 848 – ідеальні мотоцикли, якщо ви хочете їздити по вузьких трасах або по бездоріжжю. Якщо ви шукаєте більш економічний вибір, Harley-Davidson XR 750 і XR 1200 також є хорошими варіантами.

І наостанок, якщо ви хочете спробувати Triumph Bonneville Scrambler або America Speedmaster, обов’язково перегляньте наші списки.

Підбиваємо підсумки

Пласкі Трекові мотоперегони – це вид спорту, який передбачає їзду мотоцикли навколо овальної доріжки. The гонка складається з чотирьох кіл, і гонщик повинен закінчити кожне коло на першому місці, щоб перемогти.

Мотоперегони на треку – це дуже швидкий і небезпечний вид спорту, тому важливо усвідомлювати ризики перед тим, як брати в них участь.

Радарні пістолети – чудовий спосіб виміряти швидкість об’єктів у повітрі. Існує багато різних типів радарних гармат, і кожна з них має своє специфічне застосування.

Якщо ви шукаєте акустичну гітару з чудовим звучанням, на якій також легко грати, KBS S Taper може стати ідеальним варіантом для вас. Тонкий конічний дизайн дозволяє легко тримати і грати, а звукознімач Modus 120 дає змогу створювати дивовижний діапазон звуків.

Є кілька речей, які слід враховувати при виборі зовнішнього поворотного пристрою. Перше – це тип картриджа, який ви будете використовувати – або Kbs S-Taper, або X100.

плоский, трек, гонки, велосипед, мотоцикли, особливості

Номер на биті означає, що м’яч був відбитий. Це стандартне вимірювання для кажанів, щоб відстежувати їхню ефективність.

Кепки є офіційним головним убором регбійного союзу. Вони захищають гравців від травм, які потенційно можуть завершити їхню кар’єру, таких як струс мозку.

KBS Taper Lite – це легкий шолом, призначений для мотокросу та інших видів їзди на мотоциклах по бездоріжжю. Має нижчий профіль, ніж у C Taper Lite, що робить його більш придатним для вуличного використання.

https://www.rideapart.com/features/248996/8-things-you-didnt-know-about-americas-original-extreme-sport-ama-pro-flat-track-motorcycle-racing/amp/
https://www.популярна механіка.com/cars/мотоцикли/a28103/flat-track-motorcycle-racing/
https://oldbikebarn.com/blogs/blog/ascot-park-speedway-a-legend-in-flat-track-motorcycle-racing
https://www.індійський мотоцикл.com/en-us/articles/motorcycle-racing-guide/
https://www.метроліга.org/what-is-flat-track-motorcycle-racing/ [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top