Перетворення снігового велосипеда на ґрунтовий. 2-тактні проти 4-тактних на снігу

Найкращі велосипеди для снігу – швидкі та легкі!

Якщо швидкість є вашим головним пріоритетом, KTM 450 XC-F однозначно має бути у вашому списку! Відомо, що ці моделі досягають максимальної швидкості 110 миль/год, а їх рами також надзвичайно легкі (джерело).

Таке поєднання ідеально підходить для тих, хто хоче використовувати свій велосипед в засніжених умовах. Двигун достатньо потужний, щоб рухати велосипед по складних стежках, а рама достатньо легка, щоб бути маневреною.

450 XC-F також забезпечує комфортну та регульовану їзду. Кермо можна піднімати або опускати в чотири різні положення, що полегшує користування ним для широкого кола людей велосипед. Він також має яскраво-помаранчеву раму, завдяки якій його буде легко помітити на засніженому ландшафті!

Для отримання додаткової інформації відвідайте веб-сайт KTM.

Husqvarna FC 450

FC 450 – це елегантна та потужна модель, яка вшановує спадщину Husqvarna. Цей велосипед розроблений для максимізації потужності з одночасним покращенням маневреності. Новіші моделі можна поєднати з додатком myHusqvarna через Bluetooth, що робить їзду більш захоплюючою.

Husqvarna також дуже добре пристосовується до рельєфу місцевості. Двигун цього мотоцикла має безліч налаштувань, які можна використовувати для роботи на піску, твердому грунті, гравії або навіть на мокрій дорозі. Дощ, сніг чи сонце – FC 450 покаже відмінні результати в будь-яку погоду.

Для отримання додаткової інформації відвідайте веб-сайт Husqvarna.

Yamaha YZ450FX

Yamaha – ще один популярний бренд, який робить високоякісні бруд велосипеди. YZ450FX – це фантастичний велосипед для їзди по будь-якій місцевості та в будь-яку пору року. Коли він перетворюється на сніговий мотоцикл, важко перевершити продуктивність цієї моделі.

YZ450FX має чудову підвіску, яка допомагає згладжувати їзду та долати будь-які жорсткі нерівності та вибоїни на дорозі. Мотоциклісти можуть переобладнати свої велосипеди в снігоходи, але в базову комплектацію входять фантастичні шини, які забезпечують довговічність і зчеплення з дорогою, не обтяжуючи раму в цілому.

Для отримання додаткової інформації відвідайте веб-сайт Yamaha.

Kawasaki KX450f

Багато гонщиків вважають KX 450 одним з найкращих і найпотужніших велосипедів на сучасному ринку. Поєднання компактної конструкції та потужного двигуна зробило цю модель однією з найпопулярніших для катання по снігу.

Мотоцикли Kawasaki завжди створювалися з думкою про швидкість і потужність. Користувачі, які переобладнали ці мотоцикли в снігоходи, повідомляють, що вони отримали дивовижне зчеплення з дорогою та чудовий досвід (детальніше про цей мотоцикл як переобладнаний снігохід тут). Цей улюбленець фанатів гарантовано стане чудовим мотоциклом для ґрунту, незалежно від того, де ви будете їздити – на стежках чи засніжених полях.

Для отримання додаткової інформації відвідайте веб-сайт Kawasaki.

Встановлення

Коли я вперше побачив сніговий велосипед, я подумав, що переобладнанням повинен займатися досвідчений фахівець тільки тому, що велосипед виглядав повністю перетвореним. На мій подив, процес переобладнання, який ми зробили на YZF450, зайняв лише кілька годин. Я відчуваю, що ми могли б скоротити цей час приблизно до двох годин на наступне коло. Доріжка і лижі повністю прикручені, і вам не доведеться турбуватися про модифікацію або відмову від будь-яких ваших штатних деталей. Ви можете зробити це перетворення самостійно, але завжди легше, коли поруч є друг, який допоможе з вирівнюванням та підняттям важких компонентів. Здебільшого ці набори є дещо універсальними, і залежно від того, яким велосипедом ви володієте, буде визначатися, який саме комплект “підгонки” вам може знадобитися. Після пари кухлів пива та кількох годин часу, ми встановили комплект, готовий до їзди на Yamaha.

Одне з найкрутіших відчуттів на сніговому велосипеді – це зануритись у засніжений куток, де немає інших колій, і просто врізатись у нього з усієї сили!

Перші траси

Маючи невеликий досвід катання по снігу, перше, що мені впало в око, це те, що було незручно сідати і вилазити з велосипеда. Колія на задньому колесі була широкою, і знадобилося кілька хвилин, щоб звикнути просто вірити, що велосипед залишиться стояти вертикально, не притискаючи ногу до педалі. Виїжджати зі стоянки та котячих слідів було набагато більш зворушливо, ніж коли ми змогли виїхати на сніг та свіжий сніг. На доглянутих стежках передня лижа час від часу потрапляла в канавку і іноді незграбно виводила мене з рівноваги, але як тільки ми потрапляли на пересічену місцевість, де сніг сніг був глибоким і недоторканим, велосипед стає дуже слухняним, і на ньому так і хочеться гасати. Вклад Corning був майже таким самим, як і на ґрунті. Глибокий сніг дозволяв мені вибирати нескінченні “суглинкові” куточки, коли і де я хотів вийти на сніг. Одне з найкрутіших відчуттів на сніговому велосипеді – це заїхати в засніжений куточок, де немає інших доріжок, і просто врізатися в нього з усієї сили!

Коли я почала відчувати себе більш комфортно, ми почали прокладати власні стежки між деревами та схилами пагорбів. Це було божевільно, наскільки весело було їхати не по вже існуючій стежці чи одноколійці, а мати можливість буквально їхати, куди хочеш, серед дерев. Це, безумовно, було зовсім інше відчуття свободи, яке не завжди можна відчути на ґрунті. Ми навіть знайшли кілька маленьких кікерів, на яких вітер створив ці епічні ділянки припорошених губ і дублерів, які ми повинні були подолати. Велосипед відчувається трохи важчим у повітрі на трасі, але він все ще дуже передбачуваний, а з глибоким снігом він був дуже поблажливим, тому я не хвилювався про те, куди я приземляюся, і просто відправляв його з маленьких губок.

Що слід врахувати

Кілька речей виділилися для мене протягом дня, які насправді сильно відрізнялися від того, якби я їхав на бруд. Першим було зчеплення. У нас було два снігоходи на день, і один з них був зі стандартним ручним зчепленням, а той, на якому я в основному їздив, мав Rekluse Core EXP 3.0 автоматичне зчеплення. Можу чесно сказати, що мій день був би набагато менш приємним, якби я їздив з ручним зчепленням. По-перше, було набагато складніше, ніж я очікував, керувати важелем зчеплення в досить громіздких зимових рукавичках. Якщо я намагався скористатися зчепленням, моя рукавичка часто заважала. Можливо, це пройде ще через кілька поїздок і звикання до налаштування, але в перший день я був дуже вдячний за те, що не завжди доводилося втягувати зчеплення.

По-друге, я кілька разів падав, коли зупинявся. Я повернувся до старих звичок, коли зупинявся на снігу, ставлячи ногу на ногу, не враховуючи той очевидний факт, що моя нога просто провалиться в глибокий сніг. Після кількох заглиблених перекидань я почав вдосконалювати процес повільної зупинки та утримання рівноваги так, що мені навіть не доводилося опускати ноги, а мотоцикл стояв вертикально завдяки широким коліям. Це був кумедний процес навчання, який дуже сподобався моєму приятелю Гаррету.

Нарешті, і, мабуть, найголовніше, я скоригував свої очікування щодо зворотного зв’язку з велосипедом. Виїжджаючи з бруду, ви можете відчути більшість того, що відбувається під шинами. Підвіска та рульове управління досить чутливі, і оскільки я звик до цього з бруду, мені знадобився деякий час, щоб просто розслабитися і дозволити лижам спереду робити те, що вони вміють найкраще, і котити по снігу! На початку дня я виявив, що був надмірно напружений і намагався контролювати передню частину так, ніби я все ще їхав по ґрунту. Чим далі йшов день, і я зрозумів, що чим більше я розслаблюю хватку і дозволяю велосипеду дещо “плавати” на ділянках, тим більше комфорту і контролю я відчуваю, коли ми проїжджаємо крізь дерева. Ми потрапляли в дуже вузькі місця і навіть застрягали на кілька хвилин то тут, то там. На диво, велосипеди було досить легко витягнути з глибокого снігу та ярів, і вони поїхали прямо до наступного епічного місця!

Хотів би я мати такий зараз?

Коли день добігав кінця і ми завантажували велосипеди, я зрозумів, що більшу частину дня на моєму обличчі не сходила посмішка. Їзда на стежках по бруду – це, безумовно, вибух, але є щось величне в тому, щоб бути в глибинці на багнюка їхати на велосипеді, коли верхівки дерев та навколишні гори вкриті багатометровим шаром снігу. Свобода блукати і їхати буквально куди завгодно – це неймовірне відчуття. Як я вже згадував раніше, не прилипати до визначеного шляху чи стежки було так круто, оскільки я зміг прокласти перші та єдині доріжки на більшості ділянок дерев, якими ми проїхали.

Тепер, коли я живу в місцевості, де зима триває кілька місяців щороку, я думаю, що наступної зими я буду шукати такий комплект для себе. Це не тільки ще один спосіб відчути мотоцикл, але й дозволяє мені продовжувати їздити цілий рік, незалежно від умов в горах чи навіть на треку. Одна з речей, яку я можу розглянути перед тим, як придбати комплект, – це те, чи хочу я мати спеціальний велосипед тільки для снігового комплекту, або ж я буду встановлювати і знімати комплект щосезону на своєму новому 450-му”. Як тільки я з’ясую найкращий шлях тут, я піду вперед і натисну на курок.

Перетворення

Щоб переобладнати великий ґрунтовий велосипед для зимового використання, Пол починає зі снігових санок Timbersled мотоцикл Потім встановлює додатковий термостат і ковдру для двигуна, щоб підвищити температуру двигуна, що допомагає зменшити утворення конденсату і запобігає перезаправленню двигуна через низьку температуру навколишнього середовища. Для роботи електричних ручок з підігрівом потрібно багато електроенергії, якої не вистачає у кросових велосипедів, тому кермо підігрівається рідиною, пропущеною через нього високотемпературною охолоджувальною рідиною двигуна.

Екстремальні навантаження

Пол додає, що вибір моторного мастила є дуже важливим, оскільки для того, щоб допомогти двигуну обертатися в холодних умовах, потрібна олива з меншою в’язкістю. Двигуни також піддаються навантаженню, що значно перевищує початковий дизайн виробника, і часто працюють на межі своїх можливостей протягом тривалих періодів часу, піднімаючись в гори та штовхаючи велосипед через важкий сніг. Комплект для снігових байків також додає значної ваги, що ще більше навантажує двигун в таких екстремальних умовах.

Слідкуйте за зносом

“Ґрунтові мотоцикли ніколи не призначалися для їзди в таких умовах, в яких ми їх експлуатуємо, з додатковим навантаженням від важкої гусениці”, – сказав Пол. “Я їздив на 500-кубовому KTM пару років, і коли прийшов час зробити топову реконструкцію, я встановив комплект з великим циліндром 570, а потім ще 120 годин поїздив на ньому, перш ніж відновити його”, – каже Пол. Коли поршень вийшов, він майже не мав зносу завдяки чудовому змащенню.”

Переобладнання сноубайка Timbersled

Чи страждаєте ви та ваш мотоцикл від сезонного афективного розладу (САР)?

Якщо ви живете в Скелястих горах, Сніжному поясі або будь-якому іншому місці, де сніг падає відрами, то ви, мабуть, звикли або паркувати свій позашляховик і пересідати на снігохід (за умови, що він у вас є), або взагалі зайнятися іншим хобі – наприклад, в’язанням – до весняної відлиги… Це сувора правда.

Мчимо по снігу в стилі MO! Б’ємося об заклад, ви ніколи не їздили по такому глибокому снігу на звичайних двоколісних. На сноубайку це не проблема.

Але що, якщо високотехнологічний 450-кубовий “тарантас” або 250-300-кубовий “дзень-дзень може бути На санчатах? Ви знаєте, візьміть потужність вашого мотоцикла в поєднанні з його легкою вагою та маневреністю, про яку звичайні сани вагою понад 400 фунтів можуть тільки мріяти? Що ж, якщо ви байкер, який страждає на синдром дефіциту уваги, у нас є рецепт для вас і вашого велосипеда: Ви можете перетворити його на “снігохід” і звільнити трохи грошей та місце в гаражі, продавши свій спеціальний снігохід комусь іншому, хто не проти припаркувати його в кутку на 6-8 місяців на рік.

Якщо ви хочете побачити, що бере участь у перетворення, Клим надав це стиснене в часі відео про встановлення комплекту для сноубайку. Timbersled стверджує, що після того, як власник завершив свою першу конвертація, вони повинні мати можливість встановити або видалити за дві-три години.

Інші виробники комплектів для сноубайків

Є й інші виробники сноубайків, які пропонують мотоциклістам інші варіанти. 2Moto виготовив перший комплект для сноубайка, його комплекти відрізняються використанням існуючого (або подібного) приводного ланцюга для обертання гусениці. Цей ланцюг обертає водії доріжки, які лежать на задній частині підвіски. Для отримання додаткової інформації перейдіть на офіційний сайт 2Moto. Там ви дізнаєтесь про комплект 2Moto. Але ви повинні знати, що 2Moto не працює. Компанія була реорганізована в “Radix Powersports” і пропонує (залишки) комплектів на продаж.

Ще одна новинка, яка набирає все більшої популярності, – це комплект для сноубайків Yeti MX. Цей комплект від C3 Powersports, Альберта, Канада, також унікальний тим, що використовує вуглецеве волокно як основний матеріал для тунелю та корпусу редуктора, покладається на ремінну систему приводу – SyncroDrive – та задню підвіску, створену компанією NexTech, також з Канади. Для задньої підвіски використовується моноамортизатор/монолінк. Для отримання додаткової інформації перейдіть на CarbonSled.com, щоб дізнатися більше.

Досі великі виробники оригінального устаткування залишалися осторонь ринку сноубайків, але Arctic Cat планує змінити цю ситуацію зі своїм новим SVX 450. “Мета Arctic Cat – надати новий досвід їзди для категорії любителів снігу, яким потрібен найлегший і найдоступніший транспортний засіб для гірського ринку”, – сказав генеральний директор компанії Cat під час короткої презентації минулої осені. Наше дочірнє видання, Снігохід.com, більше про революцію сноубайків тут.

Сьогодні на ринку є кілька виробників комплектів для сноубайків (див. бічну панель), але Timbersled вже заробив міцну репутацію завдяки розробці комплектів для сноубайків, які дозволяють завзятим мотоциклістам продовжити свою мотопристрасть на всі сезони. Timbersled не був першим виробником у цій галузі, але вони є одними з найкращих, коли справа доходить до розробки міцних комплектів, створених для серйозних спусків у буні. Вперше ми написали про комплект для сноубайку Timbersled Mountain Horse для Позашляховик.com в жовтні 2011 року, і з тих пір Timbersled продовжує розвиватися.

Timbersled Products, Inc., Засновник компанії Аллен Мангум почав розробляти та тестувати комплект Mountain Horse близько восьми років тому. Спочатку задня підвіска була звуженою задньою підвіскою снігохода, яку Timbersled розробив і виготовив для снігоходів з довгою гусеницею. Тоді вона називалася “Mountain Tamer” і була заснована на перевіреній задній підвісці для позашляховиків, яка знайшла популярність серед гонщиків гірських саней, що продаються на вторинному ринку (не OEM). Виклик, який довелося подолати Мангуму та його команді дизайнерів при адаптації конструкції до мотоциклів, полягав у тому, як привести в рух гусеницю від переднього горизонтального приводного валу, замість того, щоб розтягувати приводний ланцюг до горизонтального приводного валу, розташованого ззаду. Мангум та його віддані співробітники розібралися з проблемою, і їхня нова розробка почала конкурувати з комплектами для сноубайків 2Moto якраз тоді, коли рух сноубайків почав розквітати. Потенціал ринку був достатнім, щоб привернути увагу гіганта індустрії пауерспорту Polaris, який придбав Timbersled у квітні 2015 року.

Зараз, як і тоді, Timbersled продовжує приділяти значний час і ресурси на модернізацію своїх комплектів Mountain Horse; остання версія значно покращена порівняно з попередніми поколіннями. За останні кілька років Timbersled збільшили загальну довжину Mountain Horse, амортизатори та перейшли на більш випуклу гусеницю. На 2016 рік пропонуються три базові моделі комплектів з низкою опцій, доступних в межах кожного з них.

Спереду сноубайк тримається на одній лижі, яка кріпиться до вилки. Принадність сноубайку полягає в тому, що його можна перетворити назад на ґрунтовий велосипед всього за кілька годин.

Зараз Timbersled пропонує три різні варіанти переобладнання комплекти з гусеницями різної довжини. Вибір правильного комплекту залежить від робочого об’єму мотоцикла, навичок гонщика та снігових умов, з якими він зіткнеться. Timbersled радий допомогти клієнтам зробити правильний вибір відповідно до їхніх потреб.

Комплект переобладнання для шорт-треку Timbersled [ST] (5 300 доларів США)

ST – це найбільш універсальний комплект Timbersled. Він працює з 250-кубовими чотиритактними, 250-кубовими або 300-кубовими двотактними та чотиритактними моделями, і навіть стверджується, що він здатен витримати потужність будь-якого двигуна, аж до високопотужних двигунів з турбонаддувом включно. Також стверджується, що ST здатний працювати в глибокому снігу, а також на снігу з твердим покриттям.

Технічні характеристики

Комплект Timbersled Mountain Horse може бути встановлений на більшість популярних моделей мотоциклів, включаючи, але не обмежуючись ними, Yamaha, Kawasaki, Suzuki, Honda, KTM, Husqvarna та Beta, і це насправді дивно, наскільки добре підходить типовий 450-кубовий чотиритактний мотоцикл, коли справа доходить до переобладнання з мотоцикла на сноубайк. Однотактні мотоцикли з електронним уприскуванням палива (EFI) мають більше крутного моменту та кінських сил, щоб з легкістю долати трек Mountain Horse навіть на великій висоті.

Таке розташування карданного валу з’єднує потужність, що передається через зірочку контрвалу двигуна, з гусеницею.

Двотактні мотоцикли, такі як KTM та Husqvarna 300, також можуть працювати з комплектом Mountain Horse, але, як каже стара приказка, немає заміни об’єму. Слід також зазначити, що моделі з електричним запуском також надають перевагу через те, що не завжди є тверда опора, якщо ви спустилися в глибокий сніг і вам потрібно завести сноубайк, що заглох.

Конструкція задньої підвіски Convex від Timbersled є основною причиною успіху сноубайка. З роками конструкція еволюціонувала до такої міри, що вона імітує, наскільки це можливо, хід, відчуття, керованість і контроль стандартної задньої підвіски для мотоциклів для їзди по бездоріжжю. Новинкою 2016 року є опціональна підвіска Timbersled Suspension Strut (TSS), яка, як стверджують в Timbersled, додає ще більшої маневреності, максимізує передачу потужності на сніг та є більш чутливою до змін рельєфу та консистенції снігу. За словами компанії, TSS – це найбільше вдосконалення, яке коли-небудь було зроблено в системі Mountain Horse Snowbike. “Це повністю змінює правила гри. Він додає другу точку підвіски до стандартної точки повороту маятника мотоцикла, додаючи спеціально виготовлений амортизатор, який розроблений для роботи в поєднанні та доповнення нового Convex 2.5 Довгохідна задня гусенична підвіска.”

Встановлення комплекту не є ані складним, ані довготривалим – це справжня операція “прикручування болтів. Задня підвіска замінює маятник, а “подовжувач тунелю зі сніжинкою” замінює заднє крило. Широка лижа Simmons, розроблена ексклюзивно для комплекту Mountain Horse, замінює переднє колесо. Траса, розроблена Timbersled і побудована Camoplast, є специфічною для Mountain Horse з точки зору малюнка наконечників, кроку і дуометра наконечників (співвідношення жорсткості наконечників біля основи і гнучкості на кінчику), що є унікальним для сноубайка. Вушка мають довжину 2.5 дюймів завдовжки.

Ми не рекомендуємо вам робити це у свій перший день на сноубайку, але це фото демонструє можливості переобладнання Timbersled. На той випадок, якщо висоти в Скелястих горах вже недостатньо..

Коли я вперше проїхався на Timbersled Mountain Horse, я виявив, що освоєння довшого мотоцикла з гусеницями та лижами зайняло лише близько години. Моїм наставником був сам Мангум, і ми мінялися туди-сюди між Honda CRF450R та Yamaha YZ450F. Минулої зими я провів день на двох Yamaha WR450F на тому самому місці, де Мангум познайомив мене з цим видом спорту три роки тому. Їзда на 450-кубовому мотоциклі по пересіченій місцевості – це те, що буде знайоме більшості наших читачів, але замініть заднє колесо на 120- або 137-дюймове, 12-дюймове.Доріжка шириною 50 дюймів, яка вміщує 1500 або 1712.50 квадратних дюймів протектора на землі, і замініть переднє колесо на лижі, які майже такі ж широкі, як сноуборд, і це буде дивовижно інший і дуже крутий досвід.

Однак їзда на сноубайку по твердому снігу – це зовсім не весело, тому що сноубайк не так добре реагує на стандартне рульове управління мотоцикла, коли сніг твердий. Завдяки довгій гусениці та лижам, геометрія рульового управління велосипеда значно змінюється. Ширина траси протистоїть звичайній тенденції велосипеда нахилятися в поворотах, а її довжина призводить до недостатньої керованості на снігу, схожому на бетон. Таким чином, чим ближче беккантрі до початку маршруту, тим краще. Комплект ST найкраще працює при глибині снігу 1-2 фути, але комплект LT може легко впоратися з 3 футами снігу, особливо якщо він оснащений додатковим комплектом TSS.

З’їхавши з траси або зі стоянки, Timbersled Mountain Horse стає тим, чим він є – легким і тонким “снігоходом” з однією лижею і вузькою гусеницею. Отже, на що це схоже? Викрутіть газ, ввімкніть першу, потім другу і третю, і нехай їде. Не очікуйте вибухової чотиритактної або двотактної потужності, як від мотоцикла. Натомість ви відчуєте м’яке, рівномірне прискорення, яке більше нагадує електродвигун, ніж двигун внутрішнього згоряння. Вам також рідко доведеться гребти коробкою передач. Більшість людей їздять на своїх сноубайках, використовуючи лише другу та третю передачі.

Контроль якості зі сноубайкером

Що може бути кращим способом дізнатися більше про задоволення, яке можна отримати від катання на сноубайках, ніж розмова з відданим позашляховиком, який до того ж є фанатом глибокого снігу. Еван Майлер з міста Рігбі, штат Айдахо, саме такий ентузіаст. Цей 40-річний завзятий любитель активного відпочинку наполегливо працює на своїй роботі, щоб заробити достатньо додаткових коштів для того, щоб вивезти свою сім’ю пограти на вихідних, і сноубайк – один з його улюблених способів проведення вільного часу.

З: Чому ви почали кататися на сноубайку?

В: Мій досвід катання на сноубайках почався два роки тому, коли мене попросили покататися в Афтоні, штат Вайомінг, з хлопцями з MotorFist. (MotorFist – це компанія, яка виготовляє високотехнологічний внутрішній та зовнішній одяг для снігоходів).) Коли ми приїхали на стоянку, там було чотири снігоходи. Мені завжди хотілося побачити, як вони працюють, а тут було вдосталь нового снігу для тесту. На вершині каньйону було щонайменше два-три фути нового снігу, і велосипеди розбивали сліди на всьому шляху. Мені було важко намагатися йти по їхньому сліду на моєму Ski-Doo Summit 800 2011 року випуску. Після кількох годин катання ми зупинилися пообідати. Один з хлопців на снігоході сказав: “Візьміть його на прогулянку.” За лічені хвилини я був зацікавлений і почав планувати придбати сноубайк на наступний сезон.

Причиною того, що я перейшов зі снігоходів на сноубайк, була здатність велосипеда заїжджати на ділянки, які раніше були недоступні для снігоходів. Я виріс на ґрунтових велосипедах, і я бачив величезну економію коштів, коли взимку використовував снігохід, знімав гусениці і використовував ґрунтовий велосипед на [весну] літо [і осінь].

З: Наскільки їзда на сноубайку схожа і не схожа на їзду на снігоході?

В: Сноубайк такий поблажливий і такий спритний. Він схожий на велосипед [з колесами] через свою маневреність і відчуття легкості. Я дійсно не можу порівняти його зі снігоходом, тому що положення сидіння і стиль їзди абсолютно різні. Однак кермування має тенденцію бути більш нахиленим і плавним, ніж на типовому ґрунтовому велосипеді та повороті керма.

З: Які переваги катання на сноубайку, а також недоліки, якщо такі є??

В: Я відчуваю, що це величезна перевага для мене. Мені більше подобається кататися по деревах і хащах, ніж підніматися на пагорби, як на снігоходах. Я можу отримати доступ до незайманих ділянок їзди і зробити це набагато ближче до зони розвантаження. Ще одна перевага – за дві години я можу пересісти зі сноубайку на ґрунтовий велосипед, легко переходячи від сезону до сезону. Це робить спорт більш економічним.

З: Які основні помилки трапляються, коли люди починають кататися на сноубайках, і як їх можна подолати??

В: Вибираючи та налаштовуючи сноубайк, зробіть домашнє завдання. На форумах сноубайкерів, як і на форумах снігоходів, повно самовпевнених всезнайок-блогерів. Знайдіть місцеву групу, покатайтесь з ними один день і подивіться, що з цього вийде.

Також спробуйте спочатку протестувати сноубайк. Я бачу у продажу багато комплектів, на яких можна покататися лише кілька годин. Їзда на сноубайку може бути фізично складною, і не всім вона сподобається. Також катайтеся на інших велосипедах. Це дуже схоже на те, як взяти тріал-велосипед з групою мотокроссових велосипедів. Є місця, куди ваш тріал-байк проїде, а вони ні, але якщо ви будете гнатися за ними по 20-мильній дорозі, вам може стати трохи самотньо.

З: Які найкращі методи, з вашої точки зору, як їздити на сноубайку??

В: Найкращі методи, які я знайшов: знати свій байк і його можливості; тренуватися на своєму байку в легкій для їзди місцевості, щоб вивчити його здатність до маневрування та функціонування; і усвідомлювати свої обмеження на байку. З мого досвіду, якщо снігохід може здолати крутий підйом, то сноубайку, можливо, доведеться з’їжджати вбік, щоб дістатися до вершини. Коли це трапляється, знайте свій вихід! Крім того, я виявив, що не стою на своєму сноубайку так, як на санчатах, або як під час їзди на велосипеді влітку. Як гонщик на сноубайку, я маю більше контролю, сидячи та нахиляючись.

З: Який твій байк, a.k.a. снігохід?

В: Я їжджу на Yamaha YZ450F з комплектом Timbersled 2014 року випуску 137 LT. Я обрав YZ450 з чотириступінчастою коробкою передач, оскільки виявив, що зазвичай використовую лише другу та третю передачі більшу частину часу. Крім того, я шукав і знайшов багато чого на майже новому, але трохи використаному комплекті Mountain Horse. Я не хотів вкладати купу грошей і експериментувати. Я люблю 137. Він маневрує так само, як і 121 ST.

Фактори, які слід враховувати при виборі велосипеда

Давайте перейдемо до деталей і поговоримо про кожну з них докладніше!

Потужність двигуна

Гонщики на спортивних транспортних засобах, як правило, шукають найпотужніші двигуни, і сніг байкери не є винятком.

потужність двигуна завжди призводить до більшого задоволення та безпеки. Ніколи не знаєш, коли потрапиш у ситуацію, в якій тобі знадобиться додаткова потужність!

Ось чому найчастіше для переобладнання снігових велосипедів використовують 2-тактні двигуни об’ємом 450-550 куб.см. Ці велосипеди видають близько 45-55 к.с., що значно більше, ніж ви можете очікувати від велосипеда об’ємом 250-300 куб.см.

Майте на увазі, що на треку ви можете розраховувати на зовсім іншу продуктивність у порівнянні з колесами. Це означає, що після переобладнання велосипед буде набагато менш потужним.

Це тому, що траса велика, важка і має великий опір, який забирає потужність двигуна.

Як правило, їзда по снігу завжди вимагає набагато більшої потужності двигуна, саме тому звичайні снігоходи поставляються з високопродуктивними двигунами.

Крім того, не забувайте, що на сноубайках зазвичай їздять по пересіченій місцевості. Якщо ви також збираєтеся в гори, вам знадобиться потужний двигун, який забезпечить достатню здатність до підйому.

Ви також оціните додаткову потужність, коли опинитеся в глибокому снігу. Маленький бруд велосипедні двигуни не можуть впоратися з багатьма ситуаціями, тому ви можете застрягти в машині або навіть пошкодити двигун.

Зрештою, навіть якщо спочатку вам сподобається їздити на малокубатурному велосипеді, з часом, коли ви станете більш досвідченим, він може легко набриднути.

Ось чому вам варто зупинитися на 450-550-кубових мотоциклах, особливо якщо ви хочете їздити переважно по бездоріжжю!

Вага

Ще одна причина, чому 2-тактні велосипеди є найкращим вибором для перетворення на снігохід – це їхня невелика вага.

Вага двотактного 450-550-кубового мотоцикла сніг велосипед важить приблизно 280-320 фунтів. На відміну від цього, 4-тактні снігові велосипеди з однаковим робочим об’ємом часто можуть досягати 350-370 фунтів.

І ця різниця завжди величезна в глибокому снігу!

Можна з упевненістю сказати, що більшість сніг велосипеди побудовані з використанням 2-тактних двигунів, і на це є вагома причина.

Вони жваві, легкі та пропонують велике співвідношення потужності до ваги.

Сумісність

Сніговий велосипед комплекти, як правило, універсальні, тобто їх можна встановити на всі основні марки ґрунтових велосипедів.

сніг, бруд, велосипед, переобладнання, 4-тактний

Однак вони завжди поставляються з монтажним комплектом, який вже є специфічним для велосипеда. (Іноді цей комплект продається окремо.)

Перш ніж зробити покупку, переконайтеся, що для вашого велосипеда або велосипеда, який ви збираєтеся придбати, доступний монтажний комплект.

Хоча більшість треків підходять для великих (450-550 куб.см) велосипедів, сумісність завжди може бути проблемою на менших велосипедах.

Майте на увазі, що лише певні траси, особливо короткі, сумісні з малокубатурними велосипедами.

Оскільки вони мають нижчу продуктивність, вони не можуть їздити по великих важких трасах.

сніг, бруд, велосипед, конверсія, 4-тактний

Ціна та доступність

Окрім комплекту для переобладнання, ви також повинні передбачити бюджет на велосипед та деяке спорядження. Для найбільшого з багатьох шанувальників, бруд велосипеди теж не дешеві.

Отже, якщо у вас обмежений бюджет, ви можете розглянути можливість придбання вживаного велосипеда в якості першої машини.

Який найкращий велосипед для снігового велосипеда?

Якщо ви шукаєте найкращий велосипед для переобладнання снігового велосипеда, найкращою практикою є використання 450-550-кубових 2-тактних машин від провідних брендів. Це відповідно Beta, KTM, Husaberg, Husqvarna та “велика четвірка” (Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha). Якщо говорити про конкретні моделі, то деякі з найпопулярніших велосипедів, які використовуються для побудови снігових велосипедів, є наступними:

Звичайно, є багато інших чудових велосипедів для цієї мети, але цей список може допомогти вам отримати деяке уявлення.

Багато гонщиків кажуть, що один з найкращих мотоциклів, який можна використати для створення снігового байка, – це Yamaha YZ450 з інжекторним впорскуванням палива.

Він не тільки доступний, але й відомий своєю високою надійністю.

Майте на увазі, що якщо ви хочете їздити в горах, двигун з впорскуванням палива є обов’язковим.

Ще одна зміна правил гри на снігових велосипедах – це електричний запуск. Хоча запуск велосипеда не є проблемою на рівній місцевості, це може бути досить складно після падіння в глибокий сніг або на крутому схилі.

Чи достатньо 250-кубових велосипедів для снігового велосипеда?

Як правило, 250-кубові велосипеди не рекомендуються для переобладнання на сноубайк. Хоча кілька трас для снігових велосипедів можна встановити на меншому 250-кубовому велосипеді грунтовий мотоцикл, його погана робота може стати проблемою в глибокому снігу або на крутому схилі. І останнє, що ви хочете в таких ситуаціях – це слабкий двигун! Однак, якщо ви їздите переважно по рівнинній місцевості (особливо по стежках), то вам може підійти двигун меншого об’єму.

Основна проблема велосипедів з маленьким циліндром полягає в тому, що вони зазвичай не мають достатньої потужності для проходження довгих трас. І, як ми знаємо, короткі треки не дуже добре справляються з порохом.

Загальне правило полягає в тому, що середній 450-550-кубовий велосипед видає 45-55 к.с., в той час як 250-кубовий – лише 40-45.

На перший погляд, різниця невелика, але як тільки ви спробуєте піднятися на крутий пагорб, ви зрозумієте, навіщо вам потрібна додаткова потужність.

Через опір, їхати по трасі на сніговому велосипеді набагато важче, ніж на задньому колесі. Тому треки досить важкі для двигуна навіть на великих велосипедах.

Тому снігоходи з маленьким циліндром працюють лише на рівнинній місцевості, і вам, безумовно, слід уникати їх, якщо ви хочете кататися в горах.

Крім того, як тільки ви отримаєте певний досвід, вам миттєво знадобиться більше потужності, щоб піти на більшу кількість екстремальних ситуацій. І це може статися раніше, ніж ви думаєте!

Між цими двома світами ви можете знайти снігоходи об’ємом 300 і 350 куб.см. Деякі райдери кажуть, що вони можуть бути компромісом, оскільки добре працюють за певних умов.

Але знову ж таки, якщо ви хочете регулярно їздити по глибокому снігу або на крутих схилах, вам слід зупинитися на одному з найпотужніших 2-тактних велосипедів.

Висновок

Експерти та гонщики сходяться на думці, що найкращими велосипедами для снігового велосипеда є 2-тактні 450-550-кубові мотоцикли для ґрунту. Якщо ви хочете їздити на великих висотах, вам може знадобитися двигун з впорскуванням палива. Електричний запуск також може полегшити вашу роботу, коли вам потрібно завести машину в глибокому снігу. Що стосується брендів, рекомендується вибирати з модельного ряду основних виробників. Ви не помилитеся з одним із цих брендів: Beta, KTM, Husaberg, Husqvarna, Honda, Kawasaki, Suzuki або Yamaha.

Враховуючи вагу, найкраще використовувати 2-тактний велосипед для перетворення. Вони жвавіші та мають набагато краще співвідношення потужності до ваги порівняно зі 4-тактний.

Хоча ви можете знайти кілька снігоходів з об’ємом двигуна 250 і 300 куб.см, майте на увазі, що вони рекомендовані лише для стежок і рівнинної місцевості.

Це тому, що їхні двигуни мають меншу потужність, що може бути проблемою в горах. Коли справа доходить до підйому або їзди по дуже глибокому снігу, вам потрібна тонна потужності двигуна!

Крім того, не забувайте, що траси дуже важкі, тому двигуну доводиться працювати набагато важче на снігу, ніж на бруді.

Якщо ви будете дуже інтенсивно їздити на малооб’ємному снігоході, це може призвести до швидкого зносу або навіть до заклинювання двигуна.

Наостанок, більша потужність двигуна завжди означає більше задоволення, більшу універсальність та вищу безпеку. Ось чому вам слід дотримуватися більших 450-550-кубових велосипедів!

Середній сніг Велосипед Як правило, середній розмір і вага снігохода снігом велосипед довжиною 10-11 футів, 32-33 дюйми..

Скільки коштує снігохід? Середній снігохід [Відео] Як правило, повний снігохід коштує близько 12 000-18 000, що включає в себе..

Сніговий велосипед проти. Снігохід: Який для вас? [Порівняння] Коли справа доходить до снігового велосипеда проти. дебати про снігоходи, є багато..

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top