Таблиця розмірів велосипедів з фіксованою передачею. Будь ласка, прийміть маркетингові файли cookie для перегляду цього відео.

Гонки по гравію та багато іншого на новому Pivot Vault

Легший, плавний та більш потужний, ніж будь-коли, Vault може стати вашим універсальним велосипедом з дроп-баром.

Опубліковано Метт Філліпс: Червень 25, 2019

The Takeaway: Високопродуктивний гравійний велосипед, який готовий до перегонів на Dirty Kanza та до всього іншого.

  • Підходить для шин 700 x 45 мм або 650b x 47 мм.
  • Кріпиться до прийняти крила та верхню трубчасту сумку.
  • Втулка IsoFlex в підсідельній трубі забезпечує плавність ходу та сумісність з дропаутами.

Ціна: 6,699 Вага: 18 фунтів. (розмір середній)

Одна з ознак чудового гравійного велосипеда: Він настільки хороший у багатьох інших речах, окрім гравію. Він може бути чудовим шосейним велосипедом, чудовим кросовим велосипедом і навіть пристойним гірським велосипедом на додаток до свого основного призначення.

Я не робив великої їзди по гравію на новому велосипеді Pivot Сховище, але я зробив багато майже всього іншого. Я був у захваті та під враженням від цього велосипеда: Це чудовий гравійний мотоцикл.

Ключ до всіх цих універсальних переваг – втулка Iso Flex в підсідельній трубі Vault. Виготовлена з комбінації гуми та нейлону, ця втулка розміщується між рамою та підсідельним штирем і забезпечує більш комфортну їзду для сидячого велосипедиста, ніж традиційна конфігурація підсідельної труби та підсідельного штиря.

І це, здається, працює. На технічному синглтреку я знайшов новий Vault вражаюче плавним, що не тільки підвищило комфорт, але й дозволило мені довше залишатися в сідлі. Але навіть коли я відмовився від IsoFlex, Vault все одно залишився велосипедом, що вражає своїми характеристиками.

Відмінна стабільність і передбачувана керованість Vault дозволили мені пролетіти через пухкі, нерівні та розбиті дороги та стежки. Але це не якийсь млявий круїзер: навіть на асфальті це яскравий і швидкий велосипед, який може комфортно та ефективно долати кілометри.

Vault Team Force AXS

Я люблю великі гравійні велосипеди, тому що вони спрощують для мене життя: один велосипед, який я можу використовувати для їзди по дорогах і гравію, крос-катання і навіть трохи гірського велосипеда. На жаль, чудовий новий Vault від Pivot робить вибір мого улюбленого гравійного велосипеда набагато складнішим. І я думаю, що це просто найкрутіша проблема в світі.

Що нового

Vault, який ви бачите тут, – це повністю перероблений дизайн Pivotуніверсальний велосипед з дроп-баром. Він легший, з новою геометрією, більшим кліренсом, новими функціями та новими можливостями для підвищення комфорту. Вага лише рами значно зменшилася до 998 грамів, порівняно з 1299 грамами попередньої версії.

Новий Vault підходить для шин розміром до 700 x 45 мм або 650b x 47 мм; рама попередньої моделі Vault підходить для шин розміром максимум 700 x 38 мм. Покращений кліренс частково пов’язаний із заниженою конструкцією виносної труби, що також використовується в Open. На додаток до кліренсу шин, Vault також має достатній кліренс для не приводних модулів вимірювачів потужності, таких як Stages та Shimano.

Рама залишається сумісною з трансмісіями 2x, але тепер має знімне кріплення переднього перемикача для більш чистого вигляду та на одну точку менше збору бруду при використанні трансмісії 1x.

Інші нові функції включають приховані кріплення крил, точку кріплення для верхньої підсідельної сумки. Люк під нижньою трубою біля нижнього кронштейна забезпечує доступ до корпусу та шлангів, а також слугує портом доступу до акумулятора трансмісії Shimano Di2

Максимальний BB

Широкий стандарт BB386 Evo сприяє підвищенню жорсткості та кліренсу Vault.

Прихований

Кріплення переднього перемикача можна зняти, щоб велосипед виглядав чистішим.

Паливний бак

В багажнику Vault передбачено місце для верхнього багажника.

Швидкісний вигин

Втулка IsoFlex в підсідельній трубі забезпечує більш плавну їзду.

Fatties Fit

Новий Vault підходить для шин шириною до 47 мм

півот, велосипеди, розмір, діаграма, приймати

Гнучка підсідельна труба Iso Flex забезпечує плавність ходу

Новий Vault оснащений технологією згладжування ходу Pivot називає Iso Flex. Не плутати з технологією Iso Speed від Trek, хоча обидві технології мають схожі переваги.

ПоворотIso Flex – це втулка, яка вставляється в підсідельну трубу Vault; підсідельний штир, в свою чергу, вставляється у втулку Iso Flex. Втулка виготовлена з двох матеріалів – гуми ззовні та армованого волокнами нейлону всередині. Забезпечує оптимальну гнучкість, а також залишає простір між рамою та підсідельним штирем, щоб вони не контактували безпосередньо.

Президент Pivot Кріс Кокаліс розповів Bicycling, що розробка втулки Iso Flex включала в себе широке тестування декількох дюрометрів під широким діапазоном ваги велосипедиста. За словами тестувальників, переможець дурометра забезпечив помітно більш плавну їзду без відчуття, що він забирає сили у велосипедиста, коли він сильно натискає на педалі, сказав Кокаліс. Але він не запропонував конкретних тверджень або даних про продуктивність системи.

Втулка Iso Flex поставляється в двох діаметрах – один для 27.2 мм підсідельний штир, інший під 30.9 підсідельних штирів. Використання 27.2 мм підсідельний штир забезпечує найбільш плавний хід і, ймовірно, є найлегшим варіантом. 30-мм підсідельний штир.9 мм втулка пропонується для райдерів, які хочуть обладнати Vault дропперним штоком. На відміну від жорсткої стійки з регульованою гнучкістю, крапельні стійки не мають великого прогину. Вставка IsoFlex має додати трохи комфорту для райдерів, які використовують дропери.

Завдяки добре збалансованій сучасній геометрії, Ripley готовий до будь-яких пригод. Довга передня частина, малий кут нахилу головної частини та коротка задня частина дають вам впевненість, щоб спробувати нові лінії, а крутий кут нахилу підсідельної труби та коротка зміщена вилка дозволяють легко маневрувати технічними підйомами та плавними сингл-треками.

Ripley V 4 S має новий перемикач UDH для максимальної сумісності в майбутньому та переходить на 55 мм ланцюгову лінію. Ширша лінія ланцюга забезпечує більш жорстку стійку ланцюга.

З 2005 року. ми співпрацюємо з гуру підвіски Дейвом Віглом (Dave Weagle) над платформою підвіски dw-link. Вона забезпечує безпрецедентне поєднання ефективності на підйомах та спусках, що було неодноразово перевірено на перегонах найвищого рівня.

Довгий винос

Ми використовуємо такі назви, як малий, середній та великий, щоб описати наші розміри, тому що це легко зрозуміти, але наші наднизькі виноси та зазор для довгих дропаутів дають вам можливість розмір на основі досяжності.

Незалежно від того, чи замовляєте ви комплект XX 1 або SLX, ви отримаєте ту саму карбонову раму преміум-класу. Всі наші велосипеди виготовлені з матеріалів найвищого ґатунку та оптимізовані для найкращої міцності, ваги, жорсткості та плавності ходу. Ripley важить 5 фунтів без амортизації.

Зміщення вилки

Іноді, чим коротше, тим краще. Замість типового зсуву 51 мм, новий Ripley використовує зсув 44 мм. Це дає вам стабільність кута нахилу головки, зберігаючи при цьому відчуття, як у BMX, ну, у Ripley.

Кілька років тому ми стали піонерами революції широких ободів і надихнули на створення нового покоління широких 2. 4 ” – 2. 6-дюймові шини. У парі ця комбінація може працювати на наднизькому тиску, що забезпечує зчеплення на поворотах, яке тягне за лікоть, не жертвуючи при цьому швидкістю.

Геометрія Ріплі

130мм вилка (544мм вісь до корони)

Посібник з вибору розміру (зріст вершника)

Поширені запитання про велосипеди Ripley

Всі наші інструкції доступні тут. Ви також можете знайти керівництво по швидкому налаштуванню Ripley у вкладці “Налаштування” праворуч.

Існує дві різні мелодії для амортизатора Ripley. Наша стандартна та полегшена настройка.

З серпня 2019 року ми постачаємо малі та середні Ripleys з легким налаштуванням. Щоб визначити світлову мелодію, знайдіть чотиризначний код на амортизаторі. Ось коди легкої мелодії: DZGP, DZGN або DZGM. Стандартні коди – DXBC, DWSL та DWRC.

Майже всі, хто важить менше 160 фунтів, повинні використовувати легку мелодію. Вище цього, і ви захочете більш тверду мелодію.

Деякі легкі райдери можуть віддати перевагу стандартній мелодії, якщо будь-яка з цих мелодій описує вашу їзду:

  • Ваш стиль їзди передбачає багато стрибків, і ви хочете більше контролювати відскок при приземленні
  • У вас багато дуже довгих спусків і ви не хочете перегріти амортизатор
  • Ви – гонщик рівня Semi Pro або вище DH

Fox або авторизований сервісний центр Fox може перенастроїти ваш амортизатор, якщо ви захочете використовувати іншу мелодію.

Подвійні ексцентрики забезпечили ефективну педальну платформу та гнучку підвіску, але вони займали цінне місце в підсідельній трубі. Щоб зробити Ripley сумісним з новою культурою довгих стійок для крапельниць, ми перейшли на абсолютно нове шасі, натхненне Ripmo. В процесі ми значно зменшили вагу рами та збільшили жорсткість.

шарнір, велосипеди, розмір, діаграма, прийняти

Навантажений дивовижними характеристиками

Mach 4, який я тестував, був оснащений усіма найкращими характеристиками, і 7 799 доларів це підтверджує. Підвіска рівня Fox Factory пропонує вражаючий контроль, легке регулювання та достатню підтримку.

11-швидкісна трансмісія XTR від Shimano впорається з найскладнішими завданнями. Я вже й забув про те, наскільки мені подобаються перемикання Shimano – SRAM абсолютно перевершила штатні характеристики гірських велосипедів, тому було приємно клацати по легким, шовковистим, але чітким перемиканням Shimano.

Диски XTR Trail також вразили. Горезвісна блукаюча точка укусу Shimano час від часу піднімала свою потворну голову, але тільки на довгих спусках. Крім того, карбонові леза та легке посилення потужності зробили гальма родзинкою цієї моделі.

The 27.5-дюймові карбонові колеса DT Swiss XMC 1200 не викликали жодних проблем. Незважаючи на те, що вони шалено легкі (1,451 г) і мають обмеження по вазі велосипедиста 120 кг (264 фунти), вони котилися без коливань протягом усього тесту. Вони також були напрочуд жорсткими знизу. На дійсно пересіченій місцевості я відчував, як вони напружуються і скриплять, але це було лише на зовнішніх межах.

Стокові Maxxis Ardent Race 27 викликали у мене змішані почуття.5 x 2.35-дюймові шини – я розумію, що стоїть за низькою вагою та низьким рівнем протектора, але мені хотілося більшої жорсткості, щоб дійсно дозволити Mach 4 стати диким.

Я поміняв передню шину на набагато більшу Kenda. Якщо для вас важливіше їздити по трейлових дорогах, вам варто обрати більші та агресивніші шини.

У мене також було невелике одкровення щодо зчеплення з дорогою на короткі дистанції Поворот – спочатку я насміхався над ручками Padloc від WTB як над рішенням, шукаючи проблему. Це було, поки я не поїхав на них.

Справжня перевага полягає не у відсутності обертання, а в м’якості на кінці стрижня – додаткова гума тут була послана небесами, тим більше, що карбоновий стрижень побудований навколо ультражорсткого 35-міліметрового затискача.

Чому 27.5-дюймові колеса?

З 115 мм заднього ходу і, безумовно, XC FOCUS, чому Pivot вибрав менший з двох обручів?

Президент Поворот Кріс Кокаліс (Chris Cocalis) з Cycles сказав наступне: “Для маленьких гонщиків та тих, хто шукає більш маневрений велосипед, Mach 4 дійсно заповнює ідеальну нішу. Її використовували у всіх видах гонок – від більш технічних перегонів на витривалість до ендуро, де потрібно більше крутити педалі. Велосипед надзвичайно універсальний.”

Кокаліс додав, що “якщо вам потрібен лише один велосипед, і ви використовуєте його для всього – від 24-годинних перегонів (навіть на найвищому змагальному рівні) до доволі агресивних треків з твердим покриттям, Mach 4 неймовірно добре справляється з обома кінцями спектру, і загалом це просто неймовірно веселий велосипед”.”

Насправді, серед особистих велосипедів Кокаліса є Mach 4 та Pivot для далеких поїздок у велопарку та надзвичайно технічних днів.

Можливо, повільніше, але точно веселіше

Навряд чи варто сперечатися, оскільки тест за тестом показує, що більші колеса швидші. Коли справа доходить до їзди в класі XC, суперечок стає ще менше. Але коли швидкість – це ще не все, тоді варто звернути увагу на велосипеди з меншими колесами.

Шини Ardent Race схиляються до їзди в стилі XC, що є ганьбою для такого потужного велосипеда Рассел Айх / Immediate Media

Для порівняння, я порівняв Mach 4 з 100/120-міліметровими шинами Kona Hei Hei Supreme з ходом 100/120 мм, 29er. На менш технічних трасах обидва велосипеди були настільки близькими, що я б назвав це нічиєю. У той час як більший за розміром літак Hei Hei Supreme пролітав над будь-яким камінням, Mach 4 з легкістю танцював і злітав над пересіченою місцевістю.

На більш кам’янистих і технічних трасах 29er мав перевагу на годиннику, але було абсолютно очевидно, що 27-ми дюймовий велосипед був кращим.На 5-дюймовому велосипеді мені хотілося долати перешкоди і просто більше часу проводити в повітрі. Але, як скаже вам будь-який чистокровний гонщик, час у повітрі набагато повільніший, ніж на землі.

Висота простою

Висота зупинки також раніше була хорошим способом вимірювання розміру велосипеда, ідея полягала в тому, що коли ви стоїте над велосипедом, між верхньою трубою і промежиною велосипедиста має бути щонайменше 1 дюйм вільного простору. Втім, у наш час більшість гірських маунтинбайків велосипедах мають достатню висоту стояння, незалежно від розміру. Чорт забирай, Лія взагалі їздить на маленьких або навіть дуже маленьких велосипеди, але є велика ймовірність, що вона все ще може стояти над дуже великою велосипеди Я їжджу.

Оскільки розміри гірських велосипедів дуже сильно відрізняються від бренду до бренду, найкраще починати з сайту виробника велосипеда. Щоб знайти його, може знадобитися трохи пошукати, але більшість брендів мають розмір діаграма на їхньому веб-сайті, який рекомендує розмір рами залежно від зросту велосипедиста. Це не ідеальний варіант, оскільки люди з однаковим зростом можуть мати дуже різні розміри ніг, тулуба та рук, але це гарне місце для початку.

Зверніть увагу, як змінюється розмір діаграма вище показана рамка, що перекривається розмір рекомендації для різної висоти вершника. Наприклад, якщо ваш зріст 5’8 ″ (близько 1.75 метрів), незрозуміло, чи варто брати 17.5-дюймова рамка або 18.5 ″ рама. Дивлячись на розмір Niner таблиця, ми бачимо подібний розрив на рівні 5’8″ для малих та середніх велосипедів їхнього розміру.

Незалежно від вашого зросту, існує велика ймовірність того, що ви не потрапите між розмірами рам принаймні одного з брендів, які ви розглядаєте – але не впадайте у відчай. Це насправді добре, тому що це означає, що у вас є можливість вибрати розмір, який найкраще відповідає вашому стилю катання та пропорціям тіла.

поворот, велосипеди, розмір, таблиця, приймати

Гаразд, що робити, якщо ви вагаєтесь між розмірами? Загалом, якщо вам подобається “грайливий” велосипед і ви хочете їздити більш спритно, обирайте раму меншого розміру. З іншого боку, якщо ви шукаєте стабільність на швидкості або навіть покращену ефективність підйому, обирайте більший розмір розмір. Звичайно, це досить широке узагальнення, але якщо ви не готові вникати в геометрію рами або розміри тіла, це допоможе вам знайти правильний напрямок.

Спробуйте перед покупкою

Отже, ви заглянули на сайт виробника і маєте приблизне уявлення про розмір рами розмір вам потрібно. Тепер вирушайте до місцевого веломагазину або на демонстраційний захід і закиньте ногу на велосипед!

Більшість працівників веломагазинів зможуть допомогти вам переконатися, що ви вибрали правильний розмір велосипеда, і, можливо, запропонують додаткову інформацію, яка допоможе вам прийняти рішення. Навіть тестова поїздка на парковці може багато розповісти про те, наскільки добре гірський велосипед вам підходить. Якщо ви відчуваєте нестабільність, швидше за все, рама завелика; якщо ваші квадрицепси горять навіть при максимальному висуненні підсідельного штиря, рама може бути замалою.

Деякі гірські велосипедисти навіть консультуються з професійним веломайстром при виборі нового гірського велосипеда, що, як правило, пов’язано з певними витратами, але це може заощадити гроші в довгостроковій перспективі, якщо це означає, що велосипед буде правильно підібраний з першого разу розмір велосипед з першого разу.

Як підібрати велосипед за розміром

Якщо ви не замовляєте повністю кастомну раму для гірського велосипеда, швидше за все, навіть якщо ви знайдете потрібну раму розмір, деякі аспекти велосипеда не підходять саме вам. Ось тут і з’являються поради від Сіда. Наприклад, ви можете скорегувати винос, помінявши винос або додавши підсідельний штир зі зміщенням.

поворот, велосипеди, розмір, діаграма, прийняти

Якщо ви вже знаєте свої індивідуальні параметри (витяг, висота керма і сідла тощо), ви можете скористатися таблицею нижче.), це значно полегшує пошук ідеального розміру рами. Тож якщо ви виявите, що у вас великий розмір у сліді велосипеди від Поворот, Santa Cruz та Specialized, швидше за все, є одними з таких велосипеди буде краще підходити до вашого типу фігури та вподобань у їзді, ніж інші.

Вибір правильного розміру гірського велосипеда не повинен бути надто складним, якщо ви проведете невелике дослідження та проконсультуєтесь у місцевому веломагазині для підтвердження. На щастя, навіть якщо ви не отримаєте саме той розмір, який вам потрібен розмір вам потрібен, існує безліч компонентів на вторинному ринку, які розроблені, щоб допомогти вам отримати найкращу посадку.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top